Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
    12m autobusų trūkumas. Iš esmės dėl to, kad senesni autobusai genda vienas po kito.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Čia turbūt nauji 12m autobusai skirti VVT (nuoma)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Kur iškelt? Į Liepkalnį? Kaip ten su statybomis? Beje, kaip 2TP rekonkstrucijai sekasi?
    Dėl Liepkalnio žinių nėra. Dėl 2TP irgi.
    Dėl autobusų iškeldinimo iš 2TP kalba ėjo apie Verkius. Kaip bus realybėje tikrai nežinau. Iš tiesų labai norėtųsi, kad kuo greičiau pradėtų darbus su Liepkalniu ir 2TP, nes bent Verkiuose depas smirda taip, lyg ten kiekvieną dieną apie 500 Karosų pagazuoja.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Spėju, kad degalinė nebus įrengta. Nes VMS atsisakė pirkti dyzelinius, hibridinius autobusus. Taip pat kiek girdėjau nori iškelti autobusus iš 2TP pilnai, todėl poreikio degalinėje nėra.
    Kur iškelt? Į Liepkalnį? Kaip ten su statybomis? Beje, kaip 2TP rekonkstrucijai sekasi?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    https://www.facebook.com/share/p/1L68KDiCiW/?
    Na Transrevis čia pavarė.
    „Transrevis“ teigimu, konkurso sąlygos nepagrįstai riboja sąžiningą tiekėjų konkurenciją, nustatyti reikalavimai tiekėjui neleidžia įsivertinti kaštų ar rizikų, o dokumentuose numatytos, anot ieškovės, neproporcingos baudos už įsipareigojimų nevykdymą neleidžia tiekėjui pateikti konkurencingo pasiūlymo.

    Tipo “aš noriu nemokėti už tai, kad šiandien neišleidau dalį autobusų į maršrutus”.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Degalinė teritorijoje suprojektuota jau prieš kokius dešimt metų, yra ir leidimas, atrodo. O bet tačiau, kokia savivaldybė, toks ir depas...
    Spėju, kad degalinė nebus įrengta. Nes VMS atsisakė pirkti dyzelinius, hibridinius autobusus. Taip pat kiek girdėjau nori iškelti autobusus iš 2TP pilnai, todėl poreikio degalinėje nėra.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Jo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.
    Atsimenu kaip Savanorių žiede kabino naują iešmą prie nusukimo į Lazdynų tiltą. Pakabino pagal Vilniaus standartus gan kokybiškai (jeigu būtų pakeistos pakabos prieš žiedą tada būtų iš viso liuks), bet blemba 1 nakties, o jie rėkia per visą tą mazgą, kad girdėjosi net prie to 16 aukščio.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Iš kur Viršūluose bus kolonėlė, kai ten originaliai troleibusų parkas? Verkių autobusų parke yra kolonėlės. Nelabai ten būtų vietos įrengti kolonėlę, spėčiau iškraustys tuos autobusus, kai įrengs parką Liepkalny.

    Degalinė teritorijoje suprojektuota jau prieš kokius dešimt metų, yra ir leidimas, atrodo. O bet tačiau, kokia savivaldybė, toks ir depas...

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Jo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Parodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
    Click image for larger version Name:	solaris-1024x416.png Views:	0 Size:	147,9 kB ID:	2209807
    Troleibusas pagal dažymo schema iš viso neatitiks šio dėl to, kad nuotraukoje esantis troleibusas yra skirtas Bergeno miestui ir pagamintas dar prieš 5 metus (2020m)
    Taip pat mūsų troleibusas galimai bus ne su Škoda elektroniką, o su Kiepe dėl to, kad Solaris ir Škoda nustojo bendradarbiauti ir paskutiniai troleibusai išleisti jų kooperacijoje buvo tik jau seniau pasirašytų sutarčių baigimu. Kodėl būtent mastau apie Kiepe? Nes jų baterijos atitinka Vilniaus reikalavimą apie AE (20km), na ir kaip galimas parinkties kriterijus yra tai, kad Kiepe “varikliai” išduoda 320 kilovatų, prieš 240-250 iš Medcom ir Škoda.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Solaris pats gamina kėbulus, todėl nebus kaip su Škoda, kur kėbulas parenkamas pagal poreikį (Sor, Temsa, Solaris..)
    Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje
    Spėju, kad baltos nebus kaip nuotraukoje iš straipsnio.
    Parodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
    Click image for larger version  Name:	solaris-1024x416.png Views:	0 Size:	147,9 kB ID:	2209807
    Paskutinis taisė Arunasx; 2025.07.13, 16:01.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Na taip, bet rašyti vėlavimo priežastis jiems vis tiek reikia, nors ir mato GPS realiuoju laiku. Kiek suprantu, turbūt analizuoja vėlavimo priežastis ir spendžia labiau macro ką daryt. Stebi dėstingumus. Gal tvarkaraščius pagal tai koreguoja.
    Iš GPS nematys kodėl stovėjo irba lėtai važiavo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    dondc elektroninis parašas jau n metų visur tinka.
    Na taip, bet rašyti vėlavimo priežastis jiems vis tiek reikia, nors ir mato GPS realiuoju laiku. Kiek suprantu, turbūt analizuoja vėlavimo priežastis ir spendžia labiau macro ką daryt. Stebi dėstingumus. Gal tvarkaraščius pagal tai koreguoja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    dondc elektroninis parašas jau n metų visur tinka.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. VVT potencialiai nežino kuris vairuotojas kurią dieną priskirtas kuriai transporto priemonei? Nuostabu.
    Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?
    Spėčiau, ne žinoti reikia, o fizinio parašo, kad teisme būtų, kaip įrodymas.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Tik priminsiu, kad protingi žmonės kažkada sugalvojo tokį reikalą kaip 'duomenų apdorojimas'. Iš to ir IBM sugebėjo išsiplėsti.
    Dėl šito pritariu. Bijo, gal, kad duomenys taps nepasiekiami / prarasti.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Skirtingai nei Opera ar Stikliai, viešasis transportas finansuojamas iš miesto biudžeto.
    Psichiatrines irgi finansuoja. Nereiškia, kad būtina ten veržtis pagulėt.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Archyvuoja, nes pas jus taip įprasta.
    Aš ten nedirbu.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Jei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.
    Jei sugalvos specialiai nuvažiuot nuo tilto, tai atsakys vairuotojas.

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Jei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.
    O jeigu pasišalins iš įvykio vietos ir nebus įrodymų, kad vairavo jis?

    ----
    Nikui:
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
    Iš kur Viršūluose bus kolonėlė, kai ten originaliai troleibusų parkas? Verkių autobusų parke yra kolonėlės. Nelabai ten būtų vietos įrengti kolonėlę, spėčiau iškraustys tuos autobusus, kai įrengs parką Liepkalny.


    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai be žymimo laiko, vairuotojas dar parašą turi padėti. Kas iš to, jei nuskenuos numerius išriedant pro vartus, jei per lietų ar be lietaus net nesimatys veido normaliai per stiklą? Vairuotojai keičia tas transporto priemones (kinta ir valstybiniai numeriai). Susieti galima elektroniškai, bet parašas yra dėl teisinių reikalų, jeigu kažkas įvyktų nestandartinio.
    T.y. VVT potencialiai nežino kuris vairuotojas kurią dieną priskirtas kuriai transporto priemonei? Nuostabu.
    Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tipo forumiečiams nuliovos mašinos niekada nesugenda pirmą kartą? Esu matęs užsidegusį trūlą sustojusį ties vartais, užgęso, tai grįžinėjo atbulas į parką. Kartą mačiau su adaru variklio dangčiu. Kartą paliktą trūlą vos išvažiavus pro vartus su įjungtu avariniu. Žiemą viskas gi užšąla, ten orinės sistemos visos, o ne hidraulinės, kaip normaliose mašinose. Trūlikai gi keliasdešimties metų senumo, nesandarūs. Po nakties drėgmės prisikaupia, laidai seni.
    Tokie faktai rodo blogą techinės komandos darbą.
    Elementari parko nepriežiūra.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kai taisot mašiną servise, tai tik surašot ar vis tik gyvai lengviau paaiškint gedimą?
    Absoliuti dauguma servisų surašo. Nes paskui sudėtinga įrodyti už ką galima reikalauti apmokėjimo, o už ką nelabai. Jei nesurašo, tai dažniausiai garažinis servisas. Su kuo ir sveikinam VVT.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Pas mane niekas nieko nedokumentuoja. Tai GPS irgi yra stebimas, bet, kaip vairuotojui per GPS paaiškinti vėlavimo priežastis, jei ne raštu? Galėtų planšetę naudot, bet rašysis žymiai ilgiau nei ranka.
    Tik priminsiu, kad protingi žmonės kažkada sugalvojo tokį reikalą kaip 'duomenų apdorojimas'. Iš to ir IBM sugebėjo išsiplėsti.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai niekas neverčia mokėt. Aš ir pats prievarta neinu nei į Stiklius, nei į operą.
    Skirtingai nei Opera ar Stikliai, viešasis transportas finansuojamas iš miesto biudžeto.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    P. S. Tie popieriniai kelionių lapai saugomi archyve kelis metus. 3 m. tai tikrai, bet atrodo kur kas ilgiau (5, gal net 7–10 m.). Gali prireikti, pvz. iš valstybės galima teismais prisiteisti žalą per 3 m. – VVT yra savivaldybės – savivaldybė yra valstybės. Na pvz. patyrėt žalą, kaip keleivis. Tai tie lapai yra įrodymas, kada kas kokią transporto priemonę vairavo. Nežinau dar dėl kokių priežasčių archyvuoja, bet saugumas ir teisiniai aspektai turbūt pirmoj vietoj.
    Archyvuoja, nes pas jus taip įprasta.

    Jei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.

    Jei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Yra viena gydymo priemonė - šoko terapija.
    Matant dabartinę VVT būseną - būtų ir efektyvi.

    Jei reikia įrodymų - internetas padės surinkti.
    Šoko terapija būtų jeigu 95% vairuotojų mesti iš darbo už savo pareigų nevykdymą. Ieškant vairuotojų VVT laukia, kad vairuotojas bus mandagus, atsakingas ir gebantis bendrauti su keleiviais. Realybėje 95% tave nx pasiųs, o ne atsakys į kažką. Taip pat ir VVT administraciją pilnai lauk. Jeigu niekas iš “viršininkų” negali sukontroliuoti situacijos tai apie kokį darbą ten galime kalbėti?

    Jeigu kalbame apie vairuotojus tai jie bent turi būti mandagiais ir pilnai vykdyti savo darbą, o ne dėti ant pusės taisyklių. Geriausias Vilniaus vairuotojas tai čekas, kuris atvyko mokytis vairuoti troleibusą. Tikrai atsidavęs savo darbui. Pačiam teko matyti kaip bandė padėti močiutei, kuri negalėjo atrasti savo kelionės tikslo (ieškojo per Google maps tos vietos). Taip pat, kad keleiviams būtų įdomiau važiuoti pakabino kelias nuotraukas su juo troleibusu. Vienu žodžiu galima sakyti, kad tas vairuotojas gelbėja visą 2TP reputaciją.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Spėčiau teisiškai neleidžiama gaminti naujų tr. pr. be diržų.

    Komentuoti:

Working...
X