Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Negali Windows laimėti niekaip, čia tik rankų klausimas. Linuxe pilna failų sistemų ir galima parinkti tokią, kurios nulaužti be upso neįmanoma. Bet čia kita tema, nesiplėsiu.
- 3 patinka
-
Aš ne kartą esu matę pakibusi Linux boot'ą reklaminės medžiagos ekrane, kai jo failų sistemai pasidaro biški negerai.Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir Windowsų ar BIOS boot strigimų pilna, ne visai apie tai kalba:
1. Linuxe paprastai nelenda updeitai ant viršaus arba tai galima lengvai atjungti.
2 - pagrindinis. Linuxui nereikia licencijų.
3. Linuxas žymiai stabilesnis už Windows.
Licencijų klausimas čia kiek antraeilis. Įdomiau ką daryti su HW, kai per prievartą grūdamas w11 nenori su juo dirbti, o w10 oficialiai nebepalaikomas.
Dėl stabilumo galima ginčytis iki pamėlynavimo. Kol nėra GUI - taip, stabilesnis. Kai tik reikia kažkokio vaizdo, galimybės susilygina. Kai nėra UPS - windowsai gali ir laimėti.
Taip, su linux kažkiek dirbau. Ne vienos parodos vaizdas paleistas per raspi+debian.
Komentuoti:
-
Tai ir Windowsų ar BIOS boot strigimų pilna, ne visai apie tai kalba:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąReklaminiai ekranai už vairuotojų nugarų irgi kartais rodydavo užstrigusį Linux užsikrovimą arba freimbuferio log'ą.
1. Linuxe paprastai nelenda updeitai ant viršaus arba tai galima lengvai atjungti.
2 - pagrindinis. Linuxui nereikia licencijų.
3. Linuxas žymiai stabilesnis už Windows.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Reklaminiai ekranai už vairuotojų nugarų irgi kartais rodydavo užstrigusį Linux užsikrovimą arba freimbuferio log'ą. Android'ui reiktų kažkokio apps'o, ten taip paprastai dinaminio vaizdo neparodysi.Parašė digital Rodyti pranešimąJau buvo aptarta anksčiau, tai tik pasikartosiu, kad apskritai durnizmas naudoti Windows OS tokiems įrenginiams. Laisvai ir dar geriau dirbtų Linux ar kad ir Android.
Komentuoti:
-
Jau buvo aptarta anksčiau, tai tik pasikartosiu, kad apskritai durnizmas naudoti Windows OS tokiems įrenginiams. Laisvai ir dar geriau dirbtų Linux ar kad ir Android.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Kas pas mus dar yra su vairavimo kultūra, tai, kad visi spaudžia gazą dugną ir stabdo staigiai, nes svarbu kažko neužleist į savo juostą. Tikrai yra pačiam pasitaikę, kai nespėji sureaguot ir mašina prieky atrodo, kad nuvažiavo per sankryžą ir tolyn ir piko metu stengiesi netarmozint ir spaudi pats, bet tik pravažiavus korį, automarozas šauna max stabdžius ir tu lieki ant korio. Yra buvę pačiam tokių situacijų tikrai. Bet tie, kurie mato kamštį ir specialiai važiuoja, tai tikri urodai yra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir priklauso tikram bachūrui - su trim Adidas juostelėm!Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Tikri automarozai. Kaip aš nekenčiu, kai jie taip daro!
- 6 patinka
Komentuoti:
-
-
Grįžtant prie TP žymėjimo.
Vakar teko važiuoti paskutiniu, garažiniu T12 grafiko reisu. Numerio nėra, pro kur važiuoja - neaišku. Per priekines duris įlipa moteriškaitė, kuriai reikia išlipti ties Kareivių gatve ir pakimba: nei važiuotų toliau, nei išliptų. Vairuotoja lietuviškai nekalba, tik aiškina moteriškei jog su ja tai tikrai tos vietos nepasieks. Apie galimus persėdimus irgi nepasako, nes gi galvoti reikia.
Įsitempėm šiaip ne taip moteriškę, sudėliojom persėdimą Šeimyniškių gatvėje. Bet JUDU / VVT reiktų labiau pasistengti keleivių labui. Moteriškei, beje, beveik 90 metų, nervuojasi ant viso likusio pasaulio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Karts nuo karto pagalvoju apie 6G - galėtų turėti didesnę funkciją nei vileikos gyventojus privežti iki žaliojo tilto ir galėtų šiek tiek nukrauti 3G, jeigu nuo žaliojo tilto keliautų iki šeškinės, ir naudotųsi senuoju žiedu. O su šiaurinės g. atsiradimu dar ir Justiniškes užkabintų arba su tęsiniu į perkūnkiemį. Alternatyvus variantas - pakeisti/pagreitinti 43, o kaip "lėtąjį" stiprinti 73.
O pats 6G važiuotų abiemis kryptimis važiuotų per žygimantų g., aišku, techniškai reikėtų daryti kažką su kalvarijų/žygimantų sankryža...
Tai jau kai tą rašau, gal tikrai tramvajus iš perkūnkiemio būtų efektyvesnis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
PR ir viskas. Na jeigu sunkvežimis nebaudžiamai užkerta pravažiavimą, stovint vaflyje, tai apie ką mes čia.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąO tai policija nebaudžia jų per miesto kameras žiūrėdami?
ar čia kažkada pasipiarino ir viskas?
Komentuoti:
-
Ir taip, ir ne.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kol Šeimyniškių g. nėra A juostų, tol ten nukreipinėti maršrutus būtų didelė kvailystė, žinant kiek ten laiko link žiedo vakare gaištama.
Šiandien T12 ~@18:30 žymiai ilgiau laukė Žirmūnų žiede nei važiavo nuo Rinktinės g. iki Žaliojo tilto. Ryte kamščių Šeiminiškių g. pradžioje ta kryptimi arba nebūna, arba Man Sekasi.
Galbūt T17 galėtų važiuoti viena kryptimi Žygimantų / Kosčiuškos, o kita - Šeimyniškių gatvėmis.
Bet čia nabašnykui kompresas, o ne miesto transporto sprendimas.
Komentuoti:
-
Kažko tam trūksta.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąArba vietoj 3G tampymo ir daugiau besidubliuojančių autobusų kišimo būtų prasiblaivoma ir tiesiamas tramvajus Ukmergės ir Pavilionių gatvėmis
Komentuoti:
-
O tai policija nebaudžia jų per miesto kameras žiūrėdami?
ar čia kažkada pasipiarino ir viskas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Su tokiais pasiūlymais galima tikėtis tik 100% kelionių automobiliu. Beje Ukmergės gatvėje ten piko metu atvažiuoja autobusai į kuriuos jau fiziškai netilpsi. Šiaip tai autobusai tam ir skirti kad iš kiekvieno kiemo nuvežtų iki tramvajaus.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kokią "padorią", kaip sakai, alternatyvą ten galima organizuoti? Iki Ukmergės gatvės daugumai ten paeiti visai nedaug. Jeigu svajojame apie tramvajų arba metro tai reikia susitaikyti, kad jie į kiekvieną kiemą neįvažiuos.
Laba diena tikrai, skalvių žiedas yra prie tankiausiai apgyvendinto rajono mieste.Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Nu laba diena... <...> Iš Skalvių žiedo daro autobusu stotį. Kam ten reikalingi net du greitieji autobusai. Su 3G iš Skalvių žiedo į oro uostą ratais kvadratais tikrai niekas nevažiuos. Tam yra 7 troleibusas kuris net greičiau nuveštų iki Pamėnkalnio st., o ten jau į 3G.
Jeigu jie buvo naudingi gyventojams tai taip, reikėjo palikti. O už troleibusų naikinimą iš vis reikėtu rankas kapoti.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tas 10 metų gyvuojantis maršrutas panaikino 20 metų gyvavusį 6 autobusą ir 70 metų gyvavusį 2 autobusą. Gal reikėjo ir juos palikti?
Jau net nekalbu, kad buvo panaikinti 5 ir 11 troleibusai, 47 autobusas...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kol Šeimyniškių g. nėra A juostų, tol ten nukreipinėti maršrutus būtų didelė kvailystė, žinant kiek ten laiko link žiedo vakare gaištama.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKol kas nežinau kaip be papildomos stotelės prijungti T17, kas leistų sutankinti pietinę maršruto dalį.
Būtų galima jį leisti kita Neries puse, jei besikeičiančių keleivių srautas tarp Žirmūnų žiedo ir Operos teatro nėra didelis. Bet tuomet atsiranda papildomas maršrutas Žaliojo tilto stotelėje, ko ji gali neatlaikyti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Arba vietoj 3G tampymo ir daugiau besidubliuojančių autobusų kišimo būtų prasiblaivoma ir tiesiamas tramvajus Ukmergės ir Pavilionių gatvėmis
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Padarom, kad galėtų važiuoti Perkūnkiemis ir padarom, kad jis negalėtų važiuoti. Nuostabu.Parašė digital Rodyti pranešimąKad tilptų keleiviai iš tolimesnių stotelių, o ne vien Perkūnkiemis važiuotų.
Apsukant pvz kas antrą reisą ties Žaliuoju tiltu piko metu, būtų galima beveik nieko nedarant sutankinti šiaurinę maršruto dalį. Manau 10-12 min intervalas į oro uostą piko metu yra gan neblogas variantas. Šiaurinė dalis gautų 3-4 min intervalą.
Kol kas nežinau kaip be papildomos stotelės prijungti T17, kas leistų sutankinti pietinę maršruto dalį.
Būtų galima jį leisti kita Neries puse, jei besikeičiančių keleivių srautas tarp Žirmūnų žiedo ir Operos teatro nėra didelis. Bet tuomet atsiranda papildomas maršrutas Žaliojo tilto stotelėje, ko ji gali neatlaikyti.
Leisti šią 3G variantą kita Neries puse? Kol nėra Ministerijų miestelio, atvažiuoti taip iš šiaurinės pusės gal neypač racionalu, o ir maršruto numeris turi būti kitas. Nebent pasirodytų jog taip išspredžiamas Saltoniškių g. rajono aptarnavimas
Komentuoti:
Komentuoti: