Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.



    Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.


    Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.
    Skambinau pažįstamam vairuotojui vieną sykį, jis kaip tik ten buvo pas mechanikus, tai išgirdau visą pokalbį mechanikų su vairuotoju. Pokalbis buvo labai įdomus, tačiau realiai galima laisvai kreiptis į administraciją už tokius “bajerius” iš mechanikų pusės.

    Padangų sproginėjimai, durų kritimai ir tt. mechanikų darbas (o tiksliau nenoras dirbti).

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
    Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.

    Parašė Vinecko
    2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
    Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.

    Parašė Vinecko
    3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.
    Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingasˆŠ“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
    Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
    Didesnės algos ateis su nauja kolektyvine sutartimi.
    Bet ir taip VVT vairuotojai gauna gan neblogus atlyginimus, žiūrint į Lietuvą.
    Jeigu išdirbti valandų normą, nenumušti taškų (VVT turi tokią balų sistemą, kuri įtakoja atlyginimą), žiūrint kokią TP vairuoji (trumpas ar ilgas) ir koks grafikas (pamaininis ar pertraukiamas), tai gali gauti nuo 1400 į rankas iki 1900 į rankas. Jeigu esi 1 rango taip sakant vairuotojas ir turi didelį stažą, gausi dar daugiau.
    Dėl durų komentavau jau.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.

    Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
    Na man irgi norėtųsi išreikšti nuomonę apie VVT.
    Šiaip galiu pasakyti, kad paskutiniu metu reikalai nukrypo į gerąją pusę (ne visur ir apie tai irgi pakalbėsiu).
    Pokyčiai:
    1. Pavyko “atkovoti” pirmas duris. Prisidėjau prie to ir asmeniškai (rašant į Judu, VVT). Taip sutinku, kad ne visi atidaro, bet situacija nuo 5% atidaro ženkliai pakito ir šiandien stovint stotelėje užfiksavau rezultatą 9 iš 10 atidarė.
    2. Vairuotojų kultūra irgi keičiasi. Pamažu, bet keičiasi. Sutinku geranoriškų vairuotojų, kurie tikrai matosi, kad myli savo darbą, bet neapsieina ir be neadekvačių (visur tokių surasime).
    3. Pagerėjo darbo sąlygos patiems vairuotojams. Nuo maisto šildymo ant variklio pamažu nueiname. Didėlės galinės stotelės gauna poilsio namelius. Mažesniuose bent yra Biotualetai, kas šiaip 100 kartų geriau nei eiti krūmu ieškoti. Atlyginimas tikrai yra neblogas. Palyginus su tuo pačiu Kaunu naujokas gaus minimum 300 eurais daugiau (1100 ant rankų prieš 1400 ant rankų).
    Problemos:
    1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
    Na ir bendrai noras taisyti nėra didelis. Pvz pakeisti dešiniojo veidrodžio rėmą jiems užėmė 3 savaites.
    2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
    3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
    Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.

    Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kai bus vienintelis toks sutvarkytas, tai bus atrakcija turistams.
    Kai dabar važinėja daug bomžinių su iškrentančiomis durimis tai yra VMSA užpakalis išlindęs po praplyšusias kelnes.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20
    nemanau ar sutiktu leisti ,, per centra''. Siuo metu per centra minimaliai viena - dvi senosios Skodos leidziamos. Jos sugrustos i periferinius marsrutus 4, 17 ( siandien net 7 dirba) 18

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.
    Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
    Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
    Paskutinis taisė Vilniaus gyventojas; 2025.09.24, 19:51.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
    O šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
    Šiuo metu eksploatuojamų Škoda troleibusų sąrašas su gamybos metais:
    1985: 2582 (iki 1994 Prešovas, SK)
    1987: 2103 (iki 2004 Ostrava, CZ)
    1988: 2526 (mokomasis), 1530
    1989: 1544, 2551
    1990: 2110, 1115, 2125, 2126, (iki 2005 ir 2008 m. Pardubice arba Zlin, CZ)
    1991: 1111, 1119, 1123 (iki 2005 m. Zlin, CZ), 1565, 2604
    1995-97: 1587, 2593, 2624, 1630, 1631, 1632, 1633, 1638, 1642, 2645, 2588, 1596, 1597, 2598, 1599, 1607, 1609, 1610, 1612, 1614, 1617, 1618
    1999/2000: 1651, 1652, 1653, 1655, 1656, 1661, 2663

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
    Atsarginės dalys užsilikusios iš senesnių troleibusų, tad nenuostabu, kad dar išlikės ThoraxF žymėjimas.

    Nesakau, kad labai absoliučiai myliu senas Škodas ir kad jas turėtų eksploatuoti dar 50 metų, bet tiesiog norėjau paneigti kažkokius teiginius, kad važinėjame 50 metų senumo troleibusais.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.24, 22:27.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    O šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.
    Jusų teise rinktis kuo vaziuoti. Troleibusai gaminti Ostravos mieste

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?
    O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:

    https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
    o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:

    https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
    Na berods viskas jau buvo gan seniai žinoma.
    Tačiau net tie planai jau kitokie.
    Dėl aršios UAB Transrevis kovos už teisę nebūti baudžiamiems už neatliktą darbą ir sąlygų ginčijimas (pagal Adomą Bužinską Transrevis bandė keisti sąlygas:
    kvestionavo dažnį ir transporto priemonių rūšį). Taip pat ir buvo teismai. Galiausiai dėl viso Transrevio žaidimo kentės paprasti Vilniečiai, nes naujas terminas - 2028 metai. Kalbame apie ne rečiau nei kas 15 min miesto kraštuose ir tt.

    Dėl troleibusų tai viskas vyksta sklandžiai, pirmas turėtų būti Vilniuje kitą rudenį.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Troleibusas dalyvavo kaip eksponatas Judu renginyje Vingio parke.

    Komentuoti:

Working...
X