Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kasparas.v
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą
    • Miestas pernelyg kompaktiškas, kad reikėtų VT
    • Mieste puikiai galima susisiekti autobusais
    • Troleibusų tinklas būtų per brangus, reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Bėginis transportas - atgyvena, VT srautai yra per maži. Reikia tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Reikia 1 mil. gyventojų bėginiui transportui. Kol kas galima tobulinti susisiekimą autobusais. <- JŪS ESATE ČIA
    • VVT aptarnauja tik 4 autobusų ir 1 'heritage' troleibusų maršrutą. Reikia skelbti projektą su privačiomis transporto kompanijomis.
    • Gyventojų yra per daug apsiriboti tramvajumi, reikia vertinti metro galimybes. Taip pat tobulinti susisiekimą autobusais.
    • Vienareikšmiškai, mieste verta statyti tik metro. Kol bus sukauptos lėšos, reikia gerinti susisiekimą autobusais.
    • Miestas traukiasi, gyventojai kraustosi į priemiesčius. Reikia vertinti metro galimybes.
    • Reikia 1 mil gyventojų bėginiui transportui. Galima efektyvinti susisiekimą autobusais.
    • Miestas pernelyg išsiplėtęs, kad VT atsipirktų.
    Kanalizacija irgi daug kainuoja (ipac nes miestas issipletes) ir niekada neatsipirks, bet kaip mums dabar gerai kad mes ja pasistatem ar ne? Ne is to kampo lietuviai ziuri i transporto investavima, yra labai daug dalyku kuriu tiesiog reikia civilizuoto miesto gyventoju patogumui. Pridetine verte visam miestui ir jo ekonomikai tikrai bus didele ir pralenks investicijas, tiesiog ji ateis ne is bilietu pardavimo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taip atrodo, kad užkasta. Ten iškasa esamą smėlį, atveža juodos žemės ir ją supila į duobes. Tada atvažiuoja sodint medžius, pravalo reikiamą kiekį juodžemio ir pasodina medį. Tokį procesą teko stebėti praėjusiais metais.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nesuprantu ar VMS ir šią temą skaito, bet užkastos visos duobės skiriamojoje juostoje. Nors šalia jų liko iškastų žemių krūvelės.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nea, tvora pastatyta. Be ateinančio tūkstantmečio jos į šoną nepatrauksi...
    Jeigu turite omenyje tvorą per vidurį, tuomet ji kaip ir netrukdo. Žolynėlis gražiai perskirtas į dvi lygias dalis - po vieną bėgių eilę kiekviena kryptimi. Beje, tuo pačiu ir argumentas, kad būtų mažiau triukšmo aplinkinių namų gyventojame tramvajui riedant trasomis ant žolynų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Auksinės vietos tramvajaus/LR bėgiams. Eh..
    Nea, tvora pastatyta. Be ateinančio tūkstantmečio jos į šoną nepatrauksi...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Segedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .
    Ir troleibusų maitinimas akivaizdžiai aukščiau ir nuneštas į šoną.
    Ko gero tramvajaus maitinimui artimesnis troleibuso maitinimo laidas tame pačiame potenciale kaip ir tramvajaus. Įmanoma, kai labai reikia

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Segedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .

    Ciurichas , 9:50 ta pati situacija nemaža dalis centre A juostos eina viduryje gatvės , tramvajaus su troleibusais

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Auksinės vietos tramvajaus/LR bėgiams. Eh..

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kur veža su technika - tai buvo apie tai straipsnis, kad bus persodinami medžiai iš planuojamo naujo autobusų parko Liepkalnyje.

    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ai-nuotraukos/

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gatvės pradžioje nuo VT žiedo įrengė kryptinį perėjos apšvietimą. Žemės darbai prasitęsė iki sankryžos su Lidl:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105048.jpg Views:	0 Size:	743,7 kB ID:	2043603

    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105122.jpg Views:	0 Size:	959,3 kB ID:	2043604

    Medžiai įsodinti naujai:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105205.jpg Views:	0 Size:	1,05 MB ID:	2043605

    Duobės zigzago principu vis persikelia į kitą tvoros pusę:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20230414_105217.jpg Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2043606

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Nėra jokios problemos šalia kabinti ir troleibuso laidus, jie taip pat gali kirstis su tramvajaus laidais.
    Yra ref'ų?
    Mano žiniomis, trumpos lygiagrečios trasos nėra problema, bet ilgesnėse trasose kenčia pantografai. Susikirtimai sprendžiami neutraliais intarpais troleibusų tinkle.
    Ir vertikalus atstumas turi būti toks, kad jokiais atvejais troleibuso tinklas nebūtu užtrumpintas į tramvajaus (bet jie gali dalintis vienu iš laidų).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Be abejo, kol vėžės plotis suderinamas, niekas netrukdo tą pačią juostą naudoti keletui VT rūšių.
    Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.
    Nėra jokios problemos šalia kabinti ir troleibuso laidus, jie taip pat gali kirstis su tramvajaus laidais.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
    Nepratusiam buvo nejauku.
    Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
    Rygoje kai kurios tramvajaus stotelės įrengtos kaip plato gatvės viduryje. Bet dažniausiai ne 2+2 juostų gatvėje. Santykinai saugu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Etransport Rodyti pranešimą
    Nemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.
    Be abejo, kol vėžės plotis suderinamas, niekas netrukdo tą pačią juostą naudoti keletui VT rūšių.
    Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Nežinau kas čia per vandens drumstimas.
    - Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
    - Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
    - Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.
    Leisiu paklausti: o ką veš tramvajus Geležinio Vilko gatvės viduryje? Jei reikia "shuttle" iš stoties į Santariškes - valio, tinka. "Stotis, sekanti stotelė - Santariškės".
    Jei nori kažkaip subalansuoti VT, tramvajus negali važiuoti GVilko skiriamojoje juostoje. LightRail - gali, bet irgi pageidautina stotelė kažkuriame transporto mazge ties Nerimi.

    PS: pamatuojam gabaritus ir pagalvojam ką daryti toliau: https://goo.gl/maps/mmJBrmfGYEaJHMKg8 , https://goo.gl/maps/weHu5Z6qJjcZ1gDy9 , https://goo.gl/maps/sbZYqPj6yi6NrXYM6 , https://goo.gl/maps/vc1bwyYVPD9S41pn6, https://goo.gl/maps/9M71fYvzGT1Rdyzr8 , https://goo.gl/maps/1Ua73e83owfCCMEe6
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.04.13, 16:56.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Nemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.

    Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?

    Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
    O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?

    Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
    Nežinau kas čia per vandens drumstimas.
    - Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
    - Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
    - Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Nepaeitų, nes 21 amžiuje įlipimas/išlipimas turi būti vienam lygyje, pritaikyta neįgaliesiems/vyresniems žmonėm/tėvams su vėžimėliais ir t.t.
    Kam vėl išradinėti dviratį, jeigu pilna veikiančių pavyzdžių įvairių tipų šiuolaikiškų stotelių su pėsčiųjų jungtimis.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
    Nepratusiam buvo nejauku.

    Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
    Nepaeitų, nes 21 amžiuje įlipimas/išlipimas turi būti vienam lygyje, pritaikyta neįgaliesiems/vyresniems žmonėm/tėvams su vėžimėliais ir t.t.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.

    Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?

    Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
    O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?

    Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
    Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
    Nepratusiam buvo nejauku.

    Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?

    Komentuoti:

Working...
X