Parašė alga
Rodyti pranešimą
Taigi, dar kartą, tokie projektai patys savaime iš oro nepasidaro. Jeigu jau ~4 metus kapstomės ~25 km atkarpoje ir net nematome pabaigos, tai kiek laiko užtruks likusios ~270km atkarpos (neskaitant Vilnius-Kaunas, kuri šiai dienai yra padėta į stalčių) tiesimas? Kiek užtruks Kauno mazgo statyba? Elekteifikacija? Iki 2030? Really? Gal nori lažintis? Visi tie dalykai sumoje kainuos apie 6-7 mlrd. Eur.
Tas faktas, kad tas interviu pašnekovas vis aiškina, kad jie kažką užbaigs ir kad traukiniai galės važiuoti 2030 reiškia, kad jis yra arba visiškai durnas ir nesupranta, ką šneka, arba tyčia klaidina ir meluoja, nes iki 2030 turėti bet kokį servisą į Šiaurę nuo Kauno yra visiškai nerealu, net jei šiandien būtų pasirašyti visi kontraktai, o rytoj visoje atkarpoje pilnu pajėgumu dirbtų statybinė technika. Tai net teoriškai 2030 data nebėra reali. Gal kokiais 2033 spėtume jeigu šiandien nutiktų toks hipotetinis geriausias scenarijus. Bet, kadangi puikiai suorantam, kad jis tikriausiai nenutiks, nereiktų dėti vilčių į Varšuva-Talinas servisą anksčiau, nei kokie 2038. Dėl to ir laukiu, kokie bus sugalvoti pretekstai ir paaiškinimai, nes jau dabar yra visiškai aišku, kad tai, ką tas žmogelis šneka, neturi jokių šansų išsipildyti.
Komentuoti: