Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zefyras
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.
    Dar svarbu paminėti, kad dažnai būna, kad vienoje atkarpoje kursuoja daugiau maršrutų. Tai su idealiu taktiniu tvarkaraščiu tuos išvykimus būtų galima padalinti tolygiai, jei du maršrutai važiuoja kas pusvalandį, tai stotelėje jie gali apsilankyti kas 15 min pakaitomis. (:00, :30 ir :15, :45). Jau geriau turėti mažiau maršrutų, bet daugiau transporto priemonių jose ir dažnesnius kursavimo laikus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Biškį šiaip pastebėjimas apie vieną Vilniaus VT problemą. nesusijęs su paskutinėmis diskusijomis.

    Autobusų išvažiavimas iš stotelių su įvažomis. Norėjau įkelti video iš dashcamo, bet rupūžė spėjo overwritinti, kol pasivarginau persikopijuoti failus, tai turėsit tiesiog tikėti tuo, ką sakau
    Veiksmo vieta: Gelvonų stotelė, Gelvonų g. Tipiška VT stotelė su įvažą, va čia: https://maps.app.goo.gl/vYz4B83QeZ8KpJfW8
    Autobusas rodo pusūkį, norėdamas išvažiuoti iš įvažos. Eismo intensyvumas nemažas, nors ir ne kamštis. Pro posūkį rodantį autobusą, bandantį išlįsti į eismo juostą, pravažiuoja ir jo nepraleidžia viena lengvoji mašina, antra, trečia, ketvirta, penkta, šešta, septinta... ir t.t. Aš sulėtinu, autobusas išvažiuoja. Turiu pagrindo galvoti, kad čia tikrai nėra one-off'as ir kad šita stotelė tikrai nėra kokia nors užkeikta. Vairuotojai elementariai bukai neišlėidžia autobusų iš tų įvažų, nors pagal KET privalo tą daryti.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Rašo, kad jie neturi jokių sutarčių.
    Klausiau štai ko:

    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-01-06 22-11-34.png Views:	79 Size:	79,1 kB ID:	2102110
    Rašo, kad SĮ "Susisiekimo paslaugas" pavedė komunikuoti su paspirtukų dalijimosi platformomis. Tai ir yra atsakymas, kodėl Judu.lt internetinėje svetainėje nurodomos platformos: Bolt paspirtukai, Cyclocity, Scoot 911. Tas komunikavimas kaip suprantu ir yra tarsi bendradarbiavimas.
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.01.07, 20:05.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nežinau kiek išsprendė, bet miestuose, kuriam gerai oragnizuojamas VT, nebijoma persėdimų priemiesčių maršrutuose, persėdama į talpesnį ir dažniau kursuojama trasportą artimiausiam didesniam transporto mazge

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.
    Nereikia pamiršti kad Riešė, Gulbinai ir Balsiai ir kiti jūsų paminėti rajonai yra nevaldomos suburbanizacijos pasekmė ir dažnas maršrutų užtikrinimas suburbijoje kainuoja neproporcingai daug. Nežinau, ar bent vienas miestas išsprendė suburbijos ir maršrutų dažnumo joje problemą. Geriausia būtų, kad suburbijos gyventojams išvis nereiktų į miesto centrą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Čia dar neblogiausia, ten rugsėjo 1 ar kokia lapkričio 1 gal kaip nors, blogiausia, kad apie naujų prailigintų troleibusų pirkimą jau ko gero puse metų tyla.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kadangi jau 2024 metai tai būtų įdomu sudalyvauti totalizatoriuje, ar rugsėjo 1 dieną jau važinės nauji trūlai. Anot senos info:
    Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) ir „Škoda Group“ atstovai pasirašė pirkimo laimėtojo sutartį ir pradeda naujų troleibusų gamyba. Iš viso čekai gamins 91 troleibusą su autonomine rida, pirmieji „Škoda 32Tr“ troleibusai Vilnių pasieks 2024 metų vasaros pabaigoje. Vieno troleibuso kaina – 574 990 eurų, o bendra sandorio vertė – 52,3 mln. eurų.
    Velnias slypi niuansuose - jei važinės pvz 2 tai galima bus sakyti kad jau važinėja nauji troleibusai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	nauji_mars.jpg Views:	1 Size:	907,9 kB ID:	2101803
    Dar vienas naujas maršrutas numatomas į Mačiuliškes. Tiksliau sakant, dabartinis maršrutas Nr.62 bus suskaidytas į du atskirus: Gureliai -Lazdynai ir Žemieji Paneriai - Mačiuliškės

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tai nežinoma apie planus naikinti kai kuriuos maršrutus?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    [/LIST]Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...
    Tai gi pirkimo dokumentuose pateikti tvarkaraščiai ir preliminarūs kursavimo kartai piko metu, tai visi perkami maršrutai (tiek esami, tiek nauji) piko metu kursuos 4-6 kartus, 4G - 10 kartų per valandą piko metu.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Greitas praėjimas per stops.lt tvarkaraščius ir tokia statistika:
    7 val. darbo dieną
    važiuoja 1 k./val. 17 maršrutų
    važiuoja 2 k./val 28 maršrutai
    Iš viso Vilniuje yra 86 autobusų maršrutai (atmetus greituosius ir troleibusus). Tai daugiau nei 50% maršrutų net piko metu nekursuoja bent 3 kartų per valandą. !!!! Karlai. Man atrodo, mes kalbam kalbam kokia apverktina Vilniaus VT situacija, bet net patys nesuprantam, ant kiek viskas blogai.

    Tokie maršrutai niekada nebus populiarūs, nes ne žmonės turi taikytis prie VT, o VT prie žmonių. Porą greitų minčių, iš dalies pratęsiant, ką čia kiti diskutavo:
    • Mažiems priemiesčiams galima palikti 2 k./val. dažnumą (pvz. 9, 37)
    • Dideli priemiesčiai (Riešė, Balsiai ir pan.) nusipelno 4 k./val. piko metu. Dabar situacija apgailėtina, 35, 66, 76 piko metu (7 val. ryto) kursuoja tik 1 k.
    • Miesto viduryje - min. 4 k./val. taktas, t.y. kas 15 min. Važiuojantys 1-2 k./val. maršrutai yra resursų švaistymas. Tokius maršrutus kaip 48 šalinti, jeigu negalima užtikrinti jo dažnumo.
    Tad aš labai skeptiškai žiūriu į naujų maršrutų paleidimą. Kam reikalingi dar n mašrutų, kurie nekursuoja žmogišku dažnumu...

    Pabaigai - patiko šitas atradimas. 26 maršrutas piko metu: 7:48, sekantis 9:14. Nice. Visa Riešė ir Gulbinai turi sutilpti į tą vieną midibusą. Kitiems, matyt, lieka tik paspirtukai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kodėl 89 nesusipratimas? Netgi labai eskursinis maršrutas, turistai atvykę traukiniu/autobusu už miesto VT kainą gali atlikti apžvalginę eskursiją kaip su kokiu citytour. Pats nekartą taip važinėjausi.
    Aš kalbu apie susisiekimą, o ne ekskursijas. Šiaip bet koks miesto VT, kuris važiuoja kas valandą, yra nesusipratimas.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Blogiausia, kad dabartiniai vairuotojai nenori jokių permainų, tad ir vadovybė nenorėdamą naujų streikų, konfliktų ir.t.t irgi nieko inicijuot nenorės.
    Žmonės norės permainų, jeigu jie gaus carrot. Mokytis ir mokytis iš Skandinavijos ir jų kolektyvinių sutarčių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Blogiausia, kad dabartiniai vairuotojai nenori jokių permainų, tad ir vadovybė nenorėdamą naujų streikų, konfliktų ir.t.t irgi nieko inicijuot nenorės.
    This. Situacija iš tiesų yra tiek šūdina, kad dabar viskas yra daroma vairuotojų, o ne keleivių labui prisibijant naujo streiko/pakartotinio masinio išėjimo iš darbo (dėl ko ir atsirado vairuotojų trukūmas ir kasdien atšaukiami reisai).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Blogiausia, kad dabartiniai vairuotojai nenori jokių permainų, tad ir vadovybė nenorėdamą naujų streikų, konfliktų ir.t.t irgi nieko inicijuot nenorės.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Sunku net patikėti, kad į Senamiesčio branduolį grįš VT, tegul ir Transrevio. Dabartinis 89 maršrutas į Konstitucijos pr. – kažkoks apgailėtinas nesusipratimas.
    Kodėl 89 nesusipratimas? Netgi labai eskursinis maršrutas, turistai atvykę traukiniu/autobusu už miesto VT kainą gali atlikti apžvalginę eskursiją kaip su kokiu citytour. Pats nekartą taip važinėjausi.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Deja, bet trukdo, juk buvau tau kažkada AŽ paaiškinęs visą Vilniaus tvarkaraščių problematiką




    Fun fact - noras vairuotojus ''atrašyti'' buvo viena iš VVT streiko priežasčių.


    Nesupraskit neteisingai - aš esu visom už, kad sįspui p*st protą dėl tokių nesąmonių:
    Click image for larger version Name:	22 pietus.png Views:	1 Size:	8,5 kB ID:	2101987
    Čia visiškai niekas netrukdė turėti taktą pvz. 20 ir 50 juoduose kvadratuose ir 03 ir 33 raudoname kvadrate - bet kol Lietuvoje vairuotojai bus prirašomi prie autobuso ir galios 45 minučių pietų reikalavimas, tol be papildomų autobusų pietų takto užkamšymas neįmanomas.


    Kiek suprantu, absoliuti dauguma tvarkaraščių V. Europoje (šimtuose miestų) veikia be papildomų autobusų pertraukų užkamšymams.
    Suprantu tavo argumentus. Bijoma kažką keisti, kad nesukiltų vairuotojai, o ir šiaip VVT nemoka+nenori organizuoti VT, kaip normaliose šalyse. Bet manau, kad galėtų būti kitoks sprendimas, iš dalies apeinantis pertraukų ir prisirašymo klausimus. Sugalvojau jį pernai ir nežinau, ar jis taikomas užsienio šalyse, reikėtų gal forumuose paklausinėti.

    Sprendimas būtų pertraukiamų pamainų derinimas. Du vairuotojai vairuotų po 4-4,5 val. pasikeisdami, todėl susidaro 16-18 val. nepertraukiamas važiavimas. Man atrodo, kažkas panašaus vyksta ekskursijų autobusuose ar gal net tolimojo susisiekimo autobusuose, kai aktualu nepertraukiamai važiuoti kuo ilgesnį laiką turint 2 vairuotojus.
    Sakyčiau, žiūrint į kai kurių V. Europos miestų tvarkaraščius, apie didžiajai daliai autobusų užtektų dviejų pasikeičiančių vairuotojų (t. y. 16-18 val. nepertraukiamo kursavimo, pvz. nuo 5 iki 20/22 val.) arba tik vieno vairuotojo pertraukiamu grafiku. Mažesnei daliai autobusų reikėtų dar ilgesnio nepertraukiamo kursavimo, todėl būtų galima prijungti trečią vairuotoją vakare pusinei pamainai. Esant 4 val. rėžiams, išeitų 4*5=20 val. nepertraukiamas kursavimas. Tai idealus laikas normaliam miesto VT – pvz. kursavimas nuo 4 iki 24 valandos, arba nuo 5 iki 01 valandos.

    Taigi, daugumos vairuotojų darbo sąlygos būtų analogiškos dabartinių „pertraukiamų“ vairuotojų darbo sąlygoms. Klausimas, ką daryti su tais „trečiaisiais vairuotojais“, kurie turėtų tik pusines pamainas vakare apie 20-24 valandą. Ką tik pagalvojau, kad jiems būtų galima skirti dar vieną pusinę pamainą tokiame maršrute, kuriame yra „pikinis vairuotojas“. Juk yra nemažai maršrutų, kur tik piko metu reikalingas papildomas autobusas, ir jį vairuoja vienas vairuotojas rytinio ir vakarinio piko metu (pvz. 5-9 ir 15-19 val.). Tai šito „pikinio vairuotojo“ vakarinę vairavimo dalį reikėtų paankstinti, o tada įsėstų „trečiasis vairuotojas“, kuris toliau tame pačiame maršrute pavažiuotų pusę pamainos, grįžtų į parką ir padarytų 45 min. pertrauką, o likusią pusę pamainos važiuotų kitame maršrute, kitame autobuse (kaip trečias vairuotojas). Taip būtų nušaunami du zuikiai vienu šūviu: labiau apkrauti maršrutai turėtų dažną kursavimą ne tik 5-9 ir 15-19 val., bet ilgesnę paros dalį – ir po pietų, kada mokiniams ir šiaip žmonėms dažnesnis važiavimas aktualus, t. y. 5-9 ir 12-20 val. (dažnesnis kursavimas daugumai įprastinių keleivių taptų ne išimtimi, o taisykle). Taip pat beveik neliktų „pusinių“ vairuotojų, nes daugumai susidarytų pilna darbo diena. Be to, būtų kažkokia dalis grafikų, kurie nėra pertraukiami (su 4 val. pertrauka), o būtų tik su 0:45-1 val. pertrauka.

    Tai kaip atrodytų bendras vaizdas su autobusų panaudojimu ir vairuotojų pamainomis? Mano grubus pasvarstymas: 50 % autobusų kursuotų nepertraukiamai 20 valandų, užtikrindami bazinį taktą visuose maršrutuose nuo ankstyvo ryto iki vėlaus vakaro (vairuotų du pasikeičiantys vairuotojai ir vakare trečiasis vairuotojas pusę pamainos), 50 % būtų pikiniai autobusai (vairuoja vienas vairuotojas pertraukiamu grafiku ryte ir po pietų, o minėtas trečiasis vairuotojas pratęsia važiavimą pusę pamainos). Pikiniai autobusai kursuotų 12-13,5 val per parą (irgi neblogas autobuso išnaudojimas).
    Jeigu norėtume mažiau pikinių autobusų, tai „tretieji vairuotojai“ neturėtų kur dirbti kitą pamainos pusę: tokiu atveju arba reikėtų susitaikyti, kad kažkokia dalis vairuotojų dirbs tik 4-4,5 val. per dieną, arba mažinti „trečiųjų vairuotojų“ skaičių, paliekant kažkuriuos bazinius autobusus kursuoti ne 20 val., bet tik 16 val. per parą. Nežinau, kokį procentą žmonių apsimoka įdarbinti puse etato, bet turbūt kažkiek tokių darbo vietų įmanoma ir net apsimoka užtikrinti, pvz. vyresniems vairuotojams/pensininkams, kurie norėtų prisidurti prie pensijos padirbdami 4,5 val. per dieną ir nesikeldami anksti ryte. Taip pat studentai galėtų dirbti pusines pamainas ir įvairius likučius (pvz. Niurnberge pradėjo siūlyti tramvajaus vairuotojų darbą studentams, iki 20 val. per sav.).

    Tai gal iš tikrųjų proporcijos turėtų būti tokios: 40 % autobusų važiuoja 20 val. per parą su minėtais trimis vairuotojais, 40 % autobusų yra pikiniai su dviem vairuotojais (vienas pertraukiamu + trečiojo vairuotojo pusė pamainos), likę 20 % būtų dviejų tipų: arba važiuoja nepertraukiamai 16 valandų (du vairuotojai pasikeisdami), arba tai būtų autobusas tiesiog su vienu vairuotoju 8-9 val. per parą (pertraukiamu grafiku rytinio ir vakarinio piko metu).

    Tokiai sistemai net nereikėtų įteisinti šeštadalio taisyklės (kuri Lietuvoje dar neegzistuoja, nors mano manymu ji egzistuoja Lenkijoje, Slovakijoje ir daugybėje kitų šalių, turinčių taktinius tvarkaraščius). Tačiau kai kuriuose maršrutuose, kur tvarkaraštis susidėlioja su ilgesnėmis atstovomis, vis dėlto apsimokėtų turėti pagal šeštadalio taisyklę dirbančius vairuotojus. Tuose autobusuose, kur reikia 16 val. nepertraukiamo kursavimo, būtų galima naudoti ne tik du besikeičiančius vairuotojus su pertraukiamais grafikais (4+4+4+4 val.), bet du vairuotojus su normaliomis pamainomis (8+8 val.).

    Ką manot?
    Paskutinis taisė taccido; 2024.01.07, 14:05.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    O iš kur tu esi taip tikras, kad čia tavo informacija yra teisinga, o ne 10.000 ? Kur yra tavo informacijos šaltinis?

    Pagal eilės tvarką (kuri visiems maršrutams sutampa), į Birelius nukreipiamas būtent 35, taigi Ožkiniai liks be tiesioginio susisiekimo su Kalvarijų ir Žalgirio gatvėmis. 76 lyg ir išvis buvo ketinama naikinti, kaip Balsių ir Naujanerių specialistas turėtum tą žinoti
    35 lieka pas VVT ir jis nėra konkursuojamas, o konkursuojamas yra A76, nes jis jau tokia maršruto trasa turėjo važinėti nuo 2013 metų Liepos mėn. 1 d., Būtent 76 ir konkursuoja, kad jo nenaikinti, o tik pakeisti maršrutą, nes Birelių bendruomenė prašo išsaugo A76 maršrutą ir nenaikinti jo. A35 kaip vienas kažkas iš forumiečių buvo paskelbęs power pointo išrašą tai jame buvo nurodyta, kad A35 lieka pas VVT ir važiuoja iki Žalgirio st., bet tą tiksliai sužinosim tik tada, kai bus paskelbtas tikrasis viešasis pirkimas vežėjo parinkimui ir maršrutams bus suteikti numeriai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Kad ten prasuks simboliškai, o kaip seksis Islandijos gatvėje tai net nežinau, ten juk pastoviai važinėja visokie pavežėjai, sustoja bet kaip.

    Sunkiausiai pasiekiama nuo VT maršrutų Senamiesčio dalis yra turbūt Rotušė ir Prancūzparkis, bet ten su kilpiniu eismu labai sunku kažką prasukti. Apskritai maršrutas būtų naudojamas, jis turėtų kursuoti bent kas 15 minučių, o ne kartą į valandą, kaip 89. Tai prasmingiausia būtų paleisti kokį nors midibusų maršrutą atkarpoje Halės turgus - Rotušė - Vokiečių g. - Pylimo g., į abi puses, o ne sukinėti kažkokiais ratais pro Subačiaus kalną. Taip pat 10 maršrutą paleisti į Gedimino prospektą, nes Žygimantų gatvėje jis net nesustoja.
    Ilgą laiką Žygimantų gatvėje buvo stotelė. Nesuprantu, kodėl ją panaikino.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Sunku net patikėti, kad į Senamiesčio branduolį grįš VT, tegul ir Transrevio. Dabartinis 89 maršrutas į Konstitucijos pr. – kažkoks apgailėtinas nesusipratimas.
    Kad ten prasuks simboliškai, o kaip seksis Islandijos gatvėje tai net nežinau, ten juk pastoviai važinėja visokie pavežėjai, sustoja bet kaip.

    Sunkiausiai pasiekiama nuo VT maršrutų Senamiesčio dalis yra turbūt Rotušė ir Prancūzparkis, bet ten su kilpiniu eismu labai sunku kažką prasukti. Apskritai maršrutas būtų naudojamas, jis turėtų kursuoti bent kas 15 minučių, o ne kartą į valandą, kaip 89. Tai prasmingiausia būtų paleisti kokį nors midibusų maršrutą atkarpoje Halės turgus - Rotušė - Vokiečių g. - Pylimo g., į abi puses, o ne sukinėti kažkokiais ratais pro Subačiaus kalną. Taip pat 10 maršrutą paleisti į Gedimino prospektą, nes Žygimantų gatvėje jis net nesustoja.

    Komentuoti:

Working...
X