Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.
    Nesąmonė. Niekas netrukdo tiesti tramvajaus didžiuliuose skiriamuosiuose juostuose/vejose, kaip Geležinio Vilko ar iki pat Pilaitės, bet ne, viskas tik auto patogumui, asfalto jūra. Aš juoksius, kai šitie intelektiniai bomžai taisys klaidas ateityje, kurias galėjo nesunkiai spręsti jau seniai, kai miestas atsiliko gerus 30 metų nuo kitų miestų raidos vien viešojo transporto prasme.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.
    Vilniuje viskas kas susiję su Stalino ar Chruščiovo laikais yra šventa ir neliečiama. Oro uosto furunkulas - neliečiama vertybė, nors visiems tik akis bado. Tramvajus? Tiesiant tramvajų galimai reikės nuardyti nuo Chruščiovo laikų veikiančią troleibusų liniją, todėl tramvajaus būti negali. Ir t.t. ir pan.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Sako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.
    Čia 50-ųjų retorika. Tais laikais tikrai nemažai tramvajų išpjauta vardan automobilių pardavimų.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Skaitau ir nuoširdžiai juokiuosi šita diskusija, kuri tik parodo, kokio lygio provincialumas ir nepažanga yra mūsų visuomenėje, o kai nėra kas šviestų ją, tą ir turime. Mums nereikia jokio miesto bėginio transporto, nereikia patogaus oro uosto ir sutvarkytų jo prieigų/aplinkos, nereikia normalios autobusų ir geležinkelio stoties (kai kas forume sako, kad iš vis viskas yra ok ten), nes pas mus oсобый путь, nuvažiuoji į Rygą, Taliną, Varšuvą, Prahą (artimiausias sostines) ir verkti norisi grįžus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Labai smagu būtų matyti tramvajų Vilniuje, bet čia pateikiami pavyzdžiai tokie juokingi.

    Na ir kas, kad kažkoks bažnytkaimis pasistatė magaprojektą - tramvajų?
    Juokinga tikrai, skaityti kad tramvajus yra laikomas megaprojektu. Tai yra elementarus VT žingsnis pasiekus 100 000 gyventojų ar mažiau.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kaip dviratininkų bendruomenės pastovus darbas ir stumimas dėl dviračių infros, taip galima ir su tramvajumi padaryt. Aišku, apimtys kitos ir bus gerokai sudėtingiau.

    Šiaip manau visai padėtų straipsnių serija, kurią gal pavyktų įkišti žiniasklaidai. Parašyt patiems, nagrinėjant kaip tramvajus Vilniuje veiktų, kiek galėtų kainuot, ką pakeistų ir pan. Tik tam be abejo reikia laiko investicijų. Padėtų visuomenės švietime ir pačios idėjos paplitime. Dabar tramvajaus idėja yra kaip tabu, reikėtų pirma tą pakeisti.
    Neprisimeni? Juk žiniasklaidai nuo tramvajaus idėjos "verkti norisi".

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.
    Padrikai Baltarusijoje su tramvajų tinklais. To paties Gomelio apskrities Mozyriaus (100+k gyv.) mieste tramvajai yra.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gomelis geras atradimas. Ljubljana biškį per maža, palygint su Vilniumi.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Liubliana (500+k gyv. metro area), Slovėnijoje neturi tramavajų sistemos. Vis planuojama grąžinti (XX. a. buvo tramvajų linijos).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gomelis (500+k gyv.), Baltarusijoje.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    ES didžiausias miestas (po Vilniaus) be bėginio transporto yra, berods, Plovdiv Bulgarijoje (340 tūkst. žmonių).
    Varna (300+k gyventojų) toje pačioje Bulgarijoje. Lengvojo geležinkelio linija planuojama nuo 2021 metų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia ryšium su 2014- karu matyt. Nors net nepatektų į 500K miestų kategoriją jei jau griežtai žiūrėti.
    Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?
    ES didžiausias miestas (po Vilniaus) be bėginio transporto yra, berods, Plovdiv Bulgarijoje (340 tūkst. žmonių).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Luhanskas dar, kadaisę buvęs virš 500 tūkst., 2014 m. uždarė tramvajų eismą, o 2022 metais - troleibusų.
    Čia ryšium su 2014- karu matyt. Nors net nepatektų į 500K miestų kategoriją jei jau griežtai žiūrėti.
    Tai kol kas Vilnius visai neblogos chebros turi: Kišiniovas, Luhanskas. Kas dar?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tuo sąrašas matyt ir baigiasi
    Luhanskas dar, kadaisę buvęs virš 500 tūkst., 2014 m. uždarė tramvajų eismą, o 2022 metais - troleibusų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

    Kišiniovas
    Tuo sąrašas matyt ir baigiasi

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Sako kad senoviškus tramvajus augant trafikui keičia toleibusai. ir toks pakeitimas atlaisvina niekingas tramvajų bėgių juostas automobiliams.

    Another factor is an increasing replacement of trams with trolleybuses as cities face a rapid increase in traffic, and such replacement often allows more of the roadway to be used by cars.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
    Kišiniovas

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai savaime suprantama, kad kalba neina vien apie tramvajų, o apie bėginį transportą apskritai. Tiesiog akivaizdu, kad Vilniuje niekas nesiūlo ir nesiūlys nei commuter geležinkelių sistemos (5+ mlrd. Eur), nei sunkiojo metro. Tai lieka tik tramvajus/light rail. Na bet jei neaišku, tai patikslinu, kad kalba eina apie miestus su bėginėmis transporto sistemomis t.y. tramvajais/light rail, commuter geležinkeliais ir metro.
    Cituoju patį tamstą.:

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nu, pateiktum tu keliasdešimt miestų Europoje su ~500K+ gyventojų be tramvajaus? Nu davai, pateik nors penkis
    Aišku, klausimas buvo skirtas ne man, tačiau tapo įdomu panagrinėti šią temą ir pačiam. Dėmesį sutelkiau ties tramvajais ir lengvuoju geležinkeliu, todėl Lydso variantas visai tinkamas. Techniškai, tramvajų ten dar nėra (planuojama). O daugiau didesnių miestų be (būtent) tramvajų tinklo Europoje pavyzdžių nelengva rasti. Turbūt, labiau pasisektų panagrinėjus mažesnių JAV miestų VT sistemas.

    Manau, kad commuter geležinkeliai ir metro jau būtų priskiriami sunkesnio urbanistinio transporto kategorijai. Žinoma, būna ir hibridinių variantų.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.01.05, 17:10.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
    Lenkijos miestas sunkiai ištariamu pavadinimu – Grudziądz. Gyventojų skaičius - 90 tūkst. (kaip Panevėžyje be priemiesčių).

    Grudziądzas – 7 (septynis) kartus mažesnis už Vilnių.
    Grynas kargo kultas. Čiabuviai mano kad pasistatę tramvajų kaip pas baltus žmones ims gyventi kaip balti žmonės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu apsiimtų rašyt konkretus vienas ar keli žmonės, tai jie ir pakomentuot galėtų tą, ką parašė.
    Sakykim kažkas turėtų laiko parašyti. Bet po metų paskambinus žurnalistui nebeturėtų laiko ar dėl įvairių aplinkybių nenorėtų viešintis. Ir visas įdirbis velniop. Dirbti po organizacijos skėčiu daug tvariau. Ypač kai tai vyksta visuomeniniais pagrindais ir laisvu nuo kitų įsipareigojimų laiku.

    Be to su organizacija būtų galima sakykim susirinkti 2% (ar kiek ten) GPM ir paspausdint kokių skrajučių ar užpirkt FB reklamos. Gal kam būtų ūpo kokį ES projektėlį parašyti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

    Jei kas apsiimtų, paremčiau finansiškai už darbo laiką ir nervus, kiek dabar išgaliu iš savo menkų pajamų.
    "Komunistai už tramvajų Vilniuje" vargu ar gerai praeitų LT žiniasklaidoje

    Komentuoti:

Working...
X