Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Juokai juokais, o kam atsiriboti, jeigu yra kabina?
    Apie ką jūs?
    Pas VVT yra REALI rekomendacija vairuotojams “šaltojo sezono metu neatidaryti pirmų durų”.
    Ir būtų juokinga jeigu aš tai išgalvočiau, bet taip nėra.

    Citata iš 2025 metų sausio 31 dienos atsakymo iš VVT keleivių aptarnavimo. “Šiuo metu, atsižvelgdami į didėjantį sergamumą ir siekdami apsaugoti vairuotojų sveikatą, rekomenduojame neatidarinėti priekinių transporto priemonių durų.”

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Juokai juokais, o kam atsiriboti, jeigu yra kabina?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Bent tvarkingai ir gana išradingai, t.y. ne kibiru ir skuduru atsiribojo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Nuo spalio 4 d. 4 troleibusas kursuos tik iki Antakalnio žiedo.

    Matyt pratęsimas iki Valakampių bus sezoniškas, kaip ir ilgi autobusai 36.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Gal garažinį pavyko išsaugoti ir laiką?
    Beveik esu įsitikinęs jog tai VVT garažinis nr. 4505 (esu pats važiavęs ir matęs) . Ir tas vairuotojas vyresnio amžiaus, kur kažkada buvo aptarta forume, jog keistokas ir visad vežiojasi su savimi ašarinių dujų balionėlį

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Gal visgi reikėtų papildyti mano raštą infrastruktūros grupei, bet iš pradžių reikia sulaukti atsakymo iš Iljos Karužio, nes kažkaip VVT jau 3 kartą į mano skundą nieko neatsako net praėjus įstatyme nurodytam terminui (20d.d)

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
    Gal garažinį pavyko išsaugoti ir laiką?

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".
    Panoraminis langas grindyse su realybės pojūčiu. Prašome už kelionę 5 eurus.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimą
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis Volvo
    Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".
    Paskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimą
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis Volvo
    O kaip kitaip, Volvo autobusai Vilniuje taisomi tik:
    plaktuku, lipniomis juostomis, saugiklių išjungimu, “špakle”.

    VVT STANDARTAS
    Paskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis VolvoClick image for larger version

Name:	20251002_185539.jpg
Views:	835
Size:	1,58 MB
ID:	2222972

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    3119 autobuse autobuso vairuotojas matyt labai norėjo paminėti Čiurlionio 150 - metį ir padarė abstraktų paveikslą iš lipnios juostos ir kilimėlio.

    Pirmas duris atidarys Čiurlionio 200 gimtadienio progą (galbūt) Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	373,8 kB
ID:	2222945 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,29 MB
ID:	2222946 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,14 MB
ID:	2222947

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Įdomios nuotraukos iš Pavilnio. Darant Džiaugsmo g. kapitalinį remontą eismas matyt bus pilnai draudžiamas, todėl VVT atvežė autobusą tam, kad susidėlioti apylanką 31 autobusui. Na ir pačios nuotraukos įdomiomis, miesto autobusas ant žvyrkelio, Vilnius

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
    Taline važiuoja maršrutu D (tik tramvajai), Varšuvoje laipina tik tramvajai ir mažoji dalis autobusų maršruto lentelės pavyzdys, Berlyne rašo maršruto nr.+depą (irgi tik tramvajai).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
    "[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
    [paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"

    Pvz:
    "6 -> 1 TD
    Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."

    "4G -> 3 TD
    Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."
    Labai painiai parašyta. Aš labai abejoju, kad toks variantas išskleis neaiškumus.

    Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.

    Rygoje veikia tokia pati sistema kaip ir Vilniuje ir jeigu atradau teisingą info, rašomas toks pat turinys (į parką poto rašoma apytikslė vieta. pvz Ganību dambī)

    Nereikia išradinėti jokių dviračių, maršrutų planuotojai lengva sukuria maršrutus su reisais į parką ir viskas veikia. Keleivių aplaidumas ir banalus neatsakingas elgesys nereiškia, kad švieslentė blogai rodo.
    Kiekvienas bent jau vilnietis turi žinoti kur yra tokie rajonai kaip Viršuliškės, Antakalnis, na net Verkiai. O jeigu nežino tai niekas juos neišmokins.

    Vilniuje su švieslentėmis dar viskas gerai. Nurodomi pažįstamos vietos, rajonai. Nes jeigu parašysi Bitėnų st. kaip pvz., tai ne visi net žinos kur ji. O Pilaitė žymiai žinomesnis.

    Būtent dėl reisų į parką arba iš jo, tai niekas netrukdo prieiti ir paklausti pas vairuotoją, kaip jis važiuoja arba tiesiog “jūs važiuojate per … st.?”. Vairuotojas dėl to jus tikrai nepasiųs kuo toliau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Grįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
    "[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
    [paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"

    Pvz:
    "6 -> 1 TD
    Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."

    "4G -> 3 TD
    Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?

    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
    Vairuotojų (bent jau VVT) netrūksta. VVT gali sau leisti vairuotojams dirbti 4 dienas per savaitę (ne visada bet tokių yra ir tikrai ne pavieniai atvejai).
    Na ir VVT dabar kažkaip atsargiau dirba su žmonėmis iš Azijos. Buvo žmonės iš Indijos, dabar žmonės iš Vidurio Azijos (labiausiai Uzbekistanas ir Tadžikistanas)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
    Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
    Taip, darbo laikas priklauso nuo jo. Pagal vairuotojams išduodamus “lapelius” su jų kito mėnesio darbo planu valandų norma keičiasi ir taip, rugpjūtį buvo 159, o rugsėjį jau 176.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
    Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
    Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).

    Komentuoti:

Working...
X