Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tokie grafikai vadinami pertraukiamais. Jie užtikrina dažnesnį kursavimą kai to reikia (piko metu). Darbo kodeksas leidžia daryti tokius, tačiau su sąlyga, kad tarp “darbų” yra tam tikras laiko tarpas. Yra atvejų, kai darbo kodeksas nepaisomas. Vilniuje tokio mažiau, Kaune daugiau.

    Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.
    Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
    Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O kodėl tam pačiam žmogui reikia dirbti 4 valandas ryte ir 4 vakare?

    Apturėjom nesenai komandos mokymus, ir viena iš jų išvadų: niekas taip gerai nemotyvuoja, kaip asmeninis skausmas.

    Pritaikant šiam atvejui: jei kažkas sudaro tokį darbo grafiką kitiems, jis ir pats turi juo dirbti. Nuo 06:00 iki 10:00 ir nuo 16:00 iki 20:00. Kol žmogus to nepajus savo kailiu, jis ir toliau paišys visokius paveikslėlius, o ne darbo grafikus.
    Tokie grafikai vadinami pertraukiamais. Jie užtikrina dažnesnį kursavimą kai to reikia (piko metu). Darbo kodeksas leidžia daryti tokius, tačiau su sąlyga, kad tarp “darbų” yra tam tikras laiko tarpas. Yra atvejų, kai darbo kodeksas nepaisomas. Vilniuje tokio mažiau, Kaune daugiau.

    Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.

    Pas Transrevį sąlygos kitokios, sakyčiau net vergoviškos. Atlyginimą užsidirbi darbo valandomis, priedų, tokių kaip pvz pas VVT nėra. Todėl Transrevis vairuotojai dirba daugiau, o gauna, na mažiau negu VVT vairuotojai dirbant norma.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.09.28, 11:56.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Sutinku.

    Manau ne visi čia esantys sutiktų dirbti 5 dienas per savaitę, kai tu realiai net ne 8 valandas dirbi (pertraukiamas grafikas ant popierio 8 val; 4 ryte ir 4 vakare, tačiau kelių valandų tarpas per pietus nieko neduoda. Žmonės gyvenantis toliau nuo namų spėja tik atvažiuoti, pavalgyti ir viskas, toliau į darbą).
    O kodėl tam pačiam žmogui reikia dirbti 4 valandas ryte ir 4 vakare?

    Apturėjom nesenai komandos mokymus, ir viena iš jų išvadų: niekas taip gerai nemotyvuoja, kaip asmeninis skausmas.

    Pritaikant šiam atvejui: jei kažkas sudaro tokį darbo grafiką kitiems, jis ir pats turi juo dirbti. Nuo 06:00 iki 10:00 ir nuo 16:00 iki 20:00. Kol žmogus to nepajus savo kailiu, jis ir toliau paišys visokius paveikslėlius, o ne darbo grafikus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    Nepalankus darbo grafikas, darbo tipas (sėdėti už vairo ilgą laiką nėra labia sveika) ir didelė atsakomybė rodo kad už tokį darbą reikia mokėti daug. Tą rodo ir vairuotojų trūkumas, mat rinka visgi sureguliuoja reikalus, ir per mažai apmokamose vietose darbuotojai neina. na nebent iškraipai rinką pigiais imigrantais. Protinio darbo niekas nenuvertina, tiesiog VT vairuotojų darbas yra tokia kombinacija kad jis turėtu būti gerai apmokamas. O jeigu taip nėra, tai bent nereikėtu džiaugtis kad dideli atlyginimai kai to nėra.
    Sutinku.

    Manau ne visi čia esantys sutiktų dirbti 5 dienas per savaitę, kai tu realiai net ne 8 valandas dirbi (pertraukiamas grafikas ant popierio 8 val; 4 ryte ir 4 vakare, tačiau kelių valandų tarpas per pietus nieko neduoda. Žmonės gyvenantis toliau nuo namų spėja tik atvažiuoti, pavalgyti ir viskas, toliau į darbą).

    Na ir daugelyje TP net nėra saugų vairuotojui, nes be atskiros sienutės nuo salono gali ateiti koks neadekvatus keleivis užpurkšti ašarinėmis dujomis, o nuomojamuose Man gali tiesiog sumušti vairuotoją, nes ten net stiklo nėra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied


    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo, bet tikrai tai nėra kažkokių išskirtinių įgudžių, kompetencijų ar išsilavinimo reikalaujantis darbas.
    O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.
    Nepalankus darbo grafikas, darbo tipas (sėdėti už vairo ilgą laiką nėra labia sveika) ir didelė atsakomybė rodo kad už tokį darbą reikia mokėti daug. Tą rodo ir vairuotojų trūkumas, mat rinka visgi sureguliuoja reikalus, ir per mažai apmokamose vietose darbuotojai neina. na nebent iškraipai rinką pigiais imigrantais. Protinio darbo niekas nenuvertina, tiesiog VT vairuotojų darbas yra tokia kombinacija kad jis turėtu būti gerai apmokamas. O jeigu taip nėra, tai bent nereikėtu džiaugtis kad dideli atlyginimai kai to nėra.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Kažkada nelabai seniai kažkas buvo užsiminęs apie tai, kad VVT skelbia 3 pirkimą autobusų nuomai. Gal yra kokių žinių? Kas laimėjo ar koks modelis bus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Abejoju: trolikui ir autobusui yra atskiros teisių kategorijos, griežtesnė ar bent dažnesnė sveikatos komisija.
    Sveikatos komisija “gero lygio”.
    Matai (nesvarbu kaip) - gerai.
    Ir tt.

    Parke prieš reisą iš viso tik papūsti į alkotesterį.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Vairuotoju gali eiti ir įsidarbinti kad ir šiandien
    Abejoju: trolikui ir autobusui yra atskiros teisių kategorijos, griežtesnė ar bent dažnesnė sveikatos komisija.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
    Vairuotoju gali eiti ir įsidarbinti kad ir šiandien, o planktonas dažniausiai turi baigti aukštąjį mokslą. Nesakau, kad vairuotojų atlyginimai per dideli - jų trūkumas rodo priešingai, - bet palyginimas tikrai blogas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet tie ir gauna daugiau nei dieną dirbantys kolegos
    Va ir atsakymas. Nepatogiu grafiku dirbamtis vairuotojas turi gauti daugiau.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet tie ir gauna daugiau nei dieną dirbantys kolegos

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šiaip teko pažinot keleta jaunesnių jau buvusių vairuotojų, kurie didžiausia minusą išskyrė darbo grafiką, ko krovininiuose nėra, cituojant: “už tokią algą ačiū, nebenoriu daugiau 3ryto keltis, puse savaitgalių pradirbt, kada man su vaikais ir žmona/vyru laiką leist?”
    Kiekviename gyvenimo etape būna savi prioritetai.

    Mid-haul'ai (greiti kroviniai tarp miestų) irgi dažniausiai juda naktį, nes ryte, nuo 0600, pradeda darbą rūšiavimas ir iki 0800 jie jau turi būti išvažiavę paskirstymui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Priedo nuolatinė įtampa su atsakomybe už keliasdešimt keleivių. Eiliniam ofisiniam darbe klaidos atveju daugių daugiausia bus finansiniai padariniai. O čia truputi kiti statymai.
    Didelė dalis vairuotojų tos atsakomybės neturi.
    Ir manau, kad alga svarbus, bet nėra pagrindinis motyvas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiaip teko pažinot keleta jaunesnių jau buvusių vairuotojų, kurie didžiausia minusą išskyrė darbo grafiką, ko krovininiuose nėra, cituojant: “už tokią algą ačiū, nebenoriu daugiau 3ryto keltis, puse savaitgalių pradirbt, kada man su vaikais ir žmona/vyru laiką leist?”

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.
    Ofiso planktonas uždirba mažiau.
    Jei reiktų palyginti VT vairuotojų darbo sąlygas, jos yra geresnės nei tolimųjų reisų vairuotojų ir labai panašios į paskutinės grandies logistiką: tas pats miestas, tas pats grafikas. Išskyrus tai, kad kroviniai neišreiškia nepasitenkinimo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vairuotojo darbas gal ir nereikalauja išsilavinimo ir kažkokių specifinių ilgai trunkančių įgūdžiu lavinimo, bet vien už nepalankų darbo grafiką valandinis įkainis turi būt didesnis. Kitas reikalas, jei norim pritraukt stiprius vairuotojus ir juos išlaikyt, atitinkamai ir turėtų gaut daugiau nei kokių ten sukvežimių vairuotojai.
    Dėl šito tai sutinku. Juo labiau reikia ir atrodyti reprezentatyviai, negali kaip kokie sunkvežimių vairuotojai vairuoti su belekokiais marškinėliais ir apsiavęs crocksus. Atlyginimas pagal rinką, tos pačios srities (vairuotojai) kategorijoje, tikrai turėtų būti vienas iš didesnių. Bet negaliu sutikti su tuo, kad jis turėtų būti išskirtinai didelis ir kad šis darbas turi kažkokių išskirtinių atsakomybių. Jeigu kalbame apie 1400-1900 eur į rankas, tai jau ir taip į didesnę pusę nuo vidutinio atlyginimo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Priedo nuolatinė įtampa su atsakomybe už keliasdešimt keleivių. Eiliniam ofisiniam darbe klaidos atveju daugių daugiausia bus finansiniai padariniai. O čia truputi kiti statymai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vairuotojo darbas gal ir nereikalauja išsilavinimo ir kažkokių specifinių ilgai trunkančių įgūdžiu lavinimo, bet vien už nepalankų darbo grafiką valandinis įkainis turi būt didesnis. Kitas reikalas, jei norim pritraukt stiprius vairuotojus ir juos išlaikyt, atitinkamai ir turėtų gaut daugiau nei kokių ten sukvežimių vairuotojai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
    Nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo, bet tikrai tai nėra kažkokių išskirtinių įgudžių, kompetencijų ar išsilavinimo reikalaujantis darbas.
    O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    truputi juokinga kai visą dieną atsakingai keleivius vežiojantis žmogus gauna mažiau nei tipinis 8-5 planktonas ir čia laikoma kad yra labai geri atlyginimai.
    Teisybės dėlei, "planktonas" gauna panašiai, jei jis tokiu yra. Daugiau gauna "ešeriai".
    Ir neapsiduokime liumpenproletariato nuotaikoms, nenuvertinkime protinio darbo.

    Komentuoti:

Working...
X