Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Net Ryga turės tik stotelę?! Siūlau pas mus išvis nedaryt nė vienos stotelės(nekalbant apie stotis) Lietuvoj kad neduok Diev neišleist EUR perniek o geriau patriūbyt kad pats ilgiausias(o tai lygu DIDŽIAŪSIAS!) tarpstotis pasaulyje!
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, kai Ryga turės tik priemiestinę stotelę, nėr ko tikėtis Panevežio integracijos nuo pirmos dienos.
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąVa labai įdomų aspektą paėmė, kad GALI BŪTI tarp valstybių skirtingas reguliavimas statybų srityje. Pvz., man įdomu, kaip nuo 2024 lapkričio įsigaliojęs statybų įstatymas Lietuvoje paveiks RBII eigą, nes net neabejoju, kad pagal senąjį statybos įstatymą tik mažesnė dalis projekto turėjo išduotus statybos leidimus. Ir toms atkarpoms, kur neturėjo statybos leidimo, jau keliaus pagal naują tvarką, pagal kurią projektuotojo rolė bus atskirta nuo rangovo rolės. T.y. negali paskelbti konkurso, kuriame laimėtojas ir parengs techninį darbo projektą, ir užsiims ranga. Ir bet kokios projektuotojo klaidos rangovas pataisyti/padaryti nukrypstant nuo TDP nebegalėsGal yra kokių insaiderių ir nori pakomentuoti šioje vietoje?
Klaidas taisyti bus galima, bet jos kainuos gerokai daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir dabar iš Panevėžio galima būtų važiuoti, bet nėra traukinio.
Ir nežinia kas trukdo jį padaryti. Taip, Radviliškyje ar Šiauliuose tektų keisti važiavimo kryptį; bet tai nėra neįmanoma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kas tiksliai trukdo kad ir šiandien paleisti Marijampolė-Šiauliai per Kauną? Ar tie trukdžiai išnyks pastačius RB bėgius, tik Šiaulius pakeitus Panevėžiu?
Komentuoti:
-
O kas tiksliai trukdo kad ir šiandien paleisti Marijampolė-Šiauliai per Kauną? Ar tie trukdžiai išnyks pastačius RB bėgius, tik Šiaulius pakeitus Panevėžiu?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąTraukinio Panevėžys-Kaunas-Marijampolė? paleidimas jau būtu didelis pasiekimas. Tačiau, kaip su Panėvežio stotimi? Jei ji bus laukuose, dabar statomas ruožas bus bevertis dar ilgai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąVa labai įdomų aspektą paėmė, kad GALI BŪTI tarp valstybių skirtingas reguliavimas statybų srityje.
Komentuoti:
-
Va labai įdomų aspektą paėmė, kad GALI BŪTI tarp valstybių skirtingas reguliavimas statybų srityje. Pvz., man įdomu, kaip nuo 2024 lapkričio įsigaliojęs statybų įstatymas Lietuvoje paveiks RBII eigą, nes net neabejoju, kad pagal senąjį statybos įstatymą tik mažesnė dalis projekto turėjo išduotus statybos leidimus. Ir toms atkarpoms, kur neturėjo statybos leidimo, jau keliaus pagal naują tvarką, pagal kurią projektuotojo rolė bus atskirta nuo rangovo rolės. T.y. negali paskelbti konkurso, kuriame laimėtojas ir parengs techninį darbo projektą, ir užsiims ranga. Ir bet kokios projektuotojo klaidos rangovas pataisyti/padaryti nukrypstant nuo TDP nebegalėsGal yra kokių insaiderių ir nori pakomentuoti šioje vietoje?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO pas estus nėra taip, kad sutartis su rangovu apima ir projektavimo darbus? Nes jeigu viską reguliavo bendra įmonė ir viską dabar išsidalino kiekvienos šalies valdytojai, tai negali būti, kad kitose šalyse dar ne visi projektai yra, o estai sugebėjo per pusmetį projektus visai linijai išsikepti ir pagal jį padaryti konkursą. Tiesiog tokią apimtį per tiek įvykdyti nelabai realistiška.
Todėl viešinimo schemutėje viskas gražiai atrodo, kad visa linija "darbai vyksta" nors nemažai daliai dar rengiami projektai, o pvz. pas mus niekas neatvaizduojama, nes ten nėra projektavimo eigos žymėjimo, tik "statybos" progresas. Todėl realiai turint tolygia vykdymo stadiją, atvaizdavimas gerokai skiriasi.
Estijoje projektai irgi dar ne visur užbaigti yra (tik pernai rudenį buvo finalizuota trasa tarp Parnu ir Latvijos sienos) tai darbai nemažoje dalyje Estijos trasos kol kas tėra medžių pravalymas ir tiek, kažkokių didesnių darbų iš palydovo matosi tik arčiau Talino. Nors statybų kontraktus turi. Nėra man pilnai aišku ar kontraktai "design and build" tipo, ar tiesiog neturint pilno projekto pasirašė kontraktus.
O kas Latvijoje dedasi tai išvis neaišku.
Komentuoti:
-
O pas estus nėra taip, kad sutartis su rangovu apima ir projektavimo darbus? Nes jeigu viską reguliavo bendra įmonė ir viską dabar išsidalino kiekvienos šalies valdytojai, tai negali būti, kad kitose šalyse dar ne visi projektai yra, o estai sugebėjo per pusmetį projektus visai linijai išsikepti ir pagal jį padaryti konkursą. Tiesiog tokią apimtį per tiek įvykdyti nelabai realistiška.
Todėl viešinimo schemutėje viskas gražiai atrodo, kad visa linija "darbai vyksta" nors nemažai daliai dar rengiami projektai, o pvz. pas mus niekas neatvaizduojama, nes ten nėra projektavimo eigos žymėjimo, tik "statybos" progresas. Todėl realiai turint tolygia vykdymo stadiją, atvaizdavimas gerokai skiriasi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Estai paleis Talinas-Piarnu, lietuviai Kaunas-Panevėžys ir pirmas etapas bus įgyvendintas su juostelių perkirpimu.
Komentuoti:
-
Tai kad ne bendra įmonė įgyvendina, o vietiniai. Bendra įmonė tik nominaliai daro "supervision" (panašu, kad nelabai tai daro). Lietuvoje įgyvendinimą daro LTG Infra, Estijoje Rail Baltic Estonia OÜ. Tikėtina, kad šuo čia ir pakastas t.y. estai turi kur kas geresnį projekto valdymą, kai mūsiškiai stringa visuose žingsniuose, nes nelabai supranta, ką ir kodėl daro.Paskutinis taisė DKL; 2025.07.01, 13:18.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra net menkiausių šansų pajungti Rygą (taigi ir Taliną) prie Kauno iki 2030. Beveik garantuotai ir iki 2033 taip nenutiks. Estai manau gali kažkur iki 2033 paleisti Parnu-Talinas servisą, bet matant dabartinius Lietuvos (ir Latvijos) tempus ir strigimą kiekvienoje lygioje vietoje, jokių šansų, kad iki 2033 iki Latvijos dasikrapštysim. Latviai su oagrindine linija turbūt irgi nieko neprikrapštys be kokių 2035-2038.
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąBlogiausiai,kad jei yra bendra įmonė,kodėl taip skriasi projekto įgyvendinimo progresas šalyse? Ir estai jau perka traukinius?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąBlogiausiai,kad jei yra bendra įmonė,kodėl taip skriasi projekto įgyvendinimo progresas šalyse? Ir estai jau perka traukinius?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Blogiausiai,kad jei yra bendra įmonė,kodėl taip skriasi projekto įgyvendinimo progresas šalyse? Ir estai jau perka traukinius?
Komentuoti:
-
Taigi jau žinoma, kad Latvijos ruožą ties estai, nes jie jau praktiškai pabaigę RB ruožą Estijoje nebeturi ką veikti.
Vienintelė kliūtis RB projekte liko Lietuva, kuri vargano 2 km ilgio 50 m aukščio tiltelio lygioj vietoj išbetonuot nesugeba, tai kas bus sudėtingesniuose ruožuose?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taliną ir Rygą prijungt prie Palemono jau būtų pasiekimas. RB1 damušti, kad tiktų reguliariam susisiekimui yra visai kito masto uždavinys, nei naujos linijos nutiesimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: