Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Bukas, nebukas, jis yra naujas meras ir be jo niekas nesikeis, todel reikia imtis realiu veiksmu, diskutuot su juo, o ne tik piktus komentarus forume metyt, kuriu jis tikrai neskaito.

    Paimkit, susitarkit su bar, tokiu kaip Peronas ar daz kazkokiu, kur butu vietos nedidelei scenai, susitarkit su mero, pakvieskit per Zoom'a kokiu ekspertu is Europos univeru, kurie specializjuos miestu vystime ir VT (jie tikrai noriai dalyvauja, tik reik pakalbint), susirinkit vietinius atstovus, pajunkit live transliacija per FB ir Youtube, et voila, pamatysit, kad reikalai juda is mirties tasko. Jei is tikruju yra noras veikt, o ne tik pykt ant viso pasaulio siame forume, yra pats laikas veikt. Nauja taryba, naujas meras, nauja administracija, reiskia, kad jie yra imliausi naujom idejom. Kaip pavyzdys: Benkunskas ir naktinio Vilniaus vystymas.
    Niekas nesako, kad nereikia diskutuoti. Manau tą ir darysim (ką, beje, darėm ir iki šiol). Tiesiog nekenkia žinoti, su kuo turim reikalą ir kokie yra expectations dėl išrinktojo mero kognityvinių ir intelektualinių gebėjimų.

    Ir iš kur tas įsitikinimas, kad tik "pykstam ant viso pasaulio šiame forume"? Paties kažkokių veiksmų irgi nemačiau. Pernai vasarą Vilniuje susitikime su Jon Worth dalyvavo tik 3 šio forumo nariai, tarp kurių paties nebuvo. Viskas, ką jis po to sakė apie Lietuvą (ir iš dalies Lenkiją) per DW, Euronews ir kitur apie geležinkelius ir viešąjį transportą, buvo bent iš dalies inspiruotą ar nušviesta mūsų. Tai stengiamės ir darom, ką galima daryti. Aišku turbūt reiktų daryti šiek tiek daugiau.
    Paskutinis taisė John; 2023.03.23, 23:29.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Benkunskas rinkimų kampanijos metu bandė diskutuoti po kai kuriais savo reklaminiais FB postais. Jam ne kartą buvo tiesiai į dantis sušerti paaiškinimai su konkrečiomis klaidingomis vietomis jo cituotoje Judu "studijoje" (toje pačioje, kuri sako, kad Vilniaus gyventojų skaičius mažės 15%), kuria jis bandė grįsti tramvajaus "nereikalingumą" Vilniuje, bet jam tai tiesiog nesifiksavo. Žmogus yra arba ant tiek bukas,kad šito nesupranta, arba tyčia klaidina ir meluoja.
    Bukas, nebukas, jis yra naujas meras ir be jo niekas nesikeis, todel reikia imtis realiu veiksmu, diskutuot su juo, o ne tik piktus komentarus forume metyt, kuriu jis tikrai neskaito.

    Paimkit, susitarkit su bar, tokiu kaip Peronas ar daz kazkokiu, kur butu vietos nedidelei scenai, susitarkit su mero, pakvieskit per Zoom'a kokiu ekspertu is Europos univeru, kurie specializjuos miestu vystime ir VT (jie tikrai noriai dalyvauja, tik reik pakalbint), susirinkit vietinius atstovus, pajunkit live transliacija per FB ir Youtube, et voila, pamatysit, kad reikalai juda is mirties tasko. Jei is tikruju yra noras veikt, o ne tik pykt ant viso pasaulio siame forume, yra pats laikas veikt. Nauja taryba, naujas meras, nauja administracija, reiskia, kad jie yra imliausi naujom idejom. Kaip pavyzdys: Benkunskas ir naktinio Vilniaus vystymas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Šiaip tas Benkunsko argumentas dėl miesto tai yra liūdnas ir pribaigiantis. Gali bandyti įrodinėti, jog n mažesnių Europos miestų turi, statosi ar planuoja statytis bėginį transportą, bet Vilnius tam vistiek yra per mažas. Nes na tiesiog yra ir viskas. O jei galvoji kitaip, tai esi kosmonautas, fantazuotojas ir t.t. Apie tai kalba ir miesto architektas, tas pats Raskevičius prieš antrąjį rinkimų turą dalinosi video, kuriame išjuokė Zuoką dėl tramvajaus idėjos (Zuoko rinkimuose nepalaikiau, bet pats tramvajaus pavaizdavimas kaip kažkokio tūkstantmetį užtruksiančio neįgyvendinamo projekto tai keistas).
    ​​​​​Labai įdomu, ar per ketverius artimiausius pasistūmės bent aktyvesnė A juostų plėtra šiame mažame Europos miestelyje.
    Benkunskas rinkimų kampanijos metu bandė diskutuoti po kai kuriais savo reklaminiais FB postais. Jam ne kartą buvo tiesiai į dantis sušerti paaiškinimai su konkrečiomis klaidingomis vietomis jo cituotoje Judu "studijoje" (toje pačioje, kuri sako, kad Vilniaus gyventojų skaičius mažės 15%), kuria jis bandė grįsti tramvajaus "nereikalingumą" Vilniuje, bet jam tai tiesiog nesifiksavo. Žmogus yra arba ant tiek bukas,kad šito nesupranta, arba tyčia klaidina ir meluoja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    COWI yra Lietuvoje, jie daro rimtas studijas ir turi gerą portfolio. Būtų galima su jais tartis, nes Systra yra Zuokas ir ‘Zuoko prancūzai’ tai jų tikrai nekvies, net ir jiems jau turint gero know-how apie miestą.

    Bet ką aš čia svajoju. Jo, bus kokie nors draugeliai vietiniai kurie prirašys, ko reikia prirašyti.
    Nu šiai Systra yra ir prie RB reikalų prisidėję. Bet aišku su mūsų mužikų visuomene ir atitinkama miesto valdžia, tas gali ir nesugroti

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Vilniuje nera jokiu VT specialistu, galinciu normaliai risliai bendrauti per televizija ar pan lygio youtube laida. Jei kas zino kur tokius atrasti, duokit zinot, nes tie kuriuos zinau bijo visko kas aplink.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Bent neformalų MS Teams susitikimą su VT entuziastais, kad sužinotų visuomenės poreikius.
    Kokie 2/3 tos visuomenės pasakys: "geriau parkingus įrengtų"

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    As nezinau, kaip kitiem atrodo, bet manau, kad reik organizuot kazkokio formato viesa diskusija itraukiant ir naujaji Vilniaus mera del tramvajau ir viso Vilniaus VT ateities. Manau forumieciai taip galetu padaryt tikrai svaru indideli paverciant tramvaju Vilniuj realybe.
    Bent neformalų MS Teams susitikimą su VT entuziastais, kad sužinotų visuomenės poreikius.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    As nezinau, kaip kitiem atrodo, bet manau, kad reik organizuot kazkokio formato viesa diskusija itraukiant ir naujaji Vilniaus mera del tramvajau ir viso Vilniaus VT ateities. Manau forumieciai taip galetu padaryt tikrai svaru indideli paverciant tramvaju Vilniuj realybe.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Na, net jeigu asociacijos su tramvajaus idėja yra blogo tono ženklas, gali būti svarstomi kiti VT būklės gerinimo variantai. Galbūt bent geras susiekimas su priemiesčiais (S-bahn) ir pan.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Šiaip tas Benkunsko argumentas dėl miesto tai yra liūdnas ir pribaigiantis. Gali bandyti įrodinėti, jog n mažesnių Europos miestų turi, statosi ar planuoja statytis bėginį transportą, bet Vilnius tam vistiek yra per mažas. Nes na tiesiog yra ir viskas. O jei galvoji kitaip, tai esi kosmonautas, fantazuotojas ir t.t. Apie tai kalba ir miesto architektas, tas pats Raskevičius prieš antrąjį rinkimų turą dalinosi video, kuriame išjuokė Zuoką dėl tramvajaus idėjos (Zuoko rinkimuose nepalaikiau, bet pats tramvajaus pavaizdavimas kaip kažkokio tūkstantmetį užtruksiančio neįgyvendinamo projekto tai keistas).
    ​​​​​Labai įdomu, ar per ketverius artimiausius pasistūmės bent aktyvesnė A juostų plėtra šiame mažame Europos miestelyje.
    Paskutinis taisė neoplan; 2023.03.23, 17:23.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kas darys tą nepriklausomą studiją? Vietiniai nevykėliai iš VGTU/Smart Continent ar normali tokias studijas daranti kompanija?
    COWI yra Lietuvoje, jie daro rimtas studijas ir turi gerą portfolio. Būtų galima su jais tartis, nes Systra yra Zuokas ir ‘Zuoko prancūzai’ tai jų tikrai nekvies, net ir jiems jau turint gero know-how apie miestą.

    Bet ką aš čia svajoju. Jo, bus kokie nors draugeliai vietiniai kurie prirašys, ko reikia prirašyti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Per ketverius metus galima įtvirtinti pamatus, kad nauja transporto rūšis mieste būtų įdiegta. Tam reikia ir įstatymų bazės peržiūros, ir atitinkamų sprendimų, ir galimybių studijų. Veiksmas jau turėtų vykti dabar tam kad ateityje perrinktas arba naujasis meras galėtų realizuoti šį projektą. Tikrai liūdna, kad nesiimama veiksmų šioje srityje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Tikrai liūdna skaityti tokį požiūri ir sunku buvo už jį balsuoti II ture, kai realiai žinojom, jog jis neturi planų tram'ui.
    Aišku lieka maža maža viltis, jog nepriklausoma VT transporto studija, kurią lyg ir šiemet planuoja padaryti kiek pakoreguos požiūrį.
    Kas darys tą nepriklausomą studiją? Vietiniai nevykėliai iš VGTU/Smart Continent ar normali tokias studijas daranti kompanija?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Aišku lieka maža maža viltis, jog nepriklausoma VT transporto studija, kurią lyg ir šiemet planuoja padaryti kiek pakoreguos požiūrį.
    Galima plačiau?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Tikrai liūdna skaityti tokį požiūri ir sunku buvo už jį balsuoti II ture, kai realiai žinojom, jog jis neturi planų tram'ui.
    Aišku lieka maža maža viltis, jog nepriklausoma VT transporto studija, kurią lyg ir šiemet planuoja padaryti kiek pakoreguos požiūrį.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    „Per ketverius metus pastatyti metro arba nutiesti tramvajaus liniją yra nerealu, nors aš tikiu, kad vieną dieną tai tikrai Vilniuje atsiras, kai Vilnius augs, didės gyventojų skaičius, būsime didesni“, – pridūrė Benkunskas.
    Išvertus į paprasto žmogaus kalbą - po 4 metų aš jau gal nebebūsiu meras. Jei dabar pradėsim projektuoti, tai po 4 metų tramvajų galimai statys ir visą garbę prisiims kitas, to nevertas žmogus.
    Todėl geriau aš nieko nedarysiu.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Tramvajus senai visuomenei ir prakutusiems ex studentams nėra aktuali problema.
    Tol kol mašinos fiziškai tilps kažkur mieste ir t.t., tol taip ir bus.

    Skirti per ateinančius 2-3 metus ~ 5% (konkursui / tyrimams / projektavimui) nuo pradinių linijų tiesimo biudžeto - "yra realu".

    Manau beveik niekas savivaldybėje nenori papildomo galvos skausmo už tuos pačius 2 tūkstančius algos + galimai yra bebrų, kuriems tinka esama VT sistema.

    Čia turbūt turi būti vyriausybės, susisiekimo ministerijos galvos skausmas ir tikslas tai išvystyti: naujas departamentas, 5 etatai su škodomis, 10 mln į metus ir važiuojam.
    Paskutinis taisė Panevezietis; 2023.03.23, 07:52.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    „Per ketverius metus pastatyti metro arba nutiesti tramvajaus liniją yra nerealu, nors aš tikiu, kad vieną dieną tai tikrai Vilniuje atsiras, kai Vilnius augs, didės gyventojų skaičius, būsime didesni“, – pridūrė Benkunskas.
    Prioritetas A juostoms bei autobusų/troleibusų parko naujinimo užbaigimui, o bėgiai paliekami daryti kitiems (taip paliekant kitiems prisiimti visą kritika dėl lėšų eikvojimo 'atgyvenusioms' viešojo transporto rūšims kaip tramvajus) - grynakraujis 'konservatoriškas' požiūris. Atrodo verbatim tas pats ką Pakalnis pliurpia dėl gyventojų skaičiaus ir pan.

    Liūdesys.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ko galima tikėtis iš mero, kuriam gyventi Perkūnkiemyje buvo "visai gerai"? Jo kaime tramvajaus nebuvo, o pigiuose "viskas įskaičiuota" Egipto ar Turkijos kurortuose, kuriuose jis lankėsi, irgi nieko panašaus nesimatė. Plūgas ir tiek.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ką gi, ambicijų ir vizijos neturinti medūza tarė savo žodį šia tema:

    https://madeinvilnius.lt/transportas...a-yra-nerealu/

    Taigi - galim užmarinuoti net bėginio transporto planavimą (nekalbant jau apie linijų tiesimą) dar bent keturiems metams, t.y. iki to laiko, kai tokie projektai bus dar gerokai brangesni. Žemiau kritikos ribos. Nusvyra rankos skaitant tokį defetistini šūdą.

    Komentuoti:

Working...
X