Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nu, dar aišku galima ekstremalaus apledėjimo režimą ant 32Tr įsijungti ir daryti naujametinius fejerverkus bekrapštant nuo tinklo ledą, ką beje galėjo šiandien vairuotojai padaryti. Deja, panašu jiem labiau patinka nusimest srovės imtuvus ir lakstyt visam maršrute su baterijom.
-
Šiaip 20km AE visas bazinis dalykas. Net nemažinant AE km galima būtų į sąlygas įrašyti tai. Problema būtų tik tame, kad tą chemiją piltų taip pat, kaip kondicionavimo skystį, t.y kada gausis.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.10.20, 22:33.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Paaiškėjo priežastis, kodėl taip atsitiko.Parašė Sula Rodyti pranešimąŠįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.
Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...ridinis-asmuo/Akcininkai Įmonės valdyme dalyvauja: - Vilniaus miesto savivaldybė valdo 100% akcijų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Užvakar?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).
VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.
Beje, VVT yra savarankiška įmonė ir pati sprendžia ką ir kada turi daryti.
Ir nenuvertinkite Škoda4. Jos srovės tokios, kad laidai labai greitai patys nutirptų
Komentuoti:
-
VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.
VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Seniesiems trooleibusams nereikėjo jokių technologijų, jie apledėjimą tiesiog fiziškai nubraukdavo. Naujieji stringa. Kuo daugiau naujų troleibūsų, tuo opesnė problema, bet priemonių jokių nesiima.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gatvės plotis ir greta stovintys statiniai leido išvengti vizualinės taršos elemento ir tvirtinti KT į pastatų fasadus.Parašė eigh Rodyti pranešimąGal stulpų ten negali būti dėl kažkokios priežasties? Juk ne be reikalo jų ten originaliai nebuvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Yra, bet VMS nenaudoja jų nes neišeis PR pasidaryti.
Komentuoti:
-
Yra, bet VMS nenaudoja jų nes neišeis PR pasidaryti.Parašė Sula Rodyti pranešimąŠįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.
Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
Yra toks variantas troleibusui įrengti ant ūsų tokia sistema, kuri ar tai purškia ar tai ką KT, kad jis neapledėtų arba tas apledėjimas dingtų. Tačiau dėję Vilniuje tokio net KT valytuvas neturi, jis senais būdais važinėja fiziškai ledą drasko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.
Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taigi jau skaitėm šitą - viskas tvarkoje. Įdomu būtų išgirsti, ar (jeigu KT tikrai nuimtas visam laikui) nebuvo galima
jo išsaugoti. Gal stulpų ten negali būti dėl kažkokios priežasties? Juk ne be reikalo jų ten originaliai nebuvo.
Komentuoti:
-
Na kaip jau minėjome anksčiau. VMS pasikvietė VVT ir pasakė, kad KT neturi kabėti ant namų. Jūs galite pasiūlyti kitus sprendimus.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na taip, įkalnė ta vieta, kur troleibuso privalumai atsiskleidžia geriausiai. Įdomu tiesiog būtų išgirsti argumentus - ar tikrai nebuvo galima išsaugoti KT? O gal tiesiog keis stulpus, todėl ir nukabino?
Variantai buvo 2:
1. Statyti stulpus
2. Nuimti KT
VVT pasakė “tai mes tada nukabinsime”
Komentuoti:
-
Reikia peržiūrėti rinkos konsultacija dėl KT miesto centre išardymo, ten kaip tik buvo rašoma apie pastočių atnaujinimą su visais adresais.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIr tuomet nežinia ką veikia tinklas Algirdo st ( link Konarskio): gaudyklių nėra, prikabinimas tik rankomis. Išravėjus ten tinklą, neliktų kryžmių susikirtime su Švitrigailos - Kudirkos gatvių tinklu.
Vienintelis matomas pasiteisinimas - ties Algirdo gatve pajungtas arba tinklo fideris, arba potencialų išlyginimo laidai
Komentuoti:
-
Ir tuomet nežinia ką veikia tinklas Algirdo st ( link Konarskio): gaudyklių nėra, prikabinimas tik rankomis. Išravėjus ten tinklą, neliktų kryžmių susikirtime su Švitrigailos - Kudirkos gatvių tinklu.
Vienintelis matomas pasiteisinimas - ties Algirdo gatve pajungtas arba tinklo fideris, arba potencialų išlyginimo laidai
Komentuoti:
-
Na taip, įkalnė ta vieta, kur troleibuso privalumai atsiskleidžia geriausiai. Įdomu tiesiog būtų išgirsti argumentus - ar tikrai nebuvo galima išsaugoti KT? O gal tiesiog keis stulpus, todėl ir nukabino?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Problema yra.
Kylant į kalną energijos suvartojimas išauga ženkliai.
Problemos “nebūtų” jei nukabintų tik KT kur nors Vilniaus/Jogailos g., tačiau nukabinti KT įkalnėje tai debilizmo viršūnė.
Komentuoti:
Komentuoti: