Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Nenoriu per daug pizdelinti bet regis man gan greitai teks dalyvauti siame projekte, kaip ir uzbaigiant Vilnius-Klaipeda elektrifikacija (railway SFC)
- 10 patinka
-
Na o kaip kitaip suprasti repliką pašiepiančią tai kad mes dirbame prie sekcijų kurios svarbios tarptautiniu mastu o ne prie tų kurios svarbios sostinei?Parašė John Rodyti pranešimąOj oj kiek šiaudinių baidyklių. Iš kur tas noras taip kišti kitiems į burną dalykus, kurių jie nesakė? Jei galima, daugiau nedaryk taip, nes ne tu vienas taip moki
Na man regis jūs kažkaip kitaip tada progresą matuojate, ir žiūrite ne į tai kiek pastatyta bendro projekto, o į tai kiek pastatyta to kas jums rūpi.Parašė John Rodyti pranešimąTen buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.
Na jei Estai labai pirmauja ir viską užsibaigs, tai su PL-Kaunas mums neturėtų būti problemų - vis dėl to mes teritorinį planavimą dar 2023 užbaigėme, kai Estijoje sekcijos į pietus nuo Parnu teritorinis planavimas tik šiais metais patvirtintas https://www.rbestonia.ee/valmis-rail...si-planeering/Parašė John Rodyti pranešimąDėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
Nors konkursą statyti estai paskelbė dar metai iki teritorinio planavimo užbaigimo https://www.railbaltica.org/news/rai...-rail-network/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neturiu duomenų apie konkrečią žemės sklypų planavimo ir išpirkimo stadiją, bet LT kadastro (žemės sklypų ribų) žemėlapyje aiškiai matosi RB trasa tarp Kauno ir PL sienos. Panašus vaizdas šviečia ir Estijos kadastro žemėlapyje tarp Talino ir Raplos - t.y. dauguma sklypų perplanuoti, galimai išpirkti, bet dar nesujungti į ištisinius geležinkelio sklypus kaip padaryta LT tarp Kauno iki LV sienos.Parašė John Rodyti pranešimą
Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos.
Bet Piarnu apskrityje sklypai geležinkeliui tiesti iki šiol atidalinti tik fragmentiškai, nors proestiškose legendose pasakojama, kad "darbai vyksta visame ruože" ...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tikslas, kiek pamenu, nėra šiaip "europinė vėžė", bet veikiantis elektrifikuotas dvikelis geležinkelis, o ne tai parodija, kuri yra dabar jau nuo 2016Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu.
Kaip jau išsiaiškinom, RB1 net nesirengiama elekteifikuoti, o greitoji linija iki 2030 pastatyta irgi tikrai nebus. Ir tikriausiai 2035 būtų itin optimistiška data.
Komentuoti:
-
Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu. O greita atšaka iki PL sienos, dvikelis visame ruože, atšaka į Vilnių, Rygą čia jau max planas ateičiai paliekamas.Parašė John Rodyti pranešimą
O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.Parašė John Rodyti pranešimą
Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.
Komentuoti:
-
Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.Parašė John Rodyti pranešimą
Galim pasilažinti
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lenkai pažadėjo padaryt naują liniją nuo sienos iki Elko, kada reiks. Su jų šalies dydžiu ir biudžetais tai neturi būt problema. Nuo Balstogės iki Elko renovuoja jau dabar.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lietuviai į Salaspilį.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąLatviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galim pasilažintiParašė Tomas Rodyti pranešimą
Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.
Komentuoti:
-
Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.Parašė John Rodyti pranešimąKai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti.
Komentuoti:
-
Jo, estų padėtis yra nepavydėtina. Ir vis dėl to, nepaisant latvių problemos, estai sėkmingiausiai tvarkosi su RB projektu. Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti. Čia iš panašios serijos, kaip reljefas, klimatas ir bet koks kitas random pseudoargumentas, kodėl dalykai negali būti daromi. Bet kas, bet, gink dieve, ne pačių nekompetencija, apsileidimas ir nemokšiškumas. Kažkur girdėti naratyvai, ypač ten labiau į Rytus, kur vis kalti vragai, fašystai ir dar bbž kas, tik ne jie patys.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kaip ir rašiau:
Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.Paskutinis taisė John; 2025.09.16, 14:36.
Komentuoti:
-
Jeigu lygšiolinės patirtys su transporto projektais yra rodiklis, tai ne mes lauksim lenių, o jie mūsų. Pavyzdžiui, ta pati Via Baltica, kai pliurpėm apie tai 30 metų, o lenkai pyst ir pastatė. Tada mes šiaip taip susizgribom, kad ir mums reiktų iki Lenkijos pasistatyti normalų kelią, kurio reikia mums, o ne lenkams.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
Dėl to ir su RB siūlyčiau koncentruotis ne į Lenkiją, o būtent Lietuvą, nes kartosis ta pati istorija. Kaip bebūtų, formaliai jau vėluojam gerokai virš 5 metų. Realybėje žymiai daugiau, ir nėra jokio pagrindo galvoti, kad vėlavimas toliau nedidės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.Parašė John Rodyti pranešimą
Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
Komentuoti:
-
Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?Parašė John Rodyti pranešimąDėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.Paskutinis taisė vital7777; 2025.09.16, 13:55.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir rašiau:Parašė John Rodyti pranešimą
RB viso projekto įgyvendinime iš Baltijos šalių pirmauja Estija.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Estai, dėl latvių retardiško sprendimo pirmiausia statytis bėgius ir stotis (kurioms dabar rankioja centus iš savo biudžeto, much win), labai smagiai riedės Rail Baltica iki LV sienos ir atgal, arba geriausiu atveju iki tupiko prie Daugavos Salaspilse. Antru variantu bent jau galės persėsti į nemodernizuotą DR1A (kuris vis dar be vakuuminio tūliko tręšia Latvijos geležinkelius) ir taip pasiekti Rygos stoties griaučius, gal net ir oro uostą.
Latviai tikriausi šaunuoliai, visus išdūrė ir iš projekto gavo daugiausiai. /s
Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: