Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Nesu girdėjęs apie pasiteisinusias ir plečiamas bėginių autobusų sistemas. Keli pabandymai kažkur Anglijoje nesiskaito. Turbūt viskas, ką reikia žinoti apie tokią inovaciją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?

    bet uk tai buvo istoriskai susiklostes traukiniu begiu isardymas 60 taisiais daugelyje vietu, dabar atstatineja kai kur, kai kur daro toki mixa train, greituju autobusu ir dviraciu.

    ps. vaziuoja daug tyliau dar .
    ??? Traukinys gali stoti taip pat dažnai kaip ir autobusas. vienintelis ribojimas yra leidžiama salone jaučiama akseleracija.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.
    na pats supranti kad autobusas gali isibeget greiciau ir sustot greiciau, bet ne apie tai. Cambridge uk sitas reikalas veikai LABAI gerai, sitie autobusai senamiestyje gali nuvaziuot nuo begiu ir vazinetis gatvelemes kaip normalus autobusai, o vaziuojant i kitus miestelius isibeget iki 90 km/h. Ride yra labai smooth , ta pats pajauciau , wifi nemokamas, patogios sedynes ir tt

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
    Paryžiaus metro stotelės kas 300-500 metrų, traukiniai stoja.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?
    Tarp Rostock Hbf ir Warnemiunde yra 13 km ir 8 stotelės. Aptarnauja DB, S-bahn sistemoje. Dabar žiūru važiuoja Bombardiet Talent 2 sąstatai, anksčiau buvo ir dviaukščių ( modelis pasimetė istorijoje)
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.09, 07:50.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Čia toks downgrade'as neblogas.
    na kaip autobusas gali sustot kas 1 km , traukinys turbut kas 10?

    bet uk tai buvo istoriskai susiklostes traukiniu begiu isardymas 60 taisiais daugelyje vietu, dabar atstatineja kai kur, kai kur daro toki mixa train, greituju autobusu ir dviraciu.

    ps. vaziuoja daug tyliau dar .
    Paskutinis taisė DeSadas; 2025.07.08, 14:21.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Cambridge padaryta vietoj buvusio gelezinkelio 3 vietose ,
    Čia toks downgrade'as neblogas.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Yra padaryta Cambrige toks dalykas kaip begiai autobusams, kokia nauda... na vaziuoja greiciau 90 km/h greiciu, vaziuoja labai labai stabiliai, kai gerame traukinyje , siaip nezinau ar yar tokiam dalykui vietos, Cambridge padaryta vietoj buvusio gelezinkelio 3 vietose , tinklas pleciamas, patogu davaziuot is aplinkiniu keliu miestu iki centro ( centre vaziuoja normalia gatve).

    Vienintelis variantas jei yra vietos tai is aplinkiniu miestu iki centro, jei nera varianto padaryt traukinio.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Jeigu ir troleibusų eismas vyktų bėgiais, galima būtų sistemą pavadinti Trolley-Bahn.
    Buvo toks dalykas Vokietijoje, Essen mieste. Troleibusai važinėdavo tokiais "bėgiais" kartu su tramvajais tiek lauke, tiek tuneliuose. Iki dabar išliko tik trumpa atkarpa autostrados viduryje su dyzeliniais autobusais.
    Paskutinis taisė Tomas321; 2025.07.07, 19:17. Priežastis: Youtube link'as

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O juostų viduryje superbrangūs betoniniai bėgiai ir visi patenkinti )))
    Galima ir pigius "bėgius", gal bent ilgiau laikytų nei brangus lietuviškas asfaltas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O juostų viduryje superbrangūs betoniniai bėgiai ir visi patenkinti )))
    Jeigu ir troleibusų eismas vyktų bėgiais, galima būtų sistemą pavadinti Trolley-Bahn.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne šiap sau paleisti, o per išskirtas viduryje juostas su absoliučiu prioritetu sankryžose.
    O juostų viduryje superbrangūs betoniniai bėgiai ir visi patenkinti )))

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    aaa, tai va ko truko smirdobusams, pasirodo super brangiu betono begiu! Nes aksfaltu jau nebegali vaziuoti. O ten kur neina padaryti tu lygiu betono begiu, paleisim autobusa kaip ir dabar vaziuoja, pvz per Senamiesti. Nu visai kitas lygis! Milijardas investiciju ir turesim ta pati kas jau yra, liuks manau.
    Ah, taip. Dar tunelius išraustume po senamiesčiu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Už tokio š… įrengimo kainą galima nusipirkti triašių troleibusų ir paleisti juos į Pilaitę
    Būsim tokie pat kieti kaip Praha ir Bratislava.
    Ne šiap sau paleisti, o per išskirtas viduryje juostas su absoliučiu prioritetu sankryžose.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    aaa, tai va ko truko smirdobusams, pasirodo super brangiu betono begiu! Nes aksfaltu jau nebegali vaziuoti. O ten kur neina padaryti tu lygiu betono begiu, paleisim autobusa kaip ir dabar vaziuoja, pvz per Senamiesti. Nu visai kitas lygis! Milijardas investiciju ir turesim ta pati kas jau yra, liuks manau.
    Už tokio š… įrengimo kainą galima nusipirkti triašių troleibusų ir paleisti juos į Pilaitę
    Būsim tokie pat kieti kaip Praha ir Bratislava.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Jeigu prnenorima metro arba tramvajų su visa infrastruktūra, tai bent O-Bahn galima pabandyti. Pavyzdys iš Adelaidės, Australijoje.
    aaa, tai va ko truko smirdobusams, pasirodo super brangiu betono begiu! Nes aksfaltu jau nebegali vaziuoti. O ten kur neina padaryti tu lygiu betono begiu, paleisim autobusa kaip ir dabar vaziuoja, pvz per Senamiesti. Nu visai kitas lygis! Milijardas investiciju ir turesim ta pati kas jau yra, liuks manau.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jeigu nenorima metro arba tramvajų su visa infrastruktūra, tai bent O-Bahn galima pabandyti. Pavyzdys iš Adelaidės, Australijoje.

    Paskutinis taisė Silber418; 2025.07.07, 17:20.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kokioje šalyje metro yra slaptas dalykas?
    Šiauries Korėjoje

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Dar, kaip kažkas minėjo, kad metro nebūtų labai giliai kasamas. Žinant, kad turim rassijos fanatų valdžioj, klausimas ar nebūtų mūsų metro planai pasidalinti tiesiogiai su putinu, kad žinotų kur tiksliai reiktų bombarduot.
    Kokioje šalyje metro yra slaptas dalykas?

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Dar, kaip kažkas minėjo, kad metro nebūtų labai giliai kasamas. Žinant, kad turim rassijos fanatų valdžioj, klausimas ar nebūtų mūsų metro planai pasidalinti tiesiogiai su putinu, kad žinotų kur tiksliai reiktų bombarduot.

    Komentuoti:

Working...
X