Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.
    per tiktoką vienas vvt vairuotojas atsakė man, kad leidžiama apskritai nestoti stotelėje, jeigu niekas nenori išlipti ar įlipti, pvz. atvejuose kai veluoji (be skirtumo ar pagal pareikalavimą ar ne). tačiau minėjo, kad neveluojant taip neverta daryti, ypač kaimuose, nes gausis, kad aplenksi grafiką ir tiek.

    taipogi sakė, kad bauduoja tiktais jeigu praleidi stotelę ir kažkas norėjo įlipti arba išlipti. tai čia vairuotojas misinformuotas skaitosi ar kaip?

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na nereikia, šiandien su 954 (Solaris zuoko) variau ir atidarinėjo vairuotojas nors tik stažuojasi.
    Dėl senų solaris troleibusų taip, ten tai labiausiai matyt užsibarikadavę sėdi.
    Tai kartais ir senuose Solaris troleibusuose atidaro priekines, bet labai retai. Dažniausiai atidaro greituosiuose. Man buvo, kad Castrosua atidarinėjo. O dėl imigrantų, pavyzdingai atidarinėja Transrevio ganiečiai. VVT imigrantai išmokę neatidaryti.
    Paskutinis taisė sindiktas; 2025.06.26, 20:49.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Aš pats liudiju, kad vasarą dažniau atidarinėja priekines. Bet dažniausiai nenori atidaryti zuokiniuose 2013-2014 autobusuose ir senuose Solaris troleibusuose.
    Na nereikia, šiandien su 954 (Solaris zuoko) variau ir atidarinėjo vairuotojas nors tik stažuojasi.
    Dėl senų solaris troleibusų taip, ten tai labiausiai matyt užsibarikadavę sėdi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Kiek dar gali trukti patikrinimo procedūros? Stadioną greičiau pastatys, nei paskelbs tiekėją
    Na ne esu savivaldybės atstovas, tai atsakymo nežinau.
    Manyčiau kad artimiausiu metu jau paskelbs (aišku, kad užskaitome tik darbo dienas).

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Kiek dar gali trukti patikrinimo procedūros? Stadioną greičiau pastatys, nei paskelbs tiekėją

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Aš pats liudiju, kad vasarą dažniau atidarinėja priekines. Bet dažniausiai nenori atidaryti zuokiniuose 2013-2014 autobusuose ir senuose Solaris troleibusuose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Benkunskas pasidalino pirmųjų laivelių nuotraukomis. Atitinka tai, kokiais vizualais buvo dalinamasi prieš tai.












    Vizualizacija:

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Labai įvairiai pasitaiko. Buvo prieš kelias dienas, kad du skirtingi autobusai iš eilės mane pro priekines netgi išleido, bet daug vaidina, kad stovinčio prie priekio tiesiog nemato. Na, čia dar geresnis variantas, yra kartą pro užvertas duris vienas ir aprėkęs, ko čia stoviu.

    Tikrai nesakyčiau, kad kažkas kokių pasiekimų padarė. Visad būdavo šiek tiek gerų vairuotojų, taip pat ir užsispyrusių galybė.
    Vėl gi remiuosi į kalbinta VVT vairuotoją/instruktorių tai atsakymas yra toks: Jeigu vairuotojas nepaiso kažkokių taisyklių rašai skundą, jeigu skunde aprašytas dalykas pasitvirtina per vaizdo kameras ir/ar GPS duomenis tai vairuotojas yra baudžiamas piniginę forma. Jeigu neklystu iki 50 eurų už kiekvieną nusižengimą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pritariu lanxtot, be mygtukų vargu ar yra kitas efektyvūs būdas kovot su neatidarinėjimo priekinių durų. Bet ir tai, nenustebčiau, kad būtent priekinių durų jie dažnai gestų

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Labai įvairiai pasitaiko. Buvo prieš kelias dienas, kad du skirtingi autobusai iš eilės mane pro priekines netgi išleido, bet daug vaidina, kad stovinčio prie priekio tiesiog nemato. Na, čia dar geresnis variantas, yra kartą pro užvertas duris vienas ir aprėkęs, ko čia stoviu.

    Tikrai nesakyčiau, kad kažkas kokių pasiekimų padarė. Visad būdavo šiek tiek gerų vairuotojų, taip pat ir užsispyrusių galybė.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Hmm, aš nieko panašaus nepastebėjau. Dar teko pravažiuoti ir su čia išgirtais, akivaizdžiai ne vietiniais vairuotojais, ir priekinės durys taip pat nebuvo atidaromos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Instrukcijų griežtumas kompensuojamas kontrolės mechanizmo nebuvimu. Mano siūlomas variantas, tinkamai organizavus duomenų srautus, leistų taikyti nuo vežėjo mepriklausomą auditą.
    Praktika rodo, kad tinkamai užknisus vidurinę vadovaujančią grandį, atsiranda ir reikiami rezultatai.
    Pastebėjau, kad VVT vairuotojai pradėjo dažniau pirmas duris atidaryti, matyt užknisau Keleivių aptarnavimo skyrių ant tiek, kad kažkas gavo per ausį.
    Dar tai siečiau ir su tuo, kad atėjo naujai išmokinti vairuotojai, dabar gan nemažai važinėja su lentele TP vairuotojas stažuojamas
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.06.25, 20:21.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.
    Instrukcijų griežtumas kompensuojamas kontrolės mechanizmo nebuvimu. Mano siūlomas variantas, tinkamai organizavus duomenų srautus, leistų taikyti nuo vežėjo mepriklausomą auditą.
    Praktika rodo, kad tinkamai užknisus vidurinę vadovaujančią grandį, atsiranda ir reikiami rezultatai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.
    Deja, bet nieko panašaus nevyksta

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Čia jau skamba truputį juokingai. Kontrolė ir taip tikrina pačius autobusus. Mačiau kartą kaip nusifotkino garažinį numerį vieno, kurio vidinės švieslentės rodė nesąmones.

    Ne visada su tom priekinėmis durimis yra vienareikšmiškai. Kai kokioje užmiesčio stotelėje yra vienas žmogus, lipantis iš galo, dažnai būna, kad išvis atidaromos tik galinės. Neretai stotelės be žmonių išvis praleidžiamos – taip gal ir negalima, bet visiems būna naudingiau, kai autobusas nestoja ir mažiau vėluoja.

    Ne kartą mačiau ir kituose miestuose ar šalyse, kai vairuotojai neatidaro priekinių durų, jei pro jas niekas nelipa. Skirtumas tik tas, kad jeigu kas visgi prieina, jiems atidaro. Geriausia būtų paprasčiausiai įgalinti/įdiegti mygtukus, leidžiančius keleiviams patiems atsidaryti duris, kaip kokioje Vienoje. Jeigu jau išaugo tokia ydinga kultūra, tik taip būtų galima ją lengvai įveikti.
    Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.

    Jeigu neklystu, tai jau dabar tech. specifikacijose yra reikalavimas mygtukams prie durų. Vėlgi jeigu neklystu tai 18m troleibusai bus pirmais, kurie turės tokius. Bet yra toks bet, mygtukus jungia pats vairuotojas, sustojus stotelėje, todėl vairuotojas ir toliau galės piktnaudžiauti padėtimi ir jų neatidarinėti.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Čia jau skamba truputį juokingai. Kontrolė ir taip tikrina pačius autobusus. Mačiau kartą kaip nusifotkino garažinį numerį vieno, kurio vidinės švieslentės rodė nesąmones.

    Ne visada su tom priekinėmis durimis yra vienareikšmiškai. Kai kokioje užmiesčio stotelėje yra vienas žmogus, lipantis iš galo, dažnai būna, kad išvis atidaromos tik galinės. Neretai stotelės be žmonių išvis praleidžiamos – taip gal ir negalima, bet visiems būna naudingiau, kai autobusas nestoja ir mažiau vėluoja.

    Ne kartą mačiau ir kituose miestuose ar šalyse, kai vairuotojai neatidaro priekinių durų, jei pro jas niekas nelipa. Skirtumas tik tas, kad jeigu kas visgi prieina, jiems atidaro. Geriausia būtų paprasčiausiai įgalinti/įdiegti mygtukus, leidžiančius keleiviams patiems atsidaryti duris, kaip kokioje Vienoje. Jeigu jau išaugo tokia ydinga kultūra, tik taip būtų galima ją lengvai įveikti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    O kaip su keleivių skaičiaus matavimo įtaisu virš durų? Negi virš priekinių nėra?
    Yra. Jis virš visų kaba. Šiaip gera idėja, tačiau irgi turi savo spragų, kaip pvz stotelėje 1 žmogus ir jis įlipo pro vidurinės duris.
    Manau geriausias variantas tai, kad keleivių kontrolė fiksuotų ar atidaro, ar ne. Dar galima pasitelkti keleivių pagalbą. Pvz Už 25 autobusų patikrinimą gauni 10% nuolaida valandiniam bilietui. Arba kaupiami taškai, kur už juos galima įsigyti bilietus. O kad gauti pvz 100 taškų reikia patikrinti 10 transporto priemonių.

    Šiaip tokia idėja ne nauja, ją jau gan senokai naudoja DODO pizza savo picerijose.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    O kaip su keleivių skaičiaus matavimo įtaisu virš durų? Negi virš priekinių nėra?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?
    Ar kada bandei peržiūrėti kamerų įrašus? Man reikėjo surasti įtartinas vietas apsaugos kamerų įrašuose, tai net ir 4x greičiu tai užima laiko. O dabar tai padauginam iš transporto priemonių ir pamainų skaičiaus.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?

    Komentuoti:

Working...
X