Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Neviernas Tamošius ...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Tai, kad jeigu yra skirtingos variacijos trasos iki parko, jos nurodomos.
    Neviernas Tamošius ...

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė 2107 Rodyti pranešimą
    Man panašiai buvo su T12. Apie 10 valandą Žemuoliuose paneriuose žiūriu stovi troleibusas į parką. Aišku tik tai, kad galinė stotelė bus klinikos, bet per kur važiuos neaišku. Čia tikrai yra problema, kai užrašas vienodas, bet trasos skirtingos.
    Na nereikia, šiandien važiavau su T6 (žiūrėjau pagal Timey)
    Užrašas ant troleibuso priekinės švieslentės
    “Grįžta į parką (Antakalnio TD)
    per Kalvarijų g.” Tai, kad jeigu yra skirtingos variacijos trasos iki parko, jos nurodomos.

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Man panašiai buvo su T12. Apie 10 valandą Žemuoliuose paneriuose žiūriu stovi troleibusas į parką. Aišku tik tai, kad galinė stotelė bus klinikos, bet per kur važiuos neaišku. Čia tikrai yra problema, kai užrašas vienodas, bet trasos skirtingos.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Na pvz: Iš Santariškių visų VVT autobusų trasa eina pagal paprastą maršrutą iki stotelės Baltupiai/Naujakiemio.
    Iš Stoties beveik visi (išskyrus G maršrutus) važiuoja per Olandų g., o G maršrutai per Kalvarijų g.

    O šiaip jeigu stotelėje yra švieslentė, ji nurodo koks maršrutas važiuoja į parką. Na ir galiausiai yra tas pats stops.lt, kur net trasa nurodoma.
    Rodau ant pirštų:

    https://www.stops.lt/vilnius/#stop/0602a/map
    T12 19:38, 23:29 važiuoja Šeimyniškių g., dešine Neris puse;
    T6 19:36, 23:31, 23:40, T4 23:42 važiuoja per Arsenalo g., kaire Neries puse.

    O jei stotelėje nėra švieslentės?
    O jei klausimas lipti ar nelipti, o ne kada pagaliau atsidarys stops.lt?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tai dar kartą: kaip žinoti kokiu maršrutu į depą važiuoja konkreti TP, jei ant jos maršrutas nenurodytas?
    Na pvz: Iš Santariškių visų VVT autobusų trasa eina pagal paprastą maršrutą iki stotelės Baltupiai/Naujakiemio.
    Iš Stoties beveik visi (išskyrus G maršrutus) važiuoja per Olandų g., o G maršrutai per Kalvarijų g.

    O šiaip jeigu stotelėje yra švieslentė, ji nurodo koks maršrutas važiuoja į parką. Na ir galiausiai yra tas pats stops.lt, kur net trasa nurodoma.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Jeigu maršruto trasa yra netoli parko, tada važiuojama pagal ją.
    Tai dar kartą: kaip žinoti kokiu maršrutu į depą važiuoja konkreti TP, jei ant jos maršrutas nenurodytas?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O aš galvojau, kaf užrašai daro tiems, kurie skaito...

    Tada maršrutą nupieškite.
    Kaip sužinoti kokiu maršrutu pvz T12 grįžta į parką iš Panerių: per Kosčiuškos g. ar per Žirmūnų?
    Jeigu maršruto trasa yra netoli parko, tada važiuojama pagal ją.
    Jeigu toli, daromas kažkokia bendra trasa (pvz: A2, A3, A4, A12, A16 ir t.t iš stoties važiuoja per Olandų g. į parką)

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Nėra esmės grąžinti maršruto numerį prie užrašo.
    Vis tiek keleiviai skaityti nemoka ir geba įsėdus į autobusą, kuris važiuoja į parką, pasakyti “o kodėl jūs nevažiuojate į stotį?” (važiavo iš Santariškių su užrašu “Grįžta į parką Verkių g.”)
    O aš galvojau, kaf užrašai daro tiems, kurie skaito...

    Tada maršrutą nupieškite.
    Kaip sužinoti kokiu maršrutu pvz T12 grįžta į parką iš Panerių: per Kosčiuškos g. ar per Žirmūnų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Techninė detalė: užrašas švieslentėje 'Grįžta į parką', net ir nurodant į kurį nieko nepasako apie judėjimo maršrutą.
    Ir jei artimais laikais iš stotelės išvažiuoja dvi tokios transporto priemonės, keleiviai gali likti nustebę.

    Grąžinkite maršruto numerį.
    Nėra esmės grąžinti maršruto numerį prie užrašo.
    Vis tiek keleiviai skaityti nemoka ir geba įsėdus į autobusą, kuris važiuoja į parką, pasakyti “o kodėl jūs nevažiuojate į stotį?” (važiavo iš Santariškių su užrašu “Grįžta į parką Verkių g.”)

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Techninė detalė: užrašas švieslentėje 'Grįžta į parką', net ir nurodant į kurį nieko nepasako apie judėjimo maršrutą.
    Ir jei artimais laikais iš stotelės išvažiuoja dvi tokios transporto priemonės, keleiviai gali likti nustebę.

    Grąžinkite maršruto numerį.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
    Dabar didesnę 30 maršruto reisų dalį aptarnauja autobusų parkas. Tai tenka dažniau šiam maršrute dujinius autobusus matyt.
    Taip, ten vietoj 49 nusiųsta Castrosua dirbti.

    Komentuoti:


  • sindiktas
    replied
    Dabar didesnę 30 maršruto reisų dalį aptarnauja autobusų parkas. Tai tenka dažniau šiam maršrute dujinius autobusus matyt.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema?
    Depe turi būti žmogus, kuris moka tvarkytis su ta velnio elektronika. Ne tik technikos direktorius, kuriam informavimo sistema yra tik mažas ir nereikšmingas viso parko aspektas.

    Kita problemos pusė - parke atsiranda elektronikos žvėrynas. Kai kurie gamintojai dar gyvi, kiti - nelabai. Vieni geranoriški, kiti - nelabai. Valdymo blokai dirba nusenusiomis priemonėmis ir protokolais. Taip, viską galima integruoti, perdaryti ir pan, bet tam reikalingi tinkami žmonės, resursai ir pinigai.

    Naujuose troleibusuose jau yra mirgančių ekranų. Gal gamintojas kada ir sutvarkys. Nes garantija.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pas 4208 neveikė net bortinis, na bent jau rugsėjo 1d. taip buvo. Kaip dabar nežinau, gal pavyks pagauti pažiūrėti.
    visokių niuansų yr ten. ant kažkokio ir start stopas neveikė, arba vairuotojas nemokėjo naudoti, bla bla bla. įdomu ar kažkaip įmanoma būtų padaryti funkciją, kuri leistu kontroliuoti švieslentę su ridango pagalba, nes kaip suprantu ant tų švediškų MANu taip ir veikdavo

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Iš dalies jo, bet laikinai.
    42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
    Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
    Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

    Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.
    Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema? Kai tiesiog kam nors sugedus ar kilus kokiam neaiškumui, tiesiog ignoruojamas problemos root cause ir naudojamas bet koks pigus workaroundas? Kaip ir su amžinai neveikiančiais kondicionieriais? Visokiomis nuo autobusų kebulų besimakaluojančiomis detalėmis? Neveikiančiomis šviesomis naktį ("nu tai neeeeeveikia, tai ką aš dabar padarysiu?!" - sic) ir t.t. ir pan.
    Paskutinis taisė John; 2025.09.12, 23:43.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?
    Iš dalies jo, bet laikinai.
    42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
    Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
    Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

    Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą
    ant svedisku nuomotu autobusu jau pradejo taisyti elektronines lentas, 4207 jau veikia
    Pas 4208 neveikė net bortinis, na bent jau rugsėjo 1d. taip buvo. Kaip dabar nežinau, gal pavyks pagauti pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    ant svedisku nuomotu autobusu jau pradejo taisyti elektronines lentas, 4207 jau veikia

    Komentuoti:

Working...
X