Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

    Elementarus saugumas? Išsiaiškint priežastį - koks laidas, kodėl nukrito, situacijos įvertinimas - ar pvz laidas liečia žemę, ar jis po įtampa, ar paskui važiuojančioms transporto priemonėms nebus pavojaus pvz įsipainioti į laidą ir t.t., ar paskui važiuojantis troleibusas nesukels trumpo sujungimo... Nes šiaip kažkokių laidų nebūna. Valdymo centras tikrai žino kad yra autonominiai troleibusai, bet jei nutiktu kokia nelaime tai tu pirmas čia verktum kad dispečeriai ir VVT blogi nes niekuom nesirūpina.
    Jeigu troleibusas sustojo ne prie pat laido, o kažkur 20m spinduliu nuo jo, tada būtų laisvai galima suorganizuoti apylanką, duodant autonominių troleibusų vairuotojams nurodymą “jeigu esate už sankryžos, važiuokite atgal iki jos, sukite kairėn/dešinėn ir tęskite maršrutą iki kitos stotelės”.

    Jeigu sustota arčiau arba net prie pat laido, tada neaišku kodėl keleiviai buvo išleisti. Taip troleibusai (net seni) saugo keleivius nuo elektros smūgio išeinant ar įeinant, bet atsistojus ant žemės jiems ką, šokinėti reikia, kad tik nenumuštų srovė?

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Kęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...
    Elementarus saugumas? Išsiaiškint priežastį - koks laidas, kodėl nukrito, situacijos įvertinimas - ar pvz laidas liečia žemę, ar jis po įtampa, ar paskui važiuojančioms transporto priemonėms nebus pavojaus pvz įsipainioti į laidą ir t.t., ar paskui važiuojantis troleibusas nesukels trumpo sujungimo... Nes šiaip kažkokių laidų nebūna. Valdymo centras tikrai žino kad yra autonominiai troleibusai, bet jei nutiktu kokia nelaime tai tu pirmas čia verktum kad dispečeriai ir VVT blogi nes niekuom nesirūpina.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Kęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...
    Paskutinis taisė Nikas; Šiandien, 18:34.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Atsižvelgiant į prašymus VVT pridėjo dar vieną Škoda 9Tr “ratą”
    Dabar troleibusas važiuos nuo 10:58 iki 16:22
    Paskutinis reisas vyks maršrutų Žemieji Paneriai -> Antakalnio TD
    Ratu neprideda, prideda reisa, ir tik puse reso is Antakalnio iki Valkininku sustojimo. O aktualu ir nostalgija turetu buti gimusiems iki 1999 m.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Atsižvelgiant į prašymus VVT pridėjo dar vieną Škoda 9Tr “ratą”
    Dabar troleibusas važiuos nuo 10:58 iki 16:22
    Paskutinis reisas vyks maršrutų Žemieji Paneriai -> Antakalnio TD

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    VDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
    Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti.
    oho. Na menininkai visada sugalvoja būdų kaip paprasta veiksma padaryti blogos kokybes ir sudetingai. fun, fun

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    VDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
    Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    O pala, ar ta ateinantį mygtukų sistema reiškia kad patys galėsime atidarinėti priekines duris? big if true
    Teoriškai - taip.
    Praktiškai - jeigu vairuotojas tik atrakinės mygtukų veikimą (dujiniai ex Vienna Man turi durų atidarymo mygtukus, bet kad juos aktyvuoti reikia nuspausti atskyrą mygtuką pas vairuotoją).

    Dar kas ateina su visa nauja technika - veikiantys stop mygtukai, o kaip jau buvo išaiškinę JUDU, ateityje Stop sistema bus perimta ir Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    O pala, ar ta ateinantį mygtukų sistema reiškia kad patys galėsime atidarinėti priekines duris? big if true

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)

    Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti



    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091
    Visu pirma tas straipsnis jau pasenęs. Perkama 81 troleibusą. Žiūrint komiteto posėdį mane net nustebino tai, kad to komiteto nariai už troleibusus, o kai kas net sako “reikia paspausti iki 90 vnt”.

    O reikalavimai tokie:
    Mirror Eye sistema arba jos ekvivalentas
    Uždara kabina
    Adresinio durų atidarymo mygtukai (keleiviai galės patys atidaryti)
    Autonominė eiga 20 km
    4 durys
    Sėdynės ne plastmasinės, o ten su kažkokia medžiaga dengti.

    Iš Solaris pusės nežinome kas tieks elektroniką, bet yra 2 variantai: Pigesnis Medcom ir brangesnis Kiepe.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
    Dar liepą diskutuota, nuo šio pranešimo - https://www.miestai.net/forumas/foru...71#post2209371

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)

    Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti

    Per antrąjį troleibusų parko atnaujinimo etapą į Vilnių grįš „Solaris“. Lenkų gamintojų 73 transporto priemonės už 56,2 mln. eurų pakeis seniausius troleibusų „Škoda“ modelius. Tad Vilniaus gatvėse liks tik 91 troleibusas „Škoda“, įsigytas 2024–2025 metais ir jau sulaukęs keleivių kritikos.
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje
    Eksploatacijos laikotarpis dažnai būna numatomas tokio objekto dizaino (kūrimo) stadijoje.
    Labai labai abejoju, kad ir kiek tu cinkuotum, jog tokioms transporto priemonėms realu tikėtis 30+ m. tarnavimo Šiaurės-Rytų Europos sąlygomis.
    Nesu šios srities techninis ekspertas, čia tik mano diletantiški pasvarstymai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Na bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.?
    O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.

    Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
    Ten yra tipinių įrengimo mazgų katalogas. Taip, greičiai per jungtis nurodyti, bet tai 'atvirkštinis' variantas. Tinklo įrengimo nuostatai turi pasakyti, kad pvz greitis per išvedamąjį iešmą tiesiai ne mažiau 60 km/h, į šoną ne mažiau 40km/h ir tada jau įrengimo metu parenkamos dalys ir suvedimo geometrija.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    O tai nekyla klausimų niekam kaip techninė apžiūra vyksta VVT?

    Akivaizdžiai transporto priemonės kelia pavojų, padangos guzuotos, arka išpuvus. Tuvlitoj tech nepraeisi jei valytuvo gumelė atplyšus ar yra nors mažiausias rūdelių požymis posparnėj, bet čia viskas kaip ir ok.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Šiaip visos škodos iš vidaus yra supuvę. Va čia galima matyti kaip rėmas, iš esmės, pasidengęs labai gražia ruda spalva. Čia 1995 metų gamybos troleibuse, praėjusiame bent vieną kapitalinį remontą!!
    Na bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.? Aš nustebčiau, jei po 30 Vilniaus žiemų, važinėjant šimtus tūkstančių km po druskuotą sniegą kiekvieną žiemą, jie nebūtų dar labiau surūdiję.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Girdėjau gale padangas restauruotas deda, t. y. klijuoja protektorių. Į priekį deda naujas. Kartą pats mačiau lyg ir "Hankook" gamintoją naudojo (Pietų Korėja, gamina ir autosportui).

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia sakyčiau net ne pačių padangų problema, o perpuvusių arkų. Neturėtų padangos sprogimas išnešti sėdynės (ankstesnis) ar pramušti skylės korpuse.
    Šiaip visos škodos iš vidaus yra supuvę. Va čia galima matyti kaip rėmas, iš esmės, pasidengęs labai gražia ruda spalva. Čia 1995 metų gamybos troleibuse, praėjusiame bent vieną kapitalinį remontą!!

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nežinau, gal po praėjusio sprogimo, bet virš kairiojo priekinio rato (salone) pradėjau matyti metalines storas plokštes, kurios apgaubia tą arką. Matyt “apsisaugoti”
    Gamyklinė šildymo sistemos (nuo 1989 m.) dalis. Nieko bendro su kažkokia ten apsauga nuo padangos sprogimo neturi.

    Komentuoti:

Working...
X