Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Vietoj anonso.
    Kurmagala (Jonavos r.), 4 km nuo Jonavos

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Kaip ir visa informacija žinoma jau, net ir žemės paėmimo sutartis jau pasirašyta ir pradėti procesai https://rail-baltica.lt/informacija-...nerines-infra/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Grandioziniai planai Kaune: naujas tunelis ir viadukai
    Europinės vėžės projekto „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtros plane – intriguojanti žinia. Kaune atsiras dar vienas tunelis, kuris bus statomas Palemone.

    Kauno geležinkelio mazgas sujungs geležinkelių kelius, kurie Kauną apjuos iš pietinės ir šiaurinės pusių, apims Kauno geležinkelio stotį ir Kauno intermodalinio terminalo prieigas.

    „Artimiausiu metu bus pasirašoma sutartis dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektų rengimo ir įgyvendinimo Kauno geležinkelio mazge. Tuo pat metu ruošiamasi ir Kauno keleivinės stoties, taip pat atskirų infrastruktūros objektų – automobilių ir geležinkelių viadukų, pervažų – šiame geležinkelio ruože projektavimo veikloms“, – pranešė bendrovės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ projekto valdymo vadovas Dovydas Palaima.

    Pasak jo, pastarųjų infrastruktūros objektų projektavimo darbus planuojama pradėti jau šių metų pavasarį.

    Sąraše – įspūdingi objektai

    Kauno mazge bus nutiesti europinės vėžės pagrindiniai ir atvykimo bei išvykimo keliai prie esamų Kauno stoties rūmų. 1520 mm pločio vėžės keliai bus perkelti į pietinę stoties pusę.

    Siekiant geresnio susisiekimo ir eismo saugumo, įrengiant Kauno geležinkelio mazgą planuojama pastatyti 5 naujus geležinkelio viadukus ir 2 naujus tiltus virš Jiesios upės, rekonstruoti arba išplatinti 5 jau esamus tiltus.

    Taip pat numatoma pastatyti geležinkelio tunelį planuojamam dvikeliui Palemono stoties prieigose, o saugiam pėsčiųjų ir automobilių judėjimui įrengti 7 automobilių tunelius, rekonstruoti automobilių viadukus, įrengti pėsčiųjų perėjas.

    Įgyvendinant infrastruktūros plėtros plano sprendinius bus įrengtas geležinkelio kelias ruožuose Palemonas–Kaunas–Jiesia ir Palemonas–Kauno hidroelektrinė–Rokai–Jiesia. Iš viso bus įrengta arba rekonstruota 120,8 kilometro geležinkelio kelių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Jei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymą

    Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.
    Šaltinis 100% patikimas. LTG Infra komunikacijos skyrius. Tiesiog nusiunčiau emailą su SuMin ir keliomis pagrindinių žiniasklaidos priemonių redakcijomis Cc, su prašymu įvardinti priežastis, dėl kurių nevykdoma tilto statyba. Atrašė labai greit ir gana informatyviai. Belieka įsitikinti, ar laikysis to, ką taigia.

    Čia emailo ištrauka su esmine informacija:
    Statant tiltą per Nerį šiuo metu yra tęsiami taip vadinami požeminiai pamatų įrengimo darbai – įrenginėjami poliai. Iš viso projekte numatyta įrengti 376 polius. Planuojama, kad darbų apimtys stipriai augs nuo antrojo šių metų ketvirčio – toliau bus gręžiami ir įrenginėjami poliai, o paraleliai šiems darbams bus atliekami tilto taurų betonavimo darbai ir pradedamas tilto kolonų įrengimas.

    Pagrindiniai statybos darbai prasidėjo keletą mėnesių vėliau dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo. Tačiau kartu su tiltą statančios Italijos kompanijos „Rizzani de Eccher“ atstovais rasti būtini projekto spartinimo sprendimai, atlikti pataisymai projektinėje dokumentacijoje.

    Šiuo metu yra atnaujinamas Neries tilto statybos darbų grafikas. Juo remiantis tilto statybos darbus planuojama baigti 2025 m. pab.

    Paskutinis taisė John; 2024.03.07, 21:51.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Manau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.
    Jei šaltinis patikimas ir iš tiesų tai planuojama, bus labai įdomu išgirsti oficialius argumentus dėl darbų grafiko koregavimo ir išvysti sumą, kuria rangovas bus nubaustas už sutartinių įsipareigojimų nesilaikymą

    Bet labiau tikėtina, kad rangos darbų suma išaugs keliolika mln. eur., o matant dabartinį statybų aikštelės vaizdą, pabaigos terminas nusikels į 2026 m.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Oficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.
    Manau greit bus oficialiai paskelbta. Nebent bandys patyliukais pakoreguoti. Pagal mano šaltinį tilto statybas "planuojama" užbaigti "2025 pabaigoje" ir kad "šiuo metu koreguojamas darbų grafikas". Nors, tiesą sakant, man labai sunku patikėti, kad iki 2025 galo užbaigs. Nebent bus labai didelis darbų spurtas.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
    Oficialiai užbaigta turi būti 2025-03-31. Toks yra rangovo įsipareigojimas. Apie terminų pratęsimą jokios oficialios informacijos skelbta nebuvo.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    LTG Infra žada, kad intensyvūs darbai prie Jonavos tilto prasidės "antrame ketvirtyje", kai statys atramas ir visus kitus rimtus dalykus. Dabar neva datomi "požeminiai" darbai t.y. gręžiami poliai. Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.
    Gal ir gali būt užbaigta laiku, bet turbūt reiktų kažkokio rimtesnio spyrio į Infros subinę, kad gautūsi tempas panašus kaip kad pvz su IKEA viaduku virš pietinio aplinkelio Vilniuje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    LTG Infra žada, kad intensyvūs darbai prie Jonavos tilto prasidės "antrame ketvirtyje", kai statys atramas ir visus kitus rimtus dalykus. Dabar neva datomi "požeminiai" darbai t.y. gręžiami poliai. Užbaigta turi būti iki 2025 galo. Na žiūrėsim žiūrėsim.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Manau reikėjo dar vieną rangovą pašalinti iš konkurso laimėtojų dėl kokių nors iš šiknos ištrauktų random politinių priežasčių, tai tada tikrai viskas būtų laiku pastatyta

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
    2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
    Rangos darbų apimtis tokia, kad privalomas tarptautinis konkursas.
    Tikėkimės, kad sutartyje sudėti saugikliai su bankų garantijomis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ir dar apie Jonavos tiltą. Žinant, kad liko tik metai užbaigti statybos darbus, o statybų aikštelėje štilis, labai stebina tyla naujienų portaluose.
    Manau nestebina. Žurnalistai elementariai nežino/nesupranta, kas ten per tiltas, kur jis yra, ir kad toks yra statomas. Kartais perpostina pranešimus spaudai ir tiek. Panašiai kaip nesupranta situacijos su RB1. Nu yra bėgiai, tai reiškias geležinkelis. That's about it.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ir dar apie Jonavos tiltą. Žinant, kad liko tik metai užbaigti statybos darbus, o statybų aikštelėje štilis, labai stebina tyla naujienų portaluose. Juk šis projektas ne tik valstybinės reikšmės - jis svarbus visoms Baltijos šalims ir Suomijai.

    2022 liepą, pradedant tilto statybas, tuometis LTG Infra CEO kalbėjo:
    „Rail Baltica“ atneša naujas galimybes kariniam mobilumui, naujas papildomas jungtis prie egzistuojančios plačiosios geležinkelio vėžės, o tai reiškia greitesnį karinį mobilumą NATO greitojo reagavimo kontingentui – didesnį nacionalinį ir regioninį saugumą“, – renginyje sakė K. Sankovskis.
    https://www.vz.lt/transportas-logistika/2022/07/21/jonavoje-oficialiai-pradetas-statyti-rail-baltica-tiltas-per-neri
    Nuotraukose (keli šios temos puslapiai atgal) matome, kad lietuvių rangovų ("griovių kasėjų") statomi objektai sėkmingai kyla aukštyn. Ar nebuvo padaryta klaida tokio didžiulio ir svarbaus projekto statybą atiduodant rangovams iš užsienio?
    2022 vasario mėn. spaudoje rašyta, kad nepastačius tilto iki 2024 pabaigos, ES finansavimas gali "nuplaukti"
    Europos infrastruktūros tinklų priemonės finansavimo sutartyje, pagal kurią finansuojamas „Rail Baltica“ projektas, numatyta, kad geležinkelio tiltas per Nerį turi būti pastatytas vėliausiai iki 2024-ųjų pabaigos.

    Kyla rizika, kad jeigu iki termino pabaigos nebus baigta didžioji dalis statybos darbų, galime prarasti ne tik teisę panaudoti ES finansavimą sutarties užbaigimo likučiui, bet ir tą ES finansavimą, kuris būtų panaudotas iki 2024 metų pabaigos.
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753
    Pasirašant sutartį su italais buvo sutaupyta pora mln. eur. ES (mūsų visų) pinigų, bet ar nebus taip, kad pasibaigus 2024 m. finansavimas bus užrauktas, ir visą statybų sumą turėsime finansuoti iš Lietuvos biudžeto?
    Vadinasi, patirtos išlaidos turėtų būti kompensuojamos iš valstybės biudžeto“, – neslėpė „Rail Baltica“ koordinavimo vadovas Arenijus Jackus. Skaičiuojama, kad gali būti prarasti ES numatyti 70 mln. eurų.

    Trečias šiame konkurse liko Lietuvos įmonių „Fegda“ ir „Tilsta“ konsorciumas, pasiūlęs 66,67 mln. eurų kainą. Toliau išsirikiavo Čekijos „Eurovia“ ir „Eurovia Lietuva“ (87,96 mln. eurų) bei „Kauno tiltai“ (95,13 mln. eurų).
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...aukti-22284753

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
    Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.
    RDE yra internetinė parduotuvė, o ne projekto valdytojas
    O jei rimtai, projekto valdytojas yra LTG Infra, o RdE yra rangovas (a.k.a. griovių kasėjas). Taip, neturėdamas savų pajėgumų, jis gali pasitelkti subrangovus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

    2023-11-15
    Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812


    Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.
    RdE yra projekto valdytojas, o ne griovių kasėjas. Jam daug darbuotojų nereikia.
    Bet išdūrinėti subrangovus - negražų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
    Pagrindinis tilto statybų rangovas buvo įsiskolinęs subrangovui, nors ir nedidelė suma nuo visos tilto kainos, bet visvien tai jau kelia abejones, kad tiltas laiku pastatytas nebus.

    2023-11-15
    Teismas: Jonavos tiltą statanti „Rizzani de Eccher“ skolinga „Autokaustai“ 0,2 mln. eurų
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ru-662-2144812
    Remiantis sprendimu, Italijos bendrovė pernai gruodį „Autokaustą“ samdė statybų aikštelės įrengimui, atliktus darbus priėmė, tačiau neapmokėjo trijų sąskaitų. Teismas taip pat priteisė Lietuvos įmonei beveik 17 tūkst. delspinigių.

    „Rail Baltica“ tiltą per Nerį Jonavos rajone „Rizzani de Eccher“ stato nuo praėjusių metų liepos, ji su užsakove – „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmone „LTG Infra“ – pasirašė beveik 64 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.
    Šiuo metu Rizzani De Eccher S.P.A. Lietuvos filialas teturi 18 darbuotojų.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.
    O tai kiek kainuotų naujo terminalų statybos + visų naujų magistralių ir kelių perkėlimas į pietinę pusę? Ar bus toks variantas kad bus du terminalai, pietinis ir šiaurinis? Ir tuomet vis vien reikės jungiančio autobuso. Kiek metų užtruktų, ir kiek kainuotų visko perdarymas? Mano akimis žiūrint pigiausias ir paprasčiausias variantas - akligatvis į seną terminalą. Stotis + autobusas į seną terminalą būtų blogiausias variantas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Bijau, kad greitu metu galim sulaukti kokių blogų žinių apie tiltą
    Šią savaitę važiavau iš Jonavos 1915 keliu, šiauriniame šlaite būsimo geležinkelio trasoje esančioje proskynoje kapstėsi vienišas vikšrinis traktorius.

    https://maps.app.goo.gl/d7KDeb4yfhsRrHjW8

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Keletas minčių paskaičius pastarųjų puslapių diskusiją.

    1. Dėl oro uosto. Sunku patikėti, kad kažkas rimtai norėtų privesti traukinį prie dabartinio terminalo šiaurėje. 99 % tikimybė, kad straipsnyje džiaugiamasi bėgių privedimu „iki oro uosto“, turint omeny naują terminalą.

    2. Kaunui nebūtina statyti visiškai naują geležinkelio stotį. Tegul padaro platformas su ištisiniais stogais, rampomis (kad nereiktų laipioti laiptais), plačius praėjimus po bėgiais (išeinančius į miestą be jokių laiptų), komerciją, sankryžoje antžemines perėjas, VT mazgą su stoginėmis, kad galėtum iš traukinio nesušlapęs nueiti iki troleibuso. Ir bus kvantinis šuolis transporte. Tam visiškai nebūtina kažkokia mandra stotis, kuri gerai atrodo tik iš drono, bet žemėje nelabai veikia. Norint kažkokio didesnio įspūdžio galima susitelkti į stoties interjerą (ypač požeminę perėją po bėgiais, jos išlindimą į miestą), įvairias detales, apšvietimą. Išspausti tikrai yra ką, ir nebūtini kažkokie megaprojektai. Tegul pirmiau padaro, kad Kauno stotis pagal patogumus prilygtų bent Austrijos ar Šveicarijos miestelių stotims...

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O dabar visi nusileidžiam ant žemės. Kalbos prieš ketvirtį amžiaus paleidžiant greituosius traukinius Pajūris ir Baltija, greitai, greitai iš Vilniaus į Klaipėdą traukiniai važiuos 160 km/h. Prieš RBI statybas, kai bus europinė vėžia į Lenkiją važiuosime 250 km/h greičiu. Ir kur visa tai? Dar 25 metus laukti ar dar 50? Taip ir su tais RB Ii maršrutais paleis po 3-4 poras traukinių Varšuva-Talinas + Kaunas-Vilnius (kai pastatys iki Vilniaus turbūt po 20 metų po to kai bus pastatyta iki Talino) su persėdimu Kaune per parą. Ir bus Kaunas centrinė stotis.

    Komentuoti:

Working...
X