Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    1913 m. pavogė pinigus skirtus elektriniam tramvajui. Tai iš kur jų dabar atsiras??
    Tai jau viskas, nepastatė tada, tai nebeturėsim. Niekada niekada.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Vilniuje tramvajus galėtų būti tik tada, jeigu jau būtų, ne kitaip.
    1913 m. pavogė pinigus skirtus elektriniam tramvajui. Tai iš kur jų dabar atsiras??

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    kuriame

    ☑ taip jau istoriškai susiklostė | ☐ tinklas statomas nuo nulio

    ir

    ☑ miestas nėra Vilnius. | ☐ miestas yra Vilnius.

    Lyginkime obuolius su obuoliais, mielieji.
    Vilniuje tramvajus galėtų būti tik tada, jeigu jau būtų, ne kitaip.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
    Daugpilis yra

    ☑ ženkliai mažesnis | ☐ ženkliai didesnis

    miestas su

    ☐ kitokiu klimatu | ☐ kitokiu reljefu | ☑ kitokiu klimatu ir reljefu

    kuriame

    ☑ taip jau istoriškai susiklostė | ☐ tinklas statomas nuo nulio

    ir

    ☑ miestas nėra Vilnius. | ☐ miestas yra Vilnius.

    Lyginkime obuolius su obuoliais, mielieji.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tokiose akplausose labai gražiai atsiskleidžia supratimas apie demokratiją kaip apie „liaudies balsą“. Jei tai iš tikro būtų „liaudies balsas“, kurio išrinktieji „turi klausyti“, tai veikiausiai dar sėdėtume vergovinėj santvarkoj.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
    Jei analogiškas klausimas būtų užduotas Niujorke, tai parkavimo galimybėmis būtų patenkinti 0,5 iš 10 balų. Ir visgi nepaisant tos situacijos Niujorkas nepradeda griauti pastatų, platinti gatvių, didinti parkavimo vietų, tiesti autostradų mieste ir t.t.
    Tai kaip užduosi klausimą, tokį atsakymą ir gausi. O gautume įdomesnius atsakymus, jei užduotume labai automobilinį klausimą su visai kitomis opcijomis: 1) ar turite nuosavą automobilį? a) jei taip, ar sunku surasti parkavimo vietą? b) jei neturite, ar įsigytumėte automobilį, jei būtų daugiau parkavimo vietų? Arba jei užduodamas klausimas, ar kamštis yra blogai, nu tai daug kas sutiks, kad blogai, bet jei būtų klausimas apie opcijas problemai spręsti: pvz parašyti apklausoje opciją išplatinti geležinį vilką iki 10 juostų, už kurių statybą iš tavo algos išskaičiuosime papildomus 20% mokesčių, ir žiūrėčiau kiek čia norinčiųjų atsirastų.
    Na ir dėl VT naudojimo, tai jei klausimas ar "geras" ar "blogas" VT, tačiau žmogus apskritai tokiu nesinaudoja, tai tokio žmogaus nuomonę išmesti į šiukšlyną (įskaitant Kenkunsko nuomonę). Bet net ir jei naudojasi, tai nebūtinai įsivaizduoja, kas būtų tikrai geras ir kokybiškas VT, nes niekada toliau nei Vilniaus riba nebuvo.
    Nėra ką pasakoti, patys suprantant kaip apklausos veikia, tiek kad reikia nepasiduoti besislepiančiomis manipuliacijoms
    P.s. Vieninteliai kompetentingi, autoritetingi, net sakyčiau dievo siųsti esame tik mes šiame forume, tad forumo ribose ir pasilikime, negalim leisti išorės pasauliui sužinoti apie mūsų egzistavimą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Taigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino
    Jis prastesnis už kitas tramvajaus sistemas kituose Europos miestuose, tačiau žymiai geresnis už Vilniaus (Kauno, klaipėdos) autikus/troleibusus.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu Daugavpils (82k gyv.) tiesia naujas tramvajaus linijas aptarnauti pora pastatu stovinciu misko viduryje:
    Reiktų paprašyt Benkunsko, kad paklaustų ChatGPT kiek milijardų tai jiems kainuoja, nes blemba labai įdomu...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Taigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.
    Aš kuo toliau, tuo labiau manau, kad čia pasako apie mūsų mentalitetą/požiūrį, o ne apklausą. Gyventojai išsirinko savęs vertą merą ir valdžią - ir gatves plačias padarys, ir žolę nušienaus, ir ant dviračių taip drąsiai nesodins. Tai čia kaip ir pasitvirtina teorija, kad forumiečiai yra mažuma/sterilus burbulas, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
    Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Vilnieciai mano kitaip

    Gyvenimo kokybės Vilniuje tyrimas: geriausiai vertinamas susisiekimas, prasčiausiai – paslaugų pasiūla

    Susisiekimo atžvilgiu geriausiai vertinamos galimybės mieste keliauti viešuoju transportu – sostinės gyventojai teigiamai vertina jo kursavimo dažnį (7,2) ir maršrutų pasiūlą (7,4).
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...IbKatsD_5fc9jY

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.
    Ten gi reljefas kitoks...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
    Bet... bet... bet... trolėėėėėėėėjbusus atnaujinsim 2026 metais

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Nuotraukos iš Daugpilio 5-osios tramvajaus linijos statybų: reddit

    Matyt jau surinko 5000-25000 žmonių per valandą į vieną pusę autobusais.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Light Rail (iš esmės tramvajus) irgi gali būti pilnai izoliuotas. Vilniuje tai nebūtų sunku pasiekti šiaurinėje upės pusėje. Pietinėje tam jau reikėtų tunelių. Bet kokiu atveju, norint izoliuoti VT, traukinių tinklo statyti nereikia, Light Rail tam puikiai tinka.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tep.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš už geležinkelį mieste.

    Komentuoti:

Working...
X