Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Grafikų lėtinimas lems dar didesnį VVT nepatrauklumą.
    O fokusų visokių yra, T2 kažkaip su didesniu TP skaičių važiuoja rečiau nei praeitais metais.
    Asmeniškai nežinau kur ten dar ilginti. Jeigu dabar kai kurie vairuotojai sugeba piko metu atvažiuoti 7 min anksčiau (pagal tą naują grafiką “pagal eismo sąlygas”)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Dėl 1G, tai kiek važiuoju iš tiesų į Kalvarijų g. kalnelį kai kuriems autobusams yra sunku užkopti, pvz. labai kriokia MAN autobusai. Šiaip nostalgiška, nes primena laikus, kai Ikarusai čiut užkildavo į kokią Didlaukio g. Ir juokingai graudu, kad ARBA nupirktos nepakankamai galingais varikliais transporto priemonės, ARBA jos užleistos/suvarytos taip, kad nebepajuda.
    Kita vertus, šioje vietoje neturiu jokios atjautos nei vairuotojams, nei tvarkaraščių sudarytojams - tvarkaraščiai neturi būti sudaromi individualizuotai pagal kiekvieno autobuso technines galimybes. Tvarkaraštis yra tvarkaraštis - bet kokia išvažiuojanti transporto priemonė turi būti techniškai tvarkinga, turi turėti potencialą pakeisti kitą sugedusią, ir turi važiuoti panašiai taip, kaip važiuotų kita transporto priemonė.
    O apie tai, kas rašytą apie PIKĄ, tai matant norisi sakyti, kad GRAUDU. Ir reikšmingiems pokyčiams milijardinės investicijos tikrai nebūtų nereikalingos.
    Problema ne tame ar suvaryta TP ar ne, o labiau jų galimgume. Neatmetame to, kad skelbiant pirkimus nebuvo atsižvelgta į tai, kad bus įkalnių stačių. Iš visų TP, kurias turi VVT ir jie dirba pvz 1G tai didžiausia rizika važiuoti lėčiau turi 2020 metų dujiniai Man (dėl bendros didesnės masės ir matyt nelabai galingo variklio).
    Volvo autobusai yra įdomus dalykas. Kai kur vidury maršruto gali autobusas pradėti “žaisti” ir į įkalnę važiuoti ne labiau nei 15-20 km/h dėl to, kad automatinė pavarų dėžė kažkaip įdomiai dirba, o pačiam žaidžiant su 1, 2, 3 mygtukais viskas tik blogėja. (Tokį prikolą esu matęs su 775)

    Teigti, kad tvarkaraštis sudaromas pagal TP būtų nevisai logiška, nes didelė dalis parko kiekvieną dieną rotuojasi.
    Mažuma autobusų ar troleibusų priskirti būtent tam maršrutui, bet ne konkrečiam laikui (galiu klysti).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Grafikų lėtinimas lems dar didesnį VVT nepatrauklumą.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Dėl 1G, tai kiek važiuoju iš tiesų į Kalvarijų g. kalnelį kai kuriems autobusams yra sunku užkopti, pvz. labai kriokia MAN autobusai. Šiaip nostalgiška, nes primena laikus, kai Ikarusai čiut užkildavo į kokią Didlaukio g. Ir juokingai graudu, kad ARBA nupirktos nepakankamai galingais varikliais transporto priemonės, ARBA jos užleistos/suvarytos taip, kad nebepajuda.
    Kita vertus, šioje vietoje neturiu jokios atjautos nei vairuotojams, nei tvarkaraščių sudarytojams - tvarkaraščiai neturi būti sudaromi individualizuotai pagal kiekvieno autobuso technines galimybes. Tvarkaraštis yra tvarkaraštis - bet kokia išvažiuojanti transporto priemonė turi būti techniškai tvarkinga, turi turėti potencialą pakeisti kitą sugedusią, ir turi važiuoti panašiai taip, kaip važiuotų kita transporto priemonė.
    O apie tai, kas rašytą apie PIKĄ, tai matant norisi sakyti, kad GRAUDU. Ir reikšmingiems pokyčiams milijardinės investicijos tikrai nebūtų nereikalingos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip gali būti atsižvelgiama į eismo srautus, jeigu pagal įdetus trasos įveikimo laikus, akivaizdu, kad tolstant nuo piko meto (kuo toliau po 19 val.), tuo laikas trasos įveikimui tvarkaraštyje ilgėja. Nors realiai gatvėmis judama gerokai greičiau.

    Čia viena iš vietų, kai mieste ir be milijardo investicijų galima gerokai pagerinti susisiekimą VT, jeigu tik būtų normalūs tvarkaraščiai. Ne vieną kartą Laisvės pr. ties Litexpo (kur leistinas greitis 70 km/h) mačiau ant ~30 km/h besivelkantį 2G, nes akivaizdžiai jam reikia pratempti laiką. Tai ne tik neprideda patrauklumo VT, bet kartu ir trikdo eismą gatvėmis, kai visi turi apvažinėti autobusą, kaip kokią kliūtį kelyje.
    Apie grafikų ištempimą mes kalbėjome, tai liečia ypač troleibusus nes tvarkaraščių sudarytojas ar kas ten turi tokią pareigą vis dar mąsto, kad troleibusas lėtas ir t.t.

    Dėl 2G kažkokio 100% patikimo atsakymo pasakyti negaliu, bet žiūrime į pačias TP.
    Dujiniai autobusai turi didesnė tikimybę nugulti ant šono, todėl pvz važiuoti su dujiniu 18m autobusu nuo Lazdynų tilto link Litexpo greičiau nei ~45 km/h būtų rizikinga.
    Tai liečia šiaip ne tik tai, bet ir įsibėgėjimo greitį. Daugelis VVT autobusų, kurie dirba 1G maršrute nuo stotelės Baltupiai link Santariškių vos pajuda. Duok dieve iš autobuso įkalnėje išspausti 35 km/h. Todėl čia kažkaip taip.
    Galiu kažkur klysti, bet asmeniškai remiuosi į vairuotoją, su kurio tenka bendrauti na ir tokius darbo aspektus kažkiek paaiškina.

    Šiaip dėl grafikų ištempimo tai reikia Judu padirbėti geriau derinti viską. Tam, kad nebūtų tarpai 1, o poto 14 min. Jeigu važiavimo laikas skiriasi reiškia mokiname dispečerius apsukti autobusą ar troleibusą anksčiau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Atsižvelgiama į eismo srautus. O net per 5-7 minutes gali daug kas pasikeisti. Geras pavyzdys būtų Kauno g. (arčiau stoties). Pvz 16:02 viskas gerai, dar galima pravažiuoti sąlyginai greitai, o 16:08 gatvė jau stovės ir jeigu į tai neatsižvelgti vėlavimas bus dar didesnis.
    Kaip gali būti atsižvelgiama į eismo srautus, jeigu pagal įdetus trasos įveikimo laikus, akivaizdu, kad tolstant nuo piko meto (kuo toliau po 19 val.), tuo laikas trasos įveikimui tvarkaraštyje ilgėja. Nors realiai gatvėmis judama gerokai greičiau.

    Čia viena iš vietų, kai mieste ir be milijardo investicijų galima gerokai pagerinti susisiekimą VT, jeigu tik būtų normalūs tvarkaraščiai. Ne vieną kartą Laisvės pr. ties Litexpo (kur leistinas greitis 70 km/h) mačiau ant ~30 km/h besivelkantį 2G, nes akivaizdžiai jam reikia pratempti laiką. Tai ne tik neprideda patrauklumo VT, bet kartu ir trikdo eismą gatvėmis, kai visi turi apvažinėti autobusą, kaip kokią kliūtį kelyje.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Dėl prekinių durų tai čia vairuotojas kaip ir pripažįsta kad turi atidaryt bet vairuotojai tiesiog tai ignoruoja.


    https://www.youtube.com/watch?v=H_HmGpwzngA&t=1567s

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.
    Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.
    Nežinau, laukiu iš Infrastruktūros grupės vadovo atsakymo dėl VVT (situacija su pirmomis durimis)

    Dėl 20 valandos pasakyti negaliu, gal čia grybą pjauna, o gal kažką žino daugiau nei mes (nors labai abejoju).

    Jeigu tikite tuo, kad dirbu VVT arba Judu, tai šaunu, tačiau jokio darbo pasiūlymo nei iš vienos kompanijos negavau, jeigu toks pasiūlymas yra, prašau informuoti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?
    Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.
    Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.
    Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Apie JUDU darbo kokybę.
    Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
    Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

    Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	425
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

    Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

    Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	420
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

    Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
    Atsižvelgiama į eismo srautus. O net per 5-7 minutes gali daug kas pasikeisti. Geras pavyzdys būtų Kauno g. (arčiau stoties). Pvz 16:02 viskas gerai, dar galima pravažiuoti sąlyginai greitai, o 16:08 gatvė jau stovės ir jeigu į tai neatsižvelgti vėlavimas bus dar didesnis.

    Tiesiog skirtingas važiavimo laikas duotas tam, kad žmonės galėtų lengviau prognozuoti VT judėjimą skirtingomis eismo sąlygomis.

    Pvz: N7 iki Skalvių st. (iš Islandijos st.) nuvažiuoja per 24 minutes, tuo tarpu 7 troleibusas tą patį maršrutą įveikia per ~ 30 min ne piko metu, ~35 min piko metu.
    Manau aišku kodėl reikalingas skirtingas važiavimo laikas. Banaliai tam, kad VT būtų bent kažkiek labiau patikimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal autobusų galingumai/talpa skiriasi?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Svajonius Rodyti pranešimą


    Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...
    Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.

    Komentuoti:


  • Svajonius
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Apie JUDU darbo kokybę.
    Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
    Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

    Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	425
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

    Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

    Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	420
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

    Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
    Būtent!!! Ir su 2G tas pats pvz. Gerosios vilties st. link Santariškių. Važiuoja tą pačią valandą, bet trukmė skirtinga ir intervalai irgi gaunasi neaiškūs. Vienas po minutės, kitas jau po 14-kos. Ir ypač tas pasijautė šiemet. Neabejoju, kad atidžiau panagrinėjus yra dar daugiau tokių atvejų. Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Apie JUDU darbo kokybę.
    Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
    Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

    Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	425
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

    Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

    Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	420
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

    Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Užmeskit akį į 43:00 min., toj vietoj be elektros galėjo atsistoti. Gale video gavo kažkokią dovaną vairuotojas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar kas dalinosi, bet įdomi perspektyva
    Berods yra video iš Retro važiavimo su Škoda 9Tr (šių metų).

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Nežinau, ar kas dalinosi, bet įdomi perspektyva

    https://www.youtube.com/watch?v=QzrWNB6wR6s



    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-10-14 at 01.04.53.png Views:	1 Size:	8,54 MB ID:	2224883
    Paskutinis taisė digital; 2025.10.14, 01:07. Priežastis: [YOUTUBE]QzrWNB6wR6s[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.


    Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.




    Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.
    1. Valdas sakė “pinigai ne problema”, todėl kinų pasiūlymas na manau nebus vertinamas pagal piniginę vertę (juolab, kad Solaris moka taip pat nuolaidžiauti).

    2. Kalbu apie tai, kad dauguma pirkimų (bent jau populiariausiais dydžiais) bus laimėta vieno tiekėjo (galimai). Įdomesnio dydžio taip sakant autobusai bus labiau kaip tik apie konkurenciją.

    3. Tai gali būti, kad Altas laimės ir pasiūlys Man ar Mercedes kėbulą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.
    Nu reiškia pamatysime, kaip pravažiuoja Mercedes KT valytuvas, o poto tik sena Škoda važiuoja, nes jei nereikalingas visų 600(?) V. Nes kaip pamenu seni troleibusai lengviau įveikia apledėjusį KT būtent dėl to, kad fiziškai nelabai ten ką maitini reikia. Tu dalykų nedaug.

    Komentuoti:

Working...
X