Tu nieko nesupranti, čia yra Kalčiar of Northern Yurop.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Važiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Su kondicionieriais, kaip suprantu, yra maždaug taip: kol autobusai sąlyginai nauji (1-3 metai), kondiškės veikia kiek veikia, o sugedus niekas jų netvarko ir neprižiūri. Eilinis katastrofiško apsileidimo indikatorius VVT.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad per karštas dienas labai gerai veikia troleibusų ir autobusų kondicionieriai - neapsikentę šalčio keleiviai atidarinėja langus, o troleibusų vairuotojai važiuoja su atidarytomis priekinėmis durimis, kad bent kažkiek įeitų šilumos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Galima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šokiruojantis apsileidimas* ir vizijos trūkumas**.
* VT priemonių detalės trupa ir salonuose auga palėsiai nuo 2010s (jeigu ne anksčiau)
** nėra aiškios vizijos, kaip VT sistema bus vystoma toliau pasitelkiant rimteses technikos priemones ir reorganizuojant VT tinklą pritaikant naujai stuburinei (bėginei) VT priemonei.Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.12, 21:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
2024 jei ką
Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
Dar baisiau darosi pamačius, kokį dėmesį VT skiria kiti miestai. Kadangi keliavau į Stokholmą, tai tiesiog už galvos norisi griebtis matant kokia begalinio dydžio praraja skiria mus nuo Šiaurės Europos ir kitų civilizuotų Europos šalių pagal požiūrį į transportą. Koks kontrastas tarp to "naujo", bet jau nudrožto Solario su rusiškai į telefoną bliaunančiu vadytėlium, ir civilizuotos šalies civilizuoto VT. Baisu ir apgailėtina, kaip buvo galima taip žemai pulti. Ir, kas svarbiausia, turbūt dar kokius 10 metų viskas tik blogės, nes tiek visuomenė, tiek valdžia tebesivadovauja Moldovos 1993 lygio logika apie VT ir visos transporto sistemos plėtrą.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2023, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.12, 16:39.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2024, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?Paskutinis taisė John; 2024.04.12, 18:13.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą.Šiandien du kartus mačiau vieną autobusą,
(...)
(be to, atsiprašau Romas - šį kart nuotrauka ne pro troleibuso, o pro automobilio langą)
Aš vakar irgi mačiau vieno autobuso fotogaleriją.
Po to, kai tas viešojo transporto atstovas vakar pametė ratą, tai suprantama, kad tenka laikinai pakeisti transporto rūšį.
Komentuoti:
-
Beje, pamiršau pridurti prie tos pačios "naujų" Solarių temos. Jau mačiau ne vieną papilant juodus dūmus judant iš vietos, panašiai kaip "seni" Volvo 7700. Panašu, kad "naujų" autobusų techninę priežiūra jau vykdo VVT šaltkalviai Stasiukas ir Darjušas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Ar man vienam, ar ir kitiem M-ticket programėle neveikia? Neleidžia nusipirkti bilietų. Telefonas perkrautas, programėle kelis kartus instaliuota iš naujo. Norint nusipirkti bilietą ilgai ilgai kraunasi ir neužsikrauna. Smulkių grynųjų neturiu. Kaip šiuo atveju būtų patikrinus keleivių kontrolei?
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Priekyje tikrai niekas medvaržčiais neprisukinėja lentelės priekinė švieslentė paprasčiausiai sugedus, ir išimta remontui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nebespėjau nufotkinti, bet šiandien ant Valakampių tilto mačiau "naują" Solaris autobusą, kuris vietoj švieslentės jau naudojo už stiklo užkištą lentelę su maršrutu. Spėju, baigėsi garantijos ir prasidėjo medvaržčių etapas "naujiems" Šimašiaus autobusams
- 9 patinka
Komentuoti:
-
VVT paskelbė rinkos konsultaciją dėl vandenilinių autobusų pirkimo
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-684678
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPrieš kelis metus buvo atvejis Vilniuje, kai iš auto serviso išvažiavusi mašina pametė ratą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Prieš kelis metus buvo atvejis Vilniuje, kai iš auto serviso išvažiavusi mašina pametė ratą.
Komentuoti:
Komentuoti: