Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
- 8 patinka
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSkaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąSako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąLabai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.
Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų?
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.
Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąGomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liubliana (500+k gyv. metro area), Slovėnijoje neturi tramavajų sistemos. Vis planuojama grąžinti (XX. a. buvo tramvajų linijos).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
ES didžiausias miestas (po Vilniaus) be bėginio transporto yra, berods, Plovdiv Bulgarijoje (340 tūkst. žmonių).
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia ryšium su 2014- karu matyt. Nors net nepatektų į 500K miestų kategoriją jei jau griežtai žiūrėti.
Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Luhanskas dar, kadaisę buvęs virš 500 tūkst., 2014 m. uždarė tramvajų eismą, o 2022 metais - troleibusų.
Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tuo sąrašas matyt ir baigiasi
Komentuoti:
-
Sako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.
Another factor is an increasing replacement of trams with trolleybuses as cities face a rapid increase in traffic, and such replacement often allows more of the roadway to be used by cars.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
Manau, kad commuter geležinkeliai ir metro jau būtų priskiriami sunkesnio urbanistinio transporto kategorijai. Žinoma, būna ir hibridinių variantų.Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.05, 17:10.
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąLenkijos miestas sunkiai ištariamu pavadinimu – Grudziądz. Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių).
Grudziądzas – 7 (septynis) kartus mažesnis už Vilnių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.
Be to su organizacija būtų galima sakykim susirinkti 2% (ar kiek ten) GPM ir paspausdint kokių skrajučių ar užpirkt FB reklamos. Gal kam būtų ūpo kokį ES projektėlį parašyti.
Komentuoti:
-
Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
Jei kas apsiimtų, paremčiau finansiškai už darbo laiką ir nervus, kiek dabar išgaliu iš savo menkų pajamų.
- 6 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: