Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
    Puikios naujienos! Valio Kinijai!...

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
    Neskleiskit melo, po 2018-2019 m. pirktų Solarių ir Isuzu jokių dyzelių daugiau nebuvo. Nuomojasi ir tai dujinius.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
    O kur Vilnius ir toliau dyzelius perka?
    Nejaugi jus pakliuvote į Aleksandro Nemunaičio spąstus?
    Vilnius pirks elektrinius autobusus ir dabar jau nupirko 164 troleibusus su AE, kuriuos galima priskirti elektrobusams su dinaminiu įkrovimu.
    Taip, buvo siūlymas iš opozicijos, o būtent iš pono Nemunaičio pirkti hibridus, tačiau nuspręsta visgi pirkti elektrinius ir vandenilinius autobusus. Todėl nereikia skleisti dezinformacijos.
    O jeigu jūs kalbate apie nuomojamus autobusus, tai jie tik dirba laikinai, o ir vistiek, jie naudoja dujas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
    https://www.atviraklaipeda.lt/2025/0...-elektrobusai/

    TOKS pristatė savuosius autobusus.
    Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nesaugo jie savo darbo vietos, oj nesaugo...
    Šiaip kiek žinau tas mechanikas neseniai įsidarbino ir jam net 30 metų nėra. Taisyti kažką nelabai mėgsta, kaip ir kiti mechanikai.
    Pagal tą istoriją, kuria pasakojau apie 4544 autobusą, kuri turėjo nusiųsti kaip pakaitalą 4543 pridėsiu štai ką.
    Kai vairuotojas, kuris sutiko nuvežti autobusą į Salininkus užsuko pas juos (Ceche liepė taip) ir jam sugedo durys, mechanikai, kurie sėdėjo lauke šaukė ant jo, kad spaudinėja ko nereikia ir dar marios “gražių” žodžių. Visgi kai iš dispečerės gavo per ausį, pataisė duris. Ir autobusas su vėlavimu 30min išvažiavo iš Verkių TD. Vairuotojui per kamščius reikėjo atvežti autobusą į Salininkus per 28 minutes.
    Istorija ne šiaip girdėta, o ją papasakojo mano pažįstamas, kaip tik tas, kuris nuvežė.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Vien dėl raudono šviesoforo praneškite policijai. VVT turi turėti vaizdo įrašą iš autobuso.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimą
    Šiandienos VVT patirtis:

    Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.

    Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.
    Šitas tekstas yra wow. Galima ant sienos įsirėminti. Iš esmės daugiau-mažiau apibūdina kiekvieną mano patirtį Vilniaus viešajame ir viską kas su juo blogai (kas beveik ir yra viskas, kas aplamai gali būti)
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.07.17, 02:07.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Mechanikas pasakė, kad jam nepatogu važiuoti tame autobuse, todėl jis nevažiuos tenai.
    Nesaugo jie savo darbo vietos, oj nesaugo...

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tikiuosi reportinat?
    Jeigu TP neturi kamerų, tada nuo skundo esmės apie 0 nebent patikės be įrašų arba suras galimybę patikrinti kitaip.
    Jeigu yra arba patikėjo tada yra du variantai:
    1. atsakys kreipkitės į policiją ir mes suteiksime įrašus
    2. bus realūs veiksmai iš VVT pusės

    Asmeniškai teko rašyti skundą apie vairuotoją, kuri atidarė duris įkalnėje nepajungus stabdžių (mygtuku arba tiesiog spaust stabdžių pedalą) ir aišku, kad troleibusas pradėjo riedėti atgal, vairuotojos reakcija aišku buvo labai neskubi nes… sėdėjo telefone. Galų gale sustojo troleibusas už kokių 25m nuo tos vietos, kur pradėjo riedėti.
    Kokia išvada? Vairuotoja turėjo iš naujo stažuotis, o būtent jos darbą prižiūrėjo instruktorius.
    Iš kur žinau? Po įvykio po 1,5 savaitės teko sutikti tą pačią vairuotoją, o priekyje sėdėjo instruktorius ir dokumentavo vairavimą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tikiuosi reportinat?

    Komentuoti:


  • averageVTenjoyer
    replied
    Šiandienos VVT patirtis:

    Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.

    Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Įžvelgiu laimėjimą savo kreipimose į VVT. Turbūt kažkam iš keleivių aptarnavimo ant tiek atsibodo atsakinėti man, kad tikrai kažkas gavo per ausį. Pridedu užklausą ir atsakymą į šią užklausą:
    Formos tema - Skundai
    Įvykio data - 2025-07-12
    Įvykio laikas - 17:08
    Transporto priemonė - Autobusas
    Maršruto numeris - 2G
    Kryptis - Santariškės
    Stotelė - Savanorių pr.
    Transporto priemonės nr. - 4173
    Jūsų komentaras - Laba dieną, kreipiuosi dėl KBVT pažeidimo. Savanorių pr. stotelėje vairuotojas nepaisė ženklo “Pirmajam autobusui ar troleibusui sustoti čia” ir pravažiavo jį taip, kad nereikėtų atidaryti 1 durų. Jis tas duris uždengė krūmais. Verta paminėti tai, kad visą mano kelionės laiką 1 durys nebuvo atidarytos nė karto. Norėčiau sulaukti atsakymą į užklausą ir be abejo į šį klausimą: Kada VVT pradės kontroliuoti situacija su pirmomis durimis? Neatidarydami pirmų durų vairuotojai tiesiogiai nusispjauna ant VMS tarybos sprendimo dėl KBVT Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.

    Atsakymas:
    Laba diena,

    dėkojame už jūsų pranešimą. Iš tiesų, patikrinus vaizdo stebėjimo kameras, vairuotojas sustojo netinkamoje vietoje, vengdamas įlaipinimo per priekines duris.
    Atsakant į klausimą dėl kontrolės - vairuotojams nuolatos primenama apie tvarką, kurioje nurodomas privalomas keleivių įlaipinimas per priekines duris. Tiesa, tai nereiškia, kad jis privalo kiekvienoje stotelėje priekines duris atidaryti, jeigu prie jų nėra laukiančių keleivių. Matydami, kad taikoma informavimo priemonė nėra veiksminga, šiuo metu svarstome kitokias priemones, kad užtikrintume tinkamą keleivių aptarnavimą ir taisyklių laikymąsi.

    Dėkojame, kad informuojate mus - konkretūs atvejai, konkretūs vairuotojai tokiais atvejais turi pokalbį su tiesioginiu vadovu, o pasikartojus - svarstomos drausminės nuobaudos ir kitokios priemonės.

    Tikiuosi, kad pokyčių sulauksime ir viskas tai - ne tušti žodžiai

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Dalinuosi eiliniais atsikalbinėjimais iš Judu ir Transrevio pusės dėl alia "sutvarkytų švieslenčių":

    Pirmiausia nuoširdžiai atsiprašome už tai, kad užtrukome atsakyti į Jūsų laišką. Labai vertiname, kad skiriate laiko pastebėti ir pranešti apie nesklandumus, su kuriais susiduriate.

    Apgailestaujame, kad maršrutų švieslentėse buvo netiksli ar klaidinanti informacija. Gavome patvirtinimą iš UAB „Transrevis“, kad informacija švieslentėse jau sutvarkyta.

    Dar kartą dėkojame, kad parašėte ir atkreipėte dėmesį. Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad kelionės viešuoju transportu ateityje bus sklandesnės ir patogesnės.

    Faktiniai stebėjimai šiandienos 12 valandos parodė, jog eilinį kartą ne tiksliai padarė ką buvau aprašęs - priekinėje švieslentėje pas 7041 parašyta, jog važiuojama Trakų Vokės, nors faktiškai važiuojama iki Fabriko gatvės.
    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2025.07.16, 11:28.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    IMHO, paprasčiau ir greičiau būtų buvę pakeisti padangą.
    Mechanikas pasakė, kad jam nepatogu važiuoti tame autobuse, todėl jis nevažiuos tenai. Galų gale nusiuntė vairuotoją, kuris mėnesį dirba jeigu skaičiuojame su stažavimosi laiku. Na ir tas vairuotojas pagelbėjo, 9 autobusas kursavo iki tol kol turėjo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris.
    IMHO, paprasčiau ir greičiau būtų buvę pakeisti padangą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    O neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.
    Tikrai ne visur ilgi reikalingi, todėl ir nuomojasi.
    Pvz vakar 18m autobusas dirbo 82 maršrute, kas tikrai yra kosmosas maršrutui, kur 18m niekada nebuvo ir poreikio tokiose autobusuose tenai taip pat nėra.
    Dėl autobusų trūkumo dažnai kyla situacijos, kada technika išvaroma iš remonto tam, kad padengti išvykimą.
    Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris. Nes jos nereagavo į mygtukų spaudimą. Galų gale duris pataisė ir vairuotojui teko lėkti per visą miestą ir turėjo suspėti per 28min, kad 9 maršrutas toliau veiktų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Ne, na čia yra wow. Jaučiu, kelionę traukiniu Balkanuose lengviau suplanuoti, nei susigaudyti kas čia vyksta.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-07-16 at 00.51.09.png
Views:	545
Size:	264,4 kB
ID:	2210330

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
    12m autobusų trūkumas. Iš esmės dėl to, kad senesni autobusai genda vienas po kito.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?

    Komentuoti:

Working...
X