Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sprendimas - reikia investuoti į trafaretų gamybos aparatą
    Jų trafaretų gaminimo aparatas tai spausdintuvas pas dispečerę, kuri atspausdinta 3 lapelius su maršruto numerio (ir aš nejuokauju)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Trafaretų trūksta, o VVT vis išsinuomoja visokį šlamštą.
    Sprendimas - reikia investuoti į trafaretų gamybos aparatą

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76 Gaila nespėjau nufotkint.
    Trafaretų trūksta, o VVT vis išsinuomoja visokį šlamštą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76 Gaila nespėjau nufotkint.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
    Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???

    Click image for larger version

Name:	NVIDIA_Overlay_oLtQvQFh2Q.png
Views:	405
Size:	739,7 kB
ID:	2218056
    PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
    69 važinėja Castrosua autobusas su užrašais Bukčiai ir Bajorai, apie ką jūs? (Jokio trafareto net nėra)

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???

    Click image for larger version

Name:	NVIDIA_Overlay_oLtQvQFh2Q.png
Views:	405
Size:	739,7 kB
ID:	2218056
    PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.01, 14:50. Priežastis: Įkelta nuotrauka

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    4G visgi nebus intervalinio tvarkaraščio?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
    O kas sako, kad tas įvertinimas apskritai kažkur nukeliauja?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
    Gal kažkoks naujas procesas užsuktas, šiaip ir anksčiau buvo nakleikės, tik ne su QR kodu, o garažiniu numeriu ir raginimu pranešti per m.Ticket appsą. Tai grįžus po covid į ofisiuką, kai masiškai prasidėjo priekinių durų neatidarymas, reportuodavau sąžiningai kiekvieną važiavimą kokius tris mėnesius, kol galiausiai nusibodo. Kaip visi žinome, šiuo klausimu nepasistumėta į priekį nei kiek per pastaruosius metus. Taip pat reportuodavau dėl maniakiško vairavimo, bet čia sunku pasakyt ar buvo kokių veiksmų imtasi. Ir dėl temperatūros viduje, ypač kai prie -20 C, salone padaroma +15. Kol kas visa tai buvo absoliučiai bergždžias darbas, bet jei kažkas naujo užsukta, gal gal, bent kiek daugiau bus žiūrima.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
    Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
    O QR kode įrašytame URI kaip tik ir nurodytas šis numeris.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Čia ne naujovė. Kažkur internete yra viešai sudėti visi kokių 2013-17 metų atsiliepimai. Kartą paskaičiau, tai prisijuokiau, ko ten nepripasakota...

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
    Svarbiausia, kad duomenis eina iš karto į Judu, o ne į VVT pvz.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
    Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
    Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
    Taip, anksčiau tokių nebuvo.
    Šiaip nežinau ar galiu tai sieti su savo “pasiūlymu”, kurį pateikiau į el. paštą, kuris nurodytas autobuse, bet visgi.
    Šio mėnesio pradžioje parašiau į Judu, kad atnaujintų informavimą ir kažkaip leistų patogiau įvertinti kelionę (nurodyti kur rašyti jeigu kažkas patiko ar ne). Tai dabar užmačiau tokį dalyką, jeigu į prašymą buvo atsižvelgta tai puiku.
    Lipdukų kiekis TP patenkinamas (Kautros mikriukai - 3 vnt, Transrevio Isuzu 4 vnt, dėl VVT pasakyti negaliu nes šiandien nevažiavau jų autobusais)

    Taip pat visi vairuotojai, su kuriais aš šiandien važiavau atidarydavo visas duris jeigu yra bent 1 keleivis stotelėje, o jeigu jų nėra - tiesiog pravažiuodavo. (Dėl būtino sustojimo stotelėje, net jeigu niekas nenori įlipti/išlipti irgi kreipiausi)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kaip vienas forumietis parašytų - "stukalink!"

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Šiandien teko pasinaudoti 3 autobusais ir visur ten užmačiau vieną tokį dalyka, nauji lipdukai su QR kodu (foto 1), kuris veda į internetinį puslapį (foto 2).

    Komentuoti:

Working...
X