Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ArunasxO tai ar išnaikins bomžinius senus tada?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalykuDžiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąPakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalykuDžiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Gera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.
Komentuoti:
-
Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalykuDžiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lucario Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąPasirodo yra 90 troleibusų maršrutų, bus 97
Komentuoti:
-
Vilnius perka 73 naujus troleibusus iš Lenkijos už 56 mln eurų
Įsigijus naujų troleibusų mieste bus plečiamas jų maršrutų tinklas – planuojama įvesti 7 naujus maršrutus, 44-rių dažnį padidinti, o 46-ių trasas pakoreguoti pagal keleivių srautus ir judėjimo įpročius.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man sekasi. Per tas pačias 10 darbo dienų tik pora kartų kondicionierius neveikė.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tokių vaizdų turbūt net muchosranske nepamatysi, o čia Europos sostinėje... Galim tą visą rusofikuotą fauną atleist nx ir užvežt dar Transrevio ganiečių? Blogiau tikrai nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąO gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?
JUDU atsisakė blogos praktikos viską apkarpyti iki max vasarą. Dabar dalis maršrutų kursuoja kaip ir “žiemos” tvarkaraščiu. Plius pagaliau 16 troleibusas paliktas ramybėje ir važinėja sau iki 23 val. Na ir galų gale pagaliau troleibusai neuždaromi, o plečiami. Troleibusai iki Valakampių tik pirmas žingsnis.
Tuo tarpu VVT apsileidžia visur kur tik galima ir ne. Vairuotojų kontrolės nėra, o keleivių skundai reiškia absoliutų 0, nes viskas atsitrenkia į tiesioginius vairuotojų vadovus, kurie absoliučiai nieko nedaro, nors turėtų.
Vairuotojai dažniausiai net lietuvių nelabai ir žino, ką jau kalbėti apie anglų ar dar kokią populiarią kalbą. Maršrutams, kurie aptarnauja Oro Uostą reikėjo kurti spec. brigadą, kur vairuotojai geba šnekėti angliškai bent minimaliai (turi būti diplome pažymėtas anglų kalbos lygis)
Transporto priemonių priežiūra maždaug autoserviso garaže lygio (nors net ten turbūt geriau padarytų).
Na ir galiausiai atlyginimas nuo 1940eur iki mokesčių yra tragedija tokio sunkumo darbui. Ypač žinant, kad pas mus kirsti kelią “lochavozui” yra norma ir keleiviai nuolat burba dėl menkiausių dalykų, kurie gali būti norma (dauguma skundų - TP vėluoja).Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 23:54.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
O gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąSpėkit ar atidaromos priekinės durys
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąSpėkit ar atidaromos priekinės durys
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
GVilkas neturi suprantamų traukos taškų tarp Santariškių ir Pedagoginio žiedo. Likusioje atkarpoje kažkoks VT yra.
Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimątrūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke.
Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: