Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Vilniuje tramvajus galėtų būti tik tada, jeigu jau būtų, ne kitaip.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
kuriame
☑ taip jau istoriškai susiklostė | ☐ tinklas statomas nuo nulio
ir
☑ miestas nėra Vilnius. | ☐ miestas yra Vilnius.
Lyginkime obuolius su obuoliais, mielieji.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimąDaugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
☑ ženkliai mažesnis | ☐ ženkliai didesnis
miestas su
☐ kitokiu klimatu | ☐ kitokiu reljefu | ☑ kitokiu klimatu ir reljefu
kuriame
☑ taip jau istoriškai susiklostė | ☐ tinklas statomas nuo nulio
ir
☑ miestas nėra Vilnius. | ☐ miestas yra Vilnius.
Lyginkime obuolius su obuoliais, mielieji.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tokiose akplausose labai gražiai atsiskleidžia supratimas apie demokratiją kaip apie „liaudies balsą“. Jei tai iš tikro būtų „liaudies balsas“, kurio išrinktieji „turi klausyti“, tai veikiausiai dar sėdėtume vergovinėj santvarkoj.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
Tai kaip užduosi klausimą, tokį atsakymą ir gausi. O gautume įdomesnius atsakymus, jei užduotume labai automobilinį klausimą su visai kitomis opcijomis: 1) ar turite nuosavą automobilį? a) jei taip, ar sunku surasti parkavimo vietą? b) jei neturite, ar įsigytumėte automobilį, jei būtų daugiau parkavimo vietų? Arba jei užduodamas klausimas, ar kamštis yra blogai, nu tai daug kas sutiks, kad blogai, bet jei būtų klausimas apie opcijas problemai spręsti: pvz parašyti apklausoje opciją išplatinti geležinį vilką iki 10 juostų, už kurių statybą iš tavo algos išskaičiuosime papildomus 20% mokesčių, ir žiūrėčiau kiek čia norinčiųjų atsirastų.
Na ir dėl VT naudojimo, tai jei klausimas ar "geras" ar "blogas" VT, tačiau žmogus apskritai tokiu nesinaudoja, tai tokio žmogaus nuomonę išmesti į šiukšlyną (įskaitant Kenkunsko nuomonę). Bet net ir jei naudojasi, tai nebūtinai įsivaizduoja, kas būtų tikrai geras ir kokybiškas VT, nes niekada toliau nei Vilniaus riba nebuvo.
Nėra ką pasakoti, patys suprantant kaip apklausos veikia, tiek kad reikia nepasiduoti besislepiančiomis manipuliacijoms
P.s. Vieninteliai kompetentingi, autoritetingi, net sakyčiau dievo siųsti esame tik mes šiame forume, tad forumo ribose ir pasilikime, negalim leisti išorės pasauliui sužinoti apie mūsų egzistavimą
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąTaigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąTuo tarpu Daugavpils (82k gyv.) tiesia naujas tramvajaus linijas aptarnauti pora pastatu stovinciu misko viduryje:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taigi sake, kad "nenori tokiom tramvajaus kaip Daugpilyje". Kuo jis prastesnis uz pergrustus autikus Vilniuje niekada nepaaiskino
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai viską pasako apie tokią „apklausą“.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
Komentuoti:
-
Tyrimas atskleidė, kad labiausiai vilniečiai yra nepatenkinti galimybėmis parkuoti automobilį (5,1 balo iš 10)
Komentuoti:
-
Vilnieciai mano kitaip
Gyvenimo kokybės Vilniuje tyrimas: geriausiai vertinamas susisiekimas, prasčiausiai – paslaugų pasiūla
Susisiekimo atžvilgiu geriausiai vertinamos galimybės mieste keliauti viešuoju transportu – sostinės gyventojai teigiamai vertina jo kursavimo dažnį (7,2) ir maršrutų pasiūlą (7,4).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimąDaugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Daugpilio savivaldybėj kažkas moka ES projektus rašyt: "The total cost of the project is 11,842,187.88 EUR, the co-financing of the Cohesion Fund (CF) for the project is 10,000,000 EUR.". Reiktų ir Vilniaus savivaldybėj protingų ir raštingų...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu, ką "neklystantis" ir iš visų pusių "šmeižiamas" Pakalnis apie tai pasakytų? Turbūt, kad Duagpilis labai didelis ir tankus miestas, skirtingai, nei Vilnius.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Light Rail (iš esmės tramvajus) irgi gali būti pilnai izoliuotas. Vilniuje tai nebūtų sunku pasiekti šiaurinėje upės pusėje. Pietinėje tam jau reikėtų tunelių. Bet kokiu atveju, norint izoliuoti VT, traukinių tinklo statyti nereikia, Light Rail tam puikiai tinka.
Komentuoti:
Komentuoti: