Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
    Nemanau, kad autobuse įjungti kondicionierių yra sudėtingiau nei tai būtų tramvajuje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
    Aš tai turiu baimę, kad tai būtų nevykusiai realizuojamas labai brangus projektas. Nes iš esmės daug pvz. tramvajaus lygio sprendimų (peronai gatvės viduryje atskirtoms VT juostoms, su VT šviesoforais sukuriamas realus prioritetas, tų pačių gatvių rekonstrukcija įtraukiant VT juostas ten, kur būtų tramvajus, racionalių persėdimo mazgų su peronais įrengimas ir t.t.) galima padaryti ir dabar, taip pagerinant esamo VT kokybę. Tačiau tai nedaroma, nes nėra intelektinių gebėjimų iki to prieiti, suprasti realias problemas ir t.t. Daromi papudravimai, tada perkami "laivai kamščiatraukiai (sumažinsiantys kamščius gatvėse - chachacha)" ir kt. Tiesiog pas mus nėra praktikos, įdirbio ir bendro supratimo kaip kas turi veikti. Todėl kol nepadarysime mažesnių žingsniukų ir neišmoksime šiokių tokių pamokų iš mažesnių, pigesnių klaidų (juk pas mus tiesiog priimti kitų praktiką neįprasta, todėl reikia "eksperimentuoti" su betoninėmis įvažomis), tol rizika sufailinti bet kokį stambesnį projektą yra daugiau nei reali.
    Tas pats stadionas yra tik kelių dešimčių mln. klausimas (t.y. mažiau nei naujų troleibusų pirkimas), bet smaukymosi su juom tiek, kad atrodytų jog kokį inovatyvų kosmodromą bandytume sulipdyti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Per paskutines 10 dienų su >20 kelionių dar neteko pamatyti veikiančio kondicionieriaus.
    Man sekasi. Per tas pačias 10 darbo dienų tik pora kartų kondicionierius neveikė.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    + nesuderinti tvarkaraščiai, dideli tarpai tarp reisų, nepatogūs persėdimo taškai (to pasekoje daug maršrutų, neefektyvus išteklių naudojimas), trūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke. Prahoje VT autobusai kursuoja net miesto aplinkelio tuneliais, kadangi jungia svarbius persėdimo taškus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Tai aš jums buvau išsakęs savo trūkumus: senos, byrančios TP, važiuoja letai, retai, trumpai (vakaruose paprastai VT iki 24 važinėja, pas mus nuo 23 jau tik iki parko), šiokiadieniais nėra naktinių, naujuose trūlikuose nepatogios plastikinės kėdės (dėl ko neįmanoma sėdėti), neveikia kondicionieriai, neatidaromos priekinės durys, veža kaip silkes, maži tarpai tarp sėdynių (dėl ko aukštesniems žmonėms sunku atsisėsti), dažnai perpildytos TP, o dabar dar priedo ir brangu (mėnesinis kainuoja du kartus brangiau nei Prahoje ar Varšuvoje). Kuo ne objektyvūs kriterijai?
    Ir čia rašau ne šiaip kad eilinį kartą į tuos trūkumus pabaksnoti, čia mintis kad nėra nieko stebėtino, kad su tokiu VT žmonės džiaugiasi, kad prie namų padarė didesnį parkingą (grįžtant prie mūsų praeitos diskusijos).

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Įsėdai į autobusą su neveikiančiu kondicionieriumi - rašai skundą VVT. Keli nuolatos tai darantys žmonės ir išsitreniruotų vairuotojai.

    Pamenu, kažkada Kautros tarpmiestiniame parašiau draugišką žinutę dėl neveikiančių rozečių. Po 10 min dispečeris paskambino vairuotojui ir jis įjungė tas rozetes (galėjau iškart kreiptis į vairuotoją, bet galvojau, kad rozetės sugedusios, o ne tiesiog neįjungtos).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

    Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.
    Gali būti ir taip ir ne. Priklausyti nuo vairuotojo visiškai galimybė įjungti išjungti pamazinti padidinti, yra kur aplamai nepriklauso tiesiog pagal salono temperatūrą bando palaikyti apie +25C.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso.
    Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

    Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso. Dažniausiai kondicionieriai įjungti ir pilnu pajėgumu, tačiau jie net taip veikia blogai. O jeigu autobusas dirba tik piko metu ir tą dieną kokie 30-32 laipsniai, tai be šansų atvėsinti saloną. (Po bandymo jį atvėsinti kondicionierius tiesiog nustojo veikti ir teko važiuoti be kondicionieriaus su atidarytomis visomis orlaidėmis, 6 mažos 18m Solaris, na ir aišku, tapo dar blogiau. Ačiū, kad bent pateikus paraišką per naktį kondicionierius buvo pataisytas ir dabar veikia gerai)
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 09:48.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.
    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.09, 08:48.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Per paskutines 10 dienų su >20 kelionių dar neteko pamatyti veikiančio kondicionieriaus.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
    Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Troleibusais netenka važinėt, bet autobusuose tą pastebėjau, nei "naujuose" Soliariuose, nei MANuose beveik niekada neveikia. Iš akies sakyčiau, koks 1/8 būna, kad veiktų. Bet čia paprasčiausiai yra Benkunkensko ir visos dabartinės VMS požiūris į VT. Prie Šimašeus kažkodėl net 7700 Volvuose pradėjo AC veikti, tai matomai, kad tuometinė VMS kažkam VVT'e buvo prižnybusi kiaušinius susitvarkyti. O dabar vėl palaida bala liko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
    O 9 trūlas buvo senas ar naujas?
    Nauji trūlikai Vilniuje tai nėra gerinimas, bet tiesiog dalies suplyšusių ir bomžų prišiktų triusikų pakeitimas. ne visų dar.
    Apie švarius, neprakaituotus kol kas galima tik svajoti.
    Beje kai vasarą vidurdienį dabar krenta elektros kaina, tai kondicionieriai trūluose veiktų kaip ir už dyką. škec

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.

    Apie kitus dalykus, kaip veikiančios švieslentės, net nekalbu. Eilinis pavyzdys Lvivo stotelėj:

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
    Kokia apsauginio funkcija? Paspausti mygtuką? Tai daro belenkuri parkingo valdymo sistema. Surišus su parko valdymo sistema, nūtų išleidžiamos tik tos TP, kurios paruoštos darbui.

    Bet tai yra kosTmosas ir VVT vairuotojai ir toliau kompostiruos kartoninius talonėlius.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    T.y. žmogus iš gatvės gali matyti GPS poziciją, o VVT - ne?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    Tokių sistemų egzistuoja sočiai. Fūras stebi bile kur, ....

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.

    Komentuoti:

Working...
X