Parašė Košutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
Taip atrodo, kad užkasta. Ten iškasa esamą smėlį, atveža juodos žemės ir ją supila į duobes. Tada atvažiuoja sodint medžius, pravalo reikiamą kiekį juodžemio ir pasodina medį. Tokį procesą teko stebėti praėjusiais metais.
Komentuoti:
-
Nesuprantu ar VMS ir šią temą skaito, bet užkastos visos duobės skiriamojoje juostoje. Nors šalia jų liko iškastų žemių krūvelės.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nea, tvora pastatyta. Be ateinančio tūkstantmečio jos į šoną nepatrauksi...
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąAuksinės vietos tramvajaus/LR bėgiams. Eh..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąSegedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .
Ko gero tramvajaus maitinimui artimesnis troleibuso maitinimo laidas tame pačiame potenciale kaip ir tramvajaus. Įmanoma, kai labai reikia
Komentuoti:
-
Segedas , vaizdo įrašė nuo 1:00 troleibusas važiuoja tramvajaus bėgiais , A juosta , troleibusu tinklas eina šalia tramvajaus laido .
Ciurichas , 9:50 ta pati situacija nemaža dalis centre A juostos eina viduryje gatvės , tramvajaus su troleibusais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kur veža su technika - tai buvo apie tai straipsnis, kad bus persodinami medžiai iš planuojamo naujo autobusų parko Liepkalnyje.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ai-nuotraukos/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNėra jokios problemos šalia kabinti ir troleibuso laidus, jie taip pat gali kirstis su tramvajaus laidais.
Mano žiniomis, trumpos lygiagrečios trasos nėra problema, bet ilgesnėse trasose kenčia pantografai. Susikirtimai sprendžiami neutraliais intarpais troleibusų tinkle.
Ir vertikalus atstumas turi būti toks, kad jokiais atvejais troleibuso tinklas nebūtu užtrumpintas į tramvajaus (bet jie gali dalintis vienu iš laidų).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Be abejo, kol vėžės plotis suderinamas, niekas netrukdo tą pačią juostą naudoti keletui VT rūšių.
Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąTai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
Nepratusiam buvo nejauku.
Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
Komentuoti:
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąNemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.
Su troleibusais gal kebliau, jiems tramvajaus keliu reikia važiuoti naudojant akumuliatorių trauką. Nes tramvajų su "ūsais" ko gero jau niekas negamina.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nežinau kas čia per vandens drumstimas.
- Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
- Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
- Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.
Jei nori kažkaip subalansuoti VT, tramvajus negali važiuoti GVilko skiriamojoje juostoje. LightRail - gali, bet irgi pageidautina stotelė kažkuriame transporto mazge ties Nerimi.
PS: pamatuojam gabaritus ir pagalvojam ką daryti toliau: https://goo.gl/maps/mmJBrmfGYEaJHMKg8 , https://goo.gl/maps/weHu5Z6qJjcZ1gDy9 , https://goo.gl/maps/sbZYqPj6yi6NrXYM6 , https://goo.gl/maps/vc1bwyYVPD9S41pn6, https://goo.gl/maps/9M71fYvzGT1Rdyzr8 , https://goo.gl/maps/1Ua73e83owfCCMEe6Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.04.13, 16:56.
Komentuoti:
-
Nemažai kur pvz : Praha, Bratislava, Segedas , Budapeštas ar kiti miestai autobusai ar troleibusai naudojasi tramvajų kelių kuri buna skirtą viešajam transportui , A juosta.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.
Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?
Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?
Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
- Viduriu gatvių važiuoja ne tik tramvajai, bet ir (tikri) BRT, apie kuriuos jau dešimtmečius svaigsta VMS, tai vietos skiriamosiose juostose transportui vis tiek reikės kai išeisime iš savo analfabetinės 'sportas ir želdynai' fazės ir pradėsime statyti miestą.
- Nei viename mieste, kur yra tramvajus (ar tikras BRT), stočių statyba vidurinėse juostose problemų nesukelia. Didžiausias iššūkis paprastai yra vietos trūkumas. Būtent dėl to dabar, šitoje jau minėtoje fazėje, ko tikrai nereikia daryti yra tokių vietų užsodinimas medžiais.
- Transporto linijų atstumams nuo traukos taškų negalioja tie patys reikalavimai, kaip stotims. Kelių/bėgių esančių stotyse ilgis sudaro tik labai mažą dalį transporto linijų ilgio. Yra pilna Light Rail sistemų atkarpų, kurios eina pro netankiai apgyvendintas vietoves, kur stotis statyti nebūtų racionalu. Pvz. Geležinio Vilko apsodintos atkarpos galėjo būti puikios vietos bėgiams, bet nebūtinai stotims.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Nepaeitų, nes 21 amžiuje įlipimas/išlipimas turi būti vienam lygyje, pritaikyta neįgaliesiems/vyresniems žmonėm/tėvams su vėžimėliais ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
Tai kaip bent dalyje Peterburgo tramvajaus - įlipdamas/išlipdamas sustabdai iš galo važiuojanti auto srautą ir kertį gatvę. Pėstiesiems +/- pirmenybė laipinimosi taškuose.
Nepratusiam buvo nejauku.
Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei nori turėti transportą. kuris važiuoja iš taško A į tašką B niekur nesustodamas - valio, naudojam skiriamąsias juostas.
Jei jis turi pakeliui kažkur sustoti, išleisti ir paimti keleivius - jau reikia pagalvoti KAIP jis tai darys, kokia bus integracija su kitomis viešojo transporto rūšimis. Jei tinka "laukuose" esanti stotelė - valio, kas gi atsisakys nueiti papildomą kilometrą per artimiausią pėsčiųjų perėją iki autobuso stotelės?
Netinka, reiktų naudoti tas pačias stoteles? O kaip iš skiriamosios juostos tramvajų pristumti prie šaligatvio? Arba kaip autobusą užstumti ant tramvajaus bėgių?
O gal tramvajus neturi važiuoti Laisvės pr. visą laiką, gal jį leidžiam pvz G. Vilties - Architektų - L. Asanavičiūtės - Viršuliškiu - Justiniškių g ?
Ką aš akcentuoju: "Darom tramvajų!" labai skiriasi nuo "Kur kasti?". Aš klausiu "Kur kasti?".
Nepratusiam buvo nejauku.
Paeitų toks laipinimasis Vilniuje?
Komentuoti:
Komentuoti: