Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Benkunskas gal ir nežino skirtumo tarp tramvajaus ir troleibuso, bet, spėčiau, galėtų išsamiai papasakoti su kuo geriau driftinti: kregžde ar betmenu ir šiaip pasireikšti panašiomis temomis.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.11.11, 14:38.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Pilaitės grupėse nuolat tenka matyti skundus dėl tragiškos situacijos piko metu 4G maršrute, ypač rytais. Šiaip įsivaizduoju, jog net automobilių fanatikai nebūtų itin stipriai nusiteikę prieš tramvajų Konstitucijos prospekte link Pilaitės, eismo juostų skaičius mažėtų minimaliai, atrodo, imk ir daryk.
    ​​​​

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    tomczu

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Liaudis nenori, kad kelyje atsirastų dar vienas dalykas, kurį reiktų praleisti. Benkunskas nedurnas, Benkunskas liaudies klauso

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Pabandysiu šiek tiek padėti susiorientuoti dėl tinklo dydžio.

    Ant Vilniaus žemėlapio - Poznanės (Vilniaus dydžio miesto) tramvajų tinklas (apie 75 km, 18 maršrutų). Miestas kiek tankesnis, tad ir atstumai truputį mažesni.
    Punktyras - planuojami projektai. Tamsiai raudonos linijos - greitasis tramvajus (10,5 km), visiškai atskirtas nuo kito eismo tranšėjomis ir estakada, važiuojantis iki 70 km/val. greičiu.
    Tinklas perveža apie 150 mln. keleivių per metus - maždaug tiek, kiek visi Vilniaus autobusai ir troleibusai kartu sudėjus (paskutiniai duomenys, kuriuos esu matęs, rodė apie 150-160 mln. Vilniuje).



    O čia Antverpenas, irgi panašaus dydžio miestas - 85 km. Šiuo atveju tamsiai raudonos linijos - tai požeminės "premetro" atkarpos po miesto centru ir jo apylinkėmis (10 km + 1,5 km statoma; keisti į metro nebeplanuojama). Tinklas perveža virš 130 mln. keleivių per metus - tiesa, čia 2015 m. duomenys, tad realūs skaičiai dabar tikrai didesni.


    Tad dėl 3-4 linijų sutikčiau bent pradžiai. Tačiau turėtume statyti arčiau 80 km ir galimai kasti (cut-and-cover metodu) tunelius po centru.
    Miesto bėginio transporto projektus ES be problemų finansuoja iki 85%, po to eksploatavimas yra pigesnis nei autobusų. Na bet nespėsi per 4 metus iš to užsidirbti PR taškų.

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Išvis kartais atrodo, kad Benkunskas kalbėdamas apie tramvajų galvoja, kad kiekvienoje miesto gatvėje reiktų jį paleisti. Kai realybėje Vilnius užtektų 3-4 linijų kurios eitų atskirtos nuo viso kito srauto.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Nežinojau kad Europos Sąjunga finansuoja tramvajus ir metro beveik visur aplink Lietuvą.
    Apart Lietuvą, nes nieko nedarom.
    Randu visur – ir Latvijoje, ir Lenkijoje, ir dar 5+ šalių.

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Vietoje to, kad tramvajų didžiają dalimi finansuoti ES, lauksim tol kol neatitiksim kriterijų ir reiks iš savų finansuot ir tada nedarys nieko nes sakys, kad brangiai kainuoja.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Gi V.Benkunskas iš karto po rinkimų aiškiai pasakė - "per 4 metus tramvajaus nepastatysi, tai nx dirbti? Kad laurus susižertų kiti?"

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Vilnius jau turi modernų tramvajų - troleibusus. Prašyčiau apsieiti čia be cirkų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


    Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
    https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802
    ES finansuoja dar daug ką, ko mes nedarom.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied


    Europos Sąjunga gali finansuoti metro, kitose šalyse finansuoja ir mes jo vistiek nedarom? Pipiec...
    https://ec.europa.eu/commission/pres.../es/ip_23_2802

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Click image for larger version

Name:	es.png
Views:	332
Size:	502,7 kB
ID:	2089132
    Tuo tarpu Vilnius sėdi, nieko nedaro ir galvoja, kad yra gudriausias iš visų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Troleibusai remontuojami medvaržčiais ir tamsiu paros metu važinėjantys be šviesų, nes sugedę. Taip turbūt nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais ar blokados metu. Tai va taip man atrodo VT "progresas" nurodytu laikotarpiu. Įdomu, kas bus toliau? Pradės važinėti be vieno rato ar su iškritusiomis durimis? Tokia stadija atrodo nebetoli.
    Su neužsidarančiomis durimis yra tekę važiuoti du kartus

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    2009 metu video, trulikai tie patys is esmes, tik pasene 15 metu dar, gatve tokia pati, be jokios VT infrastrukturos. Kaip ir atsako i klausima apie "progresa"

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Kas juokingiausia, kad būna, jog ir dabar dar laksto

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Vaikystėj būdavo priešingai, vasarą troleisubsų vairuotojai lakstė su priekinėm durim atvirom.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Kam tos durys?
    Troleibusas ekstremalams
    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	645
Size:	40,3 kB
ID:	2088261
    Ir vistiek pirmos durys uždarytos

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kam tos durys?

    https://www.usawelcome.net/explore/s...cable-cars.htm
    There is no better way to experience and enjoy.
    Click image for larger version

Name:	sfo-cable-car1.jpg
Views:	647
Size:	124,1 kB
ID:	2088260

    Troleibusas ekstremalams
    https://youtu.be/Cw_mXLC4aAw
    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	645
Size:	40,3 kB
ID:	2088261

    Galima išlipt tarp stotelių:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O kaip jums atrodo Vilniaus VT progresas nurodytu laikotarpiu?
    Troleibusai remontuojami medvaržčiais ir tamsiu paros metu važinėjantys be šviesų, nes sugedę. Taip turbūt nebuvo net blogiausiais sovietmečio laikais ar blokados metu. Tai va taip man atrodo VT "progresas" nurodytu laikotarpiu. Įdomu, kas bus toliau? Pradės važinėti be vieno rato ar su iškritusiomis durimis? Tokia stadija atrodo nebetoli.

    Komentuoti:

Working...
X