Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Už parkavimą aš galiu apmokėti sekundžių tikslumu, viršytą greitį viduryje nieko du stiebai su kameromis nustato sekundžių tikslumu, o vairuotojas turi kažkur eiti ir pažymėti kelionės lapą? Jūs tikrai nepamiršote, kad konkės nebėra jau beveik šimtą metų?
    Tai be žymimo laiko, vairuotojas dar parašą turi padėti. Kas iš to, jei nuskenuos numerius išriedant pro vartus, jei per lietų ar be lietaus net nesimatys veido normaliai per stiklą? Vairuotojai keičia tas transporto priemones (kinta ir valstybiniai numeriai). Susieti galima elektroniškai, bet parašas yra dėl teisinių reikalų, jeigu kažkas įvyktų nestandartinio.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    T.y. į reisą išleidžiamos potencialiai netvarkingos transporto priemonės? Kitaip šio teksto aš neperskaitau.
    Tipo forumiečiams nuliovos mašinos niekada nesugenda pirmą kartą? Esu matęs užsidegusį trūlą sustojusį ties vartais, užgęso, tai grįžinėjo atbulas į parką. Kartą mačiau su adaru variklio dangčiu. Kartą paliktą trūlą vos išvažiavus pro vartus su įjungtu avariniu. Žiemą viskas gi užšąla, ten orinės sistemos visos, o ne hidraulinės, kaip normaliose mašinose. Trūlikai gi keliasdešimties metų senumo, nesandarūs. Po nakties drėgmės prisikaupia, laidai seni.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Dar gerai, kad nereikia sušokti, kaip bitėms dabininkėms.

    Jei jau visai blogai su fantazija, imkite pavyzdį iš bent jau geležinkelių. Ten kiekvienas lokomotyvas turi savo aptarnavimo žurnalą, kuriame brigada surašo pastabas, o depo personalas šias pastabas tvarko ir pasirašo.
    Kai taisot mašiną servise, tai tik surašot ar vis tik gyvai lengviau paaiškint gedimą?

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    "Ataskaita rašoma tam, kad ji būtų parašyta."

    Nežinau kas ką ten pas jus dokumentuoja, bet jei objektyvūs, nepriklausomo šaltinio pateikti duomenys - GPS pozicija tam tikru laiku - jums nėra duomenys, o liguistos fantazijos vaisius yra - metas jums eiti ravėti šieną.
    Pas mane niekas nieko nedokumentuoja. Tai GPS irgi yra stebimas, bet, kaip vairuotojui per GPS paaiškinti vėlavimo priežastis, jei ne raštu? Galėtų planšetę naudot, bet rašysis žymiai ilgiau nei ranka.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Už tokį ... jovalą aš, kaip miesto gyventojas, atsisakau mokėti pinigus. Nuo žodžio 'visiškai'. Ir jokio atlyginimų kėlimo. Visų pirma turite įrodyti kad galite efektyviai dirbti pagal nustatytas taisykles.

    Jei iki šiol galvojau, kad nekompetencija yra žemutinio personalo dalyje, tai dabar akivaizdu, kad nekompetencija yra viso VVT gyvenimo būdas.

    Nieko asmeniško. Bet šis pranešimas leidžia suprasti kodėl VVT yra toks, koks yra.
    Tai niekas neverčia mokėt. Aš ir pats prievarta neinu nei į Stiklius, nei į operą.

    P. S. Tie popieriniai kelionių lapai saugomi archyve kelis metus. 3 m. tai tikrai, bet atrodo kur kas ilgiau (5, gal net 7–10 m.). Gali prireikti, pvz. iš valstybės galima teismais prisiteisti žalą per 3 m. – VVT yra savivaldybės – savivaldybė yra valstybės. Na pvz. patyrėt žalą, kaip keleivis. Tai tie lapai yra įrodymas, kada kas kokią transporto priemonę vairavo. Nežinau dar dėl kokių priežasčių archyvuoja, bet saugumas ir teisiniai aspektai turbūt pirmoj vietoj.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tai popierinis fallback'as suteikia tam tikro atsparumo kataklizmams. Ne tai kad aš popierių fanas, bet yra ir teigiamų pusių.
    Man ta VVT 'tvarka' labiau primena " NATO MUS UŽPULS" ir "visos kitos šalys mums pavydi".

    Jeigu tai tikrai tokie istoriškai svarbūs duomenys, jie turėtų būti ir patikrinti, ir įrašyti į labiai laiku atsparų nešėją. Molio lentelių nesiūlau, bet granitinės plokštės turėtų tikti. Imperatoriaus paskirtas raštininkas turėtų važinėti kiekvienoje transporto priemonėje ir jo pareiga būtų fiksuoti ne tik laiką, bet ir išlipančių bei įlipančių keleivių skaičių.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.13, 09:17.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai, kad iki šiol yra popieriniai kelialapiai, yra didžiausia galima nesąmonė.
    Na, galima diskutuot. Rusijoj dėl ukrainiečių dronų skirtinguose regionuose vis išjungia mobilų ryšį, ir gyvenimas sustoja. Taksi neišsikviesi, greitosios neprisišauksi, net kai kurie kasos aparatai be interneto neveikia, nes bar kodo pytelėjimas veikia iš kažkokios nutolusios duombazės. Grynais negali atsiskaityt, nekalbant apie korteles. Tai popierinis fallback'as suteikia tam tikro atsparumo kataklizmams. Ne tai kad aš popierių fanas, bet yra ir teigiamų pusių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Nuo žodžio 'visiškai'.
    Būkit geras, nenaudokit šito bandito girkino sugalvoto rusicizmo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    2806 vairuotoj-as/-a yra vien-as/a blogiausiu VT vairuotojų Vilniuje. Apie kondicionieriaus buvimą ir veiksmingumą jokio supratimo neturi, visas įmanomas taisykles pažeidžia belekaip kiekvieną darbo dieną. Toks jausmas, kad jis/ji nekenčia savo darbo labiau negu bet koks kitas žmogus pasaulyje.
    Yra viena gydymo priemonė - šoko terapija.
    Matant dabartinę VVT būseną - būtų ir efektyvi.

    Jei reikia įrodymų - internetas padės surinkti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, įdomu, kodėl apskritai perka naujus autobusus/troleibusus su kondiškėmis, jeigu praėjus keliams mėnesiams nuo naudojimo pradžios apie 80% tų kondiškių nebeveikia arba yra neįjungiamos? Koks tikslas vežiotis papildomą svorį, kankinti keleivius su nepakankamu salono vėdinimu esant šiltam orui ir dar mokėti daugiau už autobusą su kondiške? Kokia logika taip daryti?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Išvažiuoja sekundžių tikslumu, eina fiziškai pažymėti kelionės lapo (atspausdina laiką su data), skirtingiems maršrutams gali reikėti išjudėti tą pačią minutę.
    Už parkavimą aš galiu apmokėti sekundžių tikslumu, viršytą greitį viduryje nieko du stiebai su kameromis nustato sekundžių tikslumu, o vairuotojas turi kažkur eiti ir pažymėti kelionės lapą? Jūs tikrai nepamiršote, kad konkės nebėra jau beveik šimtą metų?

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Taip pat gali sugesti / užsidegti trūlas / autas, tai užsiblokuotų išvažiavimas, ir pusė miesto nesulauktų savo išsavojoto transporto.
    T.y. į reisą išleidžiamos potencialiai netvarkingos transporto priemonės? Kitaip šio teksto aš neperskaitau.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įvažiavimui 1-ieji vartai nesulūžusioms transporto priemonėms, 2-ieji su gedimais – trūlų laidai atsišakoja jau gatvėje, nes jie nuveda į skirtingus boksus, todėl sustojus ties vartais, vairuotojas eina pasakyti inžinieriui-mechanikui kas negerai.
    Dar gerai, kad nereikia sušokti, kaip bitėms dabininkėms.

    Jei jau visai blogai su fantazija, imkite pavyzdį iš bent jau geležinkelių. Ten kiekvienas lokomotyvas turi savo aptarnavimo žurnalą, kuriame brigada surašo pastabas, o depo personalas šias pastabas tvarko ir pasirašo.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dar popieriniuose lapuose vairuotojas ranka rašo vėlavimo priežastis. Elektroniškai rašyti nebūtų greičiau.

    Tikslas dokumentuoti, o ne matyti.
    "Ataskaita rašoma tam, kad ji būtų parašyta."

    Nežinau kas ką ten pas jus dokumentuoja, bet jei objektyvūs, nepriklausomo šaltinio pateikti duomenys - GPS pozicija tam tikru laiku - jums nėra duomenys, o liguistos fantazijos vaisius yra - metas jums eiti ravėti šieną.

    Už tokį ... jovalą aš, kaip miesto gyventojas, atsisakau mokėti pinigus. Nuo žodžio 'visiškai'. Ir jokio atlyginimų kėlimo. Visų pirma turite įrodyti kad galite efektyviai dirbti pagal nustatytas taisykles.

    Jei iki šiol galvojau, kad nekompetencija yra žemutinio personalo dalyje, tai dabar akivaizdu, kad nekompetencija yra viso VVT gyvenimo būdas.

    Nieko asmeniško. Bet šis pranešimas leidžia suprasti kodėl VVT yra toks, koks yra.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Šiandien myniau dviračiu nuo Narbuto kalno, stovėdamas ant perėjos ir laukdamas žalios, mačiau, kaip pravažiavo pirmas troleibusas. 2806 arba 2086 modelio numeris (gali taip būt?), tai troleibusas po mažu slinkosi į narbuto kalną, visi langai buvo atidaryti ir viduj visi žmonės išvėpę besiramstantys į langus savo prakaituotavom galvom. Ir Vilnius nori mažinti vodytelių kiekį. Sorry, aš asmeniškai važiuosiu su mašina, su kondicionierium iki durų, kur man reikia, vietoj to, kad prakaituosiu smirdančiam troleibuse už eurą pusvalandžiui kelio.
    2806 vairuotoj-as/-a yra vien-as/a blogiausiu VT vairuotojų Vilniuje. Apie kondicionieriaus buvimą ir veiksmingumą jokio supratimo neturi, visas įmanomas taisykles pažeidžia belekaip kiekvieną darbo dieną. Toks jausmas, kad jis/ji nekenčia savo darbo labiau negu bet koks kitas žmogus pasaulyje.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Šiandien myniau dviračiu nuo Narbuto kalno, stovėdamas ant perėjos ir laukdamas žalios, mačiau, kaip pravažiavo pirmas troleibusas. 2806 arba 2086 modelio numeris (gali taip būt?), tai troleibusas po mažu slinkosi į narbuto kalną, visi langai buvo atidaryti ir viduj visi žmonės išvėpę besiramstantys į langus savo prakaituotavom galvom. Ir Vilnius nori mažinti vodytelių kiekį. Sorry, aš asmeniškai važiuosiu su mašina, su kondicionierium iki durų, kur man reikia, vietoj to, kad prakaituosiu smirdančiam troleibuse už eurą pusvalandžiui kelio.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Atviros durys - dėmesys keleiviams!
    4173 autobuso vairuotojas keleiviams labai atviras ir dėmesingas. Tikrina ar keleiviai pasiskiepijo nuo encifalito.

    Labai laukiu naujų troleibusų, kad galėčiau erzinti VVT Covid-19 bailius (čia realiai, vairuotojai pirmų durų neatidarymą argumentuoja tuo, kad nenori susirgti COVID-19.)

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą


    Pvz. yra įstatymas, kad PVM sąskaitos faktūros privalo būti atspausdintos, o ne elektroninės.
    Offtopic, bet nebėra. Yra tik užsispyrusios buhalterės, nežinančios teisės aktų pakeitimų.

    Tai, kad iki šiol yra popieriniai kelialapiai, yra didžiausia galima nesąmonė.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    Išvažiuoja sekundžių tikslumu, eina fiziškai pažymėti kelionės lapo (atspausdina laiką su data), skirtingiems maršrutams gali reikėti išjudėti tą pačią minutę. Taip pat gali sugesti / užsidegti trūlas / autas, tai užsiblokuotų išvažiavimas, ir pusė miesto nesulauktų savo išsavojoto transporto. Įvažiavimui 1-ieji vartai nesulūžusioms transporto priemonėms, 2-ieji su gedimais – trūlų laidai atsišakoja jau gatvėje, nes jie nuveda į skirtingus boksus, todėl sustojus ties vartais, vairuotojas eina pasakyti inžinieriui-mechanikui kas negerai. Jei būtų vieni vartai įvažiavimui, tai būtų kamštis gatvėje vėlai vakare. Tekę matyti net su dvejais vartais, kad senus trūlus be autonominės eigos palieka gatvėje, nes nespėja jų pervarinėti.

    Dar popieriniuose lapuose vairuotojas ranka rašo vėlavimo priežastis. Elektroniškai rašyti nebūtų greičiau.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. žmogus iš gatvės gali matyti GPS poziciją, o VVT - ne?
    Tikslas dokumentuoti, o ne matyti. Pvz. yra įstatymas, kad PVM sąskaitos faktūros privalo būti atspausdintos, o ne elektroninės.

    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Vilniuje apšaudyti šeši visuomeniniai autobusai
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...iai-autobusai/

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Puikus sprendimas pirkti Solaris troleibusus. Kiek tenka Europoje važinėti, jie vieni geriausių - gerai atrodo, erdvūs, salonas atrodo visai kokybiškas.
    Šiaip bendrai smarkiai išaugo reikalavimų kokybė.
    Iki 2020m užsiiminėjo š… malimu pirkdami 18m autobusus su 3 durimis. Taip pat salono išplanavimas ir pačių vairuotojų darbo sąlygos.
    Dabar gi tuose Solaris Trollino 18IV (Kiepe/Medcom(?)) bus atskira vairuotojo darbo vieta (sienelė įrengta gamykloje). Salono išplanavimas leis talpinti žymiai daugiau žmonių nemažinant keleivių komforto. Naujas reikalavimas 18m TP = 4 durys. Na ir galiausiai, vairuotojų užsispyrimo apėjimo galimybė. Mygtukai prie durų, kurie leis patiems atidaryti visas (net ir pirmas) duris.
    Iš visų dalykų lieka tik vienas klausimas, kas tieks elektroniką troleibusui, Medcom arba Kiepe. Jeigu Kiepe tai didelis laimėjimas, nes jų “variklių” galia yra 320 kilovatų prieš Medcom 240-250 kilovatų.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.11, 15:16.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Puikus sprendimas pirkti Solaris troleibusus. Kiek tenka Europoje važinėti, jie vieni geriausių - gerai atrodo, erdvūs, salonas atrodo visai kokybiškas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Reisus planuoja padažninti ar atstatyti? Nes iki šiol nėra atstatytas 2019 metais buvęs dažnumas (kurį sumažino 2020 pandemijai).
    2019 metų kiekis negali būti atstatytas dėl to, kad jeigu mes kalbame apie jau atnaujinta pilnai parką (t.y 205 liekantis troleibusai) tai pagal galiojančius reikalavimus į maršrutą gali išvažiuoti tik 185 troleibusai (20 troleibusų - 10% rezervas). Bet šiaip liks 3 troleibusų skirtumas, kurį galima nurašyti ant to, kad 2019 buvo daugiau maršrutų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Reisus planuoja padažninti ar atstatyti? Nes iki šiol nėra atstatytas 2019 metais buvęs dažnumas (kurį sumažino 2020 pandemijai).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    JUDU magiškai su mažesniu transporto priemonių skaičiumi: neliks jokių senesnių troleibusų, maršrutai pailgės, o tvarkarasčiai padažnės.
    Kiek kartu apie tai sakiau. Pasakysiu paskutinį kartą.

    Troleibusų bus mažiau, bet tik pačiuose parkuose. Prieš Škoda 32Tr jų buvo 270, tačiau 1/3 sudarė rezervas. Dabar jų apie 220 ir vis dar dalį sudaro nemažas rezervas.
    Po to kai atvažiuos visi Solaris Trolino 18IV jų liks 205. Judu planuose išleidinėti “žiemos” tvarkaraščiu d.d. 185 troleibusus (Daugiau negalima nes 10% parko turi būti rezervas) Palyginus su 2024/2025 žiemos tvarkaraščiu gatvėse bus 8 troleibusais daugiau. Dar atsimename, kad T12 bus naikinamas 2027 I ketvirtį. O tai atlaisvina dar 9 troleibusus. Bendrai gauname 17 laisvų troleibusų, kuriuos galima priskirti naujiems maršrutams ir jeigu lieka seniems maršrutams.
    Taigi apibendrinam, buvo 270 troleibusų, bet dirbo tik 177, bus 205 troleibusų, bet dirbs 185. Jokios magijos čia nėra.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.11, 00:23.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    JUDU magiškai su mažesniu transporto priemonių skaičiumi: neliks jokių senesnių troleibusų, maršrutai pailgės, o tvarkarasčiai padažnės.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_1323.jpeg
Views:	646
Size:	163,0 kB
ID:	2209432 Patrauklesnis dizainis, labiau primenantis tramus, labiau aišku miesto įvaizdžio dalis. Dar Genujai pagaminti neblogai atrodo, net vadina trolley/tramway:

    https://www.sustainable-bus.com/trol...solaris-first/


    Komentuoti:

Working...
X