Visiems kam kyla klausimas dėl “o kaip pas vairuotojus rodoma grafike kai intervalai” turiu atsakymą.
Naujo tipo grafikas, visas pastabas atrasite tame pačiame lape.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aš gerai suprantu, kad už telefoną atima teises? Šiaip ar taip, tokioj vietoj skambutį galėjo gauti, kad pvz. užblokuotas kelias maršrute ir VT yra nukreipiamas kita gatve, pvz. 7 maršrutui liepia važiuoti 16-u, arba vise versa. Pamąstykit taip, teoriškai turėjo atsiliepti laisvų rankų įranga. Jos neturi – turi duoti darbdvays, kaip darbo priemonę. Visgi, tarkim duoda, viskas ok, bet nuolat ausyje turint įkištą aparatą – ar saugiau jaustumėtės, kai tas aparatas trukdys klausyti tokius garsus, kaip sprogusi padanga kažkur trūlo gale?
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Komentuoti:
-
Vakarų Europoje viešojo transporto vairuotojams maršrute yra GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA kalbėti ar naudotis telefonu net ir su laisvų rankų įranga (Galima tik galinėje stotelėje atstovos metu) . Visa informacija pateikiama is dispečerio yra per racija, kurią atitinkamų dažniu girdi visi viešojo transporto vairuotojai kurie dirba maršrute. Taip pat vairuotojai naudojasi tuo radijo dažniu pateikti visą reikalingą informaciją: apie eismo trikdžius, avarijas, gedimus ar kitus įvykius.
Vokietijoje autobuso kabinoje yra papildomi du pedalai: vienas SOS kitas paspaudus pedalą per mikrofoną kalbama tiesiogiai su dispečeriu.Paskutinis taisė Etransport; 2025.07.29, 10:40.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąČia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius
P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
Komentuoti:
-
Čia tiek daug nesamonių prirašyta iš temos, kas būtų jei būtų... Bet jei trumpai, tai taip, visos Janinos su telefonais ir ausinėmis visada tik klausosi operatyvios info, kad maršrute užblokuotas kelias ir iškart dinamiškai renkasi alternatyvius kelius
P.S. Ah tos pastoviai sprogstančios padangos, kad tik būtų būdas to išvengti...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Foto į el.paštą keleivių aptarnavimui ir viskas.
Dar į e.policiją galima.
Kalbėjo, tai stovint stotelėj, o ne važiuojant, nors formaliai "variklis įjungtas", tai negalėjo kalbėti, bet norint, kad baltaodžiai netektų teisių, ir norit už lango matyti daugiau užsieniečių, kurie nekalba lietuviškai, ir jiems turbūt net nebeskambintų pati įmonė nukreipti maršrutui, tai būnant keleiviu bus galima įstrigti pvz. užblokuotoj gatvėj ir tiek žinių. Viskas bus legalu ir malonu.
Man asmeniškai geriau, kad ausyje neturėtų pašalinių aparatų ir klausai nebūtų trukdoma, kai VT važiuoja 70 km/h su 100-u stovinčių keleivių / "silkių statinėj".
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nors iki Vingio parko tilto ir PP pritemptų.
Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAčiū VMS, paleisti maršrutą turint 1 laivą tiesiog genialu.
Kursuoja kas ~ 2 valandas.
Taip pat norėčiau pažiūrėti į konkurencingumą, Verslo trikampis -> Karaliaus mindaugo tiltas 47 minutes trunka kelionė!!!!
Bet, Karlai, 45 minutės! Kažkaip manau, kad net pėsčiomis greičiau pavyktų aplankyti visas stoteles.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne pirmą kartą tenka važiuoti troleibusu nuo galinės stotelės, kuriame yra stiprus rūkalų kvapas. Jie beviltiški.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠiaip draudžiama, bet ar gali pykt ant VVT..?
Dar į e.policiją galima.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDėl pirmų durų.
Jeigu vairuotojai neatidaro pirmų durų žmogui priėjus prie jų drąsiai rašykite skundą. Neseniai gavau atsakymą iš VVT ir JUDU (dėl Judu dar laukiu atsakymo dėl informavimo) ir jūs rašydami skundą galite remtis į tai:
VVT Keleivių aptarnavimas: Atkreipiame dėmesį, kad keleivių įlaipinimas Vilniaus mieste turi vykti per visas transporto priemonės duris, nebent prie priekinių durų niekas nestovi. Tačiau atvejais, kai vairuotojas sistemingai vengia šios tvarkos - tai yra pažeidimas.
JUDU: Tikrai apgailestaujame, kad vis dar pasitaiko atvejų, kai vairuotojai neatidaro pirmųjų durų, nors pagal nustatytą tvarką to privalo laikytis. Dirbdami su vežėjais šią temą nuolat primename, o mūsų kontrolės skyriaus darbuotojai taip pat fiksuoja tokius pažeidimus.
Į JUDU kreipiausi dėl informavimo stokos apie įlaipinimo ir išlaipinimo tvarką, kadangi šiandien sekmadienis, laukiu atsakymo kitą savaitę arba iki to laiko, kol leidžia įstatymai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl pirmų durų.
Jeigu vairuotojai neatidaro pirmų durų žmogui priėjus prie jų drąsiai rašykite skundą. Neseniai gavau atsakymą iš VVT ir JUDU (dėl Judu dar laukiu atsakymo dėl informavimo) ir jūs rašydami skundą galite remtis į tai:
VVT Keleivių aptarnavimas: Atkreipiame dėmesį, kad keleivių įlaipinimas Vilniaus mieste turi vykti per visas transporto priemonės duris, nebent prie priekinių durų niekas nestovi. Tačiau atvejais, kai vairuotojas sistemingai vengia šios tvarkos - tai yra pažeidimas.
JUDU: Tikrai apgailestaujame, kad vis dar pasitaiko atvejų, kai vairuotojai neatidaro pirmųjų durų, nors pagal nustatytą tvarką to privalo laikytis. Dirbdami su vežėjais šią temą nuolat primename, o mūsų kontrolės skyriaus darbuotojai taip pat fiksuoja tokius pažeidimus.
Į JUDU kreipiausi dėl informavimo stokos apie įlaipinimo ir išlaipinimo tvarką, kadangi šiandien sekmadienis, laukiu atsakymo kitą savaitę arba iki to laiko, kol leidžia įstatymai.
Mano užklausoje dėmėsis atkreiptas į: Informacijos stoką, mažyčių rodyklių neveiksmingumą, pokalbio su vežėjais neužtenka.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Toks maršrutas dėl kažkokio renginio Vingio parke? Vakar apsauginiai uždraudė pravažiuot centrine parko dalimi, viskas aptverta, liepė vestis dviratį. Kas per renginys ir kada baigsis jis?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Toks maršrutas dėl kažkokio renginio Vingio parke? Vakar apsauginiai uždraudė pravažiuot centrine parko dalimi, viskas aptverta, liepė vestis dviratį. Kas per renginys ir kada baigsis jis?
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą164R Vingio parkas - Saulėtekis aptarnaujamas troleibusais.
2025.07.25
Komentuoti:
-
Apie tai, kaip Vilniuje net po 25 apgadintų autobusų viskas gerai pagal VVT atstovus.
Aišku su realybe tai labai prasilenkia. Visus “geriausius” (techniškai tvarkingiausi) autobusus nusiuntė dirbti į R maršrutus, likusieji maršrutai išgyvena kaip nori (net nebuvo rezervo iš viso kelias valandas). Taigi pvz į 5G laisvai nusiuntė trumpą autobusą nes ilgų tiesiog NĖRA laisvų, visi dirba arba stovi pas mechanikus sugedę.
Tai net ne viskas, net ne visi R maršrutai gavo ilgus autobusus, nors manau dauguma žino, kad po Jaunas kaip Vilnius net ilgi ne visada išveža. Na ir galiausiai, vienas R maršrutas aptarnaujamas troleibusais su AE, todėl šiandien gatvėse dirba net 9 Škoda 14Tr, nors vasarą dažniausiai jie arba iš visi nedirba, arba vienas kitas tik.
Laukiame rudens, pažiūrėsime kaip jie viską suvaldys tada.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Informacijos oficialios bent nežinau ar yra.
Bet taip, G maršrutai (apart atveju kai nėra jokių galinčių išriedėti pakaitalinių ilgų), dar 7, 24 d.d, bet gali ir trumpų būti , ypač savaitgaliais, 31, 36 (bent d.d tikrai), 43, 53, 55, 63 berods irgi bent d.d ilgi kiek mačiau. Kituose maršrutuose gali dirbti, bet ten nėra jokių reikalavimų būtent tokius išleisti (22, 29, 30, 54, 75)
Greitieji maršrutai;
7, 31, 36 (šiltojo sezono metu), 43, 53, 55
Tik darbo dienomis:
12, 16, 24 (tik piko metu), 29, 42, 46, 74 (vasarą tik piko metu), 78.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: