Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Kai pagalvoji, gal tikrai geriau turėti meru tokį varkes sukantį koloradinį barygą kaip Matijošaitis, kuris kažką daro, negu tokį amebišką nevykėlį kaip Benkunskas, kuris nedaro nieko.
- 9 patinka
-
Gaila matyti toki be-kiausi, liurbi be jokios ambicijos vel vadovaujanti Vilniui. Ziuri tik greitai koki viena kita pliusa savo knygeleje susideti ir viskas, ramiai sau sedes...Ir taip viesai meluoti apie koks turi buti miestas ir jo dydis kad tramvajus atsipirktu gaila matyti. Nori bandyti kazkaip atsakomybe atsikratyti kad "cia atseit ne mano kalte kad tramvajus nera tinkamas sprendimas".
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Ne, tokios transporto priemonės įvedimas per ketverius metus yra nerealus. Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų.
blogai.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Vizija yra visiškai nulinė. Man labai patinka (nekenčiu), kaip jis sako, kad mes neturėsime naudos per 4 metus. Argi didelių transporto projektų esmė nėra ilgalaikė nauda. Arba viskas daroma dėl savanaudiškų politinių tikslų.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
'Istoriškai galėjo taip susiklostyti', kai Benkunskui buvo pateiktas Olštyno tramvajaus pavyzdys. Bruh.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Valdas Benkunskas: miestas nepradės pats projektuoti arba skelbti konkursų tramvajų linijos įrengimui
Tai ar bus mieste tramvajus? Minėjote, kad tai ilgametė perspektyva, bet gal jau dabar reikėtų pradėti galvoti apie projektą?
Ne, tokios transporto priemonės įvedimas per ketverius metus yra nerealus. Visų pirma dėl to, kad gyvename tikrai nedideliame 400 kvadratinių kilometrų ploto mieste ir turime nepilnus 600 tūkst. gyventojų. Tai čia yra aritmetiniai dalykai, kurie neleidžia šiandien mums turėti nei tramvajaus, nei metro kaip viešojo transporto opcijos. Mūsų keleivių srautas neleidžia turėti tų transporto priemonių, nes vieno pravažiavimo savikaina turėtų būti dengiama iš tų pačių mokesčių mokėtojų, iš biudžeto pinigų.
Pagrindinis dalykas, kur aš kreipčiau dėmesį per artimiausius ketverius metus – ne į tramvajaus ar metro įvedimo klausimą, bet miesto plėtros arba miesto tankinimo politikos tinkamą suformavimą tam, kad ateityje, kai, tikiuosi, Vilnius turės milijoną gyventojų ar daugiau, būtų padaryta viskas, kad patogiai būtų galima pradėti įrenginėti tas pačias naujos transporto rūšies linijas. Visą laiką reikia turėti mintį, kad mes statome miestą ne tik sau šiandienai ir rytojui, bet kuriame ateities kartoms.
Šią kadenciją dėmesys bus skiriamas dabartinės transporto sistemos viešojo transporto sistemos atnaujinimui, kokybės ir komforto gerinimui.
Bet ar jau dabar bus kuriami preliminarūs projektai, kad ateityje Vilniuje galėtų atsirasti tramvajus?
Iš tikrųjų, jeigu mes planuojame gatvių tinklą ir išduodame statybos leidimus naujiems kvartalams arba vystome kvartalinį miesto planavimą, tai reikia numatyti, kad potencialiai kažkada šitoje vietoje galėtų atsirasti tam tikro viešojo transporto linija. Tačiau šioje kadencijoje miestas nepradės pats projektuoti arba skelbti konkursų tramvajų linijos įrengimui.
O kodėl Vilnius negali turėti tramvajaus? Lenkijos Olštynas, kuris yra mažesnis už Klaipėdą – turi tramvajų, o mes – ne.
Istoriškai galėjo taip susiklostyti, bet Vilniaus reljefas yra išskirtinis: mes turime senamiestį dauboje, tai įrengti naujus inžinierinius infrastruktūros objektus, linijas šiuo atveju kainuotų nemažus pinigus. Finansiškai žiūrint, vien miestui tai būtų nepakeliama našta, nes mūsų biudžetas, kad ir yra perlipęs 1,2 mlrd. eurų, bet iš esmės tokių pinigų miestas neturi pasidėjęs ir savarankiškai negalėtų investuoti. Tam reikėtų Vyriausybės akivaizdaus prisidėjimo.
Tų pavyzdžių yra turbūt įvairių, bet šiuo atveju realybė yra ta, kad vilniečiai nori patogaus viešojo transporto ne po 10, ne po 15 metų, bet dabar. Todėl investuosime į tai, ką turime šiandien.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNaujai struktūrinei reformai nėra jokios būtinybės. Šimašiaus administracija darbavosi su VT plėtra į miesto pakraščius, pernai metais JUDU buvo paskelbusi ir apie tam tikrą besidubliuojančių maršrutų optimizaciją, nors su šiuo klausimu pastaruoju metu šiek tiek pritilo
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąDiskusijose dėl Vilniaus viešojo transporto mane labiausiai šokiruoja ne atsimušinėjimai dėl tramvajaus (galima suprasti - milžiniškas, brangus projektas, kurį įgyvendinti gali ryžtiS tik politinį užnugarį nacionalinėje politikoje turintis meras/Tarybos dauguma), o tai, kad per aštuonerius metus padaryta labai mažai gerinant VT. Pagalvokite - be privežamųjų maršrutų ir VT priemonių atnaujinimo nebuvo bent pabandyta imtis bent menkiausios struktūrinės reformos, nors apie BRT, metrobusus ir jų naudą kalbama nuolat. Kodėl nebuvo pabandyta bent kažko imtis - visiškai nesuvokiama.
Komentuoti:
-
Atsipirks turiu omenyje perkeltine prasme. Viešasis transportas atsiperka kaip socialinė paslauga, bet ne tiesiogiai per pinigus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąTam ir reikia brangių, bet gerų, išsamių studijų, kurios ir skaičiuotų, ar didesnių pinigų investavimas ir light metro statybos Vilniuje atsipirks per keleivių srautus, ar daugmaž panašų rezultatą, bet už mažiau pinigų, galima pasiekti ir per tramvajų/light rail.
Na bet čia savivaldybė net ir be tyrimų žino, kas miestui geriausia - nieko nedaryti.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šis teiginys veikiausiai ištrauktas iš konteksto. Pilnai tikiu, kad tie miestų atstovai tiesiog pasidžiaugė tuo, kad sistema egzistuoja nuo seno ir jiems neteko našta kurti nuo nulio, nes neturėtų pakankamai kompetencijos ir kiaušų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą3. (Greičiausiai) melavo, kad yra kalbėjęsis su miestų, turinčių tramvajų sistemas, atstovais, kurie jam neva teigė, kad tramvajaus nuo nulio nestatytų. Jei taip tikrai būtų buvę, Šimašius tikrai būtų paminėjęs tiksliai, kurių miestų atstovai ir kokias pozicijas miesto struktūrose užimantys taip jam sakė. Būčiau pasiruošęs lažintis, kad tai yra vafliai.
Apgailėtina.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tam ir reikia brangių, bet gerų, išsamių studijų, kurios ir skaičiuotų, ar didesnių pinigų investavimas ir light metro statybos Vilniuje atsipirks per keleivių srautus, ar daugmaž panašų rezultatą, bet už mažiau pinigų, galima pasiekti ir per tramvajų/light rail.
Na bet čia savivaldybė net ir be tyrimų žino, kas miestui geriausia - nieko nedaryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Na taip, nuvažiavus ton pačion Rygon, pagrindinė kelių eismo taisyklė - duoti kelią tramvajui.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, kai prašoma klausimų podkastui, paklodė su "viską jūs netaip darot, teisinkitės dabar!" yra ne į temą. Ir į esminius klausimus apie tramvajų podkaste Šimašius atsakė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Yra sistemos, kurios duoda prioritetą šviesoforo pagalba. Tai yra kai tramvajus privažiuoja sankryžą jam automatiškai įsijungia žalia ir kiti turi laukti. Beje tai galioja ne tik tramvajams. Jeigu kada teko važiuoti Eindhovene iš oro uosto į centrinę stotį tai berods autobusas 400 ar tai 401 yra padarytas BRT stiliumi - važiuoja atskirom juostom, viduryje kelio ir sankryžose praktiškai nestovi prie šviesoforų t.y. jam beveik visuomet žalia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi "atnaujino autobusų parką" ir, be to, "negi jau pamiršai, kaip prie Zuoko buvo blogai" prieš 20 metų. Čia yra visa VMS komunikacija ir darbai VT srityje per 8 metus in a nutshell. Visiška katastrofa.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Diskusijose dėl Vilniaus viešojo transporto mane labiausiai šokiruoja ne atsimušinėjimai dėl tramvajaus (galima suprasti - milžiniškas, brangus projektas, kurį įgyvendinti gali ryžtiS tik politinį užnugarį nacionalinėje politikoje turintis meras/Tarybos dauguma), o tai, kad per aštuonerius metus padaryta labai mažai gerinant VT. Pagalvokite - be privežamųjų maršrutų ir VT priemonių atnaujinimo nebuvo bent pabandyta imtis bent menkiausios struktūrinės reformos, nors apie BRT, metrobusus ir jų naudą kalbama nuolat. Kodėl nebuvo pabandyta bent kažko imtis - visiškai nesuvokiama.
O dėl žiniasklaidos dėmesio - taip, anksčiau forume nuskambėjęs siūlymas kurti asociaciją lobinti VT petvarką, tramvajaus idėją, atrodo realiausias variantas norint atkreipti visuomenės dėmesį. Iš žurnalistinės darbo patirties galiu patvirtinti, kad atskiri straipsniai įvairiuose Delfi piliečiuose ar LRT girdi neduos jokio efekto, reikia kryptingo darbo, asociacijos, į kurią žurnalistai galėtų kreiptis komentaro ne tik dėl naujų VT rūšių, bet ir einamaisiais VT klausimais.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šveicarijoje viešojo transporto vairuotojai privažiavus prie šviesoforo , mygtuko pagalba įjungia žalia šviesoforo signalą. Kai kur kontaktiniam troleibusų tinkle yra montuojami jutikliai pravažiavus troleibusui pro jutiklį įsijungia žalias šviesoforo signalas
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: