Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Kas vėl vyksta? Stops.lt matau, kad prie dalies maršrutų rašoma, kad tam tikri reisai nevažiuoja, rytojui apskritai yra įkelti laikini tvarkaraščiai. Trūksta autobusų ar vairuotojų?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    A33 gal tik praeitą vasarą buvo susitvarkęs, karantino, po karantino ir streiko metu žiauriai neaiškiai važinėdavo, nei su stops.lt, nei su stotelių tvarkaraščiais nesutapdavo atvykimo/išvykimo laikai.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    114 irgi pastoviai neatvaziuoja, ypac maziau populiariais laikais anksti ryte ar velai vakare

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    O, tas pats 33 autobusas, kurio ne taip seniai teko bergždžiai laukti šaltyje. Pasirodo, ne vienas toks atvejis. Gal skaičiuoja, kad mažiau populiarus maršrutas, tai galima aukoti, kai pritrūksta autobusų?

    Ir ne tik šitas maršrutas: šįryt eidamas pro 73 autobuso stotelę Naujamiestyje, dar spėjau nugirsti, kaip mama su dukra pasidavė su žodžiais „kaip važiuoti, kai neatvažiuoja“, ir patraukė kitos stotelės bei kito maršruto ieškoti (spėju).

    O turbūt juokingiausia, kad neatvažiavo (ar bent 5-10 minučių vėlavo) 7.42 autobusas, o stops.lt nurodyta, kad „šiandien reisai nebus vykdomi šiais laikais: 9:43“. Žodžiu, ne tvarkaraštis, o nesusipratimas kažkoks.
    Paskutinis taisė Kecal; 2024.01.22, 08:22.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Vilnietė pasigedo neatvažiuojančių autobusų: „Apie kokį persėdimą į viešąjį transportą galime kalbėti, kai jo nėra?“ | LRT.lt

    Vietoj autobuso – keliskart brangesnė kelionė su pavežėju. Su tokia realybe teigė susidūrusi vilnietė, dirbanti kiek nuo sostinės centro nutolusiame Gurių mikrorajone. LRT GIRDI istorijos herojė gūžčiojo pečiais ir klausė, kur pastaruoju metu dingo viešasis transportas. JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugų“) atstovai pripažino, kad autobusai rečiau kursavo ir dėl sudėtingų orų sąlygų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Nevisai taip. Stokholmas su priemiesčiais, kuriuose beje gyvena daugiau nei 1,5 daugiau gyventojų nei pačiame mieste, jau tada turėjo virš 1 mil. gyventojų ir beje pirmoji linija buvo grynai priemiestinė. O tarpmiestinio metro pavyzdžių irgi galima būtų rasti daug, pavyzdžiui Fiurtas-Niunbergas. Vilnius skirtingai nei daugelis Europis miestų neturi didelių priemiesčių, nebent Lentvaris-Trakai, bet ir tos krypties gyventojų skaičius tik apie 3-4% Vilniaus miesto gyventojų skaičiaus. Kai to pačio Klužo priemiesčiuose gyventa beveik tiek pat kiek ir mieste.
    Dėl Stokholmo klydau, tačiau Oslo pirma požeminė linija buvo atidaryta 1928, kai mieste gyveno panašiai, kiek Cluj. Yra daugiau miestų, kuriuos galima naudoti kaip pavyzdžius.

    Cluj metropolyje, beje, gyvena apie 425 tūkstančių žmonių. 100km. spinduliu nelabai randu kažkokių miestų (skirtingai nei Vilniaus atveju):
    https://en.wikipedia.org/wiki/Cluj-N...ropolitan_area

    Tad tai yra (be jokios abejonės) miesto projektas.

    O prie ko priemiesčiai tai nelabai supratau - Vilniuje pirma reikia rimtu transportu sujungti tankiai apgyvendintas miesto zonas. Iki priemiesčių pajunginėjimo (vakarų Europos stiliumi) mums dar koks pusšimčio metų statybų pačiame mieste.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.01.18, 21:00.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Metro nėra skirtas tarpmiestiniam transportui, tam yra skirti traukiniai. Metro yra urbanizuotos teritorijos transportas, skirtas miesto plėtrai, kuri Vilniuje jau yra įvykus. Stockholmas beje, savo metro irgi pradėjo statyti kai buvo panašaus dydžio kaip Cluj, kaip ir daug kitų miestų.
    Nevisai taip. Stokholmas su priemiesčiais, kuriuose beje gyvena daugiau nei 1,5 daugiau gyventojų nei pačiame mieste, jau tada turėjo virš 1 mil. gyventojų ir beje pirmoji linija buvo grynai priemiestinė. O tarpmiestinio metro pavyzdžių irgi galima būtų rasti daug, pavyzdžiui Fiurtas-Niunbergas. Vilnius skirtingai nei daugelis Europis miestų neturi didelių priemiesčių, nebent Lentvaris-Trakai, bet ir tos krypties gyventojų skaičius tik apie 3-4% Vilniaus miesto gyventojų skaičiaus. Kai to pačio Klužo priemiesčiuose gyventa beveik tiek pat kiek ir mieste.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Turbūt ir šalies dydis duoda savo, didesnė šalis gali drąsiau įkišt kur nors milijardą. Cluj nors ir nėra didelis miestas (300-400k), bet svarbiausias miestas ne tokiam ir užkampy, Transilvanijos regione, kur gyvena (-o) įvairios europinės tautos rumunai, vengrai, vokiečiai. Rumunija bendrai yra tokia runner up didžioji Vidurio Rytų Europos šalis po Lenkijos.
    Lietuva elgiasi atsargiau, reikia tolygiai skirstyt lėšas po visą šalį, nedideli miestai, santykinai maža ekonomika (už Vilniaus ribų), o kiekvienam tolygiai paskirsčius ne daug ir lieka.
    Galų gale mūsų geopolitika sudėtingesnė, reikalinga skirti daugiau lėšų šalies saugumo užtikrinimui.

    Vis tik galų gale viską lemia finansavimas. Didesnis finansavimas daugiau mažiau lemia geresnę kokybę.
    Metro nėra skirtas tarpmiestiniam transportui, tam yra skirti traukiniai. Metro yra urbanizuotos teritorijos transportas, skirtas miesto plėtrai, kuri Vilniuje jau yra įvykus. Stockholmas beje, savo metro irgi pradėjo statyti kai buvo panašaus dydžio kaip Cluj, kaip ir daug kitų miestų.

    Rumunija turi sieną su Moldova, kurioje bazuojasi Rusijos armija ir leidžia gynybai nesmarkiai mažiau nei Lietuva procentaliai.

    Baigiam maitinti automarozus durnais pasiteisinimais.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Bet juk pavaduojačios transporto priemonės taip pat turėtų būti pilnai aprūpintos komposteriais?
    Iki šiol taip ir buvo, pvz. galit atkreipt dėmesį į troleibusų vairuotojo kabiną – jei ji sumažinta, t. y. iš tų laikų, kai buvo laipinimas pro priekį ir buvo praplatinimas keleiviams lipti per abejas duris – tai tokie troleibusai yra tik atsarginiai. Juose senieji komposteriai sumontuoti, vadinas turėjo ir naujus sudėt.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?
    Turbūt ir šalies dydis duoda savo, didesnė šalis gali drąsiau įkišt kur nors milijardą. Cluj nors ir nėra didelis miestas (300-400k), bet svarbiausias miestas ne tokiam ir užkampy, Transilvanijos regione, kur gyvena (-o) įvairios europinės tautos rumunai, vengrai, vokiečiai. Rumunija bendrai yra tokia runner up didžioji Vidurio Rytų Europos šalis po Lenkijos.
    Lietuva elgiasi atsargiau, reikia tolygiai skirstyt lėšas po visą šalį, nedideli miestai, santykinai maža ekonomika (už Vilniaus ribų), o kiekvienam tolygiai paskirsčius ne daug ir lieka.
    Galų gale mūsų geopolitika sudėtingesnė, reikalinga skirti daugiau lėšų šalies saugumo užtikrinimui.

    Vis tik galų gale viską lemia finansavimas. Didesnis finansavimas daugiau mažiau lemia geresnę kokybę.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.01.17, 23:04.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Bet juk pavaduojačios transporto priemonės taip pat turėtų būti pilnai aprūpintos komposteriais?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aneta Kurowska dažnai gerai parašo tomis temomis, skirtingai, nei dauguma automarozinančių žurnalistų.
    Puiku, debatų apie VT galėtų būti daugiau ir kitur. Tik įdomu išgirsti forume šią problemą iškėlusių vartotojų komentarą, apie tokį JUDU atmazą nes, kaip suprantu, vaiduoklių atvejai tokie dažni, kad negalima jų nurašyti vien tik sugedusiems troleibusams.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Made In Vilnius aiškiai skaito forumiuką
    Aneta Kurowska dažnai gerai parašo tomis temomis, skirtingai, nei dauguma automarozinančių žurnalistų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Made In Vilnius aiškiai skaito forumiuką

    Po Vilnių važinėja „troleibusai vaiduokliai“

    Jau tam kurį laiką viešojo transporto keleiviai pastebi, kad po Vilnių važinėja troleibusai, kuriuose nėra įrengtų bilietų komposterių. SĮ „Susisiekimo paslaugos” (toliau: JUDU) pastebi, kad taip gali atsitikti, jeigu troleibusai „pavaduoja” sugedusias transporto priemones.

    „Dėl vežėjų darbo organizavimo principų, pavyzdžiui, transporto priemonių gedimo, remonto, techninės apžiūros ar transporto priemonei patekus į eismo įvykį, dėl kurio nėra galimybės tęsti kelionės, gali pasitaikyti atvejų, kuomet vežėjas į maršrutus išleidžia transporto priemones be komposterių”, – portalui pasakojo Greta Vasiliauskaitė, JUDU Komunikacijos specialistė.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...B1m7qIWRQ1_bNI

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    ifl ir 10.000 jus esat per daug pedantic. As ir kiti tiesiog bandom atkreipti demesi i supuvusi VT. Problema yra ta kad JUDU kartu su VMS ir VVT absoliuciai NIEKO nedaro kad VT butu patrauklesnis, efektyvesnis, greitesnis, ir tt. Visos paminetos institucijos tik PRinasi ant elementarios higienos kuri tiesiog turi buti daroma kaip absoliutus minimumas. JUDU ir VVT bando aprengti sudo gabala graziu kostiumu, bet ant galo vistiek tas suda gabalas ir lieka sudo gabalu. Jau kiek kartu buvo pamineti ivarus miestai visoje Europoje kurie sugeba pasinaudoti ES shaibom tobulinti ir rupintis normaliu VT, net Rumunijos uzkampiai jau senai pradejo tramvajaus ir metro projektus igyvendinti.

    Ta JUDU atnaujinta kelioniu schema yra ant tiek juokinga, nes daugiau jie nesugeba ka pasidalinti. Daugiau nieko jie nepostina, nebent tvarkarasciai keiciasi dazniau negu Benkunskas savo triusikus sugeba pasikeist.
    Pedantiški melui ir kitokiam "posturing"? Rumunijos užkampis tai antras pagal dydį Rumunijos miestas, kuris už 2 (dabar jau 3) milijardus statosi 1 metro liniją. Vilniuje nėra kur geriau 2 (3) milijardų panaudot?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    ifl ir 10.000 jus esat per daug pedantic. As ir kiti tiesiog bandom atkreipti demesi i supuvusi VT. Problema yra ta kad JUDU kartu su VMS ir VVT absoliuciai NIEKO nedaro kad VT butu patrauklesnis, efektyvesnis, greitesnis, ir tt. Visos paminetos institucijos tik PRinasi ant elementarios higienos kuri tiesiog turi buti daroma kaip absoliutus minimumas. JUDU ir VVT bando aprengti sudo gabala graziu kostiumu, bet ant galo vistiek tas suda gabalas ir lieka sudo gabalu. Jau kiek kartu buvo pamineti ivarus miestai visoje Europoje kurie sugeba pasinaudoti ES shaibom tobulinti ir rupintis normaliu VT, net Rumunijos uzkampiai jau senai pradejo tramvajaus ir metro projektus igyvendinti.

    Ta JUDU atnaujinta kelioniu schema yra ant tiek juokinga, nes daugiau jie nesugeba ka pasidalinti. Daugiau nieko jie nepostina, nebent tvarkarasciai keiciasi dazniau negu Benkunskas savo triusikus sugeba pasikeist.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.01.15, 14:20.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Nesuprantu, kam taip akivaizdžiai meluoti. Va, jų postas, niekur neparašyta kad tai "vienas svarbiausių metų darbų"
    Išmokta iš Trumpo. Svarbu tvirtai sakyti netiesą, kad nežinantys ar tingintys pasigooglinti nesuabejotų tokiu užtikrintumu.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tik dar nepaminėjai, kad tame poste jie tai pristatė kai vieną svarbiausių metų darbų.
    Nesuprantu, kam taip akivaizdžiai meluoti. Va, jų postas, niekur neparašyta kad tai "vienas svarbiausių metų darbų"
    Click image for larger version

Name:	IMG_9049.jpeg
Views:	1203
Size:	316,2 kB
ID:	2104223

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kai VT kokybe mus lenkia afrikos šalys, tai kalti niurnėtojai ar blogi planuotojai/vairuotojai/ šaltkalviai?


    Tik dar nepaminėjai, kad tame poste jie tai pristatė kai vieną svarbiausių metų darbų.
    Buvot tose Afrikos šalyse ar rašinėjat nesąmones?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
    Kai VT kokybe mus lenkia afrikos šalys, tai kalti niurnėtojai ar blogi planuotojai/vairuotojai/ šaltkalviai?
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Aš dar patikslinsiu, jog buvo net ne pranešimas spaudai, o tiesiog įsidėjo į soc. tinklus.
    Tik dar nepaminėjai, kad tame poste jie tai pristatė kai vieną svarbiausių metų darbų.

    Komentuoti:

Working...
X