Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    replied
    Apple Maps pagaliau paleido visos Lietuvos VT maršrutų planavimą - miestų transportas, tarpmiestiniai autobusai, traukiniai, etc. Tuo pačiu atsirado ir Latvijoje, Estijoje jau buvo daug metų.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Trafis turi tokią pačią planavimo funkciją. Mano manymu, daug patogesnę, nei stops.lt
    Turiu omeny, žmonės, kurie užuot pasitikėję nežinia kaip automatiškai suplanuota kelione, planuojasi patys, pagal grafikus. Tiek Trafi, tiek stops.lt išlieka automatinio planavimo galimybė piko metu 1G ir 4G maršrutams.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Jei kažkam domina tikslūs skaičiai
    T2: 19 → 17; T6: 19→17; T7: 19→16; T12: 9→8; T16: 15→13; T17: 16→15

    Savaitgaliais išleidimas lieka toks pat (102 TP)
    Transphoto perskaičiau, kad taip nukarpė dėl troleibusų su AE trūkumu. Gal gali kas patvirtinti ar paneigti jei žino ar turi kokių duomenų?
    Nes jeigu problema troleibusuose su AE tai iš karto po darbų pabaigimu J.Basanavičiaus/Pylimo g. sankryžoje viskas grįš į planuotas 181.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-08-30 125305.png Views:	29 Size:	6,2 kB ID:	2217737

    Tas Vilniaus taktas labai labai keistas. Prarandama svarbiausia informacija - kada aš iš taško A atvyksiu į tašką B? Kaip man planuotis? Arba kaip planuoti persėdimą?
    Tokie grafikai vairuotojams patogus. Nes pagal tokį grafiką jie važiuoja pagal eismo sąlygas ir gali atvažiuoti kaip vėliau, taip ir anksčiau be jokių klausimų kodėl.
    (Vienintelė sąlyga - iš pirmos stotelės išvažiuoti laiku)

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tai čia ne naujiena, kad beprasmiškiausias įmanomas sprendimas. Trafi niekas nesikeičia, tai nukenčia tik tie, kas naudojasi stops.lt, t.y. turbūt tie žmonės, kurie didesnį dėmesį skiria kelionių planavimui.
    Trafis turi tokią pačią planavimo funkciją. Mano manymu, daug patogesnę, nei stops.lt

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Tai čia ne naujiena, kad beprasmiškiausias įmanomas sprendimas. Trafi niekas nesikeičia, tai nukenčia tik tie, kas naudojasi stops.lt, t.y. turbūt tie žmonės, kurie didesnį dėmesį skiria kelionių planavimui.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-30 125305.png
Views:	450
Size:	6,2 kB
ID:	2217737

    Tas Vilniaus taktas labai labai keistas. Prarandama svarbiausia informacija - kada aš iš taško A atvyksiu į tašką B? Kaip man planuotis? Arba kaip planuoti persėdimą?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    nesusijusios citatos, Bluefox dalinosi maršrutais po viešojo konkurso, t.y. ne anksčiau 2027.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2025.08.29
    Vilniaus viešojo transporto mini revoliucija: nuo rugsėjo keičiasi 10 maršrutų
    Nuo rugsėjo sostinėje atsinaujina tvarkaraščiai ir keičiami 10 autobusų maršrutų: 3G, 5, 40, 52, 75, 125, 55, 59, 49, 69.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...liones-trumpe/
    Turbūt šiek tiek skiriasi nuo kovo mėnesio vizijų
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Iš komentarų po VMS post’u apie VT atradau štai tokį naujų maršrutų planą.
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turėtų atsirasti nemažai naudingų naujų jungčių, bet nelabai suprantu šių aspektų: (...) Dar būtų įdomu sužinoti, kokie ir kaip bus koreguojami maršrutai. Jei kas turi info, pasidalinkite

    Click image for larger version Name:	image_151769.jpg Views:	0 Size:	92,3 kB ID:	2189689

    Made in Vilnius 2025.08.29
    3G autobusų maršrutas keičiasi(žemėlapis)
    Daugiausia klausimų kelia vienas populiariausių sostinės maršrutų – 3G.


    Kuo grindžiami maršrutų pokyčiai?
    (...) Analizės duomenys parodė, kuriose trasų dalyse viešasis transportas buvo labiausiai apkrautas, o kur keleivių srautai buvo mažesni. Tai leido suplanuoti pakeitimus taip, kad jie subalansuotų keleivių pasiskirstymą, sutrumpintų laukimo ir kelionių trukmę bei pagerintų bendrą viešojo transporto paslaugų kokybę.
    Kokia nauda atnaujinus 3G maršrutą?
    Atsinaujinusi 3G trasa užtikrina naujas jungtis iš Perkūnkiemio per Fabijoniškes, Šeškinę, Ukmergės gatvę į Konstitucijos prospektą, Žaliąjį tiltą, Švitrigailos gatvę ir Oro uostą. (...) Atkreipiame dėmesį, kad 3G maršrutas Fabijoniškes aptarnaus pakoreguota trasa. Taip pat keleiviams iš Fabijoniškių alternatyva – padažnintas 5-asis maršrutas, sukuriantis naujas jungtis į Ukmergės gatvę, Žalgirio gatvę ir Šiaurės miestelį. Be to, kaip ir įprastai, iš Fabijoniškių žiedo centro link kursuos 53 ir 56 autobusų maršrutai, vežantys keleivius link PC Akropolis, Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliojo tilto, Stoties.

    Kodėl pakeistos 3G ir 5 maršrutų trasos?
    Viešojo transporto maršrutų tinklo analizė parodė, kad 3G maršruto stotelėse – Fabijoniškių žiede ir Gedvydžių g. – keleivių srautai buvo vieni mažiausių, tuo tarpu 5-ojo autobuso atkarpoje nuo Perkūnkiemio (prekybos centro BIG) iki Konstitucijos prospekto dažnai fiksuoti perpildymai. Siekiant tolygiau paskirstyti keleivių srautus Ukmergės gatvės jungtyje, nuspręsta 3G maršrutą nukreipti į Perkūnkiemį, kad šis patenkintų sparčiai augančio rajono viešojo transporto poreikius.
    Tuo pačiu Gedvydžių gatvės gyventojams užtikrinamas patogus susisiekimas – 5-asis autobuso maršrutas suteiks naujų jungčių su Žalgirio gatve bei Šiaurės miesteliu.

    Pokyčiai leis patogiau keliauti daugiau kaip 27 tūkst. Ukmergės, Vėtrungių, Perkūnkiemio ir Gabijos gatvių gyventojų. Atnaujinta 3G maršruto trasa užtikrins geresnį viešojo transporto pasiekiamumą dešimtims tūkstančių vilniečių.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...iai-zemelapis/

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą

    Spėju dėl transporto priemonių trūkumo?
    Nedirbu troleibusų parke tai pasakyti negaliu, bet spėju, kad nesugebėjo prikelti iš mirtingųjų tiek troleibusų, kad užtektų.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Trumpai troleibusai grojo.
    Iš tvarkaraščių nuo 09.01 tiesiog išrovė kai kuriuos išvykimus ir bendras troleibusų kiekis gatvėse bus 170, o ne 181.
    Spėju dėl transporto priemonių trūkumo?

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Trumpai troleibusai grojo.
    Iš tvarkaraščių nuo 09.01 tiesiog išrovė kai kuriuos išvykimus ir bendras troleibusų kiekis gatvėse bus 170, o ne 181.
    Jei kažkam domina tikslūs skaičiai
    T2: 19 → 17; T6: 19→17; T7: 19→16; T12: 9→8; T16: 15→13; T17: 16→15

    Savaitgaliais išleidimas lieka toks pat (102 TP)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Trumpai troleibusai grojo.
    Iš tvarkaraščių nuo 09.01 tiesiog išrovė kai kuriuos išvykimus ir bendras troleibusų kiekis gatvėse bus 170, o ne 181.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Nuliniai reisai yra savotiškas naktinis VT jei gyveni pakeliui į parką.
    Manau, kad keleivių pervežimas jais tikrai padidėtų jei normaliau informacija būtų pateikiama, o ne GRĮŽTA Į PARKĄ ir reikia appse sužiūrėt per MAX 30s ar tau tinka ar ne.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Arba remiantis kitų miestų praktika su ratinėmis priemonėmis (autobusais) gali ta nulinė rida išvis būti vykdoma be keleivių ir jokių problemų dėl info pateikimo nekiltų
    Nuliniai reisai yra savotiškas naktinis VT jei gyveni pakeliui į parką.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    keleiviai bus be reikalo klaidinami, gluminami ir taip kažkas pamatęs transporto priemonę su užrašu, informuojančiu apie vykimą į parką bei sudvejojęs įlipti, praleis sau tinkantį reisą, laukdamas "normalaus 19-o".
    Arba reikėtų elementariausiai daugiau informacijos suteikti ant TP ir stotelių švieslenčių (ant kurių, beje, net neslenka tekstas kai šis pilnai netelpa į krypties lauką ).

    Mano siūlymas būtų (remiantis daugumos miestų praktika su tramvajais), kad vietoje kažkokių mistinių užrašų kaip ƒƒ„ˆŠGrįžta į parką“ ir ƒ„Antakalnio TD“ rašyti konkrečias stoteles pvz. T19 atvėju rašyti „19 Spaudos Rūmai“, o T12 „12 Klinikų st. per Šilo tiltą“.

    Arba remiantis kitų miestų praktika su ratinėmis priemonėmis (autobusais) gali ta nulinė rida išvis būti vykdoma be keleivių ir jokių problemų dėl info pateikimo nekiltų

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą

    Greičiausiai dar į T16 sugrįš škoda15tr jei jie nepatrauks kontaktinio tinklo prie posukio į Basanavičiaus gatvę.
    Niekas nieko netrauks nu nes kam čia taip daryti.
    Kalvarijų g. taip pat buvo. Iš pradžių tampydavo pagal etapus, poto užsikniso ir nustojo, nusuko KT atkarpoje vienoje, kitoje paliko kaip buvo po paskutinio pertempimo ir viskas. Matyt Škoda 15Tr atsiras 16, bet dar pažiūrėsim.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    T16 +2 pertraukiami (kursuoja dažniau palyginus su praeitais metais, bet ar tikrai yra toks poreikis pasakyti negaliu, kiek teko naudotis T16 praeitais metais tai pustuščiais važinėjo)
    Greičiausiai dar į T16 sugrįš škoda15tr jei jie nepatrauks kontaktinio tinklo prie posukio į Basanavičiaus gatvę.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad tiek 3G, tiek 40 nuo rugsėjo 1d. yra retinami. Na ir įdomiausia ar 2 ir 7 troleibusų tvarkaraščiai atstatomi kaip buvo anksčiau ar taip pat važiuos rečiau nei anksčiau.
    Palyginus su praėjusiais metais autobusų išleidimas krito 10 vnt.
    Priežastis aiški - VVT negali užtikrinti didesnio kiekio maršrutuose dėl bendro autobusų parko nusidėvėjimo ir remonto darbų neplanavimo. (Autobusas gali būti išsiųstas kondicionierius diagnostikai per vairuotojo pertrauką parkę, gali nuvaryti tvarkyti TA, gali “pavogti” autobusą iš vairuotojo nes kažkas nepatogu važiuoti kitame).
    Dėl troleibusų tai irgi kažkaip įdomiai.
    T2 gavo +1 pertrauką, bet kursuoja rečiau ir yra pertraukiamas grafikas, kuris darbą pradeda po 8 ryto!!!
    T3 +1 pertraukiamas (net nežinau kaip tai pagerins situaciją)
    T4 -1 pamaininis
    T6 +1 pertraukiamas
    T16 +2 pertraukiami (kursuoja dažniau palyginus su praeitais metais, bet ar tikrai yra toks poreikis pasakyti negaliu, kiek teko naudotis T16 praeitais metais tai pustuščiais važinėjo)

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Pastebėjau, kad tiek 3G, tiek 40 nuo rugsėjo 1d. yra retinami. Na ir įdomiausia ar 2 ir 7 troleibusų tvarkaraščiai atstatomi kaip buvo anksčiau ar taip pat važiuos rečiau nei anksčiau.

    Komentuoti:

Working...
X