Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Priminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...
    Mano supratimu, taip. Iki šiol regis pagrinde polių įrengimas vyko, kas išoriškai nelabai matosi, nors ir tame darbo yra tikrai gana daug. Žada šį pavasarį užbaigti su jais ir tada prasidės labiau akivaizdūs darbai. https://rail-baltica.lt/rail-baltica...neri-statybos/

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Priminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ačiū. Exactly, ko ieškojau.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
    https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...0planas(1).pdf 9-14 puslapiai ir kiti dokumentai iš https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...asis-etapas-6/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono. Reiks kada prie geresnio oro visą statybų ruožą nufilmuoti

    Jonavos tilto vieta


    Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta








    Šalia Rimkų, kur turės būti Jonavos RB stotis


    Nuo rimkų į būsimojo tilto pusę
    Paskutinis taisė John; 2024.01.28, 22:16.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė saruniukstis Rodyti pranešimą
    kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
    Kaip minėta, yra tpdris, bet bent jau man tai lėtai veikia ir bendrai nėra patogu. Bet be to, visų etapų išskyrųs Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena gana išsamūs duomenys yra susisiekimo ministerijos puslapyje kur nereikia minutės laukti kad užsikrautu https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...alieji-planai/

    Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena sunkiau surasti, nes gerokai senesnis projektas, bet galima rasti dokumentus tpdr.lt su registracijos numeriu T00079723
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.01.25, 22:45.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mums ir taip reikėjo viską pradėti nuo Kaunas-PL siena ir Kaunas-Vilnius. Į Šiaurę nuo Kauno būtų labiau kaip nice to have bonusas. Vietoj to prapylėm 360 mln. Eur ant RB1 ir bbž, ką dabar darom.
    Kadangi projektą įgyvendina trijų šalių jungtinė RB įmonė ir europinis finansavimas tikriausiai keliauja per ją, tai esu linkęs tikėti, kad tokio plano (etapiškumo) Latviai ir Estai nebūtų leidę. Nes tokiu atveju svertai valdyti projektą ir interesas iš mūsų pusės paskutiniam etapui būtų mažiausias. Pagal dabartinį etapų sudėliojima yra išlaikoma tęstinė motyvacija viską įgyvendinti kaip planuota.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
    Visa naujausia viešinama informacija pateikiama tpdris.lt teritorijų planavimo sistemoje. Praktika rodo, kad paieškos žodis ”rail” pateikia pilną spec. planų susijusių su Rail Baltica sąrašą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.
    Mums ir taip reikėjo viską pradėti nuo Kaunas-PL siena ir Kaunas-Vilnius. Į Šiaurę nuo Kauno būtų labiau kaip nice to have bonusas. Vietoj to prapylėm 360 mln. Eur ant RB1 ir bbž, ką dabar darom.

    Komentuoti:


  • saruniukstis
    replied
    Sveiki,

    kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?

    Ypač domina trasos Lenkija - Vilnius - Panevėžys, Vilnius - Panevėžys ir Vilnius - Latvija.

    Dėkui

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.
    Ir Kaunas-Vilnius dar tada jeigu tikrai jau taip prastai su latviais ir estais, dėl ko kažkaip tiesa sakant abejotina.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    LG viduje jau vaikšto kalbos, Rail Balticos projektasbus užšaldomas bent 4 metams! Lietuva, kaip ir +- viskas gerai, bet ale Latvija, Estija nesusitvarko su projektu...
    Jeigu tai tiesa, tuomet mums reiktu visas pajamas, technika ir darbus permesti Kaunas - Lenkija ir susijungti su europa numatyta data. Likusia atkarpa Kaunas - Latvija pradėt kai jie pradės. Aš pirmenybės noriu susijungimui su vakarų europa per Lenkija.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą

    Tai yra planai Kauno stoties, parengi DO architects, biški gastro zonų, biški ala coworking, nu kaip ir neblogas patalpų išnaudojimas. Yra ir daugiau apie dizainą, iš esmės labai panašus į atnaujintą Vilniaus interjerą. Visą dokumentą galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=607522 (Išzipinus main, tada bus TS priedai ir ten pirmasis priedas.).
    Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-01-25 at 12.23.39.png Views:	34 Size:	699,4 kB ID:	2106374
    Manau ponas Zefyras norejo labiau demesi atkreipti i stoties aplinka o ne kalbeti apie stoties pastata. Visa teritorija aplink stoti yra tiesiog nepalanki zmogui ir sukausto visa judejima tarp visokiu tvoru ir pozeminiu pereju. Ir as visiskai sutinku su jo pastebejimais, bet manau Lietuvoje judeti link tokiu pertvarku dar toli.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.

    Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.
    Tai yra planai Kauno stoties, parengi DO architects, biški gastro zonų, biški ala coworking, nu kaip ir neblogas patalpų išnaudojimas. Yra ir daugiau apie dizainą, iš esmės labai panašus į atnaujintą Vilniaus interjerą. Visą dokumentą galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=607522 (Išzipinus main, tada bus TS priedai ir ten pirmasis priedas.).
    Pirkimas buvo birželį, bet neįvyko. Nepastebėjau, kad būtų bandoma iš naujo.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-25 at 12.23.39.png
Views:	1398
Size:	699,4 kB
ID:	2106374

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Kalbant apie Kauno stotį, tai skirtumas tarp Lietuvos ir miestų tarkime Vokietijoje tai toks, kad išėjus iš stoties Kaune pirma mintis būna, kad miestas yra mašinų, nes sankryža yra aptverta, o kol nueisi iki stotelių ta 2000-aisiais alsuojančia perėja, greičiau norėsi išsikviesti taksi. Tuo tarpu Vokietijoje išėjęs iš stoties pateksi tiesiai į VT terminalą, kur ant delno bus autobusų, tramvajų stotelės, taksi sustojimai. Tas net Vilniuje yra, kad ir kaip ta stotis užknisa kartais. Kaune reiktų Gel. stoties stoteles sukoncentruoti vienoje vietoje arčiau sankryžos, kad būtų galima persėsti patogiau.

    Manau kad iš pačios Kauno stoties tikrai galima daug ką išspaust. Apskritai tas kvartalas prie pat Geležinkelio stoties nelabai atsigavęs. Lietuvos mastu tai ikoniškiauja stotis (aišku nelyginam su Leipcigu ar Antverpenu). bet įvertinant praeities svarbą, tikrai stipresnė nei Vilniaus. Gali daryti ką nori, kokį nors coworką, pasisedėjimų erdvę, išnuomuoti patalpas kavinėms ir t.t.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2024.01.24, 23:39.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man tai visiškai vienodai stotis, tegu tik būna bėgiai ir traukiniai. Dar malonu būtų pastogė platformoj palei visą jos ilgį, suoliukai, griežto dizaino analoginis laikrodis kaip Šveicarijoj, švieslentės ir bilietų pardavimo automatas. Stotyse, kiek prisimenu, tik užsukinėjau į tuliką, pirkau kavos, ir ieškojau savo perono. Ai, Monako stoty iš vendomato esu pirkęs kažkokio egzotinio skonio Fantos. Prieš ~25 metus Ciuricho stoty esu tūsinęs reive per Street Parade, bet kaip nors apsieisiu, jei Kaune to nebus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/
    Man buvo visad įdomu, kaip į "Kauno mazgą" įsipaišys Kauno stotis? Taip ir liks viskas, kaip dabar, bet su pora platformų RB, kur techniškai bus įmanoma įlipti/išlipti iš traukinio?
    Kauno stotis yra absoliučiai next level pagal tai, kokia bloga, inaccessible ir šiaip klaiki gali būti geležinkelio stotis absoliučiai visomis įmamonomis prasmėmis. Ar kas nors bus daroma su pačia stotimi RB vystymo metu, kad dabartinę apgailėtiną stoties būklę kaip nors pagerinti?
    Paskutinis taisė John; 2024.01.24, 23:41.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Tuo tarpu - patvirtintas Kauno mazgo infrastruktūros vystymo planas https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vy...vystymo-plana/

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Jo, Latviai šiaip ne taip susiorganizavo galų gale pirkimą nors ir buvo gana nemažai diskusijų politikų dėl kainos, Estai irgi pradėjo pirkimus vykdyti statybai, ir štai pats laikas tiesiog imt ir užšaldyt projektą nes kažkaip jie tai ale nesusitvarko (nors aiškai matosi kad ne, vis dėl to daro). Pletkai kažkokie o ne realybė.

    Komentuoti:

Working...
X