Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Rugpjūčio naktį iš 2 d. (šeštadienio) į 3 d. (sekmadienį) 9 naktiniai maršrutai kursuos dvigubai dažniau – ne kas 30 min, o kas 15 min. Taip pat N1, N2 bei N7 maršrutuose autobusai kursuos didesnės talpos. šaltinis
Taip pat važinės įdomus 92 maršrutas, kad nuvežtų iš Kauno R. Williamo koncerto grįžusius vilniečius iki Islandijos st.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąTai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąO kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuseJeigu autobuse bus 0, tai gal ir šaltoka, bet jeigu esant šalčiams lauke, bus kokie 5-7 laipsniai, tai tikrai langai neapšerkšnys ir pirštai nenušals.
Todėl ir įdomu, koks numatytas standartinis temperatūrinis režimas salone žiemos metu. Nes asmeniškai man nėra nieko blogiau, kai prie didelių šalčių kažkur užėjus sukaisti negalint nusirengti ir tada vėl išeiti į didelį šaltį - peršalimas momentaliai garantuotas.
Komentuoti:
-
Tai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai jau buvo parodyta, nueiti tą patį maršrutą pėstute bus 7 min greičiau negu laivu, dar ir nemokamai.
Komentuoti:
-
Labai gerai kad žiema nedarys pirties salone. Įlipi apsirengęs prie -20 o viduje +20. Labai demotivuoja naudotis VT.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąMmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAčiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
Kursuoja kas ~ 2 valandas.
Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
Reisas 14:00 iš Verslo trikampio atsidūrė prie Karaliaus Mindaugo tilto kažkur 14:25-14:27, tiksliai nebepamenu. Ir visą kelionę jo greitis buvo 5 km/h (taip rodė stops.lt). Klausimas kaip yra realybėje?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAntra šių autobusų darbo diena VVT.
2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
Beje labai įdomu, kad ekonominio naudingumo 40 proc priklauso nuo kriterijų, kurie yra kažką apie gamtą, tvarumą, kur surinkta ir panašūs dalykai, tai kažkaip irgi keistai atrodo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
Komentuoti:
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
Na ir dar prisideda tas, kad daug kur VT intensyvumas didelis ir reikia palikti vietos kitai TP.
Geras pavyzdys būtų Mo muziejus st. link Reformatų st. kur net dvi TP nelabai telpa, tai pirmam reikia kišti pirmas duris į krūmus, kad antrą TP neužblokuotų pėsčiųjų perėjos.
Ir jeigu stoti arčiau keleivių kažkur, kur mažas VT intensyvumas būtų logiška, tačiau kur kursuoja daug VT, tempti iki krašto būtinybė.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Komentuoti:
Komentuoti: