Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Kai bus vienintelis toks sutvarkytas, tai bus atrakcija turistams.
    Kai dabar važinėja daug bomžinių su iškrentančiomis durimis tai yra VMSA užpakalis išlindęs po praplyšusias kelnes.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20
    nemanau ar sutiktu leisti ,, per centra''. Siuo metu per centra minimaliai viena - dvi senosios Skodos leidziamos. Jos sugrustos i periferinius marsrutus 4, 17 ( siandien net 7 dirba) 18

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.
    Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
    Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
    Paskutinis taisė Vilniaus gyventojas; 2025.09.24, 19:51.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą
    O šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
    Šiuo metu eksploatuojamų Škoda troleibusų sąrašas su gamybos metais:
    1985: 2582 (iki 1994 Prešovas, SK)
    1987: 2103 (iki 2004 Ostrava, CZ)
    1988: 2526 (mokomasis), 1530
    1989: 1544, 2551
    1990: 2110, 1115, 2125, 2126, (iki 2005 ir 2008 m. Pardubice arba Zlin, CZ)
    1991: 1111, 1119, 1123 (iki 2005 m. Zlin, CZ), 1565, 2604
    1995-97: 1587, 2593, 2624, 1630, 1631, 1632, 1633, 1638, 1642, 2645, 2588, 1596, 1597, 2598, 1599, 1607, 1609, 1610, 1612, 1614, 1617, 1618
    1999/2000: 1651, 1652, 1653, 1655, 1656, 1661, 2663

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
    Atsarginės dalys užsilikusios iš senesnių troleibusų, tad nenuostabu, kad dar išlikės ThoraxF žymėjimas.

    Nesakau, kad labai absoliučiai myliu senas Škodas ir kad jas turėtų eksploatuoti dar 50 metų, bet tiesiog norėjau paneigti kažkokius teiginius, kad važinėjame 50 metų senumo troleibusais.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.24, 22:27.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    O šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.
    Jusų teise rinktis kuo vaziuoti. Troleibusai gaminti Ostravos mieste

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?
    O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:

    https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
    o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:

    https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
    Na berods viskas jau buvo gan seniai žinoma.
    Tačiau net tie planai jau kitokie.
    Dėl aršios UAB Transrevis kovos už teisę nebūti baudžiamiems už neatliktą darbą ir sąlygų ginčijimas (pagal Adomą Bužinską Transrevis bandė keisti sąlygas:
    kvestionavo dažnį ir transporto priemonių rūšį). Taip pat ir buvo teismai. Galiausiai dėl viso Transrevio žaidimo kentės paprasti Vilniečiai, nes naujas terminas - 2028 metai. Kalbame apie ne rečiau nei kas 15 min miesto kraštuose ir tt.

    Dėl troleibusų tai viskas vyksta sklandžiai, pirmas turėtų būti Vilniuje kitą rudenį.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Troleibusas dalyvavo kaip eksponatas Judu renginyje Vingio parke.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    YOLO https://www.reddit.com/r/lithuania/s/jOk2svi6mp

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bent vizualiai matosi, kad daug VT autobusų vairuoja imigrantai, tai manau neturėtų pritrūkti, kaip ir netrūksta tų pačių bolt vairuotojų/kurjerių, juolab VVT turbūt siūlo geresnės sąlygas ir užmokestį.
    1400 į rankas jeigu vairuotojo trupmą autobusą/troleibusą

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
    Bent vizualiai matosi, kad daug VT autobusų vairuoja imigrantai, tai manau neturėtų pritrūkti, kaip ir netrūksta tų pačių bolt vairuotojų/kurjerių, juolab VVT turbūt siūlo geresnės sąlygas ir užmokestį.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
    Iš Škoda 9Tr vairuotojo atsakymas toks:
    Vairuotojų netrūksta, paskutiniu metu labai daug atėjo naujų.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
    Jei ganiečiai išpindės, paims iš Zimbabvės, ten infliacija kosminė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:

    https://www.facebook.com/reel/25003267122604281

    Komentuoti:

Working...
X