Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Manau tai susiję su faktu, kad apžiūra vykdoma parko teritorijoje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, kokiais būdais Vilniaus VT autobusai praeina tech apžiūrą?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vietinių meistriukų darbo vaisiai.

    Neįprastas įvykis Vilniuje: autobusas „pametė“ ratą
    Click image for larger version

Name:	20240409slis8950.jpg
Views:	625
Size:	523,5 kB
ID:	2123198


    https://madeinvilnius.lt/transportas...oogle_vignette

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Atsidarius rekvizitai.lt, VVT darbuotojų skaičius iki pat dabar nuosaikiai kyla nuo buvusio streiko. Transrevisas irgi užkariavo Afriką darbo sutartimis. Teoriškai turėtų nelikti tų pasakymų "trūksta vairuotojų".

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    kažkaip ankščiau neteko užmatyt tokių dalykų... čia vairuotojų trūksta?

    Click image for larger version  Name:	14.png Views:	66 Size:	17,3 kB ID:	2122819
    Click image for larger version  Name:	88.png Views:	66 Size:	12,3 kB ID:	2122820
    Paskutinis taisė Konstantin; 2024.04.08, 13:07.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gal suveikė ir kitas aspektas - noras pakeisti kuo daugiau vnt ir tada už tuos pačius pinigus gali nupirkti daugiau tų trumpesnių vnt.
    Panašiai kaip autobusus perkant pradėjo cypti, kodėl dizeliniai, o ne elektra, bet nenorėjo girdėti argumentų, kad tada galėtų nupirkti 3x mažiau ir gatvėse būtų likę senų grabų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai taip, nes VMS perka trumpus. Užsakytų ilgus, tada pagamintų.
    Skamba kaip:

    „Makdonalde tortų negamina, bet jeigu <insert_influencerį> užsakytų, tai jam pagamintų“. T.y. teoriškai gal ir yra labai mažas šansas, kad taip atsitiktų, bet praktiškai neįmanoma. 15 metrų ilgio troleibusai pasaulyje niekur nebegaminami. Geriau būtų klausti tų pačių VVT ir VMS, kur užstrigo 68 troleibusų su armonika pirkimas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Todėl, kad tokių negamina.
    Tai taip, nes VMS perka trumpus. Užsakytų ilgus, tada pagamintų.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Todėl, kad tokių negamina.
    Jei elektrinius autobusus 15 metrų Solaris gamina, tai gal ir troleibusus galėtų vėl gaminti?

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Žiniai, 12+3=15. O dėl 18 m troleibusų tai čia kita kalba. Kodėl tokių neperka? Per maži srautai?
    tai kad pirks. turėjo lyg ir konkursą skelbt.

    Click image for larger version

Name:	vvt.png
Views:	985
Size:	93,7 kB
ID:	2122558

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gamina 18 m. su armonikėle.
    Žiniai, 12+3=15. O dėl 18 m troleibusų tai čia kita kalba. Kodėl tokių neperka? Per maži srautai?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Todėl, kad tokių negamina.
    Gamina 18 m. su armonikėle.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?
    O kas sakė kad nebus? Bus. Grįžtam prie tavo parašyto fakto apie mažesnės talpos naujus troleibusus. Tai ar pasidalinsi duomenim?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni
    Todėl, kad tokių negamina.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

    Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.
    O kodėl perkami ne tie 3 metrus ilgesni, juolab trūksta vairuotojų ir gyventojų skaičius auga, VT važinėja perpildytas piko metu. Kokia vizija VT su tokiais pirkimais?

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.
    Gal gali pasidalint skaičiais, kad tie "kažkokie" Škoda troleibusai talpina mažiau keleivių, nei 14Tr ir Solaris 12, ir koks tas skirtumas? Nes tai ką aš radau, visi yra panašus, +/- 30 sėdimų ir +/- 65 stovimų vietų. O lygint 32Tr, kuris yra 12 metrų su troleibusu kuris yra 15 metrų mano manymu yra biški neprotinga.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Perka kažkokius Škoda troleibusus, kurie net mažiau keleivių talpina nei seniau jau Vilniaus pirkti Solaris 12 ar 15 modeliai, o po to verkiama, kodėl žmonės nenori VT naudotis ir stumdytis perpildytuose troleibusuose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    A, mat kaip. Įdomiai. Tai vis gi galiausiai, Škoda pačių tinklalapyje (https://www.skodagroup.com/products/trolleybuses) yra 26 ir 32 modeliai (ir dar krūva kitų), tai jie visi skiriasi kėbulu. Tai jie visi yra skirtingi viduriais komplektacijomis ir negalima gaut vienos komplektacijos, bet su kitu kėbulu?

    Greit akimis permetus aprašymus, tai atrodo tarsi mūsų nupirkti 32 modeliai yra "naujausio" dizaino.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?
    Škoda kaip gamintojas pati savo kėbulų (savo dizainų) neturi, jie tik gamina visą elektros ir propulsion įrangą ir ją įstato į autobuso kėbulą bei užsistato Škodos ženkliuką. Pavyzdžiui, Škoda dirba su Soliario, Iveco, SOR ir turkiškais kėbulais. Įdomumas toks, kad tų kėbulų gamintojai dažnai ir patys gamina troleibusus, su ta pačia Škodos įranga, bet ženkliukas - jau to kėbulo gamintojo. Dėl to labai dažnai iš pirmo požiūrio taip pat atrodantys troleibusai ant popieriaus yra skirtingų gamintojų.

    Čia yra Solaris Trollino:
    Click image for larger version  Name:	1917041.jpg Views:	1 Size:	225,6 kB ID:	2122477

    O čia jau Škoda 26Tr:
    Click image for larger version  Name:	1667896.jpg Views:	1 Size:	221,9 kB ID:	2122479


    Kėbulas turi įtakos galutinei kainai, bet kažkokių tikslių kainų palyginimų tarp Solario, Sor ir t.t. neturiu. Įsivaizduočiau, kad SOR yra vienas pigesnių, nes paplitęs tik Čekijoje ir Slovakijoje, kitur tik pavienės transporto priemonės, nesulyginsi su Soliariu.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomu kodėl gamintojas turi skirtingo dizaino troleibusus? Nejaugi skiriasi jų kaina dėl dizaino? Ar gal dizainas yra skirtas pabrėžti kainos skirtumui?

    Komentuoti:

Working...
X