Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.
-
Nu tai ir tiltų kiek stato, gal tikrai perdaug naiviai aš čia norėčiauParašė sleader Rodyti pranešimą
Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų

A, beje gal jie taip stipriai nesibordiūrizuoja, tai biįšky atlieka trupinių kaip tokiom smulkmėms kaip trmvajus ar tiltai?Paskutinis taisė evvt; 2025.07.10, 16:12.
Komentuoti:
-
Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamųParašė evvt Rodyti pranešimą
Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.
Komentuoti:
-
Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na tai tą ir daro dabar.
Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai tą ir daro dabar.Parašė evvt Rodyti pranešimąO kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?
Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?
Komentuoti:
-
Citata: "Tai nėra skubos objektas (...)".
Yeah, sure. Palaukime dar 100 metų ir atlikime naują studiją.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąAtlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti
https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/studija bus įslaptinta arba sunaikinta, kad nekeltų nemalonių klausimų VMS.jeigu dabartinė studija parodys, kad Vilniui reikalingas metro
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Dažniau būna ne tiek pačių bėgių kiek riedmenų būklė. susidėvėję ratai apskilinėjusiais kampais ir jausmas kaip važiuojant lietuvos geležinkeliais.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.
Komentuoti:
-
gal zmones siek tiek nesuprato esmes, UK 60-70 - siais isarde labai daug begiu , tai Cambridge nusprende tas vietas panaudoti tokiu budu, nestatyti begiu o statyti betoninius begius autobusui , kuris nuriedejes nuo ju vaziuotu per miesta ir senamiesti sustotu kas kilometra standartinese stotelese, isvaziaves i priemiesti uzvaziuotu vel ant betoniniu begiu ir vel vaziuotu 90 km/h .Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.
nereikia pirktiu traukiniu, autobusus galima paleist dazniau, stabdyt lengviau, nebrangiai pritaikyti autobusus vaziavimui situose "begiuose", vairuotojui nereikia vairuot esant ant situ begiu, didesne apreptis very smooth ride ir tt , manau cia kazkas tarp traukinio ir paprasto autobuso.
zinoma vilniuje sitas neiseitu, nera kaip ir dedikuotos vietos tam.Paskutinis taisė DeSadas; 2025.07.10, 16:19.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti
https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/Pernai buvo paskelbta, kad sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (toliau: „JUDU”) planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo. Šiandienai dalis studijos jau atlikta, tačiau visuomenei rezultatų pristatyti neskubama, nes vertinimo procesai dar vyksta.
Komentuoti:
-
Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir tt
Komentuoti:
-
Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.
Komentuoti:
-
Čia tokius eksperimentus galima daryti kai gaunamas kažkoks finansavimas "naujo transporto tipo įdiegimui" ir reikia sugalvoti paprasčiausia, pigiausia, bet naujovišką būda, kad įsisavinti lėšas. Tik dėl tokių priežasčių pasaulyje tokios įdomios, bet nepraktiškos sistemos atsiranda. Ir tas labai matosi, kad vėliau jų plėtra nebevyksta, nes tai buvo vienkartinis projektas.Parašė eigh Rodyti pranešimąNesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.
Lygiai taip pat, kaip ne kurie argumentacijai dėl tramvajaus naudoja pvz. iš Daugpilio, kur važinėja vieno vagonėlio tramvajus. Kai toks tramvajus elementariai neturi jokio pranašumo prieš 18 metrų autobusą, apart didelių infrastruktūros palaikymo kaštų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
??? Traukinys gali stoti taip pat dažnai kaip ir autobusas. vienintelis ribojimas yra leidžiama salone jaučiama akseleracija.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
bet uk tai buvo istoriskai susiklostes traukiniu begiu isardymas 60 taisiais daugelyje vietu, dabar atstatineja kai kur, kai kur daro toki mixa train, greituju autobusu ir dviraciu.
ps. vaziuoja daug tyliau dar .
Komentuoti:
-
na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir ttParašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.
Komentuoti:
-
Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
Komentuoti:
-
Tarp Rostock Hbf ir Warnemiunde yra 13 km ir 8 stotelės. Aptarnauja DB, S-bahn sistemoje. Dabar žiūru važiuoja Bombardiet Talent 2 sąstatai, anksčiau buvo ir dviaukščių ( modelis pasimetė istorijoje)Parašė DeSadas Rodyti pranešimąna kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.09, 08:50.
Komentuoti:
Komentuoti: