Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Ar čia tik man vienam atrodo, kad paskutiniu metu John visose įmanomose temose su padidintu intensyvumu gina CCP interesu ir varo ant komunistams nenusileidžiančių? Geras naratyvas - "reikia greičiau baigti projektą, kad neprarasti ES lėšų, kad EK niekur neprisikabintų" ir t.t. O kad už kampo tupi CCP visai nesvarbu.

    O šiaip tai tikiuosi, kad ir su vėlavimu tą tiltą pastatyis, nes realiai koks skirtumas, kad paveluos, kad ir visais metais, svarbiausia, kad pastatytų. Iki projekto pabaigos dar metų metai, turbūt nelabai ką ir pakeis tai iš ilgalaikės perspektyvos. Svarbiausia, kad ministerija neužmirštų, kad traukinius reikia užsakyti iš anksto, o ne keli mėnesiai prieš pabaigiant geležinkelį.
    John'ą savo premium skiltyje cituoja žiniasklaida. Just saying

    Kitas dalykas, kad Lietuva jau prašvilpė ~360 mln. Eur RB1 "projekte". Neturim gero track record'o su Rail Balticos styatyba nors tu ką. O tu labiau rūpiniesi, kokioms politinėms partijoms, tavo manymu, simpatizuoja John? Why?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nežinau ko pyksta Jonas, nes toks įspūdis, kad jis bando įteigti jog ispanai būtų pastatę ir greičiau ir pigiau. Nors visi puikiai supranta kad už tiek kiek jie pasiūlė, jie tikrai nebūtų pastatę. Tada būtų prasidėjęs vilkinimas dėl pinigų. Gal dėl ir nacionalinio saugumo. Ir viskas greičiausiai būtų užtrukę dar ilgiau. Ir tuomet Jonas būtų kaltinęs valdžią, kad kaip jie čia taip pražiūrėjo ir praleido kinus, ir kad dėl visko kalti Šimonytė su Gabriuku. Svarbu pakritikuoti, taip?
    Sunku pasakyti, kas būtų, jeigu būtų. Dėl to reiktų pabrėžti tai, kas yra:

    - Tilto statybos progresas vėluoja jau apie pusantrų metų, dėl ko kyla grėsmė ES finansavimui
    - Laimėjusi kompanija dėl LRV veiksmų kreipėsi į teismus ir EK

    Aš suprantu, kad gali atrodyti visai plausible, kad už mažesnę sumą pasisiūliusi projektą pastatyti kompanija, galėtų turėti sunkumų, bet tai yra prielaidos ir spėlionės, kurias tu bandai priešpastatyti jau patvirtintiems faktams.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Nežinau ko pyksta Jonas, nes toks įspūdis, kad jis bando įteigti jog ispanai būtų pastatę ir greičiau ir pigiau. Nors visi puikiai supranta kad už tiek kiek jie pasiūlė, jie tikrai nebūtų pastatę. Tada būtų prasidėjęs vilkinimas dėl pinigų. Gal dėl ir nacionalinio saugumo. Ir viskas greičiausiai būtų užtrukę dar ilgiau. Ir tuomet Jonas būtų kaltinęs valdžią, kad kaip jie čia taip pražiūrėjo ir praleido kinus, ir kad dėl visko kalti Šimonytė su Gabriuku. Svarbu pakritikuoti, taip?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ar čia tik man vienam atrodo, kad paskutiniu metu John visose įmanomose temose su padidintu intensyvumu gina CCP interesu ir varo ant komunistams nenusileidžiančių? Geras naratyvas - "reikia greičiau baigti projektą, kad neprarasti ES lėšų, kad EK niekur neprisikabintų" ir t.t. O kad už kampo tupi CCP visai nesvarbu.

    O šiaip tai tikiuosi, kad ir su vėlavimu tą tiltą pastatyis, nes realiai koks skirtumas, kad paveluos, kad ir visais metais, svarbiausia, kad pastatytų. Iki projekto pabaigos dar metų metai, turbūt nelabai ką ir pakeis tai iš ilgalaikės perspektyvos. Svarbiausia, kad ministerija neužmirštų, kad traukinius reikia užsakyti iš anksto, o ne keli mėnesiai prieš pabaigiant geležinkelį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Nėra indiškos mašinos, bet pagrindinis dirigentas ir sprendimų priėmėjas yra indai.
    Čia ne apie darbuotojus kalba, o apie sprendimų priėmėjus esmė.
    Nesigilinau, kiek kinai ten priima sprendimus. Kaip bebūtų, belieka tikėtis, kad pavyks įtikinti teismus ir EK.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei kompanija įsteigta Ispanijoje, jos HQ yra Ispanijoje, joje dirba pagrinde ispanai, tai žinoma. Na kaip ir Jaguarai ir Land Roveriai tikriausiai nėra indiškos mašinos.
    Nėra indiškos mašinos, bet pagrindinis dirigentas ir sprendimų priėmėjas yra indai.
    Čia ne apie darbuotojus kalba, o apie sprendimų priėmėjus esmė.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei kompanija įsteigta Ispanijoje, jos HQ yra Ispanijoje, joje dirba pagrinde ispanai, tai žinoma. Na kaip ir Jaguarai ir Land Roveriai tikriausiai nėra indiškos mašinos.
    Ir visai nesvarbu, kad jai iš užuolaidos diriguoja ex partinis bonza iš kgb ?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kam apsimetinėtu durniumi jei temoje jau rašyta, kad ten kinai.
    Ar tipo pvz jei rusai įsteigę būtų Ispanijoj komapniją irgi sakytum, kad ne rusai, o Ispanijos kompanija?
    Jei kompanija įsteigta Ispanijoje, jos HQ yra Ispanijoje, joje dirba pagrinde ispanai, tai žinoma. Na kaip ir Jaguarai ir Land Roveriai tikriausiai nėra indiškos mašinos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kalbu apie Ispanijos kompaniją.
    Kam apsimetinėtu durniumi jei temoje jau rašyta, kad ten kinai.
    Ar tipo pvz jei rusai įsteigę būtų Ispanijoj komapniją irgi sakytum, kad ne rusai, o Ispanijos kompanija?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Yra sričių, kurios visad liks aptakios ir nedetalizuojamos. Gal slaptosios tarnybos kažką žinojo, gal NATO negali leisti kinams statyti strateginį objektą, gal URM kažkokius geopolitinius žaidimus žaidžia. Netiki, kad tos institucijos tiesiog daro savo darbą? Nieko, tu ne vienišas, čia pilnas forumas tokių, kurie geriau moka asfaltuot už asfaltuotojus ir tiltus pirkt už tiltų pirkėjus.
    Belieka tikėtis, kad ir teismai bei EK neprašys nieko detalizuoti. Kaip manai, kokia tikimybė, kad taip ir bus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Jei čia klausi apie kinus - tai taip, viskas ok. Lygiai taip pat būtų ok pašalinus ir rusus.
    Kalbu apie Ispanijos kompaniją.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O ką pats manai, kai konkurso laimėtojai nei šio bei to pašalinami iš konkurso dėl aptakių ir nedetalizuojamų priežasčių? Viskas ok?
    Yra sričių, kurios visad liks aptakios ir nedetalizuojamos. Gal slaptosios tarnybos kažką žinojo, gal NATO negali leisti kinams statyti strateginį objektą, gal URM kažkokius geopolitinius žaidimus žaidžia. Netiki, kad tos institucijos tiesiog daro savo darbą? Nieko, tu ne vienišas, čia pilnas forumas tokių, kurie geriau moka asfaltuot už asfaltuotojus ir tiltus pirkt už tiltų pirkėjus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O ką pats manai, kai konkurso laimėtojai nei šio bei to pašalinami iš konkurso dėl aptakių ir nedetalizuojamų priežasčių? Viskas ok?
    Jei čia klausi apie kinus - tai taip, viskas ok. Lygiai taip pat būtų ok pašalinus ir rusus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tada: Landsbergis sugriovė kolūkius!

    Dabar: Landsbergis sužlugdė Rail Baltica!
    O ką pats manai, kai konkurso laimėtojai nei šio bei to pašalinami iš konkurso dėl aptakių ir nedetalizuojamų priežasčių? Viskas ok?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Tada: Landsbergis sugriovė kolūkius!

    Dabar: Landsbergis sužlugdė Rail Baltica!

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, fun fact, tame Lrytas.lt premium straipsnyje yra cituojamas John ir kitas forumo narys Lašas

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Už LRV sprendimą atsakomybę turėtų prisiimti Premjerė. Jei kas nors iš konkurentų nutars pasinaudoti ta istorija su tiltu, jai tas taškų nepridės..
    Anūkas bei Kinijos nedraugai Matas M. ir Mantas A. liks už kadro.
    O garo nuleidimui klausimus dėl geležinkelio ir tilto visada bus galima uždavinėti ministrui M. Skuodžiui.
    Gal ir prisiims. Bet šiais laikais „prisiimti atsakomybę“ nieko nebereiškia. Už praeito penktadienio komunikaciją premjerė irgi „prisiėmė atsakomybę“. Ir ką? Ir nieko.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Už LRV sprendimą atsakomybę turėtų prisiimti Premjerė. Jei kas nors iš konkurentų nutars pasinaudoti ta istorija su tiltu, jai tas taškų nepridės..
    Anūkas bei Kinijos nedraugai Matas M. ir Mantas A. liks už kadro.
    O garo nuleidimui klausimus dėl geležinkelio ir tilto visada bus galima uždavinėti ministrui M. Skuodžiui.
    Raktinis žodis turėtų. Kaip ir daug kitko Šimonytė turėtų daryti, bet nedaro, nes yra škurlis, o ne Premjerė.

    Beje, įdomu, kuo baigsis teismai ir kokia bus EK nuomonė dėl tokių LRV bajerių? Ar nesikartos Rengės ruožo istorija, kai visi tvarkingai susimokėsim ne tik už statybą, bet dar ir baudų?
    Paskutinis taisė John; 2024.03.21, 12:45.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    John šiferoidas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai Anūkas nėra LRV narys ir valdančiosios partijos pirmininkas?
    Už LRV sprendimą atsakomybę turėtų prisiimti Premjerė. Jei kas nors iš konkurentų nutars pasinaudoti ta istorija su tiltu, jai tas taškų nepridės..
    Anūkas bei Kinijos nedraugai Matas M. ir Mantas A. liks už kadro.
    O garo nuleidimui klausimus dėl geležinkelio ir tilto visada bus galima uždavinėti ministrui M. Skuodžiui.

    Komentuoti:

Working...
X