Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Nuotraukose Gaujos nacionalinis parkas.
    Estai jau žino kad latviai RB pasuko link Cēsis?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pasirodo tereikia nusausinti Dauguvą ir galima statyti tiltą.
    Nuotraukose Gaujos nacionalinis parkas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kol pas mus niekas nevyksta, įkeliu keletą nuotraukų iš Latvijos.
    Pasirodo tereikia nusausinti Dauguvą ir galima statyti tiltą.

    Komentuoti:


  • k13tas
    replied
    Video iš statybų Estijoje.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Kol pas mus niekas nevyksta, įkeliu keletą nuotraukų iš Latvijos.

    Click image for larger version  Name:	image_158683.jpg Views:	9 Size:	1,42 MB ID:	2228385
    Click image for larger version  Name:	20251104_133428.jpg Views:	6 Size:	2,30 MB ID:	2228386
    Paskutinis taisė Rimas_OK; Šiandien, 14:58.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Ką reiškia mėnesį snaudžia? Kolonas betonuoja be sustojimo.
    Jei snukiaknygėje neparašė, reiškia snaudžia.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Mėnesį snaudžia, 20 val. betonuoja, dabar vėl snaus.
    Ką reiškia mėnesį snaudžia? Kolonas betonuoja be sustojimo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Mėnesį snaudžia, 20 val. betonuoja, dabar vėl snaus.
    Po 20 val. darbo reik gi išsimiegoti

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Mėnesį snaudžia, 20 val. betonuoja, dabar vėl snaus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    #RailBaltica tilto per Nerį statyboje išbetonuota viena didžiausių galvenų
    Betonavimui panaudota 2010 m3 betono;
    Betono liejimas atliktas per vieną nepertraukiamą operaciją;
    Viso darbas vyko 20 val.;
    Buvo atidžiai kontroliuojamas betonavimo procesas, temperatūra ir seka;
    Ant šios galvenos bus statoma didžioji A formos kolona.
    Šį procesą kartosime ir ant kitų didžiųjų galvenų, kadangi tiltas turės įvairių dydžių kolonų.
    „Rizzani de Eccher“
    https://www.facebook.com/RailBaltica...fx2X4jCs96PBul


    Click image for larger version

Name:	572761050_1258313779435189_2179133789656865055_n.jpg
Views:	960
Size:	595,1 kB
ID:	2227274

    Click image for larger version

Name:	573865008_1258313799435187_6262881097905091237_n.jpg
Views:	970
Size:	649,1 kB
ID:	2227273

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.
    Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.
    Bendrai visa sankryža atskiru projektu daroma (kaip ir A8 kelio patvarkymai kur RB kirs jį), ir to projekto nėra dokumentuose iš kur traukiu šituos planus, tai tikrai gali būti kiti sprendimai daromi ir labai į detales nemanau kad verta lysti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:
    20 m kelio konstrukcijai AM siauroka. Pagal KTR reikėtų bent 28 metrų.
    Klausimas ar šis viadukas nebus (nėra) perprojektuojamas.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?
    Man regis ir padarys iš karto 2+2 toje atkarpoje:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251028_105908.png
Views:	915
Size:	738,7 kB
ID:	2227178

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O po viaduku paskaičiuota vietos būsimai 2+2 į Latviją ar vėl griaus ir statys iš naujo?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.
    195 turi pakilti virš RB, ir į esamą žiedą su A17 nusileist nebegali, o kažkas vis dėl to ten turi būti.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Nelabai suprantu kodėl RailBaltica finansuoja 195 ir A17 vaiduko statymą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Žemės sklypai išpirkti pagal parodytą sankryžos konfigūraciją:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_27-10-2025_17178_regia.lt.jpeg
Views:	1074
Size:	163,4 kB
ID:	2227060

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Žmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)

    Click image for larger version  Name:	RB-A17-195_crop.png Views:	0 Size:	5,95 MB ID:	2226845

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kauno tiltai feisbuke pasidalino darbų apimtimi savo ruože:

    Ruožas: Ramygala–Berčiūnai (24,43 km)
    Sutarties vertė: 205 693 295,87 Eur (be PVM)
    Terminai: darbus numatoma atlikti iki 2028 m. II ketv.
    Sutarties objektas: naujos geležinkelio sankasos dvikeliui įrengimas ir inžinerinių statinių statyba.
    Projekto apimtis:
    • Įrengiama dvikelio geležinkelio sankasa su priklausiniais (24,43 km) ruože Ramygala–Berčiūnai;
    • Įrengiamos 2 gyvūnų praginos;
    • Įrengiamas 1 žaliasis tiltas;
    • Statomi 3 geležinkelio viadukai;
    • Statomi 8 geležinkelio tiltai;
    • Įrengiami aptarnavimo ir privažiuojamieji keliai, kurių bendras ilgis apie 53,8 km;
    Rekonstruojama valstybinės reikšmės kelio A8, A17 ir 195 atkarpos;
    Atliekami valstybinės reikšmės 3002 kelio remonto darbai;
    • Rekonstruojami 110 kV ir 330 kV „Litgrid“ elektros tinklai;
    • Rekonstruojami ESO vidutinio slėgio dujotiekio tinklai;
    • Rekonstruojami 0,4 kV ir 10 kV ESO elektros skirstomieji tinklai;
    • Projektas apima „Litgrid“ tinklų (Panevėžio mazge) projektavimą ir rekonstravimą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tikiuosi bus nueita logiškiausiu keliu ir Vilnius-Kaunas (o vėliau ir kiti geležinkeliai) bus perdaryti į standartinė vėžę.
    Netikiu, kad aš to sulauksiu.

    Komentuoti:

Working...
X