Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied

    Kelias buvusio mero Artūro Zuoko laikais rengtas transporto galimybių studijas savivaldybė jau turi, bet jos esą neobjektyvios, nes proteguoja arba tramvajų, arba metro.
    Kai tiesiog labai reikia studijos kuri pasakytų kad nieko nereikia daryti.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.
    850k litų: https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...ijonai-n495805

    Vien studija ar reikia Gugenheimo muziejaus kainavo 600k litų.. už 20k net papkės projektui ant desktopo nesukurtų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".
    Ten gal labiau 20k tebuvo, na gal max. 40k. Bet ten ją rengė labiau ne dėl tramvajaus, o troleibusų naikinimo/palikimo.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Specialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.
    Prieš kiek metų? Ir ar nebuvo ta išvada kažkokia afera - tipo "davai chebra padarykit studiją už 200k, pjaunam per puse, parašot kad nieko daryt nereiks ir einam baliavot.. ".

    Paskutuniai konsultantai (prancūzai), kurie teikė idėjas Vilniaus stočiai primigtynai siūlė diegti tramvajų Vilniui: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...-ideja-1084425

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Rašyt neverta, nes ne pačiuose skaičiuose esmė. Paprašyt Systros studijos turbūt galima ir per Tvarkau miestą užsiprašius informacijos. Faktas, kad buvo studija, nustatė kokios transporto priemonės reikia. Žinom, kad kitiem nepatiko ta studija, tai užsisakė VGTU kitą, čia aptartą. Su išvada, kad reikia "milijardo" keleivių ir dar daugiau "milijardų eurų"...

    Kiti 2 sakiniai:

    Pagrindinė problema, Vilniuje bei savivaldybės, nei Vyriausybės galvos begalvoja
    strategiškai ir daug metų į priekį…
    Jų politinės priemonės siekia tik kitos dienos facebook įrašų lygį.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė dondc
    Džiaugiuosi, kad nepasikuklino atrašyt, bet neverta vėl rašyt. Nenoriu trukdyt. Patys skaičiai ne esmė, nes ta studija ir buvo išaiškinti kokio transporto reikia. Faktas, kad išaiškino daryt tramvajų. Visi politikai tą žino, kad nedaro, tai Benkunskai ir co. turi savo gi VGTU studiją, kuri čia jau buvo aptarta, kad reikia milijardo keleivių ir dar daugiau milijardų eurų. Tuom ir baigiasi viskas.
    Nu ziurekit, nereikia pasikuklink ir dar parasyt. Tikrai zmogaus tiek jau netrukdysit, jis is politikos srities ir tikrai yra iprates atsakinet i klausimus, tiek gyvai, tiek el pastu. O jei klausimai dar normalus, tai jum su mielu noru atrasys. O vat jei jis pasidalins ir studija, kad ir per savo paskyra viesai tai ir mum bus diskuot apie ka ir daugiau zmoniu pamatys, kad tiek tramvajus, tiek metro yra visai realu, o ne fantazijos, kaip tai ivardintu esamas nelabai vykes ir pavykes meras.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Būtų labai įdomu pamatyti tuos pasiūlymus. Bet kokiu atveju realizavimui dar reikia tech. projekto, leidimo ir turbūt krūvos arch. tyrimų.

    Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.
    Tie pasiulymai tikriausiai but suformuoti, kaip vidiniai dokumentai, galbut tai gali buti susije ir su Systra studijos dalim, o gal ir ne. Faktas, kad reiktu juos pamatyt. dondc gal dar karta pabandyk Zuokui parasyt ir paklaust ar jis gal galetu, bet kazkokia konkretesne infor apie tai pasidalint. Jeigu pasidalintu skaiciavimais ir kita konkrecia informacija, tai butu super. Butu galima dabartinius bambukus VMS paspaust su tokia info.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Pala pala.
    Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
    Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.
    Tai ne tik Kaunas ar Klaipeda, jei butu imtasi projekto salies mastu ir Vilnius galėtų pretenduoti į tokią pačią paramą, nes tai jau būtų nacionalinis projektas

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.

    Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:

    <..>
    Būtų labai įdomu pamatyti tuos pasiūlymus. Bet kokiu atveju realizavimui dar reikia tech. projekto, leidimo ir turbūt krūvos arch. tyrimų.

    Tik nujaučiu kas čia galėjo rašyti, bet man atrodo kvaila turint tuos pasiūlymus (jeigu tokie tikrai yra) juos laikyti paslėptus. Kodėl nėra paviešinama? Iš karto diskusijų reikšmę pakeltų į kitą lygį.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    ES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
    Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug.
    Pala pala.
    Tai Kaunas ar Klaipėda gali gauti 85% finansavimo?
    Tokiom sąlygom belekaip apsimoka tiesti light rail.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gavau atsakymą. Laiško gale po parašu automatiškai ir be abejonės tik formaliai rašoma, kad turinys konfidencialus. Spėju dalintis teoriškai negaliu.

    Galimai paklausus ChatGPT, ChatGPT galimai būtų atrašęs taip:

    Norint padaryti visada atsiras ir tam reikalingos priemonės. Mes ,,light rail’’ modelį ir esame pasirinkę, o pirma linija Santariškės -Geležinkelio stotis parengti pilni projektiniai pasiūlymai ir galima eiti į realizacijos konkursą, kad sužinotume galimus rangovus ir galimą kainą.
    ES paramą gauti galimą, bet tai, kad Vilnius sukuriamas BVP jau yra ES vidurkio, tai dauguma programų sostinei netaikomos.
    Tačiau bent 30-50 proc. fiansavimo būtų galima gauti, o tai ,,light rail’’ pakankamai daug. [Necituojami paskutiniai 2 sakiniai].
    Rašant buvau pasiūlęs autonominį traukinį be vairuotojo. Kaip pavyzdį klaidingai pateikiau London „Docklands Light Railway“, nes ten tik 3-ias autonomiškumo lygmuo – vairuotojo nėra, bet yra darbuotojas atidarantis / uždarantis duris. 4 autonomiškumo lygmens norėtųsi, kad algų nereiktų mokėt ir pigiau būtų išlaikyt. Tokio pilna Italijoj: https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation

    Spėju Santariškės-Stotis PP ten nėra pilnai izoliuotos sistemos, tad be vairuotojo per sankryžas tikriausiai nepaleisi. Na bet ne esmė, viena linija gali būti vienokia, kita kitokia.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    taip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaip dviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija
    Žiūrint iš šono, čia yra pipiec.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    taip, tramvajus lygu zuokas visuomeneje, tai tramvajaus/metro statymas duotu zuokui tasku plius ji nuolatos kviestu ziniasklaida komentuoti projekta i t.t. Lygiai, tas pats kaipbdviraciu nuoma asocijuojasi su Zuoku ir del to ji nera pleciama ar naujinama, o zlugdoma. O valdzios nuopelnu argumentas tai netinka, nes valdzia realiai ta pati kaip praeita kadencija

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kai gyvenai Šimašiaus burbule, kuris net nesikreipė į ES, nes tramvajus "Zuoko projektas", tai ko norėti...
    Kiek anksčiau iš pirmų lūpų girdėjau atvejį kai Lietuva prarado aštuonženklį ES finansavimą.
    Pagaliai į ratus buvo kišami visaip kaip įmanoma ir priežastis neaiški.
    Šaltinis man spėliojo kad priežastis yra kad "praeita valdžia negalėtų sakyti kad čia jų nuopelnas".

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Specialistai nustatė, kad Vilniuje tramvajams trūksta srautų. Kadencija per trumpa. Šachas ir matas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Nežinojau kad Europos Sąjunga finansuoja tramvajus ir metro beveik visur aplink Lietuvą.
    Apart Lietuvą, nes nieko nedarom.
    Randu visur – ir Latvijoje, ir Lenkijoje, ir dar 5+ šalių.
    Kai gyvenai Šimašiaus burbule, kuris net nesikreipė į ES, nes tramvajus "Zuoko projektas", tai ko norėti...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

    https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
    Straipsnyje rašo:

    Dažniausiai tokie projektai nėra patrauklūs investuotojams ir jiems nėra skiriamos europinės lėšos. Bet, jeigu Vyriausybė apsispręstų finansuoti tokį projektą, aišku, jis yra įmanomas ir galimas.
    Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/verslas/verslo-n...p-buve/306667/
    Parašiau Zuokui el. laišką pridėjęs tą nuotrauką Europos Komisijos FB ir forumo nuorodą nuo tos nuotraukos.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

    https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/
    Manau i bloga.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    gal bent dėl tramvajaus reiktų kokios visuomeninės akcijos ir palaikymo iš kokių žinomų veidų?
    Turime vieną tokį (labai gerai) žinomą veidą. Tik neaišku, ar tas jo palaikymas į gerą, ar į blogą (poros savaičių senumo interviu):

    https://www.alfa.lt/mob/verslas/vers...p-buve/306667/

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Reiktų pajungt tą vienintelį Vilniaus Metro darbuotoją. Gal sutiktų su kompromisu pusiau metro-pusiau tramvajus. Skolų neturi, firma gyvybinga. Kažkas dar kruta ten:
    http://www.vilniausmetro.lt/
    Vilniaus Metro šiuo metu tvarkomas. Turėtume netrukus grįžti. Dėkojame už jūsų kantrumą.
    Įdomu ar buvo eskalavę ES finansavimo temą.

    Komentuoti:

Working...
X