Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nežinau, gal po praėjusio sprogimo, bet virš kairiojo priekinio rato (salone) pradėjau matyti metalines storas plokštes, kurios apgaubia tą arką. Matyt “apsisaugoti”
    Gamyklinė šildymo sistemos (nuo 1989 m.) dalis. Nieko bendro su kažkokia ten apsauga nuo padangos sprogimo neturi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Čia sakyčiau net ne pačių padangų problema, o perpuvusių arkų. Neturėtų padangos sprogimas išnešti sėdynės (ankstesnis) ar pramušti skylės korpuse.
    Nežinau, gal po praėjusio sprogimo, bet virš kairiojo priekinio rato (salone) pradėjau matyti metalines storas plokštes, kurios apgaubia tą arką. Matyt “apsisaugoti”

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kai perkamos neaiškios kilmės pigiausios kiniškos padangos, kažko kito tikėtis neverta.

    VVT tokių bajerių daug turi. Pvz buvo nusiuntę naują vairuotoją parvaryti autobusą su padangoje atsivėrusių guzų iš Salininkų iki Verkių TD. Nusiuntė todėl, kad kažkam labai “nepatogu” vairuoti turkiškus Isuzu.
    Čia sakyčiau net ne pačių padangų problema, o perpuvusių arkų. Neturėtų padangos sprogimas išnešti sėdynės (ankstesnis) ar pramušti skylės korpuse.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    1657 šiandien pystelėjo sprogusi padanga. Gerai, kad šį kart niekam kojos nenuplėšė, skirtingai nuo ankstesnio karto.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250918_221552_Facebook.jpg
Views:	272
Size:	105,5 kB
ID:	2221051
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250918_221535_Facebook.jpg
Views:	270
Size:	114,1 kB
ID:	2221052

    https://www.facebook.com/share/p/15zQnnEpW3/
    Kai perkamos neaiškios kilmės pigiausios kiniškos padangos, kažko kito tikėtis neverta.

    VVT tokių bajerių daug turi. Pvz buvo nusiuntę naują vairuotoją parvaryti autobusą su padangoje atsivėrusių guzų iš Salininkų iki Verkių TD. Nusiuntė todėl, kad kažkam labai “nepatogu” vairuoti turkiškus Isuzu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Vakar vakare T. Narbuto g. teko apsilenkt trijų pirmo parko Solarių 12tukų gyvatėlę važiuojančių link 1TP. Įdomiausia su švieslentėmis - pirmas važiavo su išjungtomis, antras - su "Specialus" o trečias su "Užsakytas".
    Na mūsų realijomis yra 2 variantai.
    1. Važiuoti su išjungtomis švieslentėmis
    2. Perimti lenkų praktiką ir taikyti lietuvišką «przejazd techniczny» variantą (techninis važiavimas)

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    1657 šiandien pystelėjo sprogusi padanga. Gerai, kad šį kart niekam kojos nenuplėšė, skirtingai nuo ankstesnio karto.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250918_221552_Facebook.jpg
Views:	272
Size:	105,5 kB
ID:	2221051
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250918_221535_Facebook.jpg
Views:	270
Size:	114,1 kB
ID:	2221052

    https://www.facebook.com/share/p/15zQnnEpW3/

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Mane visada stebina ta sovietinė lentelių “Užsakytas” , “Specialus” naudojimo tradicija. Mat sovietų laikais visi autobusai buvo valstybiniai ir taip bet kur “defiliuoti” gatvėmis jie negalėjo. Todėl jei jie veždavo pagal vienkartinį užsakymą, kabindavo lentelę “Zakaznoj”. Kokia to prasmė dabar, nežinau, bet nei vienoje Vakarų šalyje to nėra.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Matyt artimiausiu metu (arba jau) keisis troleibusais, 2TP gražins troleibusus, kuriuos gavo iš 1TP mainais už Škoda 32Tr.
    Galimas variantas, kad ir išleidimą padidins iki planuotų 181.
    Vakar vakare T. Narbuto g. teko apsilenkt trijų pirmo parko Solarių 12tukų gyvatėlę važiuojančių link 1TP. Įdomiausia su švieslentėmis - pirmas važiavo su išjungtomis, antras - su "Specialus" o trečias su "Užsakytas".

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai kad ir tuo metu standarto lyg ir nebuvo. Kontaktinis tinklas yra žinybinis elektros tiekimo tinklas, niekas į jį nesikėsina. Užtektų VVT, kaip tinklo savininko patvirtintų šio tinklo įrengimo nuostatų.
    Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.

    Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Iš vienos pusės net gerai, kad reikalavimų nėra.
    Nes galėjo likti ex soviet standartas ir tada net per naują iešmą važiuotų 10-15 km/h
    Tai kad ir tuo metu standarto lyg ir nebuvo. Kontaktinis tinklas yra žinybinis elektros tiekimo tinklas, niekas į jį nesikėsina. Užtektų VVT, kaip tinklo savininko patvirtintų šio tinklo įrengimo nuostatų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Pagaliau.

    Man tai Transrevis šiaip visai “įdomus” žaidėjas. Nudempinguoja konkurso sąlygas taip, kad už tą sumą negali poto vežti keleivių rentabiliai (Vilniaus rajonas).
    Na ir pozicija “kaip čia viskas blogai” tik parodo, kad Transrevis kratysis atsakomybės. Vienas iš dalykų, dėl ko Transrevis kreipėsi į teismą tai: baudų sumos. Reiškia, kad jie nori ir toliau būti neliečiamais už pražioplintus dalykus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Teismas: didelės vertės Vilniaus viešojo transporto konkurso sąlygos – teisėtos

    Vilniaus savivaldybės paskelbto didelės vertės daugiau nei 300 naujų elektrinių autobusų ir keleivių vežimo paslaugų konkurso sąlygos yra teisėtos, nusprendė teismas.

    Lietuvos apeliacinis teismas rugsėjo 16 dieną atmetė vienos konkurso dalyvių, Lenkijos įmonės „Mobilis“ skundą. Jis pakeitė Šiaulių apygardos teismo birželio 30 dienos sprendimą, kuriuo „Mobilis“ prašymu kai kurios konkurso sąlygos buvo pripažintos neteisėtomis.

    Šiaulių teismas gegužės 5 dieną „Mobilis“ prašymu buvo laikinai sustabdęs konkursą, tačiau Apeliacinis teismas liepos 15 dieną panaikino šį sprendimą.

    Be kita ko, Apeliacinis teismas rugpjūčio 28 dieną paliko nepakeistą Panevėžio apygardos teismo liepos 16 dienos nutartį, kuria kitos konkurso dalyvės bendrovės „Transrevis“ prašymu bylos nagrinėjimas dėl konkurso buvo sustabdytas, kol įsiteisės sprendimas ginče su „Mobilis“.

    „Transrevis“ teismo taip pat prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas bei spręsti dėl jo nutraukimo.

    Vilniaus savivaldybės atstovas Gabrielius Grubinskas BNS teigė, kad įsiteisėjus Apeliacinio teismo sprendimui atnaujinta ir „Transrevio“ byla. Tikimasi, kad ginčai bus užbaigti per trumpiausią laiką ir konkurso procedūros bus tęsiamos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Pastebėjau vėl grįžo seni Solaris į T2, prieš tai beveik vien naujos Škodos važiavo. Su kuriais maršrutais sukeitė troleibusus?
    Grįžo nes pabaigė su darbais Trakų/J.Basanavičiaus/Pylimo g. sankryžoje (na arba perkabinti KT). Šiandien ir 2604 jau dirbo T7.
    Matyt artimiausiu metu (arba jau) keisis troleibusais, 2TP gražins troleibusus, kuriuos gavo iš 1TP mainais už Škoda 32Tr.
    Galimas variantas, kad ir išleidimą padidins iki planuotų 181.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Pastebėjau vėl grįžo seni Solaris į T2, prieš tai beveik vien naujos Škodos važiavo. Su kuriais maršrutais sukeitė troleibusus?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kadangi teko truputį susidurti: Lietuvoje nėra nustatyti reikalavimai troleibusų kontaktinio tinklo įrengimui; nei valstybiniu, nei įmonės lygmeniu. Projektuojantis inžinierius remiasi tinklo dalių gamintojų metodine medžiaga ir prieinamais tinklo įrengimo reikalavimais. Bet kadangi troleibusų tinklas yra žinybinė inžinerinė sistema, naudojama labai ribota apimtimi, pasiekiamos metodinės ir norminės medžiagos nėra daug.

    Ir kitas klausimas, kokios yra kontaktinio tinklo tarnybos inžinierių kompetencijos tiek elektros tiekimo, tiek tinklo geometrijos srityje. Jiem tenka visas keitimų ir perdarymų krūvis, nes projekto niekas nedaro.
    Iš vienos pusės net gerai, kad reikalavimų nėra.
    Nes galėjo likti ex soviet standartas ir tada net per naują iešmą važiuotų 10-15 km/h

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bet turbūt visi sutiks, kad jei nuperkamas gaminys, kuris turėtų pagerinti situaciją (šiuo atveju pagreitinti pravažiavimą), bet sumontuojamas taip, kad situacijos beveik nepagerina, nors sumontuoti teisingai galima - tai kažkas nelabai gerai? Čia žurnalistai galėtų rašyti straipsnius, o ne apie janinas ir gatvių siaurinimą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai klausimas lieka tas pats - kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
    Kadangi teko truputį susidurti: Lietuvoje nėra nustatyti reikalavimai troleibusų kontaktinio tinklo įrengimui; nei valstybiniu, nei įmonės lygmeniu. Projektuojantis inžinierius remiasi tinklo dalių gamintojų metodine medžiaga ir prieinamais tinklo įrengimo reikalavimais. Bet kadangi troleibusų tinklas yra žinybinė inžinerinė sistema, naudojama labai ribota apimtimi, pasiekiamos metodinės ir norminės medžiagos nėra daug.

    Ir kitas klausimas, kokios yra kontaktinio tinklo tarnybos inžinierių kompetencijos tiek elektros tiekimo, tiek tinklo geometrijos srityje. Jiem tenka visas keitimų ir perdarymų krūvis, nes projekto niekas nedaro.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai gal šią problemą galima iškelti kažkaip aukščiau/toliau? Kad ir kokiam merui, JUDU ar pan. FB parašyti?
    Judu tikrai ne, šiandien gavau atsakymą dėl numeracijos Trumpai atsakymai apie nieką, nes kalbėjo apie tai, kaip tokie kreipimaisi yra svarbūs ir kaip čia jie į viską atsižvelgs ateityje.
    Savivaldybė, gal, bet su žvaigždute čia. Kai kuriems tarybos nariams troleibusai tai pasenęs dalykas, reikia uždaryti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai gal šią problemą galima iškelti kažkaip aukščiau/toliau? Kad ir kokiam merui, JUDU ar pan. FB parašyti?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai klausimas lieka tas pats - kodėl negalima sumontuoti pagal taisykles?
    Nes visi … dėjo ir daro dėl varnelės.
    Juolab, kad kokybiškai atliekančių darbą darbuotojus šioje srityje tikrai nerasi už ~1000 į rankas.

    Komentuoti:

Working...
X