Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    O kaip su keleivių skaičiaus matavimo įtaisu virš durų? Negi virš priekinių nėra?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?
    Ar kada bandei peržiūrėti kamerų įrašus? Man reikėjo surasti įtartinas vietas apsaugos kamerų įrašuose, tai net ir 4x greičiu tai užima laiko. O dabar tai padauginam iš transporto priemonių ir pamainų skaičiaus.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Idėja priekinių durų iššūkiui: daugelyje TP prie priekinių durų yra sumontuotas validatorius. Jis turi unikalų ID. Toliau įsijungia BigData ir pažiūrik kiek procentų bilietų pažymima per jį. Jei nulis - vairuotojas aiškinasi kodėl neatidarinėja durų.
    Kartelę reikia kelti bent iki 15%, nes net neatidarydamas 1 durų gali surinkti bent kelis % todėl kad kai kurie žymi artimiausiame prie sėdimos vietos validatoriuje.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Idėja priekinių durų iššūkiui: daugelyje TP prie priekinių durų yra sumontuotas validatorius. Jis turi unikalų ID. Toliau įsijungia BigData ir pažiūrima kiek procentų bilietų pažymima per jį. Jei nulis - vairuotojas aiškinasi kodėl neatidarinėja durų.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.06.25, 18:45.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Sutikau tą patį troleibusą ir vairuotoją! Troleibusui užkrovė naujus 4 variantus, vairuotoja laiminga.
    Keleiviai irgi atsirado!

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Kontaktinio tinklo darbuotojų vadinama dalis, tai yra trumpa čekiškio tipo kreivė 1,2m ilgio (nors yra dar Vilniuje naudojama 1m bei 0,8m mażi peiliai). Po to 1,8m; 2,4m ir 3m ilgio vadinamos kreivėmis kurie kabinami ant 2 arba 3 varžtų arba kreiva laikikliu, kuri yra matoma vienoje iš nuotraukų.
    Man rodos tame žiede kaba bent viena kreivė, kuri laikosi ne ant vienos “jungties”, o ant dviejų.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    1. Ar informuosi atsakingus?
    2. Kas yra peilis?
    Kontaktinio tinklo darbuotojų vadinama dalis, tai yra trumpa čekiškio tipo kreivė 1,2m ilgio (nors yra dar Vilniuje naudojama 1m bei 0,8m mażi peiliai). Po to 1,8m; 2,4m ir 3m ilgio vadinamos kreivėmis kurie kabinami ant 2 arba 3 varžtų arba kreiva laikikliu, kuri yra matoma vienoje iš nuotraukų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    L1 jau ir stops.lt missing_trips faile matosi, grafikus sukėlė matyt, tik užslėpė.
    Na tai ką, turime 1, 1, 1G, N1, L1….
    Dar vienas klausimas kada tas L1 pradės kursuoti, turbūt nuo Liepos 1? Nes kaip mačiau “stotelės” jau stovi, beveik paruoštos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    1. Ar informuosi atsakingus?
    2. Kas yra peilis?
    1. VVT turi per daug visokių skyrių ir nežinau kur kreiptis.
    2.
    Atramų viršus
    |
    ┌─▼─┐ kontaktas / laikiklis
    │peilis│ (pakaba)
    └─┬─┘

    ════ kontaktinis laidas ═══

    (ūso kontaktas)

    Troleibuso imtuvas (ūsas)

    taip paaiškino ChatGPT, už 100% taisyklingumą pasakyti negaliu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą

    Labai blogai padaryta, sudėjus peilius ir kreives, kampai iešmuose visiškai neatitinka, eina kreivai, to pasekoje mažėja greitis per naujus iešmus. Pagal viską iš pradžių turi susimontuoti kreives, po to susigaudyti kampus ir montuoti kryžmes ir iešmus, kitu atvėju kaip dabar netinkamai sumontavus mažėja galimas maksimalus greitis per spec dalis. Vien iš keletos nuotraukų matosi kaip kreivei eina kreivės bei tinklas prieš ir už iešmo.
    1. Ar informuosi atsakingus?
    2. Kas yra peilis?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Iš visų Vilniaus VT dalykų, kurie galėtų ir turėtų būti taktu, taktiniu tvarkaraščiu bus laivai. Ak ta ironija
    Dar taktiniai naktiniai maršrutai ir vis 123 bando taktą, bet ten p*** ir atsiranda kiek ankstesnis ar vėlesnis išvykimas.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    L1 jau ir stops.lt missing_trips faile matosi, grafikus sukėlė matyt, tik užslėpė.
    Iš visų Vilniaus VT dalykų, kurie galėtų ir turėtų būti taktu, taktiniu tvarkaraščiu bus laivai. Ak ta ironija

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    O čia kas dabar??? Laiveliai ekrane yra, o realybėje jų nėra
    L1 jau ir stops.lt missing_trips faile matosi, grafikus sukėlė matyt, tik užslėpė.



    O grįžtant prie T4 - labai smagu, kad net stops.lt Paplūdimių skilties atnaujint nesugebėjo.

    https://www.stops.lt/vilnius/#beach/lt

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Žiedas prie Šv Petro ir Povilo bažnyčios. Beveik pilnai pakeistas KT, liko suvedamieji iešmai.
    Labai blogai padaryta, sudėjus peilius ir kreives, kampai iešmuose visiškai neatitinka, eina kreivai, to pasekoje mažėja greitis per naujus iešmus. Pagal viską iš pradžių turi susimontuoti kreives, po to susigaudyti kampus ir montuoti kryžmes ir iešmus, kitu atvėju kaip dabar netinkamai sumontavus mažėja galimas maksimalus greitis per spec dalis. Vien iš keletos nuotraukų matosi kaip kreivei eina kreivės bei tinklas prieš ir už iešmo.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Man tai išvis buvo įdomi kelionė į Valakampius. Po 12:26 Antakalnio žiede turėjas būti troleibusas atvyko 12:36. Daug žmonių išlipo, sulipome tryse. Švieslentėje užrašyta iki Gerosios vilties. Vairuotoja išlipo, nuleido ūsus ir grįžusi atgal pranešė, kad troleibusas važiuos į Valakampius. Dvi močiutės nesuprato, kodėl į Valakampius, todėl išlipo. Vairuotoja uždarė duris ir troleibusas užgeso. Penkes minutes ji kažką ten maigė, nuleisti ūsai vis bildėjo, paskui pranešė, kad troleibusas kol kas dar nevažiuos. Mes likom sedėt toliau. Vairuotoja išlipo, palakstė aplink troleibusą, tada kažkam paskambino ir pareiškė, kad jei viskas užkniso, tegul ieško kito vairuotojo. Paskui šiektiek apsiraminus pamaigė kažką ir troleibuso variklis įsijungė. Po 12:45 mes pajudėjome.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    O čia kas dabar??? Laiveliai ekrane yra, o realybėje jų nėra

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Suvedamųjų pirkimo lyg ir nebuvo dar, tad abejoju, kad jie bus pakeisti greitu metu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Jeigu kam įdomu, pirmo reiso į Valakampius per 28 metų video pridedu nuorodą į savo video.
    https://youtu.be/0tHsMZ6dK-0?si=Guy4AUUIuGX8GyuI
    Jeigu kas rusiškai supranta, suprasit apie ką vairuotoja kalba.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Suvedamųjų pirkimo lyg ir nebuvo dar, tad abejoju, kad jie bus pakeisti greitu metu.
    VVT puslapyje lyg ir yra tas pirkimas parodytas, ilgiausias KT detalių gavimo laikas 90d. po pasirašymo. Tai blogiausiu atvejų iki rudens vidurio-pabaigos pakabins.

    Komentuoti:

Working...
X