Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Skirtingai nuo Gėlių g. čia “ūsų” kilnojimas galėtų sukelti eismo nesklandumų. Taip pat nėra posūkio važiuojant nuo Vingis st.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dėja, bet ne, po Islandijos st. troleibusai važiuoja be sustojimų iki pat Algirdo st.
Man labiau keista apylanka pas A21, važiuoja per Sodų g. neužsukdamas prie Stoties nors realiai galėtų taip pat naudotis Tauro g.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Rytais žmonės važiuoja į darbą, todėl esminis dalykas Stotis -> Titnago g.
Vakarais žmonės važiuoja iš darbo, todėl čia reikia žmonės nuvežti Titnago g. -> Stotis.
Tarpe 08.13-08.28 15 maršrute dirbs viena Škoda 32Tr, kiti troleibusai kaip suprantu bus tie patys Solaris Trollino 12IV.
Tuomet T16 atveža iki GVilties, kur Panerių srautą perima T4+T6+T18. O T15 mašinomis sutankinti T16 arba T15 apsukti Savanorių žiede, kaip T4 savaitgaliais.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O bus stotelė ties Vilniaus senuoju teatru ar Kalinausko g?
Jos ir dabar kiek trūksta.
Man labiau keista apylanka pas A21, važiuoja per Sodų g. neužsukdamas prie Stoties nors realiai galėtų taip pat naudotis Tauro g.
Komentuoti:
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimą
Na, sutinkti galima. Bet vat įdomu, kodėl iš stoties jie važiuos iki gerosios vilties žiedo? Juk Žemaitės gatvėje kabo kontaktinio tinklo posukis į Savanorių pr. centro link.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Rytais žmonės važiuoja į darbą, todėl esminis dalykas Stotis -> Titnago g.
Vakarais žmonės važiuoja iš darbo, todėl čia reikia žmonės nuvežti Titnago g. -> Stotis.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNuo rugpjūčio 13d.:
6 ir 12 troleibusai važiuodami link Savanorių pr. važiuos apylanka per Tauro g.
21 autobusas važiuos apylanka per Pylimo, Gėlių, Sodų , V.Šopeno, Kauno, Švitrigailos gatves
J.Basanavičiaus g. įvedamas vienpusis eismas.
Jos ir dabar kiek trūksta.
Komentuoti:
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimą
O nebūtų buvę paprasčiau tuos du parkinius reisus leisti nuo Titnago g.? Dabar tie du parkiniai ratais važinės.
Vakarais žmonės važiuoja iš darbo, todėl čia reikia žmonės nuvežti Titnago g. -> Stotis.
Tarpe 08.13-08.28 15 maršrute dirbs viena Škoda 32Tr, kiti troleibusai kaip suprantu bus tie patys Solaris Trollino 12IV.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO tai gražins KT į Trakų g ar ne?
Visi darbai vyks J. Basanavičiaus g. atkarpoje trumpam liečiant sankryžą su Pylimo g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Šiaip turiu vieną variantą, kad bus nukabintas KT sankryžoje su Pylimo g., dėl to troleibusai be AE turės važiuoti apylanka. Kadangi darbai sankryžoje su Pylimo g. numatyti iki 2025.08.28 spėju, kad KT grąžins iki Rugsėjo 1d.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPanašu, kad JUDU darbuotojai šiandien turi gerą nuotaiką. Atsakymą į užklausą sulaukiau per kelias valandas, nors terminas buvo iki 2025.08.14.
Mano užklausa:
Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.
Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.
Koks pasiūlymas?
Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.
Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.
Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.
Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).
Atsakymas:
Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.
Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.
Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTik nesuprantu, kodėl 15-as troleibusas į parką važiuos per Kauno gatvę, Savanorių prospektą (tiksliau du grafikai, o trečias vyks įprasta trasa)
Komentuoti:
-
Tik nesuprantu, kodėl 15-as troleibusas į parką važiuos per Kauno gatvę, Savanorių prospektą (tiksliau du grafikai, o trečias vyks įprasta trasa)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nuo rugpjūčio 13d.:
6 ir 12 troleibusai važiuodami link Savanorių pr. važiuos apylanka per Tauro g.
21 autobusas važiuos apylanka per Pylimo, Gėlių, Sodų , V.Šopeno, Kauno, Švitrigailos gatves
J.Basanavičiaus g. įvedamas vienpusis eismas.
Komentuoti:
-
Panašu, kad JUDU darbuotojai šiandien turi gerą nuotaiką. Atsakymą į užklausą sulaukiau per kelias valandas, nors terminas buvo iki 2025.08.14.
Mano užklausa:
Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.
Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.
Koks pasiūlymas?
Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.
Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.
Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.
Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).
Atsakymas:
Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.
Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.
Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTas punktas taip pat turi būti pakeistas, nes TP užimtumas yra interpretuojamas dalykas. Vairuotojai neturi interpretuoti taisyklių ir daryti išvadų. Visada atidaromos visos durys ir tiek. Atsiras durų mygtukai kaip vakaruose, galės nieko nedaryti.
Komentuoti:
-
Tas punktas taip pat turi būti pakeistas, nes TP užimtumas yra interpretuojamas dalykas. Vairuotojai neturi interpretuoti taisyklių ir daryti išvadų. Visada atidaromos visos durys ir tiek. Atsiras durų mygtukai kaip vakaruose, galės nieko nedaryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: