Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Ar žinote kad ...


    ... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.
    O žinojote tai, kad 100% autobusų pas VVT turi orlaides iš kurių naudos 0? Ką duos orlaidė, kuri be galo siaura ir atsidaro tik 30° kampu?

    O ką daryti tiems, kas jų iš viso neturi? Pvz: Man iš Oslo

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    O gal kas žino nuo kada 88 maršrute angliškai viską skelbia?
    Šiandien teko pavažiuoti porą stotelių, girdėjau tik “The next stop is: Žaliasis tiltas (ir kiti pavadinimai)”

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
    Pavyzdys iš šių metų vasaros:
    lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės.
    Ar žinote kad ...


    ... pravėrus orlaides, transporto priemonė prikaista mažiau.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.
    Su kondicionieriais dar smagiau, ypač tiems, kurie pertraukiamais grafikais dirba.
    Pavyzdys iš šių metų vasaros:
    lauke +27, autobusas parke pastovėjo apie 4 valandas ant saulės. Grižęs vairuotojas nustatė kondicionierių keliais laipsniais mažiau negu lauke (kažkas apie 24), kad kondicionierius nesulūžtų tiesiog. Dar pirmo reiso metu jis tiesiog surprise surprise sugedo. Keleiviams 1G teko važinėti lyg krosnyje, nes ant viso autobuso tik 5 ar 6 mažos orlaidės. Po to autobusas 4 dienas stovėjo parke, nes jam taisė kondicionierių. Na bent poto veikė sklandžiai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.
    Tia jeigu kažkur bepročiai nustato automatiškai kad žiema 22 laipsniai salone ati aišku kad išjungia.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
    Mačiau vieną sykį, kaip vairuotojas tą skylę buvo kartonu uždengęs, na o ką, jeigu kolhozinti, tai tik pilnai.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Girdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".

    Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.
    Temperatūra visose VVT transporto priemonėse, išskyrus senas Škodas ir senus Solaris troleibusus, gali būti palaikoma automatiškai. Tačiau, pasak vairuotojų, žiemą, kai ji būna užstatyta 18-22 laipsnių tarpe, vairuotojas tą salono klimato kontrolės sistemą išjungia, nes pasidaro per karšta, nepaisant to, kad savo darbo vietos temperatūra jis gali reguliuoti atskirai. Žodžiu, vėl atmazai, kaip keleiviai trukdo dirbti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.
    Tam yra priemonės, pvz. aikštelė priekyje paženklinama kita spalva ir pažymima, kad ten stovėti draudžiama.
    Tokiu atveju ir pats vairuotojas gali paprašyti keleivių praeiti toliau. Bet kai pas mus jie sėdi savo bunkeryje ir dažnu atveju patys su ausinėmis plepėdami telefonu - tokiu atveju ir kyla problemos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kodėl tuomet nekonstruojama kaip Ikarus autobusuose, kur vairuotojas praktiškai turi savo duris ir atskirtą kabiną?

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Facebook komentaruose vairuotojai prideda, kad jei atidaro priekines, keleiviai stovi prie priekinio stiklo, užstoja matomumą, plepa. Vis tik šie pasiteisinimai nevalidūs autobusuose su pertvara. Tiesa, naujuose MANuose ta pertvara ne visiškai dengia vairuotoją, ir atidarius priekines vis tiek kažkiek šilumos išeina.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Girdėjęs aš šitą teoriją apie tai, kad vairuotojai negali reguliuoti ir viskas automatizuota ir t.t., bet kažkaip sunkiai tikiu ja. Praeitą žiemą, kadangi važiuoju į/iš darbo tuo pačiu metu, jau atpažindavau iš veido vairuotoją, pas kurį kažkodėl visada ta sistema būdavo "sugedusi".

    Apie vakarykštį pavyzdį, tai buvo MAN, t.y., naujausias Vilniaus autobusas, būtų kiek keista jei veiktų tik on/off. O ir šiaip, tokiu oru jau geriau pilnai off.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
    Na čia ne nuo senienos priklauso, jeigu pas mus kondicionieriai naujuose gali sugedę po kelias dienas važinėti, tai apie ką čia kalbėti.

    Bet šiap bent kai kuriam laikui atsikratysime to, kai atvažiuos: nauji troleibusai (pas senas Škodas kiek atsimenu tik 3 pozicijos Off / pusė pajėgumo / pilnas pajėgumas), nauji el. autobusai, kurie į metalo laužą nusiųs senus autobusus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.
    Jei dėka puikaus techninio aptarnavimo šildytuve lieka vienintelė veikianti pozicija, visiskai nesvarbu kada pagaminta visa transporto priemonė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.
    Tikuisi greitai nebeliks tokių senienų kur šildymas yra on/off? Čia tokia technolgiją tikėčiausi pamatyti nebent sovietmečiu gamintais.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Jau VMS samdo botus čia rašyt pasakas? Iš mano patirties priekinės durys yra neatidaromos, iš akies, daugmaž 95 proc. sustojimų.
    Iš mano patirties tai jau kelios savaitės, kaip vis dažniau atidaro priekines duris.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Turiu ryškių vaikystės prisiminimų iš laikų, kai 9Tr nebūdavo uždaros vairuotojo kabinos, tik atidaromas turėklas. Porą kartų prikimštam troleibuse vairuotojai mane pakvietė į savo "kabiną" kitoj turėklo pusėj. Jaučiausi kaip lainerio kokpite pabuvęs! Kaip čia taip pasaulis pasikeitė, kad dabar visas troleibuso priekis tai vairuotojo asmeninė erdvė? Čia po COVIDo distancijų reikalavimų jiems taip nutiko?
    Iš dalies taip, tai privedė prie to.
    O bendrai sudėjus tai: VVT nuolaidžiavimas - žiemą rekomenduojama iš viso neatidaryti priekines duris, stipri prof. sąjunga, kuri šiaip išreikalavo net ir uždaras kabinas, bet kažkodėl vistiek nelabai prisideda prie durų atidarymo, kai kurie vairuotojai vis dar grindžia savo pirmų durų neatidarymą Covid-19.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.
    Sakyti ačiū reikia profsąjungai, nes nusirito viskas iki tokio absurdo, kad VVT patapo beveik neįgalia, bet kokių sprendimų priėmime.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.
    Kai kur būtinybė, nes tik pakrapsnojus lietui pradeda langai rasoti. Na ir + yra TP kur šildymas reguliuojamas tiesiog pagal On/Off ir reikia žaisti visame msršruto ilgyje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nežinau, aš pamenu, kad Kaune buvo skandinaviškos raudonos Scanios, kur vairuotojo kabina taip pat buvo visiškai atvira - niekas lyg ir nestatė sienų. Atsiradus Solaris autobusams ir troleibusams su stikline kabina taip pat nepamenu, kad vairuotojai apsiklijuotų nuo keleivių akių, kaip dabar Vilniuje. Matyt kovidas ir parko nuolaidžiavimas padarė savo, dabar sunku atpratinti.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Gal galite paaiškinti, kokie motyvai vairuotojams neatidaryti priekinių durų? Išpūstas asmeninės erdvės jausmas? Buitinė mizantropija? Bijo skersvėjo?
    Turbūt panaši kaip ir įjungti šildymą ant max prie +9 C lauke (šiandien teko pasivažinėti) - keleivių dūhinimas.

    Komentuoti:

Working...
X