Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Antra šių autobusų darbo diena VVT.
    2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
    Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
    Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.
    Keleiviai ir nežinos, jeigu JUDU neprasuks viešinimo kampanijos. Tik bėda, kad kai kur galima, kai kur negalima. Būtų visuosame transporte vienoda sistema, galėtų paskelbti ir visi žinotų kas ir kaip. Dabar, kad ir kokios techninės galimybės yra, vis vien principas toks pats: duris atidaro vairuotojas, stoja visose stotelėse "prasivėdinti".

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    <...> automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) <...>
    Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?
    Nedingo, bet pirma Liepkalnyje dar turi būti pastatyta - ten dar nepradėta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
    Algoritmas turi logiką. Jeigu autobusas dirba tik mieste, kur pvz. vairuotojas darinėja pirmas duris ir per jas įlaipina, tai automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) ir geltoną mygtuką aktualių durų valdymui.
    Žalias mygtukas skirtas visų durų atidarymui esant poreikiui: išlaipinimas galinėje stotelėje ar pan.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.
    Sušaudyti kiek teko matyti 18m autobusai, dauguma jų Volvo, yra keli Solaris. Todėl nemanau, kad tai dėl to.
    Visgi net blogiausių atveju G maršrutuose stengiasi išleisti tik 18m autobusus. O ir tie “nauji” autobusai pasirodė 18, 49 ir 87 maršrute, kur apie 18m autobusus niekas net nekalba ir vargu ar kada jie iš viso ten buvo.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Pasirodo, kad šiandien pradėjo dirbti tie nuomuojami 12m Man autobusai. Bent man pavyko 3 surasti.
    4201 - 18 maršrutas (trafaretas), 4205 - 87 maršrutas (net be trafareto, o tiesiog su lapeliu) ir 4211 - 49 maršrutas (trafaretas).
    Panašu, kad švieslentes jiems sukrauti nespėjo.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.22, 18:06.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.
    Verkiuose dar gerai, seno tipo “skyles” pakeitė į normalius tualetus, tačiau tualeto įšorė tai tiesiog baisu

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje
    Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
    O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?
    2TP gaus vandenilinius autobusus turbūt. Na sprendžiu iš to, kad vandenilio degalinė bus 2TP.
    O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
    O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti
    Kad dauguma dabar naujų, ar ne?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Vakar apšaudė 18 VVT autobusų.
    Žmogus padarė skilę tvoroje, pateko į VVT teritoriją ir apšaudė 18 autobusų.
    Aš niekaip nesuprantu kodėl nesiimta saugos priemonių, kodėl niekas neprižiūri parkus kaip reikia, bent laikinai iki tol, kol nepagaus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.
    Prisimenant Ikarusus, apvalius mygtukus buvo gaima spausti liniuote, o vėlesnėse modifikacijoce atsiradusius klavišus tekdavo "pervažiuoti" pirštu.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
    Nes pirmų niekada neatidarinėjo: tai per drėgna, tai per kalnuota, tai mėnulis ne iš tos pusės pateka.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dabar apie 220 troleibusų, kurie skaitosi kaip galintys dirbti. Iš jų realiai žiemos grafikais dirbo 177 troleibusai. Liks 205 galintys dirbti troleibusai, tačiau realiai dirbs 185 troleibusai. Tai troleibusų gatvėse bus 8 daugiau, o prisimenant, kad uždarys 12 troleibusą, tai viso bus 17 troleibusai laisvi, kurių užteks lengvai.
    Esamiems maršrutam aptarnauti reikėtu minimum dvigubai daugiau troliebusų, nei važiuoja dabar, o maršrutus reikia plėsto, o ne naikinti.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Visgi Viršuliškių TD sulauks rekonstrukcijos. Panašu, kad vandeniliniai autobusai nakvos ten pat. Tik nesuprantu kokioje vietoje ten Justiniškės, jeigu tai Viršuliškės.

    «Žaliojo vandenilio ekosistemą Vilniuje sudarys trys pagrindiniai elementai: gamykla, išpilstymo stotelė ir autobusai. Gamyklą planuojama atidaryti 2026 m. antrą ketvirtį Vilniaus termofikacinėje elektrinėje. Pirmoji vandenilio degalinė atsiras Justiniškėse, rekonstruojamame troleibusų parke, o 16 naujų vandenilinių autobusų turėtų pasirodyti tais pačiais metais.»
    Tai kad ir troleibusų parko ten nėra 11 metų. Štai tokia yra "kalbančiųjų" kompetencija.

    Komentuoti:

Working...
X