Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
- 1 patinka
-
Skambinau pažįstamam vairuotojui vieną sykį, jis kaip tik ten buvo pas mechanikus, tai išgirdau visą pokalbį mechanikų su vairuotoju. Pokalbis buvo labai įdomus, tačiau realiai galima laisvai kreiptis į administraciją už tokius “bajerius” iš mechanikų pusės.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.
Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.
Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingas“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.
Padangų sproginėjimai, durų kritimai ir tt. mechanikų darbas (o tiksliau nenoras dirbti).
Komentuoti:
-
Kiek teko girdėti iš vairuotojo, tai mechanikai ten tiesiog pasirašo darbo valandas ir per jas nieko nedaro. VVT FB grupėje kartais tenka matyti vairuotojų skundus dėl remonto skyriaus nekompetentingumo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
Su nekokybiškom dalim iš keleivio pusės nemanau, kad yra kažkas blogai. Aišku, jas reikia atidžiau prižiūrėti ir dažniau keisti, bet kai VVT remontininkai skersą dėję ant darbo, tai ir sulaukiam tokių stebuklų.Parašė Vinecko2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
Irgi iš pirmos problemos išlindusi problema. Kokio šūdo tas „netvarkingas“ transporto priemonės reikėjo paversti netvarkingomis? Jos iš gamyklos atkeliavo visos beveik vienodos ir čia jau pačio VVT aplaidumas, kad jos ilgus metus nebuvo prižiūrimos.Parašė Vinecko3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.
Komentuoti:
-
Didesnės algos ateis su nauja kolektyvine sutartimi.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
Bet ir taip VVT vairuotojai gauna gan neblogus atlyginimus, žiūrint į Lietuvą.
Jeigu išdirbti valandų normą, nenumušti taškų (VVT turi tokią balų sistemą, kuri įtakoja atlyginimą), žiūrint kokią TP vairuoji (trumpas ar ilgas) ir koks grafikas (pamaininis ar pertraukiamas), tai gali gauti nuo 1400 į rankas iki 1900 į rankas. Jeigu esi 1 rango taip sakant vairuotojas ir turi didelį stažą, gausi dar daugiau.
Dėl durų komentavau jau.
Komentuoti:
-
Na man irgi norėtųsi išreikšti nuomonę apie VVT.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąTris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.
Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
Šiaip galiu pasakyti, kad paskutiniu metu reikalai nukrypo į gerąją pusę (ne visur ir apie tai irgi pakalbėsiu).
Pokyčiai:
1. Pavyko “atkovoti” pirmas duris. Prisidėjau prie to ir asmeniškai (rašant į Judu, VVT). Taip sutinku, kad ne visi atidaro, bet situacija nuo 5% atidaro ženkliai pakito ir šiandien stovint stotelėje užfiksavau rezultatą 9 iš 10 atidarė.
2. Vairuotojų kultūra irgi keičiasi. Pamažu, bet keičiasi. Sutinku geranoriškų vairuotojų, kurie tikrai matosi, kad myli savo darbą, bet neapsieina ir be neadekvačių (visur tokių surasime).
3. Pagerėjo darbo sąlygos patiems vairuotojams. Nuo maisto šildymo ant variklio pamažu nueiname. Didėlės galinės stotelės gauna poilsio namelius. Mažesniuose bent yra Biotualetai, kas šiaip 100 kartų geriau nei eiti krūmu ieškoti. Atlyginimas tikrai yra neblogas. Palyginus su tuo pačiu Kaunu naujokas gaus minimum 300 eurais daugiau (1100 ant rankų prieš 1400 ant rankų).
Problemos:
1. Mechanikų darbo specifika. Nežinau kaip troleibusų parkuose, bet Verkių TD mechanikai nelabai aktyvūs, atvažiavus su kažkokią problemą apšauks tave 3 aukštų keiksmažodžiais, kad kaip tu čia viską blogai padarei.
Na ir bendrai noras taisyti nėra didelis. Pvz pakeisti dešiniojo veidrodžio rėmą jiems užėmė 3 savaites.
2. VVT (o gal VMS) taupo ten kur nereikia. Pvz perkamos nežinomo kiniško gamintojo padangos, kurios greitai dėvisi ir ne, jas nekeičia naujais, o stato lopus ir restauruoja tol, kol įmanoma. Taip teko matyti perlą ant Isuzu autobuso, kur tiesiog vidury maršruto autobuso padangoje iššoko guzas nes guess what (neperkame gerų padangų).
3. Dėl blogo planavimo (nėra naujų autobusų) į maršrutus išleidžiami ne visai techniškai tvarkingi autobusai. Ir dažnas dalykas, kad dingsta “masė”, neveikia kondicionierius ir tt.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Mokėk didesnes algas atsiras ir daugiau galimybių pasirinkti pozityvius vairuotojus su šypsenomis.
Iškrentančios durys ir šypsenos yra susijusios.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.
Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kai bus vienintelis toks sutvarkytas, tai bus atrakcija turistams.
Kai dabar važinėja daug bomžinių su iškrentančiomis durimis tai yra VMSA užpakalis išlindęs po praplyšusias kelnes.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
nemanau ar sutiktu leisti ,, per centra''. Siuo metu per centra minimaliai viena - dvi senosios Skodos leidziamos. Jos sugrustos i periferinius marsrutus 4, 17 ( siandien net 7 dirba) 18Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20
Komentuoti:
-
Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.
Komentuoti:
-
Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąSuprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.Paskutinis taisė Vilniaus gyventojas; 2025.09.24, 19:51.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo metu eksploatuojamų Škoda troleibusų sąrašas su gamybos metais:Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąO šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
1985: 2582 (iki 1994 Prešovas, SK)
1987: 2103 (iki 2004 Ostrava, CZ)
1988: 2526 (mokomasis), 1530
1989: 1544, 2551
1990: 2110, 1115, 2125, 2126, (iki 2005 ir 2008 m. Pardubice arba Zlin, CZ)
1991: 1111, 1119, 1123 (iki 2005 m. Zlin, CZ), 1565, 2604
1995-97: 1587, 2593, 2624, 1630, 1631, 1632, 1633, 1638, 1642, 2645, 2588, 1596, 1597, 2598, 1599, 1607, 1609, 1610, 1612, 1614, 1617, 1618
1999/2000: 1651, 1652, 1653, 1655, 1656, 1661, 2663
Atsarginės dalys užsilikusios iš senesnių troleibusų, tad nenuostabu, kad dar išlikės ThoraxF žymėjimas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
Nesakau, kad labai absoliučiai myliu senas Škodas ir kad jas turėtų eksploatuoti dar 50 metų, bet tiesiog norėjau paneigti kažkokius teiginius, kad važinėjame 50 metų senumo troleibusais.Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.24, 22:27.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Bent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
Komentuoti:
-
Jusų teise rinktis kuo vaziuoti. Troleibusai gaminti Ostravos miesteParašė Perfect Rodyti pranešimą
O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.
Komentuoti:
-
O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
Komentuoti:
-
Na berods viskas jau buvo gan seniai žinoma.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
Tačiau net tie planai jau kitokie.
Dėl aršios UAB Transrevis kovos už teisę nebūti baudžiamiems už neatliktą darbą ir sąlygų ginčijimas (pagal Adomą Bužinską Transrevis bandė keisti sąlygas:
kvestionavo dažnį ir transporto priemonių rūšį). Taip pat ir buvo teismai. Galiausiai dėl viso Transrevio žaidimo kentės paprasti Vilniečiai, nes naujas terminas - 2028 metai. Kalbame apie ne rečiau nei kas 15 min miesto kraštuose ir tt.
Dėl troleibusų tai viskas vyksta sklandžiai, pirmas turėtų būti Vilniuje kitą rudenį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Troleibusas dalyvavo kaip eksponatas Judu renginyje Vingio parke.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: