Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat, eidamas pėsčias ar net važiuojant paspirtuku gali nesunkiai apeiti ar perlipti (persinešant paspirtuką) per gulintį briedį, bet gulintis briedis ant bėgių sustabdys bet kokį tarpmiestinį ar tarptautinį traukinį. Tačiau tarptautiniai traukiniai komfortabiliai važiuoja ir virš 300km/h greičiu, jie yra dengti, juose yra oro kondicionieriai, šildytuvai, tualetai bei kavinės, interneto ryšys, galimybė dirbti, kai kuriuose iš jų galima ir gerai išsimiegoti. Tuo tarpu su paspirtuku galima užsimušti važiuojant ir keliolikos kilometrų per valandą greičiu. Tad nemanau, kad daug žmonių pasirinktų važiuoti lanksčiuoju paspirtuku tarp kad ir Paryžiaus ir Barselonos vien dėl to nukritusio briedžio argumento.
Tas pats principas, tik ne toks ekstremalus, galioja ir tramvajams lyginant su autobusais. Taip, autobusas yra lankstesnė transporto priemonė, kuri gali apvažiuoti dalykus, tačiau ji yra mažiau patogi ir mažiau talpi, tad ir skirta trumpesniems atstumams. Tramvajus, tuo tarpu, yra gerokai patogesnis ir mažiau dirginantis vestibuliarinį aparatą, žalesnis už bet kokį autobusą dėl tiesioginio pajungimo į tinklą, gerokai talpesnis, efektyviau vartojantis energiją, užimantis mažiau vietos mieste, lengviau automatizuojamas, nereikalaujantis asfalto ir tt. ir pan. Tas lankstumo argumentas yra teisingas, bet jo toli gražu nepakanka. Transporte lanksčiausia priemonė yra vaikščiojimas, tai iškeliant lankstumą aukščiau visko galima grįžti ir į viduramžius ar bent jau grįžti prie mikrūškių kaip pagrindinės transporto priemonės mieste.
Komentuoti: