Parašė Fiberglass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Šeštas - vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st. (link Antakalnio žiedo)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
Kaip suprantu Narbuto g. išvedamajam iešmui kažkoks projektas buvo, tačiau galinis rezultatas nelabai atitiko projekto. IR DAR!! Norėčiau pristatyti pavyzdį, kaip Minsko žiede dare visiškai nereikalingus pakeitimus ir jų iki šiol neatstatė
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNes montuoja vietiniai VVT Vovkos ir Volodzios.
Pirmas su čekų pagalba prie Sietyno st. link Spaudos rūmų st.
Antras-ketvirtas jeigu ne KT pakabinimai už ir prieš iešmą - Savanorių žiedas
Penktas Kareivių g. netoli sankryžos su Verkių g.
Šeštas - vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st. (link Antakalnio žiedo)
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Asimetrinius iešmus lengviau įdėti, reikia mažiau kreivių ir konstrukcinis greitinis pagrindinei (tiesiai) krypčiai šiek tiek didesnis.
Aišku realybėje vargu ar juos pakankamai gerai sumontuoja, kad pasiektu tuos nurodytus greičius (žr. nuotrauką). Šiaip užsienyje kai kur leidžiamas greitis ant iešmų siekia net 60 km/h, bet tam reikia (bent jau pas mus) visiškai rekonstruoti patį tinklą, o kaip žinia VVT tingi tuom užsiimti
Vilniuje didžioji dalis iešmų sumontuotą netinkamai, dėl netinkamai parinktų iešmų tipo, netinkamos vietos, netinkamo sumontavimo bei netinkamų kampų ir laužimo. Gal tik 20% iešmų galima važiuoti pagal rekomenduojamą greitį, kitais atvejais greitis ne didesnis nei 20-30km/h kitu atveju ūsai kris.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tiesiog vienas klausimas…
Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
Aišku realybėje vargu ar juos pakankamai gerai sumontuoja, kad pasiektu tuos nurodytus greičius (žr. nuotrauką). Šiaip užsienyje kai kur leidžiamas greitis ant iešmų siekia net 60 km/h, bet tam reikia (bent jau pas mus) visiškai rekonstruoti patį tinklą, o kaip žinia VVT tingi tuom užsiimti
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tą žino ne kiekvienas: Vilniuje ne tik brango bilietai – dingo ir dar vienas palengvinimas keleiviams lrytas
„Ir liūdna, ir pikta dėl to – ir bilietai kainuoja brangiau, ir panaikino galimybę bent 10 min. pratęsti bilietą, – guodėsi portalui Lrytas paskambinusi senjorė Regina. – Keistai jautiesi, kai saviems miestiečiams tenka mokėti daugiau, o tuo tarpu kai kurie užsieniečiai dar ir šiandien viešuoju transportu važinėja nemokamai.“ „Judu“ atstovai tikina, kad 10 minučių tolerancijos niekada taisyklėse ir nebuvo, nepaisant to, kad ši informacija skelbta „Judu“ tinklapyje. Anot „Judu“, tai buvo komandos iniciatyva, kuri ties liepos 1 d. pokyčiais baigėsi. Priminsime, kad tą dieną vienkartinis 30 minučių bilietas ėmė kainuoti 1 eurą, kai anksčiau kainavo 0,65 euro, o 60 minučių – 1,25 euro vietoje 0,9 euro.
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Kai kur yra sunku atnaujinti kryptis (Castrosua sistema) todėl irgi laikinai važiuoja su trafaretais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąAš pažiūrėjau GTFS failus. Du autobusai daro reisą be keleivių Perkūnkiemis-Žaliasis tiltas.
Komentuoti:
-
Aš pažiūrėjau GTFS failus. Du autobusai daro reisą be keleivių Perkūnkiemis-Žaliasis tiltas, o dar po du važiuoja be keleivių iš parko Autobusų parkas-Žaliasis tiltas ir Autobusų parkas-Vienaragių st. Kaip suprantu, čia pertraukiami autobusai po atstovos, nes pridėta dar reisų be keleivių Oro uostas-Autobusų parkas 10 val.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Iki 2005 m. 73 apsisukdavo Švitrigailos – Panerių – Vytenio – Kauno gatvėmis. Turbūt taip ir darys 3G.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Galėtų tuo pačiu ir vairuotojus išmokint, kad nebereikia pist per stopus iki 20 kmh prieš iešmus (ir sudėjus prieš suvedamuosius). Deja, didelė dalis vis dar to nesupranta.
Asmeniškai žinau kelias vietas, kur galima važiuoti greičiau: Iešmas už Sietyno st., kurį kabino su čekų pagalba, iešmas Kareivių g. prieš sankryžą su Verkių g., iešmas Laisvės pr. prie Televizijos bokšto, iešmas Šeimyniškių g.
O žinant tai, kad 60% visų suvedamųjų iešmų bus irgi asimetriniai, tai drąsiai galima sakyti, kad pinigai į balą. Na nebent čekai padės pakabinti bent patenkinamų lygių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.
Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąRugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.
Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.
Gal čia bus kažkas įdomesnio - pvz. dalis pertraukiamų grafikų dieną praleis kokioje nors netradicinėje vietoje ar parke? Bet tuomet vėlgi - kodėl nėra nulinių reisų? Kad bus varinėjami tušti autobusai iš Pašilaičių irgi kažkaip nesitiki - nėra tikslo.
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?
O kryptį tai tikrai verta nurodyti ir džiugu, kad kai kur jau atsiranda tai (tas pats T6)
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąRugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.
Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.
Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.
P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
čia.
Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA
Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
Jeigu paprastus dar kažkaip moka kabinti, tai asimetrinius belekaip kabina. Vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st.
Komentuoti:
Komentuoti: