Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Įdomu, kokiais būdais Vilniaus VT autobusai praeina tech apžiūrą?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vietinių meistriukų darbo vaisiai.
Neįprastas įvykis Vilniuje: autobusas „pametė“ ratą
https://madeinvilnius.lt/transportas...oogle_vignette
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Atsidarius rekvizitai.lt, VVT darbuotojų skaičius iki pat dabar nuosaikiai kyla nuo buvusio streiko. Transrevisas irgi užkariavo Afriką darbo sutartimis. Teoriškai turėtų nelikti tų pasakymų "trūksta vairuotojų".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kažkaip ankščiau neteko užmatyt tokių dalykų... čia vairuotojų trūksta?
Paskutinis taisė Konstantin; 2024.04.08, 13:07.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal suveikė ir kitas aspektas - noras pakeisti kuo daugiau vnt ir tada už tuos pačius pinigus gali nupirkti daugiau tų trumpesnių vnt.
Panašiai kaip autobusus perkant pradėjo cypti, kodėl dizeliniai, o ne elektra, bet nenorėjo girdėti argumentų, kad tada galėtų nupirkti 3x mažiau ir gatvėse būtų likę senų grabų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai taip, nes VMS perka trumpus. Užsakytų ilgus, tada pagamintų.
„Makdonalde tortų negamina, bet jeigu <insert_influencerį> užsakytų, tai jam pagamintų“. T.y. teoriškai gal ir yra labai mažas šansas, kad taip atsitiktų, bet praktiškai neįmanoma. 15 metrų ilgio troleibusai pasaulyje niekur nebegaminami. Geriau būtų klausti tų pačių VVT ir VMS, kur užstrigo 68 troleibusų su armonika pirkimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTodėl, kad tokių negamina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTodėl, kad tokių negamina.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŽiniai, 12+3=15. O dėl 18 m troleibusų tai čia kita kalba. Kodėl tokių neperka? Per maži srautai?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąGamina 18 m. su armonikėle.
Komentuoti:
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
A, mat kaip. Įdomiai. Tai vis gi galiausiai, Škoda pačių tinklalapyje (https://www.skodagroup.com/products/trolleybuses) yra 26 ir 32 modeliai (ir dar krūva kitų), tai jie visi skiriasi kėbulu. Tai jie visi yra skirtingi viduriais komplektacijomis ir negalima gaut vienos komplektacijos, bet su kitu kėbulu?
Greit akimis permetus aprašymus, tai atrodo tarsi mūsų nupirkti 32 modeliai yra "naujausio" dizaino.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
Čia yra Solaris Trollino:
O čia jau Škoda 26Tr:
Kėbulas turi įtakos galutinei kainai, bet kažkokių tikslių kainų palyginimų tarp Solario, Sor ir t.t. neturiu. Įsivaizduočiau, kad SOR yra vienas pigesnių, nes paplitęs tik Čekijoje ir Slovakijoje, kitur tik pavienės transporto priemonės, nesulyginsi su Soliariu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
Komentuoti:
Komentuoti: