Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kažin, ar tuose miestuose, kur pastatyti naujai tramvajai, žmonės labai jų reikalavo. Tam ir yra politiniai lyderiai, kurie plačiau žiūrėtų ir bandytų visuomenei aiškinti apie naujo VT reikalingumą, net jei ir nėra lėšų, tai bent jau kalbėtų apie naudą, formuotų nuomonę, bet dabar kai meras sako, kad trūksta tankumo, tai ką miestiečiams galvoti ir ko daugiau reikalauti?
    Tai taip, bet mes neturime tokių politinių lyderių. Jei koks normalesnis ir ima rodyti potencialą, yra labai greit suvalgomas propagandos, užsakomųjų straipsnių, socialinių medijų. Žmonių nuomonę formuoti ir kreipti dabar lengviau nei bet kada anksčiau, bet pirmumą tame turi ne tie, kurie mąsto apie bendrąjį gėrį, o tie, kuriems politika tėra jų asmeninio verslo tąsa. Ir jei tau tai tėra verslas, tai kam tau tramvajus? Nei tu turi ryšių tarp tramvajų gamintojų, nei ką...

    Labai skeptiškai žiūriu į politinių lyderių atsiradimą, bet kažkokio kitokio recepto nežinau.

    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Del nauju gatviu netiesimo, tai tiesos yra. Truksta Siaurines g., Mykolo Lietuvio g., Ozo g. atkarpos iki Sesuoliu g., Pietinio Aplinkelio 2 etapo ir t.t. Tai leistu srautus paskirstyt tolygiau ir jomis galetu kursuot VT. Kaip, kad buvo planuojama seniau paleisti troleibusus per nutiesta siaurine g. nuo Laisves pr. iki Kalvariju g.
    Sutinku, bet iš Šiaurinės g. plano VT juostos dingo jau prie Šimašiaus. Kitos atkarpos irgi buvo planuojamos be VT. Net jei kalbėtume apie jau įgyvendintus projektus, iki šiol nėra maršrutų Tūkstantmečio, Taurupės gatvėmis. Tai net jei anos gatvės bus nutiestos, didelės naudos iš to nematau. Na, gal kokius metus bus mažiau kamščių, bet paskui – vėl tas pats.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.12.23, 11:41.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

    Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.
    Del nauju gatviu netiesimo, tai tiesos yra. Truksta Siaurines g., Mykolo Lietuvio g., Ozo g. atkarpos iki Sesuoliu g., Pietinio Aplinkelio 2 etapo ir t.t. Tai leistu srautus paskirstyt tolygiau ir jomis galetu kursuot VT. Kaip, kad buvo planuojama seniau paleisti troleibusus per nutiesta siaurine g. nuo Laisves pr. iki Kalvariju g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

    Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.
    Kažin, ar tuose miestuose, kur pastatyti naujai tramvajai, žmonės labai jų reikalavo. Tam ir yra politiniai lyderiai, kurie plačiau žiūrėtų ir bandytų visuomenei aiškinti apie naujo VT reikalingumą, net jei ir nėra lėšų, tai bent jau kalbėtų apie naudą, formuotų nuomonę, bet dabar kai meras sako, kad trūksta tankumo, tai ką miestiečiams galvoti ir ko daugiau reikalauti?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Žmonės nori daugiau juostų ir daugiau viadukų. Paskaitykit komentarus facebooke po straipsniais iš naujienų portalų apie kamščius. 90% komentarų turinys yra apie tai, kad kamščiai yra dėl to, kad „susiaurino gatves“ ir kad neplatina ir nestato naujų. Viskas. Niekas net negalvoja apie jokius metro/tramvajus/BRT. Tai tiesiog neateina į galvą.

    Jau aišku, kaip laimėti kitus rinkimus – pažadėti kuo daugiau kuo platesnių gatvių, viadukų, tunelių. Klausimas, ar tie komentarai ir reakcijos tikri – bet pašnekėjus gyvai su žmonėm išgirsti tą patį. Durni žmonės > durna valdžia > dar prastesnė ateitis.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jie paprasčiausiai nesuvokia tokių projektų apimčių. Kaip jie įgyvendinami, kaip jie valdomi. Benkunskas maximum galėtų vadovauti kokiai Vilniaus seniūnijai. Miestui reikia tokių vadybininkų, kurie dirbo prie Independence. Na, bet kas tau eis už tokią algą.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    O gal turi kompleksą ir bijo, kad bus kaip su stadionu? Ir jeigu stadiono statybvietė iš esmė gyvenimo kokybei įtakos nelabai turi, tai uždarytos centrinės gatvės su tramvajaus struktūros griaučiais baimina.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.
    Yra ir prie chuščiovkių, aišku ne tiek, kiek Bendorėliuose. Šveicarijoje ir Norvegijoje pagal gyventojų pajamas toks autoparkas visiškai nestebina. Ir tai tik dar kartą įrodo, kad jei visuomenė išaugo iš "man gyvenimas pavyko, ką jūs lochai?" mentaliteto, tai ir turint gerą auto, naudojasi VT. Aišku, jei VT yra Vakarų Europos lygio.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
    Matę, pustuščius tramvajus ir pilnas gatves automobilių. Daugumai reikia nuvažiuoti nuo taško A iki B, o ne tarp tramvajaus stotelių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

    Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.
    Negalima nesutikti, vienas kandidatas į merus aiškiai buvo už tramvajų, o kitas labai aiškiai prieš bet kokį naują VT ir netgi pagrindinė rinkiminės kampanijos žinutė buvo, kiek km gatvių perasfaltuos ir žmonės pastarajį išrinko. Tai nelabai suprantu dabar tos nuostabos ir pasipiktinimo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Neseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.
    Pasikeitus jau situacija, prie chruščiovkių naujesnių/brangesnių auto nėra tiek daug, jų koncentracija priemiesčiuose ir centre, o chruščiovkių gyventojai neabejoju, kad mielai važinėtų tramvajumi, perpildyti ir vienas paskui kitą važinėjantys rytais autobusai irgi daug ką rodo, bet meras to nemato. Beje, Ciuriche ar Osle būnant irgi vizualiai matosi, kad auto parkas naujas/brangus, bet žmonės važinėja ir VT.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Primenu, kad Kaunas lengviau atsikvėpė tik tada, kai savivaldos lygmenyje išsivadavo iš konservatorių partijos valdžios.

    Bet žinant, kad didelė dalis aktyvių konservatorių partijos rinkėjų į Vilnių atsikraustė būtent iš Kauno - sostinės dar laukia nemažai ilgų ir sunkių metų.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Neseniai skaičiau postą, kur kalbėjo vieno autosalono pardavimų vadovas. Taigi, jis sakė, kad lietuviams automobilis vis dar yra pagrindinis statuso ženklas. Neretai chruščiovkėj gyvenantis asmuo kieme parkuoja auto, kurio kaina prilygsta, o dažnai ir viršyja jo buto kainą. Na, kur toks važiuos su tramvajumi. Nesvarbu kamščiai, svarbu įvaizdis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.
    Meras skaičiuoja formalų miesto tankį (Vilniaus jis yra 1500 žm/km2, kai Paryžiuje 20000), o ne realų, kuriuo eiti metro/tramvajaus linija. Teisininkai retai būna geri politikai.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.23, 08:30.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.

    Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?
    Turbūt kamščiai dar yra per maži, kad nėra daromas spaudimas politikams kažką daryti, beto pažįstų tikrai ne vieną ir du, kurie keliauja važinėja metro, bet sako, kad nepatinka sėdėti po žeme ir dar susigrūdus, geriau ramiai kamščiuose pastovėti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.23, 08:28.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Ir visgi, kad ir kaip gaila būtų glušius meras atstovauja glušą daugumą Vilniuje.

    Kas nors man gali paaiškinti kodėl dauguma Vilniaus gyventojų nemato prasmės ir patogumo nuvažiuoti tramvajumi be kamščių iš taško A į tašką B? Gi kasdien ryte ir vakare tie kamščiai ir juose gi žmonės leidžia laiką. Kodėl ten besėdint tuose kamščiuose neateina į galvą mintis, kad su tramvajumi nestovinčiu kamščiuose būtų greičiau ir patogiau? Ar tie žmonės nėra keliavę po Europą ir nematę tramvajų?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Kažkada VMS kyšiai buvo pavadinti abonentiniu mokesčiu, dabar panašu, kad žodis "atkatas" keičiamas žodžiu gyventojas. išvertus turbūt būtų: kadangi biudžeto lėšos išsibarsčiusios, tai Vilniuje atkato tankis per mažas tokioms sistemoms statyti.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    "Smegenų daug, o va tankis mažas". Metų frazės nominacija

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Tiem kas tas nesamones toliau kartoja kad miesto tankis per mažas, nedelsiant reiktų kitu tankiu susirūpint . Galva didelė ir smegenų daug, tik va tankis kaip putplasčio ar dar mažesnis. Gal netankiam Vingio parko grynam ore dažniau ir ilgiau pabūt . Kad sveikata pagerėtų ir vingių padaugėtų.

    Ps. iki gyvo kaulo jau apie tuos tankius, vimdo

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    "kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"

    Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras
    Pvz.: Vingio parke, kiek žinau, žmonės negyvena. Vadinasi, tankis mažesnis nei Antarktidoje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    "kai kuriais atvejais gyventojų tankio trūksta kartais iki dešimties kartų"

    Aš tai sakyčiau, kad gyventojų tankio kartais trūksta iki milijono kartų, o kai kuriais atvejais tai ir iki begalybės kartų (tuose sklypuose, kur niekas negyvena). Bet tai džyzus kraist, koks beviltiškas glušius yra Vilniaus meras

    Komentuoti:

Working...
X