Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    1435 reiktų vien dėl to, kad būtų galima integruoti su Europine vėže, eisiančia iš Kauno per Lentvarį iki stoties ir link oro uosto.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Toks, kokiam gamina kokybiškus modernius tramvajus. Pvz kokią statė Liuksemburgas?
    1435 mm, visas sąrašas:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...lectrification

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip gana daug kur yra 900-1000mm plotis (Krokuva, Helsinkis) ir matyt kokybiškų tramvajų netrūksta ir tokiam pločiui.
    Tramvajui siaurumas netrukdo, visada pagal poreikį galima prikabinti papildomų vagonų.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Krokuvoje 1435mm . Iš Lenkijos Elblage , Lodzė ir Grudziondze yra 1000mm vėžės plotis .

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Toks, kokiam gamina kokybiškus modernius tramvajus. Pvz kokią statė Liuksemburgas?
    Šiaip gana daug kur yra 900-1000mm plotis (Krokuva, Helsinkis) ir matyt kokybiškų tramvajų netrūksta ir tokiam pločiui.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?
    Toks, kokiam gamina kokybiškus modernius tramvajus. Pvz kokią statė Liuksemburgas?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    1000 mm?
    1435 mm

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O man patiko Tverevičiaus

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Per rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą.
    per daug stotelių, su Vilniaus atstumais tramvajus bus per lėtas.
    5G autobusas 8 ryte įveikia 16 stotelių 11.6 km per 39 min nors daug kur neturi A juostų.
    Paryžiuje tramvajus 8 ryte Montempoivre - Pont du Garigliano 22 stotelės 11.4 km per 43 min nors visur važiuoja dedikuotu koridoriumi.

    gal Pakalnis teisingai sako kad turint troleibusus reikia nebe į tramvajų dairytis o į kokį nors light metro kaip Kopenhagoje.
    Ten 12 stotelių 11.6 km per 21 min nuvažiuoja
    tik jam atrodo kad dar nelaikas bet jau laikas.

    Gaila kad rb biudžetas toks ribotas.
    jau rb temoje kažkas siūlė naują vėžę nuo Rykantų link Pilaitės nukreipti.
    Pradžioj eitų estakadom o po to į tunelį link nmc stoties ir oro uosto
    Būtų galima įrengti 2-3 naujas traukinių stotis daug arčiau daugumos gyventojų .
    darant didelio diametro tunelį galima įrengti du aukštus ir vieną iš jų rezervuoti ateities light metro linijai.
    Bet čia 3 milijardai eurų būtų kaip niekur o visa RB turėjo į 6 tilp.
    Galėtų bendram plane numatyt ir įgyvendinti po to kai prijungs prie rb Klaipėdą
    Paskutinis taisė jan; 2023.03.08, 23:11.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Politinis klausimas, manau, visi žino atsakymą į šį klausimą
    1000 mm?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    liootas , klausimas konkrečiai dėl maršruto tinklo - kodėl taip ignoruojate esamus maršrutus? Tikrai nenoriu nuskambėti agresyviai, o ir čia tiesiog megėjiškas papaišymas kuriuo ir pats kažkada užsiiminėdavau, bet atidžiau patyrinėjus, susidaro įspūdis, kad labiau bandote paišyti pagal žemėlapį, o ne pagal tikruosius keleivių srautus

    Konkrečiai:
    • labai trūksta vakarai-rytai jungties šiaurėje, t.y. 2G ''tramvajizavimo'' per visą maršruto ilgį, ypač turint omenyje, kad planelyje visi maršrutai labiau eina į centrą (Žaliąjį tiltą), o ne Stotį;
    • kai kurie maršrutai labai keistai eina, pvz. vietoj tiesaus 4G piešiate 7 tramvajų su vingiais per Centrą - tai užtruks daug ilgiau ir tiesiog nebus patrauklu. Lygiai kaip ir 8 maršrutas - vietoj tikrai svarbaus traukos centro Saulėtekio, kreipiate maršrutą į Žirmūnus.
    • 6 ir 5 daug geriau padalinti į du, iš kurių vienas važiuotų tik Justiniškių gatve, kitas - tik Laisvės prospektu. Centre pagal jus tramvajus atsirastų vos ne kiekvienoje gatvėje, bet miegamuosiuose, kur gyventojų tankis yra daug didesnis, tramvajų linijų mažiau
    • 9 maršrutą būtų daug geriau nukreipti į Žemuosius Panerius. Toks pateiktas tramvajų maršrutų tinklas visiškai nužudytų esamą troleibusų sistemą ir neleistų pdaryti daugiau-mažiau efektyvesnių autobusų maršrutų, o Paneriai tiek ir dabar yra svarbus gamyklų rajonas, tiek ir ateityje jį revitalizuojant į gyvenąmąjį ir turės daug didesnį keleivių srautą, todėl užtikrinti tiesioginį (be persėdimų) susisiekimą tikrai labai svarbu
    • Be jokio susisiekimo paliekama J. Basanavičiaus gatvė - svarbi jungtis tarp Vilkpedės/Panerių/Lazdynų ir vakarinio senamiesčio. Įkalnė tramvajams neturėtų būti kliūtimi, o posūkiui apačioje yra įvairių techninių sprendimų, todėl neleisti ten tramvajaus būtų ypač blogas sprendimas. Neblogai būtų vietoj čia esančio 9 tramvajaus ''tramvajizuoti'' 6 troleibusą.
    Vėlgi, pasikartosiu - čia be abejo tik megėjiškas papaišymas, bet mačiau jau ir tinklalapis yra - tai būtų gerai ir labiau tinkamus maršrutus siūlyti, kitaip labai maži šansai sulaukti visuomenės pritarimo. Juk visi žinome, kuo pasibaigė Metro sąjūdžio svajonės leisti metro ne per Laisvės prospektą, o per VA

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?
    Politinis klausimas, manau, visi žino atsakymą į šį klausimą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip klausimas, koks turėtų būti Vilniaus tramvajaus vėžės plotis?

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Per rinkimus temai dar labiau atgijus, įkeliu dar vieną galimą Vilniaus tramvajų maršrutų schemą. Iš esmės, tai yra tos pačios 5 mano anksčiau siūlytos linijos, tik "padvigubintos", aprėpiančios įvairesnes kryptis. Piko metu viename maršrute tramvajai galėtų kursuoti 8 min dažnumu. Taigi, vienoje "šakoje" (pvz. Perkūnkiemio stotelėje) tramvajai išvažiuotų kas 4 min. Viskas eitų ant žemės, pinigus turime geriau kur panaudoti nei požeminėms stotelėms plačiagatvyje Vilniuje.

    Click image for larger version

Name:	Vilniaus tramvajus - Grafikas.png
Views:	237
Size:	308,4 kB
ID:	2035913
    Click image for larger version

Name:	Vilniaus tramvajus - Zemelapis.png
Views:	218
Size:	1,91 MB
ID:	2035914

    Kai kam gali toks pasiūlymas atrodyti fantazijos, tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad mano siūlomos linijos siektų apie 61 km. Per vieną dieną jos neatsirastų, tai būtų ilgametis projektas, bet tik primenu, kad truputį už Vilnių didesnė Krokuva bėgių turi 90 km. Tad būsim dar toli toli iki europietiškų miestų..

    Ir ne, tai jokiu būdu negali būti virtualus tramvajus, vienbėgis, monoreilas ar dar koks gadgetbahnas
    Paskutinis taisė liootas; 2023.03.09, 13:16.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Viešumoje pasirodė tas pats ‘Zuoko’ straipsnis apie tramvajų - šį kartą autorius nebe Zuokas, o Andrius Vnukovskis. Na, bent žinome, kas Zuokui (gerus) straipsnius ta tema rašinėja.

    https://m.delfi.lt/ringas/article.php?id=92652909&amp=1

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vilniaus miesto klinikinės ligoninės istorija
    https://www.vmkl.lt/lt/veikla/istorija.html
    1958-aisiais ligoninės vietoje buvo tušti laukai. Palei Nerį iki Prospieškos (dabartinio Antakalnio žiedo) riedėjo benzininiu varikliuku varomas tramvajus. Toliau stovėjo kelios trobelės, driekėsi daržai, žaliavo Neries slėnis. Čia ir buvo nutarta statyti ligoninę. Taip prieš penkiasdešimtmetį savo istoriją pradėjo rašyti pirmoji pokaryje pastatyta nauja Vilniaus miesto ligoninė.

    Click image for larger version

Name:	istorija.jpg
Views:	639
Size:	824,7 kB
ID:	2034164

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip, bet po kelių linijų atsisakė nes per brangi nesąmonė.
    Netiesa. Nebuvo jokių linijų ir niekas niekur šitos sistemos nestatė.


    Panašu kad tokie prasti, kad kinieičiai jų dar nenupirko
    Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.
    Tai visgi prancūzų kompanija. Tiesiog nelabai susijungia taškai, kai aiškinama, kad jie stumia vietinių kompanijų keistus produktus. Šiuo atveju sugalvojo Shanghajuje pastatyti vieną keisto prancūziško produkto liniją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O tai šitą padarė kur nors?
    Taip, bet po kelių linijų atsisakė nes per brangi nesąmonė.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O Translohr yra kieno kompanija?
    Panašu kad tokie prasti, kad kinieičiai jų dar nenupirko
    Translohr beje yra ratinio tramvajaus sistema, ne kompanija.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Matyt sutarimą būsiu praleidęs
    Matyt būsi.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Matyt sutarimą būsiu praleidęs

    Komentuoti:

Working...
X