Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka
    Tai iš jūsų siūlymas būtų vietoj darbų reikalingų EU reikalavimų įgivendinimui ir tarptautiniam bendradarbiavimui spjauti į tai ir statytis tik tai kas terūpi mums ir taip gadinti tarptautinius santykius?

    Smagu kad siūlote toliau palaikyti tragišką tarptautinio susisiekimo traukiniais tradiciją Europoje ignoruojant bendrus interesus ir kreipiant dėmesį tik į savus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.
    O jei reiktų paprognozuoti, kada bus pastatytas ir elekteifikuotas greitasis Lenkija-Kaunas ruožas, kokia būtų tavo prognozė? 2030? Gal 2031? Ką tiksliai reikštų tas "ant ribos"?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų
    Lietuva pirmauja tiesiant geležinkelį Latvijai ir Estijai, bet ne savo sostinei ir didžiausiam regiono miestui. Manau estams tai tinka

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    O, nu jeigu jau net estai pripažino, kad Lietuva pirmauja pagal darbus, tai gal dabar kiek aprims visos čia buvusios diskusijos ir dažniau sulauksim vaizdinių updeitų iš darbų

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Latvijos TV reportažas apie RB, Tiltą ir Lietuvos, Latvijos, Estijos matavimąsį ilgiais:
    Gemini santrauka:

    Elektrifikacijos sutartis: Buvo pasirašyta 1,8 milijardo eurų vertės sutartis dėl visos 870 km ilgio „Rail Baltica“ trasos elektrifikacijos Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje [00:00]. Nors sutarties sudarymas užtruko šešerius metus, teigiama, kad projektas bus užbaigtas iki 2030 m. [00:19]. Pirmieji dveji metai bus skirti techniniam projektavimui, o po to prasidės statybos [00:37].
    • Projekto pažanga pagal šalis:
      • Lietuva: LTG Group vadovas Edgus Lazuskas teigia, kad Lietuva pirmauja projekto įgyvendinimo srityje [01:06]. Šiuo metu statybos vyksta 140 km ilgio ruože nuo Kauno iki Panevėžio, o didžiausias statinys bus 1,5 km ilgio tiltas per Nerį [02:02].
      • Latvija: Latvijoje darbai prasidėjo tik Islavos ruože, o finansavimas skirtas statyboms iki sienos su Lietuva [03:04].
      • Estija: Estijos atstovai teigia, kad nors Lietuva pirmauja, Estija greitai juos pasivys [02:55].
    • Bendra pažanga: Iki metų pabaigos 43% pagrindinės trasos visose trijose šalyse bus paruošta statyboms [03:52].
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.16, 09:43.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Latvijos TV reportažas apie RB, Tiltą ir Lietuvos, Latvijos, Estijos matavimąsį ilgiais:

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Iki 2030 greitoji PL-Kaunas linija, iki šiol (2025 artėjant link pabaigos) nesutvarkius žemės reikalų ir projektavimo? Here we go again
    Projektavimas vyksta, žemės reikalai regis irgi sutvarkyti. Faktas kad ant ribos, bet planas yra koks yra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.
    Iki 2030 greitoji PL-Kaunas linija, iki šiol (2025 artėjant link pabaigos) nesutvarkius žemės reikalų ir projektavimo? Here we go again

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kalba čia apie visą RB projektą ir jo pirmąjį etapą visose Baltijos šalyse. Kaip tik dėl RB1 elektrifikavimo papildomai neaišku, ar jis yra šioje apimtyje, ar bus vykdomas atskiras pirkimas, tik per LTGI. Nes bent jau pagal skelbtą kilometražą, jis yra sutampantis su RB HSR įrengimu, neįtraukiant RB1 trasos.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Kas tas “Phase 1” taip ir neradau kur būtų parašyta. Įdomu ar patys žino.
    https://www.eis.gov.lv/EKEIS/Supplier/Procurement/79601

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?
    Teoriškai planas yra pirmoje fazėje turėti greitąją PL-Kaunas. Ar RB1 įtraukta į elektrifikavimą - neturiu idėjos, čia tikriausiai reikia eiti viešąjį pirkimą detaliai skaityt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.
    Tai reikia tuo pačiu suprast, kad eina kalba tik apie RB1, bet ne apie būsimą greitąją PL-Kaunas liniją? Ar apie abi?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Elecnor'o technika po Klaipėdos elektrifikacijos, panašu, negrįš namo. Džiugu

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?
    Mano supratimu taip, ypač kai kalbama apie pirmos fazės baigimą 2030.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kas tiksliai yra "first phase" elektrifikacijos kontekste? Tas pats, kas ir dabartinis RB first phase iki "2030"?

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Įtariu, kad šioje sutartyje latvių parašas geriausias, estų arti to, o vat lietuvių kažkoks loozeriškas... Sorry...neiškenčiau.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Truputi daugiau info pačios RB puslapyje: https://www.railbaltica.org/news/rai...tion-contract/

    The contract, valued at EUR 1.77 billion (excluding VAT), has been awarded to COBELEC Rail Baltica – a consortium formed by the Spanish companies Cobra Instalaciones y Servicios S.A. and Elecnor Servicios y Proyectos S.A.U. It covers the full deployment of the Rail Baltica Energy (ENE) subsystem. The first phase, with a budget of EUR 949 million (excluding VAT), is scheduled for completion by 2030.

    Rail Baltica will electrify 870 km of railway and 2,403 km of tracks across Estonia, Latvia, and Lithuania, making it the largest railway electrification project in Europe and one of the largest worldwide. It will also pioneer the large-scale use of Static Frequency Converter (SFC) technology combined with 2x25kV in a 50 Hz system, powered by ten traction substations. This approach will ensure long-term reliability, efficiency, and strong environmental performance.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Baltijos šalys sutarė dėl 1,7 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ vėžės elektrifikavimo

    Iki 2030-ųjų planuojant nutiesti Baltijos šalis su Lenkija sujungsiančią europinę vėžę „Rail Baltica“, Lietuvos, Latvijos ir Estijos atstovai pasirašė 1,77 mlrd. eurų vertės geležinkelio elektrifikavimo sutartį.


    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...avimo-39527876

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Visiškai pritariu alga . Čia dar pora tokių pašalinti reikėtų, kurie paklodes kaip ir VLR pylė. Nes anie visiškai tam pačiam plintuso lygyje.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Vyt.Jan Rodyti pranešimą
    Jau nemažai gerų narių nebesilanko forume, ko pasekoje kenčia diskusijų kokybė.
    O man rodos, diskusijų kokybė nukenčia dėl nesibaigiančių nevaisingų diskusijų tom pačiom temom: lietuviai apgailėtini ar ne, latviai mastermindai įsisavinimo ar prasto administravimo pavyzdys, 360 mln iššvaistyti ar ne, kas ką kaip pavadino ir kas ką palaikino. Aš asmeniškai čia noriu matyti ne tokias diskusijas, o reportažus: kaip šitos zanaz nuotraukos, pranešimus spaudai, striapsnius, OroPatrulis reportažus iš tilto statybos, na, ir tokių naujienų aptarimą. Deja, VLR panašaus turinio nedažnai contributina.

    Pagalvojus, aš ant šito forumo užsėdau, kai Grigiškėse rekonstravo A1 atkarpą, ir kas keletą savaičių atsiversdavau forumą pažiūrėt, kaip ten reikalai einasi. Make Miestai.net Great Again!

    Komentuoti:

Working...
X