Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
    Nes norint sumontuoti tinkamai reikia pasiruošti šiokį tokį projektuką su brėžiniais ir t.t.
    Tai klausimas lieka tas pats - kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Šeštas - vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st. (link Antakalnio žiedo)
    Vieta jam visai gerai pasirinkta, tačiau vistiek įstatytas pagal seną tinklo išdėstymą ir matosi, kaip važiuojant tiesiai, tinklas krypsta į kairę pusę. Galėjo tą laikiklį už iešmo šiek tiek dešniau paslinkti. Nu, bet idėjo ir gerai.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
    Nes norint sumontuoti tinkamai reikia pasiruošti šiokį tokį projektuką su brėžiniais ir t.t. Dabar kaip suprantu VVT KT tarnyba naktį atvažiuoja į darbų vietą su iešmu ir kažkiek extra dalių, ir krapšto galvą kaip čia dabar visą šitą reikalą įkišt ir "varnelę užsidėt".

    Kaip suprantu Narbuto g. išvedamajam iešmui kažkoks projektas buvo, tačiau galinis rezultatas nelabai atitiko projekto. IR DAR!! Norėčiau pristatyti pavyzdį, kaip Minsko žiede dare visiškai nereikalingus pakeitimus ir jų iki šiol neatstatė

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nes montuoja vietiniai VVT Vovkos ir Volodzios.
    Jie sugebėjo per visą miestą pakabinti 6 iešmus gerai.
    Pirmas su čekų pagalba prie Sietyno st. link Spaudos rūmų st.
    Antras-ketvirtas jeigu ne KT pakabinimai už ir prieš iešmą - Savanorių žiedas
    Penktas Kareivių g. netoli sankryžos su Verkių g.
    Šeštas - vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st. (link Antakalnio žiedo)

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nes montuoja vietiniai VVT Vovkos ir Volodzios.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Asimetrinius iešmus lengviau įdėti, reikia mažiau kreivių ir konstrukcinis greitinis pagrindinei (tiesiai) krypčiai šiek tiek didesnis.

    Aišku realybėje vargu ar juos pakankamai gerai sumontuoja, kad pasiektu tuos nurodytus greičius (žr. nuotrauką). Šiaip užsienyje kai kur leidžiamas greitis ant iešmų siekia net 60 km/h, bet tam reikia (bent jau pas mus) visiškai rekonstruoti patį tinklą, o kaip žinia VVT tingi tuom užsiimti
    Click image for larger version  Name:	473761803_1607578916795475_6488765029056435946_n.jpg Views:	23 Size:	390,9 kB ID:	2220862
    Asimetrinis iešmas dažniausiai naudojamas žieduose prieš pat posūkį su 20 laipsnių X (kryžme). Tiesiame kiekyje naudojama simetrinis iešmas su 10 laipsnių kryžme ir ne didesnio kampo nei 5 laipsnių peiliais.
    Vilniuje didžioji dalis iešmų sumontuotą netinkamai, dėl netinkamai parinktų iešmų tipo, netinkamos vietos, netinkamo sumontavimo bei netinkamų kampų ir laužimo. Gal tik 20% iešmų galima važiuoti pagal rekomenduojamą greitį, kitais atvejais greitis ne didesnis nei 20-30km/h kitu atveju ūsai kris.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tiesiog vienas klausimas…

    Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
    Asimetrinius iešmus lengviau įdėti, reikia mažiau kreivių ir konstrukcinis greitinis pagrindinei (tiesiai) krypčiai šiek tiek didesnis.

    Aišku realybėje vargu ar juos pakankamai gerai sumontuoja, kad pasiektu tuos nurodytus greičius (žr. nuotrauką). Šiaip užsienyje kai kur leidžiamas greitis ant iešmų siekia net 60 km/h, bet tam reikia (bent jau pas mus) visiškai rekonstruoti patį tinklą, o kaip žinia VVT tingi tuom užsiimti
    Click image for larger version

Name:	473761803_1607578916795475_6488765029056435946_n.jpg
Views:	259
Size:	390,9 kB
ID:	2220862

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tą žino ne kiekvienas: Vilniuje ne tik brango bilietai – dingo ir dar vienas palengvinimas keleiviams lrytas
    „Ir liūdna, ir pikta dėl to – ir bilietai kainuoja brangiau, ir panaikino galimybę bent 10 min. pratęsti bilietą, – guodėsi portalui Lrytas paskambinusi senjorė Regina. – Keistai jautiesi, kai saviems miestiečiams tenka mokėti daugiau, o tuo tarpu kai kurie užsieniečiai dar ir šiandien viešuoju transportu važinėja nemokamai.“ „Judu“ atstovai tikina, kad 10 minučių tolerancijos niekada taisyklėse ir nebuvo, nepaisant to, kad ši informacija skelbta „Judu“ tinklapyje. Anot „Judu“, tai buvo komandos iniciatyva, kuri ties liepos 1 d. pokyčiais baigėsi. Priminsime, kad tą dieną vienkartinis 30 minučių bilietas ėmė kainuoti 1 eurą, kai anksčiau kainavo 0,65 euro, o 60 minučių – 1,25 euro vietoje 0,9 euro.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
    tl;dr kodėl dabar pradėjo dėti lenteles vietoj to, kad įjungtu elektroninius ekranus? Ne pirmą ir ne trečią autobusą jau taip matau

    Click image for larger version Name:	IMG_0176.JPG Views:	0 Size:	657,3 kB ID:	2220820
    Nes 42xx tik stato švieslentes, todėl. 4204 ir 4207 jau su švieslentėmis.
    Kai kur yra sunku atnaujinti kryptis (Castrosua sistema) todėl irgi laikinai važiuoja su trafaretais.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    tl;dr kodėl dabar pradėjo dėti lenteles vietoj to, kad įjungtu elektroninius ekranus? Ne pirmą ir ne trečią autobusą jau taip matau

    Click image for larger version  Name:	IMG_0176.JPG Views:	0 Size:	657,3 kB ID:	2220820

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Aš pažiūrėjau GTFS failus. Du autobusai daro reisą be keleivių Perkūnkiemis-Žaliasis tiltas.
    O gal ten matosi reiso trasa?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Aš pažiūrėjau GTFS failus. Du autobusai daro reisą be keleivių Perkūnkiemis-Žaliasis tiltas, o dar po du važiuoja be keleivių iš parko Autobusų parkas-Žaliasis tiltas ir Autobusų parkas-Vienaragių st. Kaip suprantu, čia pertraukiami autobusai po atstovos, nes pridėta dar reisų be keleivių Oro uostas-Autobusų parkas 10 val.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Iki 2005 m. 73 apsisukdavo Švitrigailos – Panerių – Vytenio – Kauno gatvėmis. Turbūt taip ir darys 3G.
    O ten tikrai 18m autobusas galės pasukti? Nes kažkaip neatrodo, kad galės.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Galėtų tuo pačiu ir vairuotojus išmokint, kad nebereikia pist per stopus iki 20 kmh prieš iešmus (ir sudėjus prieš suvedamuosius). Deja, didelė dalis vis dar to nesupranta.
    Dėja Vilniuje dauguma iešmų pakabino taip, kad ten greičiau nei 20 km/h baisu važiuoti.
    Asmeniškai žinau kelias vietas, kur galima važiuoti greičiau: Iešmas už Sietyno st., kurį kabino su čekų pagalba, iešmas Kareivių g. prieš sankryžą su Verkių g., iešmas Laisvės pr. prie Televizijos bokšto, iešmas Šeimyniškių g.

    O žinant tai, kad 60% visų suvedamųjų iešmų bus irgi asimetriniai, tai drąsiai galima sakyti, kad pinigai į balą. Na nebent čekai padės pakabinti bent patenkinamų lygių.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.
    Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
    Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.
    Iki 2005 m. 73 apsisukdavo Švitrigailos – Panerių – Vytenio – Kauno gatvėmis. Turbūt taip ir darys 3G.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
    Rugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.
    Galėtų tuo pačiu ir vairuotojus išmokint, kad nebereikia pist per stopus iki 20 kmh prieš iešmus (ir sudėjus prieš suvedamuosius). Deja, didelė dalis vis dar to nesupranta.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.
    Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
    Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.
    Na įdomu. Kažkaip galvoju, kad jeigu jau sukrovė reisus į vieną pusę, jie turėtų būti ir į priešingą. Juolab, nematau jokių keistesnių tarpų grafike iš Pašilaičių pusės.

    Gal čia bus kažkas įdomesnio - pvz. dalis pertraukiamų grafikų dieną praleis kokioje nors netradicinėje vietoje ar parke? Bet tuomet vėlgi - kodėl nėra nulinių reisų? Kad bus varinėjami tušti autobusai iš Pašilaičių irgi kažkaip nesitiki - nėra tikslo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?
    Kalba ėjo apie maršruto numerio pridėjimo, kurį nežaistų kažkokios esmės.
    O kryptį tai tikrai verta nurodyti ir džiugu, kad kai kur jau atsiranda tai (tas pats T6)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
    Rugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.

    Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.

    Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.

    P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
    čia.

    Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA
    Tiesiog vienas klausimas…

    Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
    Jeigu paprastus dar kažkaip moka kabinti, tai asimetrinius belekaip kabina. Vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st.

    Komentuoti:

Working...
X