Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".
    Panoraminis langas grindyse su realybės pojūčiu. Prašome už kelionę 5 eurus.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimą
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis Volvo
    Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".
    Paskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimą
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis Volvo
    O kaip kitaip, Volvo autobusai Vilniuje taisomi tik:
    plaktuku, lipniomis juostomis, saugiklių išjungimu, “špakle”.

    VVT STANDARTAS
    Paskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Pusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis VolvoClick image for larger version

Name:	20251002_185539.jpg
Views:	843
Size:	1,58 MB
ID:	2222972

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    3119 autobuse autobuso vairuotojas matyt labai norėjo paminėti Čiurlionio 150 - metį ir padarė abstraktų paveikslą iš lipnios juostos ir kilimėlio.

    Pirmas duris atidarys Čiurlionio 200 gimtadienio progą (galbūt) Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	373,8 kB
ID:	2222945 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,29 MB
ID:	2222946 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	1,14 MB
ID:	2222947

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Įdomios nuotraukos iš Pavilnio. Darant Džiaugsmo g. kapitalinį remontą eismas matyt bus pilnai draudžiamas, todėl VVT atvežė autobusą tam, kad susidėlioti apylanką 31 autobusui. Na ir pačios nuotraukos įdomiomis, miesto autobusas ant žvyrkelio, Vilnius

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
    Taline važiuoja maršrutu D (tik tramvajai), Varšuvoje laipina tik tramvajai ir mažoji dalis autobusų maršruto lentelės pavyzdys, Berlyne rašo maršruto nr.+depą (irgi tik tramvajai).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Grįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
    "[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
    [paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"

    Pvz:
    "6 -> 1 TD
    Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."

    "4G -> 3 TD
    Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."
    Labai painiai parašyta. Aš labai abejoju, kad toks variantas išskleis neaiškumus.

    Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.

    Rygoje veikia tokia pati sistema kaip ir Vilniuje ir jeigu atradau teisingą info, rašomas toks pat turinys (į parką poto rašoma apytikslė vieta. pvz Ganību dambī)

    Nereikia išradinėti jokių dviračių, maršrutų planuotojai lengva sukuria maršrutus su reisais į parką ir viskas veikia. Keleivių aplaidumas ir banalus neatsakingas elgesys nereiškia, kad švieslentė blogai rodo.
    Kiekvienas bent jau vilnietis turi žinoti kur yra tokie rajonai kaip Viršuliškės, Antakalnis, na net Verkiai. O jeigu nežino tai niekas juos neišmokins.

    Vilniuje su švieslentėmis dar viskas gerai. Nurodomi pažįstamos vietos, rajonai. Nes jeigu parašysi Bitėnų st. kaip pvz., tai ne visi net žinos kur ji. O Pilaitė žymiai žinomesnis.

    Būtent dėl reisų į parką arba iš jo, tai niekas netrukdo prieiti ir paklausti pas vairuotoją, kaip jis važiuoja arba tiesiog “jūs važiuojate per … st.?”. Vairuotojas dėl to jus tikrai nepasiųs kuo toliau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Grįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
    "[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
    [paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"

    Pvz:
    "6 -> 1 TD
    Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."

    "4G -> 3 TD
    Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?

    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
    Vairuotojų (bent jau VVT) netrūksta. VVT gali sau leisti vairuotojams dirbti 4 dienas per savaitę (ne visada bet tokių yra ir tikrai ne pavieniai atvejai).
    Na ir VVT dabar kažkaip atsargiau dirba su žmonėmis iš Azijos. Buvo žmonės iš Indijos, dabar žmonės iš Vidurio Azijos (labiausiai Uzbekistanas ir Tadžikistanas)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
    Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
    Taip, darbo laikas priklauso nuo jo. Pagal vairuotojams išduodamus “lapelius” su jų kito mėnesio darbo planu valandų norma keičiasi ir taip, rugpjūtį buvo 159, o rugsėjį jau 176.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
    Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
    Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?

    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
    Viršvalandžius apmoka, kaip ir išėjimas į darbą vietoj kolegos. Su tuo viskas gerai.

    Man labiau patinka Kauno schema, kur vairuotojams “siūlo” dirbti po 6 dienas per savaitę nes vairuotojų trūksta. Yra net 7/0 atvejų, bet ten teisiškai neprisikabinsi, viskas grindžiama pasirašytais dokumentais ir vairuotojo sutikimu (o kas nenorės uždirbti daugiau, jeigu naujokas atėjęs į KA vietoj žadėtų 2000 gauna 1100)

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?

    Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pusė apie JUDU:
    Kas atsakingas už kamščius Vilniuje?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    31 dienos mėnesyje, kuriame išpuola tik 4 savaitgaliai ir jokių valstybinių švenčių ne savaitgaliais, lieka 23 darbo dienos, arba 184 valandos. Greit pravertęs kalendorių, radau, kad 2024 m. liepa buvo toks mėnuo.
    Jep, gal ir pamažinau kokį 10 valandų. Dabar pagal buhalterių duomenis pažiūrėjau 2025 metus, tai gaunasi nuo 158 val ( 20 dd) iki 183 val ( 23 dd). Ir tik 4 mėnesius per metus perlipama 170 valandų per mėnesį, dirbant 5 dienas per savaitę.

    Šiemet liepą dirbome 184 val, užtai spalį dirbsime tik 183.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
    Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
    31 dienos mėnesyje, kuriame išpuola tik 4 savaitgaliai ir jokių valstybinių švenčių ne savaitgaliais, lieka 23 darbo dienos, arba 184 valandos. Greit pravertęs kalendorių, radau, kad 2024 m. liepa buvo toks mėnuo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
    Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
    Vairuotojai dirba po 8-9 valandas per dieną. Yra atvejų kai 12 valandų, bet dažniausiai tai savaitgaliais.
    Jeigu vairuotojas dirba pertraukiamu grafiku tai dažniausiai pas jį keičiasi d.d kiekis. Vieną mėnesį gali dirbti 5/2, kitą mėnesį jam suteikiamas papildomas poilsis, t.y mažesnis kiekis d.d, tačiau neperžiangiama mažiau negu norma.
    Norma įvykdoma, jeigu per mėnesį vairuotojas dirba 22 dienas po 8 val. Dažniausiai pas vairuotojus darbo dieną nėra lygi 8 valandoms, o pvz 8 val 13 min arba kiek užima. Yra dienos kur 7 val 5x minučių.

    Vairuotojai prieš savaitę +- iki kito mėnesio gauna lapelį, su jo kito mėnesio darbo planu.
    Tab.nr. / Grafikas / Garaž. nr. / (dienos) / Norma
    Darbo pradžia /
    Maršrutas /
    Grafikas/
    Vardas pavardė tabelio nr. /
    o gale surašoma mėnesio suvestinė
    176 val (norma)
    Metai ir mėnuo
    išdirbtų valandų skaičius (pvz 178:27)
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.09.28, 14:14.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tokie grafikai vadinami pertraukiamais. Jie užtikrina dažnesnį kursavimą kai to reikia (piko metu). Darbo kodeksas leidžia daryti tokius, tačiau su sąlyga, kad tarp “darbų” yra tam tikras laiko tarpas. Yra atvejų, kai darbo kodeksas nepaisomas. Vilniuje tokio mažiau, Kaune daugiau.

    Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.
    Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
    Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.

    Komentuoti:

Working...
X