Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą

    JAV (bent jau Floridoje) autobusų salono priekyje ant grindų užbrėžta linija, priekyje kurios draudžiama stovėti. Kartą norėjau vairuotojo kažko paklausti, o vairuotojas užuot atsakęs mane piktai nuvijo: "Prašau stovėti už linijos!". Iš pradžių net nesupratau, ko iš manęs norima. Likau pasibaisėjęs... Matyt, ten taip saugomasi vairuotojų užpuolimų.
    Ten tiesiog tylos zona ir reikalavimas netrukdyti vairuotojo, nes matyt neparduoda bilietų. Net Vilniuje ji yra [žr. foto straipsnyje], tik dar prekiaujama. Nuo užpuolimų ir greitam trūlo ūso pakėlimui / neįgaliojo laipinimui padeda uždaros kabinos.

    Naudinga informacija keleiviams: kuriuose viešojo transporto maršrutuose galima atsiskaityti banko kortele?
    https://judu.lt/naudinga-informacija...banko-kortele/
    88, 1, 117, 118, 119, 121 ir 122 maršrutų autobusuose.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o cia koks pazeidimas, ar ka? troleibusai jau nebegarantiniai, ka nori, ka turi,- tuo keicia. Seni barabanai nuo TR9 ir po keleto metu bus geriausi.
    Medvarščių ir lipnios juostos VVT nepritruks, be to ir pigiai šiom priemonem suremontuot galima.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Didesnis šansas atidaryti duris būtų pirkti mašinas uždaromis vairuotojo kabinomis. Patys pirkėjai eskaluoja padėtį. Taip neabejotinai tiesiog pigiau, nes mažiau medžiagų gamybai. Jau įsivaizduoju, pilnas trūlas, žmonės dėl pilnos pertvaros nuo vairuotojo nebuvimo ant jo praktiškai kosėja ir dar pilnai užstoja matomumą per priekinių durų stiklą, tad "Janina" net nematys stotelės borto, kaip normaliai privažiuot. Dėl to ir neleidžia į priekį, kad netrukdytumėt vairuot. Mane vaikystėj net nuvijo senoj Škodoj, kad nestovėčiau per arti. Gal vaizdą blokavau į saloną / link pirmųjų viengubų durų dėl lipančių.
    JAV (bent jau Floridoje) autobusų salono priekyje ant grindų užbrėžta linija, priekyje kurios draudžiama stovėti. Kartą norėjau vairuotojo kažko paklausti, o vairuotojas užuot atsakęs mane piktai nuvijo: "Prašau stovėti už linijos!". Iš pradžių net nesupratau, ko iš manęs norima. Likau pasibaisėjęs... Matyt, ten taip saugomasi vairuotojų užpuolimų.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Ir dar taip klasiškai atrodo viršutinėje nuotraukoje Solaris su būgnais nuo senos škodos Ir dar skirtingų spalvų). Good vibes only.
    o cia koks pazeidimas, ar ka? troleibusai jau nebegarantiniai, ka nori, ka turi,- tuo keicia. Seni barabanai nuo TR9 ir po keleto metu bus geriausi.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Nes nuomojasi.
    Kažin ar nelabiau apsimokėtų savo turėti, kad ir keleivių kontrolės autobusiukus? Juk jie nuolat naudojami, kiekvieną dieną.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Juodai nudažytų tuos būgnus, gyvent netrukdytų, bet kaip skelbia trūlo reklama – "Gera kaina", visgi...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Ir dar taip klasiškai atrodo viršutinėje nuotraukoje Solaris su būgnais nuo senos škodos Ir dar skirtingų spalvų). Good vibes only.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Basanavičiaus g. trūlai atrodo, kad apvirs prie stotelės. "O tai kuo skiriasi nuo tramvajaus?"




    Kada ten planuojama tvarkyti Basanvičiaus g? 2045, berods?

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
    Nes nuomojasi.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Keleivių kontrolę vykdo Susisiekimo paslaugos.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
    Susisiekimo paslaugos ir Vilniaus viešasis transportas yra skirtingos įmonės

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Tiek SĮ Susisiekimo paslaugos, tiek ir VVT kaip matome dėję skersą ant VT keleivių. Pilna vietos (foto matosi) kur galima užklijuoti tą lipduką, bet gi ne-būtina keleiviui prieš pat nosį klijuoti. Mašina nr. 4587.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    LRT reportažas. Hehe, čia tai tradicijos, 30 metų nemoka paskirstyti netgi turimų kuklių resursų

    https://fb.watch/qHbklx2NGf/

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
    Net jeigu jų visų švieslentėse parašyta "1 Stotis"

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
    Ahahaha! 10 balų!

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Viskas teisingai ir į temą, tik papildysiu, kad neužilgo, vietomis gali nebūti ir 'ūsų' (jie bus nuleisti) ir tada skirsis tik TP dažymas.
    Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Daug ką galima nurašyti klausimui "kam daryt, jei galima nedaryt?" Žinoma, pasikartojantys numeriai nėra esminė problema, bet gana paprastai pakeičiama. Jūs teisus, kad vilniečiai jau pripratę ir išlipę iš traukinio neįsės į 1 autobusą, jeigu reikia 1 troleibuso, bet ar tikrai tokios klaidos nepadarys atvykėliai iš kitų Lietuvos miestų, ką jau kalbėti užsieniečiai? Pagalvokite, ar jums būtų labai paprasta susiorientuoti atvykus į naują miestą, kur yra du 1 maršrutai, tik jie grafike kažkodėl skirtingomis spalvomis ir vienas turi ūsus, o kitas ne, nors abu atrodo kaip tas pats autobusas. Juolab, tik keli populiaresni autobusų maršrutai dalijasi numeriais su troleibusais, visi kiti važiuoja kur nors į kaimus už Vilniaus.

    Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.
    Viskas teisingai ir į temą, tik papildysiu, kad neužilgo, vietomis gali nebūti ir 'ūsų' (jie bus nuleisti) ir tada skirsis tik TP dažymas.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.
    Daug ką galima nurašyti klausimui "kam daryt, jei galima nedaryt?" Žinoma, pasikartojantys numeriai nėra esminė problema, bet gana paprastai pakeičiama. Jūs teisus, kad vilniečiai jau pripratę ir išlipę iš traukinio neįsės į 1 autobusą, jeigu reikia 1 troleibuso, bet ar tikrai tokios klaidos nepadarys atvykėliai iš kitų Lietuvos miestų, ką jau kalbėti užsieniečiai? Pagalvokite, ar jums būtų labai paprasta susiorientuoti atvykus į naują miestą, kur yra du 1 maršrutai, tik jie grafike kažkodėl skirtingomis spalvomis ir vienas turi ūsus, o kitas ne, nors abu atrodo kaip tas pats autobusas. Juolab, tik keli populiaresni autobusų maršrutai dalijasi numeriais su troleibusais, visi kiti važiuoja kur nors į kaimus už Vilniaus.

    Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Nieko keisto, kad dažymo schemos skiriasi. Londone autobusai ir tramvajai irgi turi skirtingas dažymo schemas ir spalvas.
    Tramvajai dar turi tokių menkų skirtumų, kaip dydis, ratai, ir fakin bėgiai, kuriais važiuoja. Dėl šių menkų skirtumų, net ir esant besidubliuojančiai numeracijai, galima vos pažiūrėjus atskirti, ar tai tramvajus, ar autobusas. Tuo tarpu Vilniuje, gavus autonominės ridos troleibusus, turistai turės mokytis, kad autobusas - raudonas, o troleibusas - smėliavas su raudonais akcentais, ir jie gali turėti tuos pačius numerius.

    Komentuoti:

Working...
X