Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą


    Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
    Eurolines? Vlantana? Girteka?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu).
    Tiesa sakant, savo laiku dairiaus į LTGI, bet ...
    Jų projektai nuobodūs

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).
    Moderatoriai, buvau apšmeižtas su daug patinka!

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
    Jei nuo projekto sėkmės priklausytų mano darbas, tai aš dirbčiau prie projekto, o ne šūdmaliams bandyčiau aiškinti kad jie šūdus mala. Kai tiesiog atsisakoma suprasti kai paprastai, pažingsniui parodomi savi melai, ir vietoj to šokama į asmenines atakas ir teiginius jog visi kiti čia sako priešingai dėl to kad dėl to uždirba pinigus (šitam miniatiūriniam forume? Baikit juokus) man nuoširdžiai pasidaro gaila žmogaus, nuslidusio į tokią būsena. Laikas atsitraukti nuo kompo kuriam laikui ir permąstyti kas ir kodėl rašoma. Nuoširdžiai - šiandien kas rašinėta nėra rišlu, ir tikrai reikia pauzės susivokti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą


    Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
    Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
    Liūdi, nes tau darbą pavyko gauti tik Latvijas dzelzceļš?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu).

    Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    alio galit sustot jau

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ]be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų.
    O koks kainos skirtumas naujų HSR ir ne HSR bėgių? Mano supratimu, ten nėra iš esmės nieko specialaus, tik didesni posūkių spinduliai.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Kai ateini paskaityt įdomių diskusijų, o piliečiai sugalvoja paspamint.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.
    Problemos su teksto supratimu?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, aš visada sakiau, kad Panevėžio jungtį reikėjo iš karto planuoti šalia aplinkkelio, o krovininę - suprojektuoti be dešimčių kilometrų HSR ruožo. Net ir dabartinėje vietoje jos pajungimą prie HSR linijos būtų galima padaryti gerokai paprasčiau ir be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų. Taip sakau ir dabar tai yra akivaizdu. Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
    Smagu kad priėjome trečiokų lygio "aš pasiunčiau tave nx pirmas, tu manęs nx negali siūsti" lygio diskusiją.


    O jei rimčiau, tai reiktų realiai atsakinėti į argumentus o ne sakyti kad atsakinėta į vieną kai matosi kad kalbėtą apie kitą.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Tai kas čia iš mūsų mėtosi?
    Štai, prašom, kai argumentą (jei tokiu galima vadinti pasiuntimą mokytis) kiti išvadino nesąmonę, tas argumentas patapo apie visai kitą reikalą:

    Jūsų pačių pradėta tarsi laisvai galima suprojektuoti krovinių stotį kitoje vietoje:
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Krovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
    Labai paprastai atsakyta kad krovinių stočiai reikia žiūrėti nuolydžius, ir kad tai kainuoja, be fakto kad ji turi būti arti linijos.
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Jei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.

    Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
    Atsakymas į šitai - kad žinai, gali pasižiūrėti kaip bet kokia regioninė stotis kitur statoma - atsakinėjant konkrečiai į postą atsakantį dėl krovininės stoties sudėtingumų.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
    Kai pradėjo kiti kalbėti jog maišomos krovininės ir keleivinės stotys - paimama ir pradedama sakyti kad "ne, čia vis dėl to apie keleivines kalbėjau"

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
    Aišku visada galima tiesiog ignoruoti argumentus - kviečiau surasti kur pastatyti krovininę stotį arčiau Panevėžio, kad nereikėtų statyti ruožo per Gustonis, ką jūs siūlėte kaip geresnį variantą, bet pasiūlymų stoties lokacijai dar neteko išgirsti. Ir prieš jums pradedant teigti kad "ne, aš niekada nesiūliau tokio varianto", štai prašom, citata, dar šviežia.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Man atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams
    Leisk jaunimui išsilieti ten, kur jo atseit klauso.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
    Sutriuškinimu laikai savo blėnį, kuris suėjo tik tau ir komujonui? Tikrų tikriausias sutriuškinimas.

    Gyvenk toliau savo iliuzijų pasaulyje, aukštink visiškus projekto lūzerius latvius ir džiaukis.
    Kol nebuvo interneto, kad žmogus durnas žinojo tik artimieji. Linkiu daugiau laiko praleisti offgrid.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ir taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti.
    Tavo pageidavimu Panevėžys bus prijungtas Vmax=160 km/h linija.
    Gali tai įsirašyti į savo atliktų darbų sąrašą

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.
    Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Kita forumo pusė, tuo tarpu, pradžioje gynė abiejų ruožų statymą, po to lyg perėjo prie mano varianto, kur yra planuojama kitokio tipo jungtis nei naujas ruožas pro Panevėžį. Įskaitant tave patį, matau (pagal ‘Patinką’ prie John pranešimo, kur siūloma kitokio tipo jungtis). Tai kas čia iš mūsų mėtosi?

    Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.

    P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.

    Komentuoti:

Working...
X