Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

    Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.



    Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?
    Visų pirma:
    Pagal kontaktą aptarnauti tą maršrutą gali tik KAUTRA.
    Visų antra:
    VVT neturi nei 10, nei 12n elektrinių autobusų ir artimiausius metus neturės. O jeigu VVT dirbtų ten 1-2 reisais tai vis tiek pažeistų sutarties aprašą, kas reiškia, kad galima nutraukti vežėjo darbą dėl sąlygų nesilaikymo.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?

    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
    Ta pati situacija ir kitose Kautros mikriukų maršrutuose.Pvz.: girdėjau, kad ryte, norint iš Zujūnų įlipti į 118 Pilaitės link, turi važiuot į priešinga pusę iki žiedo Pašilaičiuose ir lipti į 118 ten, nes kitaip tiesiog netilpsi.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
    O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
    Gal VVT galėtų tuos kelis reisus, kai srautai didžiausi, aptarnauti dviašiais autobusai, jeigu Kautra pagal sutartį negali?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?

    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl
    Tam, kad paleisti didesnės talpos TP iš pradžių ją reikia įsigyti. Kadangi pagal sutartį numatyti tik elektriniai, transporto priemonė turi būti elektrinė.
    O pirkti autobusą dėl vieno reiso na sakykim tiesiai, nėra logikos.
    Todėl variantas kai vieną reisą važiuoja traukinuku yra visai priimtinas.
    Talpa 2 kartus didesnė kai to reikia, investicija kainuoja paklaidos ribose.

    O vairuotojams bus nurodymas laikytis kartu, jeigu antras atsilieka, pirmas laukia.

    Man labiau įdomu kas ten nuo spalio 20, nes pagal JUDU bus daugiau pakeitimų

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Labai geras pavyzdys yra T7 ir T18 dažniausiai šie maršrutai važiuoja kartu. Sietyno st. (į perkūnkiemį) vakarais būna pilna žmonių. Pirmas atvažiuoja 7, už sankryžos stovi 18. Beveik visi sulipa į 7, kad vos užsidaro durys. 18 važiuoja pustuštis. Taip bus ir su 119.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
    Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?
    Čia yra rizika, kad nemažai daliai pasirodys tas vėlesnis reisas kiek patrauklesnis, tada pirmasis nuvažiuos pustustis, o į sekantį vėl bus sunkiai telpama. Geriausia tada važiuoti dviem vienu metu, kad keleiviai matydami užimtumą pasiskirstytų tarp transporto priemonių. Juo labiau tas minimalus tarpas daug naudos neduos, bet gali pridaryti žalos.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Kaune taip yra su 44 maršrutu. Ryte kelis ratus važiuoja po 2. Ankščiau taip buvo ir 19, 67 iki kol paleido didelės talpos autobusus.
    Vairuotojai stengiasi važiuoti kartu, jei antras atsilieka, tai dažniausiai pirmas palaukia kol pasivys.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    O tiesiog papildomai įterpti papildomą transporto priemonę su savo tvarkaraščiu neįmanoma, kad ir 2-3 min. tarpu?
    Ar jie dabar kaip siulipę važiuos?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pasakyčiau, kad tiesiog sprendimas neįprastas, bet tikrai ne protu nesuvokiamas. Geležinkeliuose tai nieko naujo, kas važiuoja sukabinti riedmenys. Čia technologija to neleidžia, bet jei gerokai didesnis poreikis yra grynai kažkokiam vienam ar dviem konkretiems reisams, tai kodėl gi nepasinaudoti tokiu variantu? Sakyčiau kaip tik būtu keistokas sprendimas visą laiką varinėti didesnę transporto priemonę, jei kitu laiku tam visiškai nėra poreikio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Į mikriuką 119-ame netelpa keleiviai. Ką darom?
    a) Leidžiam normalios talpos autobusus.
    b) Kažką sunkiai protu suvokiamo.

    Kurį variantą pasirenka JUDU?
    119 maršrute darbo dienomis rytiniu reisu vienu metu kursuos du autobusai, važiuosiantys vienas po kito. Ši priemonė taikoma siekiant pagerinti kelionių patogumą ir užtikrinti, kad keleiviai galėtų patogiai įlipti net ir didžiausio srauto metu.
    https://www.facebook.com/susisiekimo...MAgu35f4u3LnFl

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Geriau už ne piko metu vėluojantį troleibusą gali būti tik ilgas sustojimas keleivių kontrolei
    Yra vairuotojų, kuriems nervai nelaiko nuo kontrolės, tai tada TP esanti brigada tampa mobiliąją.
    Vieną sykį teko matyti, kaip vairuotojas pavežėjo iki kitos stotelės paprastą brigadą. Kontrolieriai tiesiog rėkia per visą saloną “vairuotuojau, sustojam”, o vairuotojas atsako “pagal vidinę tvarką aš negaliu sustoti ne stotelėje, geros kelionės iki sekančios stotelės”.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Geriau už ne piko metu vėluojantį troleibusą gali būti tik ilgas sustojimas keleivių kontrolei

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą

    nepamenu kurioje sulčiaspaudėje, bet vairuotojas pasakojo, kad nuo pamainos pradžios negalėjo niekaip išjungti variklio.

    bandžiau parodyti kuri knopke išjungia varikli, žiūriu knopkė ni bum bum.
    Kai tik atvažiavo tie nuomuojami iš MB autobusai pirmas kelias dienas buvo vargo. Taip vadinama skubi pagalba lekiojo po visą miestą, nes vienam durys užstrigo, sugedo retardorius, kiti išjungė autobusą, o poto jis neužsivedė ir pan.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gerai, kad bent perspėja.

    Šiaip pvz ex Stockholm Man turi silpnas baterijas, dėl to nerekomenduojama išjunginėti variklį ne parko teritorijoje.
    nepamenu kurioje sulčiaspaudėje, bet vairuotojas pasakojo, kad nuo pamainos pradžios negalėjo niekaip išjungti variklio.

    bandžiau parodyti kuri knopke išjungia varikli, žiūriu knopkė ni bum bum.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Gerai, kad bent perspėja.

    Šiaip pvz ex Stockholm Man turi silpnas baterijas, dėl to nerekomenduojama išjunginėti variklį ne parko teritorijoje.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Į 3G netelpa todėl, kad jis neturi prioriteto svarbioje maršruto dalyje. Na ir VVT tiesiog neturi papildomų autobusų. Jau dabar išleidimas 24 autobusai (Vilniaus dabartinis rekordas). Reikalingas autobusų kiekis yra didesnis, bet VVT daugiau neturi. Na ir reikalingas prioritetas. Galima paimti net Prahos pavyzdį su A juostomis, dirbančiomis tik piko valandomis. Tai bet kažkiek pagelbės tam 3G. Tokia juosta galėtų atsirasti Kalvarijų g. atkarpoje nuo sankryžos su Konstitucijos pr. , per Žaliąjį tiltą ir gretimą žiedą iki pat Vašingtono aikštės. Taip pat ir Vinco Kudirkos g.
    Niekas ir netrukdo. Kintamos informacijos kelio ženklai įteisinti.
    Kitas iššūkis yra trumpas VT išleidimas į Žaliąjį tiltą. Iš pilnos stotelės ne visi spėja pasiskirstyti per juostas kol leidžiamas signalas įsijungia gretimoms juostoms. Nuėmus vieną eismo juostą ir užlaikius transportą, šis mazgas gali tapti beveik neįveikiamu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Oho net mūsų kristupą pakalbino

    O šiaip tai čia turbūt pirmas rimtesnis straipsnis kur nėra bandoma pateikti kad keliaviams viskas gerai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Yra ledkalnio postūmių o šiaip labai ironiškas tas užrašas LŪKTELK ant vėluojančių autobusų
    Į 3G netelpa todėl, kad jis neturi prioriteto svarbioje maršruto dalyje. Na ir VVT tiesiog neturi papildomų autobusų. Jau dabar išleidimas 24 autobusai (Vilniaus dabartinis rekordas). Reikalingas autobusų kiekis yra didesnis, bet VVT daugiau neturi. Na ir reikalingas prioritetas. Galima paimti net Prahos pavyzdį su A juostomis, dirbančiomis tik piko valandomis. Tai bet kažkiek pagelbės tam 3G. Tokia juosta galėtų atsirasti Kalvarijų g. atkarpoje nuo sankryžos su Konstitucijos pr. , per Žaliąjį tiltą ir gretimą žiedą iki pat Vašingtono aikštės. Taip pat ir Vinco Kudirkos g.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Vilniečiai netelpa į autobusus: „10 metų važinėjo patogiai, o dabar – pėstute“

    2025-10-04 17:00 / šaltinis: tv3.lt / aut. Deimantė Buslevičiūtė https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...stute-n1457473

    Prasidėjus mokslo metams spūsčių alinami vilniečiai susidūrė su dar viena problema – dėl visiškai pakeistų pagrindinių autobusų reisų daugybė gyventojų liko be transporto.

    Vilniečiai piktinasi, kad pakeitus maršrutus, kuriais autobusai sėkmingai važiavo metai iš metų, žmonės tiesiog fiziškai nebetelpa į viešąjį transportą (VT).

    Anot jų, prie to prisideda ir vis augantis sostinės gyventojų skaičius, tad vienintelė išeitis – tramvajus arba metro. Esą be jų po kelerių metų Vilniuje nebus įmanoma gyventi, nebent „lindėsi namuose“.

    Dabar „Fabijoniškių galas vaikšto pėstute

    “Socialiniame tinkle „Facebook“ sostinės gyventojai piktinosi rugsėjį įvestais pagrindinio VT reisų pokyčiais.

    „Pakeitė 3G maršrutą. Dabar važiuoja per Perkūnkiemį. Kadangi ilgesnis maršrutas, tai yra daugiau kur užstrigti ir autobusai – žymiai labiau perpildyti“, – pastebėjo Mantas.

    „Grąžinkit „Oro uostas–Fabijoniškės“ maršrutą. 3G nėra, paleido 5-tą, su kuriuo be persėdimo niekur nenuvažiuosi“, – skundėsi Aldas.

    Renata piktinosi, kodėl Tarandės gyventojai buvo atkirsti nuo vienintelio normalaus susisiekimo su centru.

    O Žilvinas svarstė, kokiais tyrimais ir skaičiavimais pusė Fabijoniškių ir 2 mokyklos buvo paliktos be normalaus susisiekimo.

    „3G dešimt metų važinėjo patogiai, greitai, be streso. Bet kažkam ofise gi pasidarė per daug nuobodu, tai sugalvojo: „O gal optimizuojam? Reikia gi aptarnauti naujus Perkūnkiemio gyventojus ir dar daugiau žmonių“.

    Dabar Perkūnkiemis – „laimingas“, o Fabijoniškių galas vaikšto pėstute arba sėdasi už vairo. Rezultatas: visi susigrūdę, nervuoti“, – rašė Sandra.



    Kodėl pakeitė VT reisus – bus dar pokyčių?

    Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (save tapatinanti su prekės ženklu „Judu“) nurodė, kad VT pokyčius esą lėmė gyventojų pasiūlymai ir pagrįstas keleivių srautų modeliavimas.

    Anot „Judu“ viešojo transporto organizavimo vadovo Arno Misiūno, analizės duomenys parodė, kuriose trasų dalyse VT buvo labiausiai apkrautas, o kur keleivių srautai buvo mažesni:

    „3G maršruto stotelėse – Fabijoniškių žiede ir Gedvydžių g. – keleivių srautai buvo vieni mažiausių, tuo metu 5-ojo autobuso atkarpoje nuo Perkūnkiemio iki Konstitucijos pr. dažnai fiksuoti perpildymai.“

    Todėl, jo aiškinimu, 5–ojo autobuso maršrutas buvo padažnintas, o 3G piko metu taip pat ėmė kursuoti kas 5 min.

    Skaičiuojama, kad dėl pakeistos trasos 3G papildomai aptarnaus apie 27 tūkst. žmonių – Ukmergės, Vėtrungių, Perkūnkiemio ir Gabijos g. gyventojus.

    „Kalbant apie ateitį, esame lankstūs – tvarkaraščius nuolat atnaujiname, atsižvelgdami į gyventojų pastabas ir poreikius. Artimiausiu metu planuojame patobulinimus, kad kelionės būtų dar patogesnės.

    Apie viešojo transporto tvarkaraščių pokyčius informuosime netrukus“, – pranešė A. Misiūnas.



    Vilniečiai dalijasi, kaip netelpa į autobusus

    Socialiniuose tinkluose vilniečiai gausiai išsakė savo nuogąstavimus ir pasiūlymus dėl viešojo transporto.

    Žmonės svarstė, kodėl didėjant gyventojų skaičiui sostinėje nėra smarkiai dažninami autobusų, ypač pagrindinių, maršrutai, jei jie nuolat būna perpildyti ir žmonės į juos netelpa.

    Pvz., Justinas pasidalijo, kad pačioje piko pradžioje – 16 val. – Žaliojo tilto stotelėje žmonės netelpa į autobusus, tad tenka laukti kitų, kurie dėl kamščių kursuoja ne kas 5, o kas 15 min.

    „Greitieji autobusai, kurie stovi kamščiuose“, – ironizavo vilnietis.

    Gyventojai nurodė, kad leisti VT kursuoti dažniau – ne išeitis, kadangi vėliau trys tie patys autobusai stovi kamštyje visą kelionę ir dar labiau užkemša gatves.

    Anot Kristupo, kamščiai tokiose vietose, kaip Žaliasis tiltas ar Geležinio Vilko g., niekada nesibaigs:

    „Todėl ši transporto rūšis niekada nebuvo ir niekada nebus patikima.“

    Justinas pabrėžė, kad Vilniuje yra apie 607 tūkst. gyventojų. Skelbiamės ir didžiuojamės, kad Ryga buvo nurungta ir dabar esame didžiausia Baltijos šalių sostine. Tačiau esame vienintelis Europos miestas, kur VT infrastruktūra – nevystoma.

    Vietoje to turime „laivelius“, kurie visiškai nesprendžia problemos, ir branginamus VT bilietus, kai už senuosius pigesnius, nuo spalio 1 d. nebegaliojančius bilietus gyventojai pinigų gali ir neatgauti.

    „Net Lenkijos miestai, turėdami 300 tūkst. gyventojų, sugeba tokį vystyti, mes – ne. Tačiau turime naujus autobusus ir autonominius troleibusus, kurie ne tik nepaveža krūvio, bet kartu su lengvosiomis mašinomis stovi kamščiuose.

    Ir jokios A juostos čia nepadės, jeigu viešasis prie sankryžų ir kitose vietose vis tiek įsijungia į bendrą srautą. Miesto prioritetas yra asfaltas ir automobiliai. Ir tikrai ne VT“, – rašė vilnietis.

    Vienintelė išeitis vilniečiams – tramvajus

    Internautai baiminosi, kas bus po 10 metų, kai gyventojų skaičius sostinėje padidės dar 30 ar 50 tūkst.

    Dėl to gyventojai įnirtingai siūlo pradėti svarstyti apie tramvajų, kuris talpina žymiai daugiau žmonių, yra greitesnis, nestovi kamščiuose ir per laiką miestui labai atsipirktų:

    „Gal galime iškart vystyti tinklą su perspektyva į ateitį? Jei (tramvajų – aut. past.) būtų pradėta planuoti 2016 m., tai 2026 m. jau turėtume bent vieną liniją. O dabar net nežiūrima į ateitį.“

    Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ (save tapatinančios su prekės ženklu „Judu“) viešojo transporto organizavimo vadovas Arnas Misiūnas naujienų portalui tv3.lt atskleidė, kad šiuo metu kaip tik yra atliekama išsami analizė, siekiant įvertinti naujos viešojo transporto rūšies diegimo galimybes:

    „Vertinami eismo srautai, spūstys, susisiekimo ryšiai, atliekamos galimybių studijos ir tyrimai tam, kad priėmus sprendimą dėl naujos transporto rūšies Vilniuje būtų užtikrintas jos efektyvumas ir integracija į bendrą miesto transporto sistemą.“

    Jis atskleidė, kad 1 km antžeminės tramvajaus linijos įrengimas gali kainuoti nuo 15 iki 25 mln. eurų, priklausomai nuo trasos sudėtingumo. Tačiau tikslesnė kaina paaiškės tik po išsamios galimybių studijos.

    Paklaustas, ar tai reiškia, kad vilniečiai visgi gali sulaukti tramvajaus, A. Misiūnas nurodė, kad išsamiau atsakyti galės tik gavęs studijos rezultatus.

    Jis nenurodė, kiek laiko truks ir kiek pinigų atsieis analizė dėl tramvajaus galimybių Vilniuje. Tačiau analogiška galimybių studija Kaunui pernai atsiėjo 200 tūkst. eurų ir truko apie metus.
    Yra ledkalnio postūmių o šiaip labai ironiškas tas užrašas LŪKTELK ant vėluojančių autobusų
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2025.10.06, 20:41.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Atleiskit, taip detaliai neskaičiau. Na jei keičiama talpa į didesnį dažnumą tai gal ir visai gerai, išskyrus tai kad pats 55 dubliuoja 2g didžiąją maršruto dalį. Na bet jei poreikis bus ir užsipildys autobusai, tai gal problemos ir nėra.
    Kai bus baigta Mykolo Lietuvio g. tada 55 bus nukreiptas tenai. 2G dubliavimas ženkliai sumažės, nes liks tik atkarpa Pašilaičiai - Vaivorykštės st.

    Bendrai net sąlygų neskaičius galite suprasti, kad visi autobusai ir troleibusai kursuos ne rečiau nei kas 15 min.

    Dubliavimas tai ne apie 55, o apie 16 ir 2G.
    2G dubliuoja 16 100%. Ir galima sakyti, kad 16 užpildo 2G praleistas stoteles, bet dėja. Per visą 16 maršrutą (link Pašilaičių ir link Stoties) 2G nesustoja tik 8 stotelėse (užskaičiau ir Pal. Jurgio Matulaičio bažnyčia). Realiai 2G tiesiog nusiurbia 16 srautą.

    Komentuoti:

Working...
X