Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • frefromwig
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai?
    Tarandė

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai? Kūrimasis suburbijoje automatiškai užprogramuoja prastesnį susisiekimą su miesto centru.
    Geras klausimas. Reiktų patyrinėti. Tiesiog Balsių atveju šiuo metu yra maršrutas kuris veža iki Ateities gatvės su gerom persėdimo galimybėm. Maršrutas trumpinamas ir nebevažiuos per mišką. Net jei tankės kiti per mišką važiuojantys maršrutai - atsiras poreikis daugiau persėdimų. Nežinau, gal Balsiai buvo išskirtinis priemiestis su neužtarnautai geru VT. Bet atrodo keistai kai VT naudojimas augančiame priemiestyje skatinamas bloginant VT. Kita vertus gerai atitinka bendrą Vilniaus VT kursą paskui rusų laivą.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Priminsiu, kad tema yra apie VT. Jei nuvažiuot iki Stiklainių prospekto iš priemiesčio reikia dviejų-trijų persėdimų. Ir dar tas persėdimas gali būti su kokio kilometro pasivaikščiojimu be šalgiatvio. Tai automatiškai didės automobilizmas.

    Šiaip seniau buvo planas nuo GV/Mokslininkų sankryžos tiest aplinkelį su tiltu į Nemenčinės plentą. Berods viena trasa - dabartine Žaliųjų ežerų gatve, kita naujesnė trasa šiek tiek šiauriau. Su viaduku per Verkių Riešės upelio slėnį ir pan ir t.t. Realesnis planas būtų pastatyt (ar praplėst esamą) mokyklą, kad ir gimnazijinės klasės būtų vietoje. Dar gal daugiau darželių ir priešmokyklinių klasių. Vos pastatyta pradinė irgi užsipildė. Visa tai sumažintų tiek asmenomobilių, tiek VT jungties „už miško“ poreikį.
    O kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai? Kūrimasis suburbijoje automatiškai užprogramuoja prastesnį susisiekimą su miesto centru.

    Dėl mokyklų plėtimo sutinku.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Tai koks siūlymas? Žaliųjų ež. gatvę paverst tranzitine?
    Priminsiu, kad tema yra apie VT. Jei nuvažiuot iki Stiklainių prospekto iš priemiesčio reikia dviejų-trijų persėdimų. Ir dar tas persėdimas gali būti su kokio kilometro pasivaikščiojimu be šalgiatvio. Tai automatiškai didės automobilizmas.

    Šiaip seniau buvo planas nuo GV/Mokslininkų sankryžos tiest aplinkelį su tiltu į Nemenčinės plentą. Berods viena trasa - dabartine Žaliųjų ežerų gatve, kita naujesnė trasa šiek tiek šiauriau. Su viaduku per Verkių Riešės upelio slėnį ir pan ir t.t. Realesnis planas būtų pastatyt (ar praplėst esamą) mokyklą, kad ir gimnazijinės klasės būtų vietoje. Dar gal daugiau darželių ir priešmokyklinių klasių. Vos pastatyta pradinė irgi užsipildė. Visa tai sumažintų tiek asmenomobilių, tiek VT jungties „už miško“ poreikį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Konkrečiai Balsių atveju tema yra ne apie centro pasiekimą, o bendrai miestą „už miško“. Pasiekt Santariškių žiedą jau pusė darbo jei ne daugiau
    Tai koks siūlymas? Žaliųjų ež. gatvę paverst tranzitine?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Poreikį važiuoti į centrą, tam kad galėtų pasiekti kitas miesto dalis, nes jų suburbanijoje nėra darbo vietų.

    Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.

    Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.
    Konkrečiai Balsių atveju tema yra ne apie centro pasiekimą, o bendrai miestą „už miško“. Pasiekt Santariškių žiedą jau pusė darbo jei ne daugiau

    Liekant prie VT temos, dabar sumažės maršrutų važiuojančių „per mišką“ ir atsiras papildomas persėdimas. Pirma - pavažiuot iš savo užkampio, antra - persėst į važiuojantį per mišką maršrutą, trečia - persėst į 1G, 2G ar dar kažką pagal kryptį.

    Beje, įdomu, kad vienas maršrutas baigsis Kurklių stotelėje. T.y. ties žalia/sena mokykla ir dabartiniais bendruomenės namais. Ten žiedo nėra. Tėra žvyruota išdaužyta stovėjimo aikštelė. Kuri vasarą būna pilna miestiečių atvažiavusių į mišką mašinų. Įdomu kaip ten apsisukinės. Ar braukysis atbuliniu Žaliųjų ežerų gatvėje Ar važiuos tuščias iki Santariškių žiedo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kalba buvo apie priemiesčių gyventojų poreikį važiuot į centrą.

    Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.
    Poreikį važiuoti į centrą, tam kad galėtų pasiekti kitas miesto dalis, nes jų suburbanijoje nėra darbo vietų.

    Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.

    Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Vietoj normalaus šiaurinio aplinkelio per Mykolo Lietuvio gatvę?
    Kalba buvo apie priemiesčių gyventojų poreikį važiuot į centrą.

    Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Faktinis šiaurinis aplinkelis yra 108 kelias. Tai ir siūlau Balsiams ir t.t. palikti tik išvažiavimą į aplinkelį.
    Vietoj normalaus šiaurinio aplinkelio per Mykolo Lietuvio gatvę?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Čia kaip suprast? Kad kelias pro Kaliną jums šiaurinis Vilniaus aplinkelis?
    Faktinis šiaurinis aplinkelis yra 108 kelias. Tai ir siūlau Balsiams ir t.t. palikti tik išvažiavimą į aplinkelį.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.
    Čia kaip suprast? Kad kelias pro Kaliną jums šiaurinis Vilniaus aplinkelis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka
    į kitą pusę važiuojant tooje vietoje yra VT juosta. Tiesa, ten VT taip pat nevažiuoja greitai, nes automobiliai galvoja kad jiems ten tiesiog trečia juosta.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.
    Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.
    tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Tada dar tiksliau VMS, nes visi sprendimai priimami tarybos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu

    Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.08, 08:07.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.
    Nesvajokime. Lygiai kaip ir tvarkarasčiai, taip ir sustojimų vietos dažniausiai įrengiamos kaip patogiau ir parasčiau VVT. Dauguma stotelių likę nuo sovietmečio, o miestas keičias ir kartais atrodo, kad kas antra stotelė yra wtf vietoje. Tai vidur laukų stotelė, tada prie namų kvartalo ar mokyklos sustojimo nėra.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.
    Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.

    John įdėta vieta puikus pavyzdys. Maximos pusėje esančią stotelę atkelti prieš šviesoforą (bus arčiau parduotuvės ir tako į mokyklą). Kitoje pusėje irgi perkelti stotelę prieš pat šviesoforą.
    Perėjoje padaryti salelę, kad nevyktų autobusų aplenkimai. Voila

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
    Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.

    Komentuoti:

Working...
X