Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

    Gal galima vaizdiškai sužinoti, kur stotelės yra įrenginėjamos? Ir su kokiais pavadinimais?
    Pavadinimus matyt kažkaip JUDU tvirtins arba miesto taryba.
    Man asmeniškai žinoma 2 stotelių apytikslė vieta.
    1 stotelė prie IKI (Artimiausia stotelė Igno Šeiniaus)
    2 stotelė jeigu neklystu kažkur netoli Lidl

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Lucario Rodyti pranešimą

    Fabijoniškių g. baigėsi asfaltavimo darbai ir jau įrenginėjamos stotelės. Mačiau, kad parduotuvės IKI pusėje prie jos jau įrengtas ir laukimo paviljonas.
    Gal galima vaizdiškai sužinoti, kur stotelės yra įrenginėjamos? Ir su kokiais pavadinimais?

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    40 norima paleisti per Fabijoniškių g. vietoj S. Stanevičiaus g. ir jis kursuos savo “unikalią” trasa.
    Fabijoniškių g. baigėsi asfaltavimo darbai ir jau įrenginėjamos stotelės. Mačiau, kad parduotuvės IKI pusėje prie jos jau įrengtas ir laukimo paviljonas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
    Ne praeitis. Ne kartą teko prasilėkti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.

    Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.

    Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.

    2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
    Vaikučių atostogų metų reiktų naujus grafikus sudaryt, nes dabar tai tikrai nervina kai degant žaliam šviesoforo signalui specialiai nusimetinėja greitį, kad tik nespėtų pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Aš suprantu sekančiai.
    Jei aš gyvenu x vietovėje, kur važiuoja privežamasis, o dirbu Z kur greitasis, tai rizikos yra dvi.

    Tai yra, jei aš važiuoju su X privežamuoju, man svarbu, kad iš mano stotelės jis išvyktų ne anksčiau nei nurodyta.
    Po to į Z greitąjį ar aš įsėsiu 7,24 ar 7,30 jau be skirtumo.

    Ir atitinkamai atgal. Man svarbu, kad X privežamasis neišvyktų per anksti. Pvz. jei jis vyksta 1735, 1805, 1835, tai nesinori pusvalandį laukti.

    Norisi, kad JUDU išsigrynintų, kas yra svarbu. Nes jei reikia pereiti dvi gatves per perėją, persėdant, gali užgaišti 3 min ir nespėti. Aš turiu omeny, kad greitojo išvykimas nėra svarbus prie tankaus dažnio. T.y. greitasis gali atvykti 6 min greičiau ir nieko neatsitiks nes jų dažnis yra 5-10 min.
    Kalbu apie tai, kad tie greiti vairuotojai parodo tvarkaraščių spragas. Come on 300 m per 4 min aš pėščiomis greičiau nueisiu negu autobusas važiuos pagal tvarkaraštį.
    Be to JUDU sudaro tvarkaraščius pažeidžiant ne tik sveiko proto ribas, bet ir KET. Lėtindami VT, sudaro kliūtis kitiems eismo dalyviams. Na ir važiavimas lėčiau negu srautas 15+ km/h sunkiai protu suvokiamas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ir dar apie G maršrutus.
    Kadangi juose dirba autobusai su priekabomis - reiškia juose dirba jau “elitiniai” vairuotojai, tačiau dažniausiai tie vairuotojai nesivargina ir net žinodami maršrutą mintinai važiuoja kaip vėžliukai.
    Skirtingai nuo naujokų, kurie spaudžia pedalą negailėdami. Vietoj to, kad kažkaip jiems padėkoti už rodomus tvarkaraščių spragas - jie yra baudžiami už “per greitą važiavimą”.
    Aš suprantu sekančiai.
    Jei aš gyvenu x vietovėje, kur važiuoja privežamasis, o dirbu Z kur greitasis, tai rizikos yra dvi.

    Tai yra, jei aš važiuoju su X privežamuoju, man svarbu, kad iš mano stotelės jis išvyktų ne anksčiau nei nurodyta.
    Po to į Z greitąjį ar aš įsėsiu 7,24 ar 7,30 jau be skirtumo.

    Ir atitinkamai atgal. Man svarbu, kad X privežamasis neišvyktų per anksti. Pvz. jei jis vyksta 1735, 1805, 1835, tai nesinori pusvalandį laukti.

    Norisi, kad JUDU išsigrynintų, kas yra svarbu. Nes jei reikia pereiti dvi gatves per perėją, persėdant, gali užgaišti 3 min ir nespėti. Aš turiu omeny, kad greitojo išvykimas nėra svarbus prie tankaus dažnio. T.y. greitasis gali atvykti 6 min greičiau ir nieko neatsitiks nes jų dažnis yra 5-10 min.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Sprendimas būtų... pvz. šešios vairuotojų klasės.
    Gauni žemiausią atėjęs dirbti.

    Tada kyla ir tik su pirma-antra gali ant G dirbti.
    O naujokai lai vežioja į Aukštuosius Panerius ar Grigaičius. Ar babas su 37, į kapines nepavėluos jos.

    Lėtinimas pagal lėčiausią -> dar daugiau į mašinas.
    Ir dar apie G maršrutus.
    Kadangi juose dirba autobusai su priekabomis - reiškia juose dirba jau “elitiniai” vairuotojai, tačiau dažniausiai tie vairuotojai nesivargina ir net žinodami maršrutą mintinai važiuoja kaip vėžliukai.
    Skirtingai nuo naujokų, kurie spaudžia pedalą negailėdami. Vietoj to, kad kažkaip jiems padėkoti už rodomus tvarkaraščių spragas - jie yra baudžiami už “per greitą važiavimą”.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Šiaip išties G maršrutai sulėtėjo. Va užvakar vakare teko važiuoti kažkodėl pagal tvarkaraštį vėluojančiu 3g (vairuotojui teko vytis tvarkaraštį) - tai kitas reikalas buvo kokiu greičiu buvo važiuojama - gatvėmis tiesiog skrieji, jokių stoviniavimų stotelėse. Buvau pasiilgęs tokio važiavimo. Pagalvojau, kaip faina būtų jei kiekvienas G autobusas taip važinėtų. Suprantu, kad reiktų gal ir didesnės algos, nes reikia daugiau dėmesio sutelkti ir pan. norint taip skrieti, bet tikrai pakeltų lygį. Ypač tas pasijustų ne piko metu, kai dabar autobusai slenka.
    Man patiko važiuoti su vėliau pakalbintų autobuso vairuotoju A3 maršrute, važiuoja pagal ženklus, autobusas tiesiog skrieja ir važiavimo laikas sutrumpėjo palyginus su tvarkaraščiu 6 min.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Sprendimas būtų... pvz. šešios vairuotojų klasės.
    Gauni žemiausią atėjęs dirbti.

    Tada kyla ir tik su pirma-antra gali ant G dirbti.
    O naujokai lai vežioja į Aukštuosius Panerius ar Grigaičius. Ar babas su 37, į kapines nepavėluos jos.

    Lėtinimas pagal lėčiausią -> dar daugiau į mašinas.
    Kalbintas autobuso vairuotojas dirba VVT nuo šių metų liepos mėnesio ir važiuoja žymiai greičiau negu VVT “elItiniai”. Troleibuso vairuotojas manau visiems žinomas Petr irgi ne taip daug dirba VVT.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Šiaip išties G maršrutai sulėtėjo. Va užvakar vakare teko važiuoti kažkodėl pagal tvarkaraštį vėluojančiu 3g (vairuotojui teko vytis tvarkaraštį) - tai kitas reikalas buvo kokiu greičiu buvo važiuojama - gatvėmis tiesiog skrieji, jokių stoviniavimų stotelėse. Buvau pasiilgęs tokio važiavimo. Pagalvojau, kaip faina būtų jei kiekvienas G autobusas taip važinėtų. Suprantu, kad reiktų gal ir didesnės algos, nes reikia daugiau dėmesio sutelkti ir pan. norint taip skrieti, bet tikrai pakeltų lygį. Ypač tas pasijustų ne piko metu, kai dabar autobusai slenka.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Apie ką kalba? Tvarkaraščiai sudaromi pagal lėčiausius vairuotojus, dauguma nenori vargti, stengdamiesi išlaikyti tvarkaraštį. Todėl vieni (greitesni) piko metu gali vis tiek atvažiuoti anksčiau, o tie, į kuriuos remiasi tvarkaraštis - vis tiek vėluos.
    Sprendimas būtų... pvz. šešios vairuotojų klasės.
    Gauni žemiausią atėjęs dirbti.

    Tada kyla ir tik su pirma-antra gali ant G dirbti.
    O naujokai lai vežioja į Aukštuosius Panerius ar Grigaičius. Ar babas su 37, į kapines nepavėluos jos.

    Lėtinimas pagal lėčiausią -> dar daugiau į mašinas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Šiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
    Dingo institucinė atmintis?
    Laukia įdomūs laikai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.

    Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.

    Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.

    2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.
    Teko pakalbėti su 2 vairuotojais, vienas autobuso ir vienas troleibuso. Stovinėjimas stotelėse ir vilkimasis kaip sraigė - tvarkaraščių problema.
    Pvz: A10 maršrutas tarp Kalvarijų turgaus ir Broniaus Laurinavičiaus skvero duota 4 min laiko, o atstumas apie 300m. Tvarkaraščių sudarytojai mano, kad autobusas A juosta turi važiuoti 4,5 km/h greičiu, na arba jeigu leidžiame sau atvažiuoti 2 min anksčiau - turime važiuoti 9 km/h greičiu. Tai tiesiog absurdas.

    Kitas pvz - T9 maršrutas. Pagal vairuotoją jis šį maršrutą į vieną pusę įveikti gali 10 min mažesniu laiku, negu priskirta laiko.

    Apie ką kalba? Tvarkaraščiai sudaromi pagal lėčiausius vairuotojus, dauguma nenori vargti, stengdamiesi išlaikyti tvarkaraštį. Todėl vieni (greitesni) piko metu gali vis tiek atvažiuoti anksčiau, o tie, į kuriuos remiasi tvarkaraštis - vis tiek vėluos.

    Būna net atvejų, kai net labai norint, važiuoti laiku neišeina. A3 maršrutas - jeigu keleivių apie 0 arba jie sulipa ir išlipa +- vienoje stotelėje - autobusas išvyksta anksčiau net 5-6 min, daug kur nėra tiesiog vietos pastovėti.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.06, 20:02.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Po ilgo laiko pasivažinėjau VVT. Rinkausi G.

    Susidaro liūdnas vaizdas. Velkasi, stotelėse akivaizdžiai stoviniuoja. Stotelių skaičius padaugėjo.

    Manau atėjo laikas pripažinti - G, kur sutampa su Troleibusais, turi būti jais ir pakeisti.

    2G lekiantis ant 70 km/h Laisvės pr. yra praeitis. O su greičiu 45 km/h tegu būna švarus oras - T16.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Šiandien vienas pažįstamas vairuotojas papasakojo man įdomų dalyką. Ryte apie 200 vairuotuojų pildė lapus apie tai, kokius maršrutus jie žino ar ne. Tiesiog eina sąrašas maršrutų (priklausančių VVT) ir reikia dėti varnelę/X jeigu žinai.
    Įdomiausia, kad pildė tik vairuotojai, kurie dirba jau ne pirmus metus, naujokams tokio dalyko paskirto nebuvo.

    O ir šiaip įdomiai pas VVT, yra vairuotojų, kurie žino tik vieną kitą maršrutą, dėl to porininkai turi kentėti ir norais nenorais mėnesiai važinėti vienu maršrutu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    KI kartoja tai, kas jam žinoma.
    Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.
    Problema, kad yra skirtingos variacijos. Pas vokiečius jie su orlaidėmis, pas mus (ex Oslo), orlaidžių languose nėra iš viso. O lubuose bent vieną liuką turi tik 18m.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.

    Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.

    Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų.
    KI kartoja tai, kas jam žinoma.
    Aš manau, kad gamintojas numatė ranka valdomas sklendes, kurios pas mus pateko 'žiemos' padėtyje. Reikia pasitikrinti TP ventiliacijos sistemos schemose.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    AC nėra ventiliacijos sistema.
    Kadangi Man katalogo ar kažkokios kitos patikimos info iš gamintojo nėra prieinama tenka pasikliauti tokiais dalykais kaip Chat GPT.

    Kalbame apie MAN A21 Lion’s City NL273 (2008 m.) ir MAN A23 Lion’s City GL NG313 (2008 m.) tas pats.

    Kai variklis veikia, priverstinė ventiliacija ir A/C užtikrina pilną oro cirkuliaciją; kai variklis išjungtas pilnai - beveik jokios ventiliacijos. Natūrali oro apykaita šiame autobuse egzistuoja tik važiuojant, nes jos veikimas priklauso nuo oro slėgio skirtumo tarp stogo angų ir galinių vožtuvų. Stovint vietoje autobusas tampa beveik hermetiškas, todėl be veikiančios ventiliacijos oras viduje greitai įkaista.

    Truputi pataisyti reikia. MAN A23 Lion’s City GL NG313 turi net 1 liuką autobuso priekyje. MAN A21 Lion’s City NL273 neturi net 1.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.05, 11:07.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    AC nėra ventiliacijos sistema.
    Reikės pasidomėti kaip ten veikia tai.

    Komentuoti:

Working...
X