Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.
    Gal gali pateikti pavyzdį, kur aš pakeičiau argumentus? Kita forumo pusė, tuo tarpu, pradžioje gynė abiejų ruožų statymą, po to lyg perėjo prie mano varianto, kur yra planuojama kitokio tipo jungtis nei naujas ruožas pro Panevėžį. Įskaitant tave patį, matau (pagal ‘Patinką’ prie John pranešimo, kur siūloma kitokio tipo jungtis). Tai kas čia iš mūsų mėtosi?

    Buvai sutriuškintas diskusijoje apie Latvijos progresą, bet, matau, nepasimokai ir rauniesi toliau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Toje konkrečioje vietoje kalbėjome būtent apie keleivinę stotį. Tu mane esi išvadinęs kur kas baisesniais epitetais (įskaitant paskutinį pranešimą), tad banų sąraše turėtum būti aukščiau negu aš.

    P.S. Tą ‘GTFO’ iš manęs paėmei, dėl to jis neveikė čia taip gerai ir atrodė kiek apgailėtinai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
    Didysis eksperte, atskirkite vieną kartą regioninę stotį nuo krovininės stoties su depais ir kitais statiniais. Dėkojame už supratingumą, ir, kaip pats sakėte, GTFO.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    ir pan.

    Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
    Užtektų VLR eilinį kartą už tokius epitetus prabanint ir būtų visiems ramu, nebereikėtų skaityti to neadekvato pranešimų. Vienok džiugu, kad yra žmonių, kurie taip stipriai pasiruošę atstovėti savo poziciją. Gaila, kad ta pozicija prasta, o atstovėjimas virsta argumentų kaitaliojimu kas pusdienį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.
    Visų pirma ne aš, o Panevėžys.

    Visų antra, taip ir neatsakei kokia tavo patirtis projektavime ar projektų valdyme.

    Visų trečia, aš turiu oficialų trolio ženkliuką.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Antarjanas".

    Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
    Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
    Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.
    Tu buvai pradėjęs sakyti, kad regioninei stočiai būtinai reikia dešimčių kilometrų atšakos dėl reljefo, kai dauguma regioninių stočių RB neturi jokių atšakų. Ir tai ne mano požiūris, o tavo trolinimas ir blevyzgos.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    500 milijonų eurų + dešimčių kilometrų HSR infrastruktūros išlaikymo kaštai negalėtų išpirkti atitinkamo dydžio žemių Panevėžio, neturtingo ir netankaus regiono, priemiesčiuose? Mes gyvename skirtinguose pasauliuose.

    Ir taip, būtent dėl to, kad paraleliniai HSR geležinkeliai viduryje niekur yra absurdas, tą Panevėžio atšaką galime pamiršti. Ta ir sakau nuo pat pradžios - buvo susiknista planavimo stadijoje. Ruožą pro Panevėžį buvo galima planuoti iš anksto, o krovininę stotį - gerokai arčiau pagrindinio ruožo. Tiesiog susimovėm lygioje vietoje ir tiek.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.
    Diskusijai labai kenkia požiūris " ... o aš - d'Artanjanas".

    Ar galima buvo RB trasuoti kitaip? Taip, buvo.
    Ar tai būtų buvę geriau? Nežinom, reikia vertinti daug kriterijų.
    Ar _būtinai_ reikėjo prie RB prijungti Panevėžį? Ne, nes pirmoji trasuotė buvo gerokai arčiau Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina
    Prilaikyk pirštukus.
    ir pan.

    Gal galima visoms pusėms diskutuoti be kažkokių asmeniškumų? Tai ne tik teršia temą, bet ir kenkia kiek nors produktyviai diskusijai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jei būtų normalus 1520 shuttle servisas tarp Gustonių ir Panevėžio, suderintas su visais Panevėžyje stojančiais RB traukiniais, tai turbūt būtų ok variantas tiek piniginiu, tiek patogumo požiūriu. Nes visgi let's be real, niekas tos atšakos arčiau Panevėžio nestatys, bent jau ne artimoje ateityje, ir turbūt nelabai yra prasmės apie tai tiek daug diskutuoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pvz., čia:
    Labai proporcinga ~80 ha teritoriją pasiūlyti pakeisti į geriausiu atveju 20 ha teritoriją

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Kur? Ant A17 ir sodybų?
    Pvz., čia:

    https://www.google.com/maps/@55.7428...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Mano atsakymas buvo ne tau.

    O į tavo blevyzgas galiu irgi atsakyti: už gerokai mažiau nei pusę milijardo galima tokią teritoriją ir priemiesčiuose rasti, nekalbant apie ariamus laukus. Žemiau kritikos ribos.
    Kai jūsų žodžiais, "konstruoji šiaudines baidykles", manau yra pilnai galima ir kitiems jas parodyti. Tai kad ne į mano pastebėjimus atsakinėjote nereiškia kad jūsų temos nukreipinėjimas nėra atsakymas į argumentus. Kaip ir lygiai taip pat pasakymas "eik pasižiūrėk". Atsakinėkite realiais argumentais, o ne atsisukinėjimais.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaip matosi iš jūsų foto vietos sočiai yra ir prie linijos palei patį Panevėžį, todėl tikrai keista, kodėl atšaka daroma palei Gustonis iš esmės eliminuojant Panevėžį iš keleivinio susisiekimo.
    Kur? Ant A17 ir sodybų? Nelabai. Net nekreipiant dėmesio kaip atvesti 1520mm kelius - jau dabar planuose yra gana sudėtingas nuvažiavimas, jei darom dar ir į šiaurę, tai dar extra vargo + reikia derinti su A17 vėlgi. Čia toks ne-variantas, kad nesuprantu kodėl jums atrodo kad "vietos sočiai".

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Krovininė stotis išties labai didelė, nelabai įsivaizduoju kur daugiau būtų galėjusi tilpti. Pro miestą planuojama trasa eina pro miesto teritoriją, yra apsupta daugybe smulkių sklypuku. Žemės paėmimo sąraše jau ir taip virš 100 sklypų tame projekte, kurie sukėlė didelį šaršalą:
    https://sumin.lrv.lt/public/canonica...o%20schema.pdf

    Priminsiu, kad terminalas turi būti netoli 1520mm jungties, nes ten planuojami perkrovimo kranai iš 1520mm į 1435mm, Taip pat vežės keitimo įrenginys buvo pavaizduodas 2022 schemoje.

    Kas liečia keleivinę stotį, ar nėra taip, kad tiesiog bus padaryta papildoma stotelė šiek tik į rytus nuo Gustonių ir U-Gleisdreieck stiliumi bus suorganizuotas perlipimas? Schemutėje parodytos kažkokios tarsi keleivių platformos 1520mm linijoje (mėlyna linija). Tiesiog paleist 1520mm traukinuką priderintą prie Rail Baltica tvarkaraščio į Panevėžio dabartinę stotį ir tiek. Nematau didelės problemos dėl to.

    2022 brėžinys:
    https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d..._depas_(I).pdf

    Click image for larger version

Name:	pnvz4.png
Views:	237
Size:	1,80 MB
ID:	2219970

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
    Prilaikyk pirštukus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Čia ignoruojant kiek kainuoja prižiūrėti tokio standarto bėgius, pervažas ir tt. Labai nemenkos sumos, šiuo atveju - į šiukšlių dėžę, kasmet.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Kad būtų lengviau diskutuoti: pabraižiau kiek grynai krovininei stočiai ir su ja susijusiems reikalams (karinės technikos aišktelė, infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalas) yra planuojama ploto - čia tik naudingas plotas, be jokio ploto kur pvz. yra daromi 1520mm privedimai (kuriame ir vėžės keitimo įrenginys planuotas), be keleivinio kelyno ir pan. Aš nematau jokios vietos kur būtų galima "tiesiog" imti ir padėti šitokį plotą, bet kadangi yra sakančių kad čia visiškai ne problema, tai tikriausiai jie labai lengvai galėtų ir suplanuoti šios stoties vietą.


    Click image for larger version Name:	Screenshot_20250912_134020.png Views:	0 Size:	1,18 MB ID:	2219946
    Kaip matosi iš jūsų foto vietos sočiai yra ir prie linijos palei patį Panevėžį, todėl tikrai keista, kodėl atšaka daroma palei Gustonis iš esmės eliminuojant Panevėžį iš keleivinio susisiekimo.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.
    Mano atsakymas buvo ne tau.

    O į tavo blevyzgas galiu irgi atsakyti: už gerokai mažiau nei pusę milijardo galima tokią teritoriją ir priemiesčiuose rasti, nekalbant apie ariamus laukus. Žemiau kritikos ribos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Jei tau trūksta informacijos, kaip galima pastatyti stotį netiesiant papildomų dešimčių kilometrų HSR geležinkelių, užmesk akį į bet kurią suplanuotą regioninę stotį visame projekte. Rašinėji kažkokias visiškas blevyzgas, neįtikėtina.
    Kalbėta apie krovininę stotį, kurią iš jūsų sarkazmo sakant "nėra kitos vietos krovininei stočiai provincijoje nei ant dešimties kilometrų papildomo HSR geležinkelio" galima suprasti tarsi yra labai paprastą pastatyti. Prašau nenukreipinėti temos ir rašyti apie krovininę stotį.

    Komentuoti:

Working...
X