Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.
    Realu, jei darbai vyktų keliais frontais be poilsio dienų 24/7. Bet šiuo atveju to tikėtis, deja, būtų naivu.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus
    Kažin ar tik nebus su tais italais kaip kad buvo Lenkijoje, kai GDDKIA turėjo nutraukti sutartis dėl nulinio progreso ir kelių tiesimo terminų nesilaikymo. Atrodo ne su viena italų įmone ten tada buvo problemų. Nes nerealu atrodo per metus pastatyti tokį tiltą. Tikiuosi, kad klystu.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

    Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.
    Terminas panašus kaip ir Nacionalinio stadiono, progresas (o gal labiau tiktų sakyti regresas) taip pat panašus

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...


    Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)
    Ant stendo "Darbų pabaiga - 2025-03-31". Kažkaip nelabai realistinis terminas atrodo jei taip ir toliau. Liūdnas vaizdelis.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    O tuo tarpu tilto statybos per Nerį, po 1,5 m nuo darbų pradžios atrodo taip. Pas italus matomai siesta tęsiasi...

    Click image for larger version

Name:	IMG_0990.jpg
Views:	1670
Size:	1,43 MB
ID:	2111999 Click image for larger version

Name:	IMG_0991.jpg
Views:	1268
Size:	1,40 MB
ID:	2111998

    Palyginimui Kauno Kleboniškio tilto (tiltų) statybų progresas per metus laiko (taip pat buvo nugriautas ir senasis tiltas)

    Click image for larger version

Name:	IMG_0775.JPG
Views:	1261
Size:	1,47 MB
ID:	2111997

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Šiandienos atnaujinimas iš ten pat

    Click image for larger version

Name:	IMG_0763.jpg
Views:	1769
Size:	1,24 MB
ID:	2111472 Click image for larger version

Name:	IMG_0760.jpg
Views:	1776
Size:	1,45 MB
ID:	2111471 Click image for larger version

Name:	IMG_0757.jpg
Views:	1774
Size:	1,42 MB
ID:	2111470 Click image for larger version

Name:	IMG_0755.jpg
Views:	2812
Size:	1,01 MB
ID:	2111469 Click image for larger version

Name:	IMG_0753.jpg
Views:	1787
Size:	1,15 MB
ID:	2111468

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Rail Baltica statyba tarp Jonavos ir Kėdainių, kur kerta dabartinę vėžę. Tik paskutinę sekundę paėmiau nufotografuoti, tai tokia ir kokybė. Atrodo visai aktyviai vyksta statyba.

    Click image for larger version

Name:	IMG_7808.jpeg
Views:	1740
Size:	1,06 MB
ID:	2111144
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
    Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
    Visi miestai, kuriuose autobusų stotis yra nutolusi nuo traukinių yra labai blogo planavimo pavyzdys. Idealiu atveju net per gatvę nereikia (tikiuosi naujame projekte numatytas tiesioginis perėjimas su stogu ir elevatoriaus juosta keleiviams ir daiktams), bet Vilniaus yra geriausia situacija iš visų Lietuvos miestų.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.02.14, 11:14.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.
    Užvažiuot tai užvažiuotu, bet apsisukinėt tai reikėtų bet kokiu atveju, nes trasa į Taliną nuo rytų atvažiuos.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_112000.png
Views:	1851
Size:	407,8 kB
ID:	2110940

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.
    Pagal projektą RB trasa turėtų eiti pro Piarnu, tai Ulemiste stotyje kaip tik jokios krypties keisti nereikėtų. Jeigu eis pro Tartu tai vis tiek nemanau, kad į Taliną traukiniai neužvažiuotų, tai čia gaunasi kaip ir taupesnis variantas, tiek laiko tiek trasos prasme negu dar +13 km (į abi puses) jei važiuoti iki Batijos stoties.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    nieks ten niekada apie joki tuneli rimtai negalvojo ir negalvoja, neuzsiimkit fantazijomis... nera jokiu oficialiu planu ir niekada nebuvo. Planai ziniasklaidos antrastems nuspalvinti

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.
    Aha. Bet jeigu pažiūrėtum kaip RB traukiniai važiuotų, tai pamatytum jog Ulemiste stotyje jiems reikėtų pakeisti važiavimo kryptį. Jeigu RB bėgiai važiuotų iki Talino centrinės stoties, lygiai tą patį būtų galima daryti ir ten.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą


    Ir aš dar pasikartosiu kad ne, ne "pro ten" eina perspektyva linijos į tunelį, o iki ten. Variantas A (raudonas) yra pagrindinis į kurį žiūrima (iš 2015 studijos).
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_102625.png
Views:	348
Size:	1,37 MB
ID:	2110924
    Tai variantas A būtent pro tą stotį ir eina. A linijos pradžia ir yra Ulemiste stotyje šiauriau oro uosto.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Ir dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą.

    Ir aš dar pasikartosiu kad ne, ne "pro ten" eina perspektyva linijos į tunelį, o iki ten. Variantas A (raudonas) yra pagrindinis į kurį žiūrima (iš 2015 studijos).
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_102625.png
Views:	348
Size:	1,37 MB
ID:	2110924

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kadangi pats nusipezi tai pabaksnosiu pirštu. Tas rajonas kur atsiunčiau yra Ilamiste visai šalia naujos stoties. Vilnije Paneriuose irgi yra Norfos PC bet tai jo nepadaro nepramoniniu rajonu. Ulemiste beje yra kitoje geležinkelio pusėje esantis gamyklų rajonus už kurio pakilimo takas, o toluau dirbami laukai. Taigi pats atsiversk žemėlapį. O Vilnius prie to, kad aš savo atsakymą parašiau į pareiškimą, atseit Vilniaus stotis blogesnėje vietoje su blogesniu susisiekimu nei naujoji Talino, kas yra visiška netiesa. Ir dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą. Ten iš viso oro uosto apsaugos zona su ribotais aukštingumais užstatymais ir pan. Jokia ten miesto plėtra net nekvepia, čia kaip Liepkalnį su Kirtimais vadinti perspektyviais Vilniaus plėtros rajonais.
    genijau tu, as gyvenu 10 min nuo tos vietos ir vos ne kiekviena diena ten pravaziuoju paskutinius 7 metus

    ta stotis ten visada buvo, tik kaip regioninis sustojimas ir senai toks buvo planas is ten padaryt centriuka. Gal apie 2004 metus buvo paruostas transformacijos projektas, kuriuo buvo atsikratoma sovietinio metalo fabriko...

    o Vilnius cia ne prie ko. Aisku geografiskai zymiai geriau Vilniuje, nes paciame centre, bet, kad susisiekimas ten nera geras, manau visi sutiksim

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

    nusipezi, bet vistiek toliau gydai... atsiversk zemelapi ir paziurek kur ta stotis statoma...... ir prie ko cia Vilnius isvis???

    stotis bus prie peterburi tartu sankryzos, kur yra T1 ir Ilemiste keskus prekybos centrai. Nesuprantu kam tuos gargarus uz keliu kilometru siunti, ten jau kaip ir labiau lasnamejos mikrorajonas.

    kaip tik ten labai gera vieta. Nesunku nusigauti visokiu transportu. Ir tram, ir bus, ir savo auto, oro uostas ir priemiestiniai traukiniai patogiai kursuoja... jau ten kuris laikas centriukas vystomas su ofisais, naujais namais, infra ir tt.. estai tiesiog paziurejo i ateiti ir numate miesto pletra, ir du zuikius vienu suviu nusove
    Kadangi pats nusipezi tai pabaksnosiu pirštu. Tas rajonas kur atsiunčiau yra Ilamiste visai šalia naujos stoties. Vilnije Paneriuose irgi yra Norfos PC bet tai jo nepadaro nepramoniniu rajonu. Ulemiste beje yra kitoje geležinkelio pusėje esantis gamyklų rajonus už kurio pakilimo takas, o toluau dirbami laukai. Taigi pats atsiversk žemėlapį. O Vilnius prie to, kad aš savo atsakymą parašiau į pareiškimą, atseit Vilniaus stotis blogesnėje vietoje su blogesniu susisiekimu nei naujoji Talino, kas yra visiška netiesa. Ir dar pasikartosiu, kad Talibaz ten stotį stato nes pro ten eina RB perspektyva linijos į tunelį link Helsinkio, o ne todėl, kad jie pasirinko kažkokią miesto plėtrą. Ten iš viso oro uosto apsaugos zona su ribotais aukštingumais užstatymais ir pan. Jokia ten miesto plėtra net nekvepia, čia kaip Liepkalnį su Kirtimais vadinti perspektyviais Vilniaus plėtros rajonais.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    https://www.google.lt/maps/@59.42842...!1e3?entry=ttu
    Jeigu čia ne pramoininis rajonas, tai kas tada pramoninis rajonas? O tramvajus Taline į didelius gyvenamuosius rajonus ir nevažiuoja. Šalia Vilniaus stoties irgi neblogi gyvenamieji rajonai, be to stotis beveik senamiestyje, iki Aušros vartų 5 min. pėsčiomis. Dėl autobusų stoties tai Talino autobusų stotis nuo ten 1,5 km. kai Vilniaus tik per gatvę.
    nusipezi, bet vistiek toliau gydai... atsiversk zemelapi ir paziurek kur ta stotis statoma...... ir prie ko cia Vilnius isvis???

    stotis bus prie peterburi tartu sankryzos, kur yra T1 ir Ilemiste keskus prekybos centrai. Nesuprantu kam tuos gargarus uz keliu kilometru siunti, ten jau kaip ir labiau lasnamejos mikrorajonas.

    kaip tik ten labai gera vieta. Nesunku nusigauti visokiu transportu. Ir tram, ir bus, ir savo auto, oro uostas ir priemiestiniai traukiniai patogiai kursuoja... jau ten kuris laikas centriukas vystomas su ofisais, naujais namais, infra ir tt.. estai tiesiog paziurejo i ateiti ir numate miesto pletra, ir du zuikius vienu suviu nusove

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Kodėl Lietuvoje nėra naikinama sovietinė vėžė? Kokie čia sentimentai kaimynui iš Rytų?..
    Nes šiuo momentu nėra kas finansuotu staigų perėjimą prie 1435mm, lėtas perėjimas gerokai sudėtingesnis logistiškai, be realių 1435mm jungčių nėra daug naudos (su RB bus), dėja yra tai kažkokie tarptautiniai įsipareigojimai leisti tranzitą į Kaliningrado sritį, dėl istorinių priežasčių Europoje vyraujantis krovininių traukinių jungimo būdas yra stipriai prastesnis už sovietinį ir dar kitos priežastys. Bet EU svyruoja planas tokį perėjimą daryti, dar su daug klaustukų, bet gal būt kažkada įvyks.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Amalių stotelė bus gražinama, nors ir tik 1520mm.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_083415.png
Views:	400
Size:	2,13 MB
ID:	2110887
    Kodėl Lietuvoje nėra naikinama sovietinė vėžė? Kokie čia sentimentai kaimynui iš Rytų?..

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Dar reikia nepamiršt, kad Kaune dėl Rail Balticos dingo Amalių stotis. Ir dar praleista galimybė įrengti buvusią Kaunas-1 stotį.
    Amalių stotelė bus gražinama, nors ir tik 1520mm.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240214_083415.png
Views:	400
Size:	2,13 MB
ID:	2110887

    Komentuoti:

Working...
X