Benkunskas pas Ramanauską laidoje pasakoja apie tramvajų, pasirodo kažkokie minimalūs darbai šiuo klausimu yra daromi, nuo 39:50:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Na, dar yra Slovėnija be tramvajų. Slovėniją prie tikrų Balkanų nepriskirtumParašė digital Rodyti pranešimąTaigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.
Komentuoti:
-
Neblogai koreliuoja su:
https://commons.wikimedia.org/wiki/F..._1863-1864.PNG
Tai - vienas iš nedaugelio Europos regionų, kurie 19-amžiuje buvo ne statomi, o griaunami. Aišku Varšuvai tas negalioja, nes vis tik tai yra didelės šalies sostinė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Taip, toks variantas būtų geras, pradžiai. Ateityje tikrai reikėtų kažkiek tunelių Senamiestyje siekiant jį paversti pilnaverte miesto dalimi, į kurią galima patekti greitai ir patogiai, o ne turistų ir pramogaujančiųjų getu. Bet net ir toks tramvajaus standartas jau būtų gera pradžia ir padarytų didelį skirtumą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje
Komentuoti:
-
Kišti po žeme.Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Komentuoti:
-
Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžojeParašė VLR Rodyti pranešimąVilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi reikėtų tikrai daryti persėdimo mazgą Sietyno st. nematyčiau didelės problemos jeigu tramvajus vieną-dvi stoteles važiuotų per A juostą.Parašė abruo Rodyti pranešimąProblema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Dėl Ateities g. galima padaryti skirtingų variantų priklausomai nuo to kiek ten yra realiai teritorijos tramvajui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
Komentuoti:
-
Tada mano galva vienintelis variantas be labai didelių papildomų investicijų (statant daug tiltų ir tt.) tai 2G reorganizuoti į tramvajų. Siaurinti nieko nereikės nes didžiojoje dalyje trasos liko sovietinis rezervas tramvajui.Parašė abruo Rodyti pranešimąMano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
Vienintėlė problema būtų Lazdynų tiltas + Savanorių žiedas, bet jį galima apeiti ir atvesti VT prie pat Litexpo, kur stato naujus namus ir taip pat sujungti Revingis ir Akropolį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi senamiestis mažiukas, nebūtų pati didžiausia bėda jei nevaziuotų per senamiestį.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT.
Komentuoti:
-
laidai pritvirtinti prie namu. Netinka Vilniui, cia tik varguoliai Suomijoje ir Sveicarijoje taip gyvena. Vilnieciai gi raus troleibusus nuo Basanaviciaus kalno, kad nuimti laidus nuo "fasadu" (nors dalyje jie ten vistiek prie stulpu tvirtinti). Taigi mums tai netinka, mentalitetas ne tas, kaip Rusijoje sakoma.Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Vokiečių g. tramvajaus nenumatyta. Ten vyksta rekonstrukcija plius sudėtinga archeologinė situacija.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Plius archeologija visoje trasoje beveik nuo Žaliojo tilto.
Plius reiktų važiuoti per kojas capučio decaf su riešutų pienu gėrovams.
Komentuoti:
-
Paėmiau iš Transphoto nuotrauką iš Prahos, kur tramvajai važinėja po panašias vietas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
Gautume daugybę tokių nuotraukų, o taip pat miestas taptų dar populiaresnis ir įdomesnis.
Komentuoti:
-
-
Ukmergės g. gal visai variantas būtų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: