Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąO kuri Vilniaus suburbija išskirtinai apdovanota VT, kuris iki Stiklainių prospekto nuveža tiesiogiai? Kūrimasis suburbijoje automatiškai užprogramuoja prastesnį susisiekimą su miesto centru.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Priminsiu, kad tema yra apie VT. Jei nuvažiuot iki Stiklainių prospekto iš priemiesčio reikia dviejų-trijų persėdimų. Ir dar tas persėdimas gali būti su kokio kilometro pasivaikščiojimu be šalgiatvio. Tai automatiškai didės automobilizmas.
Šiaip seniau buvo planas nuo GV/Mokslininkų sankryžos tiest aplinkelį su tiltu į Nemenčinės plentą. Berods viena trasa - dabartine Žaliųjų ežerų gatve, kita naujesnė trasa šiek tiek šiauriau. Su viaduku per Verkių Riešės upelio slėnį ir pan ir t.t. Realesnis planas būtų pastatyt (ar praplėst esamą) mokyklą, kad ir gimnazijinės klasės būtų vietoje. Dar gal daugiau darželių ir priešmokyklinių klasių. Vos pastatyta pradinė irgi užsipildė. Visa tai sumažintų tiek asmenomobilių, tiek VT jungties „už miško“ poreikį.
Dėl mokyklų plėtimo sutinku.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąTai koks siūlymas? Žaliųjų ež. gatvę paverst tranzitine?
Šiaip seniau buvo planas nuo GV/Mokslininkų sankryžos tiest aplinkelį su tiltu į Nemenčinės plentą. Berods viena trasa - dabartine Žaliųjų ežerų gatve, kita naujesnė trasa šiek tiek šiauriau. Su viaduku per Verkių Riešės upelio slėnį ir pan ir t.t. Realesnis planas būtų pastatyt (ar praplėst esamą) mokyklą, kad ir gimnazijinės klasės būtų vietoje. Dar gal daugiau darželių ir priešmokyklinių klasių. Vos pastatyta pradinė irgi užsipildė. Visa tai sumažintų tiek asmenomobilių, tiek VT jungties „už miško“ poreikį.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Konkrečiai Balsių atveju tema yra ne apie centro pasiekimą, o bendrai miestą „už miško“. Pasiekt Santariškių žiedą jau pusė darbo jei ne daugiau
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Poreikį važiuoti į centrą, tam kad galėtų pasiekti kitas miesto dalis, nes jų suburbanijoje nėra darbo vietų.
Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.
Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.
Liekant prie VT temos, dabar sumažės maršrutų važiuojančių „per mišką“ ir atsiras papildomas persėdimas. Pirma - pavažiuot iš savo užkampio, antra - persėst į važiuojantį per mišką maršrutą, trečia - persėst į 1G, 2G ar dar kažką pagal kryptį.
Beje, įdomu, kad vienas maršrutas baigsis Kurklių stotelėje. T.y. ties žalia/sena mokykla ir dabartiniais bendruomenės namais. Ten žiedo nėra. Tėra žvyruota išdaužyta stovėjimo aikštelė. Kuri vasarą būna pilna miestiečių atvažiavusių į mišką mašinų. Įdomu kaip ten apsisukinės. Ar braukysis atbuliniu Žaliųjų ežerų gatvėje Ar važiuos tuščias iki Santariškių žiedo.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kalba buvo apie priemiesčių gyventojų poreikį važiuot į centrą.
Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.
Tam, kad pasiektų Vilniaus pietus, pvz. stotį, Balsių ir šalia esančių rajonų gyventojai turėtų važiuoti pro M. Lietuvio gatvę ir Vakarinį aplinkelį, o ne Kalvarijų gatve.
Tam, kad pasiektų rytinę dalį per Nerį ties Ožkiniais turėtų atsirasti tiltas link Nemenčinės plento.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Vietoj normalaus šiaurinio aplinkelio per Mykolo Lietuvio gatvę?
Mykolo Lietuvio gatvė atsiremia į sankryžą su Molėtų plentu. Toliau Šiaurinis aplinkelis eina nebent Molėtų plentu ir 108 keliu. Nebent norisi plaukti per Nerį.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Faktinis šiaurinis aplinkelis yra 108 kelias. Tai ir siūlau Balsiams ir t.t. palikti tik išvažiavimą į aplinkelį.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Čia kaip suprast? Kad kelias pro Kaliną jums šiaurinis Vilniaus aplinkelis?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sakyčiau reiktų užtvert kelius betono blokais. Tiek Žaliųjų ežerų gatvę, tiek kelią per Kaliną į Molėtų plentą. Jei kažkam labai reikia - tegu važiuoja per Nemenčinę.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tokiose apkrautose gatvese VT be savo atskiros juostos nekazka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu
Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šioje vietoje tai autobusas laukia raudono ir net nebando lysti: https://www.google.com/maps/@54.7213...8192?entry=ttu
Kai prilėtinu išleisti autobusą čia pasitaiko gale ir mikrsėjimų ir signalo ir net bandymo apvažiuoti mane per autobuso juostą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vis minima VVT, kad blogai įrengtos stotelės, blogas kursavimas ir t.t. Nereiktų maišyt, VVT yra paslaugos pirkėtas-teikėjas kaip Transrevis ar Kautra. Visos strėlės turi skrist “Susisiekimo paslaugom” aka JUDU, kurie užsiima organizavimu.Paskutinis taisė Garbanius; 2024.01.08, 08:07.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Daug kur reikėtų keisti stotelių įrengimą. Ne tik naikinti įvažas, bet ir perkelti pačias stoteles arčiau traukos objektų, šviesoforų (dabar matosi ištrypta žolė, kai žmonės kerta kampus), įrengti saleles, kad automobiliai negalėtų aplenkti autobuso ir pan.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Prisidėsiu. Labai maža dalis praleidžia. Dažniausiai autobusų vairuotojai labai agresyviai lenda, nes praleidžia geriausiu atveju, kas dešimtas.
John įdėta vieta puikus pavyzdys. Maximos pusėje esančią stotelę atkelti prieš šviesoforą (bus arčiau parduotuvės ir tako į mokyklą). Kitoje pusėje irgi perkelti stotelę prieš pat šviesoforą.
Perėjoje padaryti salelę, kad nevyktų autobusų aplenkimai. Voila
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBiškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.
Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: