Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liootas
    replied
    Tai, kas mane guodžia, yra, kad Vilnius nėra labai išskirtinis miestas. Tiek Amsterdamas, tiek Kopenhaga ir kt. miestai patyrė didelį visuomenės pasipriešinimą, kai buvo mažinama automobilių skaičius, plečiant dviračių takus ir VT (šaltinis). Tik tai, kad tai vyko jau prieš 50 metų, o į Vilnių dėl sovietmiečio šitos temos atėjo tik dabar.

    Esame net geresnėj situacijoj - galime mokytis iš kitų miestų sėkmių ir klaidų. Šimtai mokslinių darbų parašyta, ištyrus, kas veikia ir neveikia, kaip komunikuoti ir t.t. Tereikia gerų specialistų ir politikų valios. Bet Benkunskas nebus tas lyderis šitoj temoj, tas jau aišku

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Vilnių naujieji atvykėliai drožia kaip lizinginę kompanijos Toyotą, kurią sudrož ir atiduos
    Emigruok.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    NJB šiandien apie savo fake London nucancellintą tramą - ta pati dainelė:

    Click image for larger version

Name:	IMG_0106.png
Views:	296
Size:	2,66 MB
ID:	2172761 https://youtu.be/4uqbsueNvag

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
    Vilnių naujieji atvykėliai drožia kaip lizinginę kompanijos Toyotą, kurią sudrož ir atiduos

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
    Ar skaitėte ką rašiau, ar tiesiog komentuojate? Akivaizdu, kad balsavimas vyko ne prieš tramvajų, o prieš Zuoką.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
    Jo, vos 400 km nuo Vokietijos sienos ir labai turtinga metropolija (20-ta šalyje pagal gyventojų skaičių - Klaipėdos dydžio milžinas) itin turtingame itin turtingos šalies regione (14-ta vieta iš 16 vaivadijų pagal BVP/gyv.).
    Vilnius irgi prie pat Švedijos, tik kažkaip geriau nuo jos įtakos mums pavyksta gintis.
    Paskutinis taisė tomczu; 2024.12.23, 20:23.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą


    Tai čia tramvajų ir nuo svarstymo (tikėtina biurokratinių procedūrų pradžia) iki atidarymo 11 metu, ko gero kokias 2 linijos, dabar 5, miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
    Miestas gi netoli mūsų, pakeliui į Gdanską, buvusioje R.Prūsijoje, kartais būna pilna lietuvių.
    Maršrutai penki, bet jie į atšakas, pagrindinės dvi trasos.
    Nusprendė 2005 m. tikėjosi 2010 m. bet vėlavo iki 2015 m.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w_Olsztynie

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Olštyne pradėjo stayti 2012 m. rugsėjį, baigė 2015 m. gruodį. Trys metai gaunasi.
    Antrą liniją (neskaitant dar atšakų) pradėjo 2021 m. baigė 2023 m. gruodį.
    Bet tai, aišku, ne Vilnius, esantis ypatingo seisminio aktyvumo zonoje.

    Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
    Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė

    Tai čia tramvajų ir nuo svarstymo (tikėtina biurokratinių procedūrų pradžia) iki atidarymo 11 metu, ko gero kokias 2 linijos, dabar 5, miestas prie Vokietijos sienos, ne prie biedniausių Lenkijoje.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
    In 2004, the city authorities started considering building a completely new tram network.
    <skiped>
    The system was opened in stages between 19 and 31 December 2015.[

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
    Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė
    Šachas ir matas, ponai, Pakalnis buvo teisus.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
    Ačiū, Zuoko valdymo matėm. Abonentiniai mokesčiai, verslo centrai valstybinio miško žemėj, pinigų plovyklos tipo municipalinės taksi kompanijos. UPD: jau nekalbant apie neskaidrius šilumos ūkio kontraktus už milijardus, kuriuos teismai vėliau panaikina. Geriau jau durnas, bet skaidrus, nei protingas, bet korumpuotas.
    Paskutinis taisė alga; 2024.12.23, 18:40.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.
    Kažin, kuris kandidatas atstovavo naujojo urbanizmo fanus?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Didzioji dalis Benkunsko rinkeju gyvena turtingu getuose priemiesciuose kaip,kad Kalnenai, mazesne, bet ryski dalis - centre ir aplink - Senamiestis, Naujamiestis, Zverynas, nemaza dalis Antakalnio. Sitoms dalims tramvajus maziau aktualus, jis aktualesnis. Didzioji dalis kombloku, naujuju Perkunkiemiu ir ypac, darbininkisku rajonu, kuriems tramvajus butu naudingiausias balsavo uz Zuoka. Rinkimu antras turas labai aiskiai issiskyre pagal gyventoju pajamas. Biednesni gyventojai ne tik nera Benkunsko rinkejai, bet ir turi maziau galios paveikti politikus nei turtingieji, kuriems daugiau greitkeliu iki Kalnenu reikia.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.
    Zuokas per Seimo rinkimus kalbėjo apie salos Graikijoje pirkimą taip įkuriant Lietuvos koloniją, o socialdemokratai nekalbėjo. Reiškia Seimo rinkimai didele dalimi buvo apie tai ar norime turėti salą Graikijoje, ar ne.

    Jeigu rimtai, tai visiškai neįdomu apie ką kalba abonentas. Galbūt, jei tai būtų buvę du nesusitepę nepartiniai politikai, galėtume teigti, kad rinkimuose buvo svarbios jų idėjos. Tačiau šiuo atveju pašalinių faktorių buvo stipriai per daug, kad galėtume sakyti, jog vilniečiai už vienokį ar kitokį kandidatą balsavo dėl vienos ar kitos jo idėjos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą

    Reikia Vilniaus meru tikrą vilnietį rinkti, o ne tokius, kurie atvažiuioja į Vilnių...
    Čia dabartinio Vilniaus savotiškas prakeiksmas, kad tai naujakurių miestas ir tas labai jaučiasi ore. Viskas labai nenusistovėję, dinamiška, mažai kas nori rimčiau prisiimti atskomybę už miestą, nes pačių žmonių gyvenimai čia dinamiški, jaunystė, karjera ir taip toliau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Rinkimai juk vakuume nevyko. Rinkimuose nebuvo pasirinkimo tramvajus vs. automarozai, veikiau shady guy vs dar nesusitepęs politikas.
    Iš esmės apie tai ir buvo rinkimai nemaža dalimi, ar norime turėti vakarietišką VT ar ne. Zuokas vis kalbėjo apie pvz. Europos miestus, kurie nuo 0 tramvajų turi pasistatę, o Benkunskas debatuose pagrinde kalbėjo tik apie tai, kad reikia kuo daugiau gatvių perasfaltuoti.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Reikia judėjimo, dabar vaikus auklėti kaip šaunu būtų metro, kaip žalia, kaip reikia miestus vystyti ir po kokiu 30 metų galima pradėti, na bent bus liaudės valia ir taip po gero pusės amžiaus VLN būtų metro. Bet kadangi šituom nieks neužsiims, tai projektas nukeliamas dar 100 metų, o tada gal nebereikės nes bus išvystyti teleportacijos portalai
    Reikia Vilniaus meru tikrą vilnietį rinkti, o ne tokius, kurie atvažiuioja į Vilnių...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    b) Net jei būtų liaudės valia, projektas ilgas metų 20 užtruktų 2 linijų tiеsimas (jei viskas gerai ), o meras ir savivaldybės taryba renkama kas 4 metai, bei LT potikoje galioja išdegintos žemės
    Olštyne pradėjo stayti 2012 m. rugsėjį, baigė 2015 m. gruodį. Trys metai gaunasi.
    Antrą liniją (neskaitant dar atšakų) pradėjo 2021 m. baigė 2023 m. gruodį.
    Bet tai, aišku, ne Vilnius, esantis ypatingo seisminio aktyvumo zonoje.

    Olštyno gyventojų tankis 1887 žm/kv.km, bet viso tik 166 tūkst.
    Vilniaus gyventojų tankis 1509 žm/kv.km, bet viso net 605 tūkst. + sostinė

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Bte tai čia tos problemos yra jau seniai išdiskutuotos:
    a) Liaudės mentalitetas, BTW speju gera dalis konservatorių ar liberalų rinkėju gyvena kotedžuose/privačiuose namuose toliau nuo centro arba vistiek stipriai už automobilius
    O kiti rinkėjai išvis skesta "gatvių siaurinime, žalios nesamonėse, lansbergio šiferiuose ir tt"
    b) Net jei būtų liaudės valia, projektas ilgas metų 20 užtruktų 2 linijų tiеsimas (jei viskas gerai ), o meras ir savivaldybės taryba renkama kas 4 metai, bei LT potikoje galioja išdegintos žemės principas nepalikti nieko sekančiai valdžiai (arba dar pa(*Ъ*ё4).
    c) Reikia pinigų, Vilnius turtingas miestas, bet neturi pinigų

    Reikia judėjimo, dabar vaikus auklėti kaip šaunu būtų metro, kaip žalia, kaip reikia miestus vystyti ir po kokiu 30 metų galima pradėti, na bent bus liaudės valia ir taip po gero pusės amžiaus VLN būtų metro. Bet kadangi šituom nieks neužsiims, tai projektas nukeliamas dar 100 metų, o tada gal nebereikės nes bus išvystyti teleportacijos portalai

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

    Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
    Priminkite, kada Vilnių paskutinįkart valdė konservatorius meras? O kad Vilnių okupavę kauniečiai konservatorų fanatikai ypač gerai parodo Seimo rinkimų rezultatai, kai TS-LKD kandidatai Vilniuje kišo visokiems kukuraičiams, socdemų no name'ams ir - vyšnia ant torto - Sinicai.

    Kaunas lengviau atsikvėpė, kai į valdžią atėjo ambiciją turintis žmogus su vadybiniais įgūdžiais ir kitaip padėliojo biudžetą. Beje, pradėjo jis nuo to paties kaip Benkunskas - masinio gatvių asfaltavimo. Bet Matijošaitis nežinau ar nuostabiausio politiko pavyzdys, nes, sutikite, per savo meravimą turėjo tikrai nemažai keistesnių istorijų.

    ​​
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Negalima nesutikti, vienas kandidatas į merus aiškiai buvo už tramvajų, o kitas labai aiškiai prieš bet kokį naują VT ir netgi pagrindinė rinkiminės kampanijos žinutė buvo, kiek km gatvių perasfaltuos ir žmonės pastarajį išrinko. Tai nelabai suprantu dabar tos nuostabos ir pasipiktinimo.
    Rinkimai juk vakuume nevyko. Rinkimuose nebuvo pasirinkimo tramvajus vs. automarozai, veikiau shady guy vs dar nesusitepęs politikas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.
    Truputį pagalvoja. Padžiūgauja, kad jau ne komunizmas ir nebereikia su varguoliais viešąjame grūstis. Statusas pasikeitęs.

    Komentuoti:

Working...
X