Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)
    Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.

    Parašė Vinecko
    Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
    Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
    Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.


    Parašė Vinecko
    Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
    Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



    Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
    Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
    Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).
    Taip, naujausi troleibusai buvo perkami pačiu “sočiausiu” paketu*

    O reikalinga tokia sistema kaip ir savai kontrolei (ar viskas veikia, kaip atliekamas maršrutas ir tt.
    Plius ir į keleivių skundus bus galima geriau atsakyti.
    Pvz buvau parašęs skundą dėl to, kad autobusas pravažiavo stotelę kokiu 40 km/h greičiu ir poto sustojo per dvi juostas ne stotelės zonoje (ačiū, kad bent sustojo, bet jeigu kalbame apie keleivių saugumą - buvo galimybė užimti tik 1 juostą). Kadangi autobusas buvo senas (Volvo 7700), teko atsižvelgti į mano skundą tik remiantis GPS duomenimis.

    * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



    Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
    Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
    Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.
    Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)

    Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
    Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kiek maždaug vyksta pasiūlymų vertinimas + liti procesai prieš laimėtojo paskelbimą?
    Nes pagal viską VVT pabaigė pasiūlymų priėmimą visiems 4 konkursams dėl el. autobusų.
    Pirmiausiais: 12m el. autobusų pasiūlymų priėmimas buvo 09.25
    Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Gal kas žino kiek maždaug vyksta pasiūlymų vertinimas + liti procesai prieš laimėtojo paskelbimą?
    Nes pagal viską VVT pabaigė pasiūlymų priėmimą visiems 4 konkursams dėl el. autobusų.
    Pirmiausiais: 12m el. autobusų pasiūlymų priėmimas buvo 09.25

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Didžiausias VT pirkimas sostinės istorijoje: 7 nauji maršrutai, 30% daugiau autobusų

    Vilniaus miesto savivaldybė teisminiu keliu apgynė sostinės viešojo transporto konkurso sąlygas – konkursas juda pirmyn pagal numatytas procedūras. Savivaldybei paskelbus pirkimo sąlygas dėl keleivių vežimo teismine tvarka jas ginčijo du tiekėjai – Lenkijos įmonė „Mobilis“ ir šiuo metu su savivaldybe keleivių vežimo paslaugų sutartį turintis UAB „Transrevis”.

    Lietuvos apeliacinis teismas rugsėjo 16 dieną pilna apimtimi atmetė vieno konkurso dalyvio – Lenkijos įmonės „Mobilis“ – skundą. ... Taip buvo galutinai išspręsti visi teisminiai ginčai su tiekėjais, atveriant kelią tolesniam viešojo transporto pirkimo procedūrų įgyvendinimui.

    Pasiruošimas šiam pirkimui prasidėjo 2024 m. pradžioje. Nuo to laiko buvo surengtos keturios rinkos konsultacijos, po kurių atlikti koregavimai, daugiausia orientuoti į miesto plėtrą ir svarbiausius gyventojų poreikius. Planuojama, kad naujos sutartys su vežėjais bus pasirašytos pavasarį, o konkurso laimėtojai priklausomai nuo konkurso sąlygų ir pateiktų pasiūlymų turės iki dvejų metų pasiruošti maršrutų aptarnavimui.

    Tai didžiausias sostinės istorijoje viešojo transporto paslaugų konkursas, kuris leis įgyvendinti viešojo transporto sistemos proveržį ir reikšmingai pagerins vilniečių kelionių kokybę. Atsiras 7 visiškai nauji maršrutai, 44 maršrutai bus dažninami, 46 maršrutų trasos bus koreguojamos. Centrinėje dalyje keleivių laukimo laikas neviršys 6–10 minučių, o toliau nuo centro esančiose ir rečiau apgyvendintose teritorijose – 15 minučių. Mieste kursuos 30 proc. daugiau transporto priemonių (numatyta ne mažiau 824), jos bus aplinkai draugiškos, netaršios.

    Bus sudarytos naujos sutartys su vežėjais – aukštesni kokybiniai reikalavimai

    Numatyti aukštesni transporto priemonių standartai užtikrins modernesnę kelionės patirtį – visos transporto priemonės bus pritaikytos individualiems keleivių poreikiams, įskaitant žmones su negalia. Viešojo transporto priemonėse bus naujos keleivių informavimo švieslentės – jos leis ne tik patogiau sekti kelionės eigą, bet ir matyti persėdimo taškus bei kitų maršrutų informaciją realiuoju laiku. Taip pat bus taikomi griežtesni reikalavimai mikroklimatui, užtikrinant švarą ir tinkamą temperatūrą. Naujose transporto priemonėse bus įrengtos atskiros oro kondicionavimo sistemos vairuotojo darbo vietai ir keleivių salonui, kiekviena su atskiru valdymu, kad keleiviams būtų užtikrinta optimali temperatūra. Be to, visose aplinkai draugiškose naujose transporto priemonėse bus įrengtos vidaus ir išorės vaizdo stebėjimo kameros, didinančios keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumą. Atsižvelgiant į transporto priemonių talpą, bus atnaujinta garsinio informavimo sistema, kad informacija būtų pateikiama aiškiai ir sklandžiai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Visgi išmoks rodyti informaciją geriau.
    Iš MadeinVilnius straipsnio: “Viešojo transporto priemonėse bus naujos keleivių informavimo švieslentės – jos leis ne tik patogiau sekti kelionės eigą, bet ir matyti persėdimo taškus bei kitų maršrutų informaciją realiuoju laiku.”

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

    O kaip buvo iki 2017 m. lapkričio, kuomet 20 maršrutą aptarnaudavo Ridvijos mikriukai, tai darbo dienomis važiuodavo ir 1 didelis VVT autobusas. To maršruto aptarnavimo sutartis tą leido? Paskui, atsimenu ir pati Ridvija jau įsigijo 1 didesnį autobusą, kuris kursuodavo piko metu.
    Viskas priklauso nuo to, kokios sąlygos sutartyje.
    Tam, kad dabar VVT galėtų “pagelbėti” reikia:
    arba perdaryti sutartį su Kautra
    arba JUDU turi atidaryti naują maršrutą, kuris priskirtas VVT. Taip jis 100% dubliuotų 119, taip jis važiuotų kartą per dieną, tačiau taip bus atsižvelgta į visus teisinius dalykus.

    Nes jeigu VVT tiesiog be nieko taip ateis, tai gali ateiti žmogus n (na pvz ponas Nemunaitis, kuriam visada viskas kliūna) ir pasakyti kaip čia taip. Tada gali būti teismas arba dar kas ir faktiškai Kautra gali būti nubausta ar net nušalinta nuo reisų vykdymo (faktiškai sutarties nutraukimas)

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Visų pirma:
    Pagal kontaktą aptarnauti tą maršrutą gali tik KAUTRA.
    Visų antra:
    VVT neturi nei 10, nei 12n elektrinių autobusų ir artimiausius metus neturės. O jeigu VVT dirbtų ten 1-2 reisais tai vis tiek pažeistų sutarties aprašą, kas reiškia, kad galima nutraukti vežėjo darbą dėl sąlygų nesilaikymo.
    O kaip buvo iki 2017 m. lapkričio, kuomet 20 maršrutą aptarnaudavo Ridvijos mikriukai, tai darbo dienomis važiuodavo ir 1 didelis VVT autobusas. To maršruto aptarnavimo sutartis tą leido? Paskui, atsimenu ir pati Ridvija jau įsigijo 1 didesnį autobusą, kuris kursuodavo piko metu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?

    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
    Kosmosas...
    Va dėl to ir "maršrutų privatizacija" yra blogai.
    Nebelieka lankstumo parinkti transporto priemones.

    119 važiuoja per sodus į Vilniaus rajoną, kur dalis sodininkų ar rajonskų, kūrena padangas ar skudurus, ką išduoda juodi kaminų dūmai, tačiau privalo būti elektrinis+mikrobas.
    Tegu Senamiestyje, kuris yra dauboje ir nenupučia individualių katilų CO2, važinėja EV.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.



    Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?
    Visų pirma:
    Pagal kontaktą aptarnauti tą maršrutą gali tik KAUTRA.
    Visų antra:
    VVT neturi nei 10, nei 12n elektrinių autobusų ir artimiausius metus neturės. O jeigu VVT dirbtų ten 1-2 reisais tai vis tiek pažeistų sutarties aprašą, kas reiškia, kad galima nutraukti vežėjo darbą dėl sąlygų nesilaikymo.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?

    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
    Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
    O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
    Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?

    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
    Tam, kad paleisti didesnės talpos TP iš pradžių ją reikia įsigyti. Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
    O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
    Todėl variantas kai vieną reisą važiuoja traukinuku yra visai priimtinas.
    Talpa 2 kartus didesnė kai to reikia, investicija kainuoja paklaidos ribose.

    O vairuotojams bus nurodymas laikytis kartu, jeigu antras atsilieka, pirmas laukia.

    Man labiau įdomu kas ten nuo spalio 20, nes pagal JUDU bus daugiau pakeitimų

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Labai geras pavyzdys yra T7 ir T18 dažniausiai šie maršrutai važiuoja kartu. Sietyno st. (į perkūnkiemį) vakarais būna pilna žmonių. Pirmas atvažiuoja 7, už sankryžos stovi 18. Beveik visi sulipa į 7, kad vos užsidaro durys. 18 važiuoja pustuštis. Taip bus ir su 119.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
    Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?
    Čia yra rizika, kad nemažai daliai pasirodys tas vėlesnis reisas kiek patrauklesnis, tada pirmasis nuvažiuos pustustis, o į sekantį vėl bus sunkiai telpama. Geriausia tada važiuoti dviem vienu metu, kad keleiviai matydami užimtumą pasiskirstytų tarp transporto priemonių. Juo labiau tas minimalus tarpas daug naudos neduos, bet gali pridaryti žalos.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Kaune taip yra su 44 maršrutu. Ryte kelis ratus važiuoja po 2. Ankščiau taip buvo ir 19, 67 iki kol paleido didelės talpos autobusus.
    Vairuotojai stengiasi važiuoti kartu, jei antras atsilieka, tai dažniausiai pirmas palaukia kol pasivys.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
    Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pasakyčiau, kad tiesiog sprendimas neįprastas, bet tikrai ne protu nesuvokiamas. Geležinkeliuose tai nieko naujo, kas važiuoja sukabinti riedmenys. Čia technologija to neleidžia, bet jei gerokai didesnis poreikis yra grynai kažkokiam vienam ar dviem konkretiems reisams, tai kodėl gi nepasinaudoti tokiu variantu? Sakyčiau kaip tik būtu keistokas sprendimas visą laiką varinėti didesnę transporto priemonę, jei kitu laiku tam visiškai nėra poreikio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?
    119 maršrute darbo dienomis rytiniu reisu vienu metu kursuos du autobusai, važiuosiantys vienas po kito. Ši priemonė taikoma siekiant pagerinti kelionių patogumą ir užtikrinti, kad keleiviai galėtų patogiai įlipti net ir didžiausio srauto metu.
    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl

    Komentuoti:

Working...
X