Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.
- 5 patinka
-
Viskas priklauso nuo to, kaip įrengiamas tramvajus. Galima įrengti be prioriteto, tada prie kiekvienos sankryžos su bendru srautu stovės.Parašė andyour Rodyti pranešimą
O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?Parašė abruo Rodyti pranešimąPigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
Komentuoti:
-
Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nepamirštame, kad 24 trasoje yra santykinai dideli tarpai tarp stotelių, o taip pat greičio limitas 60 km/h didelėje atkarpoje, todėl jis įveikia tokį atstumą per 24 min ne piko valandomis.Parašė felar Rodyti pranešimąGreitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
Pvz:
Atstumas tarp stotelių Vingio parkas ir Gedimino pr. yra net 2,4 km.
Atstumas tarp stotelių Studentų ir Šeškinė yra 1,8km
Atstumas tarp stotelių Pakalniškių ir Riovonys yra ~800m
kai vidutiniškai mieste stotelės eina kas 300-500m.
Jeigu tramvajus važiuotų tokia pačia trasa ir galėtų važiuoti 60-70km/h tai jis irgi būtų toks “ekspresas”, bet kadangi mums reikia keleivių srauto normalaus, tai reikia pakeliui rinktis traukos objektus bei tankiai užstatytus rajonus.
Kas reiškia, kad tramvajus iš Revingis turėtų važiuoti bent jau per: Savanorių pr., J.Basanavičiaus arba V.Kudirkos g. (žiūrint kurį yra tinkamesnė), Žaliąjį tiltą, Kalvarijų g. iki pat Santariškių ligoninės, o geriau tęsti toliau, nes vieta už Santariškių ligoninės bus užstatoma.
Komentuoti:
-
Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.Parašė felar Rodyti pranešimąGreitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
Komentuoti:
-
Manau, kad 25-30 min realiausia, priklausomai nuo stotelių skaičiaus ir maršruto. Tramvajus visgi nėra metro, su kuriuo gal ir per 15 min nulėktum, bet vis tiek greičiau nei autobusas, kuris vien iki Žaliojo tilto 25 min važiuoja.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.
Komentuoti:
-
Geras pokytis tas, kad dabar vyr. architekė palaiko tramvajaus idėją. Skirtingai, nei prieš ją buvęs vyr. architektas, kuris netgi ėmėsi buko melavimo ir kliedesių skleidimo tam, kad paneigtų tramvajaus poreikį.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.Parašė eigh Rodyti pranešimąJeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
Komentuoti:
-
Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
Naujoji vyr. architektė galėtų įsirašyti į istoriją ne kaip
Pakalnis, sukūręs turtingųjų getą (interviu architektės išsakyti žodžiai) be viešosios infrastruktūros miesto centre, bet kaip pirmojo tikro vakarietiško rajono Lietuvoje autorė.Paskutinis taisė eigh; 2025.08.20, 13:10.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Jau ir pamiršo apie “Vilniuje tramvajus nereikalingas nes mažas tankis ir reikės tramvajų tiesti per miškus” (Ji per miškus tiesti reikėtų nebent jeigu tramvajų tiestume į Nemenčinę, Naująją Vilnią arba Naujanerius)Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Vyriausioji architektė apie Vilniaus plėtrą: arba mes gyvename kaime, arba mieste
– Ar apie metro ir tramvajų Vilniuje jau galime kalbėti, ar tai yra temos tabu?
– Alternatyvi transporto priemonė automobiliui yra būtina ir ji turi būti tokia, kuri sudarytų konkurenciją laiko prasme. Visada diskusija – kiaušinis ar višta. Aš manau, kad gerose vietose suplanavus tramvajų mes laimėtume ir sėkmingą urbanistinę plėtrą.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Aš apie tai, kad svajoti galima neribotai, bet viskas atsiremia į galimus skirti pinigus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia labiau buvo kalbėta apie susiekimo infrastrukūrą. O šiaip, aišku, savivaldybės sferoje yra aibė kitų sričių. Ir pinigų trūksta beveik visur.
Komentuoti:
-
Čia labiau buvo kalbėta apie susiekimo infrastrukūrą. O šiaip, aišku, savivaldybės sferoje yra aibė kitų sričių. Ir pinigų trūksta beveik visur.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galima pridėti ir dar kelis objektus, kaip pvz mokyklos ir darželiai. Dar yra NKS, maniežas Žirmūnuose, gal pasileis irklavimo bazė.
Komentuoti:
-
35 proc biudzeto vilniui atiduot yra daug ! Kaune paskolinkParašė sleader Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Galima pridėti ir dar kelis objektus, kaip pvz mokyklos ir darželiai. Dar yra NKS, maniežas Žirmūnuose, gal pasileis irklavimo bazė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na tai tą ir daro dabar.
Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.3) gyventojų pajamų mokesčio dalys (procentais), reikalingos prognozuojamoms pajamoms iš gyventojų pajamų mokesčio apskaičiuoti:
a) Vilniaus miesto savivaldybei – 64,53 procento;
b) Kauno miesto savivaldybei – 85,69 procento;
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: