Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Tik už tiesą banus gauni.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.
    Būtų smagu, jei konkretizuotum. Štai pvz. ignaloidas praeitą rudenį išvadino mane melagiu, kai pasamprotavau, kad greičiausiai Kauno mazgas pirmoje projekto dalyje bus supaprastintas tiesiant 'tikrąją' RB tik pro HESą. Jis prirašė įžeidinėjimų, sakė, kad tokių gandų net nėra ir, kad aš esu neteisus, nes mano įžvalgos prieštarauja LTG spaudos pranešimui. Be to, pridėjo man daug žodžių į burną, kurių niekada nesu sakęs, ir teigė, kad dėl tokių mano 'melų' rečiau rašo forume. 'Patinka' prie to pranešimo paspaudė dauguma aktyvių šios temos narių.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204

    Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).
    Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:32.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.
    Tikiuosi bus į tą tiltą 5 kartus prieš sankryžą geriausiai matomose vietose pakartotos rudos nuorodos, kad visas pasaulis mokytųsi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.
    https://www.google.com/maps/@56.9126...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.
    Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.

    Reiktų paminėti, kad ši tilto dalis kainavo 20 milijonų eurų, t.y. ji yra apie 1 km HSR vertės ir sudaro vos 1-2% Latvijoje įsisavintų lėšų. Jos pastatymas taip pat leidžia užbaigti Rygos centrinės dalies pagrindinius darbus, o ši dalis bus pilnai naudojama antrajame etape be perstatymų. Tačiau taip, tilto pradėti statyti dabar nereikėjo.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 20:45.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
    Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    ... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.
    Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
    Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
    ... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
    Iš statytojo pusės čia diskusijų vertas dalykas, kas geriau:
    a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
    b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
    Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
    Estai šitoje dalyje nepralenkiamai priekyje nuo latvių, nes kaip suprantu čia jie efektyviai kartu atsinaujino ir savo 1520 mm liniją. T.y. tas matomas produktas būtent yra eksploatuojamas 1520 mm kelias, o dabar darbai tęsiami su 1435 mm statyba. Kai latviai, bent jau Rygoje kažką sulipdė dėl standartinės vėžės, o esamoje vėžėje nepasiekė jokių patobulinimų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
    Ne stovi, o levituoja. Matosi, kad estų mąstymas kaip visada vienu žingsniu priekyje pasaulio - pas juos jau bus traukiniai-dronai, kuriems nebereikalingi bėgiai, sankasos ir kita XIX a. lygio inžinerija.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
    Video iš Estijos

    Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Video iš Estijos

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dėl Latvijos:

    Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
    https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/

    Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.

    Taip pat:

    - Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
    - Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
    - Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje

    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
    Įrašą remia Latvijos susisiekimo ministerija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl tilto statybų nebuvo pačio rangovo pasirinkimo peripetijų, kas irgi vėlino projektą?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Statybos strigo, nes statybos rangovas nepriėmė darbo projekto, dėl jame esančių klaidų ir projektuotojui teko jį perdaryti

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Palpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
    kiek dar busi primelaves sioje temoje, melagi tu?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.

    https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/

    Komentuoti:

Working...
X