Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
    Iš mano patirties tai jau kelios savaitės, kaip vis dažniau atidaro priekines duris.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
    Iš dalies taip, tai privedė prie to.
    O bendrai sudėjus tai: VVT nuolaidžiavimas - žiemą rekomenduojama iš viso neatidaryti priekines duris, stipri prof. sąjunga, kuri šiaip išreikalavo net ir uždaras kabinas, bet kažkodėl vistiek nelabai prisideda prie durų atidarymo, kai kurie vairuotojai vis dar grindžia savo pirmų durų neatidarymą Covid-19.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
    Sakyti ačiū reikia profsąjungai, nes nusirito viskas iki tokio absurdo, kad VVT patapo beveik neįgalia, bet kokių sprendimų priėmime.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.
    Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
    Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
    Visas priežastis kaip ir išvardijote.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?
    Labai gerai būtų, jeigu man VMS mokėtų už PR, tačiau labai gaila, kad tų pinigų savo sąskaitoje nematau.
    Vienintelis dalykas, kurį matau - atmazai iš VVT.

    Click image for larger version

Name:	IMG_3947.jpeg
Views:	425
Size:	173,7 kB
ID:	2228267 Click image for larger version

Name:	IMG_3948.jpeg
Views:	428
Size:	332,9 kB
ID:	2228268 Click image for larger version

Name:	IMG_3949.jpeg
Views:	424
Size:	275,1 kB
ID:	2228269 Click image for larger version

Name:	IMG_3950.jpeg
Views:	421
Size:	189,8 kB
ID:	2228270 Click image for larger version

Name:	IMG_3951.jpeg
Views:	422
Size:	163,4 kB
ID:	2228271

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
    Gal norite pamatyti atsakymus bent kelis iš VVT?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Šiandien troleibuse užtaikiau ant, spėju, savivaldybės apklausos apie VT kokybę. Greta tradicinių prašymų įvertinti švarą, temperatūrą VT ir pan. buvo klausimas apie priekines duris - skalėje nuo 1 iki 10 įvertinti, ar vairuotojai jas atidaro. Jeigu jau toks klausimas įtrauktas, gal VVT tikrai juda gera linkme.
    Man su tuo kažkaip lengviau. 90% vairuotojų pamačius mane puola atidaryti pirmas duris (tik todėl, kad per pusmetį surašiau apie 40 skundų to pačio turinio, keletą kartų kreipiausi ir JUDU ir kaip vyšnia ant torto nusiųstas laiškas I.Karužiui - infrastruktūros grupės vadovui. Dėja matyt tamsta Karužis neišmano įstatymų ir nepateikė atsakymo per tam numatytus terminus, net be jų atsakymo tiesiog nėra.)

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Šiandien troleibuse užtaikiau ant, spėju, savivaldybės apklausos apie VT kokybę. Greta tradicinių prašymų įvertinti švarą, temperatūrą VT ir pan. buvo klausimas apie priekines duris - skalėje nuo 1 iki 10 įvertinti, ar vairuotojai jas atidaro. Jeigu jau toks klausimas įtrauktas, gal VVT tikrai juda gera linkme.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Džiaugiuosi atsargiai... Bijau, kad nesugalvotų vietoj normalaus varianto (panaikinti besidubliuojančius numerius) padaryti nenormalų (prirašyti daug raidžių, T1, A1, 1G ....)
    Na kaip paminėjo pats atstovas, iki šiol buvo paisoma senų taisyklių (G, N, L). Dabar dirba prie kažko geresnio.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Judu darys numeracijos keitimą, pagaliau!

    Šiandien išėjo straipsnis apie bendrai VT. Jūsų atstovas buvo užsiminęs apie planuojamą numeracijos keitimą ir apie tai, kad daugiau detalių bus atskleista šių metų gale - kitų metų pradžioje.
    Džiaugiuosi atsargiai... Bijau, kad nesugalvotų vietoj normalaus varianto (panaikinti besidubliuojančius numerius) padaryti nenormalų (prirašyti daug raidžių, T1, A1, 1G ....)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Judu darys numeracijos keitimą, pagaliau!

    Šiandien išėjo straipsnis apie bendrai VT. JUDU atstovas buvo užsiminęs apie planuojamą numeracijos keitimą ir apie tai, kad daugiau detalių bus atskleista šių metų gale - kitų metų pradžioje.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.11.03, 10:13.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kiek teko girdėti ilgi 36 šiais metais dirbs iki lapkričio 1 dienos. Gal bus kitaip, bet kol kas paskutinė info tokia.

    Dėl nesaugu važiuoti aš visgi sutiksiu, kelias pernelyg siauras, iššoka iš krūmo kažkas didesnio nei sedanas - stabdys 100%, kad neatsitrenkti. Pražiopsojo momentą praplatinti ten tą vietą, kad bent jau kažkaip patogiau 2 autobusai išsilakstytų.
    joa, suprantama, kad iki lapkričio 1 dirbs, visgi dabar atostogos prasideda mokinių, poreikio ilgiems nebėra, o po atostogų abejotina ar grįš tie ilgi.

    bet dabar taip įdomiai nuspręsta, kad po privatizacijos ant 36 dirbs tik ilgi, nesvarbu ar pavojingas kelio ruožas tas žaliųjų ežerų g. nusileidimas ar nea.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Vilniaus transporto keleivių informavimas. Dieną prieš praneša, kad grąžina 52 į normalią trasą (pasibaigus Tarandės remontams). Kaip įmanoma planuotis keliones, kai vakare prieš gali visiškai pasikeisti tvarkaraščiai – sunku pasakyti. Toliau, Vėlinių pakeitimai. 119 maršrutas, kaip ir visais praeitais metais, turėjo nuo Šilo g. žieduko važiuoti apylanka – taip buvo ir pranešta. Bet, atsiprašant, žioplys, kūręs tvarkaraščius, greičiausiai užsimiršęs, padarė užsukimą iki Rokantiškių kaip 115. Tai reiškia, kad savaitgalį Egliškių gyventojams reikės grūstis į kapinių lankytojų užkimštus mikriukus, o dėl papildomo laiko, prisidėjusio dėl užsukimo, maršrutas dar ir kursuos perpus rečiau.

    Tačiau didžiausias perliukas:



    Įdomu, ką bendro turi šitie maršrutai

    Ir nors 38, 51, 65 pakeitimai dar suprantami ir patenkinamai pamatuoti, kiti trys maršrutai siaubingai nukarpyti: 57 kursuosrečiau nei kas valandą 9–14 ir nuo 19 val. (kada daugiausiai moksleivių važiuoja į mokyklą...), 114 tuo pat metu irgi vietoj 15–20 min. intervalo sieks ir 60 min., o dėl 116 trūksta žodžių – vietoj 45 min., pastovus 90 min. intervalas visą dieną.
    Manyčiau, kad Transreviui neužtenka naktų ir rezervo pataisyti savo kibirus ant ratų. Dėl to bando bent kažkaip išeiti iš situacijos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą
    nežinau ar čia buvo siųsta, bet va. verkių seniunijos facebook paskelbė planą kaip atrodys stotelė Verkių Bendruomenės Namai, įsteigus naują galinę stotelę. įdomiai suprojektuota, nežinau kaip čia sugebės apsisukti 66 (kaip suprantu, jis sutrumpinamas iki čia bus), nebent važinės midi?

    bėja biški durnizmas, kad į miestą važiuos tik 36 ir 120. cituoju komentarą iš facebook, "kiek supratau į miestą važiuos tik 36 ir 120 autobusas. Anksčiau rašė žiema ilgam autobusui nesaugu važiuoti. Dabar jau viskas gerai pasidarė."
    Kiek teko girdėti ilgi 36 šiais metais dirbs iki lapkričio 1 dienos. Gal bus kitaip, bet kol kas paskutinė info tokia.

    Dėl nesaugu važiuoti aš visgi sutiksiu, kelias pernelyg siauras, iššoka iš krūmo kažkas didesnio nei sedanas - stabdys 100%, kad neatsitrenkti. Pražiopsojo momentą praplatinti ten tą vietą, kad bent jau kažkaip patogiau 2 autobusai išsilakstytų.

    Komentuoti:

Working...
X