Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MartynasT
    replied
    Tu nieko nesupranti, čia yra Kalčiar of Northern Yurop.

    Click image for larger version

Name:	1749944-296981-756x425.png
Views:	375
Size:	387,4 kB
ID:	2124902

    Komentuoti:


  • Pitagoras
    replied
    Važiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Su kondicionieriais, kaip suprantu, yra maždaug taip: kol autobusai sąlyginai nauji (1-3 metai), kondiškės veikia kiek veikia, o sugedus niekas jų netvarko ir neprižiūri. Eilinis katastrofiško apsileidimo indikatorius VVT.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Pastebėjau, kad per karštas dienas labai gerai veikia troleibusų ir autobusų kondicionieriai - neapsikentę šalčio keleiviai atidarinėja langus, o troleibusų vairuotojai važiuoja su atidarytomis priekinėmis durimis, kad bent kažkiek įeitų šilumos.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Galima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šokiruojantis apsileidimas* ir vizijos trūkumas**.

    * VT priemonių detalės trupa ir salonuose auga palėsiai nuo 2010s (jeigu ne anksčiau)

    ** nėra aiškios vizijos, kaip VT sistema bus vystoma toliau pasitelkiant rimteses technikos priemones ir reorganizuojant VT tinklą pritaikant naujai stuburinei (bėginei) VT priemonei.
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.12, 21:37.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    2024 jei ką
    Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
    Pataisyta
    Dar baisiau darosi pamačius, kokį dėmesį VT skiria kiti miestai. Kadangi keliavau į Stokholmą, tai tiesiog už galvos norisi griebtis matant kokia begalinio dydžio praraja skiria mus nuo Šiaurės Europos ir kitų civilizuotų Europos šalių pagal požiūrį į transportą. Koks kontrastas tarp to "naujo", bet jau nudrožto Solario su rusiškai į telefoną bliaunančiu vadytėlium, ir civilizuotos šalies civilizuoto VT. Baisu ir apgailėtina, kaip buvo galima taip žemai pulti. Ir, kas svarbiausia, turbūt dar kokius 10 metų viskas tik blogės, nes tiek visuomenė, tiek valdžia tebesivadovauja Moldovos 1993 lygio logika apie VT ir visos transporto sistemos plėtrą.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2023, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
    2024 jei ką
    Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.12, 16:39.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2024, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
    Paskutinis taisė John; 2024.04.12, 18:13.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    .Šiandien du kartus mačiau vieną autobusą,
    (...)
    (be to, atsiprašau Romas - šį kart nuotrauka ne pro troleibuso, o pro automobilio langą)
    Nereikia atsiprašinėti.
    Aš vakar irgi mačiau vieno autobuso fotogaleriją.
    Po to, kai tas viešojo transporto atstovas vakar pametė ratą, tai suprantama, kad tenka laikinai pakeisti transporto rūšį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Beje, pamiršau pridurti prie tos pačios "naujų" Solarių temos. Jau mačiau ne vieną papilant juodus dūmus judant iš vietos, panašiai kaip "seni" Volvo 7700. Panašu, kad "naujų" autobusų techninę priežiūra jau vykdo VVT šaltkalviai Stasiukas ir Darjušas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams
    Tampa norma. Šiandien du kartus mačiau vieną autobusą, kuris vietoj 53 FABIJONIŠKĖS identifikavo save tiesiog kaip 5. (be to, atsiprašau Romas - šį kart nuotrauka ne pro troleibuso, o pro automobilio langą. Nebus ką cituoti ateinančius kelis mėnesius):

    Click image for larger version

Name:	20240411_173352.jpg
Views:	263
Size:	1,25 MB
ID:	2123695


    Click image for larger version

Name:	20240411_213350.jpg
Views:	262
Size:	1,11 MB
ID:	2123696

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Ar man vienam, ar ir kitiem M-ticket programėle neveikia? Neleidžia nusipirkti bilietų. Telefonas perkrautas, programėle kelis kartus instaliuota iš naujo. Norint nusipirkti bilietą ilgai ilgai kraunasi ir neužsikrauna. Smulkių grynųjų neturiu. Kaip šiuo atveju būtų patikrinus keleivių kontrolei?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Priekyje tikrai niekas medvaržčiais neprisukinėja lentelės priekinė švieslentė paprasčiausiai sugedus, ir išimta remontui.
    Žinau, medvaržčiai čia kaip metafora.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams
    Priekyje tikrai niekas medvaržčiais neprisukinėja lentelės priekinė švieslentė paprasčiausiai sugedus, ir išimta remontui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    VVT paskelbė rinkos konsultaciją dėl vandenilinių autobusų pirkimo

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-684678

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man yra pasitaikę

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Prieš kelis metus buvo atvejis Vilniuje, kai iš auto serviso išvažiavusi mašina pametė ratą.
    Aš irgi skautau, kad viskas čia normoje daugmaž. Kam nepasitaiko.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Prieš kelis metus buvo atvejis Vilniuje, kai iš auto serviso išvažiavusi mašina pametė ratą.

    Komentuoti:

Working...
X