Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pradėkim nuo to kad planuoja tik 205 troleibusus.
    Pabaikim tuo, kad mažinamas rezervas, o išleistų į gatves troleibusų skaičius augs. Jeigu įdomu, pažiūrėkite ankstesnius mano komentarus, apie tai ten viską parašiau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    73 troleibusai iš 205 bus ilgais 18m, kas negerai? Palyginus su dabartimi 18m troleibusų tik 3 yra.
    Pradėkim nuo to kad planuoja tik 205 troleibusus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne. nenupirkti. Gal koks 20% mažiausios talpos nupirkta palyginus su tuo ko reikia.
    73 troleibusai iš 205 bus ilgais 18m, kas negerai? Palyginus su dabartimi 18m troleibusų tik 3 yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Troleibusai jau nupirkti? Taip. Problema išspręsta.
    Šiaip, kad 18m troleibusų pirkimas vėluoja kelis metus tai aišku blogai, bet iš kitos pusės dabar miestas turi daugiau pinigų ir nėra tokiu triukų kaip su 2018m troleibusais kur pirko tiesiog pigiausiai įmanoma. Na ir šiaip iš mano pusės atrodo, kad miesto žvilgsnis į troleibusus pakito nuo “išnaikinti kuo greičiau” iki situacijos, kai kažkas gero visgi vyksta.
    Ne. nenupirkti. Gal koks 20% mažiausios talpos nupirkta palyginus su tuo ko reikia.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Problema gal tame kad troleibusai turėjo jau važiuoti gatvėmis 2020m jeigu ne savivladybės išsidirbinėjimai.
    Troleibusai jau nupirkti? Taip. Problema išspręsta.
    Šiaip, kad 18m troleibusų pirkimas vėluoja kelis metus tai aišku blogai, bet iš kitos pusės dabar miestas turi daugiau pinigų ir nėra tokiu triukų kaip su 2018m troleibusais kur pirko tiesiog pigiausiai įmanoma. Na ir šiaip iš mano pusės atrodo, kad miesto žvilgsnis į troleibusus pakito nuo “išnaikinti kuo greičiau” iki situacijos, kai kažkas gero visgi vyksta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.
    Problema gal tame kad troleibusai turėjo jau važiuoti gatvėmis 2020m jeigu ne savivladybės išsidirbinėjimai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Kažkokia alternatyvi realybė .
    Šiaip visada žinojau, kad Vilniuje su informacijos pateikimu nekažkas, bet tokio neįgalumo aš tikrai nesitikėjau (aišku, kad žinau, kad Vilniui ne sekasi informuoti kokybiškai) Praėjo kiek mažiau negu mėnesis nuo to laiko, o info apie VT prie paplūdimių nepakeistas. T4 vis dar “tyliai” važinėja iki Valakampių. Bet realiai mane tai nestebina, priminsiu, kad Šeimyniškių st. kabėjo ( o gal dar kaba, reikia patikrinti ) lipdukas su užrašu 14 Karoliniškės - Saulėtekis, kai toks troleibuso maršrutas skaičiuojant iki dabar nekursuoja jau ~4 metus.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.18, 18:28.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Man, kaip naudotojui, Solaris buvo ir yra puikūs troleibusai. Man nesmagu, kad tą tęstinumą nuotraukė SOR, kuriuos dabar naudosime dešimtmečius į priekį.
    Visgi Sor sudarys mažesnę dalį parko (~44%). Kita dalis bus Solaris Trollino 12 ir 18 IV.
    Jeigu jūs naudositės labiausiai apkrautais troleibusų maršrutais arba tais, kurie nevažiuoja per tas vietas, kur planuojama nukabinti KT, tai su didžiausią tikimybę sutiksite būtent Solaris troleibusus. Galiu iš karto pasakyti, kad 18m troleibusai bus 2, 7, 17. Dėl kitų reikia galvoti.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Man, kaip naudotojui, Solaris buvo ir yra puikūs troleibusai. Man nesmagu, kad tą tęstinumą nuotraukė SOR, kuriuos dabar naudosime dešimtmečius į priekį.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Net SOR jau parodė, kad yra šlamštas, tai ką jau kalbėti apie turkiškus ar kiniškus žaislus.Jie net renderiuose lievi, o patikimumas ir komfortas...
    Gera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais. Ypač liūdna dėl rajoninių linijų, kur vargo- valdininkai vakarietišką second hand'ą keičia dar prastesniu azijietišku transportu.
    Jeigu gerai prisimenu tai Sor kėbulai yra vieni pigiausių. Dėl to jų kokybė yra žemame lygyje.
    Žinau, kad jums nepatinka VVT ir šiaip VMS, bet čia tikrai galima pagirti tai, kad naujiems troleibusams pasirinktas Solaris modelis. Jis žymiai patogesnis ne tik keleiviui, bet ir pačiam vairuotojui.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Benskunskai ar JUDU, čia tu? Bent jau kaip kai kurie pamaskuotum tą VVT laižymą ir užtarimą. Tiek vakar, tiek šiandien, tiek ateities planuose VVT yra atsilikusi įmonė, teikianti žemos kokybės paslaugas. O JUDU, kaip tamsta, arba atsikalbinėja, arba gyvena iliuzijos pasaulyje su klouno mero laiveliais ir kitomis nesąmonėmis prieš akis.
    Žinokit nieko nemaskuosiu. Nereikia būti radikaliais ir viskas. Nesakyčiau, kad VVT ir JUDU yra geriausios VT įmonės pasaulyje.
    Bent jau man nepatinka tai, kad VVT bando taupyti ant visko, net ir ant to, kur tikrai nereikėtų. Na pvz perka pigiausiais kiniškas padangas iš mažai žinomo tiekėjo. O net susigadinus toms padangoms, jie nekeičia jas, bet stato “latkes”, dėl kurių poto autobusai varinėjami į parką nes formuojasi guzai.
    Taip pat ir su pirmomis durimis. Man nepatinka tai, kad nusispjaunama ant taisyklių, aš imu ir rašau į tą patį VVT. Per kelis menėsius kreipiausi ne vieną dešimtį kartų na ir to pasekmė, VVT mąsto apie alternatyvius metodus, kad vairuotojai laikytųsi taisyklių.

    Vienas patarimas. Jeigu matote, kad kažkas blogai - rašote iki tol, kol nebus pakeista tai.
    Jeigu matote, kad kažkas pasikeitė į gerąją pusę, sakykite apie tai.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.
    Benskunskai ar JUDU, čia tu? Bent jau kaip kai kurie pamaskuotum tą VVT laižymą ir užtarimą. Tiek vakar, tiek šiandien, tiek ateities planuose VVT yra atsilikusi įmonė, teikianti žemos kokybės paslaugas. O JUDU, kaip tamsta, arba atsikalbinėja, arba gyvena iliuzijos pasaulyje su klouno mero laiveliais ir kitomis nesąmonėmis prieš akis.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.
    Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.
    Na sakyčiau, kad Man visai geras pasirinkimas buvo ir jis kainuoja brangiau negu tas pats Solaris.
    Šiaip dabar, kai Vilniaus meras sako “pinigai - ne problema”, autobusus ir troleibusus perka ne pagal kainą, o pagal atitikimą reikalavimų, gamybos laikotarpį ir pan. Kaina Vilniuje dabar kaip šalutinis veikėjas, skirtingai negu prieš 6-8 metus.
    Neveltui kai buvo pasirašoma sutartis dėl 18m troleibusų akcentavo tai, kad mes nelauksime jų ilgai (apie metus ir jie bus Vilniuje).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dar 10 Isuzu turi ir VVT (keli jau nedirba). Pasirinkimas buvo toks nes tuo metu kai juos pirko, tai pirko pigiausius.
    Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)
    Šitą buvau pamiršęs, kad VVT dar tokių turi, nes kažkaip senokai neteko matyti.
    Tai čia esmė ir yra viešųjų pirkimų specifika. Dėl to ir replikavau pasakymui, kad "gera įmonė" jau tokių tai nepirktų, nes savivaldybės įmonems tas sudėtingiau dėl viešųjų pirkimų reikalavimų. Jeigu tai būtų vien VVT pirkimai, tai tikėtina, kad ir tų pačių Scania gatvėse nematytume, nes vargu ar jų nenukonkuruotų Solaris, MAN ar kt.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O Vilnius ne bėdžius, kai 40 metų senumo sovietiniai troleibusai vis dar važinėja? Juokingai atrodo samprotavimai, kaip turkiški ar kiniški autobusai neva blogo dizaino, manau truputį ant žemės reiktų nusileisti turint VT Afrikos lygio.
    Aš nesuprantu kame problema? Sutartis jau pasirašyta ir troleibusai greitu metu bus gaminami jau. Žinokit pagaminti troleibusą tikrai ne vieną dieną užima. O žinant, kad dabar VT gamyklos ES yra labai apkrautos, tai laukimo terminas 2026 III ketvirtis neturėtų gąsdinti.

    Jeigu norisi taip paverkšlenti tai prisiminkit Kauną, kuris ruošiasi “optimizuoti” VT ir dar labiau apkarpyti kilometrus, o jeigu labai norės palikti tik naujus troleibusus, tai gatvėse liks tik 77 troleibusai vietoj dabartinio 100.
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.18, 09:36.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kas vilniuje Isuzu pirko "ne sau"? Kiek pamenu, tai tokius autobusus eksploatuoja privati įmonė Transrevis, kuri ne tik juos turi prižiūrėti, bet po vežimo sutarties pabaigos arba pasibaigus tinkamo amžiaus periodui turės kažkur realizuoti. Manau pasirinkimą šioje vietoje labiau nulemė pasiūla rinkoje, kai turėjo pirkti tokius, kurie galėjo tinkamu metu pristatyti, kad ir koks Š tai bebūtų. Kadangi kiti jų eksploatuojami modeliai yra Scania, kas tikrai nelabai koreliuoja su "pigiausio šlamšto pirkimu".
    Dar 10 Isuzu turi ir VVT (keli jau nedirba). Pasirinkimas buvo toks nes tuo metu kai juos pirko, tai pirko pigiausius.
    Kaip ir kitas VT iš to laiko (Solaris autobusai ir troleibusai beveik minimalioje komplektacijoje, Karsanai, Isuzu)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Taip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.
    Žinokit teko vieną kartą važiuoti su tokių Novo Ultra iš Antalieptės iki Vilniaus. Jeigu tu aukštesnis negu 165cm, tai apie vietą kojoms net negalvok. Man buvo ant tiek nepatogu važiuoti, kad teko lipti tik įvažiavus į Vilnių. O poto iki kelionės tikslo (kur galėčiau šiaip nuvažiuoti su tuo autobusu) teko naudotis Vilniaus VT nes tame autobuse žiauriai nepatogu važiuoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Gera įmonė pirktų brangesnę techniką, kurį ilgiau tarnautų (Lux Express, Kautra kartais), tačiau kai perki "ne sau", tai tinka ir visokie Isuzu su Karsanais.
    O kas vilniuje Isuzu pirko "ne sau"? Kiek pamenu, tai tokius autobusus eksploatuoja privati įmonė Transrevis, kuri ne tik juos turi prižiūrėti, bet po vežimo sutarties pabaigos arba pasibaigus tinkamo amžiaus periodui turės kažkur realizuoti. Manau pasirinkimą šioje vietoje labiau nulemė pasiūla rinkoje, kai turėjo pirkti tokius, kurie galėjo tinkamu metu pristatyti, kad ir koks Š tai bebūtų. Kadangi kiti jų eksploatuojami modeliai yra Scania, kas tikrai nelabai koreliuoja su "pigiausio šlamšto pirkimu".

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Taip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.
    O Vilnius ne bėdžius, kai 40 metų senumo sovietiniai troleibusai vis dar važinėja? Juokingai atrodo samprotavimai, kaip turkiški ar kiniški autobusai neva blogo dizaino, manau truputį ant žemės reiktų nusileisti turint VT Afrikos lygio.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.07.18, 09:03.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, turkiška technika irgi varganai atrodo.. Rajonuose tai dar dar, ten tie Isuzu Novo Ultra, kainuoja kaip mikrobai, bet talpina daugiau žmonių, nelabai turi pasirinkimo tie bėdžiai savivaldybių parkai.

    Komentuoti:

Working...
X