Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gangstarr
    replied
    Palyginimas su gamykliniu išdažymu.

    Parašė digital Rodyti pranešimą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
    ...
    Ir šiaip dizainas atrodo ne kaip 2020s europietiškų autobusų/troleibusų, o kaip early 2000s kinietiškų autobusų/troleibusų dizainas. Turint omeny, kad šitie trūlai realiai pradės važinėti Vilniuje 2025-2026, tai apima toks labai nemalonus beviltiškumo jausmas. Darom kažką, kas turėjo būti padaryta prieš minimum 15 metų, ir tai nepilnai, nes perkamas mažesnis skaičius troleibusų, nei važinėja supuvusių Škodų ir jau senų Solaris. Ir dar pačių troleibusų dizainas pasenęs kokiais 20 metų. Tiesiog liūdna, beviltiška ir apgailėtina

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    O gal kas zinot, kaip su pirkimu 60-70 troleibusu, kur su sujungimu, dar liaudiskai vadinamu garmoske? Ar kas nors vyksta del to? Ar kazkokiu realiu planu skelbta buvo?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
    • labiausiai ne į temą tas geltonos juostos kampas priekyje – aš būčiau užapvalinęs, kaip juostos gale užsilenkia į viršų, tai čia į apačią tokiu pat radiusu;
    • ventiliacijos grotelės už priekinio rato – net dabartinės mūsų Škonos nudašo tokias groteles ta pačia spalva, kad neišsiskirtų, dabar išsiskiria, kaip pvz. "Artery" grotelės architektūroje;
    • per aukšta, dėl to gremėzdiška "karūna" ant stogo – reikėjo tada juodą plotą tuputį kilstelt tuo pat 45° kampu ir ovaliu radiusu ten kur išplatėja. Būtų gavęsis toks retro streamline dizainas – galėtume bent apsimesti, jog esame prie prosperity ir trūlikai middleclass'ui:
    Streamlining was associated with prosperity and an exciting future. This hope resonated with the American middle class, the major market for consumer products.
    https://mediakron.bc.edu/fashiondeco...eamline-design
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	529,5 kB ID:	2121945

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pilzeno gatvėse testuojami nauji troleibusai: paaiškėjo, kada atvyks į Vilnių (video)
    Nauja „Vilniaus viešojo transporto“ troleibusų era prasidės šią vasarą. Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.

    „Naujieji troleibusai ne tik prisidės prie vis sparčiau Vilniuje įgyvendinamų tvarių sprendimų, bet ir užtikrins komfortiškesnes bei patrauklesnes keliavimo sąlygas Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams. Griežtai laikomės darbų plano – pirmasis „Škoda 32Tr“ troleibusas jau yra pagamintas, taip pat dar 12 yra gamybos procese. Sostinės gatvėse šįmet riedės dalis naujų troleibusų, o antruoju etapu sulauksime dar 71 – taip atnaujinsime didžiąją troleibusų parko dalį“, – pažymi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.

    Jis dalinasi, jog „Škoda Group“ jau vykdo visus privalomuosius bandymus pirmajam troleibusui, kurie leis įvertinti transporto priemonės patikimumą, saugumą ir eksploatacines savybes – tik tada transporto priemonei bus išduodamas patvirtinimo sertifikatas (atlikta homologacija), taip patvirtinant jo tinkamumą sklandžioms kelionėms Vilniaus gatvėse. Tiek pirmojo, tiek visų kitų naujai pagamintų troleibusų patikrinimai bus atliekami Pilzene, Čekijoje.
    Primename, jog nauji „Škoda 32Tr“ modelio troleibusai bus žemagrindžiai, 12 m ilgio bei riedantys autonomine eiga, todėl galės nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo. Troleibusuose bus įdiegta saugumo sistema – SOS ir A juostos mygtukai, fiksuojantys įvykius vaizdo įraše, taip pat apsauga nuo susidūrimo ir automatinis gaisro gesinimas.
    Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 13:32.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.
    Smagu, kad kažkas daroma. Savaime aišku tai tėra tingus bandymas be fantazijos ir biudžeto skyrimo išspręsti rimtas problemas. Jis tikrai nesuveiks, tačiau jo nesuveikimas gali būti visai neblogas būdas atvesti vietinius automaroziukus link proto. Yra priežastis, kodėl nei Vienas Vilniaus dydžio ar didesnis ES miestas nenaudoja autobusų kaip stuburinės transporto priemonės. Vairuotojų trūkumas, užgrūstas centras, per didelės 'einamosios' išlaidos, sunkiai formuojami mazgai, avaringumas, prastos darbo sąlygos, prastas komfortas ir milijonas kitų problemų išlįs bandant tai daryti. Tikėkimės tik, kad šis sumanymas bus įgyvendintas kuo greičiau, tad greičiau išlįs ir problemos. Tada galėsime perkelti diskusiją į kiek aukštesnį lygį. Tokį, kuriame niekas rimtu veidu neišjunginės siūlymų naudoti geriausias ES transporto sistemų praktikas, nes paDIdinSIm auTObuSų daŽNį.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.03.28, 19:24.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gaila nenufotkinau, bet pernai Šveicarijoj važiavau traukiniu, kur WC skilęs unitazo dangčio laikiklis kaip mūsuose buvo sukniedytas skardos gabalu

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Objektyviai žiūrint, ta tradicija naujas transporto priemones versti kibirais galioja ne tik Lietuvai. Toje pačioje Prahoje (kur būnu dažnai, bent po kelias dienas kas keli mėnesiai) prisižiūriu visko - tiek transporto priemonių taisymo izoliacija, tiek užkišto popieriaus vietoje specialių stiklą laikančių gumų. Dažnai važiuojant per kalnelius viskas barška, kaip ir pas mus.
    P.S. Čia aš aišku ne apie metro/tramvajus kalbu o apie autobusus - tramvajai/metro pas juos dažniausiai yra geros būklės.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.
    Daugelio miestų praktika rodo, kad transporto būklė nebūtinai priklauso nuo jo amžiaus. Puikus pavyzdys Usti nad Labem, kur ką tik pasibaigė 15Tr eksploatavimas.

    Deja, bet tai tik signalas, kad matyt ir naujos transporto priemonės, pasibaigus garantiniam, pavirs kibirais.
    Paskutinis taisė Petr; 2024.03.29, 19:30.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Daugiau maršrutų ir dažnis ok, bet svarbiausia, kad nevažiuotų traukinuko principu. O to paskutiniais metais pasigendu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Todėl, kad perka ne maršrutus, o kilometrus. Maršrutams suderinti bus keli metai laiko.

    Terminai ilgi, nes reikia laiko autobusams pagaminti.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
    Man keista, kodėl nedaroma/nenumatoma(?) konsultacijų su gyventojais dėl naujų maršrutų trasų prieš paskelbiant jiems konkursus.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Jei naujų maršrutų pridėjimas ir maršrutų dažninimias būtų suderinamas su agresyvių A juostų tinklo plėtimu, įvažiavimo į centrinę miesto dalį apmokestinimu/ribojimu, taip pat, mažos taršos zonos agresyvia plėtra, parkavimo apmokestinimu miegamuosiuose rajonuose, nelegalaus parkavimo tuose pačiuose miegamuosiuose rajonuose netoleravimu - tada būtų OK. Tai priverstų žmones atsisakyti automobilių važiuojant į darbą, sumažėtų srautai piko valandomis, pagreitėtų ir taptų patrauklesnis viešasis.

    Dėl taršos - savivaldybė nori elektrinų autobusų, bet ~70% tautos su dyzeliais važinėja. Nei taršos, nei kelių, nei kitokių didelių mokesčių už važinėjimą auto nėra, parkavimas deramai neapmokestintas tad ir naudojimasis viešuoju nėra populiarus. Tad elektriniai autobusai ar ne - taršos jie nelabai sumažins.

    Galėtų laiko terminai daug ambicingesni būti - juk ne taip sunku būtų A juostą pvz. per visą Pilaitės pr. / Narbuto g. padaryti ( bent jau rytais/vakarais ), taip pat, Žvėryne, ypač vakare.
    Įvesti įvažiavimo mokestį į centrą, taip pat, nesunku.
    Paskutinis taisė bim_bam; 2024.03.27, 11:57.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Vilniuje ketinama didinti viešojo transporto maršrutų skaičių, dažninti dabartinius

    Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį spręs, ar pritarti viešųjų pirkimų sąlygų pakeitimams ieškant vežėjų reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniuje ir gretimose savivaldybėse. Be kita ko, siekiama nustatyti, kad vežėjai, teiksiantys paslaugas papildomais maršrutais, tai darytų tik su elektriniais autobusais.

    <...>

    „Intensyvinimas bus daromas nekeičiant viešojo transporto rūšies – liks autobusai ir troleibusai“, – pridūrė jis.

    Pirkimais planuojama sukurti 12 naujų maršrutų ir dažninti 44 viešojo transporto maršrutų kursavimą.

    Mero teigimu, savivaldybė pirks maždaug 30 proc. daugiau kilometrų, lyginant su dabartine rida. Jei dabar viešasis transportas nuvažiuoja 43,8 mln. kilometrų per metus, tai jei taryba pritars siūlymui, per metus šis skaičius išaugtų iki 67 mln. kilometrų per metus.

    Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ti-dabartinius

    Taip baisu, kad net nėra komentarų.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Čia normali praktika:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240321_183351_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	739
Size:	253,4 kB
ID:	2118488
    Džiaukis kad neveikia tie komposteriai, skundžiasi mat jis :-D už ką čia mokėt važiuojant tokiom transporto priemonėm.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

    Žiauru ir apgailėtina. Grečiau pakeistų senuosius troleibusius, nes jie jau tiesiog gėdingi. Atrodo kažkas ir rašė jau forume, kad ne visuose troleibusuose sudėjo komposterius, nes laukia naujųjų. Tai jei kažkas nusprogsta iš dar pusgyvių iš rezervo leidžiami be komposterių, su krentačiomis ar neatsidarančiomis durimis. Kietai
    Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

    Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
    Jeigu tinka ir 3G ir 53 kurie važiuoja tikrai dažnai, tai net jeigu koks neatvažiuoja tikrai nėra problemos. Jeigu jau darbas taip griežtai žiūri į pradžią, tai ir su asmeniniu auto reik išvažiuoti panašiai ankščiau, nes taip pat gali būti užstatytas parkingas, būna neplanuotų didesnių kamščių ir pan.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Čia normali praktika:
    Žiauru ir apgailėtina. Grečiau pakeistų senuosius troleibusius, nes jie jau tiesiog gėdingi. Atrodo kažkas ir rašė jau forume, kad ne visuose troleibusuose sudėjo komposterius, nes laukia naujųjų. Tai jei kažkas nusprogsta iš dar pusgyvių iš rezervo leidžiami be komposterių, su krentačiomis ar neatsidarančiomis durimis. Kietai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą

    Praėjusį šeštadienį 7 troleibusui ne tik vienos durys neveikė, bet ir buvo įdomus "siurprizas" užsirauti dar ir ant tokio, kuriame nebuvo nei vieno naujo komposterio. Atrodo buvo 2621. Turint tokią loteriją kortelės tampa beveik beprasmiškos. Aj, dar ir garsinių pranešimų apie stoteles nebuvo. Toks įspūdis, kad ištraukė belenką iš rezervo, nes nieko geresnio jau nebuvo.
    Čia normali praktika:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240321_183351_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	739
Size:	253,4 kB
ID:	2118488

    Komentuoti:

Working...
X