Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O neapsimokėtų labiau 18m autobusus nuomotis? Nes bent jau Vilniuje jų poreikis tikrai yra. Pvz 18m autobuso buvimas 75 maršrute tikrai naudingas, ypač mokslo metų metu.
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąDėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
Komentuoti:
-
Dėl kokių priežasčių vėl nuomojamasi? Sugedę ir nebenaudojami esami autobusai? Iš tiesų (negaliu patikėti) norima rudenį paleisti didesnį kiekį autobusų nei praeitą sezoną?
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Kur iškelt? Į Liepkalnį? Kaip ten su statybomis? Beje, kaip 2TP rekonkstrucijai sekasi?
Dėl autobusų iškeldinimo iš 2TP kalba ėjo apie Verkius. Kaip bus realybėje tikrai nežinau. Iš tiesų labai norėtųsi, kad kuo greičiau pradėtų darbus su Liepkalniu ir 2TP, nes bent Verkiuose depas smirda taip, lyg ten kiekvieną dieną apie 500 Karosų pagazuoja.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Spėju, kad degalinė nebus įrengta. Nes VMS atsisakė pirkti dyzelinius, hibridinius autobusus. Taip pat kiek girdėjau nori iškelti autobusus iš 2TP pilnai, todėl poreikio degalinėje nėra.
Komentuoti:
-
https://www.facebook.com/share/p/1L68KDiCiW/?
Na Transrevis čia pavarė.
„Transrevis“ teigimu, konkurso sąlygos nepagrįstai riboja sąžiningą tiekėjų konkurenciją, nustatyti reikalavimai tiekėjui neleidžia įsivertinti kaštų ar rizikų, o dokumentuose numatytos, anot ieškovės, neproporcingos baudos už įsipareigojimų nevykdymą neleidžia tiekėjui pateikti konkurencingo pasiūlymo.
Tipo “aš noriu nemokėti už tai, kad šiandien neišleidau dalį autobusų į maršrutus”.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Degalinė teritorijoje suprojektuota jau prieš kokius dešimt metų, yra ir leidimas, atrodo. O bet tačiau, kokia savivaldybė, toks ir depas...
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąJo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Iš kur Viršūluose bus kolonėlė, kai ten originaliai troleibusų parkas? Verkių autobusų parke yra kolonėlės. Nelabai ten būtų vietos įrengti kolonėlę, spėčiau iškraustys tuos autobusus, kai įrengs parką Liepkalny.
Komentuoti:
-
Jo, VVT reikia šoko terapijos, kokią Saakašvilis padarė Gruzijos policijai. Prie to paties, kontaktinio tinklo remontininkus taip pat galima mest lauk Mačiau kaip dvi dienas perkabinėjo porą laidų. Padariau video, bet tingiu kelt. Vaibas kaip ruzijos provincijoje:rusiškai per visą gatvę rėkiantys diedai. Bet faktas, kad problema vadovybėje, kuri nieko nesuvaldo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąParodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
Taip pat mūsų troleibusas galimai bus ne su Škoda elektroniką, o su Kiepe dėl to, kad Solaris ir Škoda nustojo bendradarbiauti ir paskutiniai troleibusai išleisti jų kooperacijoje buvo tik jau seniau pasirašytų sutarčių baigimu. Kodėl būtent mastau apie Kiepe? Nes jų baterijos atitinka Vilniaus reikalavimą apie AE (20km), na ir kaip galimas parinkties kriterijus yra tai, kad Kiepe “varikliai” išduoda 320 kilovatų, prieš 240-250 iš Medcom ir Škoda.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąSolaris pats gamina kėbulus, todėl nebus kaip su Škoda, kur kėbulas parenkamas pagal poreikį (Sor, Temsa, Solaris..)
Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje
Parodė, kaip atrodys naujieji Vilniaus troleibusai https://madeinvilnius.lt/transportas...s-troleibusai/
Paskutinis taisė Arunasx; 2025.07.13, 16:01.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Na taip, bet rašyti vėlavimo priežastis jiems vis tiek reikia, nors ir mato GPS realiuoju laiku. Kiek suprantu, turbūt analizuoja vėlavimo priežastis ir spendžia labiau macro ką daryt. Stebi dėstingumus. Gal tvarkaraščius pagal tai koreguoja.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimądondc elektroninis parašas jau n metų visur tinka.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. VVT potencialiai nežino kuris vairuotojas kurią dieną priskirtas kuriai transporto priemonei? Nuostabu.
Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTik priminsiu, kad protingi žmonės kažkada sugalvojo tokį reikalą kaip 'duomenų apdorojimas'. Iš to ir IBM sugebėjo išsiplėsti.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąSkirtingai nei Opera ar Stikliai, viešasis transportas finansuojamas iš miesto biudžeto.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąArchyvuoja, nes pas jus taip įprasta.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąJei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąJei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.
----
Nikui:
Parašė Nikas Rodyti pranešimąŠtai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai be žymimo laiko, vairuotojas dar parašą turi padėti. Kas iš to, jei nuskenuos numerius išriedant pro vartus, jei per lietų ar be lietaus net nesimatys veido normaliai per stiklą? Vairuotojai keičia tas transporto priemones (kinta ir valstybiniai numeriai). Susieti galima elektroniškai, bet parašas yra dėl teisinių reikalų, jeigu kažkas įvyktų nestandartinio.
Ir išleidimo dispečeris vis dar dirba?
Parašė dondc Rodyti pranešimąTipo forumiečiams nuliovos mašinos niekada nesugenda pirmą kartą? Esu matęs užsidegusį trūlą sustojusį ties vartais, užgęso, tai grįžinėjo atbulas į parką. Kartą mačiau su adaru variklio dangčiu. Kartą paliktą trūlą vos išvažiavus pro vartus su įjungtu avariniu. Žiemą viskas gi užšąla, ten orinės sistemos visos, o ne hidraulinės, kaip normaliose mašinose. Trūlikai gi keliasdešimties metų senumo, nesandarūs. Po nakties drėgmės prisikaupia, laidai seni.
Elementari parko nepriežiūra.
Parašė dondc Rodyti pranešimąKai taisot mašiną servise, tai tik surašot ar vis tik gyvai lengviau paaiškint gedimą?
Parašė dondc Rodyti pranešimąPas mane niekas nieko nedokumentuoja. Tai GPS irgi yra stebimas, bet, kaip vairuotojui per GPS paaiškinti vėlavimo priežastis, jei ne raštu? Galėtų planšetę naudot, bet rašysis žymiai ilgiau nei ranka.
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai niekas neverčia mokėt. Aš ir pats prievarta neinu nei į Stiklius, nei į operą.
Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Tie popieriniai kelionių lapai saugomi archyve kelis metus. 3 m. tai tikrai, bet atrodo kur kas ilgiau (5, gal net 7–10 m.). Gali prireikti, pvz. iš valstybės galima teismais prisiteisti žalą per 3 m. – VVT yra savivaldybės – savivaldybė yra valstybės. Na pvz. patyrėt žalą, kaip keleivis. Tai tie lapai yra įrodymas, kada kas kokią transporto priemonę vairavo. Nežinau dar dėl kokių priežasčių archyvuoja, bet saugumas ir teisiniai aspektai turbūt pirmoj vietoj.
Jei keleivis VT patyrė žalą, jam ir teismui visai neįdomu kuris vairuotojas tuo metu vairavo TP. Tai yra tik VVT vidinis reikalas. Žalą atlygins VVT, o ne konkretus vairuotojas.
Jei pasekmės liūdnesnės, vairuotojas įrašytas eismo įvykio protokole.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra viena gydymo priemonė - šoko terapija.
Matant dabartinę VVT būseną - būtų ir efektyvi.
Jei reikia įrodymų - internetas padės surinkti.
Jeigu kalbame apie vairuotojus tai jie bent turi būti mandagiais ir pilnai vykdyti savo darbą, o ne dėti ant pusės taisyklių. Geriausias Vilniaus vairuotojas tai čekas, kuris atvyko mokytis vairuoti troleibusą. Tikrai atsidavęs savo darbui. Pačiam teko matyti kaip bandė padėti močiutei, kuri negalėjo atrasti savo kelionės tikslo (ieškojo per Google maps tos vietos). Taip pat, kad keleiviams būtų įdomiau važiuoti pakabino kelias nuotraukas su juo troleibusu. Vienu žodžiu galima sakyti, kad tas vairuotojas gelbėja visą 2TP reputaciją.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: