Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Ar kontrolė gali nustatyti, kad transporto priemonė vėluoja, ir ar tai daro praktikoje?
Komentuoti:
-
Tolerancija yra transporto priemonei veluojant, o ne šiaip visada galioja +10 min. Jeigu transporto priemonė neveluoja tai jokios tolernacijos ir neturi būti.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąReik suprast, kas ta tolerancija yra: 10 min yra nusižengimas, dėl kurio savivaldybė nusprendė nebaust, o ne "30 minučių bilietas galioja 40 minučių" new math.
Komentuoti:
-
Reik suprast, kas ta tolerancija yra: 10 min yra nusižengimas, dėl kurio savivaldybė nusprendė nebaust, o ne "30 minučių bilietas galioja 40 minučių" new math.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Dar balandžio mėnesį buvo skelbta straipsnyje dėl konkretaus atvejo nagrinėjimo.
Buvo pateikta rekomendacija, kad keleivis turi įspėti kontrolierių kad pasibaigė galiojimas <10min.
Siūlyčiau vadovautis:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...jfwid=d9oeucva)
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...a7d02a65c371ad
Niekur apie jokią toleranciją nėra kalbos, tad kažkas tiesiog savivaliauja dovanodami papildomas 10 minučių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Didelė nelaimė Vilniuje: automobilis rėžėsi į stotelę ir pražudė merginą - LRT
Ketvirtadienį Vilniuje įvyko nelaimė – automobilis rėžėsi į viešojo transporto stotelę ir pražudė merginą. Pirminiais duomenimis, automobilio vairuotojui sutriko sveikata.
Didžiulė išvengiama tragedija. Ją čia dalinuosi su mintimi, jog viešojo transporto stotelės visos be išimties turėtų būti apsaugotos įbetonuotais stulpais, kurie yra naudojami tam tikrose Vilniaus sankryžose, arba pačios įvažos (ar sustojimo vietos be įvažų) turėtų būti paaukštintos tiek, jog paprasta mašina (ar SUVas) negalėtų laisvai užvažiuoti į stotelės teritoriją, kurioje laukia pėstieji.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad nebaigta, tai matosi, tik iškilo klausimas ar bus kokios stoginės. Nors iš esmės, pats paklausiau ir pats galiu atsakyti (susiradau pirkimo dokumentus), kad pirkime nebuvo numatyta, tai veikiausiai nebusLietingu oru, ar esant skaisčiam dangui su kepinančia saule šia VT rūšimi naudotis keleiviai nelaukiami.
Tipinė schema:
Bent jau suoliukus arba keleivių atramas (nors specifikacijoje visur numatyti suolai) numatė.
Tik vat Valakampių paplūdimio stotelėje nenumatyti net suolai/atramos. Matyt vadovautasi logika, kad žmonės prisigulėję paplūdimyje gali ir pastovėti
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTolerancija apibrėžta buvo judu svetainėje:
https://web.archive.org/web/20250217...sys-ir-kainos/
Žinant Vilniaus VT patikimumą (vėlavimus), tolerancija buvo tikrai sveikintinas dalykas.
Pvz. Vokietijoje VT organizacijos kaip BVG Berlyne viešina ataskaitas, į kurias įtraukiama pvz. ir vėlavimo statistika, jei vėluojama daugiau nei 10 proc. reisų, vėžėjams skiriamos nuobaudos ar bent jau keliami klausimai.
Visa bilietų kainos kėlimo saga pasižymėjo ir tuo, kad administracijos direktoriui buvo labai svarbu demaskuoti blogiukus ir sukčius, kurie manipuliuoja bilietų sistema ir važiuoja ilgiau negu bilieto trukmė, nors kodėl keleivis turėtų būti atsakingas už transporto priemonių vėlavimą, visai neaišku.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.07.03, 11:58.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Teisiškai niekada nebuvo patvirtintas joks bilietų tolerancijos laikas. Būdavo tik kontrolierių gera valia. Spėju ir toliau ji liks.
Nors man tai visai nepatinka, nes vieni tokia "spraga" naudojasi, o kiti sąžinigi arba nežinantys aktyvuoja brangesnį arba antrą bilietą. Turi viskas būti labai aišku ir sąžininga.
Buvo pateikta rekomendacija, kad keleivis turi įspėti kontrolierių kad pasibaigė galiojimas <10min.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNukrypta nuo esmės, nes diskusija išsimėtė per kelias temas. Aš neteigiu, kad Vilniuje transportas geresnis už Varšuvos ar Prahos, nes taip nėra. Bet tas skirtumas yra minimalus ir ne kritinis.Visa esmė, kad gyvenantys kažkur miesto pakraštyje, pastoviai kritikuoja VT, nors patys statosi namą/kotedžą kuo toliau nuo pagrindinių kelių, pagrindinių maršrutų trasų, kuo toliau nuo geležinkelio ir kt. transporto infrastruktūros. Tai kur tas transportas bus geras, jeigu miestas neprotingai išskydęs ir išsiplėtęs į pakraščius. Varšuvoje ar Prahoje žmonės būstą renkasi kuo arčiau transporto (metro, tramvajus), prie geležinkelio stoties ir t.t., nes tam yra logika. Vilniuje žmonės būstą renkasi kuo toliau nuo gatvės, kokiame pakraštyje, kur ateina tik žvyrkelis ar šunkelis, svarbu prie miško ir kuo toliau nuo visko. Pagaunate esmę?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
Akivaizdu, kad dar nebaigtas įrengimas.Lietingu oru, ar esant skaisčiam dangui su kepinančia saule šia VT rūšimi naudotis keleiviai nelaukiami.
Tipinė schema:
Bent jau suoliukus arba keleivių atramas (nors specifikacijoje visur numatyti suolai) numatė.
Tik vat Valakampių paplūdimio stotelėje nenumatyti net suolai/atramos. Matyt vadovautasi logika, kad žmonės prisigulėję paplūdimyje gali ir pastovėti
Paskutinis taisė sleader; 2025.07.03, 10:10.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Man tik įdomu ar ten bus kokia stoginė su suoliukais įrengta, ar visiems spiginant saulei, lynojant lietui teks stoviniuoti ant tos betoninės plokštės ramstant tą raudoną stulpą?
Komentuoti:
-
Tolerancija apibrėžta buvo judu svetainėje:
Trumpalaikiams bilietams taikomas 10 minučių tolerancijos laikotarpis. Aktyvuotas 30 ar 60 minučių bilietas galioja atitinkamai iki 40 ir 70 minučių.
Žinant Vilniaus VT patikimumą (vėlavimus), tolerancija buvo tikrai sveikintinas dalykas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
Tikėtina, kad kažkokiose kontrolės vidinėse tvarkose yra numatyta šiokia tokia tolerancija, bet tai vidiniai dokumentai ir tvarkos. Paprastam vartotojui, tvarkingai besinaudojant, bilietas visada galiodavo tiek, kiek ant jo parašyta
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
Prisimenu, viršyjęs 30 min. bilietą 1 min 40 s, išlipau artimiausioje stotelėje ir pėdinau toliau pėsčiomis.
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimąČia, tikriausiai, naujosios kamščių problemas sprendžiančių laivelių platformos. Įdomu.. įeina į tuos prataškytus 2 mln. eurų ar ten tik laiveliai?.. (retorinis klausimas)
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
Nors man tai visai nepatinka, nes vieni tokia "spraga" naudojasi, o kiti sąžinigi arba nežinantys aktyvuoja brangesnį arba antrą bilietą. Turi viskas būti labai aišku ir sąžininga.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: