Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Čia sakyčiau net ne pačių padangų problema, o perpuvusių arkų. Neturėtų padangos sprogimas išnešti sėdynės (ankstesnis) ar pramušti skylės korpuse.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kai perkamos neaiškios kilmės pigiausios kiniškos padangos, kažko kito tikėtis neverta.
VVT tokių bajerių daug turi. Pvz buvo nusiuntę naują vairuotoją parvaryti autobusą su padangoje atsivėrusių guzų iš Salininkų iki Verkių TD. Nusiuntė todėl, kad kažkam labai “nepatogu” vairuoti turkiškus Isuzu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą1657 šiandien pystelėjo sprogusi padanga. Gerai, kad šį kart niekam kojos nenuplėšė, skirtingai nuo ankstesnio karto.
https://www.facebook.com/share/p/15zQnnEpW3/
VVT tokių bajerių daug turi. Pvz buvo nusiuntę naują vairuotoją parvaryti autobusą su padangoje atsivėrusių guzų iš Salininkų iki Verkių TD. Nusiuntė todėl, kad kažkam labai “nepatogu” vairuoti turkiškus Isuzu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vakar vakare T. Narbuto g. teko apsilenkt trijų pirmo parko Solarių 12tukų gyvatėlę važiuojančių link 1TP. Įdomiausia su švieslentėmis - pirmas važiavo su išjungtomis, antras - su "Specialus" o trečias su "Užsakytas".
1. Važiuoti su išjungtomis švieslentėmis
2. Perimti lenkų praktiką ir taikyti lietuvišką «przejazd techniczny» variantą (techninis važiavimas)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1657 šiandien pystelėjo sprogusi padanga. Gerai, kad šį kart niekam kojos nenuplėšė, skirtingai nuo ankstesnio karto.
https://www.facebook.com/share/p/15zQnnEpW3/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mane visada stebina ta sovietinė lentelių “Užsakytas” , “Specialus” naudojimo tradicija. Mat sovietų laikais visi autobusai buvo valstybiniai ir taip bet kur “defiliuoti” gatvėmis jie negalėjo. Todėl jei jie veždavo pagal vienkartinį užsakymą, kabindavo lentelę “Zakaznoj”. Kokia to prasmė dabar, nežinau, bet nei vienoje Vakarų šalyje to nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Matyt artimiausiu metu (arba jau) keisis troleibusais, 2TP gražins troleibusus, kuriuos gavo iš 1TP mainais už Škoda 32Tr.
Galimas variantas, kad ir išleidimą padidins iki planuotų 181.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai kad ir tuo metu standarto lyg ir nebuvo. Kontaktinis tinklas yra žinybinis elektros tiekimo tinklas, niekas į jį nesikėsina. Užtektų VVT, kaip tinklo savininko patvirtintų šio tinklo įrengimo nuostatų.
Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Iš vienos pusės net gerai, kad reikalavimų nėra.
Nes galėjo likti ex soviet standartas ir tada net per naują iešmą važiuotų 10-15 km/h
Komentuoti:
-
Man tai Transrevis šiaip visai “įdomus” žaidėjas. Nudempinguoja konkurso sąlygas taip, kad už tą sumą negali poto vežti keleivių rentabiliai (Vilniaus rajonas).
Na ir pozicija “kaip čia viskas blogai” tik parodo, kad Transrevis kratysis atsakomybės. Vienas iš dalykų, dėl ko Transrevis kreipėsi į teismą tai: baudų sumos. Reiškia, kad jie nori ir toliau būti neliečiamais už pražioplintus dalykus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Teismas: didelės vertės Vilniaus viešojo transporto konkurso sąlygos – teisėtos
Vilniaus savivaldybės paskelbto didelės vertės daugiau nei 300 naujų elektrinių autobusų ir keleivių vežimo paslaugų konkurso sąlygos yra teisėtos, nusprendė teismas.
Lietuvos apeliacinis teismas rugsėjo 16 dieną atmetė vienos konkurso dalyvių, Lenkijos įmonės „Mobilis“ skundą. Jis pakeitė Šiaulių apygardos teismo birželio 30 dienos sprendimą, kuriuo „Mobilis“ prašymu kai kurios konkurso sąlygos buvo pripažintos neteisėtomis.
Šiaulių teismas gegužės 5 dieną „Mobilis“ prašymu buvo laikinai sustabdęs konkursą, tačiau Apeliacinis teismas liepos 15 dieną panaikino šį sprendimą.
Be kita ko, Apeliacinis teismas rugpjūčio 28 dieną paliko nepakeistą Panevėžio apygardos teismo liepos 16 dienos nutartį, kuria kitos konkurso dalyvės bendrovės „Transrevis“ prašymu bylos nagrinėjimas dėl konkurso buvo sustabdytas, kol įsiteisės sprendimas ginče su „Mobilis“.
„Transrevis“ teismo taip pat prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas bei spręsti dėl jo nutraukimo.
Vilniaus savivaldybės atstovas Gabrielius Grubinskas BNS teigė, kad įsiteisėjus Apeliacinio teismo sprendimui atnaujinta ir „Transrevio“ byla. Tikimasi, kad ginčai bus užbaigti per trumpiausią laiką ir konkurso procedūros bus tęsiamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąPastebėjau vėl grįžo seni Solaris į T2, prieš tai beveik vien naujos Škodos važiavo. Su kuriais maršrutais sukeitė troleibusus?
Matyt artimiausiu metu (arba jau) keisis troleibusais, 2TP gražins troleibusus, kuriuos gavo iš 1TP mainais už Škoda 32Tr.
Galimas variantas, kad ir išleidimą padidins iki planuotų 181.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pastebėjau vėl grįžo seni Solaris į T2, prieš tai beveik vien naujos Škodos važiavo. Su kuriais maršrutais sukeitė troleibusus?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kadangi teko truputį susidurti: Lietuvoje nėra nustatyti reikalavimai troleibusų kontaktinio tinklo įrengimui; nei valstybiniu, nei įmonės lygmeniu. Projektuojantis inžinierius remiasi tinklo dalių gamintojų metodine medžiaga ir prieinamais tinklo įrengimo reikalavimais. Bet kadangi troleibusų tinklas yra žinybinė inžinerinė sistema, naudojama labai ribota apimtimi, pasiekiamos metodinės ir norminės medžiagos nėra daug.
Ir kitas klausimas, kokios yra kontaktinio tinklo tarnybos inžinierių kompetencijos tiek elektros tiekimo, tiek tinklo geometrijos srityje. Jiem tenka visas keitimų ir perdarymų krūvis, nes projekto niekas nedaro.
Nes galėjo likti ex soviet standartas ir tada net per naują iešmą važiuotų 10-15 km/h
Komentuoti:
-
Bet turbūt visi sutiks, kad jei nuperkamas gaminys, kuris turėtų pagerinti situaciją (šiuo atveju pagreitinti pravažiavimą), bet sumontuojamas taip, kad situacijos beveik nepagerina, nors sumontuoti teisingai galima - tai kažkas nelabai gerai? Čia žurnalistai galėtų rašyti straipsnius, o ne apie janinas ir gatvių siaurinimą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai klausimas lieka tas pats - kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
Ir kitas klausimas, kokios yra kontaktinio tinklo tarnybos inžinierių kompetencijos tiek elektros tiekimo, tiek tinklo geometrijos srityje. Jiem tenka visas keitimų ir perdarymų krūvis, nes projekto niekas nedaro.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai gal šią problemą galima iškelti kažkaip aukščiau/toliau? Kad ir kokiam merui, JUDU ar pan. FB parašyti?
Savivaldybė, gal, bet su žvaigždute čia. Kai kuriems tarybos nariams troleibusai tai pasenęs dalykas, reikia uždaryti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal šią problemą galima iškelti kažkaip aukščiau/toliau? Kad ir kokiam merui, JUDU ar pan. FB parašyti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai klausimas lieka tas pats - kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
Juolab, kad kokybiškai atliekančių darbą darbuotojus šioje srityje tikrai nerasi už ~1000 į rankas.
Komentuoti:
Komentuoti: