Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jau nereikia, tuos pačius bajerius rimtu veidu čia daugiausia kartoja VLR.
https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2153204
Dabar, kai jau akivaizdu, kad Kauno mazgas bus supaprastintas bent pirmoje projekto dalyje tiesiant 'tikrąją' Rail Baltica vien pro HESą, atsiprašymo iš šių žmonių nesitikiu, bet mes visi puikiai žinom, kas čia įvyko. Tokių pavyzdžių galėčiau surinkti dar bent penkis. Vis tik, kai kas nors tiesiog parašo įžeidimą be jokios argumentacijos, tai padaryti yra gana sunku (ir keista, kaip kai kuriems nariams tai yra leidžiama daryti metai iš metų mano atžvilgiu, kai aš gaunu ilgus banus už praktiškai nieką).Paskutinis taisė VLR; 2025.07.29, 01:32.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Skirtingai nuo kitų mano blevyzgų - tas tiltas visai ne bajeris.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tiltas (skirtingai nei Rygos stotys) yra Rail Baltica projekto finansuojama dalis ir, taip, latviai tą dalį pastatė per anksti. Tai yra vienintelė pastatytos infrastruktūros dalis, kuri nebus naudojama kelių metų laikotarpyje tad galima ją vadinti klaida.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Latviai turi autonominį geležinkelio tiltą, bet čia kito projekto apimtyje.
Reiktų paminėti, kad ši tilto dalis kainavo 20 milijonų eurų, t.y. ji yra apie 1 km HSR vertės ir sudaro vos 1-2% Latvijoje įsisavintų lėšų. Jos pastatymas taip pat leidžia užbaigti Rygos centrinės dalies pagrindinius darbus, o ši dalis bus pilnai naudojama antrajame etape be perstatymų. Tačiau taip, tilto pradėti statyti dabar nereikėjo.Paskutinis taisė VLR; 2025.07.23, 20:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
... ir levituojantį tiltą vieninteliai turi pasistatę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tomai, jau pasakei panašių bajerių kokius 50 kartų. Bajeris paprastai būna juokingas pirmus porą kartų. Trečią kartą jau būna pavargęs, bet kai kartoji tą patį bajerį 50+ kartą, atrodo biškiuką cringe
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taip, estai be konkurencijos geriausiai valdo projektą ir savo geležinkelių pertvarką.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
a) pasistatyti statinį metai/du iki jo eksploatavimo pradžios;
b) pasistatyti statinį penki metai iki eksploatavimo pradžios.
Aišku visi norėtų, kad statyba būtų užbaigta tik prieš pat eksploatavimo pradžią, bet tai nerealu padaryti. Tik kiek naudingos tokios statybos, kai pastatoma labai iš anksto irgi gali būti daug skirtingų nuomonių
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vakar pirmavo latviai, bet šiandien estai vėl visa galva priekyje.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, tas tiltelis jau stovi, o pas mus dar metus statys.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDėl Latvijos:
Latvija pradeda fizinius statybos tarp Misos ir Lietuvos sienos darbus:
https://www.railbaltica.org/green-li...ine-in-latvia/
Ši 45 km. dalis yra suskirstyta į 11 segmentų, pilni leidimai yra gauti 4-iems iš jų, ten ir prasideda darbai (pilni, ne tik pylimo formavimo ar valymo). Latviai jau kurį laiką teigia, kad Misa - Lietuva daliai finansavimas yra jau užtikrintas.
Taip pat:
- Latvija yra įsisavinusi apie 1,5 milijardo eurų (didelė dalis - prieš infliacinių eurų) savo miesto centro ir oro uosto kelynams (ne stotims)
- Kaip minėjo Skuodis, Rail Baltica pradžioje problema nebuvo pinigai, problema buvo nesugebėjimas paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Kadangi šie pinigai buvo išleisti pagal projektą, ateities finansavimo Latvijai jie nepaveiks, tai galime matyti kad ir iš paskutinės finansavimo injekcijos, kur Lietuvai buvo skirti 95 milijonai, o Latvijai - 154 (šaltinis žemiau), nes, panašu, Lietuva vis dar nesugeba paruošti projektų ir įsisavinti pinigų
- Latvija taip pat yra gavusi finansavimą pusei centrinės stoties ir oro uosto stočiai (bei oro uosto kelyno pabaigimui), tai yra finansavimas ne iš Rail Baltica biudžeto, dėl ko tai yra Latvijos vidiniai projektai, kurie nėra šios temos reikalas ir apie juos reiktų diskutuoti kitoje temoje
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...llion.a605508/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Dėl tilto statybų nebuvo pačio rangovo pasirinkimo peripetijų, kas irgi vėlino projektą?
Komentuoti:
-
Statybos strigo, nes statybos rangovas nepriėmė darbo projekto, dėl jame esančių klaidų ir projektuotojui teko jį perdaryti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPalpatine Ne, tu teisus. Sumaišiau ir misas, ir iecavas. Pataisiau pranešimą. Ačiū už pataisymą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Jonavos tilto: tokių projektų sudėtingumas paprastai yra matuojamas pinigais. Pagal mano paviršutiniškas paieškas (ir pataisykit jei klystu) kelių ant polių (elevated roads/railways) kaina būna 2-10 kartų didesnė už paprastų kelių priklausomai nuo sudėtingumo. Jonavos tilto sąmata yra 64 milijonai, t.y. 42,6m. eur/km. Su visu įrengimu turėtų būti koks 55-60 už km. Tai yra apie 3 kartus daugiau nei vidutinis HSR ruožas. Pagal kaina, tai neatrodo kaip labai sudėtingas projektas. Kiek atsimenu, statybos pradžioje strigo dėl kažkokių atsiskaitymų vėlavimo (ar kažkokios panašios priežasties). Šių metų pradžioje buvo 'gauta galutinė dokumentacija' tilto statymui - tai irgi daugiau pasako apie pasiruošimo ir planavimo trūkumą, o ne tilto sudėtingumą.
https://rail-baltica.lt/rail-baltica...atybos-darbus/
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: