Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Horn
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai kad niekas jam ir neskiria dėmesio. JUDU tiesiog išleido vieną pranešimą spaudai, kad atnaujino schemą ir viskas. Bet tada miestai.net/forumiukas pasigavo ir išpūtė burbulą iš tos schemos atnaujinimo
    Aš dar patikslinsiu, jog buvo net ne pranešimas spaudai, o tiesiog įsidėjo į soc. tinklus.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    tas maršrutų perbraižymas yra niekas. Visiškas nulis, kuris absoliučiai niekaip, niekam, jokioje situacijoje nepagerins ir negali pagerinti naudojimosi Vilniaus VT patirties. Beprasmis veiksmas, kuriam nežinia kodėl skiriamas dėmesys, kai visa VT sistema yra katastrofiškos būklės visuose lygiuose.
    Tai kad niekas jam ir neskiria dėmesio. JUDU tiesiog išleido vieną pranešimą spaudai, kad atnaujino schemą ir viskas. Bet tada miestai.net/forumiukas pasigavo ir išpūtė burbulą iš tos schemos atnaujinimo

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Remontų kokybę galima nesunkiai irgi matyti. Gal labiau remonto kultūrą, kai ant šviesių apdailos panelių matosi purvinų pirštų antspaudai, tos pačios panelės po remonto nebūna tinkamai atstatytos ar pritvirtintos, bei kai kur įsukami medvaržčiai, kur jų neturi būti. Jau neminesim, kad per Covid net ir po pusmečio nuo dezinfekcinių priemonių atsiradimo, jų talpos būdavo pritvirtintos tiesiog apvyniojant lipnia juosta belekaip.
    Nėra ko lipni juosta nesutvarkytų. Beveik visuose naujuose Solaris autobusuose senų komposterių skylės sutvarkytos taip (nu nes turėklų ir juostos spalvos sutampa):
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240114_104415_Tvarkau Miesta.jpg Views:	1 Size:	159,4 kB ID:	2103985

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
    Ne prie ko čia forumiečių dirbami darbai...
    Tokios mintys kyla kai apsilankai užsienio šalyse ir išbandai VT.
    Siūlyčiau pirma išbandyti tiek mūsų, tiek kitų šalių VT, pakaktų į Lenkiją nuvažiuoti. Skirtumas yra milžiniskas tiek įrengtos infrastruktūros, tiek TP būklės, tiek vairuotojų kultūros, tiek visos organizacinės schemos.
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.01.14, 17:14.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
    Tai pasakykit pagal kokius parametrus VT Vilniaus galėtume įvertinti, kaip viena pirmaujančių bent jau regione? Gal yra toks reitingas, kad užčiauptumėt kritikus?
    Vairuotojai (tikrai ne visi) vairuoja blogai ir patys net nesigėdina to parodyti, nes kviečiasi žurnalistus ir komentuoja straipsniams kaip jie pusę valandos negali pro žiedą pravažiuoti. Prisiminkime memu tapusią Janiną.
    Remontų kokybę galima nesunkiai irgi matyti. Gal labiau remonto kultūrą, kai ant šviesių apdailos panelių matosi purvinų pirštų antspaudai, tos pačios panelės po remonto nebūna tinkamai atstatytos ar pritvirtintos, bei kai kur įsukami medvaržčiai, kur jų neturi būti. Jau neminesim, kad per Covid net ir po pusmečio nuo dezinfekcinių priemonių atsiradimo, jų talpos būdavo pritvirtintos tiesiog apvyniojant lipnia juosta belekaip.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Įdomiau, kad žada numušti vaikštančių pėsčiomis kiekį. Matyt vaikščiojimo sąskaita sumažėjo VT naudotojų tarp 2017 ir 2022.
    Nebus čia jokių vaikščiojimų šiame mieste!

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nespręskite apie knyga iš jos viršelio.
    Kol kas nė vienas Vilniaus objektas techninio projekto metu netapo gražesnis/geresnis už koncepciją.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Hadid projektas VT nieko gero nesiūlo, net elementarus stogas virš peronų nenumatomas. Jau nekalbant apie daugiau mažiau adekvatų ir saugų praėjimą nuo stotelių iki geležinkelio stoties.
    Nespręskite apie knyga iš jos viršelio.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Panašu jog kažkas stovėjo kitoje stotelėje ir nuvažiavo.
    Padorių peronų autobusams padaryti nesugebame, bet keista parkingo aikštelę stoties žiede laikome.Reiktų užmesti akį ką amžinątilsi Hadid siūlo.
    Hadid projektas VT nieko gero nesiūlo, net elementarus stogas virš peronų nenumatomas. Jau nekalbant apie daugiau mažiau adekvatų ir saugų praėjimą nuo stotelių iki geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Kadangi paskutiniu metu tenka kasdien naudotis viešuoju, pastebėjau, kad kas trečias vairuotojas net nesistengia sustoti, kuo arčiau bordiūro. Viena iš priežasčių būtų prastai įrengtos stotelės ar jų įvažos, bet ir iš pačių vairuotojų jaučiasi, jog nelebai rūpi.

    Esu vieną panašią nuotrauką nusiuntęs per tvarkauvilnių, nagrinėja mėnesį jau
    Panašu jog kažkas stovėjo kitoje stotelėje ir nuvažiavo.
    Padorių peronų autobusams padaryti nesugebame, bet keista parkingo aikštelę stoties žiede laikome.Reiktų užmesti akį ką amžinątilsi Hadid siūlo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gal saldainių nedavei vairuotojai?

    Tik keleiviai po pandemijos vis dar užsidarę, anksčiau per šventes jei tekdavo vairuoti, mums vairuotojams įteikdavo saldainių, pasveikindavo.
    https://www.lrytas.lt/gyvenimo-budas...keliu-27431667

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Randat kuo skųstis. Mane 11 troleibuso vairuotoja Kaune buvo pagrobusi ir vežiojo po Kauną prieš mano valią, o čia mat sustojo ne prie pat stotelės. Ko dar užsimanysit? Gal nedūmijančių autobusų arba veikiančių oro kondicionierių vasarą?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Esu vieną panašią nuotrauką nusiuntęs per tvarkauvilnių, nagrinėja mėnesį jau
    Taigi moteriška už vairo, džiaukis, kad išvis pravažiuot tilpo

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Kadangi paskutiniu metu tenka kasdien naudotis viešuoju, pastebėjau, kad kas trečias vairuotojas net nesistengia sustoti, kuo arčiau bordiūro. Viena iš priežasčių būtų prastai įrengtos stotelės ar jų įvažos, bet ir iš pačių vairuotojų jaučiasi, jog nelebai rūpi.
    Pavyzdys:
    Click image for larger version  Name:	20240112_063707.jpg Views:	0 Size:	1,88 MB ID:	2103876

    Esu vieną panašią nuotrauką nusiuntęs per tvarkauvilnių, nagrinėja mėnesį jau

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip random pastebėjimas iš vakar dienos. Stanevičiaus gatvėje, Jovaro stotelėje su techninės pagalbos autobusu stovėjo Volvo 7700 su į autobuso kėbulą keistai sulindusiu rartu (padanga nebuvo nuleista). Panašu, kad autobusui bevažiuojant ratas tiesiog faking NULŪŽO. Aišku, matyt nėra nieko tokio, ko nesutvarkytų VVT šaltkalvis Juzefas ar suvirintojas Antanas.
    Pora medvarzciu, lipnios juostos ir viskas bus sutaisyta. Standartine Lietuvos VT praktika.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Greičiausiai dėl kiauros pagalvės ar sistemos nesandarumo, nebeužkėlė slėgio

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip random pastebėjimas iš vakar dienos. Stanevičiaus gatvėje, Jovaro stotelėje su techninės pagalbos autobusu stovėjo Volvo 7700 su į autobuso kėbulą keistai sulindusiu rartu (padanga nebuvo nuleista). Panašu, kad autobusui bevažiuojant ratas tiesiog faking NULŪŽO. Aišku, matyt nėra nieko tokio, ko nesutvarkytų VVT šaltkalvis Juzefas ar suvirintojas Antanas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Eilinį kartą kuriamos studijos 20+ metų nes žinoma kad galima bus ilgai nieko nedaryti ir sakyti visiems kad palauktų. VT viziją reikia turėti pradžiai iki 2030. Ir ne, "atnaujinsime 50% autobusų" nėra vizija.
    Kai tokie terminai, bus galima jau rašyti nesąmones apie autonominius automobilius ir kitokį mėšlą. Spėju bus kažkas panašaus į prisegtą nuotrauką.

    O šiaip jei darys vietiniai, o ne normali užsienio kompanija, kuri yra dariusi panašias vizijas ES miestuose, bus eilinis dėmesio nevertas mėšlas, kaip ir dauguma VMS 'studijų'.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Įdomiau, kad žada numušti vaikštančių pėsčiomis kiekį. Matyt vaikščiojimo sąskaita sumažėjo VT naudotojų tarp 2017 ir 2022.
    Pagal dviračių procentuotę, suprantu, kad skaičiai paimti iš DJMP, tai gaunasi, kad jų keisti negali, nes planai jau patvirtinti. Likus didesnei pėsčiųjų procentuotei, gausis tiesiog, kaip "viršytas planas". All good.

    Komentuoti:

Working...
X