Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.
    Taigi jau apie tai diskutavom keliais puslapiais anksčiau. Sutarėm, kad kažką panašaus ir darysim. Jei Zuokas pirmas nepadarys prisiskaitęs forumo

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jeigu jau tokios galimybės, gal tiesiog suorganizuot informacinę "pro" kampaniją, kad bet kuris laimėjęs kandidatas tiesiog imtų ir užsinorėtų nutiesti tikrą tramvajų Vilniuje? Manau duos gerokai daugiau naudos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.
    Turint omeny šiuolaikines komunikavimo galimybes, principe taip. Žinoma, ne vieno John nuomonė ten bus, bet informacinis backlashas garantuotas ir jis tikrai neapsiribotų pabambėjimais forume.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.
    Ponas Z tikrai atsižvelgs į pono John nuomonę ir vos tik pasirodžius neigiamai šios tamstos nuomonei, atšauks visus savo išankstinius planus.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aha, nedaro

    https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

    Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
    throw enough shit at the wall some of it will stick

    prieš kelis metus Kinijos miestuose vyko dalijimosi transporto revoliucija

    https://www.theatlantic.com/photo/20...eyards/566576/

    Click image for larger version

Name:	ezgif-3-20161aef71.jpg
Views:	1002
Size:	631,8 kB
ID:	2032787

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kitas dalykas, jei visgi Zuokas susigalvotų siūlyti nesąmonę (t.y. bet ką, kas neturi dviejų normalių bėgių), labai greit būtų parištas ir pastatytas į vietą paties John ir, esu tikras, visų kitų šitame forume, kurie pasisako už tramvajų. Šansai, kad Vilniuje praeitų koks nors vienbėgis Translohr ar BRT/guided bus yra daugmaž lygūs nuliui.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    O apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:



    Kadangi jis savo paskutiniame video tai vis iki siol laiko siuokaine ir naujoviska technologija (nuo 3 min) tai man nera jokiu abejoniu, kad kalbant ir rodant normalu tramvaju, siulys butent tramvaju guminiais ratais. Vienoki ar kitoki.
    Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.

    Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
    Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.
    turės būti vienbėgis.....

    išlenda vis daugiau įrodymų kad Z galimai priklausė monoreilo kabalui.
    korporacijos mėgsta kvailus korupcinius valstybinius klientus nes jiems galima įkišti proprietary sprendimą ir melžti karvę ne kartą.
    Šį mėnesį Nancy TVR monoreilas mirė ir buvo pakeistas troleibusais.
    Išsivaduoti iš brangaus monopolininko gniaužtų užtruko du dešimtmečius.
    bus pamoka kitiems miestams.
    Z nemėgsta kontaktinio tinklo nemažiau nei Š todėl manu dar išgirsime visokių įdomybių kurios galėtų miestą pririšti prie vieno monopolininko.
    Jei du bėgiai geriau už vieną tai trečias bėgis dar geriau?
    arba baterijos su specialia gamintojo pakrovimo įranga.




    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Ne, pateikiau tai tik kaip pavyzdį kaip savo gamintojo protegavimas. Taip aisku ir kitos salys daro savo gamintojų palaikymui, tik kuo labiau nedemokratisku budu priimami sprendimai, tuo didesne tikimybe prastumti neefektyvia sistemą
    O Translohr yra kieno kompanija? kiniečių, kad ją ten kažkas prastūmė?

    Anyway, mano pointas tas, kad tokios "nesąmoningos" sistemos Kinijoje yra išimtis, nei taisyklė. Jeigu pažiūrėsi visas 40+ naujų sistemų per paskutinius ~15 metų, visur dominuoja tiesiog bėginis transportas. Kai kur dar ant viršaus uždėtas koks BRT.

    Ir, beje, kas blogai su elektriniais autobusais?
    Paskutinis taisė John; 2023.02.25, 12:46.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Maskvoje kiniečiai padarė?
    Ne, pateikiau tai tik kaip pavyzdį kaip savo gamintojo protegavimas. Taip aisku ir kitos salys daro savo gamintojų palaikymui, tik kuo labiau nedemokratisku budu priimami sprendimai, tuo didesne tikimybe prastumti neefektyvia sistemą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    John, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.
    Maskvoje kiniečiai padarė?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aha, nedaro

    https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

    Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.
    O tai šitą padarė kur nors?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    O apie Zuoka tai paziurekit ka jis siule 2012 metais:

    Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...-289857?copied
    Kadangi jis savo paskutiniame video tai vis iki siol laiko siuokaine ir naujoviska technologija (nuo 3 min) tai man nera jokiu abejoniu, kad kalbant ir rodant normalu tramvaju, siulys butent tramvaju guminiais ratais. Vienoki ar kitoki.
    Tuo labiau apie tai kalba musu zinomas kosmonautas Pakalnis atvirai siulantys savo FB pabandyti virtualuji tramvaju, nes jis a-lia pigesnis.

    Ir tuomet atsisakyta tramvajaus buvo ne todel kad visi durni o Zuokas toks geras, o todėl kad transportininkai, suprantantys kuo tai kvepia, siūlė valdžiai šiai idejai nepritarti. Ir būtent Zuokas tokiu savo žingsnių normalaus tramvajaus idėją Vilniuje kaip tik ir palaidojo ilgam laikui. Jei tuo metu būtų siūlęs ne akivaizdžiai korumpuotą ir naudinga vienam gamintojui schemą, o normalų tramvajų, tikrai daugiau šansų kad tam būtų pritarta visuose sluoksniuose ir tramvajus Vilniuje jau riedėtų.
    Jis puikiai moka juoda paversti baltu ir issivartyti is gaidzio, kaip sakant. Tas ypatingai gerai matosi jo video. Visi blogi, o vat jis tai mesijus gelbetojas.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.02.25, 10:10.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    John, man is tikruju keista skaityti tavo pasisakymus paskutiniu metu. Kinieciai nedaro nesamoniu, isimtis, t.t.? Reikia aukoti savo laika ir ieskoti pavyzdziu? Kaip Maskvoje trulikus pakeite elektrobusais (visiskas pravalas gavosi, aisku), vien tam kad prastumti uzsakyma savo gamintojui, lygiai del tos pacios priezasties Kinijoje augo vien elektrobusais varomos sistemos - kad savo gamintojui duoti kuo didesni valstybes granda. O ten ekonominiai paskaiciavimai, logika, kam tai idomu. Svarbu technologija, ja isreklamuoti kad butu madinga, turi skirtis nuo to kas buvo, gaunasi siuolaikinis VT for masses. Batarejkos madoj, viskas wireless, viskas, darom wireless VT. Begiai nebe madoj, viskas darom trackless tram Shaghajuje. As neabsoliutinu, Kinija didziule salis, ten visko galima rasti, dauguma miestu tikrai mastanciai vysto savo VT, bet egzistuoja ir lb auksto lygio kopurcija ar tiesiog politiniai sprendimai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
    Aha, nedaro

    https://www.youtube.com/watch?v=9vVlBe94dCs

    Nepamiršk ir to, kad jie daug kur savo VT grindžia elektrobusais, t.y. prasčiausiu kokybės ir kainos snatykiu įmanomu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Jūs pastaruoju metu kažkaip vis Šimašių su Zuoku maišote. Nors gal ir tapatinate. Matyt, giliai širdy abu imponuoja
    Tikrai kad galima susipainioti. Vienas lyg teisas už kažką, kitas atidavė Baltarusijai kažką teisti. Abu labu panašūs, ar ne?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nepadeda ir Šimašiaus aiškinimai, kad tramvajai "nebemadingi" ir kad gal geriau "metrobusai" ir ką jis ten dar siūlė? Ar tik ne jis ir ištraukė šitą "tramvajaus be bėgių" idėją?
    Jūs pastaruoju metu kažkaip vis Šimašių su Zuoku maišote. Nors gal ir tapatinate. Matyt, giliai širdy abu imponuoja

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jei Vilniuje bus tramvajus, tai posūkiuose jo bėgiai bus sujungti kampais, po 3 mėn. pradės reikalauti remonto, tramvajaus nuvažiavimas nuo bėgių ir įsimūrijimas į kokį automobilį taps įprastu dalyku, o tramvajaus grindys bus remontuojamos pigiausiu linoleumu iš Senuku ir prisukamos medvaržčiais. Tramvajų pilotuos alkoholiu kartais piktnaudžiaujantis Sergėjus, pardavinėsiantis talonėlius ir tramvajaus kabiną dekoruosiantis senais kompaktais. Žiemą tramvajuje bus šalta (nes sugedo šildytuvas), o vasarą – karšta (nes baigėsi freonas ir niekas jo nepildo). Dėl to tramvajaus maršrutai bus trumpinami, jis važiuos vis rečiau ir galiausiai jį bus nutarta pakeisti dyzeliniais autobusais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Panašu, kad čia ir yra bandymai veikiausiai su viltimi prastumti eksportui. Batareikinių autobusų susidomėjimas atslūgo, tai reikia kažkokių naujienų rinkai
    Nepadeda ir Šimašiaus aiškinimai, kad tramvajai "nebemadingi" ir kad gal geriau "metrobusai" ir ką jis ten dar siūlė? Ar tik ne jis ir ištraukė šitą "tramvajaus be bėgių" idėją?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.
    Panašu, kad čia ir yra bandymai veikiausiai su viltimi prastumti eksportui. Batareikinių autobusų susidomėjimas atslūgo, tai reikia kažkokių naujienų rinkai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Kinietis nesamonių nestatys. Jiems nei žalumas nei darnumas nerūpi, žiūri praktiškai. Taigi galimai tramvajus yra nesamonė.
    Šiaip jų miestuose nesąmonių su VT paprastai nedaro. Šitas yra visiška išimtis iš taisyklės. Nebent daro ant pabandymo, a vdrug prigis.

    Komentuoti:

Working...
X