Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų
    kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų
    Nu tai ir tiltų kiek stato, gal tikrai perdaug naiviai aš čia norėčiau

    A, beje gal jie taip stipriai nesibordiūrizuoja, tai biįšky atlieka trupinių kaip tokiom smulkmėms kaip trmvajus ar tiltai?
    Paskutinis taisė evvt; 2025.07.10, 16:12.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.
    Tai Kaunas gi tramvajų planuoja įrenginėti. Kažin ar turės atliekamų

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na tai tą ir daro dabar.
    Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
    Tai jeigu pinigų nėra tai gal galėtų Kaunas paskolint bent kiek? Ale gal nereikia kolkas kol vyraujanti fantazija vien tik asfaltbetoninė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    O kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?
    Na tai tą ir daro dabar.
    Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O kaži kiek aksfalto ir bordiūrų išeitų už tą metro pastatymo kainą? Tai gal pirmiau bordiūrus susidedam už tuos pynigus?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Citata: "Tai nėra skubos objektas (...)".

    Yeah, sure. Palaukime dar 100 metų ir atlikime naują studiją.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Atlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti

    https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/
    jeigu dabartinė studija parodys, kad Vilniui reikalingas metro
    studija bus įslaptinta arba sunaikinta, kad nekeltų nemalonių klausimų VMS.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.
    Dažniau būna ne tiek pačių bėgių kiek riedmenų būklė. susidėvėję ratai apskilinėjusiais kampais ir jausmas kaip važiuojant lietuvos geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.
    gal zmones siek tiek nesuprato esmes, UK 60-70 - siais isarde labai daug begiu , tai Cambridge nusprende tas vietas panaudoti tokiu budu, nestatyti begiu o statyti betoninius begius autobusui , kuris nuriedejes nuo ju vaziuotu per miesta ir senamiesti sustotu kas kilometra standartinese stotelese, isvaziaves i priemiesti uzvaziuotu vel ant betoniniu begiu ir vel vaziuotu 90 km/h .

    nereikia pirktiu traukiniu, autobusus galima paleist dazniau, stabdyt lengviau, nebrangiai pritaikyti autobusus vaziavimui situose "begiuose", vairuotojui nereikia vairuot esant ant situ begiu, didesne apreptis very smooth ride ir tt , manau cia kazkas tarp traukinio ir paprasto autobuso.

    zinoma vilniuje sitas neiseitu, nera kaip ir dedikuotos vietos tam.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2025.07.10, 16:19.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Atlikta Vilniaus metro studija: rezultatų kol kas nenorima rodyti

    Pernai buvo paskelbta, kad sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ (toliau: „JUDU”) planuoja pirkti tarptautinę studiją dėl metro ar kitos naujos viešojo transporto sistemos Vilniuje įrengimo. Šiandienai dalis studijos jau atlikta, tačiau visuomenei rezultatų pristatyti neskubama, nes vertinimo procesai dar vyksta.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...norima-rodyti/

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir tt
    Šitą suprantu tiesiog norėjau pasakyti, kad traukinims tikrai nereikia 10km. tarp stotelių. Beje Lietuvoje priemiestinių traukinių stotelės vidutiniškai išsidėstę kas 4-12 km. Gal būt yra keli didesni ar mažesni atstumai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.
    Tai tiesiogiai priklauso nuo bėgių būklės. Jeigu bėgiai prastos būklės, tai gali taip svaidyti į šonus, kad jokia duobėta gatvė su autobusu neprilygs. Lygiai taip pat galima ir autobusu važiuoti naujai paklotu asfaltu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na jau, tas tramvajus, net ir seno tiupo (vieno vagono) turi didžiulį pranašumą - jis važiuoja bėgiais o ne gatve, kas yra daug didesnis komforto lygis važiuojant viduje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.
    Čia tokius eksperimentus galima daryti kai gaunamas kažkoks finansavimas "naujo transporto tipo įdiegimui" ir reikia sugalvoti paprasčiausia, pigiausia, bet naujovišką būda, kad įsisavinti lėšas. Tik dėl tokių priežasčių pasaulyje tokios įdomios, bet nepraktiškos sistemos atsiranda. Ir tas labai matosi, kad vėliau jų plėtra nebevyksta, nes tai buvo vienkartinis projektas.

    Lygiai taip pat, kaip ne kurie argumentacijai dėl tramvajaus naudoja pvz. iš Daugpilio, kur važinėja vieno vagonėlio tramvajus. Kai toks tramvajus elementariai neturi jokio pranašumo prieš 18 metrų autobusą, apart didelių infrastruktūros palaikymo kaštų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?

    bet uk tai buvo istoriskai susiklostes traukiniu begiu isardymas 60 taisiais daugelyje vietu, dabar atstatineja kai kur, kai kur daro toki mixa train, greituju autobusu ir dviraciu.

    ps. vaziuoja daug tyliau dar .
    ??? Traukinys gali stoti taip pat dažnai kaip ir autobusas. vienintelis ribojimas yra leidžiama salone jaučiama akseleracija.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.
    na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir tt

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
    Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
    Tarp Rostock Hbf ir Warnemiunde yra 13 km ir 8 stotelės. Aptarnauja DB, S-bahn sistemoje. Dabar žiūru važiuoja Bombardiet Talent 2 sąstatai, anksčiau buvo ir dviaukščių ( modelis pasimetė istorijoje)
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.09, 08:50.

    Komentuoti:

Working...
X