Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą

    O nebūtų buvę paprasčiau tuos du parkinius reisus leisti nuo Titnago g.? Dabar tie du parkiniai ratais važinės.
    Rytais žmonės važiuoja į darbą, todėl esminis dalykas Stotis -> Titnago g.
    Vakarais žmonės važiuoja iš darbo, todėl čia reikia žmonės nuvežti Titnago g. -> Stotis.

    Tarpe 08.13-08.28 15 maršrute dirbs viena Škoda 32Tr, kiti troleibusai kaip suprantu bus tie patys Solaris Trollino 12IV.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O tai gražins KT į Trakų g ar ne?
    Apie kokį KT Trakų g. jūs kalbate?
    Visi darbai vyks J. Basanavičiaus g. atkarpoje trumpam liečiant sankryžą su Pylimo g.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O tai gražins KT į Trakų g ar ne?

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Šiaip turiu vieną variantą, kad bus nukabintas KT sankryžoje su Pylimo g., dėl to troleibusai be AE turės važiuoti apylanka. Kadangi darbai sankryžoje su Pylimo g. numatyti iki 2025.08.28 spėju, kad KT grąžins iki Rugsėjo 1d.
    O nebūtų buvę paprasčiau tuos du parkinius reisus leisti nuo Titnago g.? Dabar tie du parkiniai ratais važinės.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Panašu, kad JUDU darbuotojai šiandien turi gerą nuotaiką. Atsakymą į užklausą sulaukiau per kelias valandas, nors terminas buvo iki 2025.08.14.
    Mano užklausa:
    Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.

    Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.

    Koks pasiūlymas?
    Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.

    Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.

    Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
    Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.

    Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).

    Atsakymas:
    Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
    Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.

    Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.


    Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.
    "klausimo perdavimas specialistams" yra JUDU budas ismesti reikala i siuksliadeze. nieko gero nepasake ir kazin ar atkreips demesi i pasiulyma si, nors pasiulymas nuostabus

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Tik nesuprantu, kodėl 15-as troleibusas į parką važiuos per Kauno gatvę, Savanorių prospektą (tiksliau du grafikai, o trečias vyks įprasta trasa)
    Šiaip turiu vieną variantą, kad bus nukabintas KT sankryžoje su Pylimo g., dėl to troleibusai be AE turės važiuoti apylanka. Kadangi darbai sankryžoje su Pylimo g. numatyti iki 2025.08.28 spėju, kad KT grąžins iki Rugsėjo 1d.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Tik nesuprantu, kodėl 15-as troleibusas į parką važiuos per Kauno gatvę, Savanorių prospektą (tiksliau du grafikai, o trečias vyks įprasta trasa)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nuo rugpjūčio 13d.:
    6 ir 12 troleibusai važiuodami link Savanorių pr. važiuos apylanka per Tauro g.
    21 autobusas važiuos apylanka per Pylimo, Gėlių, Sodų , V.Šopeno, Kauno, Švitrigailos gatves
    J.Basanavičiaus g. įvedamas vienpusis eismas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ech tas šventas naivumas Nieko, išaugsi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Panašu, kad JUDU darbuotojai šiandien turi gerą nuotaiką. Atsakymą į užklausą sulaukiau per kelias valandas, nors terminas buvo iki 2025.08.14.
    Mano užklausa:
    Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.

    Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.

    Koks pasiūlymas?
    Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.

    Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.

    Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
    Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.

    Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).

    Atsakymas:
    Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
    Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.

    Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.


    Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tas punktas taip pat turi būti pakeistas, nes TP užimtumas yra interpretuojamas dalykas. Vairuotojai neturi interpretuoti taisyklių ir daryti išvadų. Visada atidaromos visos durys ir tiek. Atsiras durų mygtukai kaip vakaruose, galės nieko nedaryti.
    Dėja, bet tam, kad pakeisti tas taisykles reikia kreiptis į VMS tarybą, kad kažkas registruotų tokį pakeitimą, tarybą nubalsuotų už ir tik tada tie pokyčiai bus galiojantis.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tas punktas taip pat turi būti pakeistas, nes TP užimtumas yra interpretuojamas dalykas. Vairuotojai neturi interpretuoti taisyklių ir daryti išvadų. Visada atidaromos visos durys ir tiek. Atsiras durų mygtukai kaip vakaruose, galės nieko nedaryti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą

    gaila bet nei laukiuosi, nei senas nei tevas as, taciau vvt administracija ragina vairuotojus visas duris atidaryneti, tai jau cia biski eina pries ju taisykles. irrr manau galejo ne trenkt i langa ir rodyt kad eiciau atgal o paprastai pasakyt arba paprasciau atidaryt. aj nizinau, paziuresime ka administracija gero pasakys

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	317
Size:	587,3 kB
ID:	2214529
    Šis plakatas, kuris mano žiniomis kaba ir parkuose (TD) kalba bendrai apie duris, tačiau įlaipino/išlaipinimo tvarka, kurią nustatė VMS yra būtent tokia, apie kokią kalbėjau anksčiau.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Jeigu jus važiavote ne pilnoje TP arba jūs ne: besilaukianti moteris, senyvo amžiaus žmogus, tėvas su mažais vaikais ir tt. tai vairuotuojas turėjo teisę jums neatidaryti pirmų durų.
    Ką apie tai sako KBVT VMS viešajame transporte:

    22. Keleiviai iš anksto prieš transporto priemonei įvažiuojant į stotelę pasiruošia išlipimui – prieina arčiau išlaipinimo durų (visų, išskyrus pirmas). Per priekines transporto priemonės duris esant poreikiui turi teisę išlipti neįgalieji, keleiviai su mažamečiais vaikais, besilaukiančios moterys, senyvo amžiaus keleiviai. Esant pilnai transporto priemonei, keleiviai stotelėse išlaipinami ir pro priekines duris.

    Aišku kitas klausimas vairuotojo elgesys kaip jis ten ką rodė, bet manau apie tai galvą suks jau tiesioginis vairuotojo vadovas.
    gaila bet nei laukiuosi, nei senas nei tevas as, taciau vvt administracija ragina vairuotojus visas duris atidaryneti, tai jau cia biski eina pries ju taisykles. irrr manau galejo ne trenkt i langa ir rodyt kad eiciau atgal o paprastai pasakyt arba paprasciau atidaryt. aj nizinau, paziuresime ka administracija gero pasakys

    Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	317
Size:	587,3 kB
ID:	2214529

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą

    kaip kurie cia, bandziau islipt per prieki is 53 kur pilnai atitverta kabina, vairuotojas dejo is kumscio i langa ir parode eit i galines. is vvt jokio atsakymo kol kas
    Jeigu jus važiavote ne pilnoje TP arba jūs ne: besilaukianti moteris, senyvo amžiaus žmogus, tėvas su mažais vaikais ir tt. tai vairuotuojas turėjo teisę jums neatidaryti pirmų durų.
    Ką apie tai sako KBVT VMS viešajame transporte:

    22. Keleiviai iš anksto prieš transporto priemonei įvažiuojant į stotelę pasiruošia išlipimui – prieina arčiau išlaipinimo durų (visų, išskyrus pirmas). Per priekines transporto priemonės duris esant poreikiui turi teisę išlipti neįgalieji, keleiviai su mažamečiais vaikais, besilaukiančios moterys, senyvo amžiaus keleiviai. Esant pilnai transporto priemonei, keleiviai stotelėse išlaipinami ir pro priekines duris.

    Aišku kitas klausimas vairuotojo elgesys kaip jis ten ką rodė, bet manau apie tai galvą suks jau tiesioginis vairuotojo vadovas.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Vis labiau vairuotojai tingi spaudinėti 3-4 mygtukus, todėl atrado, kad mygtukas, kuris uždaro visas duris iš karto, gali ir atidaryti visas duris.
    kaip kurie cia, bandziau islipt per prieki is 53 kur pilnai atitverta kabina, vairuotojas dejo is kumscio i langa ir parode eit i galines. is vvt jokio atsakymo kol kas
    Paskutinis taisė dananasas; 2025.08.10, 19:12.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Gal kas turi kokių minčių ar galima daugiau maršrutų reorganizuoti panašiu principu kaip T13 + T18 = T18 arba A23 + A54 = A54?
    Arba šiaip kokie yra pastebėjimai/pasiūlymai dėl maršrutų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Beje, vis daugiau priekinių durų mygtukų vairuotojo kabinose pradeda veikti ir vis mažiau vairuotojų su nudžiūvusiais pirštais.
    Vis labiau vairuotojai tingi spaudinėti 3-4 mygtukus, todėl atrado, kad mygtukas, kuris uždaro visas duris iš karto, gali ir atidaryti visas duris.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Beje, vis daugiau priekinių durų mygtukų vairuotojo kabinose pradeda veikti ir vis mažiau vairuotojų su nudžiūvusiais pirštais.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Praradau jau skaičių kiek kartų kreipiausi į VVT dėl KBVT pažeidimų, bet šiandien gavau gan gera žinią.
    Citata iš atsakymo: Papildomai informuojame, kad bendrovė šiuo metu peržiūri vidaus komunikacijos priemones, siekdama dar kartą visiems vairuotojams aiškiai priminti apie būtinybę laikytis durų atidarymo reikalavimų visose stotelėse. Kartu su tuo planuojamas ir keleivių informacijos atnaujinimas transporto priemonėse, kad būtų išvengta nesusipratimų ir užtikrintas sklandus susikalbėjimas tarp keleivių ir vairuotojų.

    Laukiam pokyčių.

    Komentuoti:

Working...
X