Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
O 40 tikrai populiarus Perkūnkiemyje? Neatrodo labai reikalingas. Gal sutrumpinus 40 kaip buvo anksčiau ir paleidus jį dažniau bent šokia tokia pagalba būtų. Arba 52 vėl paleisti iki Centro.
-
Kol kas autobusai turi resurso, bet ar ilgam jo užteks?Parašė lanxtot Rodyti pranešimą3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.
Spėčiau, kad jeigu nebūtų autobusų trūkumo, išleidimas 3G būtų apie 30 autobusu ir intervalas 4 minutės. Galbūt kitais metais mes tai ir pamatysim.
Bet kuo toliau, tuo blogiau bus, ateis laikas kai 3-4 min negelbės.
O paleidus tramvajų 3G kas 5 min būtų galima keisti tramvajumi kas 10 min. Nes talpa minimum 2x daugiau.
Bet aišku kas 10 min sumažintų patrauklumą, dėl to būtų galima eiti su pvz kas 6-7 min.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.10.25, 02:43.
Komentuoti:
-
3G maršruto reforma geriausias VT krizės Vilniuje ženklas. Idėja nors ir buvo gera, čia jau nebe 2013-ieji, kai buvo galima dar kelis metus išsiversti su trumpais 1G ne piko metu. Iš karto srautai lyg iš "nieko" (t.y. milžiniško daugiabučių rajono, seniau gyvavusio be normalaus VT) tapo milžiniški, tiesiog autobusų transportas nebegali susidoroti su tokia didele paklausa. Žaidžia, žaidžia jau kelis mėnesius su grafikais, papildomais reisais, bet be bėginės transporto priemonės Vilniuje ir YPAČ toje kryptyje (kur, priminsiu, dar statomas stadionas...) nieko nesigaus.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nėra tiek autobusų, kad daryti gerus grafikus. Šiais metais ganėtinai daug kur kursavimas nukarpytas dėl to (išimtis 3G kur pridėjo net 3 autobusus)Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''
Komentuoti:
-
O blogai tas, kad nuvažiavus autobusui nuo Skalvių iki Jurgio Baltrušaičio autobusas jau sausakimšas, o būna, kad net duris negali uždaryti. Todėl tie pridėti reisai skirti Šeškinės gyventojams labiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kas ten blogai su tuo 3G? Vis papildomi du reisai. Aišku įdomu, kodėl ne iškart nuo Skalvių pradeda. Šiaip ir Gedvydžių visai nemažai įlipa.
Komentuoti:
-
Tai padarykit gerai, ir nusiuskit jiems ,, kaip bus gerai''Parašė Vinecko Rodyti pranešimąSu 3G vis nepavyksta jiems gerai padaryti.
Pridėti 2 reisai ryte su išvykimu iš Jurgio Baltrušaičio st.
Taip pat kosmetiškai pakeisti 5, 49 ir 52 autobusų tvarkaraščiai.
Komentuoti:
-
O kas ten blogai su tuo 3G? Vis papildomi du reisai. Aišku įdomu, kodėl ne iškart nuo Skalvių pradeda. Šiaip ir Gedvydžių visai nemažai įlipa.
Komentuoti:
-
Su 3G vis nepavyksta jiems gerai padaryti.
Pridėti 2 reisai ryte su išvykimu iš Jurgio Baltrušaičio st.
Taip pat kosmetiškai pakeisti 5, 49 ir 52 autobusų tvarkaraščiai.
Komentuoti:
-
Gaila, kad bortunskas užsiblokinęs nuo komentavimo nuotraukomis facebooke... o gal labiau pikta...Parašė liudasbar Rodyti pranešimąDI
Komentuoti:
-
Beje daug kur autobusai irgi važiuoja centrinėmis tramvajaus juostomis ir stoja tose pačiose stotelėse. Taip gaunasi persėdimo mazgai iš kamieninio į privežamajį, o ir autobusams nereikia maltis kamščiuose.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąDI
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Atsakant į tą įdomų komentarą:Parašė MartynasT Rodyti pranešimąVa taip ir taip.
Taip, jūs paliekate savo sharaną namuose ir į darbą keliaujate kartu su kitais pilaitiškiais autobusu na arba troleibusu (galbūt) naująja A juosta. Jokiu papildomų eismo juostų aftamabylistams mes nedarysime, nes padyusyte nuo CO2 emisijų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Pervadinimas susijęs su tuo, kad savivaldybė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus pilių valstybinio kultūrinio rezervato direkcija. Pagal ją pats Kalnų parkas keičia pavadinimą į Kreivosios pilies parką, o tam, kad nekelti painiavos, Kalnų parko stotelė keičia pavadinimą į atitinkantį tikrovę - Kreivoji pilis.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Na bl. Here we go again.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad visam laikui, tai niekaip neprimena laikiną nuėmimą. Plius pridedame jau senai išgirstus VVT norus. Gaunasi, kad KT nukabintas visam laikui, nebent įvyks kažkoks stebuklas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Visam laikui nuimtas ar tik kol vyks remontas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visam laikui nuimtas ar tik kol vyks remontas?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKontaktinis tinklas J. Basanavičiaus g. nuimtas nuo sankryžos su Trakų g. iki pėsčiųjų perėjos ties J. Basanavičiaus g. 26 (Algirdo st. link S. Konarskio st.)
Komentuoti:
-
Na bl. Here we go again.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKalnų parkas stotelė gaus naują vardą - Kreivoji pilis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: