Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Liepojos tram lėšų 85% finansuoja ES. Kaip ir sakiau, ne piniguose pas mus problema
- 2 patinka
-
Kažtaip taip panašiai ir įsivaizdavauParašė John Rodyti pranešimą
... Čia tik pas mus vis dar važiuojama ant baudžiavos mentaliteto, kad viskas "per brangu" ir "nėra pinigų".
Komentuoti:
-
Ryga, Liepoja į VT atnaujinimą investuoja iš ES lėšų. Lietuvoje gi valdžia kaip velnias kryžiaus bijo investuoti iš ES lėšų, tik kai kurios nuotrupos nubyra, kai kurie rajoniniai parkai vieną kitą autobusą nusiperka. Dar suaktyvėjo profanaciniai elektrobusų pirkimai rajoniniams parkams, kai elektrobusai leidžiami į priemiestį pagrinde moksleivių vežioti... Kova su tarša... Daug mažesnė tarša miestuose būtų, jei bent pusė keliaujančių automobiliu būtų sukišta į VT, net ir dyzelinį...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Rašoma apie Rigos biudžeto pajamas 1,35 bil eur (revenue) kurias daugiausia padidino gyventojų pajamų mokestis (peronal income tax). Apie dotacijas neradau.
Taigi, šaipomės, kad Ryga traukiasi, gyventojų mažėja, o pajamų mokesčio surenkama daugiau.
Tik priminsiu, kad Vilnius yra klestinčios ekonomikos sostinė su augančiu gyventojų skaičiumi. Žodžiu, jei šiknaskylė plečiasi, ji vis tiek lieka šiknaskyle (tik didesnė).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kiek suprantu dėl Rygos, tavo straipsnyje yra rašoma apie dotaciją ('grant'), o ne biudžetą. Dotacijoje nėra skaičiuojamos sistemos pajamos, kurios yra panašiai dar tiek. Kartu su pajamomis, Rygos VT bendras biudžetas (pajamos + dotacija) yra apie 300 milijonų eurų ir ilgai toks buvo. Pvz. dviejų metų senumo straipsnis, kuriame tai yra parašyta:Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Vilnius tt: €1,242 mlrd (2024) VT: €147.8 (2024) Žmonių: 605 270
Tallin tt: €1.26 billio (2024) VT: €129.7 (2023) Žmonių: 453,864
Ryga tt: €1.354 billio (2024 ) VT: €155.7 (2024) Žmonių: 605,273
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...nis-nei-pernai
https://news.err.ee/1609317111/talli...mentary-budget
https://www.riga.lv/en/article/riga-...google .com%2F
Įdomu tu Transrevis, Kautros vairuotuojų algos didsnės nei VVT?
https://eng.lsm.lv/article/economy/e...udget.a440755/
Taip pat Rygoje yra daroma labai daug VT darbų ne iš biudžeto. Pvz. tramvajaus linijų modernizacija, Rail Baltica darbai, neseniai išsiderėtas pora šimtų ES milijonų multimodalinei infrastruktūrai ir kt. Įskaičiavus tai, Ryga paskutiniais metais leidžia kelis kartus daugiau pinigų VT nei Vilnius, kuriame visi rimtesni darbai yra ir bus skirti suburbanizacijai (Liepkalnio sankryža, Gariūnų sankryža, Nemenčinės plentas ir tt).
Reikia turėti omeny ir tai, kad Vilniaus VT biudžetas dar visai neseniai buvo apie 75 milijonus eurų. Taigi Vilniaus VT yra visiškai apleistas pinigų prasme ilgus metus, nors paskutiniais keliais metais situacija kiek ir pagerėjo, ji pagerėjo toli gražu nepakankamai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Čia neina kalba apie depų elektrifikacijos ir kitos brangios infros statybą. Šiaip perkloti bėgius nėra baisiai brangu. Aišku, ir naują tramvajų statyti nėra brangu. Čia tik pas mus vis dar važiuojama ant baudžiavos mentaliteto, kad viskas "per brangu" ir "nėra pinigų".Parašė evvt Rodyti pranešimąLiepojos tram rekonstrukcija, kad jau apie finansus prakalbom:
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...%20tram%20cars.
"All our projects are not only related to the replacement of tram tracks, but also to all communications, road surfaces, sidewalks, etc."
"The total costs of the reconstruction projects of tram lines in both Jaunliepāja and Vecliepāja have reached 15 million euros"
"In addition about 20 million euros were needed to replace the tram cars"
Ps. Čia tik tiek? Turint galvoja kad linijos ilgis netoli 8km? Ar aš ko nedaskaičiau?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Biudžetai nesiskiria kartais. Kas patvirtina teiginį, kad šiuo atveju lemia “competences and capabilities”. Arba durniui pinigai nepadės
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Liepojos tram rekonstrukcija, kad jau apie finansus prakalbom:
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...%20tram%20cars.
"All our projects are not only related to the replacement of tram tracks, but also to all communications, road surfaces, sidewalks, etc."
"The total costs of the reconstruction projects of tram lines in both Jaunliepāja and Vecliepāja have reached 15 million euros"
"In addition about 20 million euros were needed to replace the tram cars"
Ps. Čia tik tiek? Turint galvoje kad linijos ilgis netoli 8km? Ar aš ko nedaskaičiau?Paskutinis taisė evvt; 2024.09.07, 11:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius tt: €1,242 mlrd (2024) VT: €147.8 (2024) Žmonių: 605 270Parašė VLR Rodyti pranešimąO su kuriuo miestu lyginant Vilniaus VT biudžetas yra geras? Rygos yra daugiau nei dvigubai didesnis pavyzdžiui. Talino - toks pat, bet ten gyvena gerokai mažiau žmonių, taip pat gerokai mažiau atvažiuoja iš likusios (mažesnės) šalies. Tad, realiai, Vilniaus biudžetas turėtų būti žymiai didesnis nei Talino.
Tallin tt: €1.26 billio (2024) VT: €129.7 (2023) Žmonių: 453,864
Ryga tt: €1.545 billio (2024 ) VT: €155.7 (2024) Žmonių: 605,273
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...nis-nei-pernai
https://news.err.ee/1609317111/talli...mentary-budget
https://www.riga.lv/en/article/riga-...google .com%2F
Įdomu tu Transrevis, Kautros vairuotuojų algos didsnės nei VVT?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O su kuriuo miestu lyginant Vilniaus VT biudžetas yra geras? Rygos yra daugiau nei dvigubai didesnis pavyzdžiui. Talino - toks pat, bet ten gyvena gerokai mažiau žmonių, taip pat gerokai mažiau atvažiuoja iš likusios (mažesnės) šalies. Tad, realiai, Vilniaus biudžetas turėtų būti žymiai didesnis nei Talino.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Yra vadyboje tokio sąvokos kaip capabilities ir competences. Jei paprastai, tai “jei esi durnas, pinigai nepadės”. Ne vien finansavimas viską lemia. Pinigai yra būtina, bet nepakankama sąlyga. O kartais durniams pinigų iš viso geriau neduot.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kodėl trūksta vairuotojų? Kodėl atlyginimai nekonkurencingi? Kodėl VT priemonės prastai prižiūrimas? Tokioje Rygoje ar net Klaipėdoje KLAP'as palaiko didesnę švarą tiek viduje, tiek išorėje... Ir t.t. ir dar daugybė mažmožių...
Komentuoti:
-
VVT finansai nėra tragiški. Bet geriau juos būtų skirti ne valtims.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tada kažin ar buvo. Nes koncesijos kaip tokios įstatymų dar lygtai nebuvo. O ir tokios praktikos nebuvo.
Koncesija būtų blogiausias variantas. Visas savivaldybės biudžeto dotacijos, surinkti pinigai už bilietus eitų pirmiausiai apmokėti koncesininkui, o kas liktų - autobusams ir troleibusams. Čia tas pats kas dabar su privatininkais "Transreviu" ir "Kautra", kurie parazituoja VVT sąskaita. Nes privatininkui pagal sutartį turi būti sumokėta, kiek priklauso, o savam parkui galima ir neduoti, nes nesiteis gi su savivaldybe parko direktorius, paskirtas (tegul ir per konkursą) savivaldybės, galima visokius vandens tramvajus finansuoti...Paskutinis taisė Al1; 2024.09.06, 21:05.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Grįžtas į temą: priimkite ar buvo nagrinėjama tramvajaus koncesijos galimybė ir ar tai būtų sprendimas dabartinėmis sąlygomis. Nes finansinė situacija prieš 15 metų gan kardinaliai skyrėsi.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąPriminsiu, šiaip tema yra apie tramvajų.
Komentuoti:
-
Paprastai vystytojų pastatyta vieša infrastruktūra atiduodama savivaldybei ar kitam viešam organui.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kas ką turi atiduoti nesupratau? Nes jeigu nusitiesi ryšių kanalizaciją tu jos niekam niekur neatiduodi, o gali nuomoti kitoms bendrovėms, norinčioms joje tiesi savo kabelius. kad kas tiestų elektros linijas irgi negirdėjau, tiesia tik įvadus. Tik negirdėjau, kad tuos įvadus atiduotų savivaldybei. Vandentiekis berods irgi priklauso bendrovei, o ne savivaldybei. Tiesiog dažniausiai bendrovės aptarnaujančios vandentiekį, elektros perdavimą ir t.t savivaldybėje yra viena, o kokiai bendrovei siūlote perduoti mokyklas? Ir kodėl būtent tai?
Mokyklų atveju būtų perduodama savivaldybei. Kaip ir dabartinės valstybinės mokyklos priklauso savivaldybei (su tam tikromis išimtimis su koloradinėmis savivaldybėmis).
Komentuoti:
-
Tiesia ir tinklus už vartotojų pinigus. Ir lieka jie ESO balanse.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kas ką turi atiduoti nesupratau? Nes jeigu nusitiesi ryšių kanalizaciją tu jos niekam niekur neatiduodi, o gali nuomoti kitoms bendrovėms, norinčioms joje tiesi savo kabelius. kad kas tiestų elektros linijas irgi negirdėjau, tiesia tik įvadus. Tik negirdėjau, kad tuos įvadus atiduotų savivaldybei. Vandentiekis berods irgi priklauso bendrovei, o ne savivaldybei. Tiesiog dažniausiai bendrovės aptarnaujančios vandentiekį, elektros perdavimą ir t.t savivaldybėje yra viena, o kokiai bendrovei siūlote perduoti mokyklas? Ir kodėl būtent tai?
Dėl vandenų tiksliai nežinau, bet berods turėtų būti panašiai.
Bet tai vėl žiaurus off-topas.
Komentuoti:
-
Kas ką turi atiduoti nesupratau? Nes jeigu nusitiesi ryšių kanalizaciją tu jos niekam niekur neatiduodi, o gali nuomoti kitoms bendrovėms, norinčioms joje tiesi savo kabelius. kad kas tiestų elektros linijas irgi negirdėjau, tiesia tik įvadus. Tik negirdėjau, kad tuos įvadus atiduotų savivaldybei. Vandentiekis berods irgi priklauso bendrovei, o ne savivaldybei. Tiesiog dažniausiai bendrovės aptarnaujančios vandentiekį, elektros perdavimą ir t.t savivaldybėje yra viena, o kokiai bendrovei siūlote perduoti mokyklas? Ir kodėl būtent tai?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kad vandentiekį, kanalizaciją ir elektros linijas nutiesus už savo pinigus privalu tiesiog atiduoti, tai niekam klausimų nekelia, o kodėl mokykla kitaip? .
Komentuoti:
Komentuoti: