Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Parašė avs Rodyti pranešimą
    Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.
    Praėjusį šeštadienį 7 troleibusui ne tik vienos durys neveikė, bet ir buvo įdomus "siurprizas" užsirauti dar ir ant tokio, kuriame nebuvo nei vieno naujo komposterio. Atrodo buvo 2621. Turint tokią loteriją kortelės tampa beveik beprasmiškos. Aj, dar ir garsinių pranešimų apie stoteles nebuvo. Toks įspūdis, kad ištraukė belenką iš rezervo, nes nieko geresnio jau nebuvo.
    Paskutinis taisė Xedos; 2024.03.20, 21:55.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė avs Rodyti pranešimą
    Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.
    Viskas pagal geriausias rytų praktikas.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Geriausiai VT būklę atspindi mieste besiplečiantys purvynai ir aplink miestą besiplečiantys priemiesčiai.

    Komentuoti:


  • avs
    replied
    Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Man, kaip nesinaudojančiam VT, teko pavažinėt su 34-u visą mėnesį tuo pačiu laiku. Visada taikydavau 7-10min ateit anksčiau "dėl visa ko" ir autobusas visada vėluodavo bent jau 2-3min, nuo antros maršruto stotelės. Nusprendžiau, kad nenoriu stovėt ir šalt stotelėj, todėl nusprendžiau sutrumpint laiką iki 5min. Ateinu, žiūriu nieks nevažiuoja, švieslentėj autobuso nerodo, įsijungiu trafi, žiūriu jau seniausiai kitoj stotelėj nuvažiavęs. Teko su boltu važiuot



    Įdomu ką Vilnius sugebėtų su ~40 milijardų eurų nuveikt.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.
    Ir vėl gi, yra bendra, integruota sistema, kurioje naudojami tiek autobusai, tiek troleibusai, tai kodėl amžiaus vidurkiai skaičiuojami atskirai? Mano galva, tas vidurkio skaičiavimas apskritai nesamonė - VT yra tiek blogas, kiek jo blogiausia grandis. Tai šiuo atveju reikia žiūrėti seniausią transporto priemonę, kaip atspirties tašką. Jeigu keleiviui su vaiko vėžimėliu ar pan. reikia važiuoti su keliais persėdimais, tai net po dviejų naujų autobusų, jo kelionės kokybei didžiausią įtaką padarys nežemagrindis, senas, dvokiantis troleibusas. Bet liūdna ir tai, kad netgi jei visos TP būtų naujos, jas vairuos atsitveriantys chamai ir jos važiuos XX amžiaus maršrutais ir tvarkarasčiais.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
    Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.
    Kaskart, kai neatvažiuoja autobusas, rašau VVT. Kaskart gaunu šabloninį atsakymą, kad gedimas, dar kažkas, atsiprašome. Po to vėl tas pats autobusas neatvažiuoja tuo pačiu, nepikiniu, metu. Įdomūs tokie „gedimai“.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.

    Komentuoti:


  • mrwanwan
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

    Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
    Visiškai sutinku. VT kaip pagrindine transporto priemone naudojuosi arti 10 metų, bet pastaruoju stipriai pasijautė kritusi kokybė, gal maždaug nuo tada kai vyko visi tie vairuotojų streikai.

    Nebegaliu pasitikėti VT reguliarumu planuodamas keliones, automatiškai ilgėja kelionės laikas, nes reikia takytis į ankstesnį dėl "visa ko".

    Apie Trafi iš vis gaila pagalvot, nuo asmeniškai vieno mėgstamiausio app'so po to didelio atnaujinimo virto į praktiškai nebenaudojamą, nepatogų ir netikslų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Laimei, VMS viskam turi sprendimą:

    Vilniuje 6G taps „kalbančiu autobusu“

    Vilniuje – dar viena „kalbančio autobuso“ linija. Ausinių nuo šiol prireiks ir lipant į 6G autobusą. Keliaujant juo galima ne tik įveikti 10 km ilgio atstumą nuo Žaliojo tilto iki Naujosios Vilnios žiedo, bet ir išklausyti miesto istorijų. Tuo pasirūpino „Neakivaizdinio Vilniaus“ komanda, parengusi naują audiomaršrutą „Ekspedicija „Rytų ekspresu” 6G autobusu. Nuo Šnipiškių iki Naujosios Vilnios, arba nuo centro iki rytinių pakraščių“.
    Daugiau:
    https://madeinvilnius.lt/transportas...nciu-autobusu/

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    #LabaiG #ModernusTramvajus #VilniausVTStuburas #DarnusJudumas

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
    Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

    Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jeigu lietuviai vairuotojai tokie išskirtiniai ir žiemą pakelia sunkiau nei skandinavai, tuomet reikėtų pakoreguoti taisykles pagal tai ir užklijuoti įlipti draudžiančius lipdukus ant priekinių durų.

    Jeigu autobusų inžinieriai tokie kvaili, kad nesugeba apsaugoti vairuotojo kabinos nuo pašalinės šviesos tamsiu paros metu - tuomet reikia vieningo sprendimo ir įmontuoti kokias nors žaliuzes arba gražiai apklijuoti tą kabiną.

    Blogiausia, kai vairuotojai apsiklijuoja savo kabiną varliukais ir kažkokiom plokštėm, o keleiviai turi spėlioti ar atidarys priekines duris ar ne.

    Tiesa, įtariu, kad mūsų vairuotojai nei labiau trapūs nei skandinavai, nei autobusus kuriantys inžinieriai durni. Turbūt kaltos keistos panetkės ir priežiūros stoka.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.03.19, 16:38.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.



    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
    Pilna vairuotojų darbų kur net ik šiukšles turi surinkti, bet ir mašinos saloną mazgoti kas kart po darbo pamainos.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.
    Su privačiais vežėjais visiškai sutinku su tuo ką parašėt. Jie gauna baudas ir bent truputį prižiūri kokybę. Tik gal įkainis dabar "suvaldytas", kai DU didėjo žymiai sparčiau, nei infliacija.
    Su VVT be šansų, jog jie kažką keistų. Baudų jie negauna, chamas tai chamas, bet dirba ir nereik ieškoti kito darbuotojo, nereik su profsajunga tampytis dėl vieno ar kito atleidimo, kas išties nėra paprasta, net ir norint kažką pakeisti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
    Būdavo įvairiai. Retkarčiais link 80-ųjų pabaigos jau ir kamštukai atsirasdavo. Topas, kai 80-aisiais T16 važiuodavo nenutrūkstama eile, bet tekdavo "įspardyti" keleivius , kad užsidarytų durys.
    70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
    1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
    Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.03.19, 11:48.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
    Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
    Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Natūralu, kad uždirbdami jų suvokimu neblogą algą ir būdami labai priklausomi nuo darbdavio malonės bus labiau motyvuoti.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
    Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!

    Komentuoti:

Working...
X