Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    ↑ Su dviem armonikomis (24 m). Dabartiniai ilgi 18 m su viena armonika, standartiniai trumpi yra 12 m (kaip ir troleibusai).

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Kas yra “metrobus”? Ilgas autobusas?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

    Tai čia tas pats konkursas nuo pavasario, kuriame nenurodyti maršrutų numeriai, o nurodyti tik maršrutų pavadinimai.
    Taip, bet kaip matote ten yra ir konkurso stabdymo informacija, ir konkurso atnaujinimo.
    Maršrutų numeris nenurodomas, nurodoma tik trasa.

    Kaip suprantu įgaliota įstaiga (Sį Susisiekimo paslaugos/Judu) poto viską pateiks vežėjui.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Prašau, bet ten labai daug failų, tai reikės pakrapštyti taip sakant.
    Tai čia tas pats konkursas nuo pavasario, kuriame nenurodyti maršrutų numeriai, o nurodyti tik maršrutų pavadinimai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Beje dar iš “naujienų”.
    Visgi VMS nori matyti Vilniaus gatvėse “metrobusus” ir todėl 2 pirkime nurodyta, kad vežėjui reikės metrobusų (kiekis deja nenurodytas, bet metinė rida bus 440 tūkst. km (kas pagal Chat GPT yra apie 6-8 autobusai priklausomai nuo naudojimo).
    Aišku, kad tie metrobusai dirbs 4G maršrute, kartu su 18m autobusais.
    Dar iš įdomaus 2 pirkime yra tai, kad ten nurodyti ir 12m autobusai, o kadangi pirkimas skirtas 4G, 7, 43 ir 55 spėju, kad labiausiai orą vežiojantys maršrutai gaus 12m autobusus (metinė rida 2 pirkime 12m autobusų 800 tūkst. km)

    Update:
    2 pirkime nurodytiems maršrutams vežėjas privalo turėti:
    9 + 1 rezerve 12m elektrinis autobusai
    32 + 4 rezerve 18m elektriniai autobusai
    6 + 1 rezerve 24m elektriniai autobusai
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.05, 22:54.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

    O kur informacijos nuoroda?
    Prašau, bet ten labai daug failų, tai reikės pakrapštyti taip sakant.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Nežinau ar informacija yra žinoma, bet šiandien peržiūrėjau pirkimą VVT maršrutams. Štai kas ten yra.
    1 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    1, 11, 13, 14, 15, 17, 20, 26, 28, 38, 41, 51, 57, 62 (skaldomas į 2 maršrutus kaip suprantu), 88, 88N, 114, 116

    2 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    4G, 7, 43, 55

    3 pirkimas maršrutų aptarnavimui (čia tik nauji maršrutai):
    Grigiškės - Savanorių pr. (naujas G maršrutas),
    Stotis - Žalgirio g. - Stotis (žiedinis į dvi puses),
    Santariškės - Naujininkai,
    Dvarčionys - Naujininkai,
    Karoliniškės - Liepkalnis,
    Žemieji Paneriai - Lentvaris,
    Naujininkai - Burbiškės

    4 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    4, 8, 9, 12, 16, 19, 24, 25, 27, 31, dabar tokio maršruto nėra Bireliai - Ožkiniai, 36, 37, 39, 42, 59, 61, 65, dabar tokio maršruto nėra, bet panašus į 66 trumpinimą, 67, 78, 82, 87

    1.6.2. Į Oro uostą kursuojančių maršrutų autobusuose turi būti įrengta įranga (žr. žemiau esantį 19 pav.), skirta saugiai ir patogiai vežti keleivių bagažą. Vežėjas Sutarties vykdymo metu su Įgaliota įstaiga turi suderinti bažago vežimo sprendinio tipą ir įrengimo vietą autobuse.

    1.7.7. Vairuotojai skatinami atidaryti duris naudojant keleivių savarankiško durų atidarymo sistemą, siekiant užtikrinti kuo stabilesnę temperatūrą transporto priemonės salone. Esant perpildytai transporto priemonei, dideliam įlipančių keleivių skaičiui arba dideliam vėlavimui, vairuotojas gali atidaryti duris ir iš savo darbo vietos. Pastebėjus neregį keleivį arba keleivį su bet kokia kita negalia, dėl kurios keleivis negalėtų durų atsidaryti savarankiškai, vairuotojas privalo tokiam keleiviui atidaryti duris iš savo darbo vietos.



    1.14.3. Priekinėje išorinėje transporto priemonės švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, maršruto kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.), o tam tikrose kryptyse ir simbolį (pavyzdžiui, vykstant į oro uostą – lėktuvo simbolis), atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai, pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva arba turi būti pateiktas alternatyvus sprendimas.
    1.14.4. Dešiniajame transporto priemonės šone esančioje išorinėje švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, pavadinimą ir kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.) atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva.
    1.14.5. Transporto priemonės išorinėje galinėje švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, o jei švieslentė didesnio tipo - ir kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.) atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva arba alternatyvus sprendimas.
    1.14.7. Esant pradinėje stotelėje arba galiniame punkte, išorinės švieslentės, rodančios tiek maršruto numerį, tiek kryptį, pakaitomis su kryptimi turi rodyti iki transporto priemonės išvykimo likusį laiką minutėmis, pavyzdžiui: „1 STOTIS“ -> „1 išvyksta už 3 min“.

    1.14.11.12. Persėdimo taškų konfigūracija prieš tam tikras Įgaliotos įstaigos pateiktas stoteles (pateikia Įgaliota įstaiga png arba lygiaverčiu formatu);
    1.14.11.13. Paspaudus STOP mygtuką, prie artimiausios stotelės pavadinimo turi atsirasti užrašas „STOP“ (užrašas ir jo vieta gali būti tikslinami pateikiant galutinį dizaino šabloną).

    Trumpai apie naujienas:
    Bus bagažo vieta maršrutuose į Oro uostą
    “Adresinis” durų atidarymas
    Maršruto numeris bus vaizduojamas ant spalvot fono, pirkime nurodytas pavyzdys iš Bratislavos
    Galinėse stotelėse rodys ant švieslentės už kiek minučių išvykimas
    Bus sutvarkytas dalykas su persėdimo rodymu (atsiras ir išvykimo laikai)
    Stop mygtukai funkcionuos
    O kur informacijos nuoroda?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    35 trumpinimas. Jei gerai pamenu, į centrą važiuos tik 36.



    Man rodos viskas, išskyrus bagažo funkciją, jau yra naujų VVT BEB pirkimuose bei naujų troleibusų pirkimuose.

    O dėl persėdimo taškų nežinau. Kai nauji SOR'ai buvo demonstruojami žiniasklaidai, juose buvo vaizduojami išvykimo laikai iš stotelių, tačiau galutiniame variante šios info nėra. Taip pat juose jau pusę metų nesugeba suvesti persėdimų Islandijos stotelėse ir ištrinti 114 iš Verkių st. (ir visus 3 mėnesius kai T4 kursavo iki Valakampių, stotelėse nebuvo rodomas persėdimas į A15)

    Nelabai sekasi tvarkytis su tomis keleivių informacinėmis sistemomis...

    Na nežinome kaip bus, gal visgi susiims per reformą ir sugebės padaryti gerai.
    Man patinka tai, kad pradėjo gerus sprendimus perimti.
    Maršruto numerio išskyrimas, aiškesni duomenys vidinėse švieslentėse (apie ką diskutuota dėl pvz kitų maršrutų išvykimo laikų), didesnės funkcijos išorinėms švieslentėms ir didesnės švieslentės gale su maršruto info kaip priekyje.
    Mygtukai durų atidarymui (labas vairuotojams, pas kuriuos dėl priekinių durų širdis sustos). Na ir galiausiai stotelės pagal pareikalavimą. Dabar jų vos porą ant viso miesto, bus kitaip, galimai kaip Kaune ir Klaipėdoje. Ir tai tikrai gerai, nes yra maršrutų, kur nėra tikslinga sustoti kiekvienoje stotelėje nes tiesiog nėra keleivių.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    dabar tokio maršruto nėra Bireliai - Ožkiniai
    35 trumpinimas. Jei gerai pamenu, į centrą važiuos tik 36.

    Parašė Vinecko
    Trumpai apie naujienas:
    Bus bagažo vieta maršrutuose į Oro uostą
    “Adresinis” durų atidarymas
    Maršruto numeris bus vaizduojamas ant spalvot fono, pirkime nurodytas pavyzdys iš Bratislavos
    Galinėse stotelėse rodys ant švieslentės už kiek minučių išvykimas
    Bus sutvarkytas dalykas su persėdimo rodymu (atsiras ir išvykimo laikai)
    Stop mygtukai funkcionuos
    Man rodos viskas, išskyrus bagažo funkciją, jau yra naujų VVT BEB pirkimuose bei naujų troleibusų pirkimuose.

    O dėl persėdimo taškų nežinau. Kai nauji SOR'ai buvo demonstruojami žiniasklaidai, juose buvo vaizduojami išvykimo laikai iš stotelių, tačiau galutiniame variante šios info nėra. Taip pat juose jau pusę metų nesugeba suvesti persėdimų Islandijos stotelėse ir ištrinti 114 iš Verkių st. (ir visus 3 mėnesius kai T4 kursavo iki Valakampių, stotelėse nebuvo rodomas persėdimas į A15)

    Nelabai sekasi tvarkytis su tomis keleivių informacinėmis sistemomis...


    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nežinau ar informacija yra žinoma, bet šiandien peržiūrėjau pirkimą VVT maršrutams. Štai kas ten yra.
    1 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    1, 11, 13, 14, 15, 17, 20, 26, 28, 38, 41, 51, 57, 62 (skaldomas į 2 maršrutus kaip suprantu), 88, 88N, 114, 116

    2 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    4G, 7, 43, 55

    3 pirkimas maršrutų aptarnavimui (čia tik nauji maršrutai):
    Grigiškės - Savanorių pr. (naujas G maršrutas),
    Stotis - Žalgirio g. - Stotis (žiedinis į dvi puses),
    Santariškės - Naujininkai,
    Dvarčionys - Naujininkai,
    Karoliniškės - Liepkalnis,
    Žemieji Paneriai - Lentvaris,
    Naujininkai - Burbiškės

    4 pirkimas maršrutų aptarnavimui:
    4, 8, 9, 12, 16, 19, 24, 25, 27, 31, dabar tokio maršruto nėra Bireliai - Ožkiniai, 36, 37, 39, 42, 59, 61, 65, dabar tokio maršruto nėra, bet panašus į 66 trumpinimą, 67, 78, 82, 87

    1.6.2. Į Oro uostą kursuojančių maršrutų autobusuose turi būti įrengta įranga (žr. žemiau esantį 19 pav.), skirta saugiai ir patogiai vežti keleivių bagažą. Vežėjas Sutarties vykdymo metu su Įgaliota įstaiga turi suderinti bažago vežimo sprendinio tipą ir įrengimo vietą autobuse.

    1.7.7. Vairuotojai skatinami atidaryti duris naudojant keleivių savarankiško durų atidarymo sistemą, siekiant užtikrinti kuo stabilesnę temperatūrą transporto priemonės salone. Esant perpildytai transporto priemonei, dideliam įlipančių keleivių skaičiui arba dideliam vėlavimui, vairuotojas gali atidaryti duris ir iš savo darbo vietos. Pastebėjus neregį keleivį arba keleivį su bet kokia kita negalia, dėl kurios keleivis negalėtų durų atsidaryti savarankiškai, vairuotojas privalo tokiam keleiviui atidaryti duris iš savo darbo vietos.



    1.14.3. Priekinėje išorinėje transporto priemonės švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, maršruto kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.), o tam tikrose kryptyse ir simbolį (pavyzdžiui, vykstant į oro uostą – lėktuvo simbolis), atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai, pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva arba turi būti pateiktas alternatyvus sprendimas.
    1.14.4. Dešiniajame transporto priemonės šone esančioje išorinėje švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, pavadinimą ir kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.) atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva.
    1.14.5. Transporto priemonės išorinėje galinėje švieslentėje turi būti pateikiama informacija apie maršruto numerį, o jei švieslentė didesnio tipo - ir kryptį, reiso pobūdį (sutrumpintas, pakeistas, apylanka, reisas į parką ir pan.) atitinkanti Įgaliotos įstaigos pateiktą dizaino šabloną. Maršruto numeris turi būti atvaizduojamas spalvotai pagal Įgaliotos įstaigos pateiktą GTFS failą arba spalvinius kodus. Maršruto kryptis turi būti atvaizduojama balta (angl. monochromatic white) spalva arba alternatyvus sprendimas.
    1.14.7. Esant pradinėje stotelėje arba galiniame punkte, išorinės švieslentės, rodančios tiek maršruto numerį, tiek kryptį, pakaitomis su kryptimi turi rodyti iki transporto priemonės išvykimo likusį laiką minutėmis, pavyzdžiui: „1 STOTIS“ -> „1 išvyksta už 3 min“.

    1.14.11.12. Persėdimo taškų konfigūracija prieš tam tikras Įgaliotos įstaigos pateiktas stoteles (pateikia Įgaliota įstaiga png arba lygiaverčiu formatu);
    1.14.11.13. Paspaudus STOP mygtuką, prie artimiausios stotelės pavadinimo turi atsirasti užrašas „STOP“ (užrašas ir jo vieta gali būti tikslinami pateikiant galutinį dizaino šabloną).

    Trumpai apie naujienas:
    Bus bagažo vieta maršrutuose į Oro uostą
    “Adresinis” durų atidarymas
    Maršruto numeris bus vaizduojamas ant spalvot fono, pirkime nurodytas pavyzdys iš Bratislavos
    Galinėse stotelėse rodys ant švieslentės už kiek minučių išvykimas
    Bus sutvarkytas dalykas su persėdimo rodymu (atsiras ir išvykimo laikai)
    Stop mygtukai funkcionuos

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Diržas čiuju iš neįgaliojo vietos išrautas
    Na kodėl? Nesenai buvo rašyta iš kur VVT vairuotojai išgauna diržus.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    atrodo prikolnai, kolhoziskai, bet kaip va toks man idomu praejo TA?? ryte prasilenkiau su 3035 kazkada, tamsu kaip š, visus is priekio zlibino su savo "neonkem", galvojau UFO vaziuoja. fotkeje tai dar ne taip zlibina. (LED juostos ant priekio, neonkes priesrukiniuose ir paprastuose zibintuose)

    Click image for larger version  Name:	image.png Views:	0 Size:	239,5 kB ID:	2223225

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Diržas čiuju iš neįgaliojo vietos išrautas

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    pagal kokius planus buvo perdarytos stotelės verkiuose? dabar panašu, jog nė vienoje stotelėje neįvažiuosi normaliai. autobusas arba lieka išlindęs į gatvę, arba įvažiuoja taip, kad pro priekiens duris niekas neįlips. su 18-metriniais dar blogiau, būna, kad sustoja taip, kad net per vidurines duris išlipus teks eiti per žolę, smėlį. kautros mikriukams stotelės dar padorios, o dabar kai balsiuose kursuoja 18-metriniai 36, košmaras šiek tiek.

    VERKIŲ BENDRUOMENĖS NAMAI
    į balsių pusę - autobuso galas lieka gatvėje/priekis toli už borto
    į miesto pusę - kiek geriau, bet vistiek priekinės durys lieka toli toli už borto

    VERKIŲ RŪMAI
    į miesto pusę - košmaras. su 18 metrų autobusų įvažiavus per vidurines duris išlipus tenka prasieiti per smėlį.
    į balsių pusę - ir su 12 m ir su 18m sunkus įvažiavimas. priekį vairuotojai žiauriai užsuka, kad tilptu stotelėje. bobules užjaučiu, prie bordiūro gražiai sunkoka privažiuoti, nebent nori pagadinti padangas.

    jaučiuosi kaip bobulė dėl tokių smulkmenų besiskųsdamas, bet tikrai buvo galima padaryti geresnius projektus - ilgesnes ir patogesnes stoteles. dabar po šitų kelio remontų kažin ar greitai verkiuose kas nors jas perdarinės.


    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	540
Size:	577,6 kB
ID:	2223211
    verkių bendruomenės namai, į miesto pusę

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Juokai juokais, o kam atsiriboti, jeigu yra kabina?
    Apie ką jūs?
    Pas VVT yra REALI rekomendacija vairuotojams “šaltojo sezono metu neatidaryti pirmų durų”.
    Ir būtų juokinga jeigu aš tai išgalvočiau, bet taip nėra.

    Citata iš 2025 metų sausio 31 dienos atsakymo iš VVT keleivių aptarnavimo. “Šiuo metu, atsižvelgdami į didėjantį sergamumą ir siekdami apsaugoti vairuotojų sveikatą, rekomenduojame neatidarinėti priekinių transporto priemonių durų.”

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Juokai juokais, o kam atsiriboti, jeigu yra kabina?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Bent tvarkingai ir gana išradingai, t.y. ne kibiru ir skuduru atsiribojo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nuo spalio 4 d. 4 troleibusas kursuos tik iki Antakalnio žiedo.

    Matyt pratęsimas iki Valakampių bus sezoniškas, kaip ir ilgi autobusai 36.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Gal garažinį pavyko išsaugoti ir laiką?
    Beveik esu įsitikinęs jog tai VVT garažinis nr. 4505 (esu pats važiavęs ir matęs) . Ir tas vairuotojas vyresnio amžiaus, kur kažkada buvo aptarta forume, jog keistokas ir visad vežiojasi su savimi ašarinių dujų balionėlį

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Gal visgi reikėtų papildyti mano raštą infrastruktūros grupei, bet iš pradžių reikia sulaukti atsakymo iš Iljos Karužio, nes kažkaip VVT jau 3 kartą į mano skundą nieko neatsako net praėjus įstatyme nurodytam terminui (20d.d)

    Komentuoti:

Working...
X