Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Liaudis nenori, kad kelyje atsirastų dar vienas dalykas, kurį reiktų praleisti. Benkunskas nedurnas, Benkunskas liaudies klauso
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Pabandysiu šiek tiek padėti susiorientuoti dėl tinklo dydžio.
Ant Vilniaus žemėlapio - Poznanės (Vilniaus dydžio miesto) tramvajų tinklas (apie 75 km, 18 maršrutų). Miestas kiek tankesnis, tad ir atstumai truputį mažesni.
Punktyras - planuojami projektai. Tamsiai raudonos linijos - greitasis tramvajus (10,5 km), visiškai atskirtas nuo kito eismo tranšėjomis ir estakada, važiuojantis iki 70 km/val. greičiu.
Tinklas perveža apie 150 mln. keleivių per metus - maždaug tiek, kiek visi Vilniaus autobusai ir troleibusai kartu sudėjus (paskutiniai duomenys, kuriuos esu matęs, rodė apie 150-160 mln. Vilniuje).
O čia Antverpenas, irgi panašaus dydžio miestas - 85 km. Šiuo atveju tamsiai raudonos linijos - tai požeminės "premetro" atkarpos po miesto centru ir jo apylinkėmis (10 km + 1,5 km statoma; keisti į metro nebeplanuojama). Tinklas perveža virš 130 mln. keleivių per metus - tiesa, čia 2015 m. duomenys, tad realūs skaičiai dabar tikrai didesni.
Tad dėl 3-4 linijų sutikčiau bent pradžiai. Tačiau turėtume statyti arčiau 80 km ir galimai kasti (cut-and-cover metodu) tunelius po centru.
Miesto bėginio transporto projektus ES be problemų finansuoja iki 85%, po to eksploatavimas yra pigesnis nei autobusų. Na bet nespėsi per 4 metus iš to užsidirbti PR taškų.
- 31 patinka
Komentuoti:
-
Išvis kartais atrodo, kad Benkunskas kalbėdamas apie tramvajų galvoja, kad kiekvienoje miesto gatvėje reiktų jį paleisti. Kai realybėje Vilnius užtektų 3-4 linijų kurios eitų atskirtos nuo viso kito srauto.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vietoje to, kad tramvajų didžiają dalimi finansuoti ES, lauksim tol kol neatitiksim kriterijų ir reiks iš savų finansuot ir tada nedarys nieko nes sakys, kad brangiai kainuoja.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gi V.Benkunskas iš karto po rinkimų aiškiai pasakė - "per 4 metus tramvajaus nepastatysi, tai nx dirbti? Kad laurus susižertų kiti?"
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius jau turi modernų tramvajų - troleibusus. Prašyčiau apsieiti čia be cirkų.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tuo tarpu Vilnius sėdi, nieko nedaro ir galvoja, kad yra gudriausias iš visų.
- 26 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Troleibusai remontuojami medvaržčiais ir tamsiu paros metu važinėjantys be šviesų, nes sugedę. Taip turbūt nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais ar blokados metu. Tai va taip man atrodo VT "progresas" nurodytu laikotarpiu. Įdomu, kas bus toliau? Pradės važinėti be vieno rato ar su iškritusiomis durimis? Tokia stadija atrodo nebetoli.
Komentuoti:
-
2009 metu video, trulikai tie patys is esmes, tik pasene 15 metu dar, gatve tokia pati, be jokios VT infrastrukturos. Kaip ir atsako i klausima apie "progresa"
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Vaikystėj būdavo priešingai, vasarą troleisubsų vairuotojai lakstė su priekinėm durim atvirom.
Komentuoti:
-
-
Kam tos durys?
https://www.usawelcome.net/explore/s...cable-cars.htm
There is no better way to experience and enjoy.
Troleibusas ekstremalams
https://youtu.be/Cw_mXLC4aAw
Galima išlipt tarp stotelių:
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: