Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    #RailBaltica tilto per Nerį statyboje išbetonuota viena didžiausių galvenų
    Betonavimui panaudota 2010 m3 betono;
    Betono liejimas atliktas per vieną nepertraukiamą operaciją;
    Viso darbas vyko 20 val.;
    Buvo atidžiai kontroliuojamas betonavimo procesas, temperatūra ir seka;
    Ant šios galvenos bus statoma didžioji A formos kolona.
    Šį procesą kartosime ir ant kitų didžiųjų galvenų, kadangi tiltas turės įvairių dydžių kolonų.
    „Rizzani de Eccher“
    https://www.facebook.com/RailBaltica...fx2X4jCs96PBul


    Click image for larger version

Name:	572761050_1258313779435189_2179133789656865055_n.jpg
Views:	1306
Size:	595,1 kB
ID:	2227274

    Click image for larger version

Name:	573865008_1258313799435187_6262881097905091237_n.jpg
Views:	1327
Size:	649,1 kB
ID:	2227273

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.
    Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.
    Bendrai visa sankryža atskiru projektu daroma (kaip ir A8 kelio patvarkymai kur RB kirs jį), ir to projekto nėra dokumentuose iš kur traukiu šituos planus, tai tikrai gali būti kiti sprendimai daromi ir labai į detales nemanau kad verta lysti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:
    20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.
    Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?
    Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251028_105908.png
Views:	1438
Size:	738,7 kB
ID:	2227178

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.
    195 turi pakilti virš RB, ir į esamą žiedą su A17 nusileist nebegali, o kažkas vis dėl to ten turi būti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Nelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Žemės sklypai išpirkti pagal parodytą sankryžos konfigūraciją:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_27-10-2025_17178_regia.lt.jpeg
Views:	1573
Size:	163,4 kB
ID:	2227060

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Žmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)

    Click image for larger version  Name:	RB-A17-195_crop.png Views:	0 Size:	5,95 MB ID:	2226845

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kauno tiltai feisbuke pasidalino darbų apimtimi savo ruože:

    Ruožas: Ramygala–Berčiūnai (24,43 km)
    Sutarties vertė: 205 693 295,87 Eur (be PVM)
    Terminai: darbus numatoma atlikti iki 2028 m. II ketv.
    Sutarties objektas: naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas ir inžinerinių statinių statyba.
    Projekto apimtis:
    • Įrengiama dvikelio geležinkelio sankasa su priklausiniais (24,43 km) ruože Ramygala–Berčiūnai;
    • Įrengiamos 2 gyvūnų praginos;
    • Įrengiamas 1 žaliasis tiltas;
    • Statomi 3 geležinkelio viadukai;
    • Statomi 8 geležinkelio tiltai;
    • Įrengiami aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai, kurių bendras ilgis apie 53,8 km;
    Rekonstruojama valstybinės reikšmės kelio A8, A17 ir 195 atkarpos;
    Atliekami valstybinės reikšmės 3002 kelio remonto darbai;
    • Rekonstruojami 110 kV ir 330 kV „Litgrid“ elektros tinklai;
    • Rekonstruojami ESO vidutinio slėgio dujotiekio tinklai;
    • Rekonstruojami 0,4 kV ir 10 kV ESO elektros skirstomieji tinklai;
    • Projektas apima „Litgrid“ tinklų (Panevėžio mazge) projektavimą ir rekonstravimą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
    Netikiu, kad aš to sulauksiu.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
    Vargu. Kroviniai iš rytų. Nebent dvigubinti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė AB Ben Ten Rodyti pranešimą

    Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.
    Palauksim tuos 30 ar 40 metų, ką jau čia visokie vėžės keitikliai. Gyvenom be jų iki šiol, gyvensim ir toliau

    Komentuoti:


  • AB Ben Ten
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kad dabar kalba, kad pirmai pradžiai įmontuos vėžės keitimo prietaisą kažkur prie Kauno, kad traukiniai su kintama vėže nekainuoja labai jau brangiai. Buvo Arenijaus Jackaus interviu, kuris minėtas praeitam puslapy: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...idelis-issukis

    Talgo vėžės keitimo mechanizmo reklama:
    https://youtu.be/qwNl-g_91GE?si=lnF5Ha_tMZnch7lb&t=138
    Daryti tokį variantą neapsimoka, nes ar taip ar taip bus padaryta vėžė iki Vilniaus anksčiau ar vėliau, ir tai padidins dėvėjimasi ir didins išlaidas išlaikyti tokį variantą.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
    Šiandien Jonavos raj., oro uosto prieigose pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią.
    Taip, ir nuleis kelią žemyn porą metrų
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251023_163724.png
Views:	791
Size:	154,1 kB
ID:	2226317

    Komentuoti:


  • AVATAR
    replied
    Šiandien , Jonavos raj., oro uosto prieigose, pamačiau kasimo techniką, atliekamus kasimo darbus buvusio Daukliūnų k. teritorijoje, atkarpoje Palemonas - Šveicarija. Greičiausiai statys geležinkelio viaduką kertantį vietinės reikšmės kelią. Click image for larger version  Name:	Screenshot_20251023_153705_Adobe Acrobat.jpg Views:	588 Size:	389,6 kB ID:	2226311
    Attached Files
    Paskutinis taisė AVATAR; 2025.10.26, 12:20.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Įdomu, kodėl atkarpa iki Joniškėlio suskaidyta į atskirus gabaliukus. Tie 12,3km tai panašu, kad yra ta atkarpa iki kur atgal susijungia planuojama linija pro Panevėžio miestą.
    UPDATE: OK, supratau - ten baigiasi Panevėžio rajono savivaldybė.
    Paskutinis taisė felar; 2025.10.23, 12:06.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš aukščiau Verslo žinių straipsnio apibendrinimas dėl atkarpų.

    Dabar pasirašytos sutartys arba jau vyksta darbai:
    - Tiltas per Nerį - 64 mln. Eur - 1,5 km
    - Šveicarija - Žeimiai - 88 mln. Eur - 12,2 km
    - Žeimiai - Šėta - 77 mln. Eur - 17,7 km
    - Šėta - Ramygala (1 dalis) - 98 mln. Eur - 17,1 km
    - Šėta - Ramygala (2 dalis) - 83 mln. Eur - 12,1 km

    Viso 410 mln. Eur - 60,6 km

    Šiemet dar turėtų pasirašyti (vyksta konkursai):
    - Kaunas - Šveicarija - 19,4 km
    - Ramygala - Berčiūnai - 24,5 km
    - Berčiūnai - Joniškėlis - 24,5 km

    Viso 68,4 km

    Tai jeigu tos likusios atkarpos praeis gerai pirkimus, šiemet turėsim sutarčių už bent ~800 mln. Eur - 129 km
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Pasirašė dar:
    - Kaunas - Šveicarija - 221 mln. Eur - 18,9 km
    - Šveicarija - Žeimiai (bėgių tiesimas) - 13,9 mln. Eur - 10 km


    Tai jau už 644 mln. Eur darbų

    https://rail-baltica.lt/rail-baltica...asos-statybos/
    Ir dar pasirašė:
    - Ramygala - Berčiūnai - 249 mln. Eur - 24,4 km
    - Berčiūnai - Joniškėlis - 127 mln. Eur - 12,3 km

    Iki metų galo darbai apims 114 km.

    Tai dabar sumoje jau už 1 mlrd. 20 mln. Eur darbų.


    https://rail-baltica.lt/rail-baltica...rtes-sutartys/

    Click image for larger version  Name:	Rail-Baltica-Lietuvoje-2025-statusas-1024x576.jpg Views:	0 Size:	46,8 kB ID:	2226279

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tuo tarpu

    „Rail Baltica“ sėkmingai įgyvendino tikslą statybas išplėsti iki 114 km ruožo: pasirašytos naujos 376 mln. Eur vertės sutartys
    rail-baltica.lt

    24,4 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Ramygala–Berčiūnai pastatys AB „Kauno tiltai“. Dar 12,3 km geležinkelio sankasos su inžineriniais statiniais ruože Berčiūnai–Joniškėlis pastatys AB „HISK“. Šių sutarčių bendra vertė – 375,8 mln. Eur (su PVM)

    Komentuoti:

Working...
X