Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Ar tikrai? Kažkaip man taip neatrodo.Parašė ngtvs001 Rodyti pranešimą
Po Covid visur srautai auga.
Bent jau pagal prognozes šių metų srautas bus didesnis nei iki Covid
Komentuoti:
-
Po Covid visur keleivių srautai gražiai auga.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Neoperuoju duomenimis apie Kauną, bet kalbant apie Vilnių reikalai tikrai juda, bent jau bandoma maksimaliai naudoti turimus resursus.
Na ir toks pastebėjimas kasmet Vilniaus VT keleivių srautas auga apie 5%.
Troleibusų kiekis gatvėse dabar tikrai vienas didžiausių per pastaruosius metus. Aišku prie 200+ nemanau, kad sugrįšime, bet bent jau kažkas. Aišku kiekis padidės kai atvažiuos nauji troleibusai. Judu numatyta formulę, kurią bus taikoma kaip suprantu ir troleibusams - 10% rezervas.
Pagal tą ribą galima nustatyti, kad VVT galės išleisti iki 192 troleibusų,
Su autobusais reikalai sunkesni, bet irgi judama, na ir plius parko elektrifikacija, kursavimo dažninimas.
Komentuoti:
-
Nežinau. Bet pastebėjau, kad Transrevio vietiniai vairuotojai labiau nelinkę atidaryti priekinių, nei VVT.
Komentuoti:
-
Man kažkaip labai pasisekė šiandien, labai daug VT teko naudotis šiandien ir visur man pirmas duris atidaro. Gal visgi po straipsnio apie pirmas duris kažkas gavo p…?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šitie nuo rugsėjo vidurio. Nuo pirmadienio bus rytiniai su reisai trasa Baltrušaičio st. - Oro uostasParašė 10.000 Rodyti pranešimą
<...>
Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
Komentuoti:
-
Juokingiausias dalykas, kad 56 nori pratęsti iki Pasakų parko, vietoj Vilkpėdės.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
56 labai jau ilgas maršrutas būtų, į visur pro niekur, tai jo tikrai ilginti neverta. O kaip 48 galėtų į Skalvių žiedą užsukti?
Kas 10 min gal ir nereikia, bet jau nebe tie laikai, kai užtenka maršruto kas valandą. Žmonės paprasčiausiai nelaukia, o pasiima citybee arba boltą.
Šitie popietiniai reisai berods jau nuo rugsėjo vidurio yra.
Komentuoti:
-
56 labai jau ilgas maršrutas būtų, į visur pro niekur, tai jo tikrai ilginti neverta. O kaip 48 galėtų į Skalvių žiedą užsukti?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede. Tie, kam reikia į Akropolį verčiau rinksis 5G, tie kam reikia į centrą verčiau rinksis 3G arba 46. Mano nuomone, Pašilaičių/Perkūnkiemio sujungimui su Fabijoniškėmis užtektų ir kokio 48 ar 56.
Kas 10 min gal ir nereikia, bet jau nebe tie laikai, kai užtenka maršruto kas valandą. Žmonės paprasčiausiai nelaukia, o pasiima citybee arba boltą.
Šitie popietiniai reisai berods jau nuo rugsėjo vidurio yra.Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
Komentuoti:
-
Ar tikrai maršrutui, jungiančiam du miegamuosius rajonus reikia kas 10 min. kursuojančių autobusų visos dienos metu ? Problema su 40 yra ta, kad apart Fabijoniškių, jis nesukuria jokių kitų unikalių jungčių Skalvių žiede. Tie, kam reikia į Akropolį verčiau rinksis 5G, tie kam reikia į centrą verčiau rinksis 3G arba 46. Mano nuomone, Pašilaičių/Perkūnkiemio sujungimui su Fabijoniškėmis užtektų ir kokio 48 ar 56.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
40 labai gražiai sujungia Skalvių stotelę su Fabijoniškėmis. Anksčiau kelionei iš vakarinės Pašilaičių dalies į Fabijoniškes reikėjo 2 persėdimų, dabar yra tiesioginis maršrutas. Šiaip rytais tuščias iš Perkūnkiemio tikrai nevažiuoja.
Beje, atnaujintuose 3G tvarkaraščiuose yra ir daugiau naujienų, kurios nebuvo paminėtos JUDU PR-ščikų: po pietų bus keletas reisų sutrumpintoms trasomis Vienaragių st. - Perkūnkiemis bei Žaliasis tiltas - Perkūnkiemis.
Komentuoti:
-
40 labai gražiai sujungia Skalvių stotelę su Fabijoniškėmis. Anksčiau kelionei iš vakarinės Pašilaičių dalies į Fabijoniškes reikėjo 2 persėdimų, dabar yra tiesioginis maršrutas. Šiaip rytais tuščias iš Perkūnkiemio tikrai nevažiuoja.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
Komentuoti:
-
Neoperuoju duomenimis apie Kauną, bet kalbant apie Vilnių reikalai tikrai juda, bent jau bandoma maksimaliai naudoti turimus resursus.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Kad ir tos optimizacijos mažai, neįskaitant autobusų kiekio mažinimo.
Palyginus su Vilniu ( kur irgi mažai kas vyksta ) tai Kaunas praktiškai sustojes vietoje nuo karantino. Vilniuje bent jau atnaujinami autobusų tvarkaraščiai su augančiomis spūstimis. Kaune atrodo, kad vis dar tie patys kelių metų senumo tvarkaraščiai, nes autobusai įprastai važiuoja vėluodami 5-10min.
Na ir toks pastebėjimas kasmet Vilniaus VT keleivių srautas auga apie 5%.
Troleibusų kiekis gatvėse dabar tikrai vienas didžiausių per pastaruosius metus. Aišku prie 200+ nemanau, kad sugrįšime, bet bent jau kažkas. Aišku kiekis padidės kai atvažiuos nauji troleibusai. Judu numatyta formulę, kurią bus taikoma kaip suprantu ir troleibusams - 10% rezervas.
Pagal tą ribą galima nustatyti, kad VVT galės išleisti iki 192 troleibusų,
Su autobusais reikalai sunkesni, bet irgi judama, na ir plius parko elektrifikacija, kursavimo dažninimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad ir tos optimizacijos mažai, neįskaitant autobusų kiekio mažinimo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dėl to ir vidutinis užpildymas 20%. KA bando optimizuoti veiklą, nes iš savivaldybės atėjo ženklas.
Na ir tiesiog juokingi KA tikslai, kurie labiau panašūs į fantaziją. Kai miesto VT naudojasi senjorai ir moksleiviai (studentai) kai kurie.
Palyginus su Vilniu ( kur irgi mažai kas vyksta ) tai Kaunas praktiškai sustojes vietoje nuo karantino. Vilniuje bent jau atnaujinami autobusų tvarkaraščiai su augančiomis spūstimis. Kaune atrodo, kad vis dar tie patys kelių metų senumo tvarkaraščiai, nes autobusai įprastai važiuoja vėluodami 5-10min.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tipinio VT vairuotojo komentaras. Pagal juos pagrindinė VT problema yra keleiviai - tai jiems duris visas atidaryk, tai grafikus pagal juos pritaikyk. Nebūtų keleivių, niekas nepistų proto ir būtų ramu.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas mato kas ten toliau parašyta? Labai įdomu paskaityti Judu komentarą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąStraipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.lt
Beje vistiek norisi pagirti, kad situacija, palyginus su praeitais metais gan ženkliai pagerėjo. Skundai bent jau verčia VVT nesėdėti rankų sudėjus. Aišku viską galėtų išspręsti JUDU, paskiriant VVT didelę baudą už sąlygų nesilaikymą, bet kaip yra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Straipsniu turbūt labai stebėsis JUDU, jiem gryna "naujiena"
Sostinės viešojo transporto keleiviai neapsikentė savivalės: sako, niekur kitur pasaulyje taip nėra https://www.lrytas.lt
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl to ir vidutinis užpildymas 20%. KA bando optimizuoti veiklą, nes iš savivaldybės atėjo ženklas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
Na ir tiesiog juokingi KA tikslai, kurie labiau panašūs į fantaziją. Kai miesto VT naudojasi senjorai ir moksleiviai (studentai) kai kurie.
Komentuoti:
-
Kol Vilnieciu JUDU tr.. i kelnes, ir zaidzia su grafikais, tai Kaunas apsisprende jau seniai, Jokiu ,, pagal keleiviu pageidavima, ar noro su F diagnoze'' todel .jokie grafiku keitimai nevyksta, Standartinis grafikas isskyrus papildymai esant renginiams.
Komentuoti:
-
Tai jau dabar, srautas vs VT mūšyje srautas nukauna VT.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...
10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...
Vidutiniškai srautai auga apie 5-6% per metus. Per 10 metų srautai išaugs drastiškai.
Jeigu tramvajų pradedame statyti “dabar”, gal po kokių 6-7 metų pavyksta jį atidaryti ir mes išvengiame kolapso.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ir meras svajoja susodinti vilniečius iš mašinų į autobusus...Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPaleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.
Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais.1.
10 proc. persėdę iš automobilių užlenktų VT sistemą...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Faktiškai 40 veža prie mokyklų, Akropolio, Centro. Tai suteikia jam tam tikrų srautų. O pagal komentarus po Judu post’ais susidaro įspūdis, kad 40 sausakimšas važinėja.Parašė Blaze Rodyti pranešimąO 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
Na pvz buvo rašyta, kad berods 7 ryto Mykolo Lietuvio st. į 40 link Centro neįlipsi.
Paleisti 52 iki centro - reikės didinti išleidimą, kai autobusų kritiškai trūksta.
Aš manau, kad problema bent jau dalinai išsispręs kitais metais, kai atvažiuos naujų autobusų ir bus galima labiau patikimiau didinti bent kažkiek išleidimą, o ne taip, kaip šiais metais. Troleibusai 181, oi palaukit mums neužtenka, karpom tiesiog vidury tvarkaraščio nestumiant kitų laikų, o poto vėl 181.
Komentuoti:
Komentuoti: