Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
-
Jeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aha, nedaro
https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs
Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
prieš kelis metus Kinijos miestuose vyko dalijimosi transporto revoliucija
https://www.theatlantic.com/photo/20...eyards/566576/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:
Kadangi jis savo paskutiniame video tai vis iki siol laiko siuokaine ir naujoviska technologija (nuo 3 min) tai man nera jokiu abejoniu, kad kalbant ir rodant normalu tramvaju, siulys butent tramvaju guminiais ratais. Vienoki ar kitoki.
Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.
Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.
išlenda vis daugiau įrodymų kad Z galimai priklausė monoreilo kabalui.
korporacijos mėgsta kvailus korupcinius valstybinius klientus nes jiems galima įkišti proprietary sprendimą ir melžti karvę ne kartą.
Šį mėnesį Nancy TVR monoreilas mirė ir buvo pakeistas troleibusais.
Išsivaduoti iš brangaus monopolininko gniaužtų užtruko du dešimtmečius.
bus pamoka kitiems miestams.
Z nemėgsta kontaktinio tinklo nemažiau nei Š todėl manu dar išgirsime visokių įdomybių kurios galėtų miestą pririšti prie vieno monopolininko.
Jei du bėgiai geriau už vieną tai trečias bėgis dar geriau?
arba baterijos su specialia gamintojo pakrovimo įranga.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ne, pateikiau tai tik kaip pavyzdį kaip savo gamintojo protegavimas. Taip aisku ir kitos salys daro savo gamintojų palaikymui, tik kuo labiau nedemokratisku budu priimami sprendimai, tuo didesne tikimybe prastumti neefektyvia sistemą
Anyway, mano pointas tas, kad tokios "nesąmoningos" sistemos Kinijoje yra išimtis, nei taisyklė. Jeigu pažiūrėsi visas 40+ naujų sistemų per paskutinius ~15 metų, visur dominuoja tiesiog bėginis transportas. Kai kur dar ant viršaus uždėtas koks BRT.
Ir, beje, kas blogai su elektriniais autobusais?Paskutinis taisė John; 2023.02.25, 12:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Maskvoje kiniečiai padarė?
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJohn, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aha, nedaro
https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs
Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
Komentuoti:
-
O apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:
Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...-289857?copied
Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.
Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.02.25, 10:10.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
John, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs
Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Jūs pastaruoju metu kažkaip vis Šimašių su Zuoku maišote. Nors gal ir tapatinate. Matyt, giliai širdy abu imponuoja
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nepadeda ir Šimašiaus aiškinimai, kad tramvajai "nebemadingi" ir kad gal geriau "metrobusai" ir ką jis ten dar siūlė? Ar tik ne jis ir ištraukė šitą "tramvajaus be bėgių" idėją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei Vilniuje bus tramvajus, tai posūkiuose jo bėgiai bus sujungti kampais, po 3 mėn. pradės reikalauti remonto, tramvajaus nuvažiavimas nuo bėgių ir įsimūrijimas į kokį automobilį taps įprastu dalyku, o tramvajaus grindys bus remontuojamos pigiausiu linoleumu iš Senuku ir prisukamos medvaržčiais. Tramvajų pilotuos alkoholiu kartais piktnaudžiaujantis Sergėjus, pardavinėsiantis talonėlius ir tramvajaus kabiną dekoruosiantis senais kompaktais. Žiemą tramvajuje bus šalta (nes sugedo šildytuvas), o vasarą – karšta (nes baigėsi freonas ir niekas jo nepildo). Dėl to tramvajaus maršrutai bus trumpinami, jis važiuos vis rečiau ir galiausiai jį bus nutarta pakeisti dyzeliniais autobusais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Panašu, kad čia ir yra bandymai veikiausiai su viltimi prastumti eksportui. Batareikinių autobusų susidomėjimas atslūgo, tai reikia kažkokių naujienų rinkai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.
Komentuoti:
Komentuoti: