Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • grustnyj
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Antra šių autobusų darbo diena VVT.
    2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
    Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
    Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
    4212, pirmadienį dirbęs 18 maršrutu, turėjo veikiantį kondicionerių, bet, klasika, visos įmanomos orlaidės buvo atidarytos.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Cituojant Šimašių, iš Vilniaus daro Minską

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
    https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#
    Mmm kokių perlų radau paskelbto konkurso techninėje specifikacijoje. Nedėkokit
    Beje labai įdomu, kad ekonominio naudingumo 40 proc priklauso nuo kriterijų, kurie yra kažką apie gamtą, tvarumą, kur surinkta ir panašūs dalykai, tai kažkaip irgi keistai atrodo
    Click image for larger version

Name:	autob2.PNG
Views:	484
Size:	36,3 kB
ID:	2212962

    Click image for larger version

Name:	autob.PNG
Views:	489
Size:	77,1 kB
ID:	2212961

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nežinau ar naujiena, bet atradau 12m elektrinių autobusų tech. specifikacija. Jeigu neklystu pasiūlymų pateikimo data iki 2025.09.25
    https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...rceId=3764804#

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.
    Galiu atrodyti kaip vairuotojų ginėjas, bet viskas labai paprasta, vairuotojus taip mokina.
    Na ir dar prisideda tas, kad daug kur VT intensyvumas didelis ir reikia palikti vietos kitai TP.
    Geras pavyzdys būtų Mo muziejus st. link Reformatų st. kur net dvi TP nelabai telpa, tai pirmam reikia kišti pirmas duris į krūmus, kad antrą TP neužblokuotų pėsčiųjų perėjos.
    Ir jeigu stoti arčiau keleivių kažkur, kur mažas VT intensyvumas būtų logiška, tačiau kur kursuoja daug VT, tempti iki krašto būtinybė.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Pastebėjau, kad dabar nors vairuotojai ir dažniau atidaro priekines, bet vis tiek autobusą pastato tyčia taip toli, kad niekas per jas neliptų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    Kristupai, čia tu?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Visiems kam kyla klausimas dėl “o kaip pas vairuotojus rodoma grafike kai intervalai” turiu atsakymą.
    Naujo tipo grafikas, visas pastabas atrasite tame pačiame lape.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    kiek draugas iš panėvėžio siunte fotkes, ridango turi gi funkcija dispečeriams perduoti žinutę vairuotojams, labai labai paprasta alternatyva, jeigu sovietmečio dispečeriai išmoktu šita funkcija naudotis

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Troleibusas važiavo. Yra nuotraukų serija.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
    Na šiaip vertinant paprastai, tai troleibusas stovi stotelėje, dirba stabdžiai, todėl net hipotetiškai kažko kilti dėl telefono negali (vienintelis variantas tai į šikną įvažiuos mašina, bet čia bet kokiu atveju gali įvykti)

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Vakarų Europoje viešojo transporto vairuotojams maršrute yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA kalbėti ar naudotis telefonu net ir su laisvų rankų įranga (Galima tik galinėje stotelėje atstovos metu) . Visa informacija pateikiama is dispečerio yra per racija, kurią atitinkamų dažniu girdi visi viešojo transporto vairuotojai kurie dirba maršrute. Taip pat vairuotojai naudojasi tuo radijo dažniu pateikti visą reikalingą informaciją: apie eismo trikdžius, avarijas, gedimus ar kitus įvykius.
    Vokietijoje autobuso kabinoje yra papildomi du pedalai: vienas SOS kitas paspaudus pedalą per mikrofoną kalbama tiesiogiai su dispečeriu.
    Paskutinis taisė Etransport; 2025.07.29, 10:40.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius

    P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
    Kokia ten operatyvi info? Dispečeriai darbe miega, o ne dirba. Dažniausiai tai “labas Janina, na kaip ten pas tave reikalai” ir tt. vietoj vairavimo plepa su kitais vairuotojais.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius

    P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Foto į el.paštą keleivių aptarnavimui ir viskas.
    Dar į e.policiją galima.
    Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?

    Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.

    Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.

    Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
    Tai jau buvo parodyta, nueiti tą patį maršrutą pėstute bus 7 min greičiau negu laivu, dar ir nemokamai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Ačiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
    Kursuoja kas ~ 2 valandas.
    Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
    Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.

    Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Ne pirmą kartą tenka važiuoti troleibusu nuo galinės stotelės, kuriame yra stiprus rūkalų kvapas. Jie beviltiški.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Šiaip draudžiama, bet ar gali pykt ant VVT..?

    Click image for larger version

Name:	IMG_7787.jpeg
Views:	333
Size:	150,7 kB
ID:	2212662
    Foto į el.paštą keleivių aptarnavimui ir viskas.
    Dar į e.policiją galima.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Šiaip draudžiama, bet ar gali pykt ant VVT..?

    Click image for larger version

Name:	IMG_7787.jpeg
Views:	333
Size:	150,7 kB
ID:	2212662

    Komentuoti:

Working...
X