Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Nuo rugsėjo 1d. Vilniuje keičiasi 10 autobusų maršrutų trasos.
https://judu.lt/rudens-tvarkarasciai...uktu-trumpiau/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RobertasS Rodyti pranešimąTrečias pavyzdys:
76 ir 87 link ateities, st. "Jeruzalė"
Kokio velnio jiems padaryta ten stovėti ir užimti vietą stotelėje, jeigu į tą pačia pusę dar važiuoja 2G, 34, 55, 57....
Kažkada per vaikų atostogas 76 maršrute ryte nebuvo spūsties žalių ežerų g., todėl atvažiavau ankščiau, Jeruzalės stotelėje būtų reikėja stovėti apie 12min., tai aišku važiavau toliau, nes nesąmonė tiek laiko stovėti, kai už poros stotelių maršruto pabaiga.
beja kažkaip pastebėjau, kad nuo pirmadienio iki trečiadienio reisais 6-7 ryto nelabai yra tų problemų su atvažiavimu ankščiau, balsių maršrutų grafikai ganėtinai ištempti, tad tą skirtą laiką prastovi miškelyje kamščiuose. tačiau jau ketvirtadieniais ir penktadieniais kamščių beveik nėra, o tvarkaraščiai vistiek pratempti, kad kompensuotų laiką kamščiuose, taip ir gaunasi, jog reikia stovėti jeruzalėje po to.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu). Vienas kolega ir 10 minučių anksčiau važiavo pagal šį naują bandomąjį projektą. Vasarą tokių minučių jau nebebuvo, nes suspaudė laiką, dažnai gavosi važiavimas laiku, visgi ir Kalvarijų remontai turėjo įtakos kad labai nepriskubėsi.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man labai įdomu, ką jie ten galvoja su A124: kiek man žinoma priežastis, kodėl neleidžiama - Kelmijos soduose nėra apsisukimui skirtų žiedų. O bet tačiau, kas trukdo paleisti trumpinta trasa (Naujininkai - Sakalaičių g. - Salininkai)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje leidžiama važiuoti ankščiau grafike numatyto laiko, bet kiekvienas maršrutas turi paskirtas stoteles "kontrolinius punktus" iš kurių pagal viską negalima išvažiuoti griežtai nei minutes ankščiau, nors praktiškai, kiek pastebėjau, vairuotojui skirtų nuobauda iš atlyginimo nebent tada, kai pastebėtų, kad jis skubą visą reisą ir iš beveik kiekvienos stotelės išvažiuoja 3-4 min. ankščiau.
(Kaip pas Transrevis ir Kautra vyksta tie dalykai nežinau, kalbu apie VVT)
Pirma ir paskutine maršruto stotelės yra kontroliniai punktai irgi, tai teoriškai kaip ir draudžiama atvažiuoti ankščiau į maršruto pabaigą, bet dėl to nieko blogo valdžia nesako.
Jeigu autobusas stovi kurį laiką tai jam skambina darbuotoja iš eismo valdymo centro, bet jis turi būti sustojęs vietoje bent 8-10 min. Šiaip atsiradus kliūčių maršrute kai negali toliau važiuoti vairuotojas pats turi skambinti į eismo valdymo centrą paskui dispečerinę ir parko mechanikams. O šiaip vairuotojams parko dispečerė neskambinėja, tik retais atvejais iš eismo valdymo centro pranešti informaciją apie maršruto kelyje įvykusius eismo įvykius ir pan.
Dabar dar apie kontrolinius punktus.
Mano nuomonė dauguma jų vietos parinktos nelogiškai.
Pirmas pavyzdys:
Važiuoja autobusas numeriu 5, o už jo 49, abudu pasuka į Linkmenų g. ir sustoja stotelėje "Šnipiškės". Kas nežino, 5 maršrute link šiaurės miestelio viena iš kontrolinių punktų yra ši stotelė.
5 maršrute buvo mažiau automobilių, važiavo sklandžiau, prie šviesoforų nereikėjo ilgai laukti todėl atvažiavo pvz. 3 min. ankščiau, gerai, bet už jo yra 49 autobusas kuris pavyzdžiui vėluoja, stotelė įvažos neturi, o priešpriešinį eismą skiria ištisinė linija, todėl 49 negali apvažiuoti, o 5 nors turėtų palaukti, bet aišku nelauks ir važiuos toliau, nes už jų dar automobilai laukia.
Antras pavyzdys:
49 arba 69 link pramogų arenos. vienas iš kontolinių punktų - Broniaus Laurinavičiaus skveras. Tai aišku nelaukiu ir važiuoju toliau, stotelėje vos dvi transporto priemonės telpa, jeigu stovėsiu, už manęs bus sankryžą užblokavę troleibusai arba 1G su 53. Kažkada teko su 69 išvažiuoti gal 7 minutėm ankščiau, bet į bajorus atvažiavau beveik vėluodamas
Trečias pavyzdys:
76 ir 87 link ateities, st. "Jeruzalė"
Kokio velnio jiems padaryta ten stovėti ir užimti vietą stotelėje, jeigu į tą pačia pusę dar važiuoja 2G, 34, 55, 57....
Kažkada per vaikų atostogas 76 maršrute ryte nebuvo spūsties žalių ežerų g., todėl atvažiavau ankščiau, Jeruzalės stotelėje būtų reikėja stovėti apie 12min., tai aišku važiavau toliau, nes nesąmonė tiek laiko stovėti, kai už poros stotelių maršruto pabaiga.Paskutinis taisė RobertasS; 2025.08.23, 17:53.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Miesto_idėja Rodyti pranešimąSveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...
3G ir A5 keičiasi galinėmis stotelėmis (Skalvių žiedo išvažiavimą platina link Perkunkiemio)
Galimas ir 69 permetimas į Lazdynėlius. Nes Bukčiai beveik visada apie 0. Tai gausis gal bendras 12-15 min taktas A21 ir A69.
Nežinau kas ten su Riovonių g., jeigu iki Rugsėjo 1 spės pritaikyti tai važiuos ten A123.
Dėl troleibusų nelabai aišku kas bus. Garantuotai T6, T10, T12 liks su troleibusai su AE. Net jei Kalvarijų g. pakabins atgal KT iki Rugsėjo 1 d., tai vistiek T6, T12 važiuos per Tauro g. bent jau iki šių metų pabaigos kas reiškia, kad apytiksliai iki 37 troleibusų su AE jau užimta.
T4 matyt grįš į Antakalnio žiedą nes ne sezono metu mažai paklausos paplūdimiuose.
Na ir kaip visada žais su tvarkaraščiais. Jeigu tie intervalai pasiteisino tai visi G maršrutai tikrai sulauks.
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Skamba visai neblogai, tik keista, kad leidžiama skubėti 2min.
Bet jeigu važiuoji per anksti arba stovi vietoje be akivaidžios priežasties gauni skambutį iš dispečerinės “kodėl nevažiuojam/kodėl važiuojam per anksti?”
Komentuoti:
-
Parašė Miesto_idėja Rodyti pranešimąSveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...
Laba diena,
Dėkojame, kad teikiate pasiūlymus.
Dėl maršrutų tinklo tobulinimo. Norime informuoti, kad 10 troleibuso pratęsimui iki Oro uosto per prekybos centrą IKEA būtų reikalingas papildomų transporto priemonių pridėjimas prie šio maršruto, siekiant nepabloginti esamo kursavimo intervalo. Deja, tačiau šiuo metu maršrutą aptarnaujantis vežėjas neturi išteklių papildomų transporto priemonių pridėjimui. Dėl šios priežasties, nors griežtai neatmetame 10-o troleibuso maršruto pratęsimo galimybės iki Oro uosto arba prekybos centro IKEA, artimiausiu metu toks pokytis nėra planuojamas.
Komentuoti:
-
Sveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąKlausimas Vilniečiams, kaip dažnai ( ir kiek ) vėluoja jūsų autobusai?
Netgi nepiko valandomis ar savaitgaliais, Kauno autobusai gan dažnai vėluoja netgi ~10min, tad įdomu kaip Vilniuj.
Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas Vilniečiams, kaip dažnai ( ir kiek ) vėluoja jūsų autobusai?
Netgi nepiko valandomis ar savaitgaliais, Kauno autobusai gan dažnai vėluoja netgi ~10min, tad įdomu kaip Vilniuj.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Nes važiuojant link STOTIES neperstumtas KT sankryžoje su J. Basanavičiaus g., dėl ko troleibusams tenka naudoti AE.
Komentuoti:
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąVakar, iš stoties važiavau 7 troleibusu. Priešais mus važiavo 15 troleibusas į parką, pats pirmasis reisas. Nuo stoties iki pat Islandijos stotelės abu troleibusai važiavo su prijungtais ūsais prie kontaktinio tinklo. Klausimas, kodėl kiti du 15 troleibusai į parką važiuoja apylankomis?
Komentuoti:
-
Vakar, iš stoties važiavau 7 troleibusu. Priešais mus važiavo 15 troleibusas į parką, pats pirmasis reisas. Nuo stoties iki pat Islandijos stotelės abu troleibusai važiavo su prijungtais ūsais prie kontaktinio tinklo. Klausimas, kodėl kiti du 15 troleibusai į parką važiuoja apylankomis?
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąManau nieko jau nestebina JUDU (ironiškai - stovinčios vietoje) kontoros žioplumas: sekmadienio Velomaratono metu 88-as apylanka nevažiuos (Aha, jau "patikėjau", kad važiuos pilnaverte pastovia trasa)
Kažkas patingėjo perstumti laikinai laidus 5 metrais į kairę - visi per Pylimo g. važiuojantys troleibusai turi būti su AE.
Reikia daryti apylanką be KT - troleibusų su AE nebeliko
Komentuoti:
-
Manau nieko jau nestebina JUDU (ironiškai - stovinčios vietoje) kontoros žioplumas: sekmadienio Velomaratono metu 88-as apylanka nevažiuos (Aha, jau "patikėjau", kad važiuos pilnaverte pastovia trasa)
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na matyt ir nekeis, nes viskas daroma per vieną vietą.
4 troleibuso tvarkaraščiai Valakampiuose atsirado po maždaug 3 savaičių nuo paleidimo, tai apie ką jau kalbėti dėl laikinos info.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: