Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    O tas "visas ruožas" ir "naujas ruožas", tai čia 240 km/h greitoji ir tiesioji dalis? Ar pagerintas RB1 irgi užsiskaitys, kaip "visas ruožas"? Nes greitoji ir tiesioji dalis be 2035-37 nė pro kur nesišviečia, o RB1 gal kaip nors iki kokių 2030 ir būtų galima išspausti, jei jau rytoj ryte imtųsi elektrifikavimo ir signalizacijos, tik, kaip suprantu, ir tai stringa?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Anyway, vis labiau įdomu darosi, kas vyksta Lietuvoje su Lenkija-Kaunas atkarpa? Koks end game?
    Na pakolkas visi oficialūs šaltiniai šaukia analogiškai kaip ir EU komisijos naujausias "Implementing Decision": Visas ruožas turi būti baigtas iki 2030, bet... CEF finansavimas jam bus prieinamas tik 28-29 metais, o apie bridge'inių paskolų būtinybę kalbama kažkaip labai jau nedrąsiai...

    Lygiai toks pats neaiškumas dėl ruožo Elk-PL/LT siena Lenkijos pusėje...

    Matyt galėčiau lažintis, kad 2030 turėsime tokią situaciją:
    - naujas ruožas nuo LT/PL sienos iki Marijampolės pilnai funkcionuojantis dyzelinei traukai (kontaktinis tinklas ko gero irgi gali būti įrengtas, bet kad jis veiktų labai abejoju);
    - Marijampolės aplinkelyje ir ruože Marijampolė-Kaunas, tiksliau Marijampolė-Garliava, intensyviai vyksta statybos darbai;
    - senąjame 1435mm kelyje įrengta signalizacija. Visas tarptautinis trafikas ruože Marijampolė-Kaunas vyksta juo.

    Panaši situacija turėtų būti ir Lenkijoje:
    - ruožas Suvalkai-siena atnaujintas ir paruoštas dyzelinei traukai;
    - Suvalkuose, kaip numatyta pagal planus, ant pagrindinio kelio galėtų būti įrengta stotelė ir gal net koks vienas traukinys važiuojantis į Lietuvą stotų joje, neužsukdamas į pagrindinę Suvalkų stotį;
    - likusiame ruože iki Elko vyksta darbai;
    - ruožas Elkas-Bialistokas turėtų būti jau pilnai pabaigtas.

    PKP Intercity tada jau turėtų būti gavę iš Pesa užsakytus hibridinius dyzelelektrinius lokomotyvus. Pagal jų planus, jie turėtų važinėti, tame tarpe ir į Lietuvą. Dauguma Intercity traukinių pasiekiančių Suvalkus matyt bus pratęsti iki Kauno. Kaip minėjau, koks vienas iš jų, galėtų būti orientuotas į Lietuvos klientus ir vietoj Suvalkų centrinės stoties stotų stotelėje prie pagrindinio kelio, taip sutaupant 20-30 min. Bendra tokio traukinio maršruto Varšuva-Kaunas trukmė galėtų būti apie 5 val. Su užsukimu į pagrindinę Suvalkų stotį apie 5,5 val.

    Apibendrinant 2030 metais turėsim begalę PRo ir juostelių perkirpinėjimo, bet realiai ruožas PL/LT siena - Kaunas bus pabaigtas tik kokiais 2032 metais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Manau visi puikiai supranta, kad nieko Latvija neturės grąžinti, nes elementariai neturėtų iš ko. Jeigu ES paprašytų grąžinti kalną pinigų, tai turbūt destabilizuotų viso regiono ekonomiką. Taigi, ES nieko panašaus nedarys. Gal kažkokia kitokia "lazda" ir galėtų būti pritaikyta biškiuką paauklėti latvius, jei anie sugalvotų kažkokių nesąmonių, bet, tiesą sakant, nelabai įsivaizduoju, kas tai galėtų būti. Tikriausiai bus toliau pamažu muistomasi, toliau pamažu nukėlinėjamos datos, toliau pamažu skiriamas finansavimas, kol, galų gale, tas 160km/h vienkelis bus kažkaip sulipdytas.

    Anyway, vis labiau įdomu darosi, kas vyksta Lietuvoje su Lenkija-Kaunas atkarpa? Koks end game? Greita linija nebus užbaigta iki kažkada apie 2035 ar vėliau, kas reiškia, kad kurį laiką turės būti naudojama RB1, kurią rengiamasi signalizuoti. O kaip su elektrifikavimu? Ar tebegalioja 2030 (realiai matyt 2033) deadline RB1 signalizavimui+elektrifikavimui, kad ten "2030" realiai galėtų važiuoti keleiviniai traukiniai 120 km/h? O greitoji RB linija ar bent planuojama pradėti statyti iki 2030 pagal paskutinius "1 etapo" planus? Kažkaip labai mažai girdėti apie tai. Lietuvosm žiniasklaida, be abejo, tyli ir nė cypt apie didžiausią šalies istorijoje projektą, neskaitant spaudos pranešimų perpostinimo.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keista, o iki Salaspilio RBII tiltą visgi pastatys?
    Labai keista optimizacija, tiltai ilgiausiai užtrunka ir brangiausi, o čia susitaupytų trasos atkarpa per laukus ir miškus. Atrodo kad tik tam kad iki Rygos centrinės stoties atvažiuotų traukiniai, o po to juos apsukinėti ir keisti vėžę link Estijos jau lygtais nebe latvių problema o estų.

    Įtariu kad latviai bando eiti link to kad nestatyti ir tilto per marias o tiesti bėgius pagal pirminį planą per oro uostą, tada centre arba bandyti užbaiginėti pradėtą tiltą arba esamam bandyti sutalpinti sudvejintą vėžę. Kas toliau link Estijos su tais vėžės keitimais lieka vis tiek neaišku.

    Manau nulis šansų kad ES palaimintų tokį planą be krovinių ir su kintama vėže kamieninėje trasoje.

    Be to estai kreipėsi iškart į latvius pasirodžius šitai informacijai ir latviai dabar apsimeta kad nieko nežino ir jokio vežės keitimo nebus.
    Paskutinis taisė jan; 2025.12.08, 23:25.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai pakeis tas sąlygas, juk ne pirmas kartas.
    O kas jeigu estai pasakys, kad nenori keisti sutarties sąlygų?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Man tik įdomu ar latviai apsimeta ar nenori suprasti, kad neįvykdžius RB finansavimo sutarties sąlygos, t.y. nenutiesus veikiančios standartinės linijos nuo LT-LV sienos iki LV-EE sienos, jie turės grąžinti skirtą dotaciją EK. Dar klausimas, ar ir LT ir EE tai nepalies, nes sutartis yra keturšalė.
    Tai pakeis tas sąlygas, juk ne pirmas kartas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Man tik įdomu, ar latviai apsimeta, ar nenori suprasti, kad neįvykdžius RB finansavimo sutarties sąlygos, t.y. nenutiesus veikiančios standartinės linijos nuo LT-LV sienos iki LV-EE sienos, jie turės grąžinti skirtą dotaciją EK. Dar klausimas, ar ir LT ir EE tai nepalies, nes sutartis yra keturšalė.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.12.08, 23:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Latviai Nr.1 siūlo kitą variantą: “nu tai perkam greituosius traukinius, kurie gali važiuoti per abejas vėžes.” Na ir kas, kad 100% tokie traukiniai nebus patogūs (Ispanijoje yra tokie ir jie labai dreba važiuojant).
    Ar tikrai?
    Iš LSM.lv Latvian Radio: Rail Baltica's project could be cut some more / Article
    The Ministry of Transport mentioned only one, located in Spain, which representatives from Latvia and Lithuania visited, as Lithuania will also have existing tracks between Vilnius and Kaunas. However, it seems that Latvia, at least, will not purchase such trains, citing numerous complications.
    Lietuvoje, be kita ko, Talgo su kintama vėže yra realistiškas variantas, norint turėti tiesioginį Vilnius-Varšuva traukinį be persėdimų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Skultėje reikės persėsti į autobusą, kuris nuveš iki LV/EE sienos, kur patogiai lauks estiškas RB traukinys. Bet už tai pažiūrėkit į Rygos stotis (tiksliau jų griaučius) ir pamatysite, kad latviai RB projekte užima pirmą (arba antrą, pagal nuotaiką) vietą, o lūzeriai lietuviai niekada neprisivys jų.

    VLR, gali nedėkot, už tave parašiau.
    Latviai Nr.1 siūlo kitą variantą: “nu tai perkam greituosius traukinius, kurie gali važiuoti per abejas vėžes.” Na ir kas, kad 100% tokie traukiniai nebus patogūs (Ispanijoje yra tokie ir jie labai dreba važiuojant).

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pakeis adminstracines ribas ir tilto kol kas nereiks.
    Tai gal Salaspilis po kažkiek laiko pataps Iecava, kad galėtų grynai viską išskyrus paskutinius reikalingus kilometrus padengti esama plačiąja vėže.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Keista, o iki Salaspilio RBII tiltą visgi pastatys?
    Pakeis adminstracines ribas ir tilto kol kas nereiks.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Tai pala, iš Lietuvos traukinys atvažiuos į Salaspils, tada reiks sėst į elektryčką kuri per Rygą veš iki Skulte ir ten vėl persėsti link Estijos???
    Skultėje reikės persėsti į autobusą, kuris nuveš iki LV/EE sienos, kur patogiai lauks estiškas RB traukinys. Bet už tai pažiūrėkit į Rygos stotis (tiksliau jų griaučius) ir pamatysite, kad latviai RB projekte užima pirmą (arba antrą, pagal nuotaiką) vietą, o lūzeriai lietuviai niekada neprisivys jų.

    VLR, gali nedėkot, už tave parašiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Keista, o iki Salaspilio RBII tiltą visgi pastatys?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tai pala, iš Lietuvos traukinys atvažiuos į Salaspils, tada reiks sėst į elektryčką kuri per Rygą veš iki Skulte ir ten vėl persėsti link Estijos???

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Latvian Radio: Salaspils and Skulte on the Rail Baltica route may not be connected to European-gauge rails at first
    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latv...iedem.a625150/

    Latvian Radio has unofficially learned from a reliable source that the train from Salaspils to Skultei could possibly run on the existing 1,520-millimeter-wide tracks.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dabar jau šioks toks šaltukas prasideda. Kažin, ar tęs darbus?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Šitoj Neries pusėj pabetonuota 10 atramų, liko 14, iš jų viena A ir viena didžioji atrama krante. Anoj pusėj apskritai nieko nedaryta.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    Click image for larger version

Name:	DJI_0222.JPG
Views:	1467
Size:	1,77 MB
ID:	2231314
    Click image for larger version

Name:	DJI_0223.JPG
Views:	1460
Size:	1,61 MB
ID:	2231313 Click image for larger version

Name:	DJI_0224.JPG
Views:	1458
Size:	1,51 MB
ID:	2231316 Click image for larger version

Name:	DJI_0225.JPG
Views:	1472
Size:	1,76 MB
ID:	2231317 Click image for larger version

Name:	DJI_0226.JPG
Views:	1463
Size:	1,68 MB
ID:	2231318 Click image for larger version

Name:	DJI_0227.JPG
Views:	1473
Size:	1,64 MB
ID:	2231319 Click image for larger version

Name:	DJI_0229.JPG
Views:	1471
Size:	1,67 MB
ID:	2231320 Click image for larger version

Name:	DJI_0230.JPG
Views:	1480
Size:	1,69 MB
ID:	2231321 Click image for larger version

Name:	DJI_0231.JPG
Views:	1468
Size:	1,68 MB
ID:	2231322 Click image for larger version

Name:	DJI_0232.JPG
Views:	1472
Size:	1,75 MB
ID:	2231323 Click image for larger version

Name:	DJI_0234.JPG
Views:	1472
Size:	1,65 MB
ID:	2231324 Click image for larger version

Name:	DJI_0235.JPG
Views:	1468
Size:	1,72 MB
ID:	2231325 Click image for larger version

Name:	DJI_0236.JPG
Views:	1467
Size:	1,88 MB
ID:	2231326 Click image for larger version

Name:	DJI_0237.JPG
Views:	1470
Size:	1,64 MB
ID:	2231327 Click image for larger version

Name:	DJI_0243.JPG
Views:	1478
Size:	1,45 MB
ID:	2231328 Click image for larger version

Name:	DJI_0244.JPG
Views:	1483
Size:	1,82 MB
ID:	2231329 Click image for larger version

Name:	DJI_0246.JPG
Views:	1479
Size:	1,67 MB
ID:	2231330 Click image for larger version

Name:	DJI_0247.JPG
Views:	1460
Size:	1,26 MB
ID:	2231331
    Attached Files

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dar paveikslėlių "iš kosmoso":

    UPD. Patikrinau pagal Flightradar24, ties Žeimiais čia iš 2400 m aukščio, o pirmas paveikslėlis prie pat Karmėlavos oro uosto rytinio galo, kur RB atsišakoja nuo esamo geležinkelio, apie 200 m aukštis.
    Attached Files
    Paskutinis taisė alga; 2025.11.22, 14:03.

    Komentuoti:

Working...
X