Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nes nuomojasi.
Komentuoti:
-
Juodai nudažytų tuos būgnus, gyvent netrukdytų, bet kaip skelbia trūlo reklama – "Gera kaina", visgi...
Komentuoti:
-
Ir dar taip klasiškai atrodo viršutinėje nuotraukoje Solaris su būgnais nuo senos škodos Ir dar skirtingų spalvų). Good vibes only.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Basanavičiaus g. trūlai atrodo, kad apvirs prie stotelės. "O tai kuo skiriasi nuo tramvajaus?"
Kada ten planuojama tvarkyti Basanvičiaus g? 2045, berods?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
Komentuoti:
-
Gal kas žino, kodėl per rekvizitai.lt, nurodoma, kad SĮ "Susisiekimo paslaugos" turi tik 1 automobilį-Honda Civic 2007m? Kur visi keleivių kontrolės autobusiukai, eismo kontrolės elektriniai automobiliukai, bei gausybė administracijos automobilių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
LRT reportažas. Hehe, čia tai tradicijos, 30 metų nemoka paskirstyti netgi turimų kuklių resursų
https://fb.watch/qHbklx2NGf/
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Atvykę į stotį sėskit į 1 numeriu pažymėtą raudoną tr. priemonę, kurios maršruto numeris yra mėlynas. Nesumaišykit jos su 1 numeriu pažymėta smėlio spalvos tr. priemone su raudonais akcentais bei raudonu maršruto numeriu, taip pat su 1G.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Viskas teisingai ir į temą, tik papildysiu, kad neužilgo, vietomis gali nebūti ir 'ūsų' (jie bus nuleisti) ir tada skirsis tik TP dažymas.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Daug ką galima nurašyti klausimui "kam daryt, jei galima nedaryt?" Žinoma, pasikartojantys numeriai nėra esminė problema, bet gana paprastai pakeičiama. Jūs teisus, kad vilniečiai jau pripratę ir išlipę iš traukinio neįsės į 1 autobusą, jeigu reikia 1 troleibuso, bet ar tikrai tokios klaidos nepadarys atvykėliai iš kitų Lietuvos miestų, ką jau kalbėti užsieniečiai? Pagalvokite, ar jums būtų labai paprasta susiorientuoti atvykus į naują miestą, kur yra du 1 maršrutai, tik jie grafike kažkodėl skirtingomis spalvomis ir vienas turi ūsus, o kitas ne, nors abu atrodo kaip tas pats autobusas. Juolab, tik keli populiaresni autobusų maršrutai dalijasi numeriais su troleibusais, visi kiti važiuoja kur nors į kaimus už Vilniaus.
Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.
Sunku sugalvoti pavyzdžių miestuose su gerai sutvarkyta VT sistema, kur tie patys numeriai dubliuotųsi. Paryžiuje metro rezervuoti 1-20 numeriai, autobusai prasideda nuo 20, tramvajų (kurių yra nedaug) numeriai nors ir dubliuojasi su metro, bet prasideda T raide. Strasbūre tramvajai pavadinti raidėmis, autobusai - skaičiais. Londone metro turi pavadinimus. Briuselyje autobusų, tramvajų ir metro numeriai persipynę, bet nesidubliuoja. Beje, šiuo požiūriu net Kauną galima priskirti prie visų šių miestų - Kaunas prieš kelerius metus palaipsniui pervadino su troleibusų numeriais besidubliuojančius autobusus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNieko keisto, kad dažymo schemos skiriasi. Londone autobusai ir tramvajai irgi turi skirtingas dažymo schemas ir spalvas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Nieko keisto, kad dažymo schemos skiriasi. Londone autobusai ir tramvajai irgi turi skirtingas dažymo schemas ir spalvas.
Komentuoti:
-
Išmokti lengva, bet dar lengviau visai nesimokyt. Turistų nepatogumas atsveria mokytis nenorinčio vietinio patogumą, tai lygiosios. Dėl dažymo, tai atskiras dažymas nėra lygu atskira "stiliaus knyga (brandbook'as)". Juk Lietuvos geležinkeliai turi 3 dažymo schemas (kad pvz. nesugalvotum įlipt į krovininį ), o jų "stiliaus vadovas" naujesnis nei VVT.
Neginu dabarties, aš tik apie pačią logiką.Paskutinis taisė dondc; 2024.03.07, 15:49.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.
Dažo skirtingai neabejotinai tam, kad atskirti, jog tai trūlas, o ne autas. Tas praverčia, greitesniam ir vėlgi lengvesniam susigaudymui su mažiau galvos skausmo. Tarkim bandant greitai peršokti iš vieno VT į kitą, pvz. T. Narbuto g. esu iš trečios mašinos bėgęs į pirmą, tai kol bėgau sausakimšoj labai ilgoj stotelėj beveik apsikabinau moterį, tikrai apsikabinau (už'swing'inau) stulpą, kad staigiai pakeist bėgimo kampą ir realiai šokau į trūliką, kaip olimpietis iš tolo. Stovėtų 4 identiško dažymo, liktum lauke bandydamas skaičiukus įžiūrėt visų.
Be to, kodėl miestas turėtų turėti skirtingas dažymo schemas? Ar ne pigiau ir paprasčiau turėti vieną dažymo schemą, vieną numeraciją? Ir pigiau, ir mažiau maišaties atvykėliams. Kartu ir paprasčiau orientuotis programėlėse, tvarkaraščiuose, pranešimuose.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: