Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tiesa sakant, savo laiku dairiaus į LTGI, bet ...Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu).
Jų projektai nuobodūs
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Moderatoriai, buvau apšmeižtas su daug patinka!Parašė VLR Rodyti pranešimą
Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei nuo projekto sėkmės priklausytų mano darbas, tai aš dirbčiau prie projekto, o ne šūdmaliams bandyčiau aiškinti kad jie šūdus mala. Kai tiesiog atsisakoma suprasti kai paprastai, pažingsniui parodomi savi melai, ir vietoj to šokama į asmenines atakas ir teiginius jog visi kiti čia sako priešingai dėl to kad dėl to uždirba pinigus (šitam miniatiūriniam forume? Baikit juokus) man nuoširdžiai pasidaro gaila žmogaus, nuslidusio į tokią būsena. Laikas atsitraukti nuo kompo kuriam laikui ir permąstyti kas ir kodėl rašoma. Nuoširdžiai - šiandien kas rašinėta nėra rišlu, ir tikrai reikia pauzės susivokti.Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Esu eilinis ofiso planktono atstovas, kuris ilgai domisi transporto sistemomis ir infrastuktūra apskritai. Lietuva gerai pavarė energetikoje ir tuo didžiavausi. Deja transporte esame visiški liūzeriai, tiek aviacijoje, tiek geležinkeliuose, o vienas geriausių būdų tai išspręsti yra būtent kelti problemas į viršų, ką aš ir stengiuosi daryti. Blogiausias būdas yra apsimesti, kad viskas yra labai gerai (ką darai tu).Parašė alga Rodyti pranešimą
Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
Komentuoti:
-
Liūdi, nes tau darbą pavyko gauti tik Latvijas dzelzceļš?Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu).
Oho, tai bent prisipažinimas! Kažin, kokiems verslo interesams pelninga apdergti LTG Infra ir Rail Baltica Lietuvoje, bet ne Latvijoje ar Estijoje? airBaltic?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek suprantu ejs-ejs, sleader ir ignaloidas visi dirba LTG ar susijusiose įmonėse (pagal jų pačių pranešimus, pataisykite, jei klystu). Nuo šio projekto sėkmės tiesiogiai priklauso jų darbai, dėl ko jie bet kokią kritiką čia užverčia paklodėmis ir keistenybėmis, siekdami sudrumsti vandenį ir sudaryti įspūdį, kad kita pusė yra išprotėjusi. Kiek niekinga taktika, na, bet kam reikia, tie mato. Lietuvoje per mažai kas domisi šiuo projektu, kad atstovėtų šitą reikalą. Tad, kaip sakoma, ‘it’s a fucked up job, but somebody has to do it’.
Komentuoti:
-
O koks kainos skirtumas naujų HSR ir ne HSR bėgių? Mano supratimu, ten nėra iš esmės nieko specialaus, tik didesni posūkių spinduliai.Parašė VLR Rodyti pranešimą]be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų.
Komentuoti:
-
Kai ateini paskaityt įdomių diskusijų, o piliečiai sugalvoja paspamint.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Problemos su teksto supratimu?Parašė VLR Rodyti pranešimąKą tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, aš visada sakiau, kad Panevėžio jungtį reikėjo iš karto planuoti šalia aplinkkelio, o krovininę - suprojektuoti be dešimčių kilometrų HSR ruožo. Net ir dabartinėje vietoje jos pajungimą prie HSR linijos būtų galima padaryti gerokai paprasčiau ir be keleivinio HSR standarto, sutaupant šimtus milijonų. Taip sakau ir dabar tai yra akivaizdu. Ką tu čia prirašei aš nelabai suprantu, teisybę pasakius, bet man nelabai ir įdomu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Smagu kad priėjome trečiokų lygio "aš pasiunčiau tave nx pirmas, tu manęs nx negali siūsti" lygio diskusiją.Parašė VLR Rodyti pranešimąP.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
O jei rimčiau, tai reiktų realiai atsakinėti į argumentus o ne sakyti kad atsakinėta į vieną kai matosi kad kalbėtą apie kitą.
Štai, prašom, kai argumentą (jei tokiu galima vadinti pasiuntimą mokytis) kiti išvadino nesąmonę, tas argumentas patapo apie visai kitą reikalą:Parašė VLR Rodyti pranešimą
Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Tai kas čia iš mūsų mėtosi?
Jūsų pačių pradėta tarsi laisvai galima suprojektuoti krovinių stotį kitoje vietoje:
Parašė VLR Rodyti pranešimąKrovinių stotis būtų suprojektuota kitoje vietoje.Labai paprastai atsakyta kad krovinių stočiai reikia žiūrėti nuolydžius, ir kad tai kainuoja, be fakto kad ji turi būti arti linijos.Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, nuo nulio daromame projekte nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio
Dugnas jau atrodė pasiektas, bet, panašu, galima dar giliau pulti. Žiauru ir gėdinga.
Atsakymas į šitai - kad žinai, gali pasižiūrėti kaip bet kokia regioninė stotis kitur statoma - atsakinėjant konkrečiai į postą atsakantį dėl krovininės stoties sudėtingumų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąJei mes norime, kad stotis būtų saugi, keliuose privaloma riboti išilginį nuolydį. Jei mes norime ją pastatyti mažiausiomis įmanomomis sąnaudomis, žemės darbų kiekis turi būti įmanomai mažiausias.
Apie tai, kad stotis turi būti kažkur greta linijos nekomentuoju, antrakursiai tokių klaidų nebedaro.
Kai pradėjo kiti kalbėti jog maišomos krovininės ir keleivinės stotys - paimama ir pradedama sakyti kad "ne, čia vis dėl to apie keleivines kalbėjau"Parašė VLR Rodyti pranešimąJei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
Aišku visada galima tiesiog ignoruoti argumentus - kviečiau surasti kur pastatyti krovininę stotį arčiau Panevėžio, kad nereikėtų statyti ruožo per Gustonis, ką jūs siūlėte kaip geresnį variantą, bet pasiūlymų stoties lokacijai dar neteko išgirsti. Ir prieš jums pradedant teigti kad "ne, aš niekada nesiūliau tokio varianto", štai prašom, citata, dar šviežia.Parašė VLR Rodyti pranešimąToje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
Parašė VLR Rodyti pranešimąMan atrodo mes komunikuojame skirtingais dažniais
Aš kalbėjau apie tai, kad viso ruožo pro Gustonis nereikia, jei yra planuojamas tas ruožas pro Panevėžį. Nežinau, kaip aiškiau paaiškinti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Leisk jaunimui išsilieti ten, kur jo atseit klauso.Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams
Komentuoti:
-
Sutriuškinimu laikai savo blėnį, kuris suėjo tik tau ir komujonui? Tikrų tikriausias sutriuškinimas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
Gyvenk toliau savo iliuzijų pasaulyje, aukštink visiškus projekto lūzerius latvius ir džiaukis.
Kol nebuvo interneto, kad žmogus durnas žinojo tik artimieji. Linkiu daugiau laiko praleisti offgrid.
Komentuoti:
-
Ir ilgai Jūs ten plieksitės kur kokią liniją tiesti? Panevėžio atkarpa seniai suprojektuota. O jei turėjote pasiūlymų - siųskite Rail Baltica projektuotojams
Komentuoti:
-
Tavo pageidavimu Panevėžys bus prijungtas Vmax=160 km/h linija.Parašė VLR Rodyti pranešimąIr taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti.
Gali tai įsirašyti į savo atliktų darbų sąrašą
Komentuoti:
-
Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Kita forumo pusė, tuo tarpu, pradžioje gynė abiejų ruožų statymą, po to lyg perėjo prie mano varianto, kur yra planuojama kitokio tipo jungtis nei naujas ruožas pro Panevėžį. Įskaitant tave patį, matau (pagal ‘Patinką’ prie John pranešimo, kur siūloma kitokio tipo jungtis). Tai kas čia iš mūsų mėtosi?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.
Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.
Komentuoti:
-
Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.
P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: