Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Medūza
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.
    O kokių privalumų duotų toks kėbulas?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx
    O tai ar išnaikins bomžinius senus tada?
    Neliks net senų 2004-2006m Solaris

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
    O jūs nepastebėjote? Jau nuo naujo vasaros tvarkaraščio buvo aišku, kad bus tik geriau. Senas mąstymas apie troleibusus ir apskritai VT keičiasi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
    Solaris pats gamina kėbulus, todėl nebus kaip su Škoda, kur kėbulas parenkamas pagal poreikį (Sor, Temsa, Solaris..)
    Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.
    Pažiūrėjau koks čia kėbulas. Būtų puiku, kad būtent tokio ir nebūtų. Trollino yra pačio normaliausio dizaino. Ir nosies nebuvimas tikrai patiks vairuotojams įpratusiems, kad prieš stiklą nieko nėra. Galėjo ir tų SOR nebūti, o visi būtų vienodi tik kad kiek skirtingų kartų Trollino.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    O tai vizualizacijų nebus nekokių? Bet bendrai manau geras sprendimas pirkti Solaris, jie tikrai patogesni.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Pasirodo yra 90 troleibusų maršrutų, bus 97
    Žurnalistų aplaidumas. Visi suprantame, kad kalba eina apie bendrą VT tinklo reformą.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Pasirodo yra 90 troleibusų maršrutų, bus 97

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Vilnius perka 73 naujus troleibusus iš Lenkijos už 56 mln eurų

    Įsigijus naujų troleibusų mieste bus plečiamas jų maršrutų tinklas – planuojama įvesti 7 naujus maršrutus, 44-rių dažnį padidinti, o 46-ių trasas pakoreguoti pagal keleivių srautus ir judėjimo įpročius.
    Įdomūs skaičiai

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Man sekasi. Per tas pačias 10 darbo dienų tik pora kartų kondicionierius neveikė.
    Puiku. Aš pagrinde naudojausi 7T 3G ir 5G, gal kituose maršrutuose geriau. Vakar dar +2 reisus galima pridėti kur nebuvo įjungtas, bet gal nelabai ir reikėjo kai lauke 16 laipsnių.



    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tokių vaizdų turbūt net muchosranske nepamatysi, o čia Europos sostinėje... Galim tą visą rusofikuotą fauną atleist nx ir užvežt dar Transrevio ganiečių? Blogiau tikrai nebus.
    Panašų vaizdą yra tekę matyti Liuksemburge 2019, kai prieš padarant nemokamą viešąjį ten vairuotojai nustojo pardavinėti bilietus. Dar reikėtu pridėti lipnia juosta priklijuota A4 lapą vokiečių, prancūzų ir rusų (bet ne anglų) kalbomis skelbiantį kad vairuotojas neparduoda bilieto.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    O gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?
    Tai, kad čia labiau VVT nekompetencija negu JUDU.
    JUDU atsisakė blogos praktikos viską apkarpyti iki max vasarą. Dabar dalis maršrutų kursuoja kaip ir “žiemos” tvarkaraščiu. Plius pagaliau 16 troleibusas paliktas ramybėje ir važinėja sau iki 23 val. Na ir galų gale pagaliau troleibusai neuždaromi, o plečiami. Troleibusai iki Valakampių tik pirmas žingsnis.
    Tuo tarpu VVT apsileidžia visur kur tik galima ir ne. Vairuotojų kontrolės nėra, o keleivių skundai reiškia absoliutų 0, nes viskas atsitrenkia į tiesioginius vairuotojų vadovus, kurie absoliučiai nieko nedaro, nors turėtų.
    Vairuotojai dažniausiai net lietuvių nelabai ir žino, ką jau kalbėti apie anglų ar dar kokią populiarią kalbą. Maršrutams, kurie aptarnauja Oro Uostą reikėjo kurti spec. brigadą, kur vairuotojai geba šnekėti angliškai bent minimaliai (turi būti diplome pažymėtas anglų kalbos lygis)
    Transporto priemonių priežiūra maždaug autoserviso garaže lygio (nors net ten turbūt geriau padarytų).
    Na ir galiausiai atlyginimas nuo 1940eur iki mokesčių yra tragedija tokio sunkumo darbui. Ypač žinant, kad pas mus kirsti kelią “lochavozui” yra norma ir keleiviai nuolat burba dėl menkiausių dalykų, kurie gali būti norma (dauguma skundų - TP vėluoja).
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 23:54.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    O gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Spėkit ar atidaromos priekinės durys

    Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	462
Size:	1,07 MB
ID:	2209233
    Tokių vaizdų turbūt net muchosranske nepamatysi, o čia Europos sostinėje... Galim tą visą rusofikuotą fauną atleist nx ir užvežt dar Transrevio ganiečių? Blogiau tikrai nebus.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Spėkit ar atidaromos priekinės durys

    Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	462
Size:	1,07 MB
ID:	2209233Click image for larger version

Name:	20250709_195825.jpg
Views:	453
Size:	1,13 MB
ID:	2209234
    2TP (Viršuliškių parko aptarnaujamas maršrutas) todėl 99,9% - NE. Viršuliškių parkas tai tokia įspūdinga vieta, kur iš visame parke dibančių vairuotojų, pirmas duris atidaro ne daugiau nei 10 vairuotojų iš viso 2TP kolektyvo.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Spėkit ar atidaromos priekinės durys

    Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	462
Size:	1,07 MB
ID:	2209233Click image for larger version

Name:	20250709_195825.jpg
Views:	453
Size:	1,13 MB
ID:	2209234

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    GVilkas neturi suprantamų traukos taškų tarp Santariškių ir Pedagoginio žiedo. Likusioje atkarpoje kažkoks VT yra.

    Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.
    Visose atkarpose VT yra, bet su automobiliu kelis kartus greičiau. Pvz. Pedagoginis - Ozas, Pedagoginis - Baltupiai (Vilniaus kolegija), Pedagoginis - Bajorai/Santariškės. Net nekalbu apie tolimesnes gyvenvietes.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    trūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke.
    GVilkas neturi suprantamų traukos taškų tarp Santariškių ir Pedagoginio žiedo. Likusioje atkarpoje kažkoks VT yra.

    Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
    Nemanau, kad autobuse įjungti kondicionierių yra sudėtingiau nei tai būtų tramvajuje.

    Komentuoti:

Working...
X