Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    IQ testai kuriami taip, kad tikrinamos populiacijos vidurkis būtų lygiai 100 - tai yra IQ testų dizaino dalis.
    Tai labai įdomiai atrodo, kai pateiktame žemėlapyje tik 3 Europos šalys tą vidurkį pasiekia.
    Tai testavo ne vien europą, bet žemėlapis tik pagal europos duomenis sudarytas? Pvz vienas rimtesnių tokių tyrimu testavo virš 200 skirtingu etninių grupių visame pasaulyje.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Azure Rodyti pranešimą
    https://www.delfi.lt/video/laidos/pa....d?id=92253107

    Nuo 10:05 Zuokas žada tramvajų Santariškės - Stotis.
    Tiesa visa likusi programa tai naujos gatvės, esamų platinimas, viadukai ir požeminiai parkingai.
    Zuokas uzsilikes 2010-tuose. Nenoreciau jo prileisti prie mero posto, nes net apie vienbegius ir bebegius tramvajus, gondolas ir visa kita tiesiog nusisneka. Pavyzdziu semiasi is Tel Avivo ir bbz kur dar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    IQ testai kuriami taip, kad tikrinamos populiacijos vidurkis būtų lygiai 100 - tai yra IQ testų dizaino dalis.
    Tai labai įdomiai atrodo, kai pateiktame žemėlapyje tik 3 Europos šalys tą vidurkį pasiekia.
    Čia tiesiog buvo mano subtili užuomina, kad žmonės, kurie pasisako prieš tramvajų, paprastai pasižymi ne pačiu aukščiausiu IQ.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su šituo irgi neblogai koreliuoja. Kuo žemesnis IQ, tuo mažiau tramvajų/metro

    IQ testai kuriami taip, kad tikrinamos populiacijos vidurkis būtų lygiai 100 - tai yra IQ testų dizaino dalis.
    Tai labai įdomiai atrodo, kai pateiktame žemėlapyje tik 3 Europos šalys tą vidurkį pasiekia.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    https://www.delfi.lt/video/laidos/pa....d?id=92253107

    Nuo 10:05 Zuokas žada tramvajų Santariškės - Stotis.
    Tiesa visa likusi programa tai naujos gatvės, esamų platinimas, viadukai ir požeminiai parkingai.
    Paskutinis taisė Azure; 2023.01.12, 20:37.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Kaip tik internetuose išlindo varliavalgis, atsiprašau, prancūzas (yra angliški subtitrai) su pasakojimu apie miestų bėginį transportą Prancūzijoje, tai kviečiu pasižiūrėti, kad kaip čia taip beveik išnaikino tramvajus, bet ir vėl ėmė ir sugrįžo tramvajai

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Su šituo irgi neblogai koreliuoja. Kuo žemesnis IQ, tuo mažiau tramvajų/metro

    as nepasakyciau kad BiG gyventojai yra durniai, arba Juodkalnieciai - kad juodkalnieciai yra tinginiai - tas tiesa, bet tikrai ne durniai

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
    Siūlau minėtą regioną, kaip priešpriešą Europos Mėlynajam Bananui (https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Banana) pavadinti Ruduoju Bananu.

    Click image for larger version  Name:	brown_banana.png Views:	113 Size:	395,9 kB ID:	2021493
    Brownana.

    Tai jau papuvęs banano lukštas. Vokiečiai su lenkais pakeliui suvalgė turinį, o ryčiau pametė žievę.

    Beje, Tenerifė šiame žemėlapyje gana toli į šiaurę perkelta. Santa Kruzui tramavajai tikrai suteikia solidumo.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.07, 12:07.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
    Galima pažaisti detektyvą. Štai teritorija, atitekusi Rusijai po trečio ATR padalijimo (nuo Rivnės pietuose iki Piltenės šiaurėje). Kita vertus, Liepojoje ir Daugpilyje tramvajai yra... Dar reiktų peržiūrėti, kur jie išvis buvo anksčiau.
    Nereikia čia didelių išvedžiojimų, po 1863 m. sukilimo Šiaurės Rytų kraštas buvo bene prasčiausioje padėtyje imperijos Vakaruose. Kuršo, Vidzemės ir Estijos gubernijos klestėjo tuo tarpu.

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Siūlau minėtą regioną, kaip priešpriešą Europos Mėlynajam Bananui (https://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Banana) pavadinti Ruduoju Bananu.

    Click image for larger version

Name:	brown_banana.png
Views:	836
Size:	395,9 kB
ID:	2021493

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Su šituo irgi neblogai koreliuoja. Kuo žemesnis IQ, tuo mažiau tramvajų/metro

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Galima pažaisti detektyvą. Štai teritorija, atitekusi Rusijai po trečio ATR padalijimo (nuo Rivnės pietuose iki Piltenės šiaurėje). Kita vertus, Liepojoje ir Daugpilyje tramvajai yra... Dar reiktų peržiūrėti, kur jie išvis buvo anksčiau.

    Click image for larger version  Name:	Partitions_of_Poland.png Views:	1 Size:	267,0 kB ID:	2021487

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Man įdomiau, kad visa žemės juosta į pietus nuo Lietuvos neturi normalių tram sistemų išskyrus Lvivą. Nors turime Kauną, Vilnių, Gardiną, Balstogę, Brestą, Liubliną ir dar keletą Vakarų Ukrainos miestų. Istoriškai viskas priklausė Rus. imperijai, o vat Lvivas jau Austrijai. Tai didžiulė teritorija, antra pagal dydį po Balkanų urban rail dykumos. Gal čia susiję, kad rusai niekada nepasitikėjo lenkais ir toje pasienio zonoje buvo mažai investicijų?
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.01.06, 20:02.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gal klystu, bet žiūriu paprasčiau, kad nedepresuoti.

    Tiesiog po 1990 m. ilgus metus labai stigo lėšų LT miestų gatvėms paprasčiausiems remontams, apie kokius tramvajus dar svajot. Visai sėkmingai sovietmečiu buvo parduota automobiilzacijos, autobusizacijos idėja, visur pigiai gali nutiest kelią, o auto nuvažiuos kur reikės, tramvajus yra 20 a. pirmos pusės atgyvena. Jei statyt geležinkelį tai pasiekus milijoną kokį nors metro po žeme su muziejinio puošnumo stotimis.

    Prisimenant 199x ir 200x buvo tikrai liūdna Lietuvos didesniuose miestuose. Kauno Matijošaitis grynai ant tos asfaltizacijos bangos išgarsėjo pirmoje kadensijoje (antroje aišku ambicingai laikėsi su stadiono ir koncertų salių projektais). Nebuvo organiško perėjimo į protingą VT politiką. Greičiausiai po 203x kažkas rimčiau pajudės. Dar yra psichologinis faktorius, kodėl kai kuriems atrodo, kad Vilniuje "gera transporto sistema". Man atrodo, kad Lietuva nelabai save mėgo pozicionuot tik kaip Vakarų šalimi, nes istoriškai nei kokia Švedijos ar kokios Šv. Romos imperijos provincija nebuvome. Politika tarsi sukosi kad mes tarsi Rytų ir Vakarų. Katalikai, kuriems rūpi Stačiatikių gyvenimo vingrybės.
    Šiuo metu kol Rytai biedni, tai ir mes savotiškai nelabai norim jų vienų biednystėje palikti, nu kaip komentare "kol Kišiniovas su Gomeliu nepasistatys tramvajaus tol ir mes neturėsim...", nors čia gal ekstremalus pavyzdys. Esą mąstymas, tokie turtingiausi tarp biednų Rytų ir biedniausi tarp turtingų Vakarų, kur problemos kai kurios net rytietiškos, nors kai kur jau Vakarai esame.

    Gal tik tarp jaunesnės kartos gali pajusti, kad gal ir nelabai įdomu kaip ten konkrečiai kokia Moldova ar Baltarusija su Rusija gyvena (Ukrainoje įdomu, nes karas ir gal irgi taps Vakarais), o lyginami Vakarai, keikiama, kad čia atsilikimas.
    Realiai visa Rytų Europa, kur už geležinės uždangos (net Rytų Vokietijoje) jaučiama daugiau abejonių kažkokiems darniems judumams, visokie AfD Vokietijos miestuose skatina automobilizaciją, visokie keisti TS LKD sparnai bei net karšti TS LKD palaikytojai ir lyg Lietuvos patriotai irgi už automobilizaciją, nelabai supranta idėjos, kaip negaunant į galvą nueiti kelis šimtus metrų nuo savo suv iki kokios nors pokalbių laidos.

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Spėju, jau buvo įkeltas:

    Click image for larger version  Name:	urban_rail.png Views:	0 Size:	394,8 kB ID:	2021483
    https://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm

    Kokia Lietuvos kompanija šiame žemėlapyje? Slovėnija, Moldova, Juodkalnija, Kosovas, Šiaurės Makedonija, Albanija ir mikrovalstybės (Vatikanas, Monakas, Lichtenšteinas, Andora, San Marinas).
    Paskutinis taisė Komunistas; 2023.01.06, 19:55.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    O dėl praėjusios diskusijos ieškant Vilniaus dydžio miestų Europoje, neturinčių tramvajaus, nusprendžiau greitai pasitikrinti "List of cities in the European Union by population within city limits" ir "List of urban areas in the European Union", taip pat ir atskirus UK, Šveicarijos ir Norvegijos sąrašiukus. Pasakysiu tik tiek, kad Vilnius šiame kontekste atrodo liūdnokai. Kitų Europos šalių netikrinau, nes sorry, bet Vilnius turi lygiuotis ne į visokius Kišiniovus ar Gomelius.
    • Pagal populiaciją miesto ribose Vilnius yra absoliučiai didžiausias ES miestas be jokios tramvajaus, metro, light rail ar S-Bahn sistemos. Be konkurencijos. Ta prasme, čia labai liūdna žiūrėti, paskutinis už Vilnių didesnis miestas, pasistatęs tramvajaus sistemą, buvo Malaga 2014-aisiais. UK vienintelis toks miestas yra Leedsas, apie kurį jau šnekėjau ir iš kurio turbūt Vilniaus miesto savivaldybės 200 IQ genijai ima pavyzdį.
    • Kaunas šiame kontekste beje irgi atrodo liūdnokai, vieninteliai didesni miestai, neturintys jokios panašios sistemos, yra Plovdivas, Varna, Liublinas, Kordoba, Salonikai (kurie balandį jau atidarys metro), Miunsteris (didžiausias Vokietijos miestas be tramvajaus, metro arba S-Bahno), Konstanca, Vila Nova de Gaia (priklausanti Porto metropolitan area), Bradfordas, Bristolis, Lesteris ir Wakefield. Bolonija, Baris ir Kardifas irgi kaip ir neturi vien miestui skirtos rapid transit system bet visi turi neblogas commuter rail systems. Reiškias, yra tik du normalesni ES miestai, į kuriuos Kaunas galėtų lygiuotis savo ekonomika ir svarba ir kurie neturi tramvajaus, metro arba S-Bahn. Tiesiog įspūdinga kompanija.
    • Tarp urban areas ES ribose tik jau minėtieji Salonikai neturi jokios rapid transit system, tai dar tris mėnesius Vilnius gali pasidžiaugti, kad nėra didžiausia aglomeracija ES be rapid transit system UK turi jau minėtąjį West Yorkshire, South Hampshire ir dar panašaus dydžio Bristolio urban areas.

    TLDR turbūt turėsiu kreiptis pas psichologus dėl klinikinės depresijos. Tiek Vilnius, tiek Kaunas šioje srityje atrodo apgailėtinai ir Lietuva patapo Europos Alabama. Ačiū visiems car-brained lunatikams VMS'e, KMS'e, Susisiekimo Ministerijoje, LTG ir mūsų visuomenėje, kuriems turbūt bet kokia kita transporto priemonė negu BMW X5 arba mikrūškė atrodo kaip herezija, velnio išmislas ir gėjropos ėlgėbėtistų sąmokslas. Svarbu gražias plyteles sudėti ant šaligatvių ir dar vieną daugiaaukštį parkingą įp*sti prie Vilniaus centro.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Ta Leedso commuter rail sistema tai praktiškai tik "West Yorkshire Metro" ženklai uždėti stotyse, kad tokia sistema "egzistuoja", tas pats būtų jeigu VMS'as uždėtų ženklus stotyse kad Vilniaus-Marcinkonių ar Vilniaus-Turmanto traukinys yra "Vilniaus Metro" nu ir dar bšk sukurtų atskirą bendrą bilietų sistemą kuria būtų galima važinėti Vilniaus miesto ir rajono ribose. Bet Leeds'as šiaip yra turbūt tragiškiausias UK apsileidimo viešojo transporto srityje pavyzdys, jau kokius 100 metų ten kalbama apie metro ar light rail, bet visi projektai vis užraukiami nes "nėėėėra šaiiiiiibų". UK viešojo transporto srityje išvis yra turbūt blogiausias pavyzdys Vakarų Europoje, neskaitant Londono aišku. Nors VMS'ui tokia atmazkė sueitų, "gi pažėkit, anglai irgi visokių super-duper tramvajų nestato, nes neapsimoka, protingi žmonės"



    Gal turėdamas laiko po egzaminų išplėsiu savo Kauno tramvajaus analizę, šiame forume papostintą prieš metus, ir nusiųsiu KMS'ui ir kokiam delfiui
    Dėl UK tiesa. Kažkada žaisdamas TSW3 ir pasidomėjęs elektrifikacijos žemėlapiais buvau lengvai šokiruotas: Velsas+Pietvakarinė Anglija (už Lietuvą didesnę populiaciją turinčios teritorijos) išvis neturi elektrifikacijos. Su Škotija irgi prasti reikalai. Tai UK, išskyrus Londoną, išties yra biškį šikna su VT.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

    Turi galvoje administracinėmis miestų ribomis? Jei taip, manau, rėmimasis funkcine miesto teritorija piešia objektyvesnę miesto teritorijų situaciją nei administracinės ribos, kurios dažnai neatitinka realios situacijos.
    Nepasitikiu komunistų nuomonėmis (išskyrus Kinijos CCP)

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Leedsas turi gana ekstensyvią miesto commuter geležinkelių sistemą. Netinka.
    Ta Leedso commuter rail sistema tai praktiškai tik "West Yorkshire Metro" ženklai uždėti stotyse, kad tokia sistema "egzistuoja", tas pats būtų jeigu VMS'as uždėtų ženklus stotyse kad Vilniaus-Marcinkonių ar Vilniaus-Turmanto traukinys yra "Vilniaus Metro" nu ir dar bšk sukurtų atskirą bendrą bilietų sistemą kuria būtų galima važinėti Vilniaus miesto ir rajono ribose. Bet Leeds'as šiaip yra turbūt tragiškiausias UK apsileidimo viešojo transporto srityje pavyzdys, jau kokius 100 metų ten kalbama apie metro ar light rail, bet visi projektai vis užraukiami nes "nėėėėra šaiiiiiibų". UK viešojo transporto srityje išvis yra turbūt blogiausias pavyzdys Vakarų Europoje, neskaitant Londono aišku. Nors VMS'ui tokia atmazkė sueitų, "gi pažėkit, anglai irgi visokių super-duper tramvajų nestato, nes neapsimoka, protingi žmonės"

    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Visvaldui iš Kauno gal pradžiai tą viską reiktų aprodyti. Atsiras Kaune, tuomet gal ir Vilnius sujudėtų.
    Per aplink kaip sakant.
    Gal turėdamas laiko po egzaminų išplėsiu savo Kauno tramvajaus analizę, šiame forume papostintą prieš metus, ir nusiųsiu KMS'ui ir kokiam delfiui

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Aš šiuo atveju dėl tramvajaus neesu optimistas, manyčiau Zuoko neišrinkimo atveju kone vienintelė VMS paskata statyti bėginį transportą būtų jei koks Kišiniovas nuspręstų statyti tramvajaus liniją. Tada jau per visą žiniasklaidą būtų pilna straipsnių apie Vilniaus apsileidimą VT iki tokio lygio ir merų rinkimuose matomai pusė kandidatų žadėtų tramvajų\metro.

    Komentuoti:

Working...
X