Parašė avs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Xedos; 2024.03.20, 21:55.
- 3 patinka
-
Parašė avs Rodyti pranešimąKažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriausiai VT būklę atspindi mieste besiplečiantys purvynai ir aplink miestą besiplečiantys priemiesčiai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Man, kaip nesinaudojančiam VT, teko pavažinėt su 34-u visą mėnesį tuo pačiu laiku. Visada taikydavau 7-10min ateit anksčiau "dėl visa ko" ir autobusas visada vėluodavo bent jau 2-3min, nuo antros maršruto stotelės. Nusprendžiau, kad nenoriu stovėt ir šalt stotelėj, todėl nusprendžiau sutrumpint laiką iki 5min. Ateinu, žiūriu nieks nevažiuoja, švieslentėj autobuso nerodo, įsijungiu trafi, žiūriu jau seniausiai kitoj stotelėj nuvažiavęs. Teko su boltu važiuot
Įdomu ką Vilnius sugebėtų su ~40 milijardų eurų nuveikt.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.
Komentuoti:
-
Nu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)
Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
Nebegaliu pasitikėti VT reguliarumu planuodamas keliones, automatiškai ilgėja kelionės laikas, nes reikia takytis į ankstesnį dėl "visa ko".
Apie Trafi iš vis gaila pagalvot, nuo asmeniškai vieno mėgstamiausio app'so po to didelio atnaujinimo virto į praktiškai nebenaudojamą, nepatogų ir netikslų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Laimei, VMS viskam turi sprendimą:
Vilniuje 6G taps „kalbančiu autobusu“
Vilniuje – dar viena „kalbančio autobuso“ linija. Ausinių nuo šiol prireiks ir lipant į 6G autobusą. Keliaujant juo galima ne tik įveikti 10 km ilgio atstumą nuo Žaliojo tilto iki Naujosios Vilnios žiedo, bet ir išklausyti miesto istorijų. Tuo pasirūpino „Neakivaizdinio Vilniaus“ komanda, parengusi naują audiomaršrutą „Ekspedicija „Rytų ekspresu” 6G autobusu. Nuo Šnipiškių iki Naujosios Vilnios, arba nuo centro iki rytinių pakraščių“.
https://madeinvilnius.lt/transportas...nciu-autobusu/
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąP.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu lietuviai vairuotojai tokie išskirtiniai ir žiemą pakelia sunkiau nei skandinavai, tuomet reikėtų pakoreguoti taisykles pagal tai ir užklijuoti įlipti draudžiančius lipdukus ant priekinių durų.
Jeigu autobusų inžinieriai tokie kvaili, kad nesugeba apsaugoti vairuotojo kabinos nuo pašalinės šviesos tamsiu paros metu - tuomet reikia vieningo sprendimo ir įmontuoti kokias nors žaliuzes arba gražiai apklijuoti tą kabiną.
Blogiausia, kai vairuotojai apsiklijuoja savo kabiną varliukais ir kažkokiom plokštėm, o keleiviai turi spėlioti ar atidarys priekines duris ar ne.
Tiesa, įtariu, kad mūsų vairuotojai nei labiau trapūs nei skandinavai, nei autobusus kuriantys inžinieriai durni. Turbūt kaltos keistos panetkės ir priežiūros stoka.Paskutinis taisė eigh; 2024.03.19, 16:38.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.
Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.
Su VVT be šansų, jog jie kažką keistų. Baudų jie negauna, chamas tai chamas, bet dirba ir nereik ieškoti kito darbuotojo, nereik su profsajunga tampytis dėl vieno ar kito atleidimo, kas išties nėra paprasta, net ir norint kažką pakeisti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.
Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.Paskutinis taisė Sula; 2024.03.19, 11:48.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: