Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu norite pokyčių VT, kreipkitės ir raginkit savo išrinktus tarybos narius. Ateities Vilniaus komitetas užprašė parengti VT studiją vizijai iki 2050 metų, ji bus rengiama:
    Eilinį kartą kuriamos studijos 20+ metų nes žinoma kad galima bus ilgai nieko nedaryti ir sakyti visiems kad palauktų. VT viziją reikia turėti pradžiai iki 2030. Ir ne, "atnaujinsime 50% autobusų" nėra vizija.
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
    Ne, jie tikisi retinant VT maršrutus numuštį automobilių dalį. Šiai pautomobilių dalis turbūt sumažėjo dėl pandemijos ir nuotolinio darbo čia, nes savivaldybė tai imasi kaip tik skatinimo veiksnių.


    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, kada autobusuose bus galima tiesiog nuskaityti banko kortelę vietoj bilieto pirkimo? Lyg ir buvo minimi 2024.
    Rudenį rašė gana abstrakčiai- 2024 metais.

    https://judu.lt/vilnius-ruosiasi-ats...ko-kortelemis/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
    Įdomiau, kad žada numušti vaikštančių pėsčiomis kiekį. Matyt vaikščiojimo sąskaita sumažėjo VT naudotojų tarp 2017 ir 2022.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Tai, kad cia nera kur jokio kredito kam duot. Toks marsrutu perbraizymas yra elementari higiena, pagal Asvaldo terminologija. Jie butu nusoresta light-rail statyt wat cia tai butu uz ka girti, dabar paprasti darbai pristatomi, kaip kazkas wow. Eilinis VMS piaras is visisko sudo.
    Taigi net pridėjo /s gale, come on

    O jei ne sarkastiškai, tai tas maršrutų perbraižymas yra niekas. Visiškas nulis, kuris absoliučiai niekaip, niekam, jokioje situacijoje nepagerins ir negali pagerinti naudojimosi Vilniaus VT patirties. Beprasmis veiksmas, kuriam nežinia kodėl skiriamas dėmesys, kai visa VT sistema yra katastrofiškos būklės visuose lygiuose.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Nu palauk, ziurek JUDU perdare visa autobusu marsrutu schema - dabar atrodo visai spalvingai. Po tiek metu nuo nepriklausomybes atkurimo tokio masto projekta padaryti, give credit where credit is due. /s
    Tai, kad cia nera kur jokio kredito kam duot. Toks marsrutu perbraizymas yra elementari higiena, pagal Asvaldo terminologija. Jie butu nusoresta light-rail statyt wat cia tai butu uz ka girti, dabar paprasti darbai pristatomi, kaip kazkas wow. Eilinis VMS piaras is visisko sudo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, kada autobusuose bus galima tiesiog nuskaityti banko kortelę vietoj bilieto pirkimo? Lyg ir buvo minimi 2024.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
    Nu palauk, ziurek JUDU perdare visa autobusu marsrutu schema - dabar atrodo visai spalvingai. Po tiek metu nuo nepriklausomybes atkurimo tokio masto projekta padaryti, give credit where credit is due. /s

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg
Views:	588
Size:	78,9 kB
ID:	2103460
    Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
    Kaime autobusų nebuvo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jeigu norite pokyčių VT, kreipkitės ir raginkit savo išrinktus tarybos narius. Ateities Vilniaus komitetas užprašė parengti VT studiją vizijai iki 2050 metų, ji bus rengiama:

    2. SVARSTYTA: Dėl Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimo.
    Vicemeras A. Grigonis informavo apie Vilniaus miesto savivaldybės Ateities Vilniaus komiteto 2023-12-06 protokolo Nr. 4-3141-(1.1.22E-TAR) nutarimą – prašyti savivaldybės administracijos, bendradarbiaujant su JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“), organizuoti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos pirkimą, atitinkamai numatant lėšas biudžete bei kviesti 2024 m. kovo mėn. pristatyti šios studijos rengimo techninę specifikaciją.
    NUTARTA:
    1. Atsižvelgiant į komiteto siūlymą pritarti Vilniaus viešojo transporto vizijos iki 2050 m. studijos rengimo inicijavimui.
    2. Pavesti SĮ „Susisiekimo paslaugos“ iki 2024 m. vasario 29 d. parengti ir pristatyti vicemerui A. Grigoniui Vilniaus miesto viešojo transporto iki 2050 m. studijos parengimui reikalingą techninę specifikaciją.
    3. Pavesti Infrastruktūros grupei 2024 metų biudžete nusimatyti studijos pirkimui reikalingą finansavimą.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg Views:	57 Size:	78,9 kB ID:	2103460
    Atsiprašau, bet čia visai kitas dalykas. Aš čia keleivių skaičiaus nematau, kaip nematau ir tikslo pasiekti vienokį ar kitokį keleivių/kelionių VT skaičių.

    Pvz., Rygoje jie kažkaip sugeba suskaičiuoti, ar bent apytikrį skaičių pateikti: „Last year, public transport carried 93.3 million passengers, which is 26% more than in 2021. In 2022, 99.86% of all scheduled public transport rides were carried out successfully. In addition, all scheduled and unscheduled rides were successfully provided whenever an emergency situation arose.“ (Google kopija, originali nuoroda nusimušusi: https://webcache.googleusercontent.c...s/&hl=lt&gl=lt )

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šiaip tai žiauru kai viešojo transporto modalumo dalis mažėja ir ją keičia ėjimas pėsčiomis...

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Jau esu bandęs klausinėti, kokia statistika, ir kokie strateginiai JUDU tikslai (būtent keleivių pervežimo srityje). Nes man tokių rasti nepavyko. Transporto priemonės, maršrutai, reisai sau, keleiviai – sau. Pamiršti?
    Kažkur ne ten ieškojote. Pažiūrėkite SĮSP veiklos ataskaitą ir pamatysite modalumo duomenis.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-01-11 200238.jpg
Views:	588
Size:	78,9 kB
ID:	2103460

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
    Jau esu bandęs klausinėti, kokia statistika, ir kokie strateginiai JUDU tikslai (būtent keleivių pervežimo srityje). Nes man tokių rasti nepavyko. Transporto priemonės, maršrutai, reisai sau, keleiviai – sau. Pamiršti?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?
    Manau stipriai atsilieka nuo Minsko kur asmeninis automobilis mažai kam įperkamas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Tiesiog įdomu, kaip Vilnius atrodo pagal pvz. per metus pervežamų keleivių viešuoju transportu skaičių lyginant su kitais Europos/pasaulio miestais? Gal yra kažkur statistika?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Deja, turbūt taip. Ne mažiau stebina, kad vienai administracijai pridirbus, kita nebūtinai imsis tvarkyti, o veikiau kurs naujus projektus su tomis pačiomis kliurkomis. Pavyzdžiui, kas trukdė Šimašiaus kabinetui per 8 metus pratęsti troleibusų liniją nuo Justiniškių žiedo per Perkūnkiemį iki Fabijoniškių galo, kur apsisuka 40 autobusas? Gatvės yra, žiedas yra, linija prailgėtų tik keliomis stotelėmis - kame problema? Jau tai bent kažkiek išspręstų Perkūnkiemio problemą, kai žmonėms nereiktų per laukus klampoti iki normalaus VT.
    Prisimenu kažkada siūliau tokį variantą forume, tai buvau išjuoktas laidų nemėgėjų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Infrastruktūra tiri būti privalomas riekalavimas statybos leidimui išduoti. Jeigu nėra infrastruktūros leidimas neišduodamas. Kaip skandinavijoje.

    Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.
    Deja, turbūt taip. Ne mažiau stebina, kad vienai administracijai pridirbus, kita nebūtinai imsis tvarkyti, o veikiau kurs naujus projektus su tomis pačiomis kliurkomis. Pavyzdžiui, kas trukdė Šimašiaus kabinetui per 8 metus pratęsti troleibusų liniją nuo Justiniškių žiedo per Perkūnkiemį iki Fabijoniškių galo, kur apsisuka 40 autobusas? Gatvės yra, žiedas yra, linija prailgėtų tik keliomis stotelėmis - kame problema? Jau tai bent kažkiek išspręstų Perkūnkiemio problemą, kai žmonėms nereiktų per laukus klampoti iki normalaus VT.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Aišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.

    Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.
    Infrastruktūra tiri būti privalomas riekalavimas statybos leidimui išduoti. Jeigu nėra infrastruktūros leidimas neišduodamas. Kaip skandinavijoje.

    Labai paprasatai leido, problemos bus kritinės iki mano kadencijos pabaigos? ne? tai darykit ką norit.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Man atrodo, kad suburbijos problemą spręsti yra du būdai. Pirmas (kol kas, atrodo, nerealus) - sukurti gerą bėginį transportą ir P+R aikšteles, kad pvz. iš Ukmergės pr. galo į centrą būtų greičiau nusigauti tramvajumi ar metro, o ne automobiliu. Jeigu to nėra noro/galimybių padaryti - reikia stiprinti ten viešąjį transportą, o į didžiausias suburbijas (visokias tarandes, klevines, riešes) paleisti ir greituosius autobusus. Taip, galima pykti ant žmonių, kad ten gyvena, bet jokios problemos tai nesprendžia.

    Aišku, geriausias sprendimas būtų normalus miesto planavimas, bet jeigu jau miestas/rajonas leidžia statytis namus - turi pasirūpinti ir infrastruktūra bent jau pagrindinėse gatvėse. Nes galima leisti kiek nori autobusų, bet jeigu į stotelę reikia klampoti per balas ir bijoti, kad joje laukiant nupūs vėjas arba nuneš fūra - niekas tuo VT nesinaudos.

    Aš visiškai nesuprantu, kaip miesto/rajono valdžia leido kurtis dideliems rajonams, bet jų vystymąsi visiškai paliko likimo valiai. Jau nekalbu apie Perkūnkiemį arba Pilaitę, kur nėra visiškai jokio planavimo, arba naujuosius Paupio rajonus, kurie lyg ir apgalvoti, bet nesugebėta paleisti jokio VT.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.01.09, 17:40.

    Komentuoti:

Working...
X