Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kokie latviai šaunuoliai, ne tik kad sabotuoja RB pas save, bet jau ir pas mus. Matyt reikėjo ir mum stočių griaučius statyt
    “Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”
    Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
    Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti. Poto dar rašė apie tai, kad prašė detalių brėžinių iš gamintojo (kuris turi laimėti nes tik jis gamina tokias detales).
    Straipsnis rusų kalba, bet per vertėją galima paskaityti.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Kokie latviai šaunuoliai, ne tik kad sabotuoja RB pas save, bet jau ir pas mus. Matyt reikėjo ir mum stočių griaučius statyt

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Teismas: „LTG Infra“ negali pasirašyti 100 mln. eurų vertės signalizacijos modernizavimo sutarties

    Teismas laikinai uždraudė valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės infrastruktūros bendrovei „LTG Infra“ pasirašyti daugiau nei 100 mln. eurų vertės sutartį su signalizacijos modernizavimo geležinkelio ruože tarp Kauno ir Lenkijos sienos konkurso laimėtojomis – įmonėmis „Fima“ bei Čekijos „AŽD Praha“.

    Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 4 dieną patenkino Latvijos įmonių „Alstom Baltics“ ir „Belam-Riga“ prašymą ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones.

    Šių įmonių pasiūlymą konkurse „LTG Infra“ atmetė, todėl tokį liepos 30 dienos pastarosios sprendimą jos siekia pripažinti neteisėtu bei jį panaikinti.

    „Pirkimo procedūrų sustabdymas ir draudimas sudaryti bei vykdyti pirkimo sutartį šioje pirkimo stadijoje atitiktų šalių interesų pusiausvyrą, kadangi ieškovams būtų užtikrinta galimybė grįžti į pirkimo stadiją“, – BNS pranešė teismo atstovė Lina Nemeikaitė.

    LTG atstovas Domas Jurevičius BNS teigė, kad būsimas rangovas turės modernizuoti ruožą jau įrengtą europinio standarto liniją – įdiegti signalizacijos bei su jais susijusias sistemas pagerinant jos saugumą ir galimybes.

    „Šiuo metu ši geležinkelio linija yra vienintelė tarptautinė jungtis su Lenkija, todėl jos modernizavimas yra strateginės svarbos norint užtikrinti augančius civilinio bei karinio mobilumo poreikius, kurie kritiškai svarbūs geopolitinių grėsmių kontekste“, – komentare BNS sakė D. Jurevičius.

    Jo teigimu, šiuo metu jau paskelbtas konkurso laimėtojas – „Fimos“ bei „AŽD Praha“ konsorciumas, tačiau dėl teismo pritaikytų laikinųjų apsaugos priemonių sutartis su juo nepasirašyta.

    Beveik 100 kilometrų ilgio ruožas nuo Kauno (Jiesios) iki Lenkijos sienos yra europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ dalis.

    2015 metais nutiesta linija bus modernizuojama, kad atitiktų europinius standartus – antrajį jos ruožą projektuosi Vokietijos „Deutsche Bahn“ grupės įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ – ji ir bendra trijų Baltijos šalių įmonė „RB Rail“ ir „LTG Infra“ rugpjūtį pasirašė 38,3 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.

    15min informacija (stripsnis matomas prenumeratoriams).

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Truputi daugiau info pačios RB puslapyje: https://www.railbaltica.org/news/rai...tion-contract/
    Nenoriu per daug pizdelinti bet regis man gan greitai teks dalyvauti siame projekte, kaip ir uzbaigiant Vilnius-Klaipeda elektrifikacija (railway SFC)

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Oj oj kiek šiaudinių baidyklių. Iš kur tas noras taip kišti kitiems į burną dalykus, kurių jie nesakė? Jei galima, daugiau nedaryk taip, nes ne tu vienas taip moki
    Na o kaip kitaip suprasti repliką pašiepiančią tai kad mes dirbame prie sekcijų kurios svarbios tarptautiniu mastu o ne prie tų kurios svarbios sostinei?

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ten buvo mano replika į tai, kad kažkas kažkur neva sakė, kad Lietuva "pirmauja". Kadangi Lietuvos sostinė ir didžiausias Baltijos šalių miestas nebus pajungtas prie RB, tai bet kokios kalbos apie pirmavimą iš principo yra nusišnekėjimas.
    Na man regis jūs kažkaip kitaip tada progresą matuojate, ir žiūrite ne į tai kiek pastatyta bendro projekto, o į tai kiek pastatyta to kas jums rūpi.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl siūlymų, kuriuos aš iš tikrųjų darau, tai prioritetizuoti Lenkija-Kaunas greitąją liniją ir Kauno mazgą - svarbiausius Lietuvai su RB susijusius darbus šiuo metu - o ne laukus tarp Jonavos ir Panevėžio. Taip pat visomis įmanomomis priemonėmis (kiek tai leistų, kaip sakai "negadinti" santykių) stumti Lietuvai antrą svarbiausią RB sekciją Kaunas-Vilnius. Dabar viskas daroma nuo mažiausiai Lietuvai aktualios sekcijos ir, imho, taip neturėtų būti.
    Na jei Estai labai pirmauja ir viską užsibaigs, tai su PL-Kaunas mums neturėtų būti problemų - vis dėl to mes teritorinį planavimą dar 2023 užbaigėme, kai Estijoje sekcijos į pietus nuo Parnu teritorinis planavimas tik šiais metais patvirtintas https://www.rbestonia.ee/valmis-rail...si-planeering/

    Nors konkursą statyti estai paskelbė dar metai iki teritorinio planavimo užbaigimo https://www.railbaltica.org/news/rai...-rail-network/

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos.
    Neturiu duomenų apie konkrečią žemės sklypų planavimo ir išpirkimo stadiją, bet LT kadastro (žemės sklypų ribų) žemėlapyje aiškiai matosi RB trasa tarp Kauno ir PL sienos. Panašus vaizdas šviečia ir Estijos kadastro žemėlapyje tarp Talino ir Raplos - t.y. dauguma sklypų perplanuoti, galimai išpirkti, bet dar nesujungti į ištisinius geležinkelio sklypus kaip padaryta LT tarp Kauno iki LV sienos.

    Bet Piarnu apskrityje sklypai geležinkeliui tiesti iki šiol atidalinti tik fragmentiškai, nors proestiškose legendose pasakojama, kad "darbai vyksta visame ruože" ...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu.
    Tikslas, kiek pamenu, nėra šiaip "europinė vėžė", bet veikiantis elektrifikuotas dvikelis geležinkelis, o ne tai parodija, kuri yra dabar jau nuo 2016
    Kaip jau išsiaiškinom, RB1 net nesirengiama elekteifikuoti, o greitoji linija iki 2030 pastatyta irgi tikrai nebus. Ir tikriausiai 2035 būtų itin optimistiška data.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?
    Su Lenkija ir dabar yra sujungta europine vėže, tai prioritetas dabar prie europinės vėžės prijungti Rygą su Talinu. O greita atšaka iki PL sienos, dvikelis visame ruože, atšaka į Vilnių, Rygą čia jau max planas ateičiai paliekamas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.
    O tai projekto iki 2030 tikslas nėra sujungti Baltijos šalis su Lenkija (=likusia Europa)?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.
    Kaip suprantu niekas ir nežada, kad bus linija iki Lenkijos sienos, o iki 2030/2035 planuojama baigti liniją tarp Kauno ir Talino.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.
    Oficiali pozicija vs realybė Lietuvos atveju skiriasi itin smarkiai. Akivaizdu, kad projektas nei iki 2030, nei iki 2035 Lietuvoje baigtas nebus, nes Lenkija-Kaunas net žemės ir planavimo procedūros nebaigtos. Tai ta "oficiali pozicija" turėtų mažiausiai rūpėti tiek tau, tiek man. Likus porai metų iki 2025 oficiali pozicija juk irgi buvo, kad projektas "bus baigtas" iki 2025. Čia, imho, prisideda ir išskirtinai žemas Lietuvos žiniasklaidos ir žurnalistikos lygis bei visuomenės nesusigaudymas ir nesirūpinimas didžiausiu šalies istorijoje projektu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Galim pasilažinti
    Tiesiog pateik info, kur kažkas iš RB projekto "ima ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalės kažko laiku padaryti". Gal tokių leptelėjimų ir yra, bet oficiali pozicija dėl RB užbaigimo 2030 m. pabaigoje rodos nesikeičia. Kad estai lietuvius eilinį kartą lenkia visu ratu aiškinti nereikia, mes puikiai tą žinome.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
    Lenkai pažadėjo padaryt naują liniją nuo sienos iki Elko, kada reiks. Su jų šalies dydžiu ir biudžetais tai neturi būt problema. Nuo Balstogės iki Elko renovuoja jau dabar.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Latviai važiuos į Kauną, lietuviai į Rygą, o Estai iki savo pasienio pelkių
    Lietuviai į Salaspilį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.
    Galim pasilažinti

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti.
    Man rodos čia tik pats vienas aiškini, kad LT kažko nepadarys iki 2030 pabaigos, nes nu nepadarys.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Kaip ir rašiau:




    Nežinau kiek naudos iš tokio pirmavimo.
    Jo, estų padėtis yra nepavydėtina. Ir vis dėl to, nepaisant latvių problemos, estai sėkmingiausiai tvarkosi su RB projektu. Kai mes jau imam ieškoti naujų pretekstų, kodėl negalėsim kažko laiku padaryti. Čia iš panašios serijos, kaip reljefas, klimatas ir bet koks kitas random pseudoargumentas, kodėl dalykai negali būti daromi. Bet kas, bet, gink dieve, ne pačių nekompetencija, apsileidimas ir nemokšiškumas. Kažkur girdėti naratyvai, ypač ten labiau į Rytus, kur vis kalti vragai, fašystai ir dar bbž kas, tik ne jie patys.
    Paskutinis taisė John; 2025.09.16, 13:36.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.
    Jeigu lygšiolinės patirtys su transporto projektais yra rodiklis, tai ne mes lauksim lenių, o jie mūsų. Pavyzdžiui, ta pati Via Baltica, kai pliurpėm apie tai 30 metų, o lenkai pyst ir pastatė. Tada mes šiaip taip susizgribom, kad ir mums reiktų iki Lenkijos pasistatyti normalų kelią, kurio reikia mums, o ne lenkams.

    Dėl to ir su RB siūlyčiau koncentruotis ne į Lenkiją, o būtent Lietuvą, nes kartosis ta pati istorija. Kaip bebūtų, formaliai jau vėluojam gerokai virš 5 metų. Realybėje žymiai daugiau, ir nėra jokio pagrindo galvoti, kad vėlavimas toliau nedidės.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.
    Labai keista nuomone. Kaip galima nederinti bendro projekto ir kaska izoliuotai statyti pagal savo random timeline.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Kokia prasme tai daryti kol Lenkija nepradejo statyti linijos Elk-LT siena? Ten dabar nera elektrifikuotjo greito ruozo. Tai jei Lietuva tarkim pastato sita ruoza (Kaunas-PL siena), ka mes laimim? vaziuosim iki sienos ir persesim kaip dabar Mockavoje daroma?
    Lenkija čia yra mažiausia problema. Kalbu apie tai, kas turi būti daroma Lietuvoje.

    Komentuoti:

Working...
X