Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Pasirodo, kad šiandien pradėjo dirbti tie nuomuojami 12m Man autobusai. Bent man pavyko 3 surasti.
    4201 - 18 maršrutas (trafaretas), 4205 - 87 maršrutas (net be trafareto, o tiesiog su lapeliu) ir 4211 - 49 maršrutas (trafaretas).
    Panašu, kad švieslentes jiems sukrauti nespėjo.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.22, 18:06.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.
    Verkiuose dar gerai, seno tipo “skyles” pakeitė į normalius tualetus, tačiau tualeto įšorė tai tiesiog baisu

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje
    Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
    O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?
    2TP gaus vandenilinius autobusus turbūt. Na sprendžiu iš to, kad vandenilio degalinė bus 2TP.
    O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
    O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti
    Kad dauguma dabar naujų, ar ne?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Vakar apšaudė 18 VVT autobusų.
    Žmogus padarė skilę tvoroje, pateko į VVT teritoriją ir apšaudė 18 autobusų.
    Aš niekaip nesuprantu kodėl nesiimta saugos priemonių, kodėl niekas neprižiūri parkus kaip reikia, bent laikinai iki tol, kol nepagaus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.
    Prisimenant Ikarusus, apvalius mygtukus buvo gaima spausti liniuote, o vėlesnėse modifikacijoce atsiradusius klavišus tekdavo "pervažiuoti" pirštu.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
    Nes pirmų niekada neatidarinėjo: tai per drėgna, tai per kalnuota, tai mėnulis ne iš tos pusės pateka.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dabar apie 220 troleibusų, kurie skaitosi kaip galintys dirbti. Iš jų realiai žiemos grafikais dirbo 177 troleibusai. Liks 205 galintys dirbti troleibusai, tačiau realiai dirbs 185 troleibusai. Tai troleibusų gatvėse bus 8 daugiau, o prisimenant, kad uždarys 12 troleibusą, tai viso bus 17 troleibusai laisvi, kurių užteks lengvai.
    Esamiems maršrutam aptarnauti reikėtu minimum dvigubai daugiau troliebusų, nei važiuoja dabar, o maršrutus reikia plėsto, o ne naikinti.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Visgi Viršuliškių TD sulauks rekonstrukcijos. Panašu, kad vandeniliniai autobusai nakvos ten pat. Tik nesuprantu kokioje vietoje ten Justiniškės, jeigu tai Viršuliškės.

    «Žaliojo vandenilio ekosistemą Vilniuje sudarys trys pagrindiniai elementai: gamykla, išpilstymo stotelė ir autobusai. Gamyklą planuojama atidaryti 2026 m. antrą ketvirtį Vilniaus termofikacinėje elektrinėje. Pirmoji vandenilio degalinė atsiras Justiniškėse, rekonstruojamame troleibusų parke, o 16 naujų vandenilinių autobusų turėtų pasirodyti tais pačiais metais.»
    Tai kad ir troleibusų parko ten nėra 11 metų. Štai tokia yra "kalbančiųjų" kompetencija.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    O gal žinote, tie autobusai bus 12 ar 18 metrų ilgio?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Visgi Viršuliškių TD sulauks rekonstrukcijos. Panašu, kad vandeniliniai autobusai nakvos ten pat. Tik nesuprantu kokioje vietoje ten Justiniškės, jeigu tai Viršuliškės.

    «Žaliojo vandenilio ekosistemą Vilniuje sudarys trys pagrindiniai elementai: gamykla, išpilstymo stotelė ir autobusai. Gamyklą planuojama atidaryti 2026 m. antrą ketvirtį Vilniaus termofikacinėje elektrinėje. Pirmoji vandenilio degalinė atsiras Justiniškėse, rekonstruojamame troleibusų parke, o 16 naujų vandenilinių autobusų turėtų pasirodyti tais pačiais metais.»

    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.20, 20:37.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dabar apie 220 troleibusų, kurie skaitosi kaip galintys dirbti. Iš jų realiai žiemos grafikais dirbo 177 troleibusai. Liks 205 galintys dirbti troleibusai, tačiau realiai dirbs 185 troleibusai. Tai troleibusų gatvėse bus 8 daugiau, o prisimenant, kad uždarys 12 troleibusą, tai viso bus 17 troleibusai laisvi, kurių užteks lengvai.
    Aš šiaip dar turiu vilties, kad 12 maršruto nepanaikins. Žirmūniečiai gali pasipriešinti. Per koroną jie jau pyko dėl panaikintų 20 ir 21 maršrutų. Jei ne jų pastangos tai manau šių maršrutų mes šiandien neturėtume, kaip nebeturime 14.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Įdomumo dėlei, kuo Scania autobusai prastesni nei Solaris ar MAN? Bent jau man atrodo pakankamai solidūs ir gerai laikosi.
    Kaip tik, jie neprasti, o geri, dėl to ir brangesni negu kiti modeliai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikrai? Kaip iš 205 troleibusų gatvėse sudarysime 500+ troleibusų? Turi ne tik rezervas mažėti, be dažnėti reisai ir plėstis maršrutų tinklas.
    Dabar apie 220 troleibusų, kurie skaitosi kaip galintys dirbti. Iš jų realiai žiemos grafikais dirbo 177 troleibusai. Liks 205 galintys dirbti troleibusai, tačiau realiai dirbs 185 troleibusai. Tai troleibusų gatvėse bus 8 daugiau, o prisimenant, kad uždarys 12 troleibusą, tai viso bus 17 troleibusai laisvi, kurių užteks lengvai.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.
    Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
    Įdomumo dėlei, kuo Scania autobusai prastesni nei Solaris ar MAN? Bent jau man atrodo pakankamai solidūs ir gerai laikosi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pabaikim tuo, kad mažinamas rezervas, o išleistų į gatves troleibusų skaičius augs. Jeigu įdomu, pažiūrėkite ankstesnius mano komentarus, apie tai ten viską parašiau.
    Tikrai? Kaip iš 205 troleibusų gatvėse sudarysime 500+ troleibusų? Turi ne tik rezervas mažėti, be dažnėti reisai ir plėstis maršrutų tinklas.

    Komentuoti:

Working...
X