Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Va taip 30 autobuso vairuotojas nusprendė užsitverti nuo keleivių. Vilnius, 2025 metai. Įsivaizduokit kaip idiotiškai turi atrodyti piko metu kai autobusas pilnas.
- 1 patinka
-
Panoraminis langas grindyse su realybės pojūčiu. Prašome už kelionę 5 eurus.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Grindyse veriasi plyšys! Praktiškai, artėjama prie senųjų troleibusų "standarto".Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimąPusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis VolvoPaskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kaip kitaip, Volvo autobusai Vilniuje taisomi tik:Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimąPusė autobuso apšpakliuota, 2TP ilgasis Volvo
plaktuku, lipniomis juostomis, saugiklių išjungimu, “špakle”.
VVT STANDARTASPaskutinis taisė digital; 2025.10.03, 01:29.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomios nuotraukos iš Pavilnio. Darant Džiaugsmo g. kapitalinį remontą eismas matyt bus pilnai draudžiamas, todėl VVT atvežė autobusą tam, kad susidėlioti apylanką 31 autobusui. Na ir pačios nuotraukos įdomiomis, miesto autobusas ant žvyrkelio, Vilnius
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Taline važiuoja maršrutu D (tik tramvajai), Varšuvoje laipina tik tramvajai ir mažoji dalis autobusų maršruto lentelės pavyzdys, Berlyne rašo maršruto nr.+depą (irgi tik tramvajai).Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
Komentuoti:
-
Labai painiai parašyta. Aš labai abejoju, kad toks variantas išskleis neaiškumus.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGrįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
"[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
[paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"
Pvz:
"6 -> 1 TD
Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."
"4G -> 3 TD
Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."
Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
Rygoje veikia tokia pati sistema kaip ir Vilniuje ir jeigu atradau teisingą info, rašomas toks pat turinys (į parką poto rašoma apytikslė vieta. pvz Ganību dambī)
Nereikia išradinėti jokių dviračių, maršrutų planuotojai lengva sukuria maršrutus su reisais į parką ir viskas veikia. Keleivių aplaidumas ir banalus neatsakingas elgesys nereiškia, kad švieslentė blogai rodo.
Kiekvienas bent jau vilnietis turi žinoti kur yra tokie rajonai kaip Viršuliškės, Antakalnis, na net Verkiai. O jeigu nežino tai niekas juos neišmokins.
Vilniuje su švieslentėmis dar viskas gerai. Nurodomi pažįstamos vietos, rajonai. Nes jeigu parašysi Bitėnų st. kaip pvz., tai ne visi net žinos kur ji. O Pilaitė žymiai žinomesnis.
Būtent dėl reisų į parką arba iš jo, tai niekas netrukdo prieiti ir paklausti pas vairuotoją, kaip jis važiuoja arba tiesiog “jūs važiuojate per … st.?”. Vairuotojas dėl to jus tikrai nepasiųs kuo toliau.
Komentuoti:
-
Grįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
"[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
[paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"
Pvz:
"6 -> 1 TD
Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."
"4G -> 3 TD
Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."
Komentuoti:
-
Vairuotojų (bent jau VVT) netrūksta. VVT gali sau leisti vairuotojams dirbti 4 dienas per savaitę (ne visada bet tokių yra ir tikrai ne pavieniai atvejai).Parašė dondc Rodyti pranešimąNežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Na ir VVT dabar kažkaip atsargiau dirba su žmonėmis iš Azijos. Buvo žmonės iš Indijos, dabar žmonės iš Vidurio Azijos (labiausiai Uzbekistanas ir Tadžikistanas)
Komentuoti:
-
Taip, darbo laikas priklauso nuo jo. Pagal vairuotojams išduodamus “lapelius” su jų kito mėnesio darbo planu valandų norma keičiasi ir taip, rugpjūtį buvo 159, o rugsėjį jau 176.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
Komentuoti:
-
Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
Komentuoti:
-
Viršvalandžius apmoka, kaip ir išėjimas į darbą vietoj kolegos. Su tuo viskas gerai.Parašė dondc Rodyti pranešimąNežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Man labiau patinka Kauno schema, kur vairuotojams “siūlo” dirbti po 6 dienas per savaitę nes vairuotojų trūksta. Yra net 7/0 atvejų, bet ten teisiškai neprisikabinsi, viskas grindžiama pasirašytais dokumentais ir vairuotojo sutikimu (o kas nenorės uždirbti daugiau, jeigu naujokas atėjęs į KA vietoj žadėtų 2000 gauna 1100)
Komentuoti:
-
Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Komentuoti:
-
Jep, gal ir pamažinau kokį 10 valandų. Dabar pagal buhalterių duomenis pažiūrėjau 2025 metus, tai gaunasi nuo 158 val ( 20 dd) iki 183 val ( 23 dd). Ir tik 4 mėnesius per metus perlipama 170 valandų per mėnesį, dirbant 5 dienas per savaitę.Parašė alga Rodyti pranešimą
31 dienos mėnesyje, kuriame išpuola tik 4 savaitgaliai ir jokių valstybinių švenčių ne savaitgaliais, lieka 23 darbo dienos, arba 184 valandos. Greit pravertęs kalendorių, radau, kad 2024 m. liepa buvo toks mėnuo.
Šiemet liepą dirbome 184 val, užtai spalį dirbsime tik 183.
Komentuoti:
-
31 dienos mėnesyje, kuriame išpuola tik 4 savaitgaliai ir jokių valstybinių švenčių ne savaitgaliais, lieka 23 darbo dienos, arba 184 valandos. Greit pravertęs kalendorių, radau, kad 2024 m. liepa buvo toks mėnuo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Komentuoti:
-
Vairuotojai dirba po 8-9 valandas per dieną. Yra atvejų kai 12 valandų, bet dažniausiai tai savaitgaliais.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Jeigu vairuotojas dirba pertraukiamu grafiku tai dažniausiai pas jį keičiasi d.d kiekis. Vieną mėnesį gali dirbti 5/2, kitą mėnesį jam suteikiamas papildomas poilsis, t.y mažesnis kiekis d.d, tačiau neperžiangiama mažiau negu norma.
Norma įvykdoma, jeigu per mėnesį vairuotojas dirba 22 dienas po 8 val. Dažniausiai pas vairuotojus darbo dieną nėra lygi 8 valandoms, o pvz 8 val 13 min arba kiek užima. Yra dienos kur 7 val 5x minučių.
Vairuotojai prieš savaitę +- iki kito mėnesio gauna lapelį, su jo kito mėnesio darbo planu.
Tab.nr. / Grafikas / Garaž. nr. / (dienos) / Norma
Darbo pradžia /
Maršrutas /
Grafikas/
Vardas pavardė tabelio nr. /
o gale surašoma mėnesio suvestinė
176 val (norma)
Metai ir mėnuo
išdirbtų valandų skaičius (pvz 178:27)Paskutinis taisė Vinecko; 2025.09.28, 14:14.
Komentuoti:
-
Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tokie grafikai vadinami pertraukiamais. Jie užtikrina dažnesnį kursavimą kai to reikia (piko metu). Darbo kodeksas leidžia daryti tokius, tačiau su sąlyga, kad tarp “darbų” yra tam tikras laiko tarpas. Yra atvejų, kai darbo kodeksas nepaisomas. Vilniuje tokio mažiau, Kaune daugiau.
Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Komentuoti:

Komentuoti: