Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Šiaip 20km AE visas bazinis dalykas. Net nemažinant AE km galima būtų į sąlygas įrašyti tai. Problema būtų tik tame, kad tą chemiją piltų taip pat, kaip kondicionavimo skystį, t.y kada gausis.
    Nu, dar aišku galima ekstremalaus apledėjimo režimą ant 32Tr įsijungti ir daryti naujametinius fejerverkus bekrapštant nuo tinklo ledą, ką beje galėjo šiandien vairuotojai padaryti. Deja, panašu jiem labiau patinka nusimest srovės imtuvus ir lakstyt visam maršrute su baterijom.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.
    Šiaip 20km AE visas bazinis dalykas. Net nemažinant AE km galima būtų į sąlygas įrašyti tai. Problema būtų tik tame, kad tą chemiją piltų taip pat, kaip kondicionavimo skystį, t.y kada gausis.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.
    Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.10.20, 22:33.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
    Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.

    Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
    Paaiškėjo priežastis, kodėl taip atsitiko.
    KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Esminiai momentai: 'kontaktinis tinklas', 'tiesioginis'.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.
    https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...ridinis-asmuo/
    Akcininkai Įmonės valdyme dalyvauja:
    - Vilniaus miesto savivaldybė valdo 100% akcijų

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).

    VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.
    Užvakar?

    Beje, VVT yra savarankiška įmonė ir pati sprendžia ką ir kada turi daryti.

    Ir nenuvertinkite Škoda4. Jos srovės tokios, kad laidai labai greitai patys nutirptų

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Iš ubagumo juk viskas..

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.
    VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).

    VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Seniesiems trooleibusams nereikėjo jokių technologijų, jie apledėjimą tiesiog fiziškai nubraukdavo. Naujieji stringa. Kuo daugiau naujų troleibūsų, tuo opesnė problema, bet priemonių jokių nesiima.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Gal stulpų ten negali būti dėl kažkokios priežasties? Juk ne be reikalo jų ten originaliai nebuvo.
    Gatvės plotis ir greta stovintys statiniai leido išvengti vizualinės taršos elemento ir tvirtinti KT į pastatų fasadus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Yra, bet VMS nenaudoja jų nes neišeis PR pasidaryti.
    VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Šįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
    Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.

    Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
    Yra, bet VMS nenaudoja jų nes neišeis PR pasidaryti.

    Yra toks variantas troleibusui įrengti ant ūsų tokia sistema, kuri ar tai purškia ar tai ką KT, kad jis neapledėtų arba tas apledėjimas dingtų. Tačiau dėję Vilniuje tokio net KT valytuvas neturi, jis senais būdais važinėja fiziškai ledą drasko.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Šįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
    Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.

    Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taigi jau skaitėm šitą - viskas tvarkoje. Įdomu būtų išgirsti, ar (jeigu KT tikrai nuimtas visam laikui) nebuvo galima
    jo išsaugoti. Gal stulpų ten negali būti dėl kažkokios priežasties? Juk ne be reikalo jų ten originaliai nebuvo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Na taip, įkalnė ta vieta, kur troleibuso privalumai atsiskleidžia geriausiai. Įdomu tiesiog būtų išgirsti argumentus - ar tikrai nebuvo galima išsaugoti KT? O gal tiesiog keis stulpus, todėl ir nukabino?
    Na kaip jau minėjome anksčiau. VMS pasikvietė VVT ir pasakė, kad KT neturi kabėti ant namų. Jūs galite pasiūlyti kitus sprendimus.

    Variantai buvo 2:
    1. Statyti stulpus
    2. Nuimti KT

    VVT pasakė “tai mes tada nukabinsime”

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ir tuomet nežinia ką veikia tinklas Algirdo st ( link Konarskio): gaudyklių nėra, prikabinimas tik rankomis. Išravėjus ten tinklą, neliktų kryžmių susikirtime su Švitrigailos - Kudirkos gatvių tinklu.

    Vienintelis matomas pasiteisinimas - ties Algirdo gatve pajungtas arba tinklo fideris, arba potencialų išlyginimo laidai
    Reikia peržiūrėti rinkos konsultacija dėl KT miesto centre išardymo, ten kaip tik buvo rašoma apie pastočių atnaujinimą su visais adresais.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Ir tuomet nežinia ką veikia tinklas Algirdo st ( link Konarskio): gaudyklių nėra, prikabinimas tik rankomis. Išravėjus ten tinklą, neliktų kryžmių susikirtime su Švitrigailos - Kudirkos gatvių tinklu.

    Vienintelis matomas pasiteisinimas - ties Algirdo gatve pajungtas arba tinklo fideris, arba potencialų išlyginimo laidai

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Problema yra.
    Kylant į kalną energijos suvartojimas išauga ženkliai.
    Problemos “nebūtų” jei nukabintų tik KT kur nors Vilniaus/Jogailos g., tačiau nukabinti KT įkalnėje tai debilizmo viršūnė.
    Na taip, įkalnė ta vieta, kur troleibuso privalumai atsiskleidžia geriausiai. Įdomu tiesiog būtų išgirsti argumentus - ar tikrai nebuvo galima išsaugoti KT? O gal tiesiog keis stulpus, todėl ir nukabino?

    Komentuoti:

Working...
X