Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Aš suprantu Švedija, Austrija, na, žiauriai turtingos valstybės. Tai padaryti tokią VT infrastruktūrą kaip pas juos tikrai nereikia svajot. Na bet pvz. Slovakija, Lenkija taigi panašaus išsivystymo lygio, o jų VT? Vadinasi, ne tiek ir ne tik turtingume problema, problema mūsų kvailume

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramavajai ir traukiniai susisiekimui vietos geležinkeliais, turbūt, bus tokie..


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Apibendrinant mūsų VT strategines vystymo kryptis

    Click image for larger version

Name:	IMG_0301.jpeg
Views:	775
Size:	40,5 kB
ID:	2200012

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Koki blemba metro? Jie kontaktinio tinklo atramu ir apsvietimu stulpu nesugebejo nudazyti per 35 metus. O kaip atrodo Simasiaus atidaryta pozemine Karoliniskiu pereja prie LIDL, parodyti? Va taip atrodys visas metro po keleriu metu.


    Kt stulpus prie asfalto klojimo mašinos laikų (dabar) pradeda keisti. Pvz Žemaitės/Kauno g.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Koki blemba metro? Jie kontaktinio tinklo atramu ir apsvietimu stulpu nesugebejo nudazyti per 35 metus. O kaip atrodo Simasiaus atidaryta pozemine Karoliniskiu pereja prie LIDL, parodyti? Va taip atrodys visas metro po keleriu metu.



    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Taip, tai be abejo gerai. Tačiau čia ji labai išsiskiria su Benkunsku. Per savo interviu Delfiui jis buvo pasakęs, kad norėtų Vilniui metro. Na bent jis pats supranta ir užsiminė apie tai, kad statyti metro dabar būtų labai neracionalu dėl per mažo tankumo.
    Tramvajus gi tiktu labiau Vilniuj. Nes statant jį bus galima humanizuoti gatves, kai kur taikyti sistemą, kad apart VT, pėsčiųjų ir dviratininkų į gatvę įvažiuoti negali niekas. Tam tikrai tiktų Pylimo g. konversija į pilnai VT gatvę, kur apart VT gali būti tik pėstieji ir dviratininkai. Tada važiuojamąja dalį galima būtų per visą plotą siaurinti iki 1+1, o Islandijos mazgą pertvarkyti, kad būtų gražus ir patogus.
    Lengviausias būdas suprasti, kad žmogus nesupranta, apie ką kalba, kai sako, kad "Vilniui reikia metro", bet nedetalizuoja, ką tiksliai turi omeny, nes "metro" yra labai platus terminas, galintis reikšti bet ką nuo heavy rail požeminės sistemos iki paprasčiausio tramvajaus ar net autobuso. Tai reiškia, kad jis tikriausiai net pats nežino, ką turi omenyje ir elementariai nesupranta, kokios bėginės sistemos būna miestuose, kuo jos skiriasi, ir ko reikia Vilniui. Dėl to, kai kas nors sako "reikia metro", tai red flagas ant to žmogaus nuomonės.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Na šiuo atveju Kairienės pozicija buvo tokia, kokią ir aprašiau, t.y. aiški ir be išsisukinėjimų - Vilniuje reikalingas tramvajus. Kaip nors aiškiau to pasakyti turbūt nebuvo įmanoma. Ir tas faktas, kad tai buvo pasakyta ne kokiame uždarame susitikime, o viešame renginyje su random žmonėmis iš gatvės, yra labai geras ženklas.
    Taip, tai be abejo gerai. Tačiau čia ji labai išsiskiria su Benkunsku. Per savo interviu Delfiui jis buvo pasakęs, kad norėtų Vilniui metro. Na bent jis pats supranta ir užsiminė apie tai, kad statyti metro dabar būtų labai neracionalu dėl per mažo tankumo.
    Tramvajus gi tiktu labiau Vilniuj. Nes statant jį bus galima humanizuoti gatves, kai kur taikyti sistemą, kad apart VT, pėsčiųjų ir dviratininkų į gatvę įvažiuoti negali niekas. Tam tikrai tiktų Pylimo g. konversija į pilnai VT gatvę, kur apart VT gali būti tik pėstieji ir dviratininkai. Tada važiuojamąja dalį galima būtų per visą plotą siaurinti iki 1+1, o Islandijos mazgą pertvarkyti, kad būtų gražus ir patogus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Svarbiausia, kad opozicija nepradėtų plepėti š.. kaip su VT dažninimu. Kad kam mums tiek reikia, nereikia nieko keisti, taip gerai.
    Na šiuo atveju Kairienės pozicija buvo tokia, kokią ir aprašiau, t.y. aiški ir be išsisukinėjimų - Vilniuje reikalingas tramvajus. Kaip nors aiškiau to pasakyti turbūt nebuvo įmanoma. Ir tas faktas, kad tai buvo pasakyta ne kokiame uždarame susitikime, o viešame renginyje su random žmonėmis iš gatvės, yra labai geras ženklas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar čia visiška naujiena, bet iš vyr. architektės L. Kairienės per Vilnius Open House nuskambėjo maždaug tokios frazės (gal ne žodis į žodį, bet tikrai arti to):
    - Esame skolingi vilniečiams naują transporto rūšį
    - Vilniuje nereikia metro, bet reikia tramvajaus
    - Rengiama studija dėl tramvajaus

    Sunku pasakyti, kiek tai turės įtakos miesto VT ateičiai, bet man patinka tai, kad vyr. architektė, panašu, gana atvirai ir tiesiai šviesiai sako, kad Vilniui reikalingas tramvajus, skirtingai nuo ankstesnio vyr. architekto, kuris melavo ir naudojo pseudoargumentus, aiškindamas, kodėl tramvajaus Vilniuje neva nereikia. Taip pat, klausimas, kiek VMS planavimo departamentas gali turėti įtakos poltiniams sprendimams, bet visgi pokytis bent jau šito VMS departamento nuomonėje yra akivaizdus ir tai yra labai gerai.
    Svarbiausia, kad opozicija nepradėtų plepėti š.. kaip su VT dažninimu. Kad kam mums tiek reikia, nereikia nieko keisti, taip gerai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nežinau, ar čia visiška naujiena, bet iš vyr. architektės L. Kairienės per Vilnius Open House nuskambėjo maždaug tokios frazės (gal ne žodis į žodį, bet tikrai arti to):
    - Esame skolingi vilniečiams naują transporto rūšį
    - Vilniuje nereikia metro, bet reikia tramvajaus
    - Rengiama studija dėl tramvajaus

    Sunku pasakyti, kiek tai turės įtakos miesto VT ateičiai, bet man patinka tai, kad vyr. architektė, panašu, gana atvirai ir tiesiai šviesiai sako, kad Vilniui reikalingas tramvajus, skirtingai nuo ankstesnio vyr. architekto, kuris melavo ir naudojo pseudoargumentus, aiškindamas, kodėl tramvajaus Vilniuje neva nereikia. Taip pat, klausimas, kiek VMS planavimo departamentas gali turėti įtakos poltiniams sprendimams, bet visgi pokytis bent jau šito VMS departamento nuomonėje yra akivaizdus ir tai yra labai gerai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Naikina aplinkos vertę. Kodėl nėra kavinių ar kitokių patrauklių erdvių prie judrių ar triukšmingų gatvių? Nes žmonėms nepatinka toks didelis tiukšmas ir išmetamosios dujos. Atitinkamai tokiose vietose mažiau galimybių vystyti kai kuriuos verslus, tokios vietos yra mažiau patrauklios gyvenimui ir t.t.
    Reikia tiek ramių jaukių gatvelių, tiek magistralinių gatvių. Jei mieste tik vieno arba tik kito varianto gatvės - bus blogai. Ir elementariai nėra lankytojų, kad prie kiekvienos gatvės būtų kavinės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Bet sėdi ir gurkšnoja. Kada leis tau išvykti iš Kinijos apsilankyk Vilniaus centre.
    Sėdi ir gurkšnoja ten, kur nėra intensyvaus eismo ir triukšmo. Iškišk nosį į lauką iš mašinos bent kartą.
    Beje, fun fact, tavo čia pamknėtoje Kinijoje (bent jau Šanchajuje) eismas centrinėse dalyse ant tiek apribotas ir sulėtintas (padeda ir EV), kad ten išties galima sėdėti kavinėje lauke net prie didelių gatvių ir nebijoti triukšmo ir dūmų. Kriokiančių mocų taip pat nėra

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.
    Reportažas rusiškai, tačiau viskas matosi. Daug mašinų = nejauki vieta nepalanki kavinėms, parduotuvėms.
    https://youtu.be/K84Fu6hK3Ck?si=jwdr_LloyEHfIM6C

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.
    Bet sėdi ir gurkšnoja. Kada leis tau išvykti iš Kinijos apsilankyk Vilniaus centre.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nuo tada kai užvedi variklį.



    Yra. Ir tiek apsistačiusios nelegaliais statiniais kad pėstiesiems tenka eiti judriomis gatvėmis.
    Nu kad nėra. Žmonės, įskaitant tave, nenori sėdėti ir gurkšnori kavą kriokiančių ir dūmus generuojančių metalinių dėžių apsuptyje. Geras Rygos pavyzdys, beje, irgi buvo paminėtas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nuo kada automobiliai naikina vertę?
    Nuo tada kai užvedi variklį.

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Naikina aplinkos vertę. Kodėl nėra kavinių ar kitokių patrauklių erdvių prie judrių ar triukšmingų gatvių?
    Yra. Ir tiek apsistačiusios nelegaliais statiniais kad pėstiesiems tenka eiti judriomis gatvėmis.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Įdomiausias dalykas tai, kad jie suvokia, kad pvz. kanalizacija neatsipirks niekada, tačiau ji statoma nes tai būtinybė. Bet su VT tai kažkodėl neveikia.
    Tokią nesąmonę parašei, ir dar 14 "patinka" (mano replikos metu).
    "Kanalizacijos" "atsiperka" per vandens tiekimo ir nuotekų surinkimo kainas. VERT nustatytų taisyklių pagrindu kainos nustatomos tokios, jog tos infrastruktūros (ir susijusių paslaugų teikėjai) +- atgautų "leidžiamas" išlaidas, prie jų pridėjus "leistiną" pelną (+- 5% labai nesigilinant).

    Bet jo, lozungas geras.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tave tai stebina?
    Taip, esu dirbęs Quadrume, dauguma dirbančių gyveno suburbijoj, tai pasiūlymas jiems naudotis VT skambėjo kaip tyčiojimasis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Vilniaus atvėju tai atsipirktu labai greitai, nes dabar labai didele VVT išlaidų dalį sudaro autobusų ir vairuotojų kiekis, tad jei būtu pastatytas tramvajus, reikėtu mažiau vairuotojų ir transporto priemonių reiškiantis mažesnės išlaidas
    Beto, tramvajus ir apskritai VT yra daug pigesnis už automobilių infrastruktūra, nes VT sukuria verte, o automobiliai ją naikina.
    Atsiprašau už neytėėma

    atvėjas reikšmė
    Kas yra atvėjas? ãtvėjas sm. (1) 1. [K], J žr. atvejis. 2. pertrauka, perstojimas: Be atvėjo tęsėsi karionė tarp tų dviejų karalysčių I.

    https://kalbi.lt/atvejas-1/

    Ar čia tai tą turėjot omeny? Ar gal telefono spelingas?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Aha, į naują biurą viešuoju.
    Tave tai stebina?

    Komentuoti:

Working...
X