Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Velniams apskritai miesto autobusuose reikia tų pakrovėjų? Juolab, kad krovimo standartai keičiasi greičiau negu sensta autobusai. Kažkada netolimoje ateityje veikiausiai apskritai bus bevielis įkrovimas arba kitoks standartas, kuris dar nėra plačiai naudojamas. Tik išmetami pinigai į balą ir tiek. Jeigu labai reikia - gali nueiti bet kur (pvz kavinę ir normaliai iš rozetės fast charginti tą telefoną, o ne žaisti su tais lėtais autobusų lizdais arba - dar blogiau - viešaisiais bevieliais įkrovimais, kurie normaliai neveikia net 2024 gamybos mašinose.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.08.18, 13:42.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man atrodo VT priemonėse ir neturėtų būt prioritetas krautis visokius gadgetus, juolab kompus ir pan. Kelčiau klausimą kam iš vis to reikia?
    Tai banalus patogumas, mašinoje gi irgi gali pasikrauti telefoną.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man atrodo VT priemonėse ir neturėtų būt prioritetas krautis visokius gadgetus, juolab kompus ir pan. Kelčiau klausimą kam iš vis to reikia?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai dalykai jau yra padaryti, nereikia čia galvoti, kaip išrasti dviratį. Telefonas yra priglaudžiamas prie priešais esančios sėdynės atlošo ir prispaudžiamas su spaustuku. Gali ir krautis, ir važiuoti.

    Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).
    Iki 2030 metų aš tikrai negalvočiau apie Wireless charging todėl, kad tam nelabai yra vietos, palyginus su paprastu USB mazgu, kurį gali nors į sieną įkišti. Plius yra technikos, kurią galima pakrauti tik laidu: nešiojami kompiuteriai, kai kurios ausinės, netgi tie patys telefonai turi wireless charging ne visada. Todėl kol kas geriau, kad liktų USB type C bent jau. USB type A nelabai pasitaiko dabar, bet gerai, kad bent jau naujuose troleibusuose jis išlieka.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    wireless pakrovimas per kalnelius važiuojančioje TP? laikysi ranka prispaudęs telefoną? O šiaip dar yra populiaru vienu metu krautis ir naudotis.
    Tai dalykai jau yra padaryti, nereikia čia galvoti, kaip išrasti dviratį. Telefonas yra priglaudžiamas prie priešais esančios sėdynės atlošo ir prispaudžiamas su spaustuku. Gali ir krautis, ir važiuoti.

    Šiaip sutinku, kad prireikia ne tik telefoną įkrauti. Kol kas USB lizdų visiškai atsisakyti nereiktų, bet šaunu yra galvoti apie alternatyvas, kurios yra patogesnės (nereikia nešiotis laido).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
    Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.



    Man tai kažkaip į resursų netikslinga panaudojimą panašu.
    Yra juk projektas jau Skalvių žiedo rekonstrukcijos, galima būtų išjudėti su juo, bet ne, iš pradžių šitas, o poto pilnai.

    Dėl 3G galimai įgyvendins, kaip ir su visais tais preliminariais planais. Vairuotojai apie tai sužinos +- prieš savaitę iki rugsėjo 1, o mes… priklauso nuo JUDU valios suteikti informaciją pagal įstatymą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
    Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.
    Dar geresnis klausimas kokia dalis įrenginių išvis turi belaidį pakrovimą. Jei arklio dalis naujesnių telefonų turi (nors ir tai ne visi), tai visokios ausinės, skaityklės, laikrodžiai, nešiojamos baterijos, laptopai, planšetės ir pan ir t.t. dažniausiai ne.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ten ir tai be problemų galėjo autobusai pasukti nes išvažiavimas yra platus, o dabar bus pėsčiųjų perėja su didžiuliu asfalto plotu.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
    wireless pakrovimas per kalnelius važiuojančioje TP? laikysi ranka prispaudęs telefoną? O šiaip dar yra populiaru vienu metu krautis ir naudotis.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.



    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
    Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
    Zaha architektų pasiūlymai buvo paviešinti. Iš dabartinio žiedo lieka T sankryža.
    O kad dėl aikštės projektavimo - kantrybės, jau gal greitai

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.
    Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
    Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
    O šiaip tai panaikinti tiesiog perėją nelabai pavyktų jeigu norima be investicijų. Vienas variantas paliekant esamą žiedą tai išplatinti vidinę dalį ir panaikinti parkavimą. Tada visa ta dalis virstų žalių plotu, kur galima prisodinti medžių, krūmų, augalų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”

    Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
    Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
    Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
    Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
    1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
    2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
    3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.

    Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
    1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
    2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
    18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C

    Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
    Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
    Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”

    Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
    1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
    2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
    3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.

    Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
    1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
    2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
    18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C

    Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.08.15, 23:25.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Taip suplanavo JUDU.
    Kiekviena problema turi vardą ir pavardę.
    Ir pareigas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
    Bet dabar A21 maršrutas visai ornografija. Beliko sukurti ekspres marsrutą Oro uostas - Santariškės. Su dviem sustojimais.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    A21, važiuodamas pakeistu maršrutu, išdidžiai neužsuka į stotis. Kodėl? Apsukti garbės ratą truktu 2 minutes.
    Taip suplanavo JUDU.

    Komentuoti:

Working...
X