Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Čia, tikriausiai, naujosios kamščių problemas sprendžiančių laivelių platformos. Įdomu.. įeina į tuos prataškytus 2 mln. eurų ar ten tik laiveliai?.. (retorinis klausimas)

    Click image for larger version  Name:	IMG_1480.JPG Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2208217 Click image for larger version  Name:	IMG_1482.JPG Views:	0 Size:	2,75 MB ID:	2208216 Click image for larger version  Name:	IMG_1483.JPG Views:	0 Size:	2,29 MB ID:	2208215 Click image for larger version  Name:	IMG_1481.JPG Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2208214

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    keleiviai vezami transporto priemones salone. kas vyksta ne salono ribose, ne keleiviu smalsumo reikalas. Eismo taisykliu pazeidimus vertina policija. Keleivis del to jokio nepatogumo nepatyre, reisas nenutrauktas, o sustresavususi vairuotoja dirbo taip kaip jai pavyko. Visiems taip buna .Tai nera troleibuso vairuotojos elgesys, keleivis su vairuotoja jokio kontakto neturi, ir vertinti kad tai,, jos elgesys''- netinkamas formulavimas
    O jeigu dėl to “dirbo kaip galėjo” į troleibuso “šikną” įsidrožtų kažkas tai irgi būtų tik “smulkmena”? Tai, kad vairuotoja pažeidė KET negalima ginti tuo, kad “dirbo kaip galėjo ir ne tavo reikalas”.
    Kaip teisingai buvo paminėta po jūsų komentarų tokių “smulkmenų” yra daug. Begaliniai KET pažeidimai dėl švento grafiko. O svarbiausia, kad ką bekalbėtų vairuotojai žinau kaip viskas vyksta realybėje - jei vėluoji daugiau nei 3 minutėm turi pateikti atsakymą kodėl ir dažniausi atvėjai kaip: sudėtingos eismo sąlygos, durų gedimas ir pan. yra pateisinama priežastis vėluoti ir už tai tu nebūsi nubaustas. Jeigu kalbam apie tą konkretų atvėji tai ačiū , kad niekam neužsinorėjo atsitrenkti į troleibuso šikną, bet jeigu tai įvyktų piko metu ir kažkas nespėtų sureaguoti, kas tada? O dabar apie nesenias naujienas. Nupjauti ar neprisegti diržai irgi tik smulkmena? Ar visgi keleiviai turi bent minimaliai kištis?

    Taip galiu sutikti, kad yra absurdišku skundų kaip pvz dėl vėlavimo, kuris nėra teisingas dėl visokiausių faktorių. Skundas dėl vėlavimo pagal VVT duomenis yra dažniausias. Bet vėl gi šiuo atveju toks aplaidumas kėlė pavojų ir tiems, kas jūsų žodžiais sėdi viduje ir tai ne jų smalsumo reikalas.

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Gal ir ne visai susiję su keleiviais, bet visgi berotiškai tragiška paslaugų kokybė, tiek transportu, tiek tvarkaraščiais, tiek aptarnavimu, tiek nauja kainodara, tiek KET laikymusi. Užtenka prisimint, kad neseniai policija, kuri šiaip ignoruoja viešąjį skrendantį per raudonas surengė reidą ir pusė patikrintų autobusų buvo su išluptais saugos diržais. Trims ir techą vietoj atėmė. Ar keleivio reikalas, ar ne keleivio bet nenormali dabartinė situacija ir vis blogėja apart kad transporto parką kažkiek atnaujina.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Panašu, kad VVT pramušė naują dugną.

    Neseniai kreipiausi į keleivių aptarnavimą dėl troleibuso vairuotojos elgesio. Jau nekalbam apie pirmas duris, nes tai klasika. Visas reikalas slypi kitame. Važiuojant Savanorių pr., kažkiek neprivažiavus prie Savanorių pr./Žemaitės g. sankryžos, iešme vienas srovės imtuvas “pabėgo”. Normalus vairuotojas įjungtų avarinį signalą ir darytų atitinkamus veiksmus (ar tai mygtuką nuspausti ir važiuoti AE, ar nueiti grąžinti srovės imtuvą į vietą). Tačiau šiuo atveju vairuotoja daugiau nei minutę stovėjo be jokio signalo per vidury Savanorių pr. (2 juosta ir ji bendro eismo). Iš pradžių iš jos pusės nebuvo jokių veiksmų, poto ji kažką ieškojo labai intensyviai, bet panašu ne avarinį signalą. Galiausiai surado srovės imtuvų nuleidimo mygtuką, juos nuleido, o poto dar ieškojo AE mygtuką.

    Tai ką gi gavau atsakymui?
    Taip pat norime pakomentuoti dėl srovės imtuvų nuėmimo vidury kelio: vairuotojai važiuojant vienas iš imtuvų persijungė ne į tą laidą, į kurį turėjo persijungti, todėl vairuotoja buvo priversta įjungti autonominį rėžimą ir tęsti kelionę be papildomo išlipimo ir srovės imtuvų perkėlimo į tinkamą laidą. Tai šiuo atveju tai nebuvo savavališkas sprendimas.

    Matyt keleivių aptarnavimo specialistai nežino, kad įjungti avarinį signalą privaloma kai reikia priverstinai sustoti tam draudžiamoje vietoje (akivaizdu stoviniuoti antroje juostoje į tai įeina).

    VVT klasika vadinasi: BBD ant visko, vairuoju kaip noriu ir taisykles traktuoju kaip man patogu.
    keleiviai vezami transporto priemones salone. kas vyksta ne salono ribose, ne keleiviu smalsumo reikalas. Eismo taisykliu pazeidimus vertina policija. Keleivis del to jokio nepatogumo nepatyre, reisas nenutrauktas, o sustresavususi vairuotoja dirbo taip kaip jai pavyko. Visiems taip buna .Tai nera troleibuso vairuotojos elgesys, keleivis su vairuotoja jokio kontakto neturi, ir vertinti kad tai,, jos elgesys''- netinkamas formulavimas

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Panašu, kad VVT pramušė naują dugną.

    Neseniai kreipiausi į keleivių aptarnavimą dėl troleibuso vairuotojos elgesio. Jau nekalbam apie pirmas duris, nes tai klasika. Visas reikalas slypi kitame. Važiuojant Savanorių pr., kažkiek neprivažiavus prie Savanorių pr./Žemaitės g. sankryžos, iešme vienas srovės imtuvas “pabėgo”. Normalus vairuotojas įjungtų avarinį signalą ir darytų atitinkamus veiksmus (ar tai mygtuką nuspausti ir važiuoti AE, ar nueiti grąžinti srovės imtuvą į vietą). Tačiau šiuo atveju vairuotoja daugiau nei minutę stovėjo be jokio signalo per vidury Savanorių pr. (2 juosta ir ji bendro eismo). Iš pradžių iš jos pusės nebuvo jokių veiksmų, poto ji kažką ieškojo labai intensyviai, bet panašu ne avarinį signalą. Galiausiai surado srovės imtuvų nuleidimo mygtuką, juos nuleido, o poto dar ieškojo AE mygtuką.

    Tai ką gi gavau atsakymui?
    Taip pat norime pakomentuoti dėl srovės imtuvų nuėmimo vidury kelio: vairuotojai važiuojant vienas iš imtuvų persijungė ne į tą laidą, į kurį turėjo persijungti, todėl vairuotoja buvo priversta įjungti autonominį rėžimą ir tęsti kelionę be papildomo išlipimo ir srovės imtuvų perkėlimo į tinkamą laidą. Tai šiuo atveju tai nebuvo savavališkas sprendimas.

    Matyt keleivių aptarnavimo specialistai nežino, kad įjungti avarinį signalą privaloma kai reikia priverstinai sustoti tam draudžiamoje vietoje (akivaizdu stoviniuoti antroje juostoje į tai įeina).

    VVT klasika vadinasi: BBD ant visko, vairuoju kaip noriu ir taisykles traktuoju kaip man patogu.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.02, 18:52.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
    Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
    Gavau iš Judu raštą, kad iki 2025-07-03 bus pateiktas atsakymas į mano užklausą dėl paskutinių išvykimų d.d iš stoties.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš su jumis nesutinku. Aš manau kad VT yra neatsiejama miesto planavimo dalis ir jos funkcija yra ne generuoti pasiteisinimus (na žinot, taip, važiuojame lėtai, bet čia ne dėl to kad pas mus nėra tramvajaus, A juostų bei metro, o dėl to kad mūsų miestas išsitampęs), o užtikrinti kuo greitesnį susisiekimą didžiąjai daliai gyventojų. Tai turėtų būti kriterijus VT palyginimui - kuri VT sistema greičiau aptarnauja statistiškai medianinį gyventoją atsižvelgiant į gyventojų skaičių mieste (ką ir parinkau, standartinį Varšuvos daugiabučių rajoną vs Justiniškes, t.y. rajoną Vilniaus šiaurinėje dalyje, kur sukoncentruota didžioji dalis Vilniaus gyventojų). Man, kaip naudotojui, neįdomu priežastys, man įdomu rezultatas. Ir Vilnius čia gauna į vienus vartus - Varšuvoje, 3-4 kartus daugiau gyventojų turinčiame mieste nuvažiuojama greičiau, netgi parinkus vietą be metro ir netgi vasaros sezonu, kada kamščiai Vilniuje dar yra pakenčiami.

    Bet siūlau tiesiog likti prie savo nuomonių, nes laiko diskusijoms aš neturiu.
    Nukrypta nuo esmės, nes diskusija išsimėtė per kelias temas. Aš neteigiu, kad Vilniuje transportas geresnis už Varšuvos ar Prahos, nes taip nėra. Bet tas skirtumas yra minimalus ir ne kritinis.Visa esmė, kad gyvenantys kažkur miesto pakraštyje, pastoviai kritikuoja VT, nors patys statosi namą/kotedžą kuo toliau nuo pagrindinių kelių, pagrindinių maršrutų trasų, kuo toliau nuo geležinkelio ir kt. transporto infrastruktūros. Tai kur tas transportas bus geras, jeigu miestas neprotingai išskydęs ir išsiplėtęs į pakraščius. Varšuvoje ar Prahoje žmonės būstą renkasi kuo arčiau transporto (metro, tramvajus), prie geležinkelio stoties ir t.t., nes tam yra logika. Vilniuje žmonės būstą renkasi kuo toliau nuo gatvės, kokiame pakraštyje, kur ateina tik žvyrkelis ar šunkelis, svarbu prie miško ir kuo toliau nuo visko. Pagaunate esmę?
    Kaip pats paminėjote, Varšuvoje apsigyvenate prie metro stotelės, nes taip labai patogu nuvažiuoti iki centro. Tai ir Vilniuje galima padaryti tą patį, apsigyventi prie kokio pagrindinio maršruto (pvz. G autobuso) trasos ir taip nuvažiuoti iki miesto ar kt. taško greitai ir patogiai. Aš pvz. gyvenu šalia pagrindinės gatvės, G maršruto autobuso stotelės, tai man 5 km atstumą nuvažiuoti iki Žaliojo tilto su VT užtrunka 20-25 min. (įskaitant ėjimo iki stotelių laiką). Kitam dideliam mieste su išvystytu VT, aš panašų atstumą įveikiu per tiek pat.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).
    Buvo diskutuota apie konkrečius taškus, konkrečiu atstumu. Negalvojate, kad jeigu paimsite taškus trumpesniu atstumu, tai elementariai tarp jų bus ir nuvažiuojama greičiau? Formulė t=s/v nuo to nesikeičia.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nekartą esu susidūręs, kai troleibusas dėl techninių gedimų nebegalėjo toliau važiuoti ir liepė išlipti. Nuo tokio dalyko kaip stotelėje iškrito durys iki vasara perkaitus užsidegė. Tai čia kai jau kelionė nutraukiama. Apie tokius dalykus kaip lyja salone ir pan net nekalbu.
    Visko visur būna. Kaip sakiau - nereikia užsiimti "razinų rankiojimu", nes tai išimtys, o ne taisyklė.
    Kituose miestuose ir nesugedus naujam, kondicionuojamam traukiniui, galima jame užstrigti ir vėluoti 20 min. Arba gali vežantis naujas, kondicionuojamas tramvajus nuvažiuoti nuo bėgių ir užblokuoti visą sankryžą (savo akimis matyta situacija Gdanske).
    Vilniaus VT pagrindinis trūkumas yra per lėtą važiavimą ne piko metu skatinantys grafikai ir A juostų trūkumas (piko meto problematika). Visa kita yra smulkmenos, nekeičiančios esmės.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Atsakau čia, kad neversti temos apie parkavimą "nuo bėgių"

    Kaip jau kažkada esu sakęs, reikia apsibrėžti kriterijus pagal ką vertinti VT paslaugą. Aš asmeniškai nesu susidūręs su problema, kad važiuojant VT sena byranti transporto priemonė subyrėtų ir nenuvežtų manęs iki tikslo (nors tiesa pasakius esu gana retas VT naudotojas). Tokių atvejų esu matęs, kai stovi su avariniais nebegalintis pavažiuoti autobusas/troleibusas, bet tai pakankamai retas atvejis. Todėl man, kaip turinčiam tikslą nuvažiuoti iš A į B, tai, kad važiuojant kažkas ten barška ar yra seno, sukelia tik mažą diskomfortą, bet tikrai nėra priežastis nevažiuoti. Pagrindinis objektyvus kriterijus yra važiavimo greitis. Jeigu nuveš greitai iki tikslo, tai gali atvažiuoti ir konkė - nelabai svarbu.
    Nekartą esu susidūręs, kai troleibusas dėl techninių gedimų nebegalėjo toliau važiuoti ir liepė išlipti. Nuo tokio dalyko kaip stotelėje iškrito durys iki vasara perkaitus užsidegė. Tai čia kai jau kelionė nutraukiama. Apie tokius dalykus kaip lyja salone ir pan net nekalbu.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pagal tvarkaraštį nuvažiuoti iš Bitenų st. iki Europos aikštės st. trunka 21 min. Jeigu pridedame kamščius aišku bus daugiau. Tačiau VT turi privalumą nuo sankryžos su Senosios Pilaitės kl. iki T. Narbuto st. ir nuo stotelės Panorama iki pat Lvivo st. (mes imam Europos aikštę, todėl matuojam iki ten). Aišku yra toks bet kaip Pedagoginis žiedas, kur A juostos nėra. Tačiau bendrai apie pusė trasos padengta A juosta ir dar numatyta praplėsti A juosta tarpe T. Narbuto st. - Panorama jeigu aš neklystu.
    Tada prie Europos įsėdame į 19 troleibusą ir iki Šilo tilto judame tokiu greičiu, kad turbūt pėsčiomis greičiau nueitume.

    Beje, kasdieną tenka į darbą važiuoti nuo Lvivo stotelės link Karoliniškių 4G, 9 ar 19 troleibusu. Tiesiog stovėdamas stotelėje ir neapsikentęs laukimo laiko daugiau nei pusę kartų įsėdu į Bolt Drive ir važiuoju keikdamas visą VT, nes rytais autobusai stovi užkimštoj Šeimyniškių g.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Stotelių remontas vyksta nepriklausomai nuo to ar atsiras Vilniuje laiveliai, ar ne. Tam kiekvienais metais skiriamos lėšos. Dėl bortų nežinau ar yra kažkur suplanuoti, bet galima kreiptis į VMS infrastruktūros berods skyrių ir pasiūlyti juos naudoti.
    kas cia per nusisnekejimas? kiek sitiem laiveliam bus isleista pinigu? eis gi i minusa didziuli kasmetai o biudzetas ne guminis juk? kiek visam sitam malonumui bus isleista pinigu? 10 milijonu? plius finansavimas 2 milijonai kas met ? pridejus pinigu VT huba galima pradet projektuot ir statyt (nuslavus kioskelius) nepriklausomai nuo Hadid gelezinkelio stoties projekto. Bet prioritetai!

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Naktiniai maršrutai paraizgyti taip, kad tikrai yra jungčių. Pavyzdžiui, Žvėrynas sujungtas su Perkūnkiemiu, Šiaurės miestelis su Jeruzale, Naujamiestis su Pilaite. Taip, paprastai, tarkime, iš Justiniškių į Antakalnį nenuvažiuosi, bet didelis klausimas, ar Vilniuje yra didelis poreikis naktinėms jungtims tarp dviejų miegamųjų rajonų be išskirtinių traukos taškų. Beje, kaip ir minite, jeigu reikalas labai prispaudžia, galima persėsti centre.
    Dar nepamirškite, kad yra mažasis persėdimo taškas Deivių st. Ten N4 ir N7 susitinka ir ten laikai suderinti taip, kad būtų galima persėsti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
    Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
    Dėl šito dalyko parašiau į Judu, tikiuosi į teisingą vietą, pamiršau paminėti A54, bet tikėkimės sulauksiu teigiamo atsakymo ir į tai bus atsižvelgta bent dalinai, kur tai įmanoma.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    elementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt.
    Stotelių remontas vyksta nepriklausomai nuo to ar atsiras Vilniuje laiveliai, ar ne. Tam kiekvienais metais skiriamos lėšos. Dėl bortų nežinau ar yra kažkur suplanuoti, bet galima kreiptis į VMS infrastruktūros berods skyrių ir pasiūlyti juos naudoti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    elementarus pinigu isisavinimas ir savu idarbinimas, visiskai nereikalingas siuo metu projektas. geriua stoteliu bortus, normalias stogines darytu, skirtu pinigus gelezinkelio stoties VT mazgui statyt.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Užtai netikusiom naktim, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, VT maršrutus sudarė... gal gaidžiai? Gerąja prasme, tie kur su vištomis eina miegot.
    Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.
    Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
    Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
    Užtai netikusiom naktim, t.y. nuo pirmadienio iki penktadienio, VT maršrutus sudarė... gal gaidžiai? Gerąja prasme, tie kur su vištomis eina miegot.
    Po 23:00 pasiekti centro periferiją tampa problema.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).
    Pagal tvarkaraštį nuvažiuoti iš Bitenų st. iki Europos aikštės st. trunka 21 min. Jeigu pridedame kamščius aišku bus daugiau. Tačiau VT turi privalumą nuo sankryžos su Senosios Pilaitės kl. iki T. Narbuto st. ir nuo stotelės Panorama iki pat Lvivo st. (mes imam Europos aikštę, todėl matuojam iki ten). Aišku yra toks bet kaip Pedagoginis žiedas, kur A juostos nėra. Tačiau bendrai apie pusė trasos padengta A juosta ir dar numatyta praplėsti A juosta tarpe T. Narbuto st. - Panorama jeigu aš neklystu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Aš neisiu į tuos laivelius iš principo. Nenoriu palaikyti tokios savivaldybės nesąmonės už valdiškus pinigus...
    Klausimas, kaip ta nesąmonė kainos atžvilgiu lyginasi su lyniniu keltuvu Druskininkuose, Vilniaus bendrajame plane, arba su Zuoko oranžiniais dviračiais. Apie municipalią oro liniją net neverta kalbėti.

    Greit pavarčius spaudą, vienas laivelis kainuoja 450 tūkst. €, palyginamai su vienu troleibusu. Druskininkų keltuvo projekto bendra kaina buvo skelbiama kaip 3,9 mln.

    Man rodos, savivaldybės laivelis visai nebloga mintis. Gal pasiteisins, gal ne, bet dabartiniai pramoginiai laiveliai labiau primena stretch limo skirtus mergvakariams, o ne hop-on-hop-off turistinius busikus ar egzotišką VT rūšį.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.
    Naktiniai maršrutai paraizgyti taip, kad tikrai yra jungčių. Pavyzdžiui, Žvėrynas sujungtas su Perkūnkiemiu, Šiaurės miestelis su Jeruzale, Naujamiestis su Pilaite. Taip, paprastai, tarkime, iš Justiniškių į Antakalnį nenuvažiuosi, bet didelis klausimas, ar Vilniuje yra didelis poreikis naktinėms jungtims tarp dviejų miegamųjų rajonų be išskirtinių traukos taškų. Beje, kaip ir minite, jeigu reikalas labai prispaudžia, galima persėsti centre.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Nesutikčiau su pabrauktu teiginiu - pasirinkus visiškai random kryptį iš Grigiškių į Naują Vilnią naktį, galima nuvažiuoti su vienu persėdimu, ir panašu, kad čia visą naktį taip. Netikrinau kitų krypčių, bet lyg ir buvo minėta oficialioje komunikacijoje, kad Islandijos stotelės tampa naktine stotimi, kur gali persėsti iš vieno maršruto į kitą.
    Aš turėjau omenyje, kad pas mus naktį nėra rajonų sujungimo tarpusavyje. Centre persėsti aišku galima, bet sugaiši papildomai laiko belaukdamas kito autobuso.

    Komentuoti:

Working...
X