Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • frefromwig
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    123 būtų ne Paneriai, o Riovonys-Savanorių-Geležinio Vilko-Centras .
    https://www.miestai.net/forumas/foru...68#post2099768

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Kalbat apie 123 Vaduvos - Geležinio Vilko g. - Lukiškės?
    ​​​​​​
    ​​​​​​Žinau, kad visai ne į temą, bet nesuprantu, kam kuriamas toks dubliuojantis maršrutas, kai buvo galima tiesiog 24 pratęsti.
    123 būtų ne Paneriai, o Riovonys-Savanorių-Geležinio Vilko-Centras .

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Nukrypstant nuo pagrindinės temos, norima pradžiai maršrutą iš Panerių gilumos paleist be užsukimo į Riovonis
    Kalbat apie 123 Vaduvos - Geležinio Vilko g. - Lukiškės?
    ​​​​​​
    ​​​​​​Žinau, kad visai ne į temą, bet nesuprantu, kam kuriamas toks dubliuojantis maršrutas, kai buvo galima tiesiog 24 pratęsti.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    <...>

    Klasikinė neūkiškumo dėl neveiksnumo situacija: Viršuliškių parke bus projektuojamos vietos ilgiems autobusams, tačiau jie techniškai negali pildytis kuro prie parko esančioje Viada degalinėje ir planų perkelti pilimą kitur nėra.
    Ar tikrai negali jie ten piltis kurą? Iki 2018 metų, kai 2-as parkas turėjo ilgus autobusus ir aptarnavo 4G ir kitus maršrutus, pats mačiau, kaip vienas iš autobusų važiavo į tą degalinę piltis kurą. Kodėl anksčiau galėjo, o dabar staiga nebegali?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    <...> Tas pats ir su Riovonių g., kur, kiek žinau, darbai dar net nepradėti.
    Nukrypstant nuo pagrindinės temos, norima pradžiai maršrutą iš Panerių gilumos paleist be užsukimo į Riovonis

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".
    Tamsta buvai teisus


    Dėkojame už pastebėjimus ir pasiūlymus. Ateityje vertinsime VT maršrutų numeracijos keitimą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Žmonės ką tik pasidžiaugė, kad naują VT schemą sukūrė. Tai ką jiems dabar, vėl ją perkurti? Gavom permainą, ir būkime patenkinti bent 5 metus.
    Negailėstinga realybė

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Žmonės ką tik pasidžiaugė, kad naują VT schemą sukūrė. Tai ką jiems dabar, vėl ją perkurti? Gavom permainą, ir būkime patenkinti bent 5 metus.
    PR tik pakeičiant tekstą?

    Suvyniokit du.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ne - opportunity. Jiems tai būtų gera proga paskelbti apie "didžiąją reformą" tiesiog pernumeruojant ir daugiau nieko nedarant. O kam?
    Nu jei turėtų vaizduotę tai sutapatintų su naujų trulų gavimu. "win-win"
    Žmonės ką tik pasidžiaugė, kad naują VT schemą sukūrė. Tai ką jiems dabar, vėl ją perkurti? Gavom permainą, ir būkime patenkinti bent 5 metus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tas tiesa. Visgi tai dalykas, kurį reikia padaryti, nors ir smulkus.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Matosi, kad pribrendo laikas maršrutų numeracijos reformai, nes vien skaičiaus nebepakanka aiškiai identifikuoti maršrutą ir tokie užrašai kaip T2, T7 tai aiškiai parodo. Bet JUDU čia būtų aukštasis pilotažas.
    Ne - opportunity. Jiems tai būtų gera proga paskelbti apie "didžiąją reformą" tiesiog pernumeruojant ir daugiau nieko nedarant. O kam?
    Nu jei turėtų vaizduotę tai sutapatintų su naujų trulų gavimu. "win-win"

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Matosi, kad pribrendo laikas maršrutų numeracijos reformai, nes vien skaičiaus nebepakanka aiškiai identifikuoti maršrutą ir tokie užrašai kaip T2, T7 tai aiškiai parodo. Bet JUDU čia būtų aukštasis pilotažas.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Man kaip ir dzin, ar tai troleibusai ar kosminiai laivai, tokių maršrutų Vilniuje nėra. Nei tvarkaraščiuose, nei TP su tokiu skaičiumi (ar čia labiau kodu) nerasi.

    Parašiau durniams emailą. Gavęs, pasidalinsiu atsakymu. Neabejoju, kad atsirasi visokie T21, nes taip gi paprasčiau.
    Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taigi parašyta kad T2, T7 yra troleibusai....
    Man kaip ir dzin, ar tai troleibusai ar kosminiai laivai, tokių maršrutų Vilniuje nėra. Nei tvarkaraščiuose, nei TP su tokiu skaičiumi (ar čia labiau kodu) nerasi.

    Parašiau durniams emailą. Gavęs, pasidalinsiu atsakymu. Neabejoju, kad atsiras visokie T21, nes taip gi paprasčiau.

    Laba diena,


    gal galite pateikti informaciją, kodėl pateikiate neegzistuojančius maršrutus informacinėse sistemose ir skaidrėse VMS tarybos posėdžiuose? Vilniuje NĖRA T2, T7 ar kitokių T maršrutų.
    Iš to paties kyla kitas klausimas, kodėl iki šiol nesugebate apjungti transporto numeracijos ir naudojate sovietmečio laikų atskirą numeraciją autobusams ir troleibusams? Sovietmečiu autobusų ir troleibusų parkai buvo dvi atskiros įstaigos. Dabar gi, visus maršrutus administruoja viena bendrovė, Susisiekimo paslaugos.
    Iš ir to, kyla aukščiau aprašomas nesusipratimas - kad turite du antrus, du septintus ir visus kitus maršrutus, kurie dubliuojasi tarp autobusų ir troleibusų ir patys nesusigaudote, kaip juos žymėti. Vietoj to, kad padaryti normalią vientisą numeraciją, susigalvojate neegzistuojančius T maršrutus ir dar skelbiate juos viešai (nors spalvotame ekrane troleibusų skaičiai gali būti ir yra žymimi kita spalva).
    Paskutinis klausimas: jau šiandien vilniečiai yr ypač miesto svečiai turi bandyti atskirti transporto priemones pagal elektros įrangą ant stogo (troleibusų ūsai). Kaip bus, kai atsiras autonominę ridą turintys troleibusai ir jie važiuos nuleistais “ūsais”, tada įvesite tuos kvailus T žymėjimus visur, ar sutvarkysite numeraciją kaip tai daroma išsivysčiuose šalyse, kur keleiviui neturi rupėti TP energijos šaltinis, o svarbu maršrutas?

    Lauksiu išsamių atsakymų į visus klausimus.
    PS. Gavęs nešablonišką, konkretesnį asmeninį atsakymą atsiprašau už 'durnius', kuris skirtas ne darbuotojams, o VMS ar VVT kaip įstaigoms plačiaja prasme.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.01, 07:37.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taigi parašyta kad T2, T7 yra troleibusai....
    O 7 troleibusas ir T7 troleibusas tas pats ar tik maršrutas sutampa bet laikai skiriasi?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taigi parašyta kad T2, T7 yra troleibusai....

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Špygą jums, o ne bendra numeracija. Kas tie T2 ar T7? Turbūt ilgai teks laukti tokio numerio stotelėje
    Na kodėl "Susisiekimo paslaugos"e dirba tokie idiotai..?

    Paskutinis taisė Nikas; 2024.02.17, 21:51.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Priešingai, budavo absurdas Vilniaus viešajame, kai naktiniuose galiojo tik popierinis už kapeikas perkamas. Iš kur gauti tų kapeikų naktį? Aišku dabar pačių naktinių nelikę

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nevienareikšmiška.

    ----
    Galimybė gauti grynųjų pinigų ir jų priėmimas

    Grynieji pinigai yra mokėjimo priemonė, kuria siūlomas momentinis atsiskaitymas vykdant tiesiogines operacijas be jokios techninės infrastruktūros. Tai vis dar vienintelė pinigų, kuriuos asmenys gali tiesiogiai turėti, forma. Todėl ir toliau turėtų būti galima jų gauti ir jie turėtų būti priimami plačiu mastu.
    https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...EX:52020DC0592
    ----

    Bet paskaitykite visą tą 7 straipsnį. Tai suvelta pliurpalynė, nes jo pradžioje dėstoma kažkokia filosofija ir teigiama, kad grynieji tik „turėtų“ išlikti kaip atsiskaitymo galimybė, o toliau išrutulioja, kad pagal kažkokias rekomendacijas jie yra PRIVALOMI.
    Tipiškas atsakomybės vengiančio buiurokrato darbelis – parašyti taip, kad kiekvienas suprastų skirtingai.
    Tai matyt Lietuvos Bankas ir traktuoja taip, kaip jam patogu. O vokiečiai reglamentuoja visiškai atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    O kodėl manote, kad paslaugos teikėjas atsiskaitant kortele gali nustatyti jūsų tapatybę?
    Nelabai supratau klausimo... Ir kodėl tai turi būtinai daryti paslaugos teikėjas?

    Techniškai tai absoliučiai įmanoma.

    Komentuoti:

Working...
X