Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
...
- 13 patinka
Komentuoti:
-
O gal kas zinot, kaip su pirkimu 60-70 troleibusu, kur su sujungimu, dar liaudiskai vadinamu garmoske? Ar kas nors vyksta del to? Ar kazkokiu realiu planu skelbta buvo?
Komentuoti:
-
Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:- labiausiai ne į temą tas geltonos juostos kampas priekyje – aš būčiau užapvalinęs, kaip juostos gale užsilenkia į viršų, tai čia į apačią tokiu pat radiusu;
- ventiliacijos grotelės už priekinio rato – net dabartinės mūsų Škonos nudašo tokias groteles ta pačia spalva, kad neišsiskirtų, dabar išsiskiria, kaip pvz. "Artery" grotelės architektūroje;
- per aukšta, dėl to gremėzdiška "karūna" ant stogo – reikėjo tada juodą plotą tuputį kilstelt tuo pat 45° kampu ir ovaliu radiusu ten kur išplatėja. Būtų gavęsis toks retro streamline dizainas – galėtume bent apsimesti, jog esame prie prosperity ir trūlikai middleclass'ui:
Streamlining was associated with prosperity and an exciting future. This hope resonated with the American middle class, the major market for consumer products.
https://mediakron.bc.edu/fashiondeco...eamline-design
Komentuoti:
-
Pilzeno gatvėse testuojami nauji troleibusai: paaiškėjo, kada atvyks į Vilnių (video)
Nauja „Vilniaus viešojo transporto“ troleibusų era prasidės šią vasarą. Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.
„Naujieji troleibusai ne tik prisidės prie vis sparčiau Vilniuje įgyvendinamų tvarių sprendimų, bet ir užtikrins komfortiškesnes bei patrauklesnes keliavimo sąlygas Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams. Griežtai laikomės darbų plano – pirmasis „Škoda 32Tr“ troleibusas jau yra pagamintas, taip pat dar 12 yra gamybos procese. Sostinės gatvėse šįmet riedės dalis naujų troleibusų, o antruoju etapu sulauksime dar 71 – taip atnaujinsime didžiąją troleibusų parko dalį“, – pažymi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.
Jis dalinasi, jog „Škoda Group“ jau vykdo visus privalomuosius bandymus pirmajam troleibusui, kurie leis įvertinti transporto priemonės patikimumą, saugumą ir eksploatacines savybes – tik tada transporto priemonei bus išduodamas patvirtinimo sertifikatas (atlikta homologacija), taip patvirtinant jo tinkamumą sklandžioms kelionėms Vilniaus gatvėse. Tiek pirmojo, tiek visų kitų naujai pagamintų troleibusų patikrinimai bus atliekami Pilzene, Čekijoje.Primename, jog nauji „Škoda 32Tr“ modelio troleibusai bus žemagrindžiai, 12 m ilgio bei riedantys autonomine eiga, todėl galės nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo. Troleibusuose bus įdiegta saugumo sistema – SOS ir A juostos mygtukai, fiksuojantys įvykius vaizdo įraše, taip pat apsauga nuo susidūrimo ir automatinis gaisro gesinimas.Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 13:32.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąDidinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.28, 19:24.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Gaila nenufotkinau, bet pernai Šveicarijoj važiavau traukiniu, kur WC skilęs unitazo dangčio laikiklis kaip mūsuose buvo sukniedytas skardos gabalu
Komentuoti:
-
Objektyviai žiūrint, ta tradicija naujas transporto priemones versti kibirais galioja ne tik Lietuvai. Toje pačioje Prahoje (kur būnu dažnai, bent po kelias dienas kas keli mėnesiai) prisižiūriu visko - tiek transporto priemonių taisymo izoliacija, tiek užkišto popieriaus vietoje specialių stiklą laikančių gumų. Dažnai važiuojant per kalnelius viskas barška, kaip ir pas mus.
P.S. Čia aš aišku ne apie metro/tramvajus kalbu o apie autobusus - tramvajai/metro pas juos dažniausiai yra geros būklės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.
Deja, bet tai tik signalas, kad matyt ir naujos transporto priemonės, pasibaigus garantiniam, pavirs kibirais.Paskutinis taisė Petr; 2024.03.29, 19:30.
Komentuoti:
-
Daugiau maršrutų ir dažnis ok, bet svarbiausia, kad nevažiuotų traukinuko principu. O to paskutiniais metais pasigendu
Komentuoti:
-
Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Todėl, kad perka ne maršrutus, o kilometrus. Maršrutams suderinti bus keli metai laiko.
Terminai ilgi, nes reikia laiko autobusams pagaminti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei naujų maršrutų pridėjimas ir maršrutų dažninimias būtų suderinamas su agresyvių A juostų tinklo plėtimu, įvažiavimo į centrinę miesto dalį apmokestinimu/ribojimu, taip pat, mažos taršos zonos agresyvia plėtra, parkavimo apmokestinimu miegamuosiuose rajonuose, nelegalaus parkavimo tuose pačiuose miegamuosiuose rajonuose netoleravimu - tada būtų OK. Tai priverstų žmones atsisakyti automobilių važiuojant į darbą, sumažėtų srautai piko valandomis, pagreitėtų ir taptų patrauklesnis viešasis.
Dėl taršos - savivaldybė nori elektrinų autobusų, bet ~70% tautos su dyzeliais važinėja. Nei taršos, nei kelių, nei kitokių didelių mokesčių už važinėjimą auto nėra, parkavimas deramai neapmokestintas tad ir naudojimasis viešuoju nėra populiarus. Tad elektriniai autobusai ar ne - taršos jie nelabai sumažins.
Galėtų laiko terminai daug ambicingesni būti - juk ne taip sunku būtų A juostą pvz. per visą Pilaitės pr. / Narbuto g. padaryti ( bent jau rytais/vakarais ), taip pat, Žvėryne, ypač vakare.
Įvesti įvažiavimo mokestį į centrą, taip pat, nesunku.Paskutinis taisė bim_bam; 2024.03.27, 11:57.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje ketinama didinti viešojo transporto maršrutų skaičių, dažninti dabartinius
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį spręs, ar pritarti viešųjų pirkimų sąlygų pakeitimams ieškant vežėjų reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniuje ir gretimose savivaldybėse. Be kita ko, siekiama nustatyti, kad vežėjai, teiksiantys paslaugas papildomais maršrutais, tai darytų tik su elektriniais autobusais.
<...>
„Intensyvinimas bus daromas nekeičiant viešojo transporto rūšies – liks autobusai ir troleibusai“, – pridūrė jis.
Pirkimais planuojama sukurti 12 naujų maršrutų ir dažninti 44 viešojo transporto maršrutų kursavimą.
Mero teigimu, savivaldybė pirks maždaug 30 proc. daugiau kilometrų, lyginant su dabartine rida. Jei dabar viešasis transportas nuvažiuoja 43,8 mln. kilometrų per metus, tai jei taryba pritars siūlymui, per metus šis skaičius išaugtų iki 67 mln. kilometrų per metus.
Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
Taip baisu, kad net nėra komentarų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Čia normali praktika:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Žiauru ir apgailėtina. Grečiau pakeistų senuosius troleibusius, nes jie jau tiesiog gėdingi. Atrodo kažkas ir rašė jau forume, kad ne visuose troleibusuose sudėjo komposterius, nes laukia naujųjų. Tai jei kažkas nusprogsta iš dar pusgyvių iš rezervo leidžiami be komposterių, su krentačiomis ar neatsidarančiomis durimis. Kietai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)
Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Čia normali praktika:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Praėjusį šeštadienį 7 troleibusui ne tik vienos durys neveikė, bet ir buvo įdomus "siurprizas" užsirauti dar ir ant tokio, kuriame nebuvo nei vieno naujo komposterio. Atrodo buvo 2621. Turint tokią loteriją kortelės tampa beveik beprasmiškos. Aj, dar ir garsinių pranešimų apie stoteles nebuvo. Toks įspūdis, kad ištraukė belenką iš rezervo, nes nieko geresnio jau nebuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: