Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Nuotraukose Gaujos nacionalinis parkas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pasirodo tereikia nusausinti Dauguvą ir galima statyti tiltą.
Komentuoti:
-
Pasirodo tereikia nusausinti Dauguvą ir galima statyti tiltą.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKol pas mus niekas nevyksta, įkeliu keletą nuotraukų iš Latvijos.
Komentuoti:
-
Jei snukiaknygėje neparašė, reiškia snaudžia.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Ką reiškia mėnesį snaudžia? Kolonas betonuoja be sustojimo.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ką reiškia mėnesį snaudžia? Kolonas betonuoja be sustojimo.Parašė Tomas Rodyti pranešimąMėnesį snaudžia, 20 val. betonuoja, dabar vėl snaus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Po 20 val. darbo reik gi išsimiegotiParašė Tomas Rodyti pranešimąMėnesį snaudžia, 20 val. betonuoja, dabar vėl snaus.
Komentuoti:
-
https://www.facebook.com/RailBaltica...fx2X4jCs96PBul
#RailBaltica tilto per Nerį statyboje išbetonuota viena didžiausių galvenų
Betonavimui panaudota 2010 m3 betono;
Betono liejimas atliktas per vieną nepertraukiamą operaciją;
Viso darbas vyko 20 val.;
Buvo atidžiai kontroliuojamas betonavimo procesas, temperatūra ir seka;
Ant šios galvenos bus statoma didžioji A formos kolona.
Šį procesą kartosime ir ant kitų didžiųjų galvenų, kadangi tiltas turės įvairių dydžių kolonų.
„Rizzani de Eccher“
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Bendrai visa sankryža atskiru projektu daroma (kaip ir A8 kelio patvarkymai kur RB kirs jį), ir to projekto nėra dokumentuose iš kur traukiu šituos planus, tai tikrai gali būti kiti sprendimai daromi ir labai į detales nemanau kad verta lysti.Parašė sleader Rodyti pranešimą
20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.
Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:
Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:Parašė mantasm Rodyti pranešimąO po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
O po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
195 turi pakilti virš RB, ir į esamą žiedą su A17 nusileist nebegali, o kažkas vis dėl to ten turi būti.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.
Komentuoti:
-
Žmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kauno tiltai feisbuke pasidalino darbų apimtimi savo ruože:
Ruožas: Ramygala–Berčiūnai (24,43 km)
Sutarties vertė: 205 693 295,87 Eur (be PVM)
Terminai: darbus numatoma atlikti iki 2028 m. II ketv.
Sutarties objektas: naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas ir inžinerinių statinių statyba.
Projekto apimtis:
• Įrengiama dvikelio geležinkelio sankasa su priklausiniais (24,43 km) ruože Ramygala–Berčiūnai;
• Įrengiamos 2 gyvūnų praginos;
• Įrengiamas 1 žaliasis tiltas;
• Statomi 3 geležinkelio viadukai;
• Statomi 8 geležinkelio tiltai;
• Įrengiami aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai, kurių bendras ilgis apie 53,8 km;
• Rekonstruojama valstybinės reikšmės kelio A8, A17 ir 195 atkarpos;
• Atliekami valstybinės reikšmės 3002 kelio remonto darbai;
• Rekonstruojami 110 kV ir 330 kV „Litgrid“ elektros tinklai;
• Rekonstruojami ESO vidutinio slėgio dujotiekio tinklai;
• Rekonstruojami 0,4 kV ir 10 kV ESO elektros skirstomieji tinklai;
• Projektas apima „Litgrid“ tinklų (Panevėžio mazge) projektavimą ir rekonstravimą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Netikiu, kad aš to sulauksiu.Parašė Tomas Rodyti pranešimąTikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
Komentuoti:

Komentuoti: