Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mrwanwan
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

    Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
    Visiškai sutinku. VT kaip pagrindine transporto priemone naudojuosi arti 10 metų, bet pastaruoju stipriai pasijautė kritusi kokybė, gal maždaug nuo tada kai vyko visi tie vairuotojų streikai.

    Nebegaliu pasitikėti VT reguliarumu planuodamas keliones, automatiškai ilgėja kelionės laikas, nes reikia takytis į ankstesnį dėl "visa ko".

    Apie Trafi iš vis gaila pagalvot, nuo asmeniškai vieno mėgstamiausio app'so po to didelio atnaujinimo virto į praktiškai nebenaudojamą, nepatogų ir netikslų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Laimei, VMS viskam turi sprendimą:

    Vilniuje 6G taps „kalbančiu autobusu“

    Vilniuje – dar viena „kalbančio autobuso“ linija. Ausinių nuo šiol prireiks ir lipant į 6G autobusą. Keliaujant juo galima ne tik įveikti 10 km ilgio atstumą nuo Žaliojo tilto iki Naujosios Vilnios žiedo, bet ir išklausyti miesto istorijų. Tuo pasirūpino „Neakivaizdinio Vilniaus“ komanda, parengusi naują audiomaršrutą „Ekspedicija „Rytų ekspresu” 6G autobusu. Nuo Šnipiškių iki Naujosios Vilnios, arba nuo centro iki rytinių pakraščių“.
    Daugiau:
    https://madeinvilnius.lt/transportas...nciu-autobusu/

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    #LabaiG #ModernusTramvajus #VilniausVTStuburas #DarnusJudumas

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
    Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

    Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jeigu lietuviai vairuotojai tokie išskirtiniai ir žiemą pakelia sunkiau nei skandinavai, tuomet reikėtų pakoreguoti taisykles pagal tai ir užklijuoti įlipti draudžiančius lipdukus ant priekinių durų.

    Jeigu autobusų inžinieriai tokie kvaili, kad nesugeba apsaugoti vairuotojo kabinos nuo pašalinės šviesos tamsiu paros metu - tuomet reikia vieningo sprendimo ir įmontuoti kokias nors žaliuzes arba gražiai apklijuoti tą kabiną.

    Blogiausia, kai vairuotojai apsiklijuoja savo kabiną varliukais ir kažkokiom plokštėm, o keleiviai turi spėlioti ar atidarys priekines duris ar ne.

    Tiesa, įtariu, kad mūsų vairuotojai nei labiau trapūs nei skandinavai, nei autobusus kuriantys inžinieriai durni. Turbūt kaltos keistos panetkės ir priežiūros stoka.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.03.19, 16:38.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.



    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
    Pilna vairuotojų darbų kur net ik šiukšles turi surinkti, bet ir mašinos saloną mazgoti kas kart po darbo pamainos.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.
    Su privačiais vežėjais visiškai sutinku su tuo ką parašėt. Jie gauna baudas ir bent truputį prižiūri kokybę. Tik gal įkainis dabar "suvaldytas", kai DU didėjo žymiai sparčiau, nei infliacija.
    Su VVT be šansų, jog jie kažką keistų. Baudų jie negauna, chamas tai chamas, bet dirba ir nereik ieškoti kito darbuotojo, nereik su profsajunga tampytis dėl vieno ar kito atleidimo, kas išties nėra paprasta, net ir norint kažką pakeisti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
    Būdavo įvairiai. Retkarčiais link 80-ųjų pabaigos jau ir kamštukai atsirasdavo. Topas, kai 80-aisiais T16 važiuodavo nenutrūkstama eile, bet tekdavo "įspardyti" keleivius , kad užsidarytų durys.
    70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
    1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
    Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.
    Paskutinis taisė Sula; 2024.03.19, 11:48.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
    Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
    Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
    Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
    Natūralu, kad uždirbdami jų suvokimu neblogą algą ir būdami labai priklausomi nuo darbdavio malonės bus labiau motyvuoti.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
    Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
    Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
    P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
    Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
    P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
    Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
    Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".
    Neparašiau, bet jūsų minimo plakato mano žiniomis vasario viduryje jau turėjo nebūti.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
    P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
    Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Nebus taip tikrai, niekas nepergyvena. Yra kam patinka ir kas noriai ir atsakingai dirba. Dabartiniai tinginiai irgi bumba, viskuo nepatenkinti, bet kažkodėl neišeina jei jau taip blogai, dirba...
    Nu kaip čia pasakius... Pergyvena koks 99% viešojo transporto keleivių. Vairuotojų trūkumas dabar toks kritinis, kad turbūt kiekvieną dieną viename ar kitame maršrute pasitaiko pagal tvarkaraštį nevykdomų reisų, JUDU yra pastoviai priversti perdarinėti tvarkaraščius ir VT sistema šiuo metu iš principo yra nepatikima.

    Kažkoks labai vaikiškas požiūris pas tamstą - "nepatinka, tai tegul nedirba". Nu OK, išeis net ir dabartiniai vairuotojai, kas tada vykdys reisus ? Negi nematote, koks katastrofiškas dabar vairuotojų trūkumas, kad net ir jau egzistuojančių skylių neina užpildyti, o jūs siūlote daryti naujas skyles ? Geriau jau tegul atvažiuoja su užbarikaduotom priekinėm durim, negu neatvažiuoja išvis

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Tuomet paskui neverkit, kai autobusai ims važinėti kartą į valandą!
    Nebus taip tikrai, niekas nepergyvena. Yra kam patinka ir kas noriai ir atsakingai dirba. Dabartiniai tinginiai irgi bumba, viskuo nepatenkinti, bet kažkodėl neišeina jei jau taip blogai, dirba...
    Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.03.17, 21:27.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Tuomet paskui neverkit, kai autobusai ims važinėti kartą į valandą!

    Komentuoti:

Working...
X