Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
73 troleibusai iš 205 bus ilgais 18m, kas negerai? Palyginus su dabartimi 18m troleibusų tik 3 yra.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne. nenupirkti. Gal koks 20% mažiausios talpos nupirkta palyginus su tuo ko reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Troleibusai jau nupirkti? Taip. Problema išspręsta.
Šiaip, kad 18m troleibusų pirkimas vėluoja kelis metus tai aišku blogai, bet iš kitos pusės dabar miestas turi daugiau pinigų ir nėra tokiu triukų kaip su 2018m troleibusais kur pirko tiesiog pigiausiai įmanoma. Na ir šiaip iš mano pusės atrodo, kad miesto žvilgsnis į troleibusus pakito nuo “išnaikinti kuo greičiau” iki situacijos, kai kažkas gero visgi vyksta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Problema gal tame kad troleibusai turėjo jau važiuoti gatvėmis 2020m jeigu ne savivladybės išsidirbinėjimai.
Šiaip, kad 18m troleibusų pirkimas vėluoja kelis metus tai aišku blogai, bet iš kitos pusės dabar miestas turi daugiau pinigų ir nėra tokiu triukų kaip su 2018m troleibusais kur pirko tiesiog pigiausiai įmanoma. Na ir šiaip iš mano pusės atrodo, kad miesto žvilgsnis į troleibusus pakito nuo “išnaikinti kuo greičiau” iki situacijos, kai kažkas gero visgi vyksta.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkokia alternatyvi realybė.
Šiaip visada žinojau, kad Vilniuje su informacijos pateikimu nekažkas, bet tokio neįgalumo aš tikrai nesitikėjau (aišku, kad žinau, kad Vilniui ne sekasi informuoti kokybiškai) Praėjo kiek mažiau negu mėnesis nuo to laiko, o info apie VT prie paplūdimių nepakeistas. T4 vis dar “tyliai” važinėja iki Valakampių. Bet realiai mane tai nestebina, priminsiu, kad Šeimyniškių st. kabėjo ( o gal dar kaba, reikia patikrinti ) lipdukas su užrašu 14 Karoliniškės - Saulėtekis, kai toks troleibuso maršrutas skaičiuojant iki dabar nekursuoja jau ~4 metus.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.18, 18:28.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąMan, kaip naudotojui, Solaris buvo ir yra puikūs troleibusai. Man nesmagu, kad tą tęstinumą nuotraukė SOR, kuriuos dabar naudosime dešimtmečius į priekį.
Jeigu jūs naudositės labiausiai apkrautais troleibusų maršrutais arba tais, kurie nevažiuoja per tas vietas, kur planuojama nukabinti KT, tai su didžiausią tikimybę sutiksite būtent Solaris troleibusus. Galiu iš karto pasakyti, kad 18m troleibusai bus 2, 7, 17. Dėl kitų reikia galvoti.
Komentuoti:
-
Man, kaip naudotojui, Solaris buvo ir yra puikūs troleibusai. Man nesmagu, kad tą tęstinumą nuotraukė SOR, kuriuos dabar naudosime dešimtmečius į priekį.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąNet SOR jau parodė, kad yra šlamštas, tai ką jau kalbėti apie turkiškus ar kiniškus žaislus.Jie net renderiuose lievi, o patikimumas ir komfortas...
Gera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais. Ypač liūdna dėl rajoninių linijų, kur vargo- valdininkai vakarietišką second hand'ą keičia dar prastesniu azijietišku transportu.
Žinau, kad jums nepatinka VVT ir šiaip VMS, bet čia tikrai galima pagirti tai, kad naujiems troleibusams pasirinktas Solaris modelis. Jis žymiai patogesnis ne tik keleiviui, bet ir pačiam vairuotojui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Benskunskai ar JUDU, čia tu?Bent jau kaip kai kurie pamaskuotum tą VVT laižymą ir užtarimą. Tiek vakar, tiek šiandien, tiek ateities planuose VVT yra atsilikusi įmonė, teikianti žemos kokybės paslaugas. O JUDU, kaip tamsta, arba atsikalbinėja, arba gyvena iliuzijos pasaulyje su klouno mero laiveliais ir kitomis nesąmonėmis prieš akis.
Bent jau man nepatinka tai, kad VVT bando taupyti ant visko, net ir ant to, kur tikrai nereikėtų. Na pvz perka pigiausiais kiniškas padangas iš mažai žinomo tiekėjo. O net susigadinus toms padangoms, jie nekeičia jas, bet stato “latkes”, dėl kurių poto autobusai varinėjami į parką nes formuojasi guzai.
Taip pat ir su pirmomis durimis. Man nepatinka tai, kad nusispjaunama ant taisyklių, aš imu ir rašau į tą patį VVT. Per kelis menėsius kreipiausi ne vieną dešimtį kartų na ir to pasekmė, VVT mąsto apie alternatyvius metodus, kad vairuotojai laikytųsi taisyklių.
Vienas patarimas. Jeigu matote, kad kažkas blogai - rašote iki tol, kol nebus pakeista tai.
Jeigu matote, kad kažkas pasikeitė į gerąją pusę, sakykite apie tai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.Bent jau kaip kai kurie pamaskuotum tą VVT laižymą ir užtarimą. Tiek vakar, tiek šiandien, tiek ateities planuose VVT yra atsilikusi įmonė, teikianti žemos kokybės paslaugas. O JUDU, kaip tamsta, arba atsikalbinėja, arba gyvena iliuzijos pasaulyje su klouno mero laiveliais ir kitomis nesąmonėmis prieš akis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.
Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
Šiaip dabar, kai Vilniaus meras sako “pinigai - ne problema”, autobusus ir troleibusus perka ne pagal kainą, o pagal atitikimą reikalavimų, gamybos laikotarpį ir pan. Kaina Vilniuje dabar kaip šalutinis veikėjas, skirtingai negu prieš 6-8 metus.
Neveltui kai buvo pasirašoma sutartis dėl 18m troleibusų akcentavo tai, kad mes nelauksime jų ilgai (apie metus ir jie bus Vilniuje).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dar 10 Isuzu turi ir VVT (keli jau nedirba). Pasirinkimas buvo toks nes tuo metu kai juos pirko, tai pirko pigiausius.
Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)
Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O Vilnius ne bėdžius, kai 40 metų senumo sovietiniai troleibusai vis dar važinėja? Juokingai atrodo samprotavimai, kaip turkiški ar kiniški autobusai neva blogo dizaino, manau truputį ant žemės reiktų nusileisti turint VT Afrikos lygio.
Jeigu norisi taip paverkšlenti tai prisiminkit Kauną, kuris ruošiasi “optimizuoti” VT ir dar labiau apkarpyti kilometrus, o jeigu labai norės palikti tik naujus troleibusus, tai gatvėse liks tik 77 troleibusai vietoj dabartinio 100.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.18, 09:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kas vilniuje Isuzu pirko "ne sau"? Kiek pamenu, tai tokius autobusus eksploatuoja privati įmonė Transrevis, kuri ne tik juos turi prižiūrėti, bet po vežimo sutarties pabaigos arba pasibaigus tinkamo amžiaus periodui turės kažkur realizuoti. Manau pasirinkimą šioje vietoje labiau nulemė pasiūla rinkoje, kai turėjo pirkti tokius, kurie galėjo tinkamu metu pristatyti, kad ir koks Š tai bebūtų. Kadangi kiti jų eksploatuojami modeliai yra Scania, kas tikrai nelabai koreliuoja su "pigiausio šlamšto pirkimu".
Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąGera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.18, 09:03.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.
Komentuoti:
Komentuoti: