Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Puikios naujienos, o Vilnius apsimeta žaliu miestu ir toliau perka dyzelius.
Nejaugi jus pakliuvote į Aleksandro Nemunaičio spąstus?
Vilnius pirks elektrinius autobusus ir dabar jau nupirko 164 troleibusus su AE, kuriuos galima priskirti elektrobusams su dinaminiu įkrovimu.
Taip, buvo siūlymas iš opozicijos, o būtent iš pono Nemunaičio pirkti hibridus, tačiau nuspręsta visgi pirkti elektrinius ir vandenilinius autobusus. Todėl nereikia skleisti dezinformacijos.
O jeigu jūs kalbate apie nuomojamus autobusus, tai jie tik dirba laikinai, o ir vistiek, jie naudoja dujas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nesaugo jie savo darbo vietos, oj nesaugo...
Pagal tą istoriją, kuria pasakojau apie 4544 autobusą, kuri turėjo nusiųsti kaip pakaitalą 4543 pridėsiu štai ką.
Kai vairuotojas, kuris sutiko nuvežti autobusą į Salininkus užsuko pas juos (Ceche liepė taip) ir jam sugedo durys, mechanikai, kurie sėdėjo lauke šaukė ant jo, kad spaudinėja ko nereikia ir dar marios “gražių” žodžių. Visgi kai iš dispečerės gavo per ausį, pataisė duris. Ir autobusas su vėlavimu 30min išvažiavo iš Verkių TD. Vairuotojui per kamščius reikėjo atvežti autobusą į Salininkus per 28 minutes.
Istorija ne šiaip girdėta, o ją papasakojo mano pažįstamas, kaip tik tas, kuris nuvežė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vien dėl raudono šviesoforo praneškite policijai. VVT turi turėti vaizdo įrašą iš autobuso.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė averageVTenjoyer Rodyti pranešimąŠiandienos VVT patirtis:
Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.
Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.Paskutinis taisė Wintautas; 2025.07.17, 02:07.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąMechanikas pasakė, kad jam nepatogu važiuoti tame autobuse, todėl jis nevažiuos tenai.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTikiuosi reportinat?
Jeigu yra arba patikėjo tada yra du variantai:
1. atsakys kreipkitės į policiją ir mes suteiksime įrašus
2. bus realūs veiksmai iš VVT pusės
Asmeniškai teko rašyti skundą apie vairuotoją, kuri atidarė duris įkalnėje nepajungus stabdžių (mygtuku arba tiesiog spaust stabdžių pedalą) ir aišku, kad troleibusas pradėjo riedėti atgal, vairuotojos reakcija aišku buvo labai neskubi nes… sėdėjo telefone. Galų gale sustojo troleibusas už kokių 25m nuo tos vietos, kur pradėjo riedėti.
Kokia išvada? Vairuotoja turėjo iš naujo stažuotis, o būtent jos darbą prižiūrėjo instruktorius.
Iš kur žinau? Po įvykio po 1,5 savaitės teko sutikti tą pačią vairuotoją, o priekyje sėdėjo instruktorius ir dokumentavo vairavimą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiandienos VVT patirtis:
Reisas grįžtantis į parką. Autobusas be kondiškių, karštas, smirdintis, viename lange viduj teliuškuoja vanduo kaip akvariume. Virš durų tepaluota tiek, kad atrodo užvarvės praeinant. Priekinės durys neatidaromos kaip visada. Vairuotojas panašu net nežiūrėjo kas dedasi salone, nes praktiškai tuščiame autobuse sugebėjo prispausti vidurinėmis durimis išlipančią moterį. Greitis mieste tikrai viršytas, kirsti du raudoni šviesoforo signalai, vienas išvis tik todėl, kad nebuvo mašinų, o ne kad kątik užsidegė ar prieš pat užsidegant žaliam, ką daro daug kitų vairuotojų ir kas yra tragedija, bet čia naujas dugnas. Nepraleistas pėstysis, atlapotos, aplipdytos ir besitrankančios vairuotojo kabinos durys, stabdoma staigiai ir smarkiai, iš vietos gazas-dugnas, sustoja stotelių priekyje taip, kad net išlenda iš įvažos, nes nespėja iki stotelės galo sustot.
Sakyčiau girtas, bet čia turbūt tiesiog dar viena eilinė diena važiuojant Vilniaus autobusais.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Įžvelgiu laimėjimą savo kreipimose į VVT. Turbūt kažkam iš keleivių aptarnavimo ant tiek atsibodo atsakinėti man, kad tikrai kažkas gavo per ausį. Pridedu užklausą ir atsakymą į šią užklausą:
Formos tema - Skundai
Įvykio data - 2025-07-12
Įvykio laikas - 17:08
Transporto priemonė - Autobusas
Maršruto numeris - 2G
Kryptis - Santariškės
Stotelė - Savanorių pr.
Transporto priemonės nr. - 4173
Jūsų komentaras - Laba dieną, kreipiuosi dėl KBVT pažeidimo. Savanorių pr. stotelėje vairuotojas nepaisė ženklo “Pirmajam autobusui ar troleibusui sustoti čia” ir pravažiavo jį taip, kad nereikėtų atidaryti 1 durų. Jis tas duris uždengė krūmais. Verta paminėti tai, kad visą mano kelionės laiką 1 durys nebuvo atidarytos nė karto. Norėčiau sulaukti atsakymą į užklausą ir be abejo į šį klausimą: Kada VVT pradės kontroliuoti situacija su pirmomis durimis? Neatidarydami pirmų durų vairuotojai tiesiogiai nusispjauna ant VMS tarybos sprendimo dėl KBVT Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.
Atsakymas:
Laba diena,
dėkojame už jūsų pranešimą. Iš tiesų, patikrinus vaizdo stebėjimo kameras, vairuotojas sustojo netinkamoje vietoje, vengdamas įlaipinimo per priekines duris.
Atsakant į klausimą dėl kontrolės - vairuotojams nuolatos primenama apie tvarką, kurioje nurodomas privalomas keleivių įlaipinimas per priekines duris. Tiesa, tai nereiškia, kad jis privalo kiekvienoje stotelėje priekines duris atidaryti, jeigu prie jų nėra laukiančių keleivių. Matydami, kad taikoma informavimo priemonė nėra veiksminga, šiuo metu svarstome kitokias priemones, kad užtikrintume tinkamą keleivių aptarnavimą ir taisyklių laikymąsi.
Dėkojame, kad informuojate mus - konkretūs atvejai, konkretūs vairuotojai tokiais atvejais turi pokalbį su tiesioginiu vadovu, o pasikartojus - svarstomos drausminės nuobaudos ir kitokios priemonės.
Tikiuosi, kad pokyčių sulauksime ir viskas tai - ne tušti žodžiai
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Dalinuosi eiliniais atsikalbinėjimais iš Judu ir Transrevio pusės dėl alia "sutvarkytų švieslenčių":
Pirmiausia nuoširdžiai atsiprašome už tai, kad užtrukome atsakyti į Jūsų laišką. Labai vertiname, kad skiriate laiko pastebėti ir pranešti apie nesklandumus, su kuriais susiduriate.
Apgailestaujame, kad maršrutų švieslentėse buvo netiksli ar klaidinanti informacija. Gavome patvirtinimą iš UAB „Transrevis“, kad informacija švieslentėse jau sutvarkyta.
Dar kartą dėkojame, kad parašėte ir atkreipėte dėmesį. Atsiprašome už nepatogumus ir tikimės, kad kelionės viešuoju transportu ateityje bus sklandesnės ir patogesnės.
Faktiniai stebėjimai šiandienos 12 valandos parodė, jog eilinį kartą ne tiksliai padarė ką buvau aprašęs - priekinėje švieslentėje pas 7041 parašyta, jog važiuojama Trakų Vokės, nors faktiškai važiuojama iki Fabriko gatvės.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2025.07.16, 11:28.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, paprasčiau ir greičiau būtų buvę pakeisti padangą.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąO neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.
Pvz vakar 18m autobusas dirbo 82 maršrute, kas tikrai yra kosmosas maršrutui, kur 18m niekada nebuvo ir poreikio tokiose autobusuose tenai taip pat nėra.
Dėl autobusų trūkumo dažnai kyla situacijos, kada technika išvaroma iš remonto tam, kad padengti išvykimą.
Pvz užvakar 9 autobuse dirbantis 4543 negalėjo tęsti darbo dėl to, kad padangoje iššoko guzas. Iš remonto išvarė 4544 ir 40 minučių bandė pataisyti duris. Nes jos nereagavo į mygtukų spaudimą. Galų gale duris pataisė ir vairuotojui teko lėkti per visą miestą ir turėjo suspėti per 28min, kad 9 maršrutas toliau veiktų.
Komentuoti:
-
Ne, na čia yra wow. Jaučiu, kelionę traukiniu Balkanuose lengviau suplanuoti, nei susigaudyti kas čia vyksta.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
O neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąDėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
Komentuoti:
-
Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
Komentuoti:
Komentuoti: