Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą

    gaila bet nei laukiuosi, nei senas nei tevas as, taciau vvt administracija ragina vairuotojus visas duris atidaryneti, tai jau cia biski eina pries ju taisykles. irrr manau galejo ne trenkt i langa ir rodyt kad eiciau atgal o paprastai pasakyt arba paprasciau atidaryt. aj nizinau, paziuresime ka administracija gero pasakys

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	311
Size:	587,3 kB
ID:	2214529
    Šis plakatas, kuris mano žiniomis kaba ir parkuose (TD) kalba bendrai apie duris, tačiau įlaipino/išlaipinimo tvarka, kurią nustatė VMS yra būtent tokia, apie kokią kalbėjau anksčiau.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu jus važiavote ne pilnoje TP arba jūs ne: besilaukianti moteris, senyvo amžiaus žmogus, tėvas su mažais vaikais ir tt. tai vairuotuojas turėjo teisę jums neatidaryti pirmų durų.
    Ką apie tai sako KBVT VMS viešajame transporte:

    22. Keleiviai iš anksto prieš transporto priemonei įvažiuojant į stotelę pasiruošia išlipimui – prieina arčiau išlaipinimo durų (visų, išskyrus pirmas). Per priekines transporto priemonės duris esant poreikiui turi teisę išlipti neįgalieji, keleiviai su mažamečiais vaikais, besilaukiančios moterys, senyvo amžiaus keleiviai. Esant pilnai transporto priemonei, keleiviai stotelėse išlaipinami ir pro priekines duris.

    Aišku kitas klausimas vairuotojo elgesys kaip jis ten ką rodė, bet manau apie tai galvą suks jau tiesioginis vairuotojo vadovas.
    gaila bet nei laukiuosi, nei senas nei tevas as, taciau vvt administracija ragina vairuotojus visas duris atidaryneti, tai jau cia biski eina pries ju taisykles. irrr manau galejo ne trenkt i langa ir rodyt kad eiciau atgal o paprastai pasakyt arba paprasciau atidaryt. aj nizinau, paziuresime ka administracija gero pasakys

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	311
Size:	587,3 kB
ID:	2214529

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą

    kaip kurie cia, bandziau islipt per prieki is 53 kur pilnai atitverta kabina, vairuotojas dejo is kumscio i langa ir parode eit i galines. is vvt jokio atsakymo kol kas
    Jeigu jus važiavote ne pilnoje TP arba jūs ne: besilaukianti moteris, senyvo amžiaus žmogus, tėvas su mažais vaikais ir tt. tai vairuotuojas turėjo teisę jums neatidaryti pirmų durų.
    Ką apie tai sako KBVT VMS viešajame transporte:

    22. Keleiviai iš anksto prieš transporto priemonei įvažiuojant į stotelę pasiruošia išlipimui – prieina arčiau išlaipinimo durų (visų, išskyrus pirmas). Per priekines transporto priemonės duris esant poreikiui turi teisę išlipti neįgalieji, keleiviai su mažamečiais vaikais, besilaukiančios moterys, senyvo amžiaus keleiviai. Esant pilnai transporto priemonei, keleiviai stotelėse išlaipinami ir pro priekines duris.

    Aišku kitas klausimas vairuotojo elgesys kaip jis ten ką rodė, bet manau apie tai galvą suks jau tiesioginis vairuotojo vadovas.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Vis labiau vairuotojai tingi spaudinėti 3-4 mygtukus, todėl atrado, kad mygtukas, kuris uždaro visas duris iš karto, gali ir atidaryti visas duris.
    kaip kurie cia, bandziau islipt per prieki is 53 kur pilnai atitverta kabina, vairuotojas dejo is kumscio i langa ir parode eit i galines. is vvt jokio atsakymo kol kas
    Paskutinis taisė dananasas; 2025.08.10, 19:12.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Gal kas turi kokių minčių ar galima daugiau maršrutų reorganizuoti panašiu principu kaip T13 + T18 = T18 arba A23 + A54 = A54?
    Arba šiaip kokie yra pastebėjimai/pasiūlymai dėl maršrutų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Beje, vis daugiau priekinių durų mygtukų vairuotojo kabinose pradeda veikti ir vis mažiau vairuotojų su nudžiūvusiais pirštais.
    Vis labiau vairuotojai tingi spaudinėti 3-4 mygtukus, todėl atrado, kad mygtukas, kuris uždaro visas duris iš karto, gali ir atidaryti visas duris.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Beje, vis daugiau priekinių durų mygtukų vairuotojo kabinose pradeda veikti ir vis mažiau vairuotojų su nudžiūvusiais pirštais.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Praradau jau skaičių kiek kartų kreipiausi į VVT dėl KBVT pažeidimų, bet šiandien gavau gan gera žinią.
    Citata iš atsakymo: Papildomai informuojame, kad bendrovė šiuo metu peržiūri vidaus komunikacijos priemones, siekdama dar kartą visiems vairuotojams aiškiai priminti apie būtinybę laikytis durų atidarymo reikalavimų visose stotelėse. Kartu su tuo planuojamas ir keleivių informacijos atnaujinimas transporto priemonėse, kad būtų išvengta nesusipratimų ir užtikrintas sklandus susikalbėjimas tarp keleivių ir vairuotojų.

    Laukiam pokyčių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Nors ir nuomuojami 12m autobusai, 30 ir 73 maršrutuose vis tiek dar pamatau ilgus.
    Viršuliškių TD negavo nei vieno “naujo” autobuso. Visi nuomuojamieji priskirti Verkių TD. Dėl to Viršuliškės sėdi su senais Volvo ir trumpais Solaris. Ilgi Volvo autobusai atiduoti iš Verkių, bet nėra priskirti Viršuliškems.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.08.04, 11:36.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Nors ir nuomuojami 12m autobusai, 30 ir 73 maršrutuose vis tiek dar pamatau ilgus.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    1724 pilnai pakeisti sėdynių apmušalai nežinia kam.
    Anksčiau tokie apmušalai būdavo Kauno autobusuose, matyt juos dabar parduoda Vilniui

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    1724 pilnai pakeisti sėdynių apmušalai nežinia kam.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Rugpjūčio naktį iš 2 d. (šeštadienio) į 3 d. (sekmadienį) 9 naktiniai maršrutai kursuos dvigubai dažniau – ne kas 30 min, o kas 15 min. Taip pat N1, N2 bei N7 maršrutuose autobusai kursuos didesnės talpos. šaltinis
    Nu klausykit, gražu žiūrėti:

    Click image for larger version  Name:	autob.png Views:	0 Size:	21,2 kB ID:	2213494

    Taip pat važinės įdomus 92 maršrutas, kad nuvežtų iš Kauno R. Williamo koncerto grįžusius vilniečius iki Islandijos st.

    Click image for larger version  Name:	autobusas.png Views:	0 Size:	1,98 MB ID:	2213495

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Tai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
    Tai 0-5 ir yra tam kad nebūtų užšalimo bet ir nebūtų karšta apsirengus sėdėti. Jeigu pirštai šąla troleibuse, tai šals ir lauke, tai vadinasi pasiimsite pirštines.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse
    Tik kodėl 0-5 C, jei aptariamoje specifikacijoje nurodyta ne mažiau +5 laipsniai? Jeigu autobuse bus 0, tai gal ir šaltoka, bet jeigu esant šalčiams lauke, bus kokie 5-7 laipsniai, tai tikrai langai neapšerkšnys ir pirštai nenušals.

    Todėl ir įdomu, koks numatytas standartinis temperatūrinis režimas salone žiemos metu. Nes asmeniškai man nėra nieko blogiau, kai prie didelių šalčių kažkur užėjus sukaisti negalint nusirengti ir tada vėl išeiti į didelį šaltį - peršalimas momentaliai garantuotas.
    Paskutinis taisė digital; 2025.08.01, 00:54. Priežastis: rėžimas -> režimas

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Tai kaip parašyta, žiemą reikalauja 10-15 laipsnių, kas sakyčiau visai padorus temperatūrinis rėžis žiemai, ir duok dieve vairuotojams proto nedaryti +30 žiemos metus. Bet ateiti iš lauko į 0-5 laipsnius - na soriukas, bet jau visai netoli į ikarusų laikus grįžti su šerkšnu pasidengusiais stiklais. Bet jaunimas nesupras apšerkšnijusių langų kokia ten romantika būdavo
    O kai kuriems žmonėms ateiti 0-5 laipsnius reiškia, kad geriau pasirinkti asmeninį automobilį, nei sėdėti sušalusiais pirštais autobuse

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai jau buvo parodyta, nueiti tą patį maršrutą pėstute bus 7 min greičiau negu laivu, dar ir nemokamai.
    Kadangi laivas šiuo atveju pramoga (turbūt vien nueiti ir nulipti iki krantinės užtrunka panašiai kaip autobusu tą atstumą pavažiuoti), o ne susisiekimas, tai tas greitis nelabai ir svarbu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Labai gerai kad žiema nedarys pirties salone. Įlipi apsirengęs prie -20 o viduje +20. Labai demotivuoja naudotis VT.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje.
    O kokia yra įprastinė temperatūra VT salonuose žiemą, kai lauke yra mažiau 0 laipsnių? Nes kartais būna nelabai komfortiška, kai apsirengus šiltais žieminiais rūbais įlipi į per daug prišildytą transporto priemonę ir atsiranda poreikis vos ne nusivilkti striukę.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
    Savaitgalį stebėjau šitą laivelį per stops.lt.
    Reisas 14:00 iš Verslo trikampio atsidūrė prie Karaliaus Mindaugo tilto kažkur 14:25-14:27, tiksliai nebepamenu. Ir visą kelionę jo greitis buvo 5 km/h (taip rodė stops.lt). Klausimas kaip yra realybėje?

    Komentuoti:

Working...
X