Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
    Tramvajų reikia tiesti ne ten, kur pigiausia, o kur didžiausia nauda būtų, o imant esamų VT maršrutų kiekį ir gyventojų tankį aplink trasą, tai efektyviausios linijos būtų Ukmergės ar Kalvarijų g.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?
    Viskas priklauso nuo to, kaip įrengiamas tramvajus. Galima įrengti be prioriteto, tada prie kiekvienos sankryžos su bendru srautu stovės.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.
    O nėra taip, kad šviesoforai tramvajui įsijungia pagal pirmumo teisę?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.
    Būtent. Geriau pradėti ten, kur jau yra didelis keleivių srautas ir jie netelpa į autobusus. Mano galvoje nuolat sukasi mintis, kad pigiausia linija turbūt būtų Pilaitė – Konstitucijos pr., nes beveik visur tramvajus eitų per skiriamąją juostą, reiktų tik keleto viadukų – per VA, Smalinės viaduką ir Pedagoginio žiedą. Pigi trasa, beveik jokių siaurinimų, didelis greitis (nes nedaug šviesoforinių sankryžų) ir vien tik nauda.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.
    1G-5G galima išnaudoti kaip pagrindą tramvajui nes turi didžiausią srautą ir kuria jungtys Šiaurė - Pietus ir Vakarai - Rytai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
    Nepamirštame, kad 24 trasoje yra santykinai dideli tarpai tarp stotelių, o taip pat greičio limitas 60 km/h didelėje atkarpoje, todėl jis įveikia tokį atstumą per 24 min ne piko valandomis.
    Pvz:
    Atstumas tarp stotelių Vingio parkas ir Gedimino pr. yra net 2,4 km.
    Atstumas tarp stotelių Studentų ir Šeškinė yra 1,8km
    Atstumas tarp stotelių Pakalniškių ir Riovonys yra ~800m
    kai vidutiniškai mieste stotelės eina kas 300-500m.
    Jeigu tramvajus važiuotų tokia pačia trasa ir galėtų važiuoti 60-70km/h tai jis irgi būtų toks “ekspresas”, bet kadangi mums reikia keleivių srauto normalaus, tai reikia pakeliui rinktis traukos objektus bei tankiai užstatytus rajonus.
    Kas reiškia, kad tramvajus iš Revingis turėtų važiuoti bent jau per: Savanorių pr., J.Basanavičiaus arba V.Kudirkos g. (žiūrint kurį yra tinkamesnė), Žaliąjį tiltą, Kalvarijų g. iki pat Santariškių ligoninės, o geriau tęsti toliau, nes vieta už Santariškių ligoninės bus užstatoma.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.
    Juk nelėktų tramvajus Geležiniu vilku, aplenkdamas literaliai kiekvieną traukos tašką. Plius Santariškių gyventojai arčiau turi senąjį Akropolį. Turbūt vertingesnės būtų tarpinės jungtys - Vilkpėdė/ReVingis-Centras/Kalvarijų g., Centras-Santariškės ir everything in between. Juk populiariausias Vilniuje 2G maršrutas irgi toks populiarus ne dėl to, kad žmonės važiuoja iš Santariškių į stotį.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Greitkelinis Vilniaus 24 autobusas jau dabar nuo Fabų žiedo iki Revingio stotelės (Vingio parkas) ne piko metu nulekia per 24min. Santariškės tik truputį toliau.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.
    Manau, kad 25-30 min realiausia, priklausomai nuo stotelių skaičiaus ir maršruto. Tramvajus visgi nėra metro, su kuriuo gal ir per 15 min nulėktum, bet vis tiek greičiau nei autobusas, kuris vien iki Žaliojo tilto 25 min važiuoja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Geras pokytis tas, kad dabar vyr. architekė palaiko tramvajaus idėją. Skirtingai, nei prieš ją buvęs vyr. architektas, kuris netgi ėmėsi buko melavimo ir kliedesių skleidimo tam, kad paneigtų tramvajaus poreikį.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.
    Įdomu, per kiek nuvyktum iš Santariškių iki Akropolio.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Jeigu jau taip nori atgaivinti Vilkpėdę, štai ir puikus postūmis - tramvajaus linija Vilkpėdė-Santariškės su atšaka į stotį, prijungiant naują Akropolį ir Revingio kvartalą. Būtų savotiškas Londono Battersea rajono - kai į dar tik statomą buvusį industrinį rajoną nutiesta metro linija - atitikmuo Vilniuje.

    Naujoji vyr. architektė galėtų įsirašyti į istoriją ne kaip
    Pakalnis, sukūręs turtingųjų getą (interviu architektės išsakyti žodžiai) be viešosios infrastruktūros miesto centre, bet kaip pirmojo tikro vakarietiško rajono Lietuvoje autorė.
    Paskutinis taisė eigh; 2025.08.20, 13:10.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.
    Jau ir pamiršo apie “Vilniuje tramvajus nereikalingas nes mažas tankis ir reikės tramvajų tiesti per miškus” (Ji per miškus tiesti reikėtų nebent jeigu tramvajų tiestume į Nemenčinę, Naująją Vilnią arba Naujanerius)

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    nu ziurek po 10 metu gal jau ir pribres! progresas. O kai suzinos kiek EU tramvajui babkiu gali duoti, tai gal ir protas prasvieses pagaliau.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Vyriausioji architektė apie Vilniaus plėtrą: arba mes gyvename kaime, arba mieste
    – Ar apie metro ir tramvajų Vilniuje jau galime kalbėti, ar tai yra temos tabu?

    – Alternatyvi transporto priemonė automobiliui yra būtina ir ji turi būti tokia, kuri sudarytų konkurenciją laiko prasme. Visada diskusija – kiaušinis ar višta. Aš manau, kad gerose vietose suplanavus tramvajų mes laimėtume ir sėkmingą urbanistinę plėtrą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Čia labiau buvo kalbėta apie susiekimo infrastrukūrą. O šiaip, aišku, savivaldybės sferoje yra aibė kitų sričių. Ir pinigų trūksta beveik visur.
    Aš apie tai, kad svajoti galima neribotai, bet viskas atsiremia į galimus skirti pinigus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Galima pridėti ir dar kelis objektus, kaip pvz mokyklos ir darželiai. Dar yra NKS, maniežas Žirmūnuose, gal pasileis irklavimo bazė.
    Čia labiau buvo kalbėta apie susiekimo infrastrukūrą. O šiaip, aišku, savivaldybės sferoje yra aibė kitų sričių. Ir pinigų trūksta beveik visur.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    35 proc biudzeto vilniui atiduot yra daug ! Kaune paskolink

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na tai tą ir daro dabar.
    Tiesa pinigų niekada nėra pakankamai. Pvz.: Šiaurinei gatvei, Gariūnų viadukui, išvažiavimo juostai į A1, dviračių takui link Trakų ir dar labai daug kam.
    Galima pridėti ir dar kelis objektus, kaip pvz mokyklos ir darželiai. Dar yra NKS, maniežas Žirmūnuose, gal pasileis irklavimo bazė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    kaunas tikrai galetu paskolint nes gauna 100 proc gmp Vilnius kiek? as nustebes kad isvis kazkas cia daroma.
    3) gyventojų pajamų mokesčio dalys (procentais), reikalingos prognozuojamoms pajamoms iš gyventojų pajamų mokesčio apskaičiuoti:
    a) Vilniaus miesto savivaldybei – 64,53 procento;
    b) Kauno miesto savivaldybei – 85,69 procento;

    Komentuoti:

Working...
X