Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Benkunskas pas Ramanauską laidoje pasakoja apie tramvajų, pasirodo kažkokie minimalūs darbai šiuo klausimu yra daromi, nuo 39:50:

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Taigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.
    Na, dar yra Slovėnija be tramvajų. Slovėniją prie tikrų Balkanų nepriskirtum

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Neblogai koreliuoja su:

    https://commons.wikimedia.org/wiki/F..._1863-1864.PNG

    Tai - vienas iš nedaugelio Europos regionų, kurie 19-amžiuje buvo ne statomi, o griaunami. Aišku Varšuvai tas negalioja, nes vis tik tai yra didelės šalies sostinė.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Šitas regionas yra juoda bėginio VT skylė. Yra net šeši 300k+ miestai, kuriuose nėra nei tramų nei metro - Vilnius, Kaunas, Gardinas, Balstogė, Brestas, Liublinas.

    Click image for larger version

Name:	europe2.png
Views:	697
Size:	86,6 kB
ID:	2216695

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taigi mes esam Baltijos Moldova, it's ok.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Lietuva, Moldova ir Balkanai yra unilkalios Europos šalys

    Click image for larger version

Name:	Tram.jpeg
Views:	734
Size:	159,1 kB
ID:	2216679

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje
    Taip, toks variantas būtų geras, pradžiai. Ateityje tikrai reikėtų kažkiek tunelių Senamiestyje siekiant jį paversti pilnaverte miesto dalimi, į kurią galima patekti greitai ir patogiai, o ne turistų ir pramogaujančiųjų getu. Bet net ir toks tramvajaus standartas jau būtų gera pradžia ir padarytų didelį skirtumą.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
    Kišti po žeme.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.
    Light Rail gali būti toliau nuo miesto centro, kad tramvajai galėtų važiuoti su tokiu pat greičiu kaip ir mašinos, o gal net greičiau. Pilaitės pr., Ukmergės g., Laisvės pr. puikiai tam tiktų. Miesto centre žeminame kategoriją iki paprasto tramvajaus, tačiau suteikiame jam pilną prioritetą visur, kad išvengtume tokių situacijų kaip dabar Gedimino pr. Vilniaus g. sankryžoje

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Vilniuje visur, išskyrus Senamiestį, reikėtų Light Rail standarto (ir ne, jis nėra aiškiai apibrėžtas, reikia tiesiog žiūrėti į sistemas, besivadinančias Light Rail, ir planuoti kažką panašaus). Po gatves besisukinėjantys ir su pėsčiųjų srautais besimaišantys tramvajai nebūtų pakankamai geriau nei troleibusai turint omeny papildomas investicijas. Laimei, Vilnius (išskyrus Senamiestį) yra visiškai idealus miestas LRT standarto tramvajui. Po Senamiesčiu, manau, reikėtų vietomis pasikasti siekiant išvengti aukščiau parodytų variantų, bet tikrai nebūtų problemų sumažinti standartą tik Senamiestyje ir jį pakelti vos išvažiavus iš jo.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)
    Kadangi reikėtų tikrai daryti persėdimo mazgą Sietyno st. nematyčiau didelės problemos jeigu tramvajus vieną-dvi stoteles važiuotų per A juostą.
    Dėl Ateities g. galima padaryti skirtingų variantų priklausomai nuo to kiek ten yra realiai teritorijos tramvajui.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Problema būtų ir Laisvės-Narbuto-Pilaitės g. viadukas (nebent nuo jo nuimti po vieną esimo juostą). Be to, realiai rezervas yra tik nuo Ukmergės g. iki Lazdynų tilto. Atieties g. nėra skiriamosios juostos, tai tada nebent viename jos šone bėgius tiesti. Ir jei tiesti iki pat Stoties, tai reiktų nemažų rekonstrukcijų ir siaurinimų (pvz. Kauno, Šopeno g.)

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.
    Tada mano galva vienintelis variantas be labai didelių papildomų investicijų (statant daug tiltų ir tt.) tai 2G reorganizuoti į tramvajų. Siaurinti nieko nereikės nes didžiojoje dalyje trasos liko sovietinis rezervas tramvajui.
    Vienintėlė problema būtų Lazdynų tiltas + Savanorių žiedas, bet jį galima apeiti ir atvesti VT prie pat Litexpo, kur stato naujus namus ir taip pat sujungti Revingis ir Akropolį.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Mano pirminė mintis buvo ta, kad pati pirma linija, jei ji bus tiesiama, turėtų palikti kuo geresnį įspūdį vilniečiams. Kad nebūtų šauksmų „vėl gatves siaurina“, „vairuotojų genocidas“, „man latę iš rankų išmušė“ ar pan. Todėl pirma trasa turėtų eiti ten, kur nereiktų naikinti esamų automobilių juostų, ir būtų kuo mažiau susikirtimų su eismu. Tada žmonės pamatys, koks geras dalykas yra tramvajus, o tada bus galima pagalvoti ir apie trasas Senamiestyje, Naujamiestyje ir t. t. Na, čia toks pamąstymas.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT.
    Kadangi senamiestis mažiukas, nebūtų pati didžiausia bėda jei nevaziuotų per senamiestį.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Helsinkyje tramvajai važinėja tokiomis siauromis gatvėmis. Būtent ši yra ne automobiliams, bet yra ir siaurų su tramvajaus linija ir automobilių eismu

    Click image for larger version

Name:	Hels_tram.jpeg
Views:	967
Size:	1,35 MB
ID:	2216399
    laidai pritvirtinti prie namu. Netinka Vilniui, cia tik varguoliai Suomijoje ir Sveicarijoje taip gyvena. Vilnieciai gi raus troleibusus nuo Basanaviciaus kalno, kad nuimti laidus nuo "fasadu" (nors dalyje jie ten vistiek prie stulpu tvirtinti). Taigi mums tai netinka, mentalitetas ne tas, kaip Rusijoje sakoma.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
    Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
    Vokiečių g. tramvajaus nenumatyta. Ten vyksta rekonstrukcija plius sudėtinga archeologinė situacija.
    Plius archeologija visoje trasoje beveik nuo Žaliojo tilto.

    Plius reiktų važiuoti per kojas capučio decaf su riešutų pienu gėrovams.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
    Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
    Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.
    Paėmiau iš Transphoto nuotrauką iš Prahos, kur tramvajai važinėja po panašias vietas.
    Gautume daugybę tokių nuotraukų, o taip pat miestas taptų dar populiaresnis ir įdomesnis.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Helsinkyje tramvajai važinėja tokiomis siauromis gatvėmis. Būtent ši yra ne automobiliams, bet yra ir siaurų su tramvajaus linija ir automobilių eismu

    Click image for larger version

Name:	Hels_tram.jpeg
Views:	967
Size:	1,35 MB
ID:	2216399

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
    Ukmergės g. gal visai variantas būtų.
    Pvz.: Perkūnkiemis - Ukmergės g. - Konstitucijos pr. - Žaliasis tiltas - Vilniaus g. - Vokiečių g. - Aušros Vartų g. - Geležinkelio g. - Stotis
    Tramvajus per senamiestį būtų patogu, ypač žinant, kad senamiestis nelabai džiugina VT. Taip pat jeigu pavyktų suderinti tramvajų per Aušros vartus tai taptų dar patrauklesnė vieta. Miesto svečiai ir ypač transporto fanatai filmuotų ir populiarintų Vilnių.

    Komentuoti:

Working...
X