VT maršrutų tinklas sudaromas pagal keleivių poreikius. Kaip matome Perkūnkiemio gyventojai savo kojomis balsuoja už 3G. 24 autobusų maršrute neužtenka, kad piko metu visi sutilptų.
Tik atkreipiu dėmesį, jog 3G bent 2 reisai piko metu važiuoja nuo J. Baltrušaičio st., o ne nuo Perkūnkiemio.
Warum?
Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
Juokinga net skaityti šituos “pezalus”
Dabar lyginame:
Perkūno st. - 2 maršrutai (3G ir 40)
Gedvydžių st. - 3 maršrutai ir iš jų 2 turi persėdimą į 3G ne einant ne metro (5, 24, 125)
Fabijoniškių žiedas (link Pijaus Žadeikos) - 4 maršrutai ir iš jų 2 veža TIESIAI į centrą.
VT maršrutų tinklas sudaromas pagal keleivių poreikius. Kaip matome Perkūnkiemio gyventojai savo kojomis balsuoja už 3G. 24 autobusų maršrute neužtenka, kad piko metu visi sutilptų.
Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
Kažkas labai piktas netekęs maršruto. Kaip ir suprantama, bet gal nereikėtų pereiti prie absurdo - vien jauni aftamabilystai, bet maršrutas po pakeitimo nesugeba išvežti visų norinčių.
Vieniems nutolo, bet kitiems, pvz. didelei gyventojų koncentracijai prie BIG - priartėjo ir pasidarė patogiau. Čia neišeina skaičiuoti pagal kiekvieną, reikia kažkokio vidurkio ir bendrų vardiklių.
Bet kokiu atveju 3G nuo pat atsiradimo turėjo važiuoti iki Perkunkiemio bei aptarnauti maksimaliai ir naujai pastatytų namų gyventojus. Apmaudu, kad tam prireikė tiek daug laiko.
O nuo Fabijoniškių žiedo yra ne viena opcija pavažiuoti ir persėsti į 3G, jeigu ėjimo laikas atrodo nepriimtinas.
Aš labai atsiprašau, bet kokias nesąmones jūs čia "pezate"? Liongino-Balkukevičiaus gatvėje yra pilna daugiaaukščių namų ir jiems gerokai suprastėjo VT kokybė, kai visus 12 metų buvo užtikrintas G maršruto susisiekimas. Prieš tai kažkada ne veltui 6 greitasis maršrutas. Pekunkiemis 20 metų išsivertė be normalaus VT. Staiga mat parūpo! Ten dauguma jaunų avtamabilystų. Būkim, biedni, bet teisingi. Jei reikėjo Perkūnkiemiui VT reikėjo ir sukurti naują maršrutą, o ne atiminėti kitų sąskaita puikiai veikiantį maršrutą ir duoti kitiems. Čia jau šventvagiška ir nepateisinama!
Visada buvo 7 autobusai piko metu. Ir dabar yra tie 7 autobusai, net dienos metu darbo dienomis kursuoja tik ilgi, nes neliko jungimų su 40 ir 56 maršrutais. Tačiau kažkodėl nuo šio rugsėjo jie važinėja labai retais intervalais ir bendras autobusų dažnumas sumažėjo palyginus su pernai metų rudens sezonu.
Man labiau patiko 24 savaitgalio tvarkaraštis, važiuoja maždaug kas 30 min, o poto p.. ir tarpas 50 min.
Įdomūs pakeitimai. Iš 28 reisų savaitgali paliko 21 (-25%). Nejau 28 autobusas tikrai orą vežiodavo?
Taip pat apkarpė 15, 38, 61... t.y. Transrevio maršrutus. Kilometrus jiems karpo, ar kita priežastis?
15 - ne sezono metu vežioja beveik orą, manau apart piko nelabai ten žmonių bus.
28 - kiek teko važiuoti - visada užimtumas ne daugiau kaip 20-25%
38 - pakomentuoti negaliu, situacijos nežinau
61 - kiek teko naudotis užpildymas nėra toks, kad būtų poreikio jį varinėti tokiu dažniu, kuris buvo.
Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.
Neatsakysiu, būtent dėl šito, viską galite pasitikrinti lentelėje su išleidimais nuo 2011 metų (Transphoto)
Jeigu bendrai, tai šiais metais išleidimas sumažėjo 10 autobusais, nes įsivertinus situaciją VVT pasakė, kad neturės tiek veikiančių autobusų (deja, bet technika ganėtinai sena ir nelabai patikima).
Neabejoju, kad po elektrinių autobusų atvykimo, autobusų kursavimas bus padažnintas, dėl galimybės išleisti daugiau, nepaliekant išpūsto rezervo.
Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.
Visada buvo 7 autobusai piko metu. Ir dabar yra tie 7 autobusai, net dienos metu darbo dienomis kursuoja tik ilgi, nes neliko jungimų su 40 ir 56 maršrutais. Tačiau kažkodėl nuo šio rugsėjo jie važinėja labai retais intervalais ir bendras autobusų dažnumas sumažėjo palyginus su pernai metų rudens sezonu.
Nepamirškim, kad 3G nukreipimo proga kaip papildoma dovanėlė vietoj 8 autobusų piko metu 24 maršrute liko tik 7. Kaip alternatyva į centrą važiuojantiems iš Fabijoniškių tikrai galėtų būti 24 su persėdimu Jasinskio st., bet tam reikėtų šiam maršrutui skirti bent kiek dėmesio.
Vieniems nutolo, bet kitiems, pvz. didelei gyventojų koncentracijai prie BIG - priartėjo ir pasidarė patogiau. Čia neišeina skaičiuoti pagal kiekvieną, reikia kažkokio vidurkio ir bendrų vardiklių.
Bet kokiu atveju 3G nuo pat atsiradimo turėjo važiuoti iki Perkunkiemio bei aptarnauti maksimaliai ir naujai pastatytų namų gyventojus. Apmaudu, kad tam prireikė tiek daug laiko.
O nuo Fabijoniškių žiedo yra ne viena opcija pavažiuoti ir persėsti į 3G, jeigu ėjimo laikas atrodo nepriimtinas.
Žmogus nori, kad Perkūnkiemį (kur gyvena tiesiog daugiau žmonių) ir toliau važiuotų tik 5 su dažniu kas 20 min.
Tai kad prie Fabijoniškių žiedo yra daug daugiabučių namų, kuriems 3G buvo itin patogus. Apskritai, visai Liongino Baliukevičiaus-Dzūko gatvės daugiabučiams suprastėjo susisiekimas, nes nuo ten iki Ukmergės g. susidaro kilometras.
Vieniems nutolo, bet kitiems, pvz. didelei gyventojų koncentracijai prie BIG - priartėjo ir pasidarė patogiau. Čia neišeina skaičiuoti pagal kiekvieną, reikia kažkokio vidurkio ir bendrų vardiklių.
Bet kokiu atveju 3G nuo pat atsiradimo turėjo važiuoti iki Perkunkiemio bei aptarnauti maksimaliai ir naujai pastatytų namų gyventojus. Apmaudu, kad tam prireikė tiek daug laiko.
O nuo Fabijoniškių žiedo yra ne viena opcija pavažiuoti ir persėsti į 3G, jeigu ėjimo laikas atrodo nepriimtinas.
Šiaip tai G maršrutai kursuoti pradėjo 2013 m. liepos 1 d. per masinę VT maršrutų reformą, tai jau bus 12 metų, ne 10.
Kažkas prastai pamena tikslias datas kas ir kada įvyko.
Čia klausimas, kur yra tas ''centras daugumai''. Lukiškės dabar jau nėra tokios pat populiarios, kokios buvo prieš 20 metų (pun not intended). Dabar didžiausia darbo vietų koncentracija yra Konstitucijos prospekte, gal dar Verslo trikampyje, kur veža 56 ir užkabina 24.
Sakydamas "patogi jungtis" turėjau omeny kursavimo dažnumą - 40 važiuoja tikrai ganėtinai dažnai, ir būtų pats tas Fabijoniškių žiedo keleiviams.
Nors dėl Verslo trikampio patogumo važiuojant 56, aš drįsčiau ginčytis. Ne tik dėl to, kad sunku derinti keliones prie dukart per valandą kursuojančio maršruto, bet ir dėl to, kad 56 kelionė į Verslo trikampį gaunasi "ratais kvadratais", kol autobusas prasisukinėja pro Konstitucijos pr., ir nesibaigiančius Žaliojo tilto kamščius
Nieko jiems labiau nereikalingas. O jei ir reikia, tai reikėjo sukurti naują maršrutą, o ne iš Fabijoniškių gyventojų atimti 10 metų gyvuojantį maršrutą.
Tas 10 metų gyvuojantis maršrutas panaikino 20 metų gyvavusį 6 autobusą ir 70 metų gyvavusį 2 autobusą. Gal reikėjo ir juos palikti?
Jau net nekalbu, kad buvo panaikinti 5 ir 11 troleibusai, 47 autobusas...
Miestas keičiasi ir maršrutai nėra kažkokia konstanta, kuri turėtų išlikti nuolatos. Juolab, kad per tuos 10 metų miestas stipriai išsiplėtė link Tarandės, tas pats Perkūnkiemis ženkliai paaugo.
Man atrodo logiškiausia iki Fabijoniškių žiedo būtų nukreipt 40, kad ir vėl būtų atstatyta greita ir patogi centro jungtis. Tuo tarpu 56 galėtų važiuoti Stanevičiaus-Fabijoniškių-Vėtrungių-Perkūnkiemio
Čia klausimas, kur yra tas ''centras daugumai''. Lukiškės dabar jau nėra tokios pat populiarios, kokios buvo prieš 20 metų (pun not intended). Dabar didžiausia darbo vietų koncentracija yra Konstitucijos prospekte, gal dar Verslo trikampyje, kur veža 56 ir užkabina 24.
Kaip ten reikalai su metrobusais? Kažkokios žinios atėjo kad jie kažkada bus ir būtinai reikia pasiruošti.
Bet kol kas neranda tinkamo matematinio modelio, aprašančio ju judėjimo trajektoriją
Pirks net 7 (ir nesvarbu, kad privatininkas ir 4G maršrutui)
O tamsta iš namų/mokyklos kažkodėl einate į pakraštyje esantį Fabijoniškių žiedą, o po to atgal link Ukmergės g.? Kuom išvis atstumas tarp Ukmergės g. ir pačio žiedo yra reikšmingas? Žiedas yra viename Fabijoniškių pakraštyje, Ukmergės g. - kitame. Anksčiau visi eidavo į šiaurę, dabar į pietus.
Tai kad prie Fabijoniškių žiedo yra daug daugiabučių namų, kuriems 3G buvo itin patogus. Apskritai, visai Liongino Baliukevičiaus-Dzūko gatvės daugiabučiams suprastėjo susisiekimas, nes nuo ten iki Ukmergės g. susidaro kilometras.
Man atrodo logiškiausia iki Fabijoniškių žiedo būtų nukreipt 40, kad ir vėl būtų atstatyta greita ir patogi centro jungtis. Tuo tarpu 56 galėtų važiuoti Stanevičiaus-Fabijoniškių-Vėtrungių-Perkūnkiemio
Tam kad išvežti Perkūnkiemį autobusų kursavimo dažnis (idealiausiomis sąlygomis be kamščių ir kitų trikdžių) turi būti kas 3-4 min, čia jeigu kalbame apie paprastus 18m autobusus. O tam, kad duoti bent kas 4 min reikia apie 28 autobusų, vietoj dabartinių 24.
Kaip ten reikalai su metrobusais? Kažkokios žinios atėjo kad jie kažkada bus ir būtinai reikia pasiruošti.
Bet kol kas neranda tinkamo matematinio modelio, aprašančio ju judėjimo trajektoriją
Komentuoti: