Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Na tas akmenų kilimas ant šlaitų įspūdingą įspūdį sudaro, ypač kai matai jo storį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Skalda ir pieva turi savo racijos: esant ilgam nuolydžiui galimas grunto išplovimas, ką puikiai valdo skalda.

    O su gabionais viskas aišku: kad tikrai nebūtų galimybių pabėgti nuo traukinio.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Gražu pažiūrėt kaip "niekas nevyksta"
    Tik įdomu, kodėl tas griovys taip komplikuotai išpildytas, lyg specialiai būtų daroma kuo sudėtingiau panaudojant visus įmanomus šlaito surišimo variantus. Atraminė sienelė, skalda, pieva, gibonai, betoninis nuolydis, trūksta nebent uolos imitacijos, gal pamiršo
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.10.09, 14:41.

    Komentuoti:


  • OroPatrulis
    replied
    2025-10-08 18:32 Click image for larger version

Name:	DJI_0146.JPG
Views:	862
Size:	1,83 MB
ID:	2224006

    Click image for larger version

Name:	DJI_0148.JPG
Views:	828
Size:	1,64 MB
ID:	2224007 Click image for larger version

Name:	DJI_0149.JPG
Views:	831
Size:	1,68 MB
ID:	2224009 Click image for larger version

Name:	DJI_0150.JPG
Views:	825
Size:	1,33 MB
ID:	2224010 Click image for larger version

Name:	DJI_0153.JPG
Views:	821
Size:	1,78 MB
ID:	2224011 Click image for larger version

Name:	DJI_0154.JPG
Views:	812
Size:	1,73 MB
ID:	2224012 Click image for larger version

Name:	DJI_0155.JPG
Views:	822
Size:	1,75 MB
ID:	2224013 Click image for larger version

Name:	DJI_0157.JPG
Views:	1311
Size:	1,43 MB
ID:	2224014 Click image for larger version

Name:	DJI_0159.JPG
Views:	827
Size:	1,44 MB
ID:	2224015 Click image for larger version

Name:	DJI_0161.JPG
Views:	844
Size:	1,34 MB
ID:	2224016 Click image for larger version

Name:	DJI_0163.JPG
Views:	828
Size:	1,38 MB
ID:	2224017 Click image for larger version

Name:	DJI_0164.JPG
Views:	830
Size:	1,40 MB
ID:	2224018 Click image for larger version

Name:	DJI_0165.JPG
Views:	826
Size:	1,51 MB
ID:	2224019 Click image for larger version

Name:	DJI_0166.JPG
Views:	823
Size:	1,25 MB
ID:	2224020 Click image for larger version

Name:	DJI_0168.JPG
Views:	821
Size:	1,17 MB
ID:	2224021 Click image for larger version

Name:	DJI_0169.JPG
Views:	822
Size:	1,09 MB
ID:	2224022 Click image for larger version

Name:	DJI_0170.JPG
Views:	824
Size:	1,24 MB
ID:	2224023 Click image for larger version

Name:	DJI_0171.JPG
Views:	803
Size:	1,31 MB
ID:	2224024 Click image for larger version

Name:	DJI_0172.JPG
Views:	815
Size:	1,26 MB
ID:	2224025 Click image for larger version

Name:	DJI_0175.JPG
Views:	816
Size:	1,30 MB
ID:	2224026 Click image for larger version

Name:	DJI_0176.JPG
Views:	818
Size:	1,37 MB
ID:	2224027 Click image for larger version

Name:	DJI_0177.JPG
Views:	812
Size:	1,71 MB
ID:	2224028 Click image for larger version

Name:	DJI_0178.JPG
Views:	819
Size:	1,35 MB
ID:	2224029 Click image for larger version

Name:	DJI_0179.JPG
Views:	813
Size:	1,63 MB
ID:	2224030 Click image for larger version

Name:	DJI_0180.JPG
Views:	816
Size:	1,90 MB
ID:	2224031 Click image for larger version

Name:	DJI_0181.JPG
Views:	818
Size:	1,63 MB
ID:	2224032 Click image for larger version

Name:	DJI_0182.JPG
Views:	824
Size:	1,57 MB
ID:	2224033 Click image for larger version

Name:	DJI_0183.JPG
Views:	820
Size:	1,80 MB
ID:	2224034 Click image for larger version

Name:	DJI_0184.JPG
Views:	831
Size:	1,74 MB
ID:	2224035
    Attached Files

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Šiaip liko daugiau nei 5 metai, nes planuojama projekto pabaiga 2030 m. pabaigoje. Bet kadangi "nieko neturim", tai tokiu požiūriu ir po keturių metų "nieko" neturėsim

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Tai gal vis dėlto paskaitykite ką rašo: Kad ilgiausias procesas yra pasiruošimas statyboms - galimybių studijos, planavimas, PAVai, žemės išpirkimai, derinimai, projektavimai.
    Plika akimi nesimato, tai "trisdešimts metų niekas nevyksta"...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Welcome back, VLR

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pirmieji bėgiai
    Šiek tiek PR'inis veiksmas, bet geriau taip, nei nieko.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus
    Koks čia išvis įsivaizdavimas, kad jei neatsirado nieko per 30 metų, tai neatsiras ir per 4 metus. Kaip suprantu pagal idealų planą turėtų 30 metų kasmet atsirasti po 10 km Rail Baltica vėžės. Tai yra idiotiškas planas, niekas taip rimtų projektų nevykdo. Statybos, reikalaujančios didžiausių resursų, idealiomis sąlygomis turi trukti kuo trumpiau, o ne po 10 km. per metus, kurie per 30 metų surūdija. Idealiomis sąlygomis Rail Baltica statybos būtent 4 metus ir turėtų tęstis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Ne tik bėgiai, bet ir pabėgiai banguoti.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Keli įdomesni faktai iš straipsnio:



    O čia tam tikra esmė:



    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

    Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

    Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.
    Kad liko 4 metai, bet nieko neturim, apart tos atkarpos kaunas - lenkija kuri netinkama, tai kaip ir nieko neturim. Neatsirado per 30 metu, neatsiras ir per 4 metus

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.
    Mano spėjimas yra 2032±2.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Keli įdomesni faktai iš straipsnio:

    Šiuo metu atliekami tiek elektrifikacijos posistemės projektavimo darbai, tiek vėžės Lietuvos ir Lenkijos siena–Kaunas projektavimas, o statyba Lietuvoje vykdoma 77 km atkarpoje tarp Kauno ir Panevėžio. Artimiausiu metu statybų ruožas Lietuvoje bus išplėstas iki 114 km.
    O čia tam tikra esmė:

    „Teritorijų planavimas, projektavimas, pasirengimas projekto įgyvendinimui užima didelę dalį. O statyba, kaip bėgių tiesimas, yra greitai vykdomas procesas. Šiuo metu mums svarbiausia išlaikyti pernai įgautą progresą bei statybos tempą“, – teigia LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
    Visi sakantys, kad RailBaltica nebus užbaigta iki 2050-ųjų būtent tą ir vertina - vizualinį vaizdą, kai ilgiausi darbai yra nematomi. Rail Baltica užbaigimo terminas yra 2030, ir taip, tai gali kažkiek vėluoti, nes tokio dydžio projektuose vėlavimas yra norma. Bet kol kas nėra indikatorių, rodančių, kad pagrindinė trasą strigtų. Jei vėlavimas bus, tai jis bus normos ribose, o ne iki 2050 ar pan.

    Čia primenu, kad buvo pasirašyta 870 km. pagrindinės vėžės (be Vilniaus atšakos) elektrifikacijos sutartis už 2,14 mlrd. Eur. Kaip aš suprantu elektrikavimas yra vienas paskutinių pagrindinės linijos statybos procesų ir vargu ar kas pasirašinėtų tokias sutartis, jei statybos akivaizdžiai vėluotų dešimtimtmetį ar pan.

    Ir gal aš kažką ne taip supratau, bet kaip suprartau tai yra taip, kad buvo susikoncentruota į kuo greitesnį pagrindinės linijos nutiesimą, dėl ko projektas buvo apkarpytas ir išskirstytas į dvi stadijas. Lietuvai nukeliama atšaka į Vilnių, Latvija prarado bėgių dvikelį + atšaką į Rygos centrą ir oro uostą, Estija praranda dvikelį. Kaip suprantu visa tai persikelia į antrą Rail Baltica etapą. Ir čia gali būti bėdų, nes Briuselis gali nuspręsti, kad Rail Baltica iš esmės jau yra, o jos plėtra dėl finansų trūkumo nukeliama į neapibrėžtą ateitį. Ir čia galbūt padėkosim latviams, kurie Briuseliui sakys: "taigi mes tiek jau investavome į stoties rekonstrukciją/oro uosto jungtį/ tiltą per Dauguvą, kad nebeapsimoka to užmarinuoti. Lietuva irgi sakys - 'būtų nesąmonė, jei Baltijos šalių ekonominis centras liktų be trasos' ir tik tylūs estai gali tylėti. Bet galbūt antras etapas ir neužšals, nes jis turėtų būti kur kas pigesnis nei pirmas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Suvirins vietoje. Jeigu pristatytu geležinkeliu, tai galėtų atvežti jau suvirintus į ilgesnius segmentus. Bet kadangi transportuoja kelių transportu, nelabai išeina gabenti ilgesnius.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    ilgabegiai? ar siaip baltarusiskos klastotes?

    Komentuoti:


  • judosius
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ir dar surūdiję. Nieko gero nebus, kaip tokiais važiuoti???
    solid oil'u suteps ir neberudys , bus galima važiuoti drąsiai.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.
    Ir latviai neblogai pasistumejo - galimai irgi begius tiesia...

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-10-06 at 17.06.01.png
Views:	568
Size:	3,00 MB
ID:	2223583

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Pas estus tai idealiai tiesūs! Bus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ir dar surūdiję. Nieko gero nebus, kaip tokiais važiuoti???

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Neginkluota akimi matosi, kad bėgiai kreivi šleivi, nėra kuo didžiuotis.
    Su tokiu šaržavimu atsargiai, nes pradės daugintis "specialistai", kurie išties vertins bėgių tiesumą šioje stadijoje

    Komentuoti:

Working...
X