
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tunelis vidury miško? kodėl?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tunelis vidury miško? kodėl?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Europinės vėžės traukiniams, dvipusiam eismui turėtų pakakti 10 metrų pločio. Lyginant pagal šalia stovintį buldozerį, tai panašu jog ten plačiau.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin nebus čia butelio kakliukas, panašiai kaip Kauno tunelyje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąEstų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąEstų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Biškį pavargę tie juokeliai darosi. Kaip suprantu, realiai Lietuva iki šiol nepadarė ir neužkontraktavo darbų net už ~1 mlrd. Eur ir toliau kapstosi (jau virš 3 metų) kažkur toje pačioje 25 km atkarpoje + 15 km or so paruošiamųjų darbų ir vargais negalais per 3 metus išbezdėjo pirmąją (iš kiek?) Jonavos tilto atramą. Likę ~250 (be Kaunas-Vilnius, aišku) km nejuda ir nėra užkontraktuoti, ir visiškai neaišku, kada jie bus realiai statomi. Dalykai Lietuvoje su RB neatrodo gerai ir matyt ne apie Estiją reiktų skaldyti bajeriukus, nes rest assured, Estija savo liniją IR stotis, kaip ir traukinius, turės anksčiau už mus. Lietuva vis dar yra gumos tempimo ir faktų ignoravimo/nutylėjimo stadijoje, kai galvojama, kad apie problemą nekalbant ir ją stumiant tolyn į ateitį, o žurnalistams nieko nesusigaudant, ji kažkokiu būdu savaime išsispręs arba dings. 50-ajį kartą suskėlus tą patį bajeriuką apie RB vaizdus iš kosmoso nelabai ką keičia mūsų naudai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Estų progreso iš kosmoso nesimato, nes jau spėjo apaugti krūmais?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš sakau, estai jau beveik pabaigę darbus, dabar jau ruošiasi latviams geležinkelį nutiesti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš sakau, estai jau beveik pabaigę darbus, dabar jau ruošiasi latviams geležinkelį nutiesti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad RBII net neis pro Jelgavą!
Estijoje dar žiemą buvo kelios atkarpos, įskaitant Taliną, statomos/kapstomos, iki "visų darbų", manau, dar toli.
https://info.railbaltica.org/en/interactive-map
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLatviai stato ties Jelgava, estai praktiškai jau pabaigę visus darbus, vieninteliai lietuviai atsilieka, eilinį tiltelį penktus metus lipdo, niekaip nesulipdo.
Estijoje dar žiemą buvo kelios atkarpos, įskaitant Taliną, statomos/kapstomos, iki "visų darbų", manau, dar toli.
Paskutinis taisė Sula; 2025.06.10, 08:45.
Komentuoti:
-
O latviai dar ir stotis turės, visi ekspertai juk žino, kad stotys yra svarbiau nei bėgiai. LT visiški lūzeriai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Latviai stato ties Jelgava, estai praktiškai jau pabaigę visus darbus, vieninteliai lietuviai atsilieka, eilinį tiltelį penktus metus lipdo, niekaip nesulipdo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi nesuprantu tos panikos mūsų pusėje. Na pastatys iki 2028 metų kelią iki sienos su Latvija, o ten dar bus nejudinti miškai minimum keleriems metams.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSutinku, progresas tikrai įspūdingas. Jeigu ir toliau atramos bus betonuojamos tokiais žvėriškais tempais, gal iki 2030 bus pradėta statyti ir dar bent viena atrama.
p.s. tik nepamirškitės, trumpos ir selektyvios atminties turėtojai, kad projektas buvo keičiamas. Buvos didinamos leistinos tilto apkrovos.Paskutinis taisė Perfect; 2025.06.10, 06:57.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir nepamirškite, kad čia pati paprasčiausia RB atkarpa. Kas bus, kai prieis prie tikrai sudėtingos?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSutinku, progresas tikrai įspūdingas. Jeigu ir toliau atramos bus betonuojamos tokiais žvėriškais tempais, gal iki 2030 bus pradėta statyti ir dar bent viena atrama.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: