Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    1724 pilnai pakeisti sėdynių apmušalai nežinia kam.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Rugpjūčio naktį iš 2 d. (šeštadienio) į 3 d. (sekmadienį) 9 naktiniai maršrutai kursuos dvigubai dažniau – ne kas 30 min, o kas 15 min. Taip pat N1, N2 bei N7 maršrutuose autobusai kursuos didesnės talpos. šaltinis
    Nu klausykit, gražu žiūrėti:

    Click image for larger version  Name:	autob.png Views:	0 Size:	21,2 kB ID:	2213494

    Taip pat važinės įdomus 92 maršrutas, kad nuvežtų iš Kauno R. Williamo koncerto grįžusius vilniečius iki Islandijos st.

    Click image for larger version  Name:	autobusas.png Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2213495

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Tai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
    Tai 0-5 ir yra tam kad nebūtų užšalimo bet ir nebūtų karšta apsirengus sėdėti. Jeigu pirštai šąla troleibuse, tai šals ir lauke, tai vadinasi pasiimsite pirštines.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
    Tik kodėl 0-5 C, jei aptariamoje specifikacijoje nurodyta ne mažiau +5 laipsniai? Jeigu autobuse bus 0, tai gal ir šaltoka, bet jeigu esant šalčiams lauke, bus kokie 5-7 laipsniai, tai tikrai langai neapšerkšnys ir pirštai nenušals.

    Todėl ir įdomu, koks numatytas standartinis temperatūrinis režimas salone žiemos metu. Nes asmeniškai man nėra nieko blogiau, kai prie didelių šalčių kažkur užėjus sukaisti negalint nusirengti ir tada vėl išeiti į didelį šaltį - peršalimas momentaliai garantuotas.
    Paskutinis taisė digital; Šiandien, 00:54. Priežastis: rėžimas -> režimas

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Tai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai jau buvo parodyta, nueiti tą patį maršrutą pėstute bus 7 min greičiau negu laivu, dar ir nemokamai.
    Kadangi laivas šiuo atveju pramoga (turbūt vien nueiti ir nulipti iki krantinės užtrunka panašiai kaip autobusu tą atstumą pavažiuoti), o ne susisiekimas, tai tas greitis nelabai ir svarbu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Labai gerai kad žiema nedarys pirties salone. Įlipi apsirengęs prie -20 o viduje +20. Labai demotivuoja naudotis VT.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje.
    O kokia yra įprastinė temperatūra VT salonuose žiemą, kai lauke yra mažiau 0 laipsnių? Nes kartais būna nelabai komfortiška, kai apsirengus šiltais žieminiais rūbais įlipi į per daug prišildytą transporto priemonę ir atsiranda poreikis vos ne nusivilkti striukę.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
    Savaitgalį stebėjau šitą laivelį per stops.lt.
    Reisas 14:00 iš Verslo trikampio atsidūrė prie Karaliaus Mindaugo tilto kažkur 14:25-14:27, tiksliai nebepamenu. Ir visą kelionę jo greitis buvo 5 km/h (taip rodė stops.lt). Klausimas kaip yra realybėje?

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Antra šių autobusų darbo diena VVT.
    2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
    Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
    Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
    4212, pirmadienį dirbęs 18 maršrutu, turėjo veikiantį kondicionerių, bet, klasika, visos įmanomos orlaidės buvo atidarytos.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Cituojant Šimašių, iš Vilniaus daro Minską

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
    https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
    Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje. Nedėkokit
    Beje labai įdomu, kad ekonominio naudingumo 40 proc priklauso nuo kriterijų, kurie yra kažką apie gamtą, tvarumą, kur surinkta ir panašūs dalykai, tai kažkaip irgi keistai atrodo
    Click image for larger version

Name:	autob2.PNG
Views:	388
Size:	36,3 kB
ID:	2212962

    Click image for larger version

Name:	autob.PNG
Views:	388
Size:	77,1 kB
ID:	2212961

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
    https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
    Galiu atrodyti kaip vairuotojų ginėjas, bet viskas labai paprasta, vairuotojus taip mokina.
    Na ir dar prisideda tas, kad daug kur VT intensyvumas didelis ir reikia palikti vietos kitai TP.
    Geras pavyzdys būtų Mo muziejus st. link Reformatų st. kur net dvi TP nelabai telpa, tai pirmam reikia kišti pirmas duris į krūmus, kad antrą TP neužblokuotų pėsčiųjų perėjos.
    Ir jeigu stoti arčiau keleivių kažkur, kur mažas VT intensyvumas būtų logiška, tačiau kur kursuoja daug VT, tempti iki krašto būtinybė.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    Kristupai, čia tu?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Visiems kam kyla klausimas dėl “o kaip pas vairuotojus rodoma grafike kai intervalai” turiu atsakymą.
    Naujo tipo grafikas, visas pastabas atrasite tame pačiame lape.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    kiek draugas iš panėvėžio siunte fotkes, ridango turi gi funkcija dispečeriams perduoti žinutę vairuotojams, labai labai paprasta alternatyva, jeigu sovietmečio dispečeriai išmoktu šita funkcija naudotis

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Troleibusas važiavo. Yra nuotraukų serija.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    Na šiaip vertinant paprastai, tai troleibusas stovi stotelėje, dirba stabdžiai, todėl net hipotetiškai kažko kilti dėl telefono negali (vienintelis variantas tai į šikną įvažiuos mašina, bet čia bet kokiu atveju gali įvykti)

    Komentuoti:

Working...
X