Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Skeptikas
    replied
    Eilinį kartą turime parodiją viešajame transporte.

    Betkunskas pasiūlė transproto priemonę, kuri:
    • Gerokai lėtesnė, nei ramus ėjimas pesčiomis;
    • Brangesnė nei bolt nuoma
    • Kursuoja max tik pusę metų, kai paklausa transportui pati mažiausia
    • Maršrutai veikia vos pusę dienos
    Net kaip turistiniam pasiplaukiojimui tai yra bukaprotiškas sprendimas, nes jau sėkmingai veikia šis verslas ir neleidžiant milijonų iš savialdybės biudžeto. Taip pat turistai pirkdami bilietą iš privatininkų yra užtikrinti, kad įlips į laivą (kurie dažnai geba plukdyti daug didesnį kiekį keleivių ir turi normalias vietas pasižvalgyti). Čia gali laukti 30 min ir laižyti špygą.

    VMS dundukai galvoja tik apie PR galimybes, o toliau - koks skirtumas.
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2025.07.24, 18:09.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Pėsčiomis pasivaikščioti greičiau negu laiveliu paplaukioti? 47 min. vs. 40 min.?
    Taip jau gaunasi, regis geras ~20 minučių užtruks prisišvartavimai prie kiekvienos stotelės nes ryt bus be vidurinių stotelių ir tik 25 minutes užtruks.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2025-07-24 165325.png
Views:	944
Size:	1,33 MB
ID:	2211942
    Pėsčiomis pasivaikščioti greičiau negu laiveliu paplaukioti? 47 min. vs. 40 min.?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kur būtų galima rasti info, kuriais VT maršrutais važiuoja tik ilgi autobusai, ar tai tik G?
    Informacijos oficialios bent nežinau ar yra.
    Bet taip, G maršrutai (apart atveju kai nėra jokių galinčių išriedėti pakaitalinių ilgų), dar 7, 24 d.d, bet gali ir trumpų būti , ypač savaitgaliais, 31, 36 (bent d.d tikrai), 43, 53, 55, 63 berods irgi bent d.d ilgi kiek mačiau. Kituose maršrutuose gali dirbti, bet ten nėra jokių reikalavimų būtent tokius išleisti (22, 29, 30, 54, 75)

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Kur būtų galima rasti info, kuriais VT maršrutais važiuoja tik ilgi autobusai, ar tai tik G?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2025-07-24 165325.png
Views:	944
Size:	1,33 MB
ID:	2211942

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Ne kas dvi valandas, o kaip ir kitur, random laikais. Tai nepilnos dvi valandos, tai dvi su puse

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
    O tai ko jūs tikėjotės? Ir pats Benkunskas pristatydamas laivelius pripažino, kad tai tėra turistinis ir parodomasis keliavimo būdas. Klausimas tik ar apskritai reikia tų iš viso keturių laivelių. Galėtų keli sau ir kursuoti tarp Žirmūnų ir Vingio parko kas kelias valandas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Kelionė šiek tiek užsitęs dėl nepalankaus reljefo.
    Gerbiami keleiviai, laivas atsisėdo ant seklumos, prašome išeiti padėti pastumti laivą!

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
    Kelionė šiek tiek užsitęs dėl nepalankaus reljefo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Neveikia kondicionierius - TP neišleidžiama į maršrutą ir vežėjui taikoma bauda už nesuteiktą paslaugą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
    Vienas iš šių autobusų gerą savaitę, o gal net dvi, stovėjo prie autoserviso šalia mano darbovietės. Tai mechanikai kasdien viduje ir ant stogo kažką krapštinėdavo. Įdomiausia, kad ant serviso užrašyta "Kondicionierių pildymas". Būtų keistoka, jei kažką kitą tvarkė, o kondicionieriaus taip ir nesutvarkė

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Antra šių autobusų darbo diena VVT.
    2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
    Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
    Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.
    Keleiviai ir nežinos, jeigu JUDU neprasuks viešinimo kampanijos. Tik bėda, kad kai kur galima, kai kur negalima. Būtų visuosame transporte vienoda sistema, galėtų paskelbti ir visi žinotų kas ir kaip. Dabar, kad ir kokios techninės galimybės yra, vis vien principas toks pats: duris atidaro vairuotojas, stoja visose stotelėse "prasivėdinti".

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    <...> automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) <...>
    Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?
    Nedingo, bet pirma Liepkalnyje dar turi būti pastatyta - ten dar nepradėta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
    Algoritmas turi logiką. Jeigu autobusas dirba tik mieste, kur pvz. vairuotojas darinėja pirmas duris ir per jas įlaipina, tai automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) ir geltoną mygtuką aktualių durų valdymui.
    Žalias mygtukas skirtas visų durų atidarymui esant poreikiui: išlaipinimas galinėje stotelėje ar pan.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.
    Sušaudyti kiek teko matyti 18m autobusai, dauguma jų Volvo, yra keli Solaris. Todėl nemanau, kad tai dėl to.
    Visgi net blogiausių atveju G maršrutuose stengiasi išleisti tik 18m autobusus. O ir tie “nauji” autobusai pasirodė 18, 49 ir 87 maršrute, kur apie 18m autobusus niekas net nekalba ir vargu ar kada jie iš viso ten buvo.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?

    Komentuoti:

Working...
X