Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lašas
    replied
    Kelios foto iš vakarykščio pasivaikščiojimo kairiuoju Neries šlaitu. Šiaip vaizdingoje vietoje tiltas kirs Neries slėnį, Jonavos rajonui vertėtų pagalvoti apie tilto išnaudojimą turizmo tikslams
    Paskutinis taisė Lašas; 2025.06.13, 08:38.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    tunelis vidury miško? kodėl?
    čia viadukas zuikiams ir grybautojams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    tunelis vidury miško? kodėl?
    Žaliasis tiltas gyvūnams?

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
    tunelis vidury miško? kodėl?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
    Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
    Kiek žinau, jiems ne taip senai ZHA pabaigė stotį ir Merko gavo ją statyti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
    Matosi:



















    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį pavargę tie juokeliai darosi. Kaip suprantu, realiai Lietuva iki šiol nepadarė ir neužkontraktavo darbų net už ~1 mlrd. Eur ir toliau kapstosi (jau virš 3 metų) kažkur toje pačioje 25 km atkarpoje + 15 km or so paruošiamųjų darbų ir vargais negalais per 3 metus išbezdėjo pirmąją (iš kiek?) Jonavos tilto atramą. Likę ~250 (be Kaunas-Vilnius, aišku) km nejuda ir nėra užkontraktuoti, ir visiškai neaišku, kada jie bus realiai statomi. Dalykai Lietuvoje su RB neatrodo gerai ir matyt ne apie Estiją reiktų skaldyti bajeriukus, nes rest assured, Estija savo liniją IR stotis, kaip ir traukinius, turės anksčiau už mus. Lietuva vis dar yra gumos tempimo ir faktų ignoravimo/nutylėjimo stadijoje, kai galvojama, kad apie problemą nekalbant ir ją stumiant tolyn į ateitį, o žurnalistams nieko nesusigaudant, ji kažkokiu būdu savaime išsispręs arba dings. 50-ajį kartą suskėlus tą patį bajeriuką apie RB vaizdus iš kosmoso nelabai ką keičia mūsų naudai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš sakau, estai jau beveik pabaigę darbus, dabar jau ruošiasi latviams geležinkelį nutiesti.
    Skaitau estai nesustos ir Latvijoje, nuties begius iki pat Varsuvos. O mums tuo metu reiktu kncentruotis i tai kas svarbiausia: stotis

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Aš sakau, estai jau beveik pabaigę darbus, dabar jau ruošiasi latviams geležinkelį nutiesti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai kad RBII net neis pro Jelgavą!
    Estijoje dar žiemą buvo kelios atkarpos, įskaitant Taliną, statomos/kapstomos, iki "visų darbų", manau, dar toli.
    Tomas turbūt turėjo omenyje Iecava. Estijoje gal ir toli iki visų darbų pabaigos, bet jie vyksta visoje atkarpoje:

    https://info.railbaltica.org/en/interactive-map

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Latviai stato ties Jelgava, estai praktiškai jau pabaigę visus darbus, vieninteliai lietuviai atsilieka, eilinį tiltelį penktus metus lipdo, niekaip nesulipdo.
    Tai kad RBII net neis pro Jelgavą!
    Estijoje dar žiemą buvo kelios atkarpos, įskaitant Taliną, statomos/kapstomos, iki "visų darbų", manau, dar toli.



    Paskutinis taisė Sula; 2025.06.10, 08:45.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O latviai dar ir stotis turės, visi ekspertai juk žino, kad stotys yra svarbiau nei bėgiai. LT visiški lūzeriai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Latviai stato ties Jelgava, estai praktiškai jau pabaigę visus darbus, vieninteliai lietuviai atsilieka, eilinį tiltelį penktus metus lipdo, niekaip nesulipdo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aš irgi nesuprantu tos panikos mūsų pusėje. Na pastatys iki 2028 metų kelią iki sienos su Latvija, o ten dar bus nejudinti miškai minimum keleriems metams.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sutinku, progresas tikrai įspūdingas. Jeigu ir toliau atramos bus betonuojamos tokiais žvėriškais tempais, gal iki 2030 bus pradėta statyti ir dar bent viena atrama.
    O ko pergyventi dėl RB linijos šiauriau Kauno? Latviai jau viešai prakalbo, kad jie nespės pastatyti RB iki numatyto termino. Net estai pasisiūlė latviams į pagalbą. Tik klausimas, ar estai skolins latviams pinigų ir jeigu skolins už kiek? O gal nupirks visą Latvija einančią RB trasą iš latvių?

    p.s. tik nepamirškitės, trumpos ir selektyvios atminties turėtojai, kad projektas buvo keičiamas. Buvos didinamos leistinos tilto apkrovos.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.06.10, 06:57.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ir nepamirškite, kad čia pati paprasčiausia RB atkarpa. Kas bus, kai prieis prie tikrai sudėtingos?
    Tunelis po Suomijos įlanka?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sutinku, progresas tikrai įspūdingas. Jeigu ir toliau atramos bus betonuojamos tokiais žvėriškais tempais, gal iki 2030 bus pradėta statyti ir dar bent viena atrama.
    Ir nepamirškite, kad čia pati paprasčiausia RB atkarpa. Kas bus, kai prieis prie tikrai sudėtingos?

    Komentuoti:

Working...
X