Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti.
    Mano šūduose daug daugiau prasmės nei tavo prolatviškame yappinime. Tavo rašomi absurdai sueina tik joneliui - čia labai didelis red flagas

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus).
    Ir pasibaigus pirmam etapui gaus smagius persėdimus vidury laukų į rusiškos vėžės traukinius, o važiuodami į miestą galės grožėtis stoties griaučiais. Tikri projekto lyderiai.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.

    Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.
    Eilinį kartą neskaitai, ką rašau ir atrašinėji į tai, ką norėjai, kad aš būčiau pasakęs. Kalbu apie 15 proc. infrastruktūros darbų mieste ir oro uoste. Stotys yra atskiras projektas, kuris dabar yra pradedamas. Centre estakados baigtumas yra netoli 100 proc., Oro uoste - apie 50. Tačiau oro uosto dalis yra daugybę kartų pigesnė ir mažiau sudėtinga, ten nereikia griauti didžiulių prekybos centrų ir pan. objektų. Taip, kad taip, 15 proc. ir, turint omeny užtikrintą finansavimą, tomis estakadomis traukiniai važinės iki 2027-ųjų. Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus). Tada vėl galėsi kokią nesąmonę sugalvoti, kaip Lietuva pramiegojus projektą laukuose prie Ramygalos žolę gražiau nupjovė.
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 16:34.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?
    Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...
    Pateik iliustracijas įrodančias, kad darbai Estijoje vyksta visame 213 km ruože.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.
    Estai jau nutiesė šimtus kilometrų HSR. Girdėjote Dievo žodį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
    Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą

    Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...
    Visus 213 km pavyko aplankyti?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Satelitinės nuotraukos to nepatvirtina.
    Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų.
    Vieniems? LT pusėje regioninis susisiekimas per RB pirmu etapu gali būti tik Marijampolė - Kaunas - Panevėžys. Aišku dar galima į PL važiuoti, tarkime iki Suvalkų.
    Nematau prielaidų, kurios leistų teigti, kad tokiame ruože traukiniai negalėtų važiuoti iki 2030 m. pabaigos.

    Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
    Nu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.

    Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 13:31.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.

    Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
    Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
    Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.
    Tai kad netaginau tavęs. O tavo kaip PR specialisto nuomonė tikrai būtų įdomi.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
    Estai yra nepavejami toli gražu ne dėl traukinių pirkimo, o dėl progreso planavime ir statybose. Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų. Nusipirkti traukinį (kokį seną) ir tu, spėju, galėtum iš kokio aukciono. Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.

    Click image for larger version  Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg Views:	35 Size:	991,6 kB ID:	2217605
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
    Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
    Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 13:06.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

    Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

    VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
    Smagu, geros naujienos. Lietuvos ir Latvijos pusėje tie traukiniai turės, spėju, netrumpai pastovėti (arba tiesiog reikės atidėti pristatymo terminus). Bet kokiu atveju, šį kartą tu buvai teisus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
    FB komentaruose skaičiau, kad pagal tą patį framework ir latviai planuoja pirkti 3 traukinius. Bet vis tiek estai geriausi, daugiausiai padarę ir t.t. Nors jau seniai buvo kalbėta, kad riedmenys bus perkami kartu, tik temos specialistams atsiranda vis progų pašlovinti kitus, nes ten tiesiog PR skyrius greičiau dirba.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    [..] (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja.
    Click image for larger version

Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg
Views:	350
Size:	991,6 kB
ID:	2217605
    Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
    Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 12:11.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.
    Dalinai? Man regis problema kad išskirtinai europinei vėžei yra skiriami pinigai ir išlaidos sovietinei vėžei nėra tinkamos padengimui. Bet kažkiek vistiek persidengs, pvz praktiškai visos pervažos bus pakeistos į viadukus/tunelius(tik pora už Kaišiadorių liks), vietomis sena vežė bus pastumiama į šoną, ir pan. Bet nebus pakankamai kad iki 160km pakelt greičius senoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

    Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

    VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
    O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.
    Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

    Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

    VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.
    Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
    Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
    Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
    Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim 1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.08.29, 10:48.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Lietuviškai dar lyg nebuvo.

    Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius



    Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261
    Tai Rail Baltica zada 250km/h greiti o cia jie perka traukinius su 200km/h maksimaliu greiciu?

    Komentuoti:

Working...
X