Skalvių žiede daro platesnį išvažiavimą autobusams link Perkūnkiemio, įdomu ar čia dėl planų, kad 3G bus nukreiptas link skalvių žiedo, ir kad galėtu autobusai su priekabomis išsukti, tai gal rudenį pagaliau 3G važiuos pro perkūnkiemį, (Kaip buvo čia forume JUDU schemos su maršrutų pokyčiais tai prie 3G buvo parašyta 2025 ruduo/žiema lygtais, kad jau keisis 5 ir 3G maršrutai?)o jei ne, tai bus liūdna.
Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
Zaha architektų pasiūlymai buvo paviešinti. Iš dabartinio žiedo lieka T sankryža.
O kad dėl aikštės projektavimo - kantrybės, jau gal greitai
Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.
Aš labiau laukčiau to, ką ten savivaldybė suprojektuos savo teritorijoje. Nes visur skelbė apie darbų tęstinumą net jeigu nepavyks su LTG.
Mano manymu problema dingtų kai dingtų žiedas.
O šiaip tai panaikinti tiesiog perėją nelabai pavyktų jeigu norima be investicijų. Vienas variantas paliekant esamą žiedą tai išplatinti vidinę dalį ir panaikinti parkavimą. Tada visa ta dalis virstų žalių plotu, kur galima prisodinti medžių, krūmų, augalų.
Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”
Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
Panaikinus kiaura praėjimą per centrą ir palikus perėjas tik žiedo šonuose, pralaidumas į Šopeno g. pagerėtų.
Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
Kiek procentų įrenginių palaiko vien tik wireless krovimą?
Va ir atsakymas kodėl yra lizdas. Bevielis galėtų būti kaip opcija.
Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.
Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C
Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
Šiuo metu jau reiktų ne visokius USB, o wireless krovimą daryti (jau prieš porą metų mačiau juos beveik prie kiekvienos sėdynės UK vietiniuose autobusuose). Bet kaži, ar greit susiprotės ir pas mus.
Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
Jeigu važiuotų per Naugarduko g. garantuoju būtų video “Autobusas nepravažiuoja!!! Ką čia savivaldybė pridarė!!!”
Dėl Stoties žiedo dažniausiai viskas sustoja nes pėstieji eina beveik nepertraukiamai ir tam pačiam VT reikia karpyti tą grandinėlę žmonių. Panaikinti perėją būtų nelogišką, gal kaip variantas būtų šviesoforas, o geriau 2, vienas prie pagrindinio įėjimo į stotį, o kitas kur perėjos formuoja raidę T (išvažiavimas iš žiedo link Šopeno ir Sodų gatvių (kur šviesoforas irgi nelogiškas)
Pakrapščiau elektrinių autobusų tech. specifikacijas ir atradau šiuos dalykus:
1. Išorinės švieslentės atrodys kiek kitaip, atsiras švieslentė kairėje TP pusėje, o taip pat gale bus švieslentė, kuri rodys ne tik numerį, bet ir galinę stotelę.
2. Pakrauti telefonus ir kitus įrenginius bus galima tik turint USB type C to x laidą. Visi mazgai turės tik USB type C jungtis.
3. Uždara kabina bus pas TP, kurių ilgis 12 ir daugiau metrų.
Update: Pažiūrėjau palyginimui 18m troleibusų tech. specifikaciją.
1. Kairėje švieslentės nebus, galinė švieslentė maža (tik maršruto numeriui)
2. Mazgų skaičius daugiau negu 2 kartus mažesnis negu 18m autobusuose.
18m El.A >20 USB type C mazgai VS 18m Troll. 8 mazgai USB type A + USB type C
Apie troleibusus kalbant apie 100% patikimumą kalbėti negaliu, specifikacija iš tų laikų, kai norėjo pirkti 68 vnt.
Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
Bet dabar A21 maršrutas visai ornografija. Beliko sukurti ekspres marsrutą Oro uostas - Santariškės. Su dviem sustojimais.
Dabartinė laikina trasa išvis nelogiška. Jei naktiniai gali užkilti Naugarduko g., jei sumenėk galėjo, kodėl negali 21? O jei dar sukinėtųsi į stotį, tai tikrai ne dvi minutės išeitų. Net stebina, kaip dažnai tame rate visiškai užsiblokuoja eismas.
Ten labai draugiškai, matyt JUDU klientai, bėga per Laisvės pr. Nes iki apmyžtos požeminės perėjos reikia daryti didelį lanką. Laukiam įyvkio ten ir 30 km/h.
Pro Viados degalinę jau dabar bėgioja Business Garden darbuotojai. Ten gana pavojinga vieta, manau, neilgai truks, kol ten numuš tokį į Caffeine bėgantį kėglį. Realiai ten dabar reikia pėsčiųjų šviesoforo.
SOR'as 1832. Prisėdus iš karto krito į akis toks vaizdas, o troleibusas neišdirbo net metų... Įdomu, kokios būklės jau yra kėbulas, kur paprastam keleiviui nėra galimybės pamatyt
Aš buvau naujojoje JUDU kontoroje.
Labai draugiška vieta atvykti VT
Ten labai draugiškai, matyt JUDU klientai, bėga per Laisvės pr. Nes iki apmyžtos požeminės perėjos reikia daryti didelį lanką. Laukiam įyvkio ten ir 30 km/h.
Jeigu gerai supratau tai T18 važiuotų taip:
Link Titnago g. Eigulių st. -> Gerosios Vilties st. -> Vingio parkas st. -> Vilkpėdės st.
Ne, Eigulių - GVilties link Lazdynų - Vilkpėdės. Nereikia versti žmonių eiti į kita gatvės pusę, kai tam nėra būtinybės.
Ir būtų neatskiriama kuris T18 važiuoja į ŽPanerius, o kuris link Lazdynų.
Link Pašilaičių Vilkpėdės st. -> Gerosios Vilties st. -> Vingio parkas st. -> Eigulių st.
Šiaip būtų kaip variantas
Galbūt, bet nematau prasmės tik kartais prijungti Vingio parko stotelę.
Būtų proga persėsti iš A24 ir A123, bet arba ta proga turi būti pastovi ir prognozuojama, arba nereiktų erzinti keleivių.
Aš buvau naujojoje JUDU kontoroje.
Labai draugiška vieta atvykti VT
Artimiausią stotelė - Litexpo, šalia yra: Laisvės pr. (“magistralė”), Oslo g. (magistralė/aplinkkelis), degalinė, Caffeine pačiame ofise ir didelis parkingas. Tikrai jau labai tvarų, ekologiška, žalia ir gražu.
Tai ir siūlau:
T18 piko metu važiuoja 3/4 Savanorių žiedo (arba 1/4, jei važiuoja iš ŽPanerių), per GVilties / Savanorių autonomine eiga stoja GVilties stotelėje ir susirenka T16+2G+A54 + dar ką nors - A22+A21+T4+T6, pvz.
Hm, įdomu kaip T18 skuostų Titnago g. iki Gariūnų / Lazdynų ? Ryte jis vistiek beveik nieko neveža iš Savanorių pr. link Laisvės pr.
Jeigu gerai supratau tai T18 važiuotų taip:
Link Titnago g. Eigulių st. -> Gerosios Vilties st. -> Vingio parkas st. -> Vilkpėdės st.
Link Pašilaičių Vilkpėdės st. -> Gerosios Vilties st. -> Vingio parkas st. -> Eigulių st.
Komentuoti: