Parašė Karoleo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Būtent pagal atstumą ir reikia lyginti. Jeigu Vilniuje apsigyvenus Pilaitės pakraštyje, norima Centrą pasiekti per tiek pat laiko, kiek užtrunka kelionė Varšuvoje nuo taško esančio 5 km iki centro, tai visiškas absurdas. Stebuklų nebūna ir VT raketiniu kuru varomo neturėsime. Ir tai ne VT kaltė, kad gyvenant miesto pakraštyje (ar Vakarų Europos standartais užmiestyje) bandoma įsivaizduoti, kad gyveni vos ne centre ir pagal tai kelti reikalavimus.
O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau
Bet siūlau tiesiog likti prie savo nuomonių, nes laiko diskusijoms aš neturiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pagal atstumą lyginti nekorektiška, reikia lyginti pagal standartinį rajoną, kuriame gyvena medianinis gyventojas. Nes viena iš VVT šūdinimo priežasčių yra miesto išsitempimas į visas puses, normaliuose miestuose žmonės gyvena kompaktiškiau. Jūs davėte pavyzdį, aš irgi duosiu pora pavyzdžių (tris kartus mažesniame mieste, primenu).
Vilnius:
[išėmiau paveiksliukus]
Varšuva:
[išėmiau paveiksliukus]
Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
O šiaip tamstos pateiktas pvz. labai gerai argumentuoja tą ką ir norėjau pasakyti. Atsižvelgiant į faktą, kad Varšuvoje pasirinkti taškai esantys mažesniu atstumu ~1,5-2km (sprendžiu pagal ėjimo laiko skirtumą) ir dar prie vienos ašinės gatvės su tramvajumi, o Vilniuje pasirinkti atsitiktiniai taškai neturintys tiesioginio susisikimo. Tai suvienodinus sąlygas, turbūt turėtume ~40min kelionę Varšuvoje (paminėtoje kaip puikaus VT pvz.) ir 44-46 min kelionė Vilniuje, kuris vis paminimas kaip turintis tragišką VT. Penkių minučių skirtumas tikrai nėra labai esminis ir nepadaro VT labai prastu. Dažnai lyginimas būna neobjektyvus, nes įsivedus objektyvius parametrus, paaiškėja, kad visgi tas VT nėra toks prastas. Ir juo nesinaudojama kasdieninėmis kelionėmis tikrai ne todėl, kad užtruktų kelionė 5 min ilgiau
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dėl stovėjimo, tai mano pasirinkimas.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu dėl laiko, tai 30-40 minučių bet kuriame iš išvardintų miestų, tame tarpe ir Vilniuje, trunka kelionė nuo gyvenamojo rajono esančio ~7-8 km atstumu nuo kažkokio taško centre.
Vilnius:
Varšuva:
Čia aišku galima kabinėtis, lyginti skirtingus rajonus, ginčytis kas turi ir kas neturi prieigą prie metro, bet galit manim patikėti kaip sumoje kelis mėnesius pragyvenusiu Prahoje - transportuotis ten yra kur kas greičiau ir paprasčiau nei Vilniuje. Apie komfortą patyliu.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet tas naktinio minėjimas yra toks "razinų rankiojimas". Tikrai ne dėl to nesirenkamas VT kasdieninėms kelionėms, kad kartais naktimis tenka kviestis Bolta. Nes jeigu kviečiamas Boltas, tai jau akivaizdu, kad dėl objektyvių priežasčių nevažiuota automobiliu.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš Varšuvoje, o juo labiau Prahoje tikrai važiuodamas į centrą/senamiestį nevažiuosiu automobiliu. Ir ne todėl, kad mane galės vešti autobusas su patogesnėmis sėdynėmis.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aišku piko metu mes pralošime, bet tikrai ne todėl savaitgaliais į renginius Vilniaus centre visi grūdasi automobiliais, kai per panašų laiko tarpą atvažiuotų autobusu.
Bendrai, aš jus išgirdau ir supratau, bet ties tuo diskusiją norėčiau baigti (išvažiuoju savaitgaliui). Aš lieku prie savo nuomonės - mūsų VT lyginant su VT vakarais yra visiškai nekoks. O žiūrint į tai kad po liepos 1-os jis dar ir dvigubai pabrangsta (kalbu apie mėnesinį) tai iš viso darosi nekonkurencingas. Neatitinka kainos ir kokybės santykio.
Komentuoti:
-
Aš neisiu į tuos laivelius iš principo. Nenoriu palaikyti tokios savivaldybės nesąmonės už valdiškus pinigus...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pirmu etapu buvo lygtais žadėta iki Žirmūnų paplūdimio su stotele prie Šilo tilto:
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...vandens-pakaks
Tik tiek, kad nuo Verslo trikampio iki Mindaugo tilto bus įrengiamos naujos prieplaukos, o Antakalnyje ir Žirmūnuose spėju bus naudojamos esamos - gaisrinės ir Žirmūnų paplūdimio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKo labiausiai gaila, kad mūsų žiniasklaida tokia bestuburė, kad pagavo šitą "jauką" apie laivus kaip naują viešojo transporto alternatyvą, kuri tarsi kažkaip turėtų sumažinti kamščius. Na bet kai viskas ką raportuoji yra pranešimo spaudai perspausdinimas arba atstovo spaudai pakalbinimas, tai nėra ko norėti.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąO dėl patogumo tai jūs pats pasakėte, kad turite 30-40 minučių stovėti - ar tai yra normalu? Pirmas klausimas kodėl reikia stovėti (nu ok, tas pasitaiko ir vakaruose, nors kur kas rečiau), antras klausimas kur civilizuotuose miestuose reikia paprastai važiuoti 30-40 minučių. Aš per tiek ramiai sau Prahą nuo krašto iki krašto pervažiuoju, o tai yra tris kartus didesnis miestas.
Dėl stovėjimo, tai mano pasirinkimas.
Jeigu dėl laiko, tai 30-40 minučių bet kuriame iš išvardintų miestų, tame tarpe ir Vilniuje, trunka kelionė nuo gyvenamojo rajono esančio ~7-8 km atstumu nuo kažkokio taško centre.
Pvz. Vilniuje: Nuo Pilaitės, arba Pašilaičių iki Katedros aikštės. ~8,0 km atstumas. Kelionė VT (pagal Google Maps, įskaitant ėjimą iki stotelės) maždaug 35-45 min.
Varšuva: Nuo Mokotow arba Targowek iki Warszawa Centralna, kad būtų ~7,5 km atstumas, kelionė VT ~35-40 min.
Praha: Nuo Zabehlice iki centrinės stoties, kad būtų atstumas irgi apie 8,0 km, kelionė VT 38-40 min.
Nematau esminių skirtumų tarp išvardintų miestų. Aišku, jeigu Prahoje važiuosi 4km atstumą, o Vilniuje 9 km, tai natūralu, kad laikas kelionei labai skirsis.
Su naktiniu transportu - pirmiausiai, jis yra dabar, vos tik gal mėnesį ir ne faktas kad išliks sekančioje mero kadencijoje. Kiek kartų jis jau buvo įvestas ir atšauktas? Antra - jis važinėja tik savaitgaliais ir kitomis dienomis sveiki atvykę į Boltą, trečia - jis yra faktiškai skirtas grįžti tik iš centro. Sutinku, tai yra labai didelis žingsnis pirmyn, bet kol įsigalios teigiami jo efektai turi praeiti dešimtmetis, kad visi prie to įprastų ir prisiderintų savo įpročius.
Todėl lyginant mūsų VT su Prahos ar Varšuvos negalima kalbėti vien apie VT, reikia kalbėti apie visą ekosistemą - VT, taksai, užmiestinis transportas, etc.
Bet pagrindinis dalykas yra aišku, keliavimo greitis. Deja, tuo taip pat pasigirti negalime, dėl banalaus metro trūkumo. Sunku papasakoti kokį kaifą aš patiriu Varšuvoje ar Prahoje važiuodamas į centrą su metro - štai pvz, praeitą savaitgalį per Jonines buvau Varšuvoje ir apsistojau prie metro stotelės. Tiesiog nerealu, jokios mašinos nereikia (kaip atvažiavau, taip ir palikau ją nejudindamas iki pat kelionės pabaigos). Ir tas metro nuo liepos 1-os dar kainuos pigiau nei mūsų nusenusios Škodos.
Aišku piko metu mes pralošime, bet tikrai ne todėl savaitgaliais į renginius Vilniaus centre visi grūdasi automobiliais, kai per panašų laiko tarpą atvažiuotų autobusu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Atsakau čia, kad neversti temos apie parkavimą "nuo bėgių"
Kaip jau kažkada esu sakęs, reikia apsibrėžti kriterijus pagal ką vertinti VT paslaugą. Aš asmeniškai nesu susidūręs su problema, kad važiuojant VT sena byranti transporto priemonė subyrėtų ir nenuvežtų manęs iki tikslo (nors tiesa pasakius esu gana retas VT naudotojas). Tokių atvejų esu matęs, kai stovi su avariniais nebegalintis pavažiuoti autobusas/troleibusas, bet tai pakankamai retas atvejis. Todėl man, kaip turinčiam tikslą nuvažiuoti iš A į B, tai, kad važiuojant kažkas ten barška ar yra seno, sukelia tik mažą diskomfortą, bet tikrai nėra priežastis nevažiuoti. Pagrindinis objektyvus kriterijus yra važiavimo greitis. Jeigu nuveš greitai iki tikslo, tai gali atvažiuoti ir konkė - nelabai svarbu.
Dėl sėdynių sunku pakomentuoti, nes dažniausiai važiuodamas stoviu, nes elementariai man erdvėje tarp sedynių labai ankšta, todėl iš esmės 30-40 min kelionėje man pastovėti nesudaro jokių problemų. Todėl sėdynių patogumas/nepatogumas irgi labai abejotinas ir subjektyvus kriterijus. Nes pvz. miestuose su metro sistemomis, esant kiek didesniam keleivių skaičiui, išvis gana retas atvejis kai pavyktų rasti laisvą vietą atsisėsti. Turbūt dėl to niekas nesakys, kad metro yra pati prasčiausia VT rūšis, nes sėdynių mažai ir jos nepatogios (pvz. Berlyne tai išvis kaip ant suolo sėdi).
Kondicionierių neveikimas vasara sutinku, kad didelis trūkumas. Bet kiek tų transporto priemonių yra, kur jie neveikia (nekalbant apie senas TP, kur bent jau langai atsidaro pakankamai plačiai). Tarp kitko pernai Varšuvoje, kai temperatūra buvo virš 30 C teko pataikyti ant tramvajaus, kuriame buvo tik mažyčiai atveriami langai ir neveikė AC. Tai po dviejų stotelių išlipau laukti kito, nes buvo neįmanoma važiuoti. Prieš dvi savaites Venecijoje irgi teko pasivažinėti autobusu be AC, kai buvo +30 laipsnių. Tai tokių dalykų pasitaiko visur, aišku priklauso nuo mąstelio.
Jeigu neteko matyti, tai pas mus irgi važiuoja savaitgaliais naktiniai autobusai. Bet čia vėlgi sukergiama viskas į krūvą. Tikrai žmonės ne dėl to važiuoja į darbą ir iš darbo piko metu automobiliu, nes matai po 23:30 nėra autobuso. Jeigu kažkam naktį reikia važiuoti į darba/ iš darbo ir nėra VT, tai viskas suprantama, kad jie važiuos kitaip, bet čia ne kritinė masė.
Šiaip daug subjektyvumo yra tokiuose lyginimuose tarp skirtingų miestų. Tačiau kažkaip dažnai matau mėginimą "nusodinti" Vilniaus VT su įvairiais argumentais, kurie tinka kažkokioms išskirtinėms situacijoms, bet ne kasdieniam keliavimui. Šiaip Varšuvos VT didžiausias pliusas yra traukinių integracija ir galbūt bilieto kaina. Visa kita, tai nieko išskirtinio. Pernai teko berods 5 savaitgalius būti Varšuvoje ir gana nemažai pasinaudoti jų VT. Tai nepasakyčiau, kad ten kažkokie stebuklai, kurie skatintų atsisakyti automobilio ir naudotis tuo viešuoju transportu. Vakare sėdint tramvajuje, kuris važiuoja dviratininko greičiu beveik tuščia gatve ir stoviniuoja prie kiekvieno šviesoforo, nesuteikia daug optimizmo ir noro juo važiuoti
Supratau jus, bet mano gero VT kriterijai nuo jūsiškio šiek tiek skiriasi. Pirmiausiai, man (kaip ir daugumai, spėju) yra svarbu kad lyjant ant tavęs nesipiltų vanduo per kiaurą lango rėmą (kas vyksta pastoviai senose Škodose) O dėl patogumo tai jūs pats pasakėte, kad turite 30-40 minučių stovėti - ar tai yra normalu? Pirmas klausimas kodėl reikia stovėti (nu ok, tas pasitaiko ir vakaruose, nors kur kas rečiau), antras klausimas kur civilizuotuose miestuose reikia paprastai važiuoti 30-40 minučių. Aš per tiek ramiai sau Prahą nuo krašto iki krašto pervažiuoju, o tai yra tris kartus didesnis miestas.
Dėl kondicionierių tai visur aišku visko pasitaiko, bet kur vakaruose tai išimtis, pas mus tai yra taisyklė.
Su naktiniu transportu - pirmiausiai, jis yra dabar, vos tik gal mėnesį ir ne faktas kad išliks sekančioje mero kadencijoje. Kiek kartų jis jau buvo įvestas ir atšauktas? Antra - jis važinėja tik savaitgaliais ir kitomis dienomis sveiki atvykę į Boltą, trečia - jis yra faktiškai skirtas grįžti tik iš centro. Sutinku, tai yra labai didelis žingsnis pirmyn, bet kol įsigalios teigiami jo efektai turi praeiti dešimtmetis, kad visi prie to įprastų ir prisiderintų savo įpročius.
O šiaip, tą apie ką jūs kalbate apie kritinę masę yra žinoma IT problematika, įvardinama žodžiais 70/30, t.y. iš tyrimų yra žinoma kad 70 proc. naudotojų sistemose naudoja vos 30 proc. funkcijų, dėl ko kyla pagunda suprogramuoti 30 proc. funkcijų ir susižerti 70 proc. naudotojų. Problema tame, kad tie 30 proc. funkcijų visiems naudotojams yra skirtingos. Pritaikant tą problematiką VT - vienam tai 95 proc. važinėjimas darbas-namai, bet tuos 5 proc. jam reikia vėlai grįžti ketvirtadienio naktį iš kino. Kitam - 90 proc. darbas-namai, bet savaitgaliais jis važiuoja į kokį Salaspilį pas močiutę (su mūsų afigienu tarpmiestiniu transportu). Todėl lyginant mūsų VT su Prahos ar Varšuvos negalima kalbėti vien apie VT, reikia kalbėti apie visą ekosistemą - VT, taksai, užmiestinis transportas, etc.
Bet pagrindinis dalykas yra aišku, keliavimo greitis. Deja, tuo taip pat pasigirti negalime, dėl banalaus metro trūkumo. Sunku papasakoti kokį kaifą aš patiriu Varšuvoje ar Prahoje važiuodamas į centrą su metro - štai pvz, praeitą savaitgalį per Jonines buvau Varšuvoje ir apsistojau prie metro stotelės. Tiesiog nerealu, jokios mašinos nereikia (kaip atvažiavau, taip ir palikau ją nejudindamas iki pat kelionės pabaigos). Ir tas metro nuo liepos 1-os dar kainuos pigiau nei mūsų nusenusios Škodos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O kad senos transporto priemonės byrančios, naujos - su nepatogiom sėdynėm (nežinau ar čia man vienam, bet negaliu ant jų sėdėti, kietas plastikas rėžiasi į nugarą), be kondicionierių, perpildytos, neturinčios išskirtų juostų, važinėjančios retai, trumpai (Varšuvoje, pvz, savaitgaliais metro važinėja iki 3h ryto, o kaip pas mus su važinėjimu naktį?) tai čia kaip suprantu, dogmos? Aš net nenoriu apie tai samprotauti, lyginti VVT su Varšuva ar Praha yra tolygu gulinčio mušimui.
Kaip jau kažkada esu sakęs, reikia apsibrėžti kriterijus pagal ką vertinti VT paslaugą. Aš asmeniškai nesu susidūręs su problema, kad važiuojant VT sena byranti transporto priemonė subyrėtų ir nenuvežtų manęs iki tikslo (nors tiesa pasakius esu gana retas VT naudotojas). Tokių atvejų esu matęs, kai stovi su avariniais nebegalintis pavažiuoti autobusas/troleibusas, bet tai pakankamai retas atvejis. Todėl man, kaip turinčiam tikslą nuvažiuoti iš A į B, tai, kad važiuojant kažkas ten barška ar yra seno, sukelia tik mažą diskomfortą, bet tikrai nėra priežastis nevažiuoti. Pagrindinis objektyvus kriterijus yra važiavimo greitis. Jeigu nuveš greitai iki tikslo, tai gali atvažiuoti ir konkė - nelabai svarbu.
Dėl sėdynių sunku pakomentuoti, nes dažniausiai važiuodamas stoviu, nes elementariai man erdvėje tarp sedynių labai ankšta, todėl iš esmės 30-40 min kelionėje man pastovėti nesudaro jokių problemų. Todėl sėdynių patogumas/nepatogumas irgi labai abejotinas ir subjektyvus kriterijus. Nes pvz. miestuose su metro sistemomis, esant kiek didesniam keleivių skaičiui, išvis gana retas atvejis kai pavyktų rasti laisvą vietą atsisėsti. Turbūt dėl to niekas nesakys, kad metro yra pati prasčiausia VT rūšis, nes sėdynių mažai ir jos nepatogios (pvz. Berlyne tai išvis kaip ant suolo sėdi).
Kondicionierių neveikimas vasara sutinku, kad didelis trūkumas. Bet kiek tų transporto priemonių yra, kur jie neveikia (nekalbant apie senas TP, kur bent jau langai atsidaro pakankamai plačiai). Tarp kitko pernai Varšuvoje, kai temperatūra buvo virš 30 C teko pataikyti ant tramvajaus, kuriame buvo tik mažyčiai atveriami langai ir neveikė AC. Tai po dviejų stotelių išlipau laukti kito, nes buvo neįmanoma važiuoti. Prieš dvi savaites Venecijoje irgi teko pasivažinėti autobusu be AC, kai buvo +30 laipsnių. Tai tokių dalykų pasitaiko visur, aišku priklauso nuo mąstelio.
Jeigu neteko matyti, tai pas mus irgi važiuoja savaitgaliais naktiniai autobusai. Bet čia vėlgi sukergiama viskas į krūvą. Tikrai žmonės ne dėl to važiuoja į darbą ir iš darbo piko metu automobiliu, nes matai po 23:30 nėra autobuso. Jeigu kažkam naktį reikia važiuoti į darba/ iš darbo ir nėra VT, tai viskas suprantama, kad jie važiuos kitaip, bet čia ne kritinė masė.
Šiaip daug subjektyvumo yra tokiuose lyginimuose tarp skirtingų miestų. Tačiau kažkaip dažnai matau mėginimą "nusodinti" Vilniaus VT su įvairiais argumentais, kurie tinka kažkokioms išskirtinėms situacijoms, bet ne kasdieniam keliavimui. Šiaip Varšuvos VT didžiausias pliusas yra traukinių integracija ir galbūt bilieto kaina. Visa kita, tai nieko išskirtinio. Pernai teko berods 5 savaitgalius būti Varšuvoje ir gana nemažai pasinaudoti jų VT. Tai nepasakyčiau, kad ten kažkokie stebuklai, kurie skatintų atsisakyti automobilio ir naudotis tuo viešuoju transportu. Vakare sėdint tramvajuje, kuris važiuoja dviratininko greičiu beveik tuščia gatve ir stoviniuoja prie kiekvieno šviesoforo, nesuteikia daug optimizmo ir noro juo važiuoti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kartais ne tas, kuris iš Rusijos atvažiavo? Jeigu jis tai jis ir apie pirmas duris kalbėjo ir net ginčijosi su kitais dėl tu pirmų durų, kad tokie veiksmai nelogiški.
Dėl nesustojimo stotelėse irgi teko girdėti. Labiausiai tai praktikuojama nuliniuose reisuose. Ten grafikas suspaustas taip, kad net jeigu labai norėsi, sustoti kiekvienoje stotelėje negalėsi be vėlavimo.
Komentuoti:
-
Ko labiausiai gaila, kad mūsų žiniasklaida tokia bestuburė, kad pagavo šitą "jauką" apie laivus kaip naują viešojo transporto alternatyvą, kuri tarsi kažkaip turėtų sumažinti kamščius. Na bet kai viskas ką raportuoji yra pranešimo spaudai perspausdinimas arba atstovo spaudai pakalbinimas, tai nėra ko norėti.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJei laiveliuose galiotų įprasti bilietai, tai dar gal ir atsirastų kažkas, kas jais naudotųsi commutinant. Nu bet...
https://judu.lt/keleivinis-vandens-t...uojami-rygoje/
Įdomiausia, kad pramoginių laivelių juk buvo ir iki šiol. Čia tiesiog miestas sugalvojo įeiti į privačią rinką, kažkodėl pavadinęs tai viešuoju transportu.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Jei laiveliuose galiotų įprasti bilietai, tai dar gal ir atsirastų kažkas, kas jais naudotųsi commutinant. Nu bet...
Elektrinis viešasis transportas vandeniu bus integruotas į bendrą viešojo transporto sistemą, kurią organizuoja JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) – keleiviai galės naudotis įprastomis JUDU/Vilniečio kortelėmis, bilietus įsigyti programėle m.Ticket, JUDU savitarnoje ar bekontakčiu būdu laive. Įprasto 90 minučių elektroninio bilieto kaina sieks 3 eurus, o bilietą perkant laive – 4 eurus. Laivo bilietų prekyba planuojama pradėti jau netrukus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dananasas Rodyti pranešimą
per tiktoką vienas vvt vairuotojas atsakė man, kad leidžiama apskritai nestoti stotelėje, jeigu niekas nenori išlipti ar įlipti, pvz. atvejuose kai veluoji (be skirtumo ar pagal pareikalavimą ar ne). tačiau minėjo, kad neveluojant taip neverta daryti, ypač kaimuose, nes gausis, kad aplenksi grafiką ir tiek.
taipogi sakė, kad bauduoja tiktais jeigu praleidi stotelę ir kažkas norėjo įlipti arba išlipti. tai čia vairuotojas misinformuotas skaitosi ar kaip?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dananasas Rodyti pranešimą
per tiktoką vienas vvt vairuotojas atsakė man, kad leidžiama apskritai nestoti stotelėje, jeigu niekas nenori išlipti ar įlipti, pvz. atvejuose kai veluoji (be skirtumo ar pagal pareikalavimą ar ne). tačiau minėjo, kad neveluojant taip neverta daryti, ypač kaimuose, nes gausis, kad aplenksi grafiką ir tiek.
taipogi sakė, kad bauduoja tiktais jeigu praleidi stotelę ir kažkas norėjo įlipti arba išlipti. tai čia vairuotojas misinformuotas skaitosi ar kaip?
Dėl nesustojimo stotelėse irgi teko girdėti. Labiausiai tai praktikuojama nuliniuose reisuose. Ten grafikas suspaustas taip, kad net jeigu labai norėsi, sustoti kiekvienoje stotelėje negalėsi be vėlavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: