Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Trafaretų trūksta, o VVT vis išsinuomoja visokį šlamštą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76Gaila nespėjau nufotkint.
Komentuoti:
-
Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76Gaila nespėjau nufotkint.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąPanašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???
PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
Komentuoti:
-
Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???
PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąParašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
Komentuoti:
-
Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia ne naujovė. Kažkur internete yra viešai sudėti visi kokių 2013-17 metų atsiliepimai. Kartą paskaičiau, tai prisijuokiau, ko ten nepripasakota...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąČia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
Šiaip nežinau ar galiu tai sieti su savo “pasiūlymu”, kurį pateikiau į el. paštą, kuris nurodytas autobuse, bet visgi.
Šio mėnesio pradžioje parašiau į Judu, kad atnaujintų informavimą ir kažkaip leistų patogiau įvertinti kelionę (nurodyti kur rašyti jeigu kažkas patiko ar ne). Tai dabar užmačiau tokį dalyką, jeigu į prašymą buvo atsižvelgta tai puiku.
Lipdukų kiekis TP patenkinamas (Kautros mikriukai - 3 vnt, Transrevio Isuzu 4 vnt, dėl VVT pasakyti negaliu nes šiandien nevažiavau jų autobusais)
Taip pat visi vairuotojai, su kuriais aš šiandien važiavau atidarydavo visas duris jeigu yra bent 1 keleivis stotelėje, o jeigu jų nėra - tiesiog pravažiuodavo. (Dėl būtino sustojimo stotelėje, net jeigu niekas nenori įlipti/išlipti irgi kreipiausi)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: