Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKrokuva 2028 m. žada pradėti metro statybas
O Vilniuj laivelių ir autoniminių karietų užteks... O dar lenkai atsilieka ekonominiais rodikliais
Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.25, 22:03.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Greitasis tramvajus riedmenimis niekaip nesiskiria nuo paprasto. Tai tas pats tramvajaus vagonas ar šiuolaikinis tramvajus, tik važiuoja jis fiziškai atskirta nuo viso kito eismo (ir pėsčiųjų) linija, miestų centruose - tuneliais. Kartais įmanomas susikirtimas su gatve (sankryža), bet stengiamasi jų kiekį linijoje minimizuoti iki vos vienos kitos.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKrokuva seniai žada, ten lenktynės su Varšuva vyksta. Tik viskas pažadais ir baigiasi. Beje pernai Krokuva konstatavo, kad vystys greitąjį tramvajų. Taigi planai ten kas pusę metų keičiasi.
'Greitieji tramvajai' Krokuvoje yra vystomi jau seniai, jie yra vadinami tiesiog fast tram, tai yra tiesiog paturbinti senieji tramvajai.
https://en.wikipedia.org/wiki/Krak%C3%B3w_Fast_Tram
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pas mus gruntai blogi ir seismologinė situacija sudėtinga.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKrokuva 2028 m. žada pradėti metro statybas
O Vilniuj laivelių ir autoniminių karietų užteks... O dar lenkai atsilieka ekonominiais rodikliais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Krokuva seniai žada, ten lenktynės su Varšuva vyksta. Tik viskas pažadais ir baigiasi. Beje pernai Krokuva konstatavo, kad vystys greitąjį tramvajų. Taigi planai ten kas pusę metų keičiasi.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Pas mus gruntai blogi ir seismologinė situacija sudėtinga.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKrokuva 2028 m. žada pradėti metro statybas
O Vilniuj laivelių ir autoniminių karietų užteks... O dar lenkai atsilieka ekonominiais rodikliais
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Krokuva 2028 m. žada pradėti metro statybas
Metro projektą numatoma padalinti į tris etapus – pirmasis apimtų 6 km atkarpą ir kainuotų 3 mlrd. zlotų (apie 702 mln. Eur), kitų dviejų etapų ilgis siektų apie 20 km, o statybos kainuotų 10 mlrd. zlotų (apie 2,3 mlrd. Eur).
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Aš nesakau, kad jis sektinas. Masinė automobilizacija įvyko visai ne dėl tokio užpildymo, o dėl bendros VT degradacijos, prasidėjusios dar 1990 m. Žmonėms nusibodo valdžios šūdo malimas dėl transporto (viešojo) ir VT blogėjimas ar tiesiog jo sunaikinimas daugumoje rajonų (miesto ir dalis priemiesčio maršrutų iš karto 1990-91 metais).
Va, pažiūrėkit, kaip VT "padėjo" koronaviruso debiliški apribojimai, kai porą mėnesių nebuvo beveik jokio VT daugumoje rajonų ir tarpmiestinio susisiekimo aplamai Lietuvoje. O žmonės vis tiek reikėjo važiuoti, nepaisant debilų propagandonų ir valdžios kliedesių apie sėdėjimą namie, žmonės reikėjo į darbą (ne visi dirbo namie) ir t.t. ir ne tik. O važiuoti buvo galima tik automobiliu... VT galutinai tapo visiškai nepatikimu, net jei jis ir vėl pradėjo kursuoti (ne visas pradėjo ir t.t.)...
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikalavimo turėti VT aplamai nėra, kaip ir metro tuo labiau. Kalba eina apie faktinę padėti, o ne biurokratinius dalykus.
Esmė tame, kad kelti esamo VT kokybę čia ir dabar ne tik kad reikia, bet ir galima finansiškai bei tam kur kas mažiau fizinių barjerų ir kitokių kliūčių, nėra tik politinės valios. Ir tą galima būtų atlikti per metus, pusantrų. Tramvajui nutiesti minimum reikėtų 5 metų, įskaitant nuo politinio sprendimo priėmimo iki atidarymo. Ir tai dar kažin ar išeitų. Turint omenyje kitų V. Europos miestų pavyzdžius... Čia kai kas siūlo laukti tramvajaus ir nieko nedaryti... Kiti iš viso nedaro nieko arba tik blogina esamą VT (savivaldybė; rutininis atnaujinimas ne prie ko), ir pliurpia nesąmones. Aš siūlau nustoti pliurpti nesąmones abiems pusėms ir pagaliau realiai sutvarkyti esamą VT taip, kad būtų ryškus kokybinis šuolis.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Reikalavimo turėti VT aplamai nėra, kaip ir metro tuo labiau. Kalba eina apie faktinę padėti, o ne biurokratinius dalykus.
Esmė tame, kad kelti esamo VT kokybę čia ir dabar ne tik kad reikia, bet ir galima finansiškai bei tam kur kas mažiau fizinių barjerų ir kitokių kliūčių, nėra tik politinės valios. Ir tą galima būtų atlikti per metus, pusantrų. Tramvajui nutiesti minimum reikėtų 5 metų, įskaitant nuo politinio sprendimo priėmimo iki atidarymo. Ir tai dar kažin ar išeitų. Turint omenyje kitų V. Europos miestų pavyzdžius... Čia kai kas siūlo laukti tramvajaus ir nieko nedaryti... Kiti iš viso nedaro nieko arba tik blogina esamą VT (savivaldybė; rutininis atnaujinimas ne prie ko), ir pliurpia nesąmones. Aš siūlau nustoti pliurpti nesąmones abiems pusėms ir pagaliau realiai sutvarkyti esamą VT taip, kad būtų ryškus kokybinis šuolis.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.19, 08:01.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nepilna pavyzdžių. Amerikos pavyzdžiai mums netinka. Europoje visur buvo geras VT, o tramvajus nebuvo tiesiamas esant prastam VT išvystymui. Taip, yra nevykusių (neįvykusių) projektų kaip kad Šarlerua metro... Arba Nansi tramvajus-troleibusas, kuris dabar keičiams tramvajumi. Bet nevykęs jis buvo tik techniniu požiūriu. Šiaip kaip VT pagerinimas meiste jis suveikė.
Kelti autobusų paslaugą į kitą lygį rajonuose, kuriuose bus tiesiami tramvajaus bėgiai (o tai yra visi tankiai apgyvendinti Vilniaus rajonai), prieš tiesiant bėginį VT nebūtų racionalu, nes autobusų tinklas yra vystomas skirtingai priklausomai nuo jo rolės. Jei dabar išvystysime autobusus kaip kamieninę VT priemonę pvz. į Pilaitę, tai kainuos daug ir užims daug laiko, bet, nutiesus tramvajaus liniją į ten, juos reikės perdaryti į privežamąją priemonę. Kur kas racionaliau yra tiesiog įrenginėti naująją kamieninę priemonę iš karto (o tą galima padaryti greitai, žr Tampere pavyzdį). Tuo pačiu, aišku, reikia ir gerinti susisiekimą autobusais, bet jau su mintimi, kad ji greitai bus privežamoji priemonė, o ne kamieninė.
Nekalbant jau apie tai, kad visokiose tamperėse, olštynuose ar daugpiliuose autobusų sistemos tikrai nevažiuoja tokiu dažniu, kokiu juos važiuoja Vilniuje. Tiesiant linijas į tuos pačius Ørestad ar IJburg irgi nebuvo pirma išvystomi autobusai tose vietovėse.
Vilniui tiesiog reikia pradėti tiesti bėgius ir tai daryti kuo greičiau.Paskutinis taisė VLR; 2024.09.19, 06:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ne, tokio principo nėra. Šioje temoje yra pilna pavyzdžių, kur LRT linijos buvo tiesiamos miestuose, kuriuose autobusai ar troleibusai gerai išvystyti nebuvo.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiaip čia yra rimtas trūkumas ir dėl to dažnai yra daromas pirmumas gamintojui kurio modeliai jau yra autoparke, kad būtų tos pačios detalės ir pan. Na bet čia normaliose šalyse, mes tai perkam betkokį šlamštą kas pigiau pasiūlys.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBaterijų niekas išvis netaisys. Tiesiog sudroš ir tada važiuos prisijungę. Taisyti gali ten visokius konverterius kurie peruoda galią ratams ir pan. Bet tas vyksta ir dabartiniuose troleibusuose (kaip gerai, galite girdėti iš transformatorių ūžesio).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Be to tramvajus ar metro buvo tiesiami tik esant labai gerai išvystytiems troleibusams ir autobusams.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąReikalavimai dirbantiems elektra, jau eina specialus išsilavinimas. Batarkių nieks "VT garaže" netaisys, o jas pakeisti varžtai su medvaržčiais atsisuka visur vienodai.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir skirtingus modelius prižiūri ne tie patys specialistai. Bet perkant naują modelį niekas neverikia, kad nėra specialistų.
Komentuoti:
-
Parašė felar Rodyti pranešimąJūs kai kalbat apie tą "BRT" jūs ką turite omeny? Mano supratimu BRT yra kažkas tokio (išskyrus tą vieną shared atkarpėlę miesto centre):
Rekomenduoju žiūrėti 2x greičiu.
Yra kur kas labiau kriterijus atitinkančių.
Priedo šitas kažkoks apytuštis buvo. Gal vidury darbo dienos
Komentuoti:
Komentuoti: